تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

پی پال چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

پی پال یکی از پلتفرم‌های مهم و معتبر در عرصه پرداخت آنلاین و اینترنتی است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

اقتصاد ۲۴ - پی پال یکی از پلتفرم‌های مهم و معتبر در عرصه پرداخت آنلاین و اینترنتی است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان طرفداران زیادی را پیدا کرده است. این پلتفرم بیش از ۳۶۰ میلیون کاربر فعال دارد و تنها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰، توانسته است که چهار میلیارد تراکنش را در سیستم خود ثبت کند. همین اعتبار سبب شده است که از سال ۱۹۹۸ به بعد، جایگزین بسیار خوبی برای خرید، ارسال و دریافت پول و تراکنش‌های دیگر به روش سنتی باشد و مردم کارهای خودشان را به‌صورت اینترنتی انجام دهند. پی پال این امکان را به شما داده است که به جای کارت اعتباری، بتوانید هزینه‌های خود در عرصه بین‌المللی را به‌صورت آنلاین پرداخت کرده و اطلاعات آن را از دید تجار دیگر پنهان کنید.

پی پال

شما می‌توانید ارسال پول را به روش آسان‌تری از طریق پی پال انجام داده و در بیشتر موارد، این کار را رایگان انجام دهید. همه خدمات پی پال از طریق نوین پرداخت در اختیار شما قرار می‌گیرد و بدون محدودیت خاصی می‌توانید از تحریم دور شده و با کمک یک واسط از خدمات این سایت استفاده کنید. شما با پی پال دیگر نیازی به پرداخت هزینه چک و هزینه‌های دیگر نخواهید داشت و آسودگی و امنیت در تمامی تراکنش‌های خود را نیز می‌توانید داشته باشید. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که شارژ پی پال چگونه انجام می‌شود و خدمات نوین پرداخت تا چه حدی می‌تواند از شما پشتیبانی لازم را داشته باشد.

پی پال چیست و چگونه کار می‌کند؟

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که تراکنش‌های مالی را به‌صورت ایمن و مطمئن در اختیار شما می‌گذارد. کاربران خارج از کشور می‌توانند حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خودشان را به حساب پی پال لینک کرده و برای خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر از آن استفاده کنند. کاربران داخل کشور نیز امکان خرید از خود حساب پی پال خودشان را به شرط عدم ارسال کالا به داخل کشور خواهند داشت و حتی می‌توانند اقدام به خرید سرویس‌های دیجیتالی یا ثبت نام در سرویس‌های پولی کنند. شما می‌توانید برای ارسال ایمن پول به دوستان و خانواده خود از پی پال استفاده کرده و از ویژگی‌های مختلف آن بهره ببرید. دریافت و ارسال پول توسط پی پال راحت‌تر از سیستم بانکی معمولی است و به‌همین دلیل، این پلتفرم محبوبیت بسیار زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده است.

در پی پال می‌توانید اعتبار بیشتری را کسب کرده و مانند یک کارت اعتباری از آن استفاده کنید. البته این قابلیت تنها در وب سایت‌هایی قابل استفاده است که پی پال توسط آن‌ها قابل پشتیبانی باشد. در غیر اینصورت، تنها به شیوه ساده می‌توانید از پی پال استفاده کنید. شما می‌توانید با کسب اعتبار بیشتر در پی پال، پرداخت‌های خود را به تعویق انداخته و از گزینه‌های دیگری استفاده کنید که حتی امکان خالی بودن حساب پی پال و امکان خرید را برای شما فراهم کند. این روال معمولا در سیستم بانکی خارج از کشور هم وجود دارد و پی پال هم مشابه آن چنین خدماتی را در اختیار شما می‌گذارد.

تراکنش‌های ایمن با پی پال

هنگامی که شما اقدام به شارژ پی پال کرده و از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام به پرداخت هزینه‌های مختلف کرده و اجازه ندهید که کاربران دیگر به اطلاعات پرداخت شما دسترسی داشته باشند. پی پال با اطمینان کامل، امنیت را در سایت خود برقرار کرده است و می‌توانید از یک لایه محافظتی اضافی در این راستا استفاده کنید. پی پال همچنین از تعدادی از ویژگی‌های لازم برای ایمن نگه داشتن حساب کاربری شما هم بهره می‌برد که می‌توانیم به رمزگذاری کلی، ورود به صورت دو مرحله‌ای و تایید ایمیل برای تراکنش‌ها اشاره کنیم. همین موارد کافی است که با اطمینان کامل بتوانید از خدمات پی پال استفاده کنید.

شارژ پی پال

خدمات آسان و جذاب پی پال با کمک نوین پرداخت

پی پال بعد از ویزا کارت، مستر کارت، امریکن اکسپرس و دیسکاور، به‌عنوان پنجمین گزینه پرداخت در میلیون‌ها فروشگاه آنلاین محسوب می‌شود و بنابراین، با احتمال بیشتری می‌توانید از خدمات آن در وب سایت‌های مختلف استفاده کنید. شما می‌توانید به عنوان یک خریدار وارد شده و تنها با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری پی پال خود، اقدام به خرید کنید. پی پال برای کاربران خارج از کشور نیز امکان لینک کردن کارت‌های اعتباری را فراهم کرده است و می‌توانید بدون مشکل و بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات حساب خود، از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین، حتی نیاز برای به خاطر سپردن اطلاعات حساب کاربری خود هم نخواهید داشت.

آیا استفاده از پی پال رایگان است؟

به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، افتتاح حساب و استفاده از پی پال رایگان نبوده و شما با کمک سایت واسطی مانند نوین پرداخت می‌توانید اقدام به افتتاح حساب و شارژ پی پال کنید. خدمات نوین پرداخت در این زمینه شامل موارد دیگری مانند شارژ حساب وب مانی و استفاده از خدمات این پلتفرم هم می‌شود و بنابراین، به‌صورت مشابه قابلیت دسترسی به همان ویژگی‌ها را در پی پال نیز خواهید داشت. فارغ از این موارد، می‌توانید انواع خاصی از تراکنش‌ها را در این پلتفرم انجام دهد که برخی از آن‌ها شامل کارمزد خواهد بود. این کارمزدها با حساب و کتاب خاصی محاسبه می‌شود و می‌توانید هنگام انجام تراکنش، آن‌ها را پرداخت کنید.

اگر به دلایل شخصی از حساب پی پال استفاده می‌کند و ارتباطی با معامله‌های تجاری ندارید، پی پال کارمزدی برای این منظور از شما دریافت نخواهد کرد. به‌طور مثال، اگر اقدام به ارسال پول به دوستان و خانواده خود را داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را در بخش ویژه Friends and Family وارد کرده و برای انجام تراکنش‌های شخصی روی آن‌ها کلیک کنید. برخی از این تراکنش‌ها در صورتی که تبدیل ارز یا عملیات دیگری داشته باشند، شامل کارمزد خواهند شد، اما اگر ارسال پول به شکل ساده انجام پذیرد، شما هیچگونه کارمزدی را برای آن‌ها پرداخت نخواهید کرد. این روال برای کاربرانی که دوست یا آشنا نباشند، شامل ۲.۹ درصد همراه با ۰.۳۰ دلار کارمزد خواهد بود.

انواع حساب کاربری پی پال

می‌دانید که پی پال دو نوع حساب کاربری را برای افتتاح در اختیار شما قرار داده است و برحسب نیاز خود می‌توانید به سمت یکی از آن‌ها بروید. یکی از آن‌ها حساب شخصی پی پال است که بسیار رایج بوده و اکثر کاربران از آن استفاده می‌کنند. این حساب کاربری تنها برای ارسال و دریافت پول با استفاده از پی پال کاربرد دارد و می‌توانید برای خریدهای آنلاین هم از آن بهره ببرید. این حساب کاربری امکان دسترسی به سابقه خرید را برای شما فراهم می‌کند و حتی می‌توانید حساب‌های بانکی جدید خود را هم به آن پیوند دهید و از کارت‌های اعتباری خود برای این منظور استفاده کنید.

حساب کاربری دیگری هم به نام حساب تجاری در پی پال وجود دارد که برای کسب و کارها تدارک دیده شده است. این نوع حساب پرداخت‌های پی پال را به‌صورت آنلاین و توسط کارت‌های اعتباری فراهم کرده است و می‌توانید یک سیستم پذیرش هم در فروشگاه خود به‌صورت نقدی یا آنلاین قرار دهید. این خدمات بیشتر برای کاربران خارج از کشور مناسب است و به دلیل عدم کاربرد کارت خوان پی پال در کشور ایران، عملا شما نمی‌توانید از خیلی از خدمات این حساب‌ها استفاده کنید. حساب‌های تجاری پی پال برای ایجاد فاکتور از تراکنش‌ها هم مناسب هستند و می‌توانید نسخه‌ای از آن‌ها را برای مشتریان خود نیز صادر کنید. امنیت در حساب‌های تجاری بالاتر است و بنابراین می‌توانید با دست بازتری در تراکنش‌های بین‌المللی فعالیت داشته باشید.

حساب پی پال

افتتاح حساب در پی پال با نوین پرداخت

شما به سادگی می‌توانید با کمک خدمات پرداخت ارزان نوین پرداخت در پی پال افتتاح حساب انجام داده و سپس شارژ پی پال را برای دریافت خدمات آن انجام دهید. نوین پرداخت برای این منظور، کارمزد مناسبی را از شما دریافت خواهد کرد و حساب کاربری به‌صورت وریفای شده در اختیار شما قرار می‌گیرد. حتی می‌توانید از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت هم استفاده کرده و تمامی مشکلات و سوالات خود را بعد از دریافت حساب کاربری خود مطرح کنید. ایجاد حساب کاربری با آدرس و شماره تلفن خارجی انجام خواهد شد تا پی پال پی به ایرانی بودن شما نبرد. همه مراحل توسط پی پال انجام می‌شود و با سرعت بالایی می‌توانید حساب کاربری خود را دریافت کنید.

همین روال کافی است تا بتوانید عملیات مختلف مانند خرید و فروش و شارژ پی پال را شروع کرده و به راحتی وارد کسب و کارهای تجاری بین‌المللی شوید. حتی اگر یک کاربر حرفه‌ای نباشید، می‌توانید به عنوان یک فریلنسر در سایت‌های خارجی فعالیت کرده و درآمد ارزی خود را از این سایت‌ها در حساب پی پال خود دریافت کنید و سپس با نوین پرداخت آن‌ها را نقد کنید.

وب مانی هم خدمات گسترده‌ای مانند پی پال در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید درآمد ارزی خود را در حساب خود دریافت کرده و سپس با کمک نوین پرداخت آن‌ها را نقد کنید. با شارژ حساب وب مانی می‌توانید از سایت‌های مختلف خارجی خرید کرده و مبلغ آن را به‌صورت کامل توسط حساب خود پرداخت کنید. حتی نوین پرداخت خدمات بدون نیاز به حساب کاربری را هم در اختیار شما می‌گذارد و تنها کافی است که معادل ریالی آن را به نوین پرداخت واریز کرده و سپس اقدام به خرید آسان کالا یا خدمات از سایت‌های مربوطه کنید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ توییت جنجالی ایلان ماسک درباره حمله اسرائیل به ایران

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

ریزپرنده چیست؟

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

جدول لیگ برتر بعد از برد استقلال

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

مشت‌های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب

کارشناس پنالتی جنجالی استقلال: داور خیلی مشکوک قضاوت می‌کند

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم

فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

عکس/آرام جوینده خواننده شد

واکنش مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به علنی شدن تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

حضور علی دایی و خاتمی در مراسم ترحیم همسر «محسن مهرعلیزاده»

گفت‌وگوی روزنامه اطلاعات، با استاد محمدرضا شجریان پیش از انقلاب

حمایت علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل، ایران را ناگزیر به دفاع کرد

تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

فیلم/ گریه‌های بی امان دختر ایرانی در سیل دبی

بهترین ویتامین برای کاهش وزن

اینفوگرافی/ دلایل عجیب ابطال گارانتی توسط خودروسازان داخلی

نکات مهم درباره آبله مرغان در کودکان

جایگاه ایران در کریدور هند – خاورمیانه – اروپا کجاست؟

قیمت تخم مرغ امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

عکس/ حضور علی دایی در مراسم ختم سیاستمدار معروف

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

عکس/ ژست عاشقانه و باحال مرجانه گلچین

ریزپرنده چیست؟

افزایش تولید ناخالص داخلی بحرین

اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

هافبک پرسپولیس نقره‌داغ شد

عکس/ مهران غفوریان در لباس دوران رضا شاه

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم

اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند+ عکس

اولین تصویر از موشک‌های ساقط شده اسرائیلی در خاک عراق

هزینه مومیایی کردن جسد در سال ۱۴۰۳+ جدول

قدرت رزمی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های غربی؛ ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل

عکس/ خرید سفره عقد و عروسی نفیسه روشن

عکس/ سفره غذا در یک خوابگاه دانشجویی

خبر مهم درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

بهشت بهاری ماسال - گیلان

اینفوگرافی/ سقوط سودآوری دلاری پالایشگاه‌ ها در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

فیلم/۱۵۳ میلیارد تومان میزان فروش سینما‌ها در ماه گذشته

عکس/ بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش

عکس/ کیک تولد لاکچری ستاره پرسپولیس

اجاره پراید، ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!