اقتصاد۲۴ - یونس مظلومی در نشست خبری خود با خبرنگاران در تبریز با تاکید بر اینکه سرعت پرداخت خسارت اصلیترین مزیت رقابتی بیمه تعاون است، افزود: برای ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان راه اندازی شده و این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمههای دیگر وجود ندارد.
وی افزایش تعداد شرکتهای بیمهای به دلیل گشایش در این صنعت در مدتی کوتاه را یکی از دلایل برخی رقابتهای ناسالم این حوزه دانست و افزود: خوشبختانه در مجموعه بیمه تعاون بجز بیمه نامههای کسب و کار که به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب میشود، در سایر حوزههای بیمهای تنها به دنبال افزایش سودآوری خود هستیم نه رقابت با دیگر شرکت ها.
بیشتر بخوانید: بیمه تعطیلی کسبوکار به دلیل کرونا چقدر قابل اجرا است؟/ بیمه تعطیلی کارگاهها، جدی است یا شوخی؟
مدیر عامل بیمه تعاون خاطر نشان کرد: بنگاههای اقتصادی علاوه بر فعالیت اصلی خود، برخی مسئولیت اجتماعی نیز دارند که بیمه تعاون در این خصوص در سال ۹۸ زنگ بیمه مدارس را با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم بیمهای به زبانی ساده و قابل فهم اجرا کرد و در دوران کرونا نیز این طرح با ارسال هدایا و بستههای آموزشی به دانش آموزان ابتدایی ادامه یافته و در برخی فعالیتهای ورزشی نیز حضور داریم.
مظلومی تصریح کرد: یکصد نمایندگی بیمه تعاون نیز در آذربایجان شرقی فعال هستند که ۳۰ مورد از این نمایندگیها مختص خدمات بیمه عمر بوده و باقی خدمات مختلط بیمهای را به مشتریان ارائه میکنند و در این بین بیمه درمانی واحدهای کسب و کار کوچک و متوسط مختص بیمه تعاون بوده و این دسته از کسب و کارها با هر تعداد نیرو میتوانند از خدمات بیمهای درمان بهرهمند شوند.
مدیر عامل بیمه تعاون تسریع در پرداخت خسارتهای بیمهای را مهمترین وجه تمایز و مزیت رقابتی این مجموعه عنوان و تصریح کرد: حتی در دوردستترین نقطه کشور نیز ارزیابی خسارت را با واحدهای سیار خود در ۴۵ دقیقه انجام میدهیم و تنها و اولین شرکت بیمه هستیم که مرکز تماس سنجش رضایت را برای تماس با خدمت گیرندگان و ارزیابی رضایت و پیگیری شکایت مشتری و جلب رضایت نهایی آنها راه اندازی کرده ایم.