تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱۶۷ نظر

لباس کوتاه و ناجور همسر مهدی قائدی در برج های لاکچری دبی +عکس

همسر مهدی قائدی باز هم سوژه جنجالی شد.

اقتصاد ۲۴ - مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر و فوتبالیست است  و عشق به فوتبال خیلی زود باعث شده زود بیخیال تحصیل شود.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد جدید و باورنکردنی برای مهدی قایدی


مهدی قائدی حالا با ۱۶۶ سانتی متر قد وینگر و مهاجم از او به عنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می‌شود که می‌درخشد. مهدی قائدی و همسرش این روز‌ها جنجالی شدند.

لباس کوتاه زن قائدی در دبی

*عکس سانسور شده است

منبع: رکنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۹۰
مهدی
3
9
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
مهدی قائدی جان تورو جون مادرت ما قبول داریم تو فوتبالیستی ولی نمیشه همه کشور هارو با شرت جوراب فوتبالی بگردی عزیز من اینطوری به شعور خودت توهین میکنی. انگار ندیده ای
ناشناس
چرا به امکانات کشوریکه رفته اشاره نمیکنید. اون ساختمان پشت سرشون. چرا به گرونی های کشورخودمون گیر نمیدید
کورد
زندگی شخصی خودشه به کسی ربطی نداره.چرااینقدر دوس دارین توزندگی ولباس مردم فضولی کنین به زندگی خودتون برسین بابا
محمدحسن
13
29
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
توروخداکم ابرومردم ببریدیکبارخانوم بیرانوندنشون میدیدوباردیگه خانوم قائدی روواله شرعادرست نیست حتی اگه اینهاشکایت کنندقابل پیگیری هست.یاستارالعیوب.
تاج کبیر آسیا
4
24
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بس کنید دست از حاشیه سازیتون بردارین
مگه توی ایران هست ؟با همسرش که طبق شرع حلالشه رفته دبی حال کنه اگه اینجا بود که امنیت اخلاقی میگرفتشون حالا باید طبق قانون اونجا محاکمه بشن به شما چه ربطی داره؟
سعید
من پرسپولیسیم اما مهدی قاعدی رو واقعا دوسش دارم خیلی بازیکن باکیفیتی هست چرا انقدر براش حاشیه درست میکنید یه مشت مریض حال احمق شدن خبرنگار
ناشناس
17
35
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
وای به روزی گدا معتبر شود،
بیژن
چند وقت دیگه این هم مثل آقای قلعه نوعی خواهد گفت چهل ساله زیر بار ظلم هستیم.چهل سال بابت توپ بازی پول مفت گرفتن بهترین زندگی را داشتن تو کاخ متری دویست وپنجاه میلیونی مثل علی کریمی زندگی میکنن ودائم پول ملت را در خارج ذخیره میکنن با همه این احوال زیر بار ظلم هستن.تف به شرفی که ندارید
سعید قائدی
22
21
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
چقدر شماها کثیف هستید بی غیرت ها
تقی
15
23
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
مردم دارند از کرونا و بی کفایتی مسولان میمیرند و شما خبرتون در مورد مانتوی کوتاه فلان خانمه، این کرونا اگر کنترل نشه مردم ومسولین رو با هم نابود میکنه.
ناشناس
6
41
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بهتر ه عکس از اختلاسگرها و دزدها و آنهایی که به صغیر هم رحم نمیکنند بگذارید که در موردشون نظر بدیم نه زندگی و لباس خانم قایدی!!!!!!!!!!!؟
ژن
9
39
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
خوشم میاد بحث دزدی و اختلاس که میشه جرات نمیکنین اسمشون رو کامل بیارین و یه مشت حروف الفبا ردیف میکنین ولی سرتون از زندگی دیوار کوتاه ها بیرون نمیکشین.
ناشناس
حرف حق رو زدی
ا
10
31
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
حالم از این خبرهای زرد به هم می خوره چرا همش در مورد ظاهر دیگران خبر می گذارید به دیگران چه ربطی داره. انتخاب خودشه به ما چه
هاجر
6
28
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
پول بیت المال رو دادند بهش هوایی شدند
Benyamin
13
13
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
واضح نیست عکس جفت شون ؛ زندگی خصوصی خودشونه خب به ما چه
ناشناس
3
28
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کارمون شده فقط فضولی در کار مردم اگر یه کم حواسمون ب کارهای خودمون باشه بهتره تا سرک کشیدن در زندگی و طرح پوشش ... دیگران واقعا از جهان سومی بودن خودتون خجالت بکشید ب شما چ ک چی پوشیده
هههه
5
25
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اصلا هم بد نیست کجاش کوتا
افشین قالی دوست
4
16
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
تا کور شود هرآن که نتواند دید جناب مدیر محترم خبرورزشی ، با شما هستم
یاس
5
19
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کجای این لباس ناجوره اخه
شهروند
6
31
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به من چه!
به توچه!
حمید
4
21
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
واقعا با زندگی شخصی مردم چکار دارند.حجاب دختران و زنان در خیانها خیلی خیلی بدتر ازاین هست.بروید وببنید.
حمید
5
24
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
واقعا با زندگی شخصی مردم چکار دارند.حجاب دختران و زنان در خیانها خیلی خیلی بدتر ازاین هست.بروید وببنید.
ناشناس
4
19
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اخه به شما چه چرا اینقد توی کارهای مردم سرک میکشید
ناشناس
3
16
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
مرتیکه این لباس کجاش کوتاه یسری به خیابون های ایران بزن
علی
2
14
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
والله خجالت داره دست از سر این بچه بردارید ادعای مکتبی بودنتون گوش فلک را کر کرده، ولی برای چند کامنت بیشتر حاضرید با آبروی مردم بازی کنید.
X
3
14
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
گدا چون معتبر شود از خدا بی خبر شود. نو کیسه اند.
Kuzey
9
5
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
لباس همسر قاعدی رو شما بی شرفا تشخیص می دین که ناجوره
به شما چه ربطی داره مردم چی کار می کنن مگه اوون دونیا شما می خواین کاراسو گردن بگیرید
ناشناس
4
12
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
واقعا کمبود داره
نازنین
7
5
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
آقا یه شما چه کسی به زنای شما گیر میده آخه زنشه ناموسشه دلش میخواد
علی
3
18
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
چکار به لباس خانما داری
علی
1
14
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
زشته عزیز خوبه یکی پگیر عکس ناموس خودت باشه اینجا توسط کی اداره میشه که فقط پیگیر ناموس مردمین
حامد
0
11
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
سلام شما با انتشار همچین اخباری همه مردم رو وارد زندگی خصوصیه دیگران می کنید واقعا اخبار از این مهمتر نیست که منتشر کنید
ممد
1
7
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
حالمو بهم میزنید
حمید
0
7
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
شما گشت ارشادی یا روزنامه اقتصاد!؟
ناشناس
0
8
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
چیکارمردم داریدکه چطورلباس می پوشن
ناشناس
1
9
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
واقعاً وضعیت خیابان های ایران از او بعد از است
زهرا
1
4
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
این جور مدل ها امنیت خانواده من رو به خطر میندازه لطفا تو انظار عمومی شما که الگو هستید رعایت کنید جنبه هم خوب چیزیه
ناشناس
4
2
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اونایی که میگن به شما چی وچکارلباس دارید،شما ها هستین که دارین ازچنین افرادی الگو برداری می کنید،گورپدرهردوطرف،هرجور میخواین باشید.
ناشناس
3
2
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
خاک تو سرش این زن یه سلبریتیه
بهی
4
1
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
آخه چرا چرت مینوسی ناجور؟ کجاش ناجوره جو میدید
Shoko
0
7
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کجاش ناجوره
ناشناس
1
4
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اخه این کجاش ناجور هست شما هم با این تیتر زدنتون
مهدی
2
5
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به شماها چه که مردم چطوری می پوشن زندگی خصوصی مردم به کسی مربوط نیس یه کمی از اقتصاد وگرانی ها حرف بزنید
ناشناس
0
7
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بلدی سانسورش کن شما که فتوشاپتون خوبه
ارمان
0
5
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به نظر پرداختن به چنین چیزهایی کار بی موردی است. اینکه فلانی چه پوششی دارد به خودش مربوط است و به جای این جور عکسها و مطالب عکسهایی از اختلاسگران قرار دهید تا مردم انها را بیشتر بشناسند
محمد
0
8
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به تو چه مربوطه کی چی میپوشه.
ناشناس
0
1
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
خودشون گم کردن ندید بدیدا
ناشناس
0
0
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
ای ای ای روژگارچه کردی باما
بابک
0
0
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به شما چه ربطی داره
م م
0
0
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بهتراست بجای لباس پوشیدن وحامله شدن زنان درباره مشکلات وبیکاریهای جامعه بنویسید از نداری مردم از بی ابی وبی نانی وبیکاری که چه فسادهایی ببار میاره
رضا
0
0
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
آخه به شما چه ارتباطی داره فضولات! سر پیازی یا ته پیاز؟
Shadow
0
0
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
ینی هیچ مشکلی توی مملکت نیست که رفتین سراغ زندگی خصوصی دیگران
شهرام
0
0
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
زندگی شخصی خودشونه به شما جماعت کوتاه فکر عقب افتاده که فکر میکنید پاکی به پوششه چه ربطی داره اگه واقعا مسلمونید و اعتقاد دارید غیبت نمیکنید خاک توسرتون منگول های.......
علی
0
0
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بی کفایتی امثال شما که بدنبال حاشیه هستن باعث تموم بدبخیایه مملکتمونه خجالت بکشید یسری شایع های راجب خودتونو خانواده هاتو ایجاد بشه ایشالا تا بفهمین مردم ازدست امثال شما چی میکشن دیوثا
ناشناس
0
0
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
خدامرگتون بده غیر حرفهای خاله زنکی وبیفایده چیز دگه ندارن انگار بقیه مردم مثل ده ۶۰ لباس میپوشن!! تو یه ده کوچک الان همه مثل پایتخت میگردن ومیپوشن اونجا که دگه مرکز فساده!! اون که درست درکل زشته اما نه فقط برای این خانوم !
ناشناس
0
0
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کاش یکی بود از بد بختی مردم می‌نوشت نه زندگی خصوصی دیگران
علی
0
0
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
آخه به من و شما چه مربوطه که چی میپوشه
ایران را درد و غارتگر و بیگانه دزدیده و چاپیده و خشکانده و مردم را غرق بدبختی و فلاکت و مریضی و افسردگی کرده هر روز از هر گوشش صدای مرگ میاد. تمام مغزها و نخبه ها و آدم های به درد بخور را فراری دادن و و و و و های دیگر شما دنبال چی هستید.
ناشناس
0
0
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کلا گروه مزخرفی هستین
ناشناس
0
0
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به این حرفها از قدیم میگن خاله زنک بازی،به من چه،به تو چه
امیر
0
0
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
سلام بهترین کاراینکه از خدای خودمون تعریف کنیم این حرفهابرای من وتو هیچ سودی نداره‌‌ ببینیم قیامت ازمنوتو چه سوالی میشه درروزببین چقدردنیاراترک میکن چکارداریم به دیگری خودت نکن درست باش
ناشناس
0
0
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
تو رو خدا برو از اون بچه کار رو چارراه بذار برو از اون زن بدبخت که برا یه لقمه نون داره کلفتی میکنه و برو از اون پدر بدبخت بذار که برا زن و بچش داره تو زباله ها آشغال جمع میکنه چقد شما خاله زنکی هستین برو از اقتصاد و بدبختی مردم بذارین شما رو باید بگن خاله پوران پچ پچی ،تخمه بذارن جلوتون با چند تا خاله زنکی بشینین تو کوچه یه از مردم غیبت کنید من خودم پرسپولیسی هستم فکر نکنید حالا استقلالی خیر
فرید
0
0
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
لطفا درمورد خاوری مطلب بزنید
مرسا
0
0
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
چقد خوبه تو زندگی بتوچه و بمن چه رو یاد بگیریم
ناشناس
0
0
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
ای بابا به شما چه که کی چی میپوشه اصلا چرا اینقدر سرتون تو لباس پوشیدن مردمه اگه لباسش مشکل داره شوهرش میتونه بگه اینو نپوش اصلا به شما چه ای بابا
فرشید
0
0
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
خوب به کسی چه؟ رفته خارج از کشور طبق قوانین اونجا که خلاف نکرده!
ناشناس
0
0
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
مردم ایران را کوتاه نظر کردید ودارید از ماهانظر می‌پرسید
اسفندیار
0
0
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
تیترروزنامه هاتون شده ریحانه پارسا،خانم مهدی قائدی،ساراونیکا،امیرتتلو،سحرقریشی ولینداکیانی.
فکرنمیکنیدبه جای روزنامه نگاری دارین توزندگی خصوصی مردم دخالت میکنین
ناشناس
0
0
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
شمایی که میگید همسر قانونی شه یا چرا سرک میکشید تو زندگی دیگران، وقتی خودش عکس و فیلماش رو پخش میکنه دیگه سرک کشیدن نیست که حراجه. بعدم با پول بیتالمال میرن عشق و حال فیلم وعکس منتشر میکنن که چی؟ سوزوندن دل مردمی که تو نون شبشون موندن؟؟؟
ناشناس
0
0
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به شما چه اخه
بعضی ها که زود نابود ميشن چون جنبه الگو شدن رو ندا
0
0
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بعضی آدمها به خاطر این کارها زود معروف ميشن وزود نابود اينها بايد الگو باشن اگه خدا به همه خرها شاخ ميداد الان گاوی نبود
لر
0
0
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کامنت ها رو که خوندم ...تاسف میخورم برای مردم بی غیرت بابا مگه ایران دبی داریم اون زنته یه چیز شخصیه نه برای نمایش دادن به دیگران ،عقده ای ها..خوب که جای علی کریمی نبودید که در اروپا بازی میکردید..حتی یک بار عکس زنشو نشون نداد ..احمقای غرب پرست ،
ژن خوب
0
0
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
شما هم رگ خواب عده ای را پیدا کرده اید و تیتر می زنید. کاش همه دردهای جامعه همین یک تکه مو و لباس کوتاه باشه. اگر خیلی جرات دارید به فسادهای مالی و اخلاقی در خانواده افراد عالی رتبه بپردازید‌.
فاطمه
0
0
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
ناجور تویی با اون مغز بیمارت که همچی تیتری زدی. لباس این خانوم به خودش مربوطه نه هیچکس دیگه ای
فاطمه
0
0
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
پول معیار سنجش کلاس و اصالت و خالص بودن یک فرد نیست.دوتا تازه به دوران رسیده پولکی زشتن.متاسفم
ناشناس
0
0
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
یاری روا مدار که گدا معتبر شود
خوبه که آدم همیشه گذشته شو بع خاطر داشته باشه
وطنی
0
0
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
والله به شما چی شما مگه بیکاری کمتر پول نفت بخور می مردم غارت میکنید
Shingeki
0
0
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
لباس کوتاه ندیدید بدبختا، راجب زن مردم نظری ندارم شما راجب بیکاری، تورم، کرونا، مرگ و میر، بی آبی، خوزستان جرات داری حرف بزن
شاهین
0
0
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
جدا از فوتبالیست بودن و طرفدار کدوم تیم بودن ،من موندم شما خودتون شرف و انسانیت ندارین مگه..خودتون اگر با زن و بچه هاتون برید خار ج از کشور مگر با چادر و مانتو میرین بازار و تفریح که عکس زن و بچه ی مردم رو با این تیترهای زننده وایرال میکنید ..متعجبم بخدا که شرف و انسانیت بعضی از آدمها تا کجا به قهقرا رفته..آدمی که ناموس پرست باشه با عکس ناموس مردم دنبال خبر و درآمد نمی‌کرده ..این اخبار زشت و زننده فقط مقدار حقیر بودن و بخل و حسادتون به آدمهای موفق رو نشون میده
احمد
0
0
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
سرتون به کار خودتون باشه دزد ها رو پیدا کنید
ناشناس
0
0
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کاش قایدی بلدبود لباس بپوشه خاک توسرش
علی
0
0
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
چقدر چندش آور و لزج هستید ، حتما مادرتان از داشتن بچه ای با این سطح فکر خجالت میکشه !
ناشناس
0
0
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
جالبه نوشته سانسور شده است
ناشناس
0
0
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
دبی رفتن هنری همه میرن
ناشناس
0
0
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
یک سری دختر هستن که مثل کنه میچسبن به فوتبالیست ها بخاطر پولشون اگر این پول نداشت دختره حاضربوددباهاش ازدواج کنه پسر164شهرستانی این کنه های پولپرست اینا هم فکرمیکنن خیلی خاصن نه بابا واسه پول وامکانات وماشین وگردش تفریح هاست اینا زرنگن کمین میکنن واسشون این که بچه است اونم نون رو چسبونده به تنور
بوشهری
0
0
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بایدبداصل‌ونصب باشی‌نتونی‌خودت‌روکنترل‌کنی
ندیدبدید
ناشناس
0
0
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
اصن مهدی فایدی کچل نیست این خود مخدی قایدی نیست زایس بابا
ناشناس
0
0
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
اینجابرافوتبال باهم دعوامیگنن ...پول وعشق وحالش راایناس
raisi
0
0
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
الان همه چیه مملکت روبراهه فقط دامن این خانم کوتاهه؟؟؟؟اخه کار شعل پول در اوردن به چه قیمتی
ناشناس
0
0
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
باید مردم راحت باشن و تو کار هم دخالت نکنن فضولی شده جزئی از زندگی خیلی ها
ناشناس
0
0
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
بنده خدا جایی ندیده بود.باکناردریااشتباه گرفته.
ایرانی
0
0
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
واقعاً سرکشیدن تو زندگی خصوصی مردم اصلاً درست نیست اما مهدی قائدی که با همسرش به سفر تفریحی دبی رفته چرا باید این عکس را در فضای مجازی ارسال کند هنگامی که این شخص چنین کاری را انجام داده خود و زندگی خصوصی اش را به محرز قضاوت گذاشته است
ناشناس
0
0
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
تو رو سننه ما رو سننه
The Meisam
0
0
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
ای بابا بسه دیگه. گندشو درآوردید. ملت دارن از گشنگی میمیرن، هزار جور خبر بدبختی تو این مملکت کوفتی هست اونوقت شما گیر دادین به پر و پاچه لخت زن فلانی.
تمام خبرای مسخرتون یا درباره سحر قریشیه یا درباره زن دوازدهمه رامبد جوانه یا درباره چهره فلان بازیگر یا درباره شلوار فلان هنرمند یا درباره فلانه فلان خواننده.
تمام مشکلاتمون حل شده، الان فقط خبر ویژه این چرندیاته.
خجالت بکشید
ناشناس
0
0
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
بد نیست عکس دختران و پسران آقازاده ها رو بذارید که با پول دزدی والدین خود مشغول عیاشی هستند.. واقعا بی شرم و حیا هستید.
سجاد
0
0
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
بنظر من باید خیلی از خبرنگارهای ایرانی رو تشویق وتمجید کرد چرا که به جای قندی مردم هم نگاه میکنن چیکار دارین که قند از کجا رفته تو قندون مگه شماها نیشکر ندیدین .نیشکر میره تو دیگش از گرمای دیگ آبش میاد(شیره سفید)رنگ .بعدش نیشکر از حالت خشکی خارج و دیگش خارج میشه.چیکار دارین به دیگ ملت بذارید میخان آب خالی بذارن توش.
مجتبی حسنی
0
0
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
یک خورده فهم داشته باشیم کسی به لبلس پوشیدنش کاری نداره بیشتربخاطررفتارشون نارحتن درحالیکه مردم برا نون شب محتاجن اینا نبایدچپوراست فخرفروشی کنن همین
ناشناس
0
0
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
واقعا متاسفم با این خبرا که اصلا ارزشی نداره
ناشناس
0
0
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
به شما چه فضولهای بی مصرف برید دست دزدهای مملکت رو، رو کنید شیرفهم شدی!!!!!!!!
محمد
0
0
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
آخه مگر فوتبال چقدر درآمد داره چقدر پول میدن که اغلب فوتبالیست ها سر به هوا و فوق لاکچری میچرخند آدم حسودی میشه با این سن کم فوتبال این همه درآمدزا باشه دنیا را بچرخه ، راستی فوتبال ما سرانجامی هم برای مردم داشته
کامران
0
0
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
لباس خود قائدی ناجورتره
سهیل رضامنش
0
0
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
اخباری که منجر به افزایش اطلاعات عمومی و تأثیر خوب درزندگی نون بشه خوبه . اما حقیقتش بنده نه ازگزارش بی ربط این خبر وسرکارگذاشتن جوونامون خوشم میاد
وبدون تعصب نه از استوری گذاشتن کسانی که حتی ازغذاخوردنشونم دوست دارن همه اطلاع پیدا کنن .وای برجهل
غازی باقری
0
0
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
این کجاش خبره این جاسوسی مردم خجالت داره افتادی دنبال این وان که کجا رفتن ویا چی پوشیدن ویا چی خوردن اگر کسی بیفته دنبال ناموس خودت واز آنها خبروعکس بگیره بعدا چی فضول
ناشناس
0
0
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خب خدا را شکر همه مشکلات مملکت حل شده و ما هیچ مشکلی نداریم فقط شلوار کوتاه این بانوی محترم مشکل ساز هست
مهدی
0
0
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
آقا مشکلات دیگری مثل کرونا و مرگ و میر،معیشت ،مسکن ،اشتغال هست
شما خجالت نمیکشید همش لباس ناجور فلان بازیگر،فلان بازیکن .....بس کنید این قدر سرک تو زندگی خصوصی دیگران نکنید،فکر شما مسموم وگرنه کسی نگاه نمیکنه ،شما داری تحریک میشی با این عکسها و فیلمها،
آبروی مردم نبرید لطفا
صدرا
0
0
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
آخه به شما چه ربطی داره دیگران چی میپوشن، یا کجا میرن،چقدر عقب مونده اید آخه بدبختا
ناشناس
0
0
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
سلام تورا خدا دولت محترم فکری برای ما که خونه نداریم بکند خونه ارزان در اختیار ما بگذارد
علی
0
0
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
اسمتون اقتصاد24 است اما به همه چی کار دارید. برای دیده شدن بیشتر. خجالت آور است. واقعا اسم شما را چه می توان گذاشت؟ انسان!!
ایمان
0
0
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
اگه راست میگی از بی کفایتی آقایان در کنترل کرونا خبر درست کن که هرروز کلی از هموطنامون دارن میمیرن.به تو چه به ما چه زن مردم توی کشور دیگه چی پوشیده
ناشناس
0
0
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خبر چرت پرت فقط بلدبن مث کلاغ
ناشناس
0
0
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
فقط میتونم بگم‌خاک‌بر سرتون با این‌خبرهاتون والسلام
ایرانی
0
0
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
باباجان دست بردارید از این خبرها،بنده خدا داره زندگیشو میکنه،به کسی ربطی نداره کی چی پوشیده،خسته نشدین از اینکه بپوشون خودتو،حالا یکی آزادی پوشش داره حسودیتون میشه
Ako
0
0
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
کی گفته شما توی زندگی خصوصی مردم دخالت کنی
محمداسدی
0
0
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
کاش همه مشکلاتمون فقط همین کوتاه بودن لباس خانمها بود اونوقت یه فکری براش میکردیم
ناشناس
0
0
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
حسودا
فرشید
0
0
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
به شما چه چی پوشیده، ناجور شمایین که هر مساله خصوصی مردم کار دارید. خوب کرده فضولین.
حمید
0
0
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
اسم سایتتو بزار فضول مردم نه اقتصاد
شرم بر شما باد
ناشناس
0
0
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
شعور پولدار شدن ندارند
ناشناس
0
0
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
همین کارها رو میکنید که از کشور میرند
فریبا
0
0
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
نظرها رو که خوندم دیدم الحمدالله مردم دیگه از این خبرهاي زرد استقبال نمیکنن ...تو این کشور حجاب قانون هست رعایت میکنیم ولی اقلا بزارید اون طرف مردم راحت باشن ..مطمئن باشید اکثر کسانی که میرن دبی و ِآنتاليا حجاب رو اونجا رعایت نمیکنن چون اجبار نیست..این قدر قهرمان هارو با این حرفهای خاله زنکی فراری ندید..زندگی هر کس به خودش مربوطه
فقط خدا
0
0
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خوشم میاد بدونم شخصی که این تصاویر پخش میکنه ناموس خودش چه شکلیه!!!!
یکم تأمل هموطن
بی نام
0
0
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
وقتی پول مفت مردمو به راحتی به جیب میزنن کجا میخوان خرج کنن..جای جز الافی و فساد مگه خرج میشه
بهزاد
0
0
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
در ایران حجابشون بدتر از این یکیه مگه در ایرذن حجاب داریم
ناشناس
0
0
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
گشنه که به پول برسه نمیدونه چیکار کنه حالا شما بیا خودتو سر قرمز و ابی پاره کن
جاسم
0
0
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
البته که ناموس خودشه وربطی به مانداره ولی شان یک ایرانی این نیست تااندکی پول توجیبش میبینه گذشته اش رافراموش میکنه /درکل زادگاه قائدی هم چین موردی پیدانمیکنی , جنبه داشته باشیم بهتره /البته ما در جایگاه قضاوت نیستیم ولی بعنوان یک ایرانی مدافع فرهنگ دینی مذهبی مان باید باشیم
ناشناس
0
0
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
ینی تو این مملکت بی صاحاب هیچ خبر دیگه ای نیس؟فقط مونده پاچه کوتاه فلان خانم؟ شرف هم خوب چیزیه با این تیتر زدنتون
ابوعزرائیل
0
0
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
حقوق های سرسام آور و آنچنانی که از جیب مردم‌ زحمتکش کشور به جیب این ها ریخته میشه چرا اینکار هارا نکنند و این قیافه و مدل در انظار عمومی دیده نشوند مستی ثروت یعنی اینگونه کار ها
ناشناس
0
0
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
ول کنید کی چی میپوشه چکار میکنه ازدزدی های که مسولین دارن میکنن حرف بزنید از این برجی که کنارش عکس گرفتن صحبت کنید از یارانه که کشورهای عربی به مردمش میده حرف بزنید متنی بزارید تو سایت که به درد مردم بخوره
Amir
0
0
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
اکانت های فیک سایبری رو همه تو یک دقیقه پیام دادن
ناشناس
0
0
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
گور پدرشون کیند مگه یه مشتی گدا گشنه تازه به دوران رسیده اند دیگه چرا در د مردم رو نمیگید.
اه گندتون بزنند خستمون کردید.
شروین
0
0
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چقدر تو زندگی خصوصی مردم دخوالت میکنید
سارا
0
0
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چرا همش فکر می کنید همه باید مثل شما فکر کننن همه باید مثل شما رفتار کنن و لباس بپوشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
0
0
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
کرونا داره جان ادم ها رو میگیره شما تو فکر چی هستین چه خانواده های پشت در بیمارستان منظر سلامتی عزیزان شان هستن آیا زنده بماند چه خانواده های هستند بیمار بیکار در خانه هستند مادراریم میگیریم همه بیدارشین
زرین
0
0
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
به شما چه مربوط؟
علیزاده
0
0
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
آقا فکر نون باش خربز آبه مردم و کشور داره نابود میشه شما دنبال چه می گردید
صحرانورد
0
0
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
درود بر همه
ایشون تو کشوری دیگه داره با پول خودش خوش میگذرونه نه مثل اون لجن زادها که با پول بیت‌المال دارن آبروی ایران رو میبرن و فساد از همه زندگیشون می‌باره.
سرتون تو لاک زندگی خودتو باشه
منصور
0
0
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
فوتبال دکانی است که دلالان و مفتخوران آن پول های میلیاردی یک مملکت را به تاراج برده و منتش را بر سر بینوایان به یادگار میگذارد
صدر
0
0
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
آخه این چه تیتر مزخرف و خیریه که میدید
اصلا به شما چه مربوطه که کی چی پوشیده
هرکسی هرحوری دوست داره زندگی میکنه آقای قائدی هم همینطور
واقعا این تیترها شرم آوره شرم آور
ناشناس
0
0
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
شما چکاره اید که قضاوت میکنید؟ درمورد کم کاری مسئولان درباره کرونا، اختلاس و غیره که کشورو برداشته حرف بزنید.. به لباس مردم چکار دارید؟
Tooraj
0
0
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
آقانمیدونم چه فکری پیشِ خودتون میکنیدکه اینطوری حاشیه سازی میکنید.حتمامیگیدبه این تیتر یه جنجالی ویه لباسِ کوتاه بهش اضافه میکنیم تامردم کیف کنندواستقبال کنندواسه دیدن.نه برادر این خبرانیست اونکه ندیدبدیده خوده شماهستید.آشغالهای کفتار
نازنین
0
0
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چه میشه کرد ایران کشور جهان سومیه عوض اینکه به پیشرفت وترقی فکر کنه به لباس مردم گیر میده
کورش
0
0
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خدایا روا مدار که گدا پادشاه شود.....
ناشناس
0
0
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چشم حسود کور
ناشناس
0
0
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
سرتون رو از زندگی مردم بکشین بیرون..... کجای این حجاب بده آخه خجالت بکشید انقدر دنبال حاشیه ساختن نباشید کار کرده، تلاش کرده، رفتن دبی... این کجاش بده آخه
رضا
0
0
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
به کسی مربوط نیست زن فلانی چی پوشیده یا چیه لباسی تنش هست .شما اگه غیرت دارید مملکت ایران بچه های کار که تا کمر خم شده توی سطل زباله برید مملکت داری درست کنید ای دزدهای جامعه
ناشناس
0
0
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
همیشه پشت سر ادم های مشهور ادم های بیکار زیادی کنجکاوی می کنند به هیچکس ربطی نداره فضولی تو کار مردم را ول کنید به مشکلات اصلی بپردازید
علیرضا دشتستانی
0
0
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
تا کور بشی که چشم دیدن مردم را نداری، کثافت و بی جنبگی در شما موج میزنه. دوست داره اینطور زندگی میکنه. بقول دوستمان جرات دارید مرد هستید اسم یک زالو زاده را بگذار
فضول سنج
0
0
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
به شما چه ربطی داره کی چی میپوشه؟؟؟!!!!
سِرُم نداریم
دارو نداریم
آب نداریم
برق نداریم
تورم فضایی داریم
خبرنگار کم سواد و کور و کر داریم
وطن فروش داریم
فضول زندگی مردم داریم
ماله کش داریم
ناشناس
0
0
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چرا عادت داریم سرمون را تو زندگی مردم بکنیم؟
رضا
0
0
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
مردم از حسودی یجور حرف میزنن میگن ندیده ای مگه انگار بقیه دیدن.ههههه داداش هیچکسی ندیده مردم نون ندارن بخورن بدبختن بعد برن دوبی جل الخالق.
مریم
0
0
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
به فکر مردم باشین تو این شرایط
محمد
0
0
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
من میگم اینقدر تو زندگی شخصی دیگران دخالت نکنیم
زندگی خودشه هرجوری که بخواد زندگی میکنه
هرکی برایخودش زندگی میکنه
زهرا
0
0
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
الان همه چیز درست شده فقط مونده همسر قائدی رو درست کنیم به ما چه تازه تو مملکت خودمون از اون بدتر می پوشن بخورده از فضولی کردن در زندگی مردم دست بردارین
مسعودرضائی
0
0
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
واقعاشرم آوره خبرها،یاایرانخودرو،سایپا،ناموس مردم،مسئله های خیلی مهم تری هست که هیچوقت خبری ازاطلاع رسانی نیست
یوسف
0
0
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
سلام،سرک کشیدن وتخریب دیگران هم ازنظرشرعی و قانونی درست نیست واگراحیاناموردی باشه اخلاقی درخفامتذکرلسانی شدولاغیر....
آبروی دیگران ،آبروی خودمان هست پس آبروی خودمان راندیم.. .
ناشناس
0
0
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
بس کنید دست از سرزندگی خصوصی مردم بردارین حال ادمو بهم میزنین واقعا
محمد
0
0
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خوش بحالش دوست داره ب منوشماچ هواست ب ناموس خودت باشه
محسن
0
0
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
سلام.آخه یکی نییت به شما ها بگه شمارو سننم؟ به شما چه ربطی داره کی چطوری راه میره. که به بوق و سرنا میکشید و مطلب الکی میزارین. وقتی چیزی ندارین واسه گفتن و نوشتن، دنبال این هستین که کی کجارفت، چطور رفت، باکی رفت، چی پوشید، چی خورد،
۴تا مطلب اموزنذه بزارین عوض این حزاجیف.
هرجارو نگاه میکنی فقط یه مشت چرندیات سرهم کردن که فقط صفحه رو پر کنن. از فلان بازیگر و فلان فوتبالیست و کی و کی.
هرکی هرطور دوست داره راه میره و میپوشه، به شماها چه آخه، گند زدین به فضای مجازی والا شماها زدین با این زر زدناتون.و مطلب نوشتناتون.
ناشناس
0
0
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
زن خودتون چه لباسی وچجوری میگرده
ناشناس
0
0
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چکار به مانتو ،کوتاه مردم دارین ،برین جلوی این گرونیها را بگیرین که سر به فلک کشیده ،فقط مثل فضولا ببینی کی چکار میکنه،هر کی از اینجا از این وضع راحت شده ،گرونی ،پدر ومادرا را بی،چاره کروه ،فکر مردم بدبخت باشین ،نه این که سرک بکشین زندگیمردم
تاجی
0
0
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
این 2 روز دیگه تیمش مسابقه فینال داره رفته دبی تف ت غیرتت
ناشناس
0
0
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
متاسفم برات...
iman,
0
0
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
این پیج میخواد یه چیزی رو همیشه بزرگ کنه برا تبلیغات سایت یا چیزهای دیگه. سیاسته،
مرجان
0
0
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
فخر فروشی خوب نیست به هر حال آینده شاید تغییر کند و امیدواریم از هر نظر نماینده خوب برای اسلام باشیم
نگین
0
0
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
این کجاش ناجوره ؟
ناشناس
0
0
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
زندگیه خصوصی مردم به ما چه. نظراتو که خوندم نشون میده چقد سطح فرهنگ جامعمون بالا داره میره این خیلی خوبه .همه تقریبا به حریم خصوصی افراد احترام قائل بودن
ناشناس
0
0
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
این خانم اگه زندگی خصوصی حالیش بود عکساشو تو صفحه های مجازی به اشتراک نمی‌گذاشت
اینا خودشون دوست دارن ملت تو زندگیشون باشن و خوششون نیاد
پس اینجا دیگه زندگی خودشونه و به ما چه بی معنیه
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار