تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

فیلم/ خداحافظی مجری صداوسیما که با دیدن تصویر کیان پیرفلک گریه کرد

کیمیا گیلانی نوشت: هدفی جز شادی دل مردمم نداشتم و حالا که دل مردمم شاد نیست نیازی هم به حضور من نیست و از اجرا در تلویزیون خداحافظی میکنم.

اقتصاد۲۴- کیمیا گیلانی، محری تلویزیون که ویدیوی اجرای بغض آلود جمعه وی هنگام پخش فیلمی از کیان پیرفلک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده بود، در صفحه توییتر خود نوشت:

من کیمیا گیلانی از ۱۵ تیر ۱۳۸۵ که وارد حوزه اجرا شدم واقعا براش تلاش کردم درس خوندم و هدفی جز شادی دل مردمم نداشتم و حالا که دل مردمم شاد نیست نیازی هم به حضور من نیست و از اجرا در تلویزیون خداحافظی میکنم.

کد ویدیو

یه روزی دلمون شاد میشه

شاید من زنده نباشم

اگر تو بودی

جای من هم بخند

خداحافظی کیمیا گیلانی

 

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
امیر
0
0
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
فکرکردی دانشمندهسته ای هستی ؟
محمد
0
0
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
چی زدی ؟چه فکری کردی؟همین مونده بود که تو......
ناشناس
0
0
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
حواستون باشه با این خبر هایی که میزارید یه وقت نرید تو گونی
سام
0
0
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
درود دختر باغیرت ایرانی ..تو قلب ما ایرانی ها جا داری .انشاالله هر جا هستی موفق و سربلند
احسان
0
0
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
احسنت...
ستاره
0
0
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
الکی نگو
پیگیری
0
0
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
نمیدونم
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار