تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

آموزش بورس از صفر شامل چه سرفصل هایی می باشد؟

در این مقاله از وب سایت پارسیان بورس قصد داریم تا به طور کامل مبحث آموزش بورس از صفر را مورد بررسی قرار دهیم. در واقع بسیاری از فعالیت بازار بورس که در حال درآمد زایی از این بازار هستند، کسانی می باشند که قبل از فعالیت در این بازار، به سختی پول در می آورده اند.

آموزش بورس از صفر شامل چه سرفصل هایی می باشد؟

اقتصاد ۲۴- در این مقاله از وب سایت پارسیان بورس قصد داریم تا به طور کامل مبحث آموزش بورس از صفر را مورد بررسی قرار دهیم. تقریبا اواخر سال 98 بود که بازار بورس اوراق بهادار تهران با یک پیشرفت و سود فوق العاده رو به رو شد و بسیار از حاضرین این بازار، توانستند سرمایه خود را چند برابر کنند. این دسته از افراد هنوز هم در بازار حضور دارند و هنور هم در حال درآمدزایی می باشند.

در واقع بسیاری از فعالیت بازار بورس که در حال درآمد زایی از این بازار هستند، کسانی می باشند که قبل از فعالیت در این بازار، به سختی پول در می آورده اند. اما دیگر آن زمان گذشته است و در حال حاضر با فعالیت در بازار های مالی نظیر بازار بورس، می توانید با معامله گری در آن به درآمد و سود فوق العاده ای برسید. اما این کار چگونه امکان پذیر است؟

 همین که مراحل اولیه ورود به بازار را انجام دهیم دیگر به موفقیت و سود می رسیم؟ آیا خرید میزانی سهم می تواند بیانگر موفقیت و افزایش سرمایه ما باشد؟ طبیعتا که این طور نیست؛ شما باید آموزش بورس از صفر را طی کنید تا به یک سرمایه گذار موفق تبدیل شوید. در ادامه این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

 

چرا باید سراغ فراگیری آموزش بورس از صفر برویم؟

بسیاری از افراد با بر دست گرفتن کارت ملی خود و مراجعه به دفتر خدمات پیشخوان، در یک کارگذاری ثبت نام می کنند و بر این باور هستند که از آن به بعد، یک سرمایه گذار در بازار بورس محسوب می شوند؛ تا زمانی که چنین باوری در ذهن فعالان بازار بورس وجود داشته باشد و آموزش بورس از صفر گذرانده نشود، در واقع این دسته از افراد، فقط متضرر می باشند. بسیاری از افراد دیگر از فعالیت های سخت برای پول درآوردن خسته شده اند و می خواهند با فعالیت در بازار بورس، سرمایه خود را برای موفقیت چند برابر کنند؛ لازمه موفقیت در بازار بورس، فقط آموزش است.

در واقع امروزه ما شاهد بازار های سرمایه هستیم که توانسته اند افراد زیادی را برای کسب درآمد درون خود جذب کنند؛ بسیاری از آن ها مسیر سخت و رابط کاربری دشواری را پیش روی دارند؛ از همین روز بازار بورس مورد انتخاب بسیاری از افراد در ایران قرار گرفته است. شما هم دیگر نیاز نیست برای کسب و کار سخت و دشوار خود زمان زیادی را صرف کنید؛ می توانید در کنار شغلی اصلی خود، با گذراندن دوره های آموزش بورس از صفر فعالیت خود را در بازار اوراق بهادار نیز آغاز کنید.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که فعالیت در بازار بورس، نیاز به تحصلات بالایی دارد؛ اما این باوری کاملا اشتباه است. فعالیت در بازار بورس به سطح تحصیلات شما هیچ کاری ندارد؛ ولی فعالیت در آن، لازمه داشتن دانش خرید و فروش نیز است. زمانی که شما دانش خرید و فروش در بازار بورس را داشته باشید و بتوانید از تحلیل های بنیادی و تکنیکال استفاده کنید، در طول روز می توانید فعالیت حرفه ای خود را در طول روز از طریق کامپیوتر و حتی گوشی نیز انجام دهید.

 

سر فصل های مهم در آموزش تحلیل گری بورس

 

در بخش قبلی به طور کامل مطلع شدید که چرا باید سراغ آموزش بورس از صفر رفت؛ حال سوالی که در ذهن هر مخاطبی قطعا پیش می آید، این است که دوره های آموزشی که برای بازار بورس اوراق بهادار تهران برگذار می شوند، چه سر فصل هایی را پوشش می دهند. وقتی که صحبت از آموزش بازار بورس از صفر می شود، در واقع یک سری از موراد اهمیت بسیار زیادی را پیدا می کنند؛ به معنای دیگر هر کدام از این موارد اگر در آموزش وجود نداشته باشند، قطعا شما خروجی خاصی را دریافت نمی کنید.

آموزش بورس از صفر شامل چه سرفصل هایی می باشد؟

آموزش تحلیل بنیادی

 

به طور کلی اولین موردی که در آموزش بورس از صفر باید در هر دوره ای به آن اشاره شود، قطعا آموزش تحلیل بنیادی است. در واقع در تمامی بازار های مالی، دو روش کلی تحلیل وجود دارند که اولین آن، تحلیل فاندامنتال یا همان بنیادی است. اما این روش تحلیلی چیست و دانستن آن به معامله گر چه کمکی می کند؟ اصلا این روز تحلیل به اندازه ای کاربردی است که بتوان از آن درآمدزایی و سود داشت؟

در واقع با استفاده از تحلیل بنیادی، شما خبر ها و تمامی اطلاعیه های بازار بورس را در لحظه مورد بررسی قرار می دهد؛ سپس معاملات خود را نسبت به سیگنالی که از آن خبر ها دریافت می کنید انجام می دهید. به طور مثال اگر قصد معامله در یکی از شرکت های صنعت خودرو را داشته باشید، باید طبیعتا خبر های مهم آن روز صنعت خود را را مورد بررسی قرار دهید. حال اگر خبر های آن روز منفی باشد، طبیعتا سهام شرکت های مربوطه با افت قیمت رو به رو می شود؛ ولی اگر خبر مثبت باشد، قطع اتفاقی بر عکس پیش می آید.

در همین اول کار و قبل از شرکت در آموزش بورس از صفر لازک است بدانید که این روش تحلیل، به تنهایی نمی توان خروجی مثبتی را داشته باشد؛ لذا در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ این چالش را دریافت کنید.

 

آموزش تابلو خوانی بورس

 

دومین موردی که در آموزش بورس از صفر باید به آموزش آن پرداخته شود، آموزش تابلو خوانی است. در همین اول کار بگذارید به شما بگوییم دوره آموزش بورسی که در آن تابلو خوانی تدریس نشود، اصلا دوره مناسبی نمی باشد و هزینه کردن برای آن کاملا بدون ثمره است. زمانی که شما ساعت 8 صبح پای بازار بورس ایران می شینید، در واقع با تابلویی رو در سیستم خود رو به رو می شوید که دانش دانستن آن، می تواند مهم ترین ابزار برای هر معامله گر بازار بورس باشد.

در واقع اگر دانش تابلو خوانی بورس را نداشته باشید ولی چیز های دیگر را بلد باشید، به جرات می توان گفت که به موفقیتی دست پیدا نمی کنید. قطعا در نگاه اول، فکر می کنید که تابلو خوانی کار ساده ای است؛ اما این باوری اشتباه می باشد و برای دانستن آن، باید دوره آموزشی را طی کنید.

 

آموزش تحلیل تکنیکال

 

دانستید که یکی از موارد مهم که به تدریس آن در آموزش بورس از صفر پرداخته می شود، تحلیل بنیادی است؛ حال لازم است بدانید که تحلیل بنیادی، فقط مکملی برای روش دیگری از تحلیل یعنی، تحلیل تکنیکال است. طبیعتا شما برای معامله گری در بازار مالی بورس ایران، نیاز دارید تا از آینده قیمت مطلع شوید؛ لذا برای این مورد نیاز است که سراغ فراگیری دانش تحلیل تکنیکال بروید. یک معامله گر در بازار بورس زمانی می تواند ادعای کامل بودن را داشته باشد که از دانش تحلیل تکنیکال برخوردار باشد.

بسیاری از افراد زمانی که حرف از تحلیل تکنیکال زده می شود، روشی بسیار سخت در ذهن آن ها به وجود می آید؛ اما این بسیار اشتباه است. آکامی پارسیان بورس در دوره آموزش بورس از صفر با سادگی هر جه بیشتر، به آموزش این روش تحلیل می پردازید و کاری می کند که شما بتوانید این روش را برای همیشه در ذهن خود داشته باشید.

 

در چه دوره ای از آموزش بورس شرکت کنیم؟

 

حال دیگر به طور کامل می دانید که آموزش بورس از صفر شامل چه مواردی می باشد؛ اما چیزی که وجود دارد و شما باید حتما از آن آگاه باشید، تعداد دوره های زیاد در زمینه آموزش بورس است. متاسفانه بسیاری از افرادی که هنور حتی به خودی خود یک رزومه مناسب معامله گری در بازار بورس را ندارند، خود را به عنوان استاد در این زمینه جا زده اند و اقدام به برگذاری دوره های آموزشی می کنند. حتی اگر سرفصل های دوره های این اشخاص مناسب باشد، قطعا کیفیت تدریس و تجربه ای که منتقل می شود قابل اطمینان نیست.

لذا ما به شما دوره آموزش بورس از صفر در آکادمی پارسیان بورس را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید به عنوان فردی که هیچ دانشی را در این بازار ندارد وارد دوره آموزشی شوید و به عنوان یک معامله گر حرفه ای، در بازار فعالیت خود را آغاز کنید.

 

سخن نهایی درباره آموزش بورس

 

همان طور که گفتیم دیگر دوره سخت پول درآوردن گذشته است و شما می توانید در زندگی خود و در دنیای فعلی، به یک معامله گر و سرمایه گذار موفق تبدیل شوید. دقت داشته باشید مواردی نظیر تحلیل تکنیکال که در آموزش بورس از صفر توسط آکادمی پارسیان بورس تدریس می شوند، قابل استفاده در دیگر بازار های مالی نظیر ارز های دیجیتال و فارکس نیز می باشند. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

علائم مهم این سرطان گوارشی شایع چیست؟

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

تولید پژو پارس در سال جدید از سر گرفته می‌شود؟

قیمت روغن مایع به این رقم رسید + جدول

بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری بورس بررسی شد

عکس/ استوری احساسی سردار آزمون با دخترش

مدت زمان تحویل کارت‌های سوخت کاهش می‌یابد

روایت حسن روحانی از «صبح جمعه» گرانی بنزین

دلار در یک هفته چقدر بازدهی داشت؟

بازدهی بازار طلا در یک هفته گذشته

شرکت چینی BOE احتمالاً نمایشگر آیفون SE ۴ را تولید می‌کند

عکس/حمله تسنیم به سفیر ایران در باکو به دلیل عکس با خانم مجری!

«سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد!

یک مسئول سابق: صدیقی از من خواسته بود ملک بهزیستی همجوار باغ ازگل را هم به او بدهیم!

عکس/ امضای جهانبخش بر پای شکسته دختر هوادار

بازداشت فرزند حمید نوری در سوئد + عکس

عکس/ اولین نماینده عربستان در مسابقه دختر شایسته جهان

ثبت رکورد جدی در قیمت حواله خودرو‌های جانبازان!

حذف شرکت‌های ایرانی از بازار عراق

داعش برای عملیات «گرگ تنها» در خاک اروپا فرمان داد!

یک قانون جدید برای صدور پایان کار ساختمان

بهترین ارز‌های دیجیتال برای سال ۲۰۲۴

قیمت طلا به ریل تعادلی خود بازمی‌گردد؟

فیلم/ ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه لاریجانی در شبکه افق

آندرتیکر، ستاره کشتی کج جهان وارد ایران می‌شود؟

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق + عکس

سایه سنگین حادثه تروریستی مسکو بر روابط روسیه و بوسنی/ تشدید کش مکش های قومیتی؟

علی قنبری، اقتصاددان: فعالیت اقتصادی در گرو داشت ارتباطات خاص/ اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ نه شفاف بود و نه آزاد

سکوت اژد‌های زرد در دریای سرخ؛ نگاهی به موضع چین در قبال انصارالله/ دلیل صبوری پکن چیست؟

واگویه‌های جامعه در نوروز ؛ مردم را سر کار گذاشتند/همه‌چیز بهم ریخته است و همه بریده‌ایم/ فریادها به گوش دولت می‌رسد؟

دعای روز هجدهم ماه رمضان + معنی و تفسیر

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد/ هزینه اختلاس‌ها را طبقات متوسط و ضعیف جامعه می‌پردازد

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

بهترین زمان خرید دلار

هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی

این دمنوش‌ها را در ماه رمضان حتما بنوشید

۱۲ توصیه مهم برای رسیدن به آرامش درونی

بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتیست؟

آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟

شمارش معکوس بورس برای گام صعودی در سال ۱۴۰۳/ بزرگ‌ترین مانع رشد بورس در سال ۱۴۰۲