تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۱۶ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

زاکانی و قالیباف پست جدید گرفتند

وزیر بهداشت در حکمی دکتر محمدباقر قالیباف، دکتر علیرضا زاکانی، دکتر رحیم ممبینی، دکتر علی اکبری ساری، دکتر محمدعلی محققی و دکتر اکبر فاضل نجف آبادی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب کرد.

زاکانی و قالیباف پست جدید گرفتند

اقتصاد ۲۴-در متن احکام اعضای جدید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران که از سوی بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت صادر شده، آمده است:

"در اجرای بند «ج» ماده ۱ قانون تشکیل هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب می‌شوید.

امید است با لطف و عنایت الهی و بهره‌گیری از ظرفیت استقلال دانشگاه‌ها و همسو با سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان این وزارت، در جهت ارتقای شاخص‌های علمی دانشگاه و سلامت جامعه به منظور خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید".

پیش از این نیز دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان هیات امنای جدید دانشگاه تهران منصوب کرده بود.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
0
0
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
فاتحه
مهر
0
0
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
انتصابهایی عجیب وغریب .
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار