تصاویر خیره‌کننده از عکاس سال کهکشان راه‌ شیری ۲۰۲۱

وبلاگ عکاسی سفر و ماجراجویی Capture the Atlas، نتایج سالانه عکاس سال کهکشان راه شیری را منتشر کرده است. در میان این مجموعه، نام عکاس ایرانی، محمد حیاتی نیز به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۴
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

اقتصاد ۲۴ -  وبلاگ ماجراجویی Capture the Atlas، تصاویر برگزیده‌ی سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. در این چالش هیچ برنده یا نائب قهرمانی وجود ندارد؛ در عوض این وبلاگ ماجراجویی حدود ۲۵ عکس از بهترین و الهام‌بخش‌ترین حالت‌های کهکشان راه شیری را از سراسر جهان به تماشا می‌گذارد.

این لیست در سال جاری شامل تصاویری است که در ۱۲ کشور مختلف جهان مانند ایالات متحده، استرالیا، نیوزیلند، شیلی، ایران، ترکیه، برزیل، اسپانیا، ایتالیا، اسلوونی، سوئیس و یونان توسط ۲۵ عکاس با ۱۴ ملیت متفاوت گرفته شده است. عوامل اصلی انتخاب این تصاویر کیفیت، داستان پشت عکس و الهام کلی است که عکس می‌تواند ارائه بدهد. این مجموعه در بهار هر سال که اوج درخشش کهکشان راه شیری است، با هدف الهام بخشیدن به دیگران و به اشتراک‌گذاری زیبایی کهکشان منتشر می‌شود.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
0
2
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
عالی
ناشناس
0
1
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
خیلی عالی بود
ناشناس
0
0
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آفرینش خدازیباست
راستی
0
0
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
این فقط اشاره ای به زات اوست بخود بیا
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.