اقتصاد ۲۴ - معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام داشت فرآیند ارزیابی شاخصهای عمومی واختصاصی هر ساله توسط دفتر تحول و نوسازی اداری براساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و چک لیستهای شاخصهای عمومی و اختصاصی انجام میشود و فرآیند آن از طریق سامانه مدیریت عملکرد (TESMA) بصورت کاملا الکترونیکی ثبت میگردد. نتایج فرآیند این ارزیابی توسط سازمان اداری و استخدامی در جشنواره شهید رجایی اعلام میگردد.
حمیدرضا قربانزاده افزودند: در همین راستا، دو شاخص اختصاصی این مرکز عبارتند از شاخص "متوسط مدت زمان انجام فعالیتها در زنجیره تجارت فرامرزی" در سطح ملی و شاخص "افزایش حجم معاملات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) نسبت به سال قبل" که در سطح ملی و ستادی سنجیده شده و این مرکز توانسته با کسب امتیاز کامل در هر دو شاخص، سبب رشد امتیازات خود و حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گردد. خاطرنشان میگردد مقایسه امتیاز شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حاکی از رشد چهارده و نیم درصدی و کسب ۱۰۰ درصد نمره و محقق شدن کامل شاخصهای مذکور میباشد.
منبع: روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی