تصاویر دنیای زیر آب کیش

غواصی در جزیره کیش به خاطر وجود آب های شفاف و مرجانی از بهترین تفریحات هیجان انگیز است. مراکز تفریحی جزیره کیش با تجهیزات کامل امکان غواصی حتی برای افراد مبتدی را فراهم آورده اند. مشاهده دنیای زیر آب در کلوپ های تفریحات دریایی به همراه مربیان حرفه ای انجام می شود
کد خبر: ۱۶۱۷۰۴
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴- جزیره کیش یکی از مناسب ترین و بکرترین مکان ها برای غواصی در کشور عزیزمان ایران است. غواصی کردن در آب های نیلگون خلیج فارس آرامش خاصی را به شما منتقل می کند و رویایی را برای شما ایجاد می کند .

غواصی در جزیره کیش در همه‌ی فصول سال امکانپذیر است و سایت‌های کم عمق این جزیره برای غواصی، حتی برای افرادی که تجربه غواصی نداشته اند، بی نظیر است. وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی در جزیره کیش این مکان را تبدیل به مرکزی برای غواصی کشور کرده است. از سایت‌های زیبای غواصی جزیره کیش می‌توان به سایت‌های بیگ کورال کیش، ژوراسیک پارک کیش، ساترن کرک کیش، کشتی داما کیش، کلبه هور کیش، کشتی یونانی کیش و الدورادو کیش اشاره کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.