تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال می‌گویند:

قیمت بیت کوین پتانسیل ۱۸۰۰ درصد رشد را دارد!

در سال‌های گذشته، مخصوصا سال ۱۳۹۹ علاقه ایرانیان به سرمایه گذاری در رمز ارزها بخصوص بیت کوین بالا گرفت. این علاقه، آنقدر زیاد بود که باعث شد مسئولانی که تا آن زمان به فکر ارزهای دیجیتال نبودند، دنبال راه حل‌هایی در این زمینه باشند.

قیمت بیت کوین

اقتصاد۲۴سقوط تاریخی بازار بورس تهران که باعث شد بسیاری از مردم که به توصیه دولتمردان سرمایه‌های خود را به بورس وارد کرده بودند، خسارت‌های سنگینی تحمل کنند.

همه این عوامل به مردم هشدار داد که سرمایه گذاری در بازارهای غیرشفاف و نامطمئن نه فایده‌ای دارد و نه عاقلانه است. از این رو نگاه مردم یکباره به سمت رمزارزها به ویژه به سمت بیت کوین جلب شد.

خصوصیت کریپتوکارنسی‌ها در این است که نه کسی امکان دخالت در آن را دارد و نه امکان ایجاد رانت اطلاعاتی در آن وجود دارد. این یعنی کنترل داده‌ها و شاخص‌های بازار رمز ارزها، برای هیچ کس در دنیا ممکن نیست. این خصوصیت باعث شد کم کم توجه شهروندان ایرانی که از بورس آسیب دیده بودند به بازار ارزهای دیجیتال بیشتر جلب شود. به ویژه این که در سال‌های گذشته به طور پیوسته روند قیمت بیت کوین صعودی بوده و افراد بسیاری سودهای چند صد درصدی را در بازار کریپتوکارنسی‌ها تجربه کرده بودند.

این مساله که بازار ارز‌های دیجیتال به هیچ عنوان قابل کنترل و دسترسی اصحاب قدرت نیست، برای مردم که همیشه از این زاویه خسارت دیده اند، بسیار جالب و جذاب است.

حال سوال این است که ارزی که در سال‌های گذشته بیش از دویست درصد گران شده و رشد خود را کرده است آیا قابلیت سرمایه گذاری را همچنان حفظ کرده است؟ آیا قرار است قیمت بیت کوین تا چه اندازه بالا برود؟

به عقیده کارشناسان، بالا رفتن قیمت بیت کوین صددرصد تحقق خواهد یافت و دنیای آینده دنیای ارز‌های دیجیتال است. مارکت رمزارزها و خصوصا بیت‌کوین، بازاری است که به عنوان یک بستر امن و سودآور برای مردم درِ باغ سبز واقعی را نشان می‌داد. ضمن این که کارشناسان معتقدند به زودی بیت کوین به عنوان ذخیره ارزی دنیای دیجیتال معرفی و انتخاب خواهد شد.

واقعیت‌ها چه می‌گویند؟

بررسی داد‌های برجا مانده از روند تحولات و مطالعه اطلاعات منتشر شده از سوی منابع رسمی‌ و قابل اعتماد نشان می‌دهد که جایگاه ایران در بازار رمز ارزها بسیار تعیین کننده است. ادعایی که حاکی از مبادله روزانه بیش از ده میلیون دلار رمز ارز توسط شهروندان ایرانی است، به خوبی حاکی از جایگاه بالای این بازار در میان ایرانیان است.

این بازار بزرگ باعث شده است که در حال حاضر ده‌ها صرافی رمز ارز به سرویس دهی به کاربران ایران مشغول باشند که سامانه تبادل رمزارز بیتستان زیر مجموعه شرکت ویرا ارتباط گستر امین، یکی از آن‌هاست. سامانه آنلاین معتبری که بستری امن برای خرید و فروش بیت کوین و بیش از ۶۰ رمز ارز معتبر و آینده دار را  فراهم کرده و با پشتیبانی ۲۴ ساعته خود، دغدغه شهروندان ایرانی را درباره از دست دادن سرمایه‌هاشان به خاطر خطای عملکردی در عرصه آنلاین به صفر می‌رساند.

علاوه بر آمارها و فاکتورهای فوق، اظهار نظر کارشناسان هم، چنین ایده‌ای را تایید می‌کند. کارشناسان اعتقاد دارند که حتی ریزش بورس تهران عامل اصلی استقبال بی‌سابقه ایرانیان به بازار ارزهای رمزنگاری شده نیست و پتانسیل درونی این بازار چنین گرایش عظیمی‌ را ایجاد کرده است. پتانسیلی که باعث می‌شود حتی در یک دهه آینده هم قیمت بیت کوین به شدت صعودی باشد.

این واقعیت که مردم به دنبال خدمات حرفه‌ای در این زمینه هستند و می‌خواهند در این بازار سرمایه‌گذاری کنند، اهمیت فعالیت سامانه معتبری همچون صرافی آنلاین بیتستان را نشان می‌دهد.

اعتماد گسترده‌ای که مردم در سال‌های اخیر مخصوصا در یک سال گذشته به سامانه‌ آنلاینی مانند بیتستان نشان دادند به خوبی موید این نکته است که دولتمردان نمی‌توانند این گرایش را نادیده بگیرند و دم از ممنوعیت‌هایی بزنند که عملا اعمال آن‌ها نه میسر است و نه به صلاح و سود جامعه و کشور خواهد بود.

اهمیت پلتفرم های ایرانی در این است که مردم در نبود آن ها مجبور  هستند به پلتفرم‌های خارجی مراجعه کنند که به واسطه تحریم‌ها، تعهدی نسبت به تضمین سرمایه ایرانی‌ها ندارند و سرمایه های مردم در خطر قرار می گیرد.

چرا قیمت بیت کوین همیشه صعودی است؟

هجوم بی سابقه مردم برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها بخصوص خرید بیت کوین نشان می‌دهد که به باور آن‌ها بازار رمز ارزها در ایران در ابتدای شکوفایی است و در سال‌های آینده به یک موضوع دست اول اقتصادی تبدیل خواهد شد و سایر ارزها مانند دلار و یورو و بازارهای موازی تحت الشعاع آن خواهند بود.

همه این باورها و علایم حاکی از آن هستند که بیت کوین قصد ندارد به این زودی از پا بنشیند و حرکت این ارز محبوب به سمت قله هایی فراتر از ۱۰۰ هزار دلار و حتی در اظهار نظرهایی تا ۵۰۰ هزار دلار ادامه خواهد داشت. این باور به قدری عمیق است که برخی از فعالان درباره بیت کوین یک میلیون دلاری  هم در آینده‌ای نزدیک سخن گفته‌اند. موضوعی که اگر تحقق پیدا کند، با قیمت فعلی حدود ۵۰ هزار دلار بیت‌کوین، می‌توان انتظار بیش از ۱۸۰۰ درصد رشد قیمت را در سال‌های آینده برای بیت‌کوین متصور بود.

درباره فاکتورهای جذابیت ارزهای دیجیتال برای مردم که دلیل افزایش قیمت آن ها هم هست، باید گفت که مهم ترین عامل، خاصیت غیرمتمرکز بودن و فساد ناپذیری این بازار است.

این ویژگی باعث شده که در مقاطع مختلف دولت‌ها تلاش کنند این بازار را تحت کنترل خود درآورند که هیچگاه موفق نشده‌اند. بازار خودجوش و مردمی‌ که هیچ کسی صاحب آن نیست و در عین حال همه مردم جهان مالک آن هستند.

تمام این عوامل و ویژگی های مثبتی که درباره بیت کوین بر شمردیم از عوامل استقبال خریداران و بالا رفتن مداوم قیمت این ارز محبوب است. ضمن این که بازار رمز ارزها غیر قابل دستکاری، امن، بدون رانت، بدون پارتی بازی و با سودهای واقعی و کلان برای مردم جذابیت‌های بی شماری به همراه دارند.

این بازار نوظهور از آن جایی که ساعت کار مشخصی ندارد و ۲۴ ساعته می‌توان در آن به فعالیت پرداخت، بستر مناسبی برای فعالیت آنلاین فراهم آورده است.

قیمت بیت کوین

بیتستان یک بازار شبانه روز در اختیار شما گذاشته است

وقتی درباره نیاز مردم صحبت می‌کنیم، اتکای ما به آماری است که منابع رسمی‌ منتشر کرده و مدعی شده‌اند که حداقل بیست صرافی رمز ارز با تعداد بسیار زیاد کاربران مواجه هستند که روزانه مبادلات قابل ملاحظه ای را صورت می‌دهند.

بدیهی است که هم اکنون تعداد قابل ملاحظه ای از صرافی‌های رمزارز فعالیت می‌کنند؛ اما صرافی آنلاین رمزارز بیتستان که یکی از صرافی‌های مورد تایید کشور است، با ارائه سرویس‌های مدرن و روزآمد و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، تجربه لذت‌بخش و قابل اطمینانی در زمینه سرمایه‌گذاری روی رمزارزها به ویژه بیت کوین را برای ایرانیان فراهم آورده است.

این سامانه قابل اعتماد تبادل رمزارز توانسته است یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم در سال های اخیر را پاسخ گفته و خدمات خوبی را به آن ها ارائه نماید.

نتیجه فعالیت سامانه تبادل رمزارز بیتستان به عنوان یک دامنه و سایت ایرانی قابل اعتماد که تحت قوانین کشور و نظارت‌های سنگین کار می‌کند، این است که دیگر نیازی به مراجعه مردم به صرافی‌های آنلاین بین المللی نیست. صرافی‌هایی که معمولا سرمایه ایرانی‌ها در آن‌ها در خطر مسدود شدن و بلوکه شدن قرار دارد.

با استفاده از سامانه مبادلاتی بیتستان شانس کسب سودهای قابل توجه درمدت زمان کوتاه و در هر ساعتی از شبانه‌روز برای سرمایه‌گذاران فراهم است. در واقع یک بازار شبانه روزی پر رونق که هیچ وقت چراغ هایش خاموش نمی‌شود و کرکره‌های آن پایین نمی آید.

البته سرمایه گذاری بلند مدت در بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیز کاری است که عقلای بازار آن را همیشه به تازه کارها پیشنهاد می‌کنند.

جالب است که مردم ایران در سال‌های گذشته بدون توجه به هیچ یک از اتفاقاتی که فضای سیاسی و اقتصادی کشور رخ می‌دهد با خیال راحت به طور گسترده در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند.

این مساله باعث شده است که ایران یکی از بالاترین رتبه‌ها را در بازار بین المللی رمزارزها و بیت کوین داشته باشد. این مساله در زمینه استخراج رمزارزها هم مصداق دارد و رتبه بالایی برای ایران نشان می‌دهد. همه این‌ها نشان دهنده خصوصیت و جذابیت رمز ارزها به عنوان قدرت بی رقیب بازارهای مالی است.

دولت جدید با رمز ارزها چه خواهد کرد؟

به عقیده کارشناسان وضعیت اقتصادی کشور، تحریم‌ها و مشکلات نقل و انتقال پول، باعث خواهد شد دولت جدید به موضوع رمزارزها به عنوان یک راه چاره نگاه کرده و به دنبال حل و فصل محدودیت‌های داخلی و تلاش برای توسعه این بازار باشد. در این صورت ابزارهای مالی دولت به خوبی در اختیار تریدرها خواهد بود، هرچند که تا این لحظه در این باره محدودیتی وجود نداشته است.

اگر چنین شود شاهد رونق بسیار زیاد بازار رمز ارزها و هجوم بی سابقه مردم به این بازار و گرانی بیت کوین و ارز‌های مشابه خواهیم بود.

سامانه‌های ایرانی مطمئن، سرویس دهندگان صادق مردم

خوشبختانه در سال‌های گذشته سامانه‌های آنلاین قانون‌مداری همچون بیتستان تجربه‌های گران سنگی در کار خود به دست آورده و توانسته اند ضمن آگاهی بخشی از درگاه‌های مختلف خود، به مردم این امکان را بدهند که بدون دغدغه و با خیال راحت به مبادله‌های مالی اقدام کرده و سودهای قابل ملاحظه‌ای هم به دست آورند. هرچند تجربه کشور ما در قیاس با سطح جهانی محدودتر است؛ اما ایران یکی از کشور‌هایی است که خیلی زود توانست خود را با مناسبات این بازار همسو کند و این مساله به خاطر علاقه و استقبال مردم بوده است.

با این حال فراموش نکنیم که تا اواخر سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۸ میلیون بیت کوین معادل ۱۴۸ میلیارد دلار در بازار معامله شده که هویت تمام معامله گران مانند هویت ابداع کنندگان رمز ارزها ناشناخته است.

به بیتستان بروید و مثل آب خوردن بیت کوین بخرید

اگر قصد خرید امن بیت کوین از یک صرافی امین را دارید، بیتستان به طور ۲۴ ساعته در خدمت شماست تا در کوتاه ترین زمان، با بهترین قیمت و مطمئن‌ترین روش، بیت کوین خود را خریداری کنید. در بیتستان خرید بیت کوین مثل آب خوردن است. در بیتستان می توان حتی با سه میلیون تومان اقدام به خرید بیت کوین کرد. مقدار پولتان را در قسمت مربوطه وارد کنید تا هوش مصنوعی سایت به شما بگوید که چقدر می‌توانید به قیمت لحظه ای بازار، بیت کوین بخرید.

در سامانه تبادل رمزارز بیتستان که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، علاوه بر قیمت‌های لحظه‌ای و تازه‌ترین اخبار و تحولات دنیای رمزارزها، می‌توانید مقالات تخصصی مورد نیاز در زمینه تحلیل، اخبار و آموزش‌های دست‌اول این حوزه را نیز مطالعه کنید.

معامله و تحلیل بازار، دانستنی‌های بلاک‌چین و دانشنامه آلت کوین‌ها از دیگر بخش‌های علمی ‌و آموزشی و معاملاتی سامانه مبادلاتی آنلاین بیتستان است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید بیت کوین یا آگاهی از شرایط بازار به سامانه تبادل رمزارز بیتستان به نشانی https://bittestan.com/ مراجعه کنید. 

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

دم مسیحایی دلار نیما به بازار سرمایه/ پیش بینی شاخص کل بورس تا پایان تیر

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

بهترین فیلم های تاریخ سینمای هند

لئوناردو دی کاپریو کیست؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

افت شدید مصرف لبنیات در ایران

اولین شوک بازار امسال با افزایش قیمت پیاز!

پایان سکوتِ مجلس مقابل دولت، هرچند دیرهنگام / قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست

دلار هرات در مرز ورود به کانال ۶۱ هزار تومان

دلار ریتم افزایشی قیمت طلا را بر هم زد

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

دلار پاشنه آشیل بازار خودرو است/ هیچ راه گریزی جز آزاد‌سازی قیمت نداریم/ حاکمیت هیچ اراده‌ای برای واردات انبوه خودرو ندارد

اما استون کیست؟

عکس/ نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI + جدول

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

عکس/ تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش

عکس/پاریس‌گردی خانم بازیگر مشهور با استایل جذاب

بهترین فیلم های تاریخ سینمای ترکیه

عکس/پاسخ خلاقانه یک دانش‌آموز به سوال امتحان ریاضی

خرید و فروش سهمیه ارزی و رجیستری در فرودگاه امام خمینی!/ جولان سرخوشانه دلال‌ها در فرودگاه

عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

رییس جمهور دنبال حیا است نه رای

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

فیلم/لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه

۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

عکس/سانسور کراوات غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وضعیت ترسناک تابستان ۱۴۰۳

نگرانی آمریکایی‌ها درباره ریاست‌جمهوری مجدد بایدن

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

پریسا صالحی کیست و چرا به زندان احضار شد؟

حکم اعدام توماج صالحی لغو می‌شود؟

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی

آذری جهرمی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود

خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!

در واگذاری سرخابی‌ها، کدام تیم سود کرد؟ کدام تیم ضرر؟

فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا

سریال جدید مهران مدیری خبرساز شد

واکنش همتی به سخنان قالیباف

پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد

بکارگیری منشی‌های خانم ممنوع شد!

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

اینفوگرافی/ مردم کدام کشورها بیشتر کتاب می‌خوانند؟