اقتصاد ۲۴- علی درویش پور در این برنامه از مدیریتهای حقوقی و امور قراردادها، املاک و مستغلات، ثبت شرکت ها، امور هنگام، تشریفات، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و همچنین دبیرخانه سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.
بازدید از مجموعه تعزیرات حکومتی و همچنین دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه بخش دیگری از برنامه بازدیدهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی وضعیت کارکنان و مراجعان این مجموعهها بود.
بیشتر بخوانید: استفاده از تمام ظرفیت ها و منابع منطقه آزاد قشم برای قطع زنجیره کرونا
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها تاکید کرد که تکریم ارباب رجوع و رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان در کوتاهترین زمان ممکن، از اولویتهای سازمان است.
درویش پور همچنین رضایت از خدمات را یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم دانست و افزود: مواردی مانند سرعت و دقت در انجام کار مراجعان، رفتار شایسته و برخورد مناسب با ارباب رجوع از عوامل جلب رضایت مردم عزیز جزیره و سرمایه گذاران است.