تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

چه کسب کارهایی نیاز به باسکول آویز جرثقیلی دارند؟

باسکول سقفی از 200 کیلوگرم تا 100 تن متغیر است، به همین منظور می توانید به راحتی برحسب نیاز و حجم کاری خود خریدتان را انجام دهید.

اقتصاد۲۴- باسکول آویز جرثقیلی نوعی باسکول صنعتی توزین بار است که برای وزن کشی اجسام معلق مورد استفاده قرار می گیرد. شاید با خود بگویید که چه کسب کارهایی نیاز به باسکول آویز جرثقیلی دارند؟ همانطور که می دانید باسکول دیجیتال آویز، نوعی مقیاس توزین سقفی بوده که معمولاً برای مراکزی نظیر صنایع هوا فضا، بارگیری کالاها با وزن مشخص، ساخت و ساز ساختمانی و ... بکار می رود. این محصولات قابل حمل هستند و به صورت عمودی، بدون اشغال کردن کمتری فضا عمل می کنند. ظرفیت ارائه شده برای باسکول سقفی از 200 کیلوگرم تا 100 تن متغیر است، به همین منظور می توانید به راحتی برحسب نیاز و حجم کاری خود خریدتان را انجام دهید. از این دستگاه ها با نام باسکول پرتابل نیز یاد می شود، از آن جهت که ابعاد استاندارد داشته و با عملکرد باتری خود، این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم ساخته تا به راحتی بتوانند با جابه جا کردن، در مکان های مختلف از این تجهیزات استفاده نمایند.  

باسکول جرثقیل با آویخته شدن به جرثقیل و یا سقف، آماده توزین بار برای شما است. این محصولات مجهز شده اند به نمایشگر دوم، برای نمایش راحت تر اطلاعات توزین و قابلیت اتصال به شبکه. با این دستگاه ها قادر به اندازه گیری جرم مواد با دقیق ترین روش ممکن خواهید بود و می توانید کسب و کار خود را به سبب داشتن قابلیت هایی که در این محصولات قرار داده اند، رونق بخشید. ساخت مقیاس های آویز از بهترین متریال تولیدی می باشد تا با قرار گیری در شرایط سخت صنعتی به خوبی از خود مقاومت نشان دهد. حتی در بسیاری از مدل های این دستگاه ها، محصول مجهز به سپر حرارتی شده که از باسکول دیجیتال در برابر گرمای غیر عادی محیط حفاظت می کند. 

باسکول آویز جرثقیل آل اسکیل

نحوه استفاده از باسکول آویز جرثقیل

باسکول سقفی دارای ساختاری با دو قلاب بوده، که یک قلاب برای آویز شدن باسکول و قلاب دیگر برای توزین بار کارایی دارد. زمانیکه باری را برای وزن کردن به این دستگاه آویز می کنید، وزن توسط لودسل کششی دریافت شده و سپس مقادیر اندازه گیری می شود و بر روی نمایشگر بزرگی که بر روی این محصولات قرار می دهند، اطلاعات قابل نمایش است. این دستگاه ها همچنین مجهز به ریموت کنترل هستند تا بتوان در فاصله ی دور نیز به راحتی دستگاه را اداره کرد. به همین منظور شما با این قابلیت قادر به تنظیمات پارسنگ، خاموش و روشن، صفر کردن وزن و عملیات کالیبراسیون خواهید بود.

قبل از استفاده از باسکول آویز ابتدا از بابت نصب درست دستگاه اطمینان حاصل نمایید سپس به توزین بار بپردازید. نحوه استفاده از باسکول آویز جرثقیل به این صورت است که در ابتدا جسمی را که می خواهید بارکشی کنید باید دارای یک دسته و یا اتصال ایمن باشد. همچنین با استفاده از قلاب باسکول می توانید سطح قرار گیری کالا و دستگاه را تنظیم کنید تا در یک سطح صاف قرار بگیرند.

با کمک کنترل های جرثقیل جسم را بلند کرده و اطلاعات توزین یافته را در صفحه نمایشگر دستگاه با کمک سیستم کنترل از راه دور مشاهده کنید. در پایان توزین نیز دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. 
باسکول سقفی جرثقیل از شاسی، قلاب بست، قلاب آویز، لودسل، مادربورد و نمایشگر ساخته شده است که قلاب بست در بالای دستگاه وظیفه آویخته شدن از نگهدارنده را برعهده دارد. قلاب دیگری برای آویز شدن بار است که شبیه به علامت سوال می باشد. لودسل عمل توزین را در قالب الکترون و سورس به مادربورد می رساند و محاسبه سورس ها را در مادربورد انجام می دهد، و در آخر هم نمایشگر اطلاعات را نشان می دهد. 
در اغلب این دستگاه ها یک نمایشگر به صورت جداگانه بر روی دستگاه قرار داده می شود تا به راحتی بتواند اطلاعات توزین را نمایش دهد. دلیل نام گذاری این کالا به عنوان باسکول جرثقیلی، این است که با آویخته شدن این اقلام از جرثقیل های کارگاهی می توان جرم اجسام را اندازه گیری کرد. به همین جهت به آن ها باسکول آویز جرثقیلی می گویند. 

انواع باسکول سقفی آل اسکیل

انواع باسکول سقفی

همانطور که گفته شد، این اقلام بنا به مدل هایی که دارند در ظرفیت های 200، 500، 1 تن، 2 تن، 3 تن، 5 تن، 10 تن، 20 تن، 30 تن و حتی تا 100 تن قابل ارائه اند که انتخاب هر کدام بر مبنای نیاز کاربر و حجم باری که می خواهد توزین نماید انتخاب می شود. این دستگاه ها در رده های مختلفی در حال عرضه اند تا بتوانند نیاز های شغلی افراد را به خوبی پاسخ دهند. به همین دلیل از نوع معمولی تا پیشرفته دسته بندی می شود که مدل ساده آن ها تنها برای وزن کشی بار استفاده می شود. مقیاس های توزین دیگر نیز وجود دارند که به باسکول آویز پرینتر دار معروف اند و از قابلیت ارتباط با کامپیوتر و پرینتر جانبی برخوردار شده اند. این محصولات با داشتن نمایشگر دوم پرینتردار، برای توزین های حرفه ای بکار می روند.

خرید باسکول آویز | فروش باسکول آویز

توجه داشته باشید مواردی که در خصوص انواع این محصولات بدان اشاره شد، تأثیر به سزایی بر روی قیمت باسکول آویز خواهد داشت که برای مشاهده و خرید انواع  باسکول کرین اسکیل، باسکول سقفی پند و باسکول آویز آنی لود می توانید به مجموعه آل اسکیل، نمایندگی باسکول سقفی مراجعه نمایید. این مرکز در زمینه خرید و فروش و تعمیرات این دستگاه ها خدمات ارائه می دهد و خدمات خود را هم در قابل هزینه های بسیار پایین و زمان بسیار کوتاه به انجام می رساند.
برای ارتباط با این مجموعه می توانید از طریق وب سایت www.allscale.co اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

بسیاری از کاربران هستند که هیچ شناخت و تخصصی از باب خرید باسکول آویز دیجیتالی مناسب ندارند. ما یک خبر خوب در این خصوص برایتان داریم! چرا که می توانید با کارشناسان فروش مجموعه آل اسکیل تماس بگیرید و به طور رایگان از این نمایندگی مشاوره چه از جهت خرید و انتخاب، و چه از بابت تعمیرات دریافت کنید. درخصوص تعمیر باسکول آویز نیز باید بگوییم که کلیه تعمیرات مربوط به این دستگاه ها زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای، که با طی کردن دوره های آموزشی لازم، اینک آماده ی ارائه خدمات به مصرف کنندگان می باشد، انجام می شود. این تعمیرکاران با شناخت عیب دستگاه به رفع ایراد پیش آمده به صورت اساسی و اصولی می پردازند. 

خرید و فروش باسکول سقفی جرثقیل با قیمت عالی در آل اسکیل

تعمیر باسکول آویز

تعمیر این سری از سیستم های توزین صنعتی باید توسط افرادی کاردان و کاربلد انجام شود تا به صورت حسابی سرویس دهی شوند. البته قابل توجه است که به دلیل داشتن ساختار مقاوم و مستحکم این مقیاس های توزین، به ندرت آن ها دچار عیب و ایراد می شوند. بنابراین توصیه ما به شما، خرید از مجموعه ای معتبر و مطمئن می باشد تا خیال آسوده ای از این بابت داشته باشید.

از ایراداتی که ممکن است در این محصولات دیده شود مربوط می شود به وزن، تعویض باتری، تعمیر نمایشگر و آدابتور. برای اطمینان از عملکرد درست دستگاه خود می توانید به صورت ماهانه و سالانه دستگاه را سرویس کنید. با این کار خیال شما از بابت توزینی دقیق راستی آزمایی می شود و کم یا زیاد کشیدن بار نیز مانع از رسیدن خسارت های مالی به شما خواهد شد. برای استفاده از این باسکول، باید از بابت نصب درست آن اطمینان یابید. بنابراین در زمان انجام این کار، نهایت دقت لازم را به خرج دهید.  

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت انواع ماشین بی ام و در بازار امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

استایل مجلسی هلیا امامی بازیگر شب‌های مافیا + عکس

قیمت سکه پارسیان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

تکرار سناریوی سرکوب ارز در سال ۱۴۰۳/ دلار ۸۰ هزار تومانی با فرود قوی سیاه در بازار ارز؟

پست جدید میلاد کی مرام با تم جشن تولد + فیلم

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بهنوش بختیاری حرف‌های شانه‌ساز را به خودش گرفت

فیلم/ وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو موافقت کرد

فیلم/ واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و وزیر اقتصاد

ریشه مشکل ناترازی بنزین کجاست؟

کدام استان بیشترین و کمترین نرخ تورم را تجربه کردند؟

فیلم/پیگیری وزیر ارتباطات برای رفع فیلتر گوگل پلی

افزایش ۸۰۰ درصدی هزینه‌های آزمایشگاهی

پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب

عکس/ دیدار صبح امروز کارگران با رهبر انقلاب

کجای تهران با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کنیم؟ + جدول

عکس/ لحظات خصوصی لیلا بلوکات در پشت صحنه تئاتر

اینفوگرافی/با ۵۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی در ایران می‌توان خرید؟

عکس/وضعیت اسفبار خودرو‌های لوکس بعد از سیل دبی

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران+ جدول

برنامه علی دایی مشخص شد

گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟

عکس/ جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی در پاکستان

جدیدترین قیمت خرید خانه در یافت آباد و شادآباد و همان حوالی + جدول

فیلم/ یزد را آب برد!

آیا تابستان ۱۴۰۳ جهش تورمی رخ می‌دهد؟

فیلم/بارش شدید باران و جاری شدن سیل در خیابان‌های خور و بیابانک اصفهان

سرنوشت مهدی قایدی در فصل آینده

دیدار کارگران با رهبر انقلاب برگزار شد

تغییرات جدید در واریز سود سهام عدالت

هزینه ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس

علت بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

چند درصد مردم تلویزیون می‌بینند؟ + عکس

روشنگری از دلایل اجرای طرح نور

ترسیم فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی / چرا کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد؟

پیمانکاران ارزان قیمت تروریسم؛ داعش خراسان چگونه ایجادشد؟ / تاجیکستان و شکوفایی نیمی از نیرو‌های داعش خراسان

مهدی قایدی پرسپولیسی می‌شود؟

انهدام باند قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند

جزییات جدید از طرح ترافیک نیمه اول ۱۴۰۳

تیرخلاص به واردات خودرو کار کرده؛ ورود فقط از مناطق آزاد!

عکس عاشقانه امیرعلی نبویان در کنار همسرش

فیلم/طراحی ناخن با طلا ۲۴ عیار فقط ۱۲ میلیون تومان!

ربع سکه محبوب‌ترین قطعه در حراج مرکز مبادله

توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید

بلوای حجاب، از بستر ایتا تا کف خیابان/ چگونه حجاب در شبکه‌های اجتماعی داخلی به محل جدال تبدیل شد؟

اینفوگرافی/ بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

قیمت تخم مرغ امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

ریزش ادامه‌دار طلا در بازارهای جهانی

یورو رکورد زد

لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا

قیمت گذار خودرو چه کسی است؟

سکه‌ زیر آوار ریزش انس جهانی

قیمت جهانی نفت کاهش یافت

آیا رشد آهسته دلار نیمایی، ضامن رشد بورس خواهد شد؟