لحظات احساسی هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

جام جهانی ۲۰۲۲ برای اولین بار در یک کشور عربی برگزار شد. قطر در این روزهای داغ مسابقات میزبان ۳۲ تیم شرکت کننده در این تورنمنت است. این رقابت ها در ۸ ورزشگاه و پنج شهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۷۶۵۱۶
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱

لحظات احساسی و غم انگیز هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

اقتصاد۲۴- جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست‌ودومین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در قطر برگزار می‌شود. این اولین جام جهانی است که یک کشور عربی آن را میزبانی می‌کند، پس از جام جهانی ۲۰۰۲، این دومین باری است که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین دوره از مسابقات خواهد بود که ۳۲ تیم در آن شرکت می‌کنند و برای جام جهانی ۲۰۲۶ و پس از آن، حضور ۴۸ تیم برنامه‌ریزی شده‌است. با توجه به گرمای شدید قطر در تابستان، این جام جهانی از اواخر نوامبر تا اواسط دسامبر، در هشت ورزشگاه و در پنج شهر برگزار می‌شود و اولین دوره از این رقابت‌ها است که در ماه مه، ژوئن یا ژوئیه برگزار نمی‌شود. دیدار افتتاحیه بین قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت برگزار شد. فینال مسابقات در ۲۷ آذر ۲۰۲۲، مقارن با روز ملی قطر برگزار می‌شود.

منبع: رویترز

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.