تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۷ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

سارق موبایل‌قاپ در فردیس اینطور دستگیر شد + فیلم

سارق موبایل‌قاپ در فردیس اینطور دستگیر شد + فیلم
سارق موبایل‌قاپی که در فلکه پنجم فردیس اقدام به سرقت کرده بود بلافاصله توسط یکی از مامورین کلانتری فردیس که در زمان استراحت شناسایی و دستیگر شد. ببینید.

دستگیری موبایل قاپ

اقتصاد ۲۴- سارق موبایل‌قاپی که در فلکه پنجم فردیس اقدام به سرقت کرده بود بلافاصله توسط یکی از مامورین کلانتری فردیس که در زمان استراحت و در خارج از شیفت کاری و بصورت اتفاقی در بازار برای انجام دادن کار شخصی حضور داشت، شناسایی شد و حدودا نیم ساعت بصورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفت و طی هماهنگی مامور با رئیس کلانتری فردیس، نیروی کمکی سریعا در محل حاضر شدند و در حرکت غافلگیرانه موفق به دستگیری موبایل قاپ شدند.

این مامور وظیفه‌شناس به دلیل جدیت در دستگیری سارق موبایل قاپ، مورد تشویق رئیس کلانتری و مسئولین انتظامی استان قرار گرفته است.

کد ویدیو
منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۵
فرهاد
0
0
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
نون پدر وشیرمادرش حلال اش باشه خداوند عاقبت بخیرشون کند
رهگذر
0
0
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
برای پیشرفت یه کشور باید هوای دو دسته افراد رو بیشتر داشت یکی فرهنگیان یکی نیروی انتظامی
بی نام
0
0
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
3تا گوشی دختر منو دزدیدن هر دفعه کلی هزینه کردیم پرونده تشکیل دادیم ولی هیچ خبری نشد متاسفانه
آرش
0
0
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خدایی دلم خنک شد
ناشناس
0
0
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دمش گرم
ناشناس
0
0
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عالی بود.منم دلم خنک شد.
زمانی که فردیس بودم یک مرتبه مورد کیف قاپی و یک مرتبه سرقت منزل قرار گرفتم.پیگیری کردم ولی نتیجه بخش نبود.
ناشناس
0
0
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بیاییم و دو دل نشیم همچین صحنه ای رو دیدیم مثله همین آقا خدا سلامتی بده به خانوادت با وجود.
ناشناس
0
0
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
چه فایده نیم ساعت دیگه ازاده میشه
ناشناس
0
0
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
اگه همه مردم گارگر کارمند نظامی وفرهنگیان حقوقشون اندازه امورات زندگی باشه مردم بهتر به حق همدیگر احترام میگذارندودر امورات زندگی بهتر کمک می کنند اگه حقوق ها درست نباشه هیچی سر جای خودش نیست هرکس برا خودش میدود تا بتونه یه لقمه نان دستو پا کنه
علی اصغر
0
0
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
درود بر این مأمور باشرف و فداکار
الهی عاقبت به خیر شود
قاسم شکوهی
0
0
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
واقعا دمش گرم، یک ترفیع درجه تشویقی حقشه. درود بر وجدان و شرف این مامور خدوم و وظیفه شناس.
ایرانی بدبخت
0
0
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
اون کسی که دزد رو گرفت خدا بهش رحم کنه فردا تو دادگاه قاضی حسابشو میرسه فکر کنم نمی‌دانست باید احترام به جناب دزد بذاره کتکش زد بی احترامی به دزد حالا ببین قاضی چطور بیچارش کنه دفع بعد فردین بازی درنیاره
مهران
0
0
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
آفرین به این مأمور خدا شناس
علی علی
0
0
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
این ماموروظیفه شناس ،لایق بهترین تشویقی ودرجه است...دست مریزاد...
ناشناس
0
0
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
درود به شرفت باغیرت باتمام کم کاریهای سازمان ولی وجدانت اجازه نداد که بیخیال دزد بشی دمت گرم باوجود
دروغه
0
0
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دروغه
ناشناس
0
0
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
نه‌اصلا خوب‌نبود‌فایده‌ای‌نداشت
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار