اقتصاد۲۴- از فصل گذشته و با وعده تبلیغات محیطی ۱۵۰ میلیارد مصطفی آجورلو، تبلیغات محیطی تبدیل به مسئله مناقشه برانگیز در فوتبال ایران شده و امروز نیز نشستی در این خصوص به میزبانی سازمان لیگ برگزار شد.
در پایان جلسه هم اندیشی تبلیغات محیطی مدیران باشگاههای لیگ برتر که در حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری فر سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران، صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد مصوبات زیر به تایید حاضران رسید:
بیشتر بخوانید: مهاجم باشگاه استقلال در لیست خرید یحیی؟
الف، حل و فصل بدهی کارگزار باشگاه استقلال با سازمان لیگ.
ب. تبلیغات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت مجزا از سایر باشگاهها در نظر گرفته شود.
ج. تشکیل کارگروهی برای نحوه واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاهها و بررسی برنامه آتی
د، برگزاری کلاس مدیریت بازاریابی برای باشگاهها
ه. قدردانی مدیران سازمان لیگ و بازاریابی و تاکید بر یکپارچه برگزاری و تبلیغات محیطی لیگ برای سایر باشگاهها
به این ترتیب باید دید در مورد بدهی استقلال چه تصمیمی گرفته خواهد شد و پس از آن رقم تبلیغات محیطی برای فصل جدید چه عددی خواهد بود.