تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

آشنایی با قیمت هتل های تهران در آبان ۱۴۰۰

هتل های متعددی در شهر بزرگ تهران وجود دارد. خوشبختانه این هتل ها در سرتاسر پایتخت پراکنده شده‌اند و به همین دلیل هم در هر قسمت از شهر که بخواهید اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل مد نظر خود را رزرو نمایید. هتل های تهران از لوکس گرفته تا اقتصادی به سادگی قابل رزرو هستند.

لابی هتل آپارتمان تاج محل تهران، قیمت هتل ها در آبان 1400

اقتصاد ۲۴- هتل های متعددی در شهر بزرگ تهران وجود دارد. خوشبختانه این هتل ها در سرتاسر پایتخت پراکنده شده‌اند و به همین دلیل هم در هر قسمت از شهر که بخواهید اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل مد نظر خود را رزرو نمایید. هتل های تهران از لوکس گرفته تا اقتصادی به سادگی قابل رزرو هستند.

طیف وسیعی از هتل‌ها با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت در تهران وجود دارد که شما می‌توانید مطابق با سلیقه و توانایی مالی خود، همچنین با توجه به اهدافتان از این سفر، یکی از آن‌ها را برگزینید. شروع قیمت هتل ‌های چهار ستاره تهران از شبی دویست هزار تومان آغاز می‌شود و تا شبی هشتصد هزار تومان می‌رسد.

قیمت هتل های لوکس تهران

تا دلتان بخواهد در تهران هتل وجود دارد؛ اما تعداد هتل های لوکس تهران انگشت‌شمار است. هتل هایی مانند اسپیناس پالاس، هتل استقلال، هتل آزادی و... که از دور هم زرق و برقشان، چشمتان را می‌زند. اگر قصد رزرو هتل های لوکس تهران را دارید؛ با این حال از قیمت این هتل ها بی‌خبرید، ادامه این متن را از دست ندهید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

این پروژه عظیم در سال ۱۳۹۴ به پایان رسید. پروژه‌ای که تحول بزرگی در صنعت هتلداری ایجاد کرد. بعد از تأسیس هتل اسپیناس پالاس تهران، معنی واژه لوکس فراتر از ذهن‌ها رفت. هتل اسپیناس پالاس هتلی ۵ ستاره بر فراز تپه‌های بلند سعادت آباد است. هتلی که با لوسترهای پر زرق‌وبرقش، هوش از سرتان می‌برد. می‌توانید در کافه زیبای این هتل خستگی از تن بیرون کنید و گوش جان به موسیقی زنده‌اش بسپارید. این مجموعه شگفت‌انگیز دارای ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجلل است که هر کدام از آن‌ها را رزرو کنید، پشیمان نمی‌شوید.

خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها را می‌توانید در رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس که به نام‌های لاتون، اسکای لانژ و دیبا هستند، نوش جان کنید. همچنین با اقامت در این هتل لوکس می‌توانید به پل طبیعت تهران و پارک ژوراسیک هم سر بزنید. اگر با خودرو شخصی خود به تهران سفر می‌کنید، باید بدانید هتل اسپیناس پالاس تا دلتان بخواهد جای پارک ماشین دارد و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید اتومبیل خود را در پارکینگ اختصاصی هتل اسپیناس پالاس پارک نمایید. شروع قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران از شبی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران یکی از مرتفع‌ترین هتل های بین‌المللی ایران بوده که در شمال تهران قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره یکی از باسابقه‌ها در ایران است که قدمت آن به پیش از انقلاب بازمی‌گردد. این هتل در مساحتی نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع ساخته شده و دارای ۲۵ طبقه است. نیتتان از سفر به تهران هر چه که باشد، تفاوتی ندارد؛ چون هتل آزادی تهران موقعیت مکانی بسیار ایده‌آلی دارد. این هتل به نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب، مجموعه تاریخی سعدآباد، پارک ژوراسیک، مجموعه تفریحی توچال و سالن اجلاس سران اسلامی نزدیک است.

خوشبختانه هتل آزادی در محدوده طرح ترافیک تهران قرار ندارد و به همین دلیل هم مشکلی در رفت‌وآمد میهمانان پیش نمی‌آید. هتل آزادی برای راحتی و آسایش میهمانانش ۸ اتاق را آماده کرده که چیدمان‌های متفاوتی دارند و مناظر آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. از قلم نیفتد که این هتل زیبا دارای چندین سالن برای پذیرایی برای نشست‌های خبری، اجلاس‌های بین‌المللی و میهمانی‌های خاطره‌انگیز عروسی است. این سالن‌ها از جمله سالن زرین، سالن الماس، سالن برلیان و سالن پانیذ است. شروع قیمت هتل آزادی تهران از شبی ۶۳۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل استقلال تهران

داخل اتاق هتل استقلال تهران با تخت سفید

در واقع هتل استقلال همان هتل رویال هیلتون سابق بوده که سالیان سال است از مهمانان شهر تهران پذیرایی می‌کند. این هتل قدیمی دارای ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت است. از امکانات عمومی هتل استقلال تهران می‌توان به استخر سرپوشیده، زمین تنیس، سونای خشک و بخار، جکوزی و سالن بدنسازی اشاره نمود. همچنین این هتل مجلل دارای چندین تالار و سالن برای برگزاری مراسم‌ها و جلسات شماست.

هتل استقلال دارای چندین رستوران‌ها با فضاهای سنتی و مدرن بوده که انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، مکزیکی و ایرانی را ارائه می‌دهند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل استقلال تهران مشرف بودن به اماکن مهم این شهر مانند سفارت چین، سفارت ترکیه، نمایشگاه بین‌المللی تهران، سفارت امارات متحده عربی، دانشگاه تهران و فرودگاه مهرآباد است. شروع قیمت برای یک شب اقامت در هتل استقلال تهران ۵۸۰ هزار تومان است.

قیمت هتل های نزدیک میدان ولیعصر

خیابان ولیعصر تهران یکی از قدیمی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین خیابان‌های این شهر است. خیابان ولیعصر مشرف به مراکز تفریحی و تجاری تهران بوده و به همین دلیل هم محبوبیت زیادی دارد. با اقامت در هتل هایی که مشرف به خیابان ولیعصر هستند می‌توانید به‌راحتی به مراکز خرید تهران سر بزنید و از جاذبه‌های دیدنی این شهر دیدن کنید.

هتل آتانا تهران

هتل آتانا یکی از هتل هایی است که در خیابان طالقانی غربی قرار گرفته و به میدان ولیعصر بسیار نزدیک است. این هتل در سال ۱۳۹۲ را آغاز نمود. هتل آتانا دارای ۱۱ طبقه بوده که ۸۵ واحد اقامتی را در بر گرفته است. جالب است بدانید با اقامت در هتل آتانا به وزارت کشاورزی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه هنر، سفارت ارمنستان، سفارت عراق، وزارت نفت، وزارت صنایع و معادن مشرف خواهید بود.

از امکانات هتل آتانا تهران می‌توان به رستوران فرنگی، رستوران ایرانی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، تالار عروسی، حمام سنتی، سونا بخار، استخر، سالن بدنسازی و اتاق عقد اشاره نمود. قیمت هتل آتانا تهران که به میدان ولیعصر بسیار نزدیک بوده، ۵۹۰ هزار تومان برای یک شب اقامت است.

هتل هما تهران

یکی دیگر از هتل هایی که در خیابان ولیعصر قرار دارد، هتل هما است. این هتل قدیمی در سال ۱۳۵۲ احداث گردید، البته در طی این سال‌ها چندین بار نوسازی شده و در حال حاضر دارای ۱۵ طبقه و ۱۷۳ واحد اقامتی است. هتل هما تهران به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد به مرکز خرید ونک و دانشگاه علوم پزشکی ایران نزدیک است. شروع قیمت هتل هما برای یک شب اقامت ۶۵۰ هزار تومان است.

قیمت هتل های غرب تهران

تهران شهر بزرگی است که رفت‌وآمد به مناطق مختلف آن به‌خاطر وجود ترافیک کمی زمان‌بر است. به همین دلیل هم اگر می‌خواهید در منطقه غرب تهران اقامت داشته باشید، بهتر است هتل های این منطقه را بشناسید. یکی از بهترین هتل های غرب تهران هتل المپیک است که تا فرودگاه مهرآباد فقط ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. قیمت هتل المپیک تهران از شبی ۷۲۰ هزار تومان آغاز می‌شود. از دیگر هتل هایی که در غرب تهران وجود دارد، هتل دانش است. این هتل از واحدهای اقامتی بسیار تمیزی بهره‌مند بوده و فاصله نزدیکی با دانشکده کشاورزی و باغ گیاه‌شناسی دارد. قیمت هتل دانش تهران از شب ۲۸۵ تومان آغاز می‌شود.

قیمت هتل آپارتمان ‌های تهران

شهر تهران هتل آپارتمان‌های بسیار مجللی دارد. یکی از آن‌ها هتل آپارتمان تاج محل است. هتل آپارتمان تاج محل تهران در خیابان ملاصدرا واقع شده است که به عنوان یک هتل ۳ ستاره شناخته می‌شود. این هتل دارای رستوران، استخر شنا، بدنسازی، کافی‌شاپ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. شروع قیمت هتل آپارتمان تاج محل تهران از شبی ۹۶۰ هزار تومان آغاز می‌شود. اگر به فکر رزرو هتل در تهران هستید به شما هتل آپارتمان ایده آل تهران را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در میدان فاطمی، خیابان بهرام قرار گرفته است. هتل آپارتمان ایده آل تهران سه ستاره بوده و دارای امکاناتی نظیر اینترنت، پارکینگ و کافی‌شاپ است. این هتل آپارتمان برای یک شب اقامت از میهمانان خود ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

برای اطلاع از قیمت هتل های تهران، وب سایت ایران هتل آنلاین را پیشنهاد می‌دهیم. البته وب‌سایت‌های بسیاری هستند که اطلاعات هتل های تهران را به شما نشان می‌دهند اما وب سایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) با تضمین قیمت و صفر درصد جریمه کنسلی، بهترین انتخاب برای رزرو هتل است.

 

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

دم مسیحایی دلار نیما به بازار سرمایه/ پیش بینی شاخص کل بورس تا پایان تیر

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

نگاه قیمت دلار تهران به بازار ارز هرات

خودکشی یک پزشک خانم در تهران

مصوبه‌ای که خریداران را از بازار طلا فراری می‌دهد!

بیشترین و کمترین بازدهی در بازار سهام هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ اشک‌های رادان با شعار تشکر تشکر تجمع کنندگان قمی‌

«مست عشق» رکورد فروش روز اول اکران را شکست

بازیگر جنجالی و بازداشتی تلویزیون از ایران رفت

سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»

پرچمداران سامسونگ در آستانه ۱۰۰میلیونی شدن + جدول

بازی پرسپولیس در جام حذفی با یک کاپیتان جدید

پیش‌بینی مهم بورس تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳

عکس/ تمرین پدر دختری کاپیتان استقلال در باشگاه بدنسازی

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بورس

طراحی جدید این خودروی محبوب، کاربران را شوکه کرد!

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد

خیز وزارت کار برای حذف نمایندگان کارگری در تعیین دستمزد

پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده

یک اتفاق جدید در بازار مسکن

فیلم/ بازداشت خشونت‌آمیز استاد دانشگاه اموری در آمریکا

فیلم/ درگیری پلیس آمریکا با حامیان فلسطین در دانشگاه‌ها

اختلاف‌‌ بر سر افزایش حقوق بازنشستگان

جدیدترین قیمت خانه در شرق تهران + جدول

معصومه حائری، عروس امام خمینی که بود؟

رستاخیز یکخوابه‌ها + جدول آپارتمان های ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران

تغییر قیمت لاستیک خودرو + عکس

فرونشست به آثار باستانی ایران رسید

صعود محسوس انس جهانی طلا

توهم آمریکایی درباره خاورمیانه پرآشوب / پشت پرده سیاست‌های شکست خورده امریکا در خاورمیانه

فیلم/ اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای

شنبه محبوب و پنجشنبه مغموم؛ صفر تا ۱۰۰ پیشنهاد افزایش تعطیلات آخر هفته

فیلم/ مسابقه خنده‌دار فوتبالی

آماری هولناک از فقر در کشور؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند

افت شدید مصرف لبنیات در ایران

اولین شوک بازار امسال با افزایش قیمت پیاز!

پایان سکوتِ مجلس مقابل دولت، هرچند دیرهنگام / قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست

دلار هرات در مرز ورود به کانال ۶۱ هزار تومان

دلار ریتم افزایشی قیمت طلا را بر هم زد

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

دلار پاشنه آشیل بازار خودرو است/ هیچ راه گریزی جز آزاد‌سازی قیمت نداریم/ حاکمیت هیچ اراده‌ای برای واردات انبوه خودرو ندارد

اما استون کیست؟

عکس/ نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI + جدول

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات