تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

بهترین هتل های نزدیک ساحل در کیش را می‌شناسید؟

اگر قصد دارید به این جزیره زیبا سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری کیش لذت ببرید، می‌توانید لذت سفر خود را با اقامت در هتل های ساحلی خاص و منحصر به‌ فرد موجود در آن چند برابر کنید.

بهترین هتل ساحلی کیش

اقتصاد۲۴- جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران است که برای چند روز استراحت و تفریح می‌توان با خرید بلیط کیش به آن سفر کرد. این جزیره که در خلیج فارس واقع شده است و دارای امکانات رفاهی و اقامتی بسیار مناسبی از جمله مراکز خرید بسیار، رستوران‌ها و هتل های لوکس و موارد دیگر است.

اگر قصد دارید به این جزیره زیبا سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری کیش لذت ببرید، می‌توانید لذت سفر خود را با اقامت در هتل های ساحلی خاص و منحصر به‌ فرد موجود در آن چند برابر کنید.

با رزرو هتل های نزدیک ساحل در کیش، خود را برای یک سفر لوکس و رویایی در دل پرطرفدارترین جزیره خلیج فارس آماده کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل های ساحلی کیش در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

هتل های لوکس نزدیک به ساحل در کیش

اگر بودجه کافی برای سفرتان آماده کرده‌اید، می‌توانید در هتل های ساحلی ۵ ستاره کیش اقامت داشته باشید. این هتل ها علاوه بر موقعیت مکانی بی ‌نظیر، دارای امکانات خدماتی و رفاهی با کیفیت نیز هستند. در تمامی این هتل های لوکس، ‌ تعدادی از واحدها رو به دریا و تعدادی دیگر رو به جزیره هستند.

هتل داریوش

اگر به دنبال بهترین و لوکس ترین هتل ساحلی کیش هستید، مطمئنا هتل داریوش اولین گزینه‌ای است که به شما پیشنهاد می‌شود. این هتل در کنار امکانات رفاهی و اقامتی بی نظیری که دارد، دارای چشم ‌انداز ساحلی فوق العاده‌ای نیز هست.

هتل داریوش دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است و در ۳ طبقه احداث شده است. سبک معماری آن از دوره ایران باستان الهام گرفته شده و دارای امکانات رفاهی متنوعی مانند سالن ماساژ، سالن‌ بدنسازی، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، استخر و سونا و موارد دیگر است.

اگر در هتل داریوش اقامت داشته باشید، چشم‌ انداز زیبای خلیج فارس یکی از تصاویری است که می‌توانید همه روزه آن‌ را تماشا کنید. همچنین به دلیل فاصله کم هتل با ساحل هر زمان که بخواهید می‌توانید در ساحل قدم بزنید.

هتل داریوش کیش

هتل ترنج

یکی دیگر از هتل های لوکس ساحلی در کیش، هتل ترنج است که اولین هتل دریایی ایران نیز محسوب می‌شود. یک قسمت از این هتل روی آب ساخته شده است که بخش دریایی هتل به حساب می‌آید. جالب است بدانید که کف این واحدها شیشه‌ای است و می‌توانید دریا و ماهی‌های زیر آب را از داخل سوئیت‌ خود، تماشا کنید.

همچنین هتل ترنج در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از مرکز جزیره و پاساژهای آن قرار گرفته است و می‌توانید تجربه یک اقامت فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

هتل شایان

از دیگر هتل های ساحلی لوکس و مجلل در کیش می‌توان به هتل شایان اشاره کرد که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد. این هتل در یکی از بهترین نقاط ساحلی کیش ساخته شده است و دارای ۱۹۳ واحد اقامتی با منظره رو به دریا یا چشم ‌انداز باغ است.

لازم به ذکر است که اسکله بزرگ تفریحی کیش درست روبه‌روی این هتل قرار گرفته است و می‌توانید هر زمان که بخواهید، کنار ساحل قدم زده و از زیبایی‌های این جزیره لذت ببرید.

هتل مارینا

اگر قصد دارید پس از خرید پرواز لحظه آخری، در یک هتل ساحلی زیبا و ۵ ستاره در کیش اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل مارینا را انتخاب کنید. در دو طرف این هتل ساحل مرجانی کیش قرار گرفته است.

هتل مارینا دارای فضای سبز زیبا، دکوراسیون منحصر به‌ فرد و تجهیزات مدرن و آب نماهای جذاب است و بیش از ۷۵۰ متر از نوار ساحلی را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال یک لوکیشن خاص و جذاب برای اقامت در کیش هستید، این هتل را فراموش نکنید.

هتل ویدا کیش

یکی دیگر از هتل های ساحلی پرطرفدار در کیش که به تازگی نیز تاسیس شده است، هتل ویدا است. این هتل لوکس دارای ۱۴۴ واحد اقامتی با چشم‌انداز دریا است و با اقامت در هتل ویدا می‌توانید به راحتی به پاساژ‌ها، سالن‌های همایش و سایر مکان‌های گردشگری کیش دسترسی داشته باشید.

هتل آریان

هتل ۴ ستاره آریان که در میدان امیرکبیر واقع شده است، جزء هتل های ساحلی لوکس کیش به حساب می‌آید. اگر در این هتل اقامت داشته باشید، به راحتی به بازارهای پانیز و مروارید و بازار پردیس دسترسی خواهید داشت. هتل آریان در ۲ طبقه و با ۶۷ واحد اقامتی ساخته شده است.

هتل ایران

اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره‌ با امکانات عالی با چشم انداز بی نظیر رو به دریا هستید که در فاصله کمی از ساحل کیش قرار داشته باشد، هتل ایران گزینه مناسبی است.

این هتل لوکس و زیبا در دو برج مجزای ۷ طبقه ساخته شده است و یکی از بهترین‌ هتل های کیش محسوب می‌شود. چشم انداز برخی از واحدهای این هتل رو به دریا و برخی دیگر رو به پارک بزرگ جزیره است.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر و سونا، سالن‌ ورزشی، سالن ماساژ، رستوران‌های بین المللی، کافی شاپ‌، سالن‌های برگزاری سمینار و موارد دیگر اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش

در بین هتل های کنار ساحل در کیش یکی از بهترین‌ها، هتل پارمیس است که با معماری خاص و مدرن ساخته شده است و بیش از ۱۶۸ واحد اقامتی دارد.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر و سونا، سالن‌ ورزشی، سالن ماساژ، سالن‌ برگزاری همایش و مراسم‌ها، سالن بیلیارد، انواع رستوران‌ها و کافی شاپ و موارد دیگر اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل پارمیس کیش دسترسی عالی آن به مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره است.

هتل شایگان

از دیگر هتل های ساحلی لوکس کیش که در نوار ساحلی قرار گرفته‌اند، می‌توان به هتل شایگان اشاره کرد. از مزیت‌های این هتل می‌توان به نزدیکی آن به اغلب مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره اشاره کرد.

هتل شایگان دارای امکانات تفریحی و اقامتی بی نظیری مانند سالن‌های ورزشی، استخر و سونا، سالن برگزاری همایش، اتاق VIP، رستوران‌ و کافه‌، آتلیه، آرایشگاه، گیم نت و موارد دیگر است. در این هتل لوکس ساحلی تمامی آنچه برای یک اقامت منحصر به فرد نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده می‌شود.

هتل های نزدیک به ساحل مرجان در کیش

هتل مرجان کیش

هتل ارم

این هتل در بلندترین منطقه شمال شرقی کیش واقع شده و مشرف به خلیج فارس است. هتل بزرگ ارم دارای ۲۱۰ اتاق و سوئیت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوئیت در محوطه هتل است. از امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، باشگاه بدنسازی، سونا خشک و سونا بخار، ماساژ و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل تعطیلات

هتل آپارتمان تعطیلات کیش دارای شش بلوک و ۷۰ اتاق و واحد آپارتمانی است. شما می‌توانید با پیمودن فاصله‌ ۳ کیلومتر از این هتل به پارک ساحلی مرجان و اسکله تفریحی بروید. این هتل سه ستاره دارای کافی شاپ، رستوران و سالن بیلیارد است. البته لازم است بدانید که هتل تعطیلات آسانسور ندارد.

هتل سارا

یکی دیگر از هتل هایی که در نزدیکی ساحل مرجان واقع شده است، این هتل ۳ ستاره است که دارای ۳ طبقه و ۷۲ واحد است. از امکانات هتل سارا می‌توان به چایخانه سنتی، کافی شاپ ۲۴ ساعته و سالن همایش اشاره کرد.

هتل ستاره

از دیگر هتل هایی که در نزدیکی ساحل مرجان واقع شده است، می‌توان به هتل ستاره اشاره کرد. این هتل در مجموع دارای ۴۵ واحد اقامتی است که برخی از آن‌ها به صورت ویلایی هستند. از امکانات این هتل می‌توان به وجود رستوران‌های مختلف در هتل و امکان دوچرخه سواری در محوطه اشاره کرد. لازم به ذکر است که هتل ستاره دو طبقه بوده و فاقد آسانسور و پارکینگ است.

هتل شباویز

یکی از هتل های قدیمی کیش که در نزدیکی ساحل مرجان ساخته شده، هتل شباویز است. این هتل دارای ۲۰ سوئیت بوده و شما می‌توانید با پیمودن مسافت ۱٫۱ کیلومتر به ساحل دریا رسیده و به تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس بپردازید.

لازم به ذکر است که هتل شباویز در بخش ورودی به سوئیت‌ها و رستوران تعدادی پله دارد و همچنین فاقد سیستم گرمایشی است.

هتل گاردنیا

هتل ۳ ستاره گاردنیا دارای ۴ طبقه بوده و ۵۵ اتاق و سوئیت دارد. این هتل در بلوار هرمز واقع شده و فاصله آن تا ساحل در حدود ۲٫۵ کیلومتر است. از امکانات هتل گاردنیا می‌توان به کافی شاپ، رستوران، سفره خانه سنتی، سالن بیلیارد و فوتبال دستی اشاره کرد.

شیوه رزرو هتل و اقامتگاه در کیش

در این مقاله لیستی از بهترین هتل های ساحلی کیش را برای شما آماده کرده‌ایم تا در سفر بعدی خود بتوانید به سادگی در رزرو هتل کیش خود هتل مناسبی را انتخاب کنید. سفرمارکت این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با خیال راحت بتوانید از کیفیت هتل ها و تور کیش مطلع شوید، امکانات هر کدام را با دیگری مقایسه کنید و در نهایت، بهترین هتل ساحلی را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
برچسب منتخب
# مناطق آزاد

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

اینفوگرافی/ بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

قیمت انواع ماشین بی ام و در بازار امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/استوری تازه حامد آهنگی به مناسبت تولد پسرش

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تغییر چهره ۲ خواهر سریال بزنگاه بعد از ۱۶ سال

برنامه علی دایی مشخص شد

پرفروش‌ترین فیلم‌ های تاریخ سینمای ایران

عکس/ ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی امروز، چند دلار است؟

عکس /هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

پشت پرده جت‌های خصوصی؛ از خرید تا اجاره و هزینه نگهداری/ اجاره یک جت چقدر آب می‌خورد؟/ اصلی‌ترین مالکان جت‌ها در ایران چه کسانی هستند؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ رقص مایکل جکسونی حامد آهنگی و یوسف صیادی جنجالی شد

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه در تهران می‌توان خرید؟

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

مهاجرت با ویزای جعلی؛ علت ایجاد بازار سیاه مهاجرت و کسب‌وکار غیرقانونی چیست؟

فیلم/رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی اش

کارنامه آمریکا در جنگ غزه؛ واشنگتن تا چه اندازه در رسیدن به اهدافش در جنگ اسرائیل و حماس موفق بود؟

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

تکرار قصه تلخ گشت ارشاد در خیابان‌های شهر؛ دولت رئیسی همچنان مدافع رویکرد‌های تند و سلبی در موضوع حجاب/تذکرات اصولگرایان فراموش شد؟

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

بازدهی بورس در هفته اول اردیبهشت ماه

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

آخرین وضعیت بازار مسکن در اصفهان

وضعیت هواشناسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

بهترین فیلم های تاریخ سینمای هند

عکس/ اختلاف قد عجیب دو استقلالی

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

عکس متفاوت بهنوش طباطبایی در حرم

لئوناردو دی کاپریو؛ بازیگر مورد تحسین منتقدان

عکس خاص و جذاب بازیگر خانم سریال فاصله‌ها

منوچهری هادی از تیپ و استایل خاصش رونمایی کرد

دم مسیحایی دلار نیما به بازار سرمایه/ پیش بینی شاخص کل بورس تا پایان تیر

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد همسرش

عکس/سلفی المیرا شریفی‌مقدم

پاسخ مشکوک سارا و نیکا درباره پایتخت ۷

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

ربودن کودک ۴ساله از مقابل چشمان مادرش

اینترنت در روز‌های برگزاری کنکور قطع می‌شود؟

مطهری با تراکتور قرارداد بست

سخنگوی پلیس: خانه‌های فساد و فحشا متلاشی شد

فایننشال‌تایمز: اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرده است

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل رسید

آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

اوسمار ویرا به مجری معروف صداوسیما پیام داد

۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی