تصاویر خارق‌العاده از حیات وحش در سال ۲۰۲۱

تصاویر منتخب مسابقه عکاسی طبیعت سال ۲۰۲۱ از میان ۲۰ هزار و ۶۱ اثر در ۱۳ دسته مختلف معرفی شدند. در ادامه می‌توانید این تصاویر خارق‌العاده از طبیعت را مشاهده کنید.
کد خبر: ۱۴۰۷۹۸
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰

برندگان مسابقه عکاسی طبیعت سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شدند. در این رقابت عکاسانی از سراسر جهان ۲۰ هزار ۶۱ اثر را در ۱۳ دسته مختلف ارسال کردند که از لحاظ تعداد اثر ارسالی این سازمان توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

حیات وحش
برنده بخش پرندگان و برنده کل رقابت عکاس : تارج کلاس
حیات وحش
برنده بخش پستانداران عکاس: جوزف فریدهابر
حیات وحش
برنده بخش دیگر حیوانات عکاس: روبن پرز نوو
حیات وحش
سفیر بار ساقدوش_2 کلینیک فرشته_f کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل برترین ها اخبار روز اخبار فرهنگی ۱۱۸۰۱۳۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ ۵۶۹۴ بازدید ۴ نظر تصاویر خارق‌العاده از حیات وحش در سال ۲۰۲۱ تصاویر منتخب مسابقه عکاسی طبیعت سال ۲۰۲۱ از میان ۲۰ هزار و ۶۱ اثر در ۱۳ دسته مختلف معرفی شدند. در ادامه می‌توانید این تصاویر خارق‌العاده از طبیعت را مشاهده کنید. گجت نیوز: برندگان مسابقه عکاسی طبیعت سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شدند. در این رقابت عکاسانی از سراسر جهان ۲۰ هزار ۶۱ اثر را در ۱۳ دسته مختلف ارسال کردند که از لحاظ تعداد اثر ارسالی این سازمان توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند. برندگان مسابقه عکاسی طبیعت سال ۲۰۲۱ برنده بخش پرندگان و برنده کل رقابت عکاس : تارج کلاس تصاویر خارق‌العاده از طبیعت در سال ۲۰۲۱ عکاسی به نام تارج کلاس از نروژ با عکاسی در بخش پرندگان با عنوان مهاجرت زمستانی توانست عنوان برنده بخش پرندگان و برنده کلی این دوره از مسابقه را از آن خود کند. گفتنی است به برنده اصلی این دوره جایزه نقدی به مبلغ ۳ هزار یورو اعطا شد. تارج کلاس در خصوص ثبت این تصویر عنوان کرد بالغ بر ۸۰ هزار غاز هر ساله در فصل بهار و پاییز در دانمارک، هلند و اسپیتسبرگن در سیستم تالاب تروندهایم فیورد برای استراحت و تولید مثل توقف می‌کنند که به واسطه آن فرصت مناسبی را برای عکاسی از هزاران غاز پاصورتی فراهم می‌شود. این عکاس که سابقه ۲۰ سال عکاسی از غازها را در کارنامه دارد توانست با پهپاد تصویری خارق‌العاده از این پرندگان را به ثبت برساند. در ادامه تصاویر منتخب مسابقه عکاسی طبیعت سال ۲۰۲۱ در سایر بخش‌ها را مشاهده می‌کنید: برنده بخش پستانداران عکاس: جوزف فریدهابر تصاویر خارق‌العاده از طبیعت در سال ۲۰۲۱ برنده بخش دیگر حیوانات عکاس: روبن پرز نوو تصاویر خارق‌العاده از طبیعت در سال ۲۰۲۱ برنده بخش گیاهان و قارچ‌ها عکاس: روپرت کوگلر
حیات وحش
برنده بخش منظره عکاس: دنیس بودکوف
حیات وحش
برنده بخش زیر آب عکاس: جورج نیس
حیات وحش
برنده بخش هنر طبیعت عکاس: گئورگه پوپا
حیات وحش
برنده بخش انسان و طبیعت عکاس: فرانسیسکو خاویر مورسیا رکونا
حیات وحش
برنده بخش سیاه‌ و‌ سفید عکاس: فاروی گلتز
حیات وحش
برنده بخش پرتره حیوانات عکاس: ویلیام بوراردلوکاس
حیات وحش
برنده بخش طبیعت De Lage Landen عکاس: آندیوس تیگلر
حیات وحش
برنده بخش جوانی عکاس: لوی فیتزه
حیات وحش
برنده بخش پورتفولیو فرد هازلهوف عکاس: لی‌لی اینو

 

 

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.