اقتصاد ۲۴- طی سالهای اخیر یکی از دغدغههای مهم حاکمیت، ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو در فضای مجازی بوده که یکی از مولفههای تاثیرگذار بر اذهان عمومی و بازار خودرو میباشد؛ لذا وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتخاذ رویکرد هوشمندانه و سیاستگذاری نرم، دستورالعمل ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو را در تاریخ بیست و پنجم آبانماه سال جاری ابلاغ نمود که شالوده اصلی آن، مجهز شدن سکوهای آگهی الکترونیکی خودرو به قابلیتهای ویژه و بهره برداری اختیاری آگهی کنندگان از این قابلیتها است.
بنابراین با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بیمه مرکزی ج. ا. ا و همچنین مشارکت مجدانه سکوهای آگهی الکترونیکی، دستورالعمل مذکور عملیاتی شده و زیرساختهای لازم برای احرازهای مذکور در سکوهای بزرگ کشور فراهم شده و در این راستا نشستی با حضور اصحاب رسانه به منظور معرفی «دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو» و تقدیر از مدیران عامل سکوهای آگهی الکترونیکی که در اجرای دستورالعمل همکاری نمودند در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۵، برگزار خواهد شد.
منبع: روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)