تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

خرید آنلاین تردمیل با ضمانتنامه ۱۲ ماهه

در واقع آن دسته از کاربرانی که به هر دلیل امکان انجام ورزش‌های هوازی را ندارند، می‌توانند از تردمیل به‌عنوان یک دستگاه ورزشی هوازی استفاده کرده و به‌عبارتی پیاده روی را شبیه سازی‌کنند‌.

اقتصاد۲۴-  این روزها مردم بیشتر درگیر شلوغی‌ها و دغدغه‌های زندگی روزمره خود هستند و کمتر فرصت می‌کنند که به ورزش و سلامت جسمی خود فکر‌کنند. گاهی آن‌چنان درگیر مسائل روزمره می‌شوند که حتی به یک پیاده‌روی ساده هم نمی‌رسند. گذشته از آن پیاده روی در هوای آلوده شهرها چندان حس خوشایندی به افراد القا نمی‌کند. تردمیل یک انتخاب ایمن و خلاقانه برای این افراد است که می‌توانند در خانه یا باشگاه از آن استفاده‌کنند.‌ در واقع آن دسته از کاربرانی که به هر دلیل امکان انجام ورزش‌های هوازی را ندارند، می‌توانند از تردمیل به‌عنوان یک دستگاه ورزشی هوازی استفاده کرده و به‌عبارتی پیاده روی را شبیه سازی‌کنند‌. استفاده از این دستگاه مزایای بسیاری برای کاربران آن به‌همراه دارد. از آنجا که این دستگاه ورزشی انواع مختلفی دارد، بهتر است قبل از خرید با انواع آن آشنا شوید.

انواع تردمیل

در یک حالت کلی این دستگاه ورزشی هوازی در دو نوع خانگی و باشگاهی تولید می‌شود. اگر به ورزش علاقه داشته‌باشید، به‌خوبی می‌دانید که قبل از هر تمرین بدنسازی سنگین باید ورزش‌های هوازی را انجام داده و به اصطلاح بدن خود را گرم کنید. علاوه بر آن ورزش‌های هوازی بیشترین تأثیر را در آمادگی جسمانی و تامین سلامتی و هم‌چنین تناسب اندام افراد دارند‌. به‌‌همین‌دلیل است که پزشکان بارها توصیه کرده‌اند روزی نیم ساعت پیاده روی جای تمام فعالیت‌های ورزشی دیگر را پر می‌کند. از آنجا که تردمیل این اهداف را محقق می‌سازد، در چند سال اخیر به‌شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته‌است. این دستگاه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود.‌ یکی از مهم‌ترین مزایایی که می‌توان برای انواع این دستگاه برشمرد، استفاده و کاربری آسان آن است. این دستگاه دو ثابت جزو ساده‌ترین دستگاه‌های ورزشی هوازی است و افراد در سنین بالا و پیری نیز می‌توانند باز از آن استفاده‌کنند. این وسیله نقش بسیار پررنگی در تقویت عضلات مرکزی، میانی و عضلات پایین تنه دارد.

images_1659639988.jpg

با این حجم از مزایا و محبوبیتی که تردمیل در سراسر جهان پیدا کرده است، طبیعی است که کمپانی‌های مختلفی به تولید آن بپردازند؛ بنابراین کیفیت و اصل‌‌بودن این دستگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اهمیت اصل‌‌بودن این وسیله ورزشی زمانی مشخص می‌شود که در استفاده طولانی مدت، استانداردهای ایمنی و کارایی بهینه تعریف‌شده برای آن حفظ و تأمین گردد و در واقع مشکلی در آن ایجاد نشود‌. فاکتورهای متعددی در تضمین اصل‌‌بودن این دستگاه نقش دارند. از آنجا که ممکن است شناختی به این دستگاه‌ها نداشته‌باشید، بهتر است که حتما هنگام خرید این دستگاه ورزشی، ضمانت‌نامه آن را دریافت کنید. در حقیقت ضمانتنامه خود دلیل محکمی بر اعتبار برند و کیفیت محصولات آن است.

تردمیل خانگی

وقتی از تفاوت این نوع دستگاه ورزشی هوازی در مدل خانگی و باشگاهی صحبت می‌کنیم، به‌دنبال تفاوت در نوع کارایی و کاربری آن نیستیم، بلکه این تفاوت‌ها در نحوه عملکرد و امکانات دستگاه مشخص می‌شود. طبیعتا تردمیل‌های خانگی با انواع باشگاهی آن تفاوت‌های ‌قابل‌توجهی دارند. به‌دلیل اندازه بزرگ‌تر دستگاه دو ثابت باشگاهی، قابلیت تحمل وزن بالا، استفاده مکرر و تایم طولانی روشن‌‌بودن دستگاه، صفحات نمایشگر لمسی و امکانات دیجیتال آن، استفاده از موتور مجهز به برق سه فاز و قابلیت‌های دیگر، انواع باشگاهی این دستگاه برای استفاده خانگی مناسب نیست. تردمیل خانگی دارای حجم کوچک‌تری است و از آنجا که اهل منزل با هدف بدنسازی و پرورش اندام از آن استفاده نمی‌کنند، کارکرد محدودتری دارد. در واقع این دستگاه در مدل خانگی سبک‌تر بوده و بالطبع وزن کمتری را تحمل می‌کند. موتور‌ تردمیل‌های خانگی از نوع DC با قدرت محدودی‌تری نسبت به نمونه‌های باشگاهی است.

images_1659639966.jpg

به‌هرحال تردمیل‌های خانگی نیز با قابلیت‌ها و امکانات استانداردی که دارند، برای استفاده در منزل بهینه سازی‌شده و عملکرد مثبتی ارائه می‌دهند‌. شما می‌توانید با انواع این دستگاه در مدل‌های خانگی، استقامت اندام خود را بالابرده و آن را پرورش دهید. لازم‌به‌ذکر است اثری که در استفاده از تردمیل دیده می‌شود، در پیاده‌روی دیده نشده‌است. هرچند این دستگاه، پیاده روی را شبیه‌سازی کرده، اما به‌دلیل نحوه کارایی که ارائه می‌دهد از یک پیاده روی معمولی بسیار بهتر و مفیدتر است. این دستگاه ورزشی هوازی در مدل‌های خانگی دارای ابعاد کوچک‌تری است؛ این ویژگی برای صاحبین آپارتمان‌های امروزی که با محدودیت فضا مواجه هستند، بسیار مهم است. حتی قیمت این دستگاه‌ها با کم‌‌شدن قدرت آن‌ها کاهش می‌یابد.

قیمت خرید تردمیل

قیمت این دستگاه یکی از فاکتورهای مهم در خرید آن است. تا جایی که بسیاری از افراد در قدم اول به قیمت این دستگاه توجه می‌کنند و اگر قیمت آن با هزینه‌ای که در اختیار دارند، مطابقت داشته‌باشد، به خرید این وسیله ورزشی می‌پردازند‌. اگر واقعا قصد دارید با خرید این دستگاه ورزشی هوازی به تأمین سلامت جسمی برسید، بهتر است چندان بر روی قیمت آن تمرکز نکرده و بیشتر به بررسی ویژگی‌های دستگاه بپردازید. شناخت ویژگی‌های این وسیله به شما کمک می‌کند تا ضمن تهیه یک تردمیل باکیفیت، خرید لذت بخشی را تجربه کنید. در خرید این دستگاه، کیفیت بیشتر از هر عامل دیگری اهمیت پیدا می‌کند. وقتی از کیفیت صحبت می‌کنیم، تمام فاکتورهای استانداردسازی آن لحاظ می‌شود. به‌عنوان مثال: میزان شیب نوار این وسیله نقش مهمی در ارائه کارایی بهینه آن دارد.

images_1659639924.jpg

همه شما به‌خوبی می‌دانید که این دستگاه ورزشی چندان هم ارزان قیمت نیست و به‌هرحال باید هزینه ‌قابل‌توجهی به خرید آن اختصاص دهید؛ ازاین‌رو بهتر است فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که ضمن عرضه تردمیل با بهترین قیمت این محصول را با ضمانتامه یک ساله ارائه دهد. هر چند همواره توصیه می‌شود که در خرید این دستگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید، اما به‌هرحال از بین انواع این دستگاه با قیمت ارزان هم می‌توانید به کیفیت مورد نظر دست‌یابید. به‌عبارتی هر ارزانی صرفا‌ بی‌کیفیت و تقلبی نیست. تنها کافی است فروشگاه معتبری را جهت خرید پیدا کنید. در این صورت می‌توانید با هزینه‌ای معقول خرید مطمئنی را تجربه کنید. این نکته را نیز در نظر داشته‌باشید که با وجود فروشگاه‌های بسیاری که در حوزه فروش تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی فعالیت دارند، قیمت این دستگاه به‌صورت رقابتی عرضه می‌شود؛ در نتیجه بهتر است با اطلاعات و آگاهی کافی به خرید بپردازید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

احتمال ریزش قیمت طلای ۱۸ عیار تا این رقم/ شیرینی آرامش در بازار طلا به کام طلافروشان زهر شد/ حرکت زرگران به سمت بازار‌های دبی و استانبول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت کیا اپتیما، اسپورتیج و سراتو در بازار ایران + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد! + فیلم

بهترین تفرجگاه‌های مازندران در فصل بهار

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

تعرفه‌های جدید برقراری و تخلیه اینترنت اعلام شد

احتمال تعویق در لیگ برتر

فیلم/ لحظه تصادف و فوت یک امام جمعه

جزییات تازه و تکان دهنده از ماجرای دزدیده‌شدن یسنا

درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران

فیلم/ خرید تجهیزات VAR برای مسابقات فصل آینده لیگ برتر به کجا رسید؟

تکلیف افزایش حق مسکن کارگران مشخص شد

پیش‌بینی قیمت دلار فردا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نساجی

فیلم/ تصاویر تلخ از قطع درخت ۵۰۰ ساله در امامزاده آقا رکابدار روستای کیسم

۲ غایب بزرگ نساجی در بازی با پرسپولیس

پیش‌بینی بورس فردا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

دلایل اصلی چاقی و افزایش وزن ناگهانی

فیلم/ چهره خیلی جذاب هدیه تهرانی در ویدئو لو رفته از او

دفاع نماینده جنجالی مجلس از اظهاراتش درباره شریک جنسی مردان ترکیه‌ای

فیلم/ جعفرزاده: به رئیسی پیغام دادم بودجه تو را زمین می‌زند

ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان توسط همسرش

معرفی ۱۰ بروکر بدون سواپ + دلایل استفاده از بروکر‌های بدون سواپ

عکسی از متروی تهران که مردم را عصبانی کرد

اقامه نماز جماعت به امامت یک خانم روی آنتن تلویزیون+ عکس

کاهش مصرف بنزین با استفاده از CNG

دلیل به صدا افتادن اتاق خودرو چیست؟

الفاظ رکیک سپهر حیدری درباره هوادار سپاهان که کاربران را شوکه کرد+ عکس

ماجرای عجیب یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به تراکتور

عکس/دختری در کافی نت شمال تهران در ۱۳۷۷

۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم+ عکس

فیلم/عادل فردوسی‌پور به صداوسیما بازگشت

نخستین سکوی تامین مالی جمعی ارزی_ریالی کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

واکنش علی مطهری به ماجرای دف نوازی یک دختر

زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌عدالت

مردان ترکیه هر کدام ۱۵ شریک جنسی دارند!

عربستان قیمت نفت را بالا برد

راهکار کاهش۱۵ تا۲۰ درصدی ناترازی بنزین

حقوق نجومی رانندگان خودرو‌های حمل زباله/ نان در زباله کشی است

۴۰ متهم معاملات مشکوک بورس به دستگاه قضا احضار شدند!

فیلم/ تعجب آهنگران از مداحی با سبک و ریتم «جدی می‌فرمایید»

اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ

اولین تصاویر از آتش‌سوزی در لاله‌زار تهران

همه چیز درباره تولید و پخش عمده کیسه فریزر رولی

فیلم/ آهنگ کیم جونگ اون حسابی وایرال شد!

صدور کارت بازی المثنی برای استقلالی‌ها!

پیروی بازار طلا از روند صعودی انس جهانی

جنجال گردشگر روس با اسکناس کیلویی

فیلم/چرا رضا عطاران ماشین ندارد؟

عجیب اما واقعی؛ داروخانه‌ها با توجه به وضع حجاب سهمیه دارو می‌گیرند!

فیلم/ با خاص‌ترین خودرو کلکسیون لیونل مسی آشنا شوید

محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت +عکس

انتشار اسناد تحویل وسایل نیکا شاکرمی به خانواده اش +عکس

گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳