تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱

فارس: ۹۷ درصد زنان و دخترانی که در جوامع غربی مورد تعرض و تجاوز قرار می‌گیرند دارای پوشش نامناسب هستند

خبرگزاری فارس نوشت: زنان و دختران می‌دانند که ۹۷ درصد زنان و دخترانی که در جوامع غربی مورد تعرض و تجاوز قرار می‌گیرند و بعضاً به قتل می‌رسند، تعلق به زنان مفسده‌جویی دارد که دارای پوشش نامناسب هستند و مرتکب خودنمایی جنسیتی و سایر رفتار‌های نامتعارف می‌شوند.

حجاب اجباری

اقتصاد۲۴-خبرگزاری فارس نوشت: "دشمنان این مرزوبوم که تاکنون از هر نوع ابزار و روشی برای ایجاد وقفه در پیشرفت کشور و سقوط و تجزیه ایران بهره برده و شکست خورده‌اند، اینبار قصد دارند تا تجارب جنگ‌های صلیبی (ترویج فساد اخلاقی برای انحطاط جامعه اسلامی و سست کردن اراده مسلمانان برای ایستادگی در برابر ظلم و بی‌عدالتی) را بار دیگر در مورد ایران اسلامی تکرار کنند.

در اسلام همواره تأکید شده که برای تشکیل خانواده آنچه بیش از هر چیز دیگری در مورد زوجین حائز اهمیت است، کمالات انسانی، اخلاقی و اعتقادی و یا ویژگی‌هایی مانند توانایی‌های علمی و معرفتی آنهاست، نه جلوه‌های ظاهری که خداوند به برخی از بندگانش عطا می‌کند.


بیشتر بخوانید:اصولگرایان هم از دبیر ستاد امر به معروف ترسیده‌اند/ به تحلیل‌های کیهان گوش نکنید


البته بر اساس اسناد تاریخی، همه پیروان راستین ادیان الهی از جمله یهودیان و مسیحیان و حتی زرتشتیان با عنایت به آموزه‌های دینی خود و در راستای حفظ حرمت و جایگاه زن، احکام خاصی را داشته و رعایت می‌کرده‌اند که حجاب یکی از مشترکات آن است، اگرچه سردمداران نظام سلطه و سرمایه‌داری برای استفاده ابزاری از وجود زن، با هزار ترفند این احکام را به تدریج از فرهنگ دینی جوامع حذف و محو کرد، اما برخی از نماد‌های آن مانند حجاب راهبه‌های مسیحی و حجاب برخی از زنان مؤمنه یهودی همچنان برقرار است.

نوشته‌های مورخین و برخی آثار باستانی و تصاویر (نقاشی) کشف شده از حجاب ایرانیان (قبل از ورود اسلام به ایران) نیز بیانگر این واقعیت است که ایرانیان از گذشته بسیار دور حرمت و ارزش ویژه‌ای برای زنان قائل بوده‌اند، بنابراین نمی‌شود مدعی شد که حجاب را اعراب مسلمان و یا صفویان وارد فرهنگ این سرزمین کرده‌اند، اگرچه ممکن است اقدامات آن‌ها باعث توسعه و گسترش این ارزش اجتماعی شده باشد.

با این حال این روز‌ها بخش قابل توجهی از شعار‌های منتشره در فضای مجازی و در سطح جامعه، ظاهراً به آزادی زنان و در واقع همان جلوه‌های ظاهری زنان و کشف حجاب اختصاص دارد و این نکته‌ای است که صحنه گردان‌ها و لیدر‌های اغتشاشات نیز، بار‌ها با اظهارات و رفتارهایشان به آن اذعان و اعتراف کرده‌اند.

همان‌گونه که اشاره شد، منظور آن‌ها از انقلاب زنانه، سوءاستفاده از زنان برای ترویج فساد در جامعه با هدف سقوط ارزش‌های اسلامی و اجتماعی و منظورشان از آزادی زن، دقیقاً بی‌بندوباری و فساد اخلاقی و حضور عریان زنان و دختران در جامعه است، با این‌حال متأسفانه بسیاری از بانوان هنوز نمی‌دانند که دستان پشت پرده در پی استفاده ابزاری از وجود آن‌ها برای نابودی ایران اسلامی و به فساد کشاندن نسل جوان و نیروی کار کشور است.

دشمنان این مرزوبوم که تاکنون از هر نوع ابزار و روشی برای ایجاد وقفه در پیشرفت کشور و سقوط و تجزیه ایران بهره برده و شکست خورده‌اند، اینبار قصد دارند تا تجارب جنگ‌های صلیبی (ترویج فساد اخلاقی، شرب خمر و اعتیاد بین مسلمانان برای انحطاط جامعه اسلامی و سست کردن اراده مسلمانان برای ایستادگی در برابر ظلم و بی‌عدالتی) را بار دیگر در مورد ایران اسلامی تکرار کنند.

به عبارت دیگر بسیاری از زنان و دختران نمی‌دانند که در دام کسانی گرفتار شده‌اند که قصد دارند تا با سوءاستفاده از زن ایرانی، به خیال خودشان زمینه فروپاشی کشور را فراهم کنند؛ لذا صرفنظر از معدود زنان و دخترانی که ذاتاً فاسد و اهل بی‌بندوباری هستند، خوب است بقیه افراد این گروه فریب‌خورده ضمن توجه به نکات مورداشاره در این یادداشت، به چند سوال پاسخ دهند.

واقعاً چند نفر از همین زنان بدحجاب و بی‌حجاب حاضرند عشق و عاطفه و محبت همسرشان را (حتی در حد یک درصد) با زن یا زنان دیگری تقسیم کنند و بپذیرند که زن یا زن‌های دیگری در قلب و یا حتی فکر و ذهن همسرشان جای داشته باشد؟

این درست است که زیبایی زن تقریباً برای همه مردان حائز اهمیت است، اما آیا این زنان نمی‌دانند تا زمانی که زن دیگری توجه آن‌ها را به خود جلب نکرده، همه عشق و علاقه آن‌ها به همسرشان تعلق دارد و چنانچه این تابو شکسته شود، بداخلاقی و نزاع و درگیری‌ها در خانواده آغاز می‌شود و ممکن است تا حد طلاق و حتی مرگ طرفین ادامه پیدا کند؟

آیا نمی‌دانند، همان طور که آرایش و پوشش و رفتار‌های تحریک برانگیز آن‌ها در جامعه و یا در جمع فامیل، مردان را دچار خیالپردازی و آشفتگی روحی و ذهنی می‌کند، ممکن است همسر آن‌ها نیز تحت تأثیر رفتار زنان دیگری که چنین رفتار‌هایی دارند، دچار مشکل مشابه شود؟

با عرض پوزش فراوان، آیا این زنان نمی‌دانند که برای بسیاری از مردان، زنان ولگرد و بدحجابی که برای جلب نظر دیگران دست به اقدامات و رفتار‌های نامتعارف می‌زنند، حکم دستمال کاغذی‌های یکبار مصرفی را دارد که نمی‌توانند مدت زیادی همراه آن‌ها باشند و سرانجام دور انداخته می‌شوند؟

اصلاً این گروه از زنان و دختران می‌دانند که ۹۷ درصد زنان و دخترانی که در جوامع غربی مورد تعرض و تجاوز قرار می‌گیرند و بعضاً به قتل می‌رسند، تعلق به زنان مفسده‌جویی دارد که دارای پوشش نامناسب هستند و مرتکب خودنمایی جنسیتی و سایر رفتار‌های نامتعارف می‌شوند؟

آیا نمی‌دانند پوشش نامناسب زنان در غرب سبب شده تا در کشوری مانند سوئد، ۸۱ درصد زن‌ها در طول زندگی خود حداقل یکبار تجاوز به عنف را تجربه کنند و یا ۸۰ درصد زنان و دختران آمریکایی از تعرض و تجاوز به زنان و دختران به عنوان بزرگترین معضل جامعه نام ببرند.

آیا نمی‌دانند که بررسی‌های صورت گرفته توسط مراکز مطالعاتی آمریکا نشان می‌دهد، بیش از ۸۳ درصد دانش آموزان دختر این کشور از ۱۳ سالگی تا ۱۶ سالگی با نوعی از آزار جنسی (فقط در محیط مدرسه) مواجه بوده‌اند و نیز حداقل یک دهم دختران در غرب، قبل از سن ۱۲ سالگی مورد نوعی از تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.

در اینجا این سوال نیز مطرح است که اگر می‌دانند، چرا اصرار دارند تا فرزندان دختر کم سن و سال خود را حتی در محیط خارج از خانه با پوشش‌های نامناسب و نیمه‌عریان در معرض دید عموم قرار دهند.

آیا نمی‌دانند که اگرچه در کشور‌های اسلامی تعرض و تجاوز به زنان در قیاس با سایر کشور‌ها بسیار ناچیز است، اما از همین مقدار اندک، بیش از ۹۳ درصد آن مربوط به زنانی است که با پوشش و آرایش و رفتار نامناسب و با قصد تبرج و خودنمایی در جامعه ظاهر می‌شوند؟

آیا نمی‌دانند، برخی از این زنان نهایتاً به خاطر ترس از آبروریزی در خانواده، یا توسط متجاوز به قتل می‌رسند و یا خود مبادرت به خودکشی می‌کنند.

کلام آخر این که؛ آیا این زنان نمی‌دانند که با اعمال و رفتارشان نه‌تن‌ها مرتکب گناه می‌شوند و خودشان را نیز در معرض خطر احتمال تعرض قرار می‌دهند، بلکه ممکن است آسیب‌های فاجعه‌بار و جبران ناپذیری مانند ترویج فساد، دامن زدن به درگیری‌های خانوادگی، طلاق، افزایش فرزندان طلاق و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی و خانوادگی را به دیگران و کل جامعه تحمیل کنند؟

امید است با هوشیاری خانواده‌ها و بانوان (زنان و دختران) فهیم و فرهیخته ایران اسلامی، این توطئه دشمنان خنثی و نسل آینده نیز در امنیت کامل نقش خود در رشد و تعالی کشور را به درستی ایفا نمایند. "

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ ۱۴ ورزشکار ایرانی در تیم پناهندگان المپیک!

عکس/ مقایسه لباس کاروان ایران با فلسطین حاشیه ساز شد

عکس/ کنایه بهرنگ علوی به لباس ورزشکاران ایران در المپیک پاریس

تصاویر منتخب از افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

چگونه آرامکو عربستان ارزشمندترین شرکت جهان شد و صنعت نفت ایران هنوز اندر خم یک کوچه است؟/ مدیران امام صادقی با تفکر ضدتوسعه خود بی ارزش شدن شرکت‌های پتروشیمی ایران را می‌پذیرند؟

عکس/ استایل ساده پردیس پورعابدینی و همسرش

عکس/ گریم و پوشش عجیب بازیگر معروف، مردم را غافلگیر کرد

صحنه‌های سانسور شده سریال اوشین که سال‌ها با آن گول خوردید! + فیلم

عکس/ استایل خاص و خفن الهام پاوه نژاد

تغییر چهره ابراهیم پاشا در سریال حریم سلطان در ۴۵ سالگی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عقب نشینی طلا در میان چشم‌انداز تیره تقاضا

قیمت جدید دام زنده امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳+ جدول

کد مورس جدید همستر کامبت امروز

عکس زیرخاکی از رضا رشیدپور و جومونگ!

قیمت سکه پارسیان + جدول

عکس/هم‌نشینی ظریف و سعید جلیلی و زاکانی در یک مراسم

قیمت سکه و طلا + جدول

توئیت عجیب پسر علیرضا پناهیان درباره بنزین

فیلم/ لحظاتی دیدنی از مراسم تنفیذ در دوره‌های قبل

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

آب جیره‌ بندی می شود؟+ عکس

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۷ مرداد ۱۴۰۳

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

مرضیه شاهدایی ، گزینه اصلی وزارت نفت دولت پزشکیان کیست؟/ شاهدایی؛ زنی در ترازی بالاتر از مردان نفتی کشور

۱۵ خاصیت حیرت انگیز خیار چنبر

نقش خانواده در سلامت روان

ضدآفتاب؛ مهم‌ترین راهکار مراقبت از پوست در گرما

در روزهای گرم چند لیوان آب بنوشیم؟

گرفتاری بازار طلا در برزخ انتقال دولت/ صدای پای ترامپ در گوش بازار جهانی طلا پیچید/ چرا حباب سکه از بین نمی‌رود؟

حزب الله حمله به «جولان اشغالی» را تکذیب کرد

فیلم/ استایل رنگین‌کمانی الناز شاکردوست

توقف واردات خودرو‌های کارکرده تا اطلاع‌ثانوی

شروع با اقتدار نوشاد در المپیک

گل‌محمدی در فولاد؛ بازیکن نداریم

فیلم/ انتقاد تند معاون اتاق بازرگانی در خصوص حجم واردات زیاد از چین و امارات

فیلم/ کنایه‌های مجری تلویزیون به زبان فرانسوی به لباس کاروان ورزشی ایران در المپیک

فیلم/ کولاک طارمی برای اینتر

عکس/ مجید توکلی آزاد شد

عکس/ تصویر عجیب از دفتر پزشکیان

ترابی و بیرانوند سرباز نمی‌شوند

فیلم/ ناگفته‌های مهران مهام از پرونده مرگ زهره فکورصبور

گزینه نکونام بدون توافق باشگاه را ترک کرد

دستورات قالیباف درباره جلسه تحلیف مسعود پزشکیان

هدیه ویژه دفتر رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان + عکس

فیلم/ باورتان می‌شود هادی حجازی‌فر در جوانی این شکلی بوده؟

آزمون؛ امروز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی

نزدیک به ۱۲ ساعت قطعی برق برای ساکنین غرب تهران

حضور سیدمحمد خاتمی در پاستور

تصویر شاه عباس در المپیک پاریس + عکس

فیلم/ گل یخ و کوروش یغمایی اینبار در المپیک پاریس

فیلم/ بلایی که جواد عزتی و هادی کاظمی سر سیامک انصاری در قهوه‌تلخ آوردند

موج انتقادات از صداوسیما به خاطر سانسور در پوشش المپیک

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره لغو امتحان

خبر جدید درباره ستاره مورد علاقه پرسپولیس

نتایج خودروهای وارداتی اعلام شد

فیلم/ لحظه شکست علی پاکدامن برابر حریف کره‌ای