اقتصاد۲۴ دقیقا در همان شب و پس از گفتن این جمله که در حقیقت تحقیری برای صنعت خودرو محسوب میشد، نسخه شورای رقابت برای قیمتگذاری خودرو پیچیده، و شد آنچه نباید میشد. چالهای که هنوز بعد از ۱۰ سال خودروسازان نتوانستهاند به صورت کامل از آن خارج شوند و آن را عامل زیان چند ده هزار میلیاردی خود عنوان میکنند.
حالا با همین دیدگاه "پراید کیلویی چند" احمدینژاد، قیمت کیلویی ۳ خودرو را در ۴ دولت متفاوت بررسی کرده تا نشان دهد، تورم حتی در قیمت کیلویی خودروها نیز موثر بوده و تفاوت مدیریت دولتها حتی در قیمت هر کیلو خودرو نیز مشهود است.
منبع: فرازدیلی