تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس +عکس

لیونل مسی پس از 21 سال موفق از بارسلونا خداحافظی کرد و به PSG پیوست. ستاره آرژانتینی امروز برای نخستین بار به عنوان بازیکن PSG در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

اقتصاد۲۴- لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی جهان فوتبال، پس از جدایی از بارسلونا روز گذشته با قراردادی دو ساله و با دستمزد هفته ای 1.200 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست.

این ستاره برنده شش توپ طلا روز گذشته در میان استقبال پر شور هواداران وارد پاریس شد و امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارک دو پرنس شرکت کرده است.

پس از امضای قرارداد و رونمایی توسط PSG، لیونل مسی قرار است برای اولین بار به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن به صورت عمومی صحبت کند.

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

 

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

ناصر الخلیفی، رییس PSG، پیش از مسی شروع به صحبت کرد: "بسیار مفتخرم که لئو مسی را به عنوان بازیکن PSG به شما معرفی کنم و این اتفاقی فوق العاده در تاریخ این باشگاه و جهان فوتبال است. این برای ما لحظه ای فوق العاده است. همه لئو را می شناسند، او تنها کسی است که شش توپ طلا برده. او فوتبال را جادویی می کند و یک برنده است.

به یاد دارم اولین روزی که ما 10 سال کارمان را در این باشگاه شروع کردیم، افرادی بودند که می گفتند قرار است در این پروژه چه کنند. ما یک پروژه بزرگ فوتبالی داشتیم و با تشکر از همه به خاطر جایی که امروز در آن هستیم  به خودمان افتخار می کنیم. بر هیچکس پوشیده نیست که این بازیکن بهترین بازیکن جهان است. توافق بزرگی بین دو طرف برای تحقق این امر وجود داشت.

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

من می خواهم از لئو، همسرش و تیم او برای تحقق این امر تشکر کنم. من می خواهم از تیمم و بسیاری از افرادی که شاید شما نشناسید تشکر کنم. من از صمیم قلب از شما تشکر می کنم، شما کار فوق العاده ای را برای هواداران این باشگاه انجام می دهید.

این تازه آغاز راه است. کار سخت اکنون شروع می شود. ما کسی را در کنار خود داریم که جام های زیادی برده و جام های زیادی را برای هم تیمی های خود به ارمغان خواهد آورد. ما بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین مربیان جهان را داریم.

من به فرزندان مسی قول می دهم که از پاریس لذت خواهند برد، آنها گفتند که پاریس شهر مورد علاقه آنها است."

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

لیونل مسی پس از ناصر الخلیفی شروع به صحبت کرد و گفت: "همه می دانند که من چند روز پیش بارسلونا را ترک کردم، حقیقت دارد که این کار سختی بود چرا که من سالها آنجا بودم. اما از وقتی که به اینجا آمدم، رخ دادن یک اتفاق بزرگ را حس کردم و اشتیاق زیادی برای شروع تمرینات دارم. من بی صبرانه منتظرم تا به هم تیمی هایم و به سرمربی ملحق شوم و این مرحله جدید را آغاز کنم. من می خواهم از لئوناردو، رییس باشگاه و تمام باشگاه PSG به خاطر شیوه ای که این اتفاق عملی شد، تشکر کنم. پس از اعلام مطبوعاتی بارسلونا، آنها موضع خود را مشخص کردند و این بسیار سریع افتاد. طولی نکشید، تصمیم سختی بود و من می خواهم از کاری که همه در PSG برای من انجام دادند تشکر کنم."

مسی درباره هم‌تیمی شدن با امباپه و نیمار: "بازی کنار آنها عالی است، ببازی روزمره کنار این بازیکنان بزرگ و دیگر بازیکنانی که اینجا هستند بسیار عالی است. برای تمرین کردن با آنها بی صبرم. عالی است که هر روز می توانم با آنها بازی کنم."

مسی درباره لیگ یک: " من لیگ 1 را دنبال کرده ام و در پاریس دوستانی دارم. بازیکنانی که گرفته اند خوب بوده است. این یک لیگ رقابتی است. تیم های دیگر نیز به خوبی سازماندهی شده اند. همه می خواهند پاریس را شکست دهند. خوشحالم که اینجا هستم."

مسی درباره جدایی از بارسا: "هر آنچه که در این هفته برای من اتفاق افتاده سخت، سریع و احساسی بوده است. من نمی توانم آنچه را که در بارسلونا زندگی و تجربه کرده ام باور کنم اما برای آغاز این زندگی جدید با خانواده ام نیز احساس اشتیاق و خوشحالی می کنم. من خیلی خوشحالم. در تمام این هفته من فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشتم اما ما هر روز و کم کم آن را پردازش و هضم می کنیم.

آنها من را می شناسند و می دانند که من دوست دارم قهرمان شوم، زیرا من یک برنده هستم. امیدوارم بتوانم در این چالش جدید نیز کاملا موفق شوم. بازگشت به بارسلونا خوب است اما من برای بازی در اینجا نیز بی صبرانه منتظرم."

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

مسی درباره چرا PSG؟: "این باشگاهی است که در این فصل خوب خرید کرده است. آنها در چند سال گذشته به قهرمانی در چمپیونزلیگ نزدیک شدند. من اینجا آمده ام تا تمام تلاشم را بکنم و اشتیاق خود را نشان دهم. هدف من بردن یک چمپیونزلیگ دیگر است و من در مکان مناسب برای انجام این کار هستم."

آیا مسی می تواند در PSG قهرمان چمپیونزلیگ شود؟: "کار آسانی نیست. ما می توانیم بهترین تیم جهان را داشته باشیم اما قهرمان نشویم. فوتبال همین است، جزئیات کوچکی وجود دارد که می تواند آن را تغییر دهد. چمپیونزلیگ سخت است. پاریس این را می داند. این رقابتی است که بهترین های جهان در آن حضور دارند. من نمی دانم آیا ما قوی ترین هستیم یا نه، اما باید متحد شویم. این به شما شانس قهرمانی می دهد. شما باید این شانس را پیدا کرده و سپس از آن استفاده کنید. بهترین تیم های جهان فاتح چمپیونزلیگ نشده اند، این یک رقابت خاص و ویژه است."


ببینید: فیلم/ لحظه اولین ملاقات مسی با پوچتینو و ناصر الخلیفی در پاریس


مسی درباره اولین بازی برای PSG: "من یک ماه است که بازی نکرده ام، جلسه ای با سرمربی داشتم، وقتی آماده بازی باشم بازی می کنم، اما نمی توانم به شما تاریخ بدهم."

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

مسی درباره دوباره هم‌بازی شدن با نیمار: " من او را خوب می شناسم. برای بازی کردن با هم تیمی هایم بی صبرانه منتظرم، ما اهداف مشابهی داریم. قبلا از هم جدا بودیم اما فکر می کنم با هم و در کنار هم بهتر باشیم. نیمار یکی از دلایلی بود که من به اینجا آمدم. هرچند همه هم تیمی هایم را می شناسم. همه ما قبلاً بارها ملاقات کرده ایم."

الخلیفی درباره آینده امباپه در PSG: "او پسر پاریس است، او برای پاریس بازی می کند. او پسری رقابت‌طلب است و ذهنیت برنده شدن دارد. ما هم اینجا در بالاترین سطح هستیم."

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

الخلیفی درباره ثبت قرارداد مسی بدون زیر پا گذاشتن فرپلی مالی: "می خواهم این موضوع را روشن کنم. منتظر این سوال بودم. ما قوانین فرپلی مالی را از روز اول تا انتها دنبال می کنیم. قبل از انجام هر کاری و زمانی که فکر کردیم می توانیم با مسی قرارداد امضا کنیم، با افرادی از بخش تجاری و مالی مشورت کردیم. ما می دانستیم که می توانیم او را به خدمت بگیریم و امروز آنچه لئو برای باشگاه به ارمغان می آورد بسیار عظیم است. آنچه شما به عنوان رسانه باید روی آن تمرکز کنید جنبه منفی مسائل نیست بلکه نکات مثبتی است که او می تواند با خود بیاورد. او یک سرمایه برای باشگاه است، همه چیز از نظر تجاری رشد خواهد کرد. سه روز دیگر شوکه خواهید شد. امیدوارم او حقوق بیشتری نخواهد اما ما همیشه فرپلی مالی را در نظر داشته ایم و همیشه آن را دنبال خواهیم کرد."

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

مسی درباره پوچتینو: "مربی و کادر مربیگری سهم بزرگی در مذاکرات دارند. وقتی دیدم امکان پذیر است، بلافاصله با او صحبت کردم. مدتی است که او را می شناسم. من با او صحبت کردم، این واقعیت که ما هر دو آرژانتینی هستیم بسیار کمک کرد. ما صحبت کردیم، برای شروع خوب بود. کادر فنی PSG در تصمیم‌گیری من کمک کرد."

مسی درباره خانواده اش: "من با لئوناردو صحبت کردم و گفتم تنها چیزی که برای من مهم است این است که خانواده ام بتوانند به سرعت با این اتفاق سازگار شوند، اما من آماده هستم. من برای شروع کارم صبر ندارم و در رختکن دوستانی دارم و مشخص است که می توانم کارم را به سرعت با هم تیمی هایم شروع کنم. بی صبرانه منتظر شروع این ماجراجویی جدید، شروع تمرینات، شناخت هم تیمی های جدیدم و برقراری ارتباط با آنها و بازی هستم. من آماده شرکت در برنامه ورزشی PSG هستم و این می تواند یک تجربه عالی باشد. ما به عنوان یک خانواده آرام و خوشحال هستیم."

مسی درباره وراتی: "او بازیکن بزرگی است. او نشان داده که در پست خود بهترین است. این حقیقت دارد. من به اینجا آمدم تا در کنار او بازی کنم. او یک پدیده است. وراتی یک بازیکن بسیار درخشان است. اما این موضوع درباره بقیه هم حقیقت دارد. آنها بهترین های جهان هستند. وراتی بازیکن بزرگی است. من می خواهم نقاط قوت خود را به PSG اضافه کنم."

اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس

این پایان کنفرانس مطبوعاتی مسی بود. مسی با پیراهن پاری سن ژرمن عکس گرفت و چند هوادار خوش شانس که موفق شده بودند پنهانی خود را به ورزشگاه برساندند، در پایان نام مسی را فریاد زدند.

چه لحظه ای... حماسه لیونل مسی در PSG از این لحظه آغاز می شود.

هواداران PSG امیدوارند که مسی که در پاریس پیراهن شماره 30 را بر تن می کند، سرانجام آنها را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

استوری عاشقانه مهناز افشار و دخترش + عکس

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

امیدواری مادر امیر تتلو به آزادی پسرش!

عکس/ چهره واقعی صهبا شرافتی بازیگر نون خ

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه + عکس

دستگیری زنی که دایی مُرده اش را برای ضامن شدن به بانک آورده بود

فیلم/ با حمله دوباره اسرائیل تاکتیک پاسخ ما متفاوت خواهد بود

تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟

فیلم/بلایی که بازیگر معروف زن بر سر گربه‌ها آورد

پراستفاده‌ترین ارز‌های فیات برای معاملات رمزارزی

ضرب سکه‌های طلا خیانت به سرمایه‌های کشور است

فیلم/ اقدام نمایندگان مجلس آمریکا علیه معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران

فیلم/ اوضاع وخیم خیابان‌های دبی بعد از وقوع سیل

دلایل سیل نابهنگام در ایران؛ چرا سیل بهاره دبی را برد؟

ترمز‌های رشد بورس در سایه همه نااطمینانی‌ها کدامند؟

چرا پهپادهای سپاه چند ساعت طول کشید به اسرائیل برسد؟

نفت در کشاکش تنش‌های ژئوپلیتیک

با ۵ میلیارد کجای تهران می توان خانه خرید

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد

ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور چه بود؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

اولین حقوق ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟

فیلم/ گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو

فیلم/ صحبت‌های امیرعبداللهیان در بدو ورود به نیویورک

بهار خودرو امسال خزان شد/ رشد ۴۷ میلیونی قیمت خودرو‌های داخلی!

آیا تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟

دلار به کف قیمتی رسید؟

آپارتمان‌های ناقص پرتقاضا شدند

طلای جهانی ترمز کشید

یک بام و دو هوا طلا در بازار

ابراز علاقه گوگوش برای بازگشت به ایران

شکست برنامه‌های فرزندآوری؛ ۶ سیاست کلان جمعیتی از ۱۹ سال پیش تاکنون منجر به افزایش تعداد موالید نشده است!

در دنیا فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها تعطیل است! / در این طرح، دولت فقط خودش را در نظر گرفته

فیلم/وقتی شهاب حسینی در حال موتور سواری شکار شد!

فرصت مذاکره در میانه بحران/ احیای مذاکره با آمریکا در شرایط اوج‌گیری تنش با اسرائیل چقدر ممکن است؟

فیلم/هدیه بامزه یک طرفدار به الناز شاکردوست در اکران بی بدن

پشت پرده بازگشت ون‌های گشت ارشاد به خیابان/ همه با گشت ارشاد مخالف بودند!

فیلم/الناز شاکردوست شهر را بهم ریخت!

جدیدترین قیمت گوشت و مرغ اعلام شد + جدول

چرا خودرو‌های شاسی بلند از خودرو‌های کلاس سدان محبوب‌ترند؟

مبلغ وام ضروری بازنشستگان در سال جدید چقدر است؟

پازل تامین مسکن چند تکه دارد؟

شروع سبز بورس در اردیبهشت

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول