تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۴۰ نظر

توییت جنجالی قالیباف وقتی دلار ۱۴هزار تومان بود!+عکس

این روز‌ها قیمت دلار در بازار آزاد از ۵۱هزار تومان فراتر رفته است و علیرغم ابتکار دولت رئیسی در راه‌اندازی مرکز مبادله طلا و ارز تغییری در روند افزایشی آن صورت نگرفته و چشم انداز سیاسی مثبتی هم حداقل در کوتاه مدت برای تغییرش به چشم نمی‌خورد.

توییت قالیباف درباره قیمت دلار در زمان روحانی

اقتصاد۲۴- در این باره بهنام صمدی، خبرنگار اقتصادی در توئیتی نوشت:

روزی که روحانی گفته بود "من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم" دلار ۱۴ هزار تومان بود.

آن روز‌ها قالیباف با کنایه به روحانی گفته بود "اما جوانان انقلابی بلد هستند. "

امروز که دولت و مجلس در دستان جوانان انقلابی است دلار از ۵۱ هزار تومان عبور کرد.


بیشتر بخوانید: شکست تحریم‌ها را باور کنیم یا دلار ۵۰ هزار تومانی!


توییت قالیباف درباره قیمت دلار در زمان روحانی

منبع: برترین ها
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۵۱
ناشناس
0
0
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
فعلا که سواد و تخصص و تعهد داره از همه جای دولت میزنه بیرون واقعا علی برکت الله ترکوندید اقتصاد رو از بس متحول کردید خدا وکیلی با یه استعفا خوشحالمون کنید تا کی میخاید با یه مشت بیسواد و بازنشسته مملکت رو پیش ببرید
ناشناس
0
0
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
یاد گرفتید
ناشناس
0
0
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
البته دوستان قالیباف بلدهستندچگونه عملیات فریب کربلای۴ انجام دهند
بلدهستندچگونه دانجویان رالوله کنند وبعدها دانش آموزان راهم
بلدهستندسیسمونی بگیرندوافشاکننده رابه زندان بیندازند
بلدهستند تورم را توتوهم نیم کنند ودرواقعیت سفره را جمع ودرمنزل بتکانند
بلدهستندملت را تاکمر درسطل زباله خم کنند
بلدهستند
احسان
0
0
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
خداخیرتون نده..... بااین اداره ی مملکتتون
ناشناس
0
0
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
مجلس انقلابی ،دولت انقلابی،عجب آشی
رضا
0
0
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
قالیباف ... زیادی کرده وقتی فساد سیستماتیک شد میشود همین صد البته که سودا ابتدایی برای کشور دای کشک است
ابراهیم
0
0
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
قالیباف نبود گفت خیالباف بود . اینا تو توهمات و رویاهاشون دنیا رو گلستان ، همه کفار رو نابود. و کاخ ورسای و الیزه و واشنگتن رو هم حسینیه می سازند.
مجمد
0
0
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
ایکاش آقای قالیباف شمادیکه درباره دلار حرف نمیزدید بقاله صبح که درب مغازه اش راباز میکنداول قیمت دلاررا میگیره بعدنرخ اجناس را اعلام میکنه این دلارلامسب توهمه چیززندگی مردم اثرمیگذاردای کاش یه جوری این دلاررا اززندگی ومعیشت مردم دورمیشد.انشالله.
حبیبی
0
0
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
جوانان قلابی مملکت رابه این روز درآوردند ازاشغال سفارتخانه ها تا بقیه ماجراها تاامروز.....
ناشناس
0
0
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
صفحه اول تا صفحه 7000 برنامه ایشان فقط شعار و ادعاست. امیدوارم لاقل بعد از ۸سال و نابودی مردم و کشور، لاقل فرق برنامه را با شعار متوجه بشه
ناشناس
0
0
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
سلام اقای قالیباف یه زحمت بکش این پنبه از گوش اقای رضای دربیار تا بشنوه دلار 51هزاتومانه
ناشناس
0
0
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
با این دولت و مجلس 100000هم نزدیکه دلار.
محمد علی
0
0
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
چنان ... زدید اونهم از نوع انقلابی که اگر در دوران احمدی نژاد ایران ۲۰ سال عقب افتاد امروز در دوران شما بالای ۱۰۰ سال عقب افتادیم وبهتر بگیم فقط نفس میکشیم اما زندگی نمیکنیم .شما که از بی عرضه گی دولت قبل به زمان وزمان شکایت میکردید حالا باعدم تعامل باجهان چه غلطی میکنید؟
علی
0
0
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
خالیباف گفته باید نوع حکمرانی راباید عوض کنیم ولی بنظر میرسد باید حکمرانان باید عوض شوند؟؟؟عنقلابیها ازاین شعرها زیاد میدادند ودولت قبل را بی عرضه خطاب میکردند ولی ثابت شد که خودشان بی عرضه ترینند؟؟لاف میزنند
ناشناس
0
0
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
روحانی اگه همه اختیارات دستش بود الان همه چیز درست میکرد همه اختیارات دستش نبود
هادی مهدی پور
0
0
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
قبضه ملت،قبضه حکومت!!! اگر مردم از فقر بمیرند چه اتفاقی برای قالیباف میوفته؟!!!
اکبر اسدی
0
0
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
شرم و لعنت خدا بر مسئولانی که بفکر مردم و کشور نیستند
مجلس و دولت را منحل کنید و اجازه دهید افراد متخصص با تحصیلات واقعی با مدارک معتبر از دانشگاههای معتبر وارد مدیریت کشور شوند وگرنه با این مسئولان نالایق و ناکارآمد، بی کفایت،بیسواد و پر ادعا ، بوضوح مشخص است که آینده بسیار نگران کننده ای خواهیم داشت
ناشناس
0
0
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
آقای قالیباف از اقتصاد هم چیزی میدونی ، بلدی خرج یه خونه اجاره ای رو با حقوق 5 میلیون بدی انقدر انقلاب انقلاب نکن از انقلاب فقط گفتنش رو یاد گرفتی
ناشناس
0
0
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
تو که زمانی که پیروز انتخابات نشدی یه مدتی میخواستی مردم به جون هم بندازی حالا چطور رئیس مجلس شدی نمیدانم
رک
0
0
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
همه مسوولین باید سرشان را بزارن بمیرن
محمدرضاترکمن
0
0
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
اقای قالیباف همه بددن بولف بزنن ولی شما تو بولف نابغه ی با دار و دستت
علی
0
0
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
خدای این بسات دلار جمع کنی ایران میشه مثل افریقا
ناشناس
0
0
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
فقط بلدند حرف مفت بزنند
ناشناس
0
0
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
کاش حداقل یکی از قول های این مدعیان بچه های انقلابی به سرانجام می سید برای زن زندگی آزادی ریختن بیرون ولی انگارکسی بااین گرونی کاری نداره جوونا قبدازدواج روزدید؟براتون سخت شده نمیخوایدشرمندگی بکشید؟
ناشناس
0
0
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
وقتی دلار 14000تومن بود تو رییس قوه نبودی
بهروز
0
0
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
تا قالیباف و امثال قالیباف .افکار قالیباف بر این مملکت جاری است..همین آش و کاسه .هر روز بدتر از دیروز خواهیم دید
ملت درمانده
0
0
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
آره. مردم برای جوانان انقلابی ارزشي ندارد.حرمت واخلاق شکسته شده‌. زندگی‌ ها نابود پس حق‌الناسی که فرموده بودید چه شد. واقعا هست.فکر نکنم آقایون انتقادی به حق الناس داشته‌ باشن.
ناشناس
0
0
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
من کاری به دولت ندارم هر کسی رو بهر کاری ساختن من حرفم با مجلس هست شما از جنس مردم ونماینده مردم هستین چرا نه خدا نه خلق خدا از شما میگذرد اینو بدانید
محمدرضا محمدی
0
0
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
آقای قلیبافت شعارهای انتخاباتی ازیادتان رفته چرا به شعرهای تانرعمل نمی کنید ضمنا آقای رضایی فرمودند دکترای اقتصاد دارم اقتصادمملکت راسرو وسامان می دهند همینطور دلار۵۰ هزارتومان گوشت بالای ۳۰۰هزارتومان وحبوبات وبرنج واجیلجات چندین برابر شده دشمن حالامعیشت ومایحتاج مردم را هدف قرارداده شما مسولین ونماینگان وبخصوص،کمیسیون اقتصادی مجلس ودولت چه کار می کنند چرا ورود نمی کنیداین چهار ماهه اخیرکلیه اجناس وکالاه چندین برابرشده بلکه شما مسولین ازبازارخرید نمی کنید برای شما ها رایگان می اورند پیاز مسکن خودرو طلا ارز سکه چندین برابرشده شما رابه خون شهدا ورصای خدا به داد مردم برسید این مردم نجیب وباوفا در۲۲بهمن بحصور گسترده خود امتحان خودراپس دادند حالا نوبت شما مسولین است این گرانیها تاکی ادامه دارد خواشا جلوش رابگیرید بساست شما رابخدا مردم رابدبین به نظام وانقلاب نکنید چارهای برای اقتصاد ومعیشت وبخصوص ازدواج آسان چارهای بکنید ازدواج آسان به فراموشی سپرده شد به قول وشعارهای خود عمل کنید شماسوگندیادکردید وشب اول قبر هم بایدجوابگوی ملت وشهدا وخانواده شهدا جانبازان وایثارگران باشید دادمردم درآمده طی،این سه چهارماهه اخیر گرانیها بیدا می کند
محمدرضامحمدی
0
0
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
اقای قلیباف رزمنده شجاع وجسور زمان جنگ وهمرزم شهدای گلگون کفن بخصوص شهید قاسم سلیمانی خواهشا یکچاره اساسی برای این گرانیهای اخیر وبخصوص مایحتاج اولیه مردم بردارید دشمن بیدار ودارد ضربه اقتصادی می زند شما هامسولین چرا باهم نمی شینید واین وضعیت رابلاخرهسروسامان دهید بلاخره کی می خواهید جلوافزایش قیمت هارابگیرید سرمایه داران هرکا می خواهند باملت می کنند همانطور که درچندسالپیش دربورس پدرمردم وسرمایهای مردم رادرآوردند وهیچ مسولی ونمایندهای درپی حق وحقوق سهام داران خرد نرفت وهیچکس پاسخگو نبود وسرمایه های مردم معلونشد به کجارفت شما درشب اول قبربا ید جوابگوی عملکرد خود باشید داد مردم ازاین گرانیهای افسارگسیخته وازسرعت برق گذشتهبیچاره وعاصی شدهاند چطوریک فرزند راداماد یا عروس کنند به دادملت برسید خودرابه خواب نزنید مردم ازشما انتظار ندارند که به مشکلات شان بخصوص،گرانیهابرسیدلطفاپیگیری نمایید وپاسخگو باشیدفرصت هاراازدست ندهید
ناصر
0
0
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
من اشتباه کردم از ایران نرفتم. اون خانمه گفت هرکی راضی نیست بره. ولی من نرفتم. چرا؟
چون امید داشتم به رئیسی. و این اشتباه بود. حالا با یک میلیارد تو پرند هم خونه نمیدن. باید برم پیش خرید کنم که آیا سازنده تحویل میده یا نمیده. بدیه من این هستش که دروغ بلد نیستم و قمار باز هم نیستم. خدا ما را نجات بده از دسته خودمون. دشمن پیشکش.
ناشناس
0
0
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
همون روز یکی نبود بگه،
محمدامینی
0
0
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
دولت بی سواد وتندرو که ترمز بریده
علی
0
0
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
اداره یک مملکت مانند ایران باید توسط افراد دلسوز و درستکار و حتماً تحصیل کرده و با سواد در سطح بالا باشد اداره یک مملکت با گفتن کلماتی مانند انشالله و ماشاالله و به فضل خدا و به امید خدا و مرگ بر این کشور و آن کشور و ........ هرگز امکان پذیر نمیباشد و هم اکنون متاسفانه کشور ایران به وضعیت‌ فاجعه اقتصادی رسیده که هم اکنون در حال مشاهده آن هستیم
کوروش
0
0
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
آقای قالیبافان در زمان روحانی ۵۰۰ تومن دلار بالا می‌رفت مجلس رو تعطیل میکردی دویست تا پلاکارد میدادی دست نمایندگان و کفن پوش میریختید جلو مجلس به اعتراض الان چرا صداتون در نمیاااد
وحید
0
0
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
حرکت های جهادی و انقلابی که نابودمون کرد طلا هم دست دشمن هست آیا سهم ما از این همه معادن و...کجا هست چرا باید در زیر فقر مطلق زندگی کنیم این ها کار دشمن هست آیا؟
حمید
0
0
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
آقای قالیباف و ریسی و رضایی و ذاکانی و شریعتمداری و علم الهدی و بقیه خیلی حرفای دیگه هم زدن وقتی شورای نگهبان ریس جمهور انتخاب میکنه و حق مردم فقط در انتخابات سیاه لشکر بودن است . جواب دلار در شورای نگهبان است .
بی طرف
0
0
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
اقای قالیباف جواب بده جوابی داری ؟؟؟
جواد
0
0
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
برای قالبباف که در تهران بیست مغازه و چندین خانه و زمین و پول و مصونیت قضایی دارد چه فرقی می کند دلار چقدر باشد
سهراب
0
0
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
چرا قانون درباره همه یکسان اجرا نمیشه؟من بعنوان شهروند خطایی کنم حتی در رانندگی جریمه میشم .خطایی سهوی هر چند کوچک داشته باشم طبق قانون باید جوابگو باشم و حرفی نیست .چون مبنا قانون ه...چرا کسانی که وعده دادن و اینهمه شاهد زنده هست .مدرک هست .وعده دادند .ب دولت های قبل انگ ناکارامدی دادن. ب مدیر رئیس و...قبل هزار بهتان حالا ناکارامدی قبل هم بوده .چرا همه این آدمها جوابگوی اعمال و رفتار و کردارشون نه نیستن نه کسی پیگیره. چرا علیه شون شکایت نمیشه .مرجع رسیدگی کی هست ؟مجلس یا قوه قضائیه؟
ناشناس
0
0
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
دنیا دار مکافاته آقی قالیباف
ع
0
0
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
ریئسی‌ کشور‌ به‌ بدبختی‌ کشاند
محمد
0
0
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
قالیباف برو قالیتو بباف.مملکت نیاز به تخصص و علم دارد نه آدمایه بی ... که چشمشونو به همه چی بستن
ناشناس
0
0
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
چو ناکس در ده کد خدایی کند کشاورز باید گدایی کند
ناشناس
0
0
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
سلام
درود بر روحانی
مرگ بر انقلابیون تو خالی
ناشناس
0
0
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
ننگ برشما!!!
ناشناس
0
0
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
روحانی دلار سه تومن رو کرده بود 15 که پنج برابر بود عام‌و
ع
0
0
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
جناب قالیباف شما با رییس جمهور انقلابی چه می کنید با دلار ۵۲هزاری با گرونی فقر بیکاری بدبختی ماها نکنه ازاین کار لذت هم میبرید
فرهاد
0
0
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
مردم را نابود کردی باید با حقوق ۲۳۰۰ میلیون سیصد هزار باید چیکار کنم ای خدا ی بزرگ من ۳ نفر ۲۳۰۰۰۰۰ هزار تومان حقوق میگیرم با سن ۶۲ سال از کار افتاده هستم دست چپ از مچ قطع شده باید چیکار کنم ای خدا مهربانم خودت ا نتقام ما را بگیرید
ابراهیم زاده
0
0
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
فعلا همه مسئولین در خواب بسر می‌برند.
مهدی
0
0
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
منظورش کاسبان تحریم بوده حتما منتها در برره افعال معکوس بکار برده میشده احتمالا ایشون هم از اون افعال استفاده کرده
عابدی
0
0
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
بله رونمای این دولت، آقای رئیسی است ولی مدیران میانی همچنان همان مدیران اصلاح طلب هستند که از رو نمی روند و خیانت پشت خیانت تکرار میشه و کنار نمیرن
ایران گریان
0
0
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
یکی نیست به این قالیباف ... بگه تو دیگه ... شو ....لطفاً. مگه تو که انقلابی هستی برای سیسمونی دخترت به ترکیه نرفتی.؟
حسین
0
0
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
الان وقتش رسیده آقای بلد
ناشناس
0
0
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
حسن کلید ریشه بدبختی ها شد
بابک
0
0
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
وقتی افراد بیسواد و فاسد بر مسند قدرت یک کشور حاکم شوند وضعیت همین است.
هادی
0
0
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
تعامل با جهان تنها راه برون رفت از این درد و رنج مردم هست . خدایا چرا این ...ها را بر ما مسلط کردی
مرتضی
0
0
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
حتی بااین حقوق ۶تومانی بازنشستگی کارگری تامین اجتماعی دیگرنمی توانیم ۲۰۰گرم گوشت قرمز بگیریم نمایندگان مجلسس درخواب زمستانی هستند دولت هم که ۰۰۰۰۰۰۰
سید
0
0
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خدادوکیلی تا حالا کسی تونسته تعداددروغهای بی حد وحساب ومستند در سیما وروزنامه قایباف جمع کنه...چون قطعا یه روزی در تاریخ کسی مثل معتضد تاریخ دان کذابی ایشون وامثالهم رو برای یکی ودهه دیگه سند وار بازگو خواهدکرد
ولی
0
0
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
دلار بشه ۱۰۰به جهنم که بشه ما که اب از سرمون گذشت
ناشناس
0
0
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
مشکل اصلی اینکه هیچ کسی درجایش نیست
رویا همتی
0
0
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
رئیسی مملکته دارد بیچاره می‌کنه
ناشناس
0
0
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
پدرم بازنشستگی تامین اجتماعی ماهی دومیلیون و دویست حقوق می‌گیره به خدا دوماه با این همه گرانی ۱۵۰تومان حقوق به‌ جای اینکه زیاد بشه کم کردن . آقای رئیسی راهنمایی بفرمایید چطوری یک ماه با این حقوق زندگی کنه مریضه ماهی سه میلیون پول داروشیمی درماني می‌ده مادرم ماهی ۵۰۰ تومان دارو قلب وقند میده میشه رئیسی با علم الهدی و رضایی وشریعتمداری وقالیباف زاکانی میرسلیم ما را به خاطر خدا راهنمایی کنید
حسین کریمی
0
0
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
ما که چند ماه پیش ۵گرم طلا گرفتیم الان ۴برابر شده
ناشناس
0
0
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
رئیس جمهور بعدی خودت هستی قالیباف من که به تو رأی میدم چون مثل رئیسی جان با سوادی میرسلیم هم خوبه من یک پرایدمدل ۸۴ دارم الان شده دويست میلیون مدیون‌ میرسلیم هستم قیمت برد بالا شریتمعداری خوبه دلار زیاد داره
منتظر
0
0
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خانه از پای بست ویران است
تا افکار پوسیده عده ای خودخواه بر مملکت حاکم هست اوضاع تغییر نمی کند
ناشناس
0
0
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خسته نباشید به معنای واقعی ...
محمد
0
0
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
با سلام و احترام
خواهشمند است جهت كنترل بازار ارز ابتدا قيمت واقعي ارز توسط بانك مركزي محاسبه گردد و علاوه بر كالاي اساسي كه تخصيص ارز آن در سامانه نيما انجام مي‌شود تخصيص ارز كليه كالاي ديگر نيز زير نظر بانك مركزي به صورت تك نرخي توسط سامانه جامع تجارت انجام شود و ارز فقط به مصرف كننده واقعي تخصيص يابد باعث مي‌شود بازار آزاد ديگر نقشي در تعيين قيمت نداشته باشد و قيمت ارز طبق شاخص هاي اقتصادي توسط بانك مركزي تعيين گردد.
نظر به اينكه طبق اعلام آمارهاي رسمي بانك مركزي در زمان اعمال افزايش 38 درصدي حقوق كارگران در امسال و افزايش شديد نقدينگي ، شيب تورمي ناشي از اين افزايش حقوق به شدت صعودي شد و منجر به فاصله گرفتن تورم از سود بانكي و هجوم سرمايه مردم از بانكها به بازار ارز و بدتر شدن بازار ارز بعلت افزايش تقاضا گرديد و در نهايت تورم به 50 درصد رسيد و سفره كارگران كوچكتر شد.
خواهشمند است جهت جلوگيري از هجوم سرمايه به بازار ارز ، حداكثر افزايش حقوق كارگران 20 درصد منظور گردد تا شوك تورمي ناشي از آن اتفاق نيفتد و اشتباه سال 1401 مجددا تكرار نگردد.
ناشناس
0
0
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
یه سری ادمهای بی سواد و تند رو شدن مسئول
چنگیز
0
0
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
دلار تا ۱۰۰ هزار تومان هم بالا می ره تا پایان بهار ۱۴۰۲ و مردم هر روز فقیر تر می شن . بزارید فصل جابجایی مستاجرها برسه
گوشت و مرغ و مایجتاج پیشکش
جالبه این گروه هم که سر کار هستند ذره ای از مواضع خودشون کوتاه نمیان و مشکلات رو نمی پذیرند و مطلقا پاسخ گوی هیچ کس نیستند.
خدایا خودت فقط به دادمون برس
سجاد
0
0
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
... که بدبختمون کردن
ناشناس
0
0
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
جوانان انقلابی مثل خودش وپسرش میرن ترکیه براخرید.
حسینی
0
0
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
شما با وعده های توخالی بر حلقوم ملت نشستید چقدر از آرمانهای شهدا مایه گذاشتید تا جایگاه خود را سفت و محکم کنید...
ناشناس
0
0
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
وقتی قالیباف ورئیسی وزاکانی برای گرفتن قدرت هر ادعایی را مطرح کردندبه قصدتخریب دولت روحانی ومعلوم بوددروغ می گویند ولی عده ای به اینهادل بستندنتیجه اش همین می شود.
بیچاره
0
0
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
حرفی برا گفتن ندارم
ناشناس
0
0
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
سلام به نظر من باید یک تغییر صورت بگیره ادامه این وضعیت به صلاح مردم نیس
ناشناس
0
0
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
درود بر دولت انقلابی باهمین فرمان پیش برین نامی از انقلاب در تاریخ نمی مونه
ناشناس
0
0
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
کلا همتون آدمهای بیسوادی هستین
عباس گران مهر
0
0
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
فقط تعامل با دنیا غیر ازین کشور از هم خواهد پاشید
یکبار برای همیشه دست تندروهارو کوتاه کنید مملکت با حرف پیش نمیره تعجبم از اینه که85ملیون
فدای همان 4درصد شده عدالت اسلامی همینه؟
ناشناس
0
0
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
ای کاش یک خبرنگار درست و حسابی پیدا می شد و این شعارها و قول هایی که قالیباف و رئیسی و این رئیس بنیاد شهید و زاکانی تو ایام‌انتخابات داده بودند رو مطرح می گرد و سفت و سخت دنبال پاسخ گرفتن از اونها می شد .‌ والله به‌فکر مردم نیستند .
رضا
0
0
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
به نام اسلام .به نام انقلاب و انقلابی بودن و مردمی بودن مردم رو نیست و نابود کردید حداقل به خاطر حفظ نظام هم که شده استعفا بدید .
آس و پاس
0
0
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
یک مسئول بابت این آشفتگی استعفا بده،یک مرد پیدا می شه.....
مهدی
0
0
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
این آقای قالیباف و سعید جلیلی و احمدی نژاد با شعار انقلابی بودن بد جور قشر ضعیف جامعه را نابود کردند اقلابی واقعی برا خرید سیسمونی ترکیه نمیره
امیر
0
0
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
مسولینی بااین همه ... همزمان در یک کشور جمع شدن، در دنیا بی نظیره
درود
0
0
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
هر چی جلو تر میریم بیشتر به حرفهای هویدا تو اون دادگاه کذایی پی میبریم
خدا رحمتت کنه
م
0
0
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
قالیباف ،ریسی ،روحانی ،و.......... همه و همه یک سیاست دارند تمام این مناظره ها و انتقادات ونام گذاری دولتها جهت سر کار گذاشتن مردم است، مهم اینه که خودشون در رفاه باشند و مدیریت خودشون حفظ بشه
ناشناس
0
0
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
قالیباف بره سیسمونی میلیاردیشو بیاره از ترکیه بقیه مهم نیستن
اصغر
0
0
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
مسولین زمان روحانی هر روز میگفتن مردم درفشارن مردم ناراضی هستن چطور تو این دولت همه ساکت هستن حتی صداوسیمایی که هر روز خبرنگار میفرستاد میدان فردوسی امروز حتی زیر نویس نمیکنه!
ناشناس
0
0
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
نمیشه با دنیا کاری نداشته باشی و با واحد پول کشوری که دشمن قلمداد میکنی مبادله کنی.راستی از حاچ محسن چه خبر ؟ صحبت های ایشون در خصوص قیمت دلار و ارزش پول ملی در ادوار انتخاباتی یادتونه.
زنجان
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
از آقای محسن رضایی خبری دارید که می‌گفت همه چیز راه حل داره آقا محسن راه حلت این بود!؟!
گروگان
0
0
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خدامارو ازشر شما راحت کنه . با تمام دنیا جنگ دارید . یادتون باشه دفعه بعد اعتراض ها بخاطر گرسنگیه
احمد
0
0
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
آن زمان که روحانی بود همین افراد که قدرت را در دست دارند چوب برای چرخ می‌گذاشتند وبرجام آتش می‌زدند از گرانی انتقاد میکردند اما حالا سر در زیر برف کرده و به مردم وعده دروغ می دهند
مدنی
0
0
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
انحلال دولت ومجلس فوری
ارسلان
0
0
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
همین طیف انقلابی نما که الان دولت و محلس در اختیارشان بود همیشه مانع کار دولت بودند بخصوص در زمان خاتمی. همینها بودند که به سفارت عربستان حمله کردند. الان هم مملکت را دچار حرج و مرج اقتصادی کردند.
ناشناس
0
0
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
مقصر خود ماییم وقتی که انسان کفران نعمت کنه خداوند نعمت را از ش میگیرد به دولت آقای خاتمی انقدر بد و بیر ا و تهمت ناروا زدن الان‌‌ بیان تخمهایی که ان زمان کاشته اند درو کنن خداوند قهرش را بر مردم به علت بهتانهای ناروا به مسئولین دلسوز و متعهد بر این ملت نازل کرده حق مون هست هر چه بر سر مان بیاد
علی
0
0
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
جوانان انقلابی مرده انده الان؟؟
ناشناس
0
0
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
این عزیزای ساده دلی که میگن آقای رئیسی یا قالیباف یا سایر مسئولین ترو خدا کاری کنین دقت کنین که کلا کاری از دست هیچ مسئولی ساخته نیست که وضعیت اینطوری هست وگرنه کور و کر که نیستن.
تنها راه برون رفت از این وضعیت احیای برجام، پیوستن به اف اِی تی اف و رفع تحریم ها و تعامل سالم با دنیا هست ولاغیر.
مدیر انقلابی و جهادی و مومن و متدین و آتش به اختیار و محاسن مبارک زیاد دیدیم
ناشناس
0
0
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
امان از توهم!!!
ناشناس
0
0
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
دعوای زیادی نکنید نتیجه ی اقتصاد مقاومتی اینچنین میشه با مرگ بر کار درست نمی شه با گفتگوی بین تمدن‌ها وتعالی اجتماعی کارها درست میشه
بینام
0
0
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خداوند بزر گ خودش قضاوت بکند با این ... من پیر مرد بایارانه دارم زندگی که چه عرض کنم می گذرانیم باپنج تا بیکار چگونه سر کنیم این چند وقته که معلوم نیست ملکلموت کی بیاید وااین روح متلاشی شده راببرد
ناشناس
0
0
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
ایران را باید یکی اداره کنه که برای پیشرفت اقتصاد رحم نداشته باشه از آن بالا شروع کنه هر
کی دزدی اختلاس احتکار می‌کنه رحم نکنه آن موقع ایران درست میشه آن همه تو اعتراضها آدم کشتند آنقدر هم دزد اختلاس گر می‌کشتند الان ایران به این وضع نمیافتاد
کلانتری
0
0
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
قالیباف سوادش در همین حد است.
ناشناس
0
0
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خیانت به کشور یعنی، همین ،منافع سرزمین، خاک‌عزیر ،مردم مظلوم، برای حفظ قدرت در‌دست‌ عده‌ای‌ افراد‌ ناکارامد‌د ر‌حال‌ اضمحلال کامل‌است،،چرا،چرا،
ناشناس
0
0
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
وقتی در کشور همه چی دیکته ای اجرا شود و تخصص و تحصیلات در نظر نگرفته شود عاقبت ما بهتر از این نخواهد بود حالا هی بگیم خدا یا به فریاد برس خدا به انسان عقل داده تا با تعقل و وجدان انتخاب خود را درست اجام دهد
ناشناس
0
0
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
یادت رفته دلار ۷ تومان بوده
مهدی
0
0
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
حاصل انتخابات مدیریت شده‌. و ورود آدمای بیسواد به مراکز تصمیم گیری مثل مجلس و دولت‌ چيزي بهتر از این نمیشه. البته‌ توی کشور ما که مجلسی و وزيران هیچ کاره هستند. سه نفر بعنوان‌ سران سه قوه‌ دور هم می نشینن خودشون ميبرن خودشون هم میدوزن
محمد
0
0
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
اگر وجدانا هدف و سیاست ویرانی و نابودی ملت و ایران نیست، بپذیرید نمی توانید
علی
0
0
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
انشاالله که همین سختی که مردم دارن تحمل میکنن یه روزی مسئولین مملکت سرشون بیاد .هرچی تورم بالا میاره حقوقشون چند برابر میشه واسه مردم عادی پایینتر
به خدا انرژی روحیه امید همه چیزها رو گرفتن از مردم
احمدعلی امیری راد
0
0
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
مرگ بردلار
ناشناس
0
0
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
زمانی میگفتن یکدست و یکصدا بشیم همه چیز درست میکنیم، الان حتی جوری ادعا دارید خدا مال شماست .چرا نتیجه این شده؟
ایرانی
0
0
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
سلام . اقای قالیباف هنوز در خواب به سر می برید شما ونمایندگان در مجلس چه وظیفه ای دارید ؟ اگه دولت دست دوستانتان نبود هم اینقدر بی تفاوت بودید البته یه سه پنج شش ماه دیگه دعوای زرگری شماها با دولت ودستانتان برای کسب رآی وفریب مردم شروع خواهد شد دست معاویه وعمروعاص را شما از پشت بسته اید جوری مردم بدبخت را به موقع فریب خواهید داد که امثال ما همه این بد بختیها رو فراموش کرده ودوباره فریب امثال شما و محسن رضایی را خواهیم خورد کجاست محسن رضایی که هزارتومان را از جیبش بیرون بیاورد وهنوز دو سال نگدشته ببیند ارزش یه تومان هم نداره
محسن
0
0
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
ویتنام و ژاپن رو الگو کنند آمریکا چه بلایی سرشون آورد و لی منافع مردم رو با نفرت و جنگ نابود نکردند . آمریکا که به ایران حمله نکرده ...
سالار
0
0
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
برین مثل هیتر خودتان بکشین مسولان کشور
آوای آزادی
0
0
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
در این ۴۳سال کشور را بدست همین جوان‌های انقلابی سپردن که حال و روز مون شده این ، بیایید مردونه ۱ سال مملکت رو بسپارید به اهلش ببینیم چی میشه؟!!!!!
حمید
0
0
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
هزار رحمت به روحانی این دولت دیگه با دلار ۵۳ هزار تومانی روی روحانی و کابینه اش رو سفید کرده و دل ما جوانان رو پیر کرده.
احمد
0
0
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
واقعا اینا اگر جسارت داشتن باید سریع استعفا میدادند،، رئیس جمهور باید آنقدر شجاع باشد و صراحتا از وعده هایی که در زمان انتخابات داده و توان حتی برآورده کردن یکی از آنها را ندارد زودتر کرسی ریاست جمهوری را ترک و دولت را منحل کند. والله همه جوانها بی انگیزه و از داشتن آینده ای روشن در این کشور بیمناک هستند.
حسن
0
0
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
شما هم گول خوردیدسردار . روحانی کار بلد بود اگر هم گرانی آورد برای بقای دولتش اینکار رو کرد تا دولتش رو همینها ساقط نکنند . اما اینا چی . غیر از بدبخت کردن مردم و تورم و گرانی چه کرده اند . سردار اگر این وضعیت زمان روحانی می بود چه می کردند . دارش می زدند . حالا رییس دولت باچه رویی میرود بین مریدان خودشون . حیف نظام و انقلاب که دست اینا افتاده و حیف حمایت‌های آقا و یکدست کردن اوضاع برای اینها که نه توان اداره کشور رو دارند و نه عرضه مدیریت آن .
بازنشسته
0
0
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
کاش این نظرات مردم رو می خوندن ای کاش
ناشناس
0
0
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
درحکومت هایی که مسئولین خودخواه وخودسر و فقط فکر خودشان هستند وباجهان تعامل ندارند مردم همیشه بیچاره وبدبخت هستند حداقل روش حکومت داری ومدیریت را از کشورهای عربی منطقه یاد بگیرید که چگونه مردم در رفاه آسایش وشاد هستند
ناشناس
0
0
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
با زبان بی زبانی گفت این ۶ کلاس سواد نداره یه جورایی گفت بهش رای ندین ولی نفهمیدن بهش رای دادن ، از ماست که بر ماست
ناشناس
0
0
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
سلام قالیباف جون خودت اگه دلار بشه 200هزار تومان فقط خواهش ازت میکنم مطلقا حرف نزن چون حرفات بیشتر از قیمت دلار ادمو عذاب میده خدایی
ناشناس
0
0
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
به زمانی با بالا رفتن دو تا سه هزار تومان پیشنهاد اعدام و اخراج میدادن کجا هستند او جوان‌های انقلابی
ناشناس
0
0
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
قطار پیشرفت در حال تبدیل شدن به ونزوئلا حتی بدتر
ناشناس
0
0
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
نه نمایندگان مجلس و نه ریس جمهور وهمه شما را دوست ندارام نفرت دارام چون یارانه من قطع کردید فقط رهبر معظم عزیزم را دوست دارم خیلی دوستش دارم جانم فدای رهبر وکشورام و بعد همه کارهای خراب شما را دردش رهبر معظم عزیزم باید بکشد
محمد
0
0
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
قالیباف یه نظامی بیشتر نیست و جایش توی پادگان باید باشه
کسی که از یخچال خالی خانه اش گریه اش میگیره، ولی بعد از
مدتی تو این اوضاع نابسامان مردم خانواده‌اش برای خرید سیسمونی سر از ترکیه در می آورند ، عدم صداقت و نفاق او را
نمایان میکند، پس بهتره کمتر حرف بزنه چون حرفاش برای
مردم قابل فهم و پذیرش نیست.
ناشناس
0
0
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
کدامتون انقلابی هستید که بچه هاتون در خارج از کشور دنبال عیش ونوش وتجارت خرید سیسمونی فروش فیلتر شکن و هزاران داستان دیگر هستند حرف از انقلاب نزنید وقتی که بچه هاتون اجنبی شده وبیسوادها با مدرک قلابی ودستوری راس امور نشسته ودر وسط جلسه حلیم می خورند فقط سهم چند روز پشت جبهه با دوربین فیلمبرداری صدا وسیما خوتان را وارث انقلاب میدانید وکشور را به فنا ومردم را به فلاکت رساندین
عباس
0
0
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
نبایداجازه میدادین روحانی کلید هم باخودش ببره دکترجان حالابروالتماس کن برش گردان
عباس
0
0
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
شیطان را رو سفید و اعزرائل را سر بلند کردید اسلام را نابود دین را به غارت و ایمان مردم را دزدیده اید
محمد
0
0
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
واقعااین چه وضع اسفناکی است که برای ملت درست کرده ایدشماازدردورنج ملت واحتیاج ملت کاسبی می کنیدخودرومیلیاردی نفعش مال دولت است .صداوسیما وتریبوندارانی که مشکلات وتورم رامی گفتنددراین زمان یاحناق ‌گرفته اندیاتوجیه گراین سیل ویرانگرتورم شده‌اند تاخدای نکرده به دولت ضعفی نسبت داده نشود.
امیر
0
0
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
نمی‌خواد کار زیادی انجام بدید فقط پیامها را بخوانید .اگر غیرت داشته باشید باید بمیرید
ناشناس
0
0
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
دوره اونها توانایی نداشتن خدایی جناب قالیباف باند شما که سرکار اومد دولار به ۵۴ رسوندی گوشت ۵۰۰ هزار طلا ۲۵۰۰ کار و باید به کاردان حرفه ای امسال خودت سپرد.مثلا وقتی شهردا بودی اونم به چش خودم دیدم شاهکارتونو تو کوچه ۸متری مجوز ۱۴ طبقه خدای هر جا بودی گل کاشتی الانم تو این دوره حداقل دولار ۱۰۰هزار تحویل دولت بعدی بدین..خدای تو و اقای ریسی مدری از مردم دراوردین که نون خشک خوردن هم واسشون ارزو بشه.خدای روحانی و دارودستشون مرد بودن ولی شماها از یزید بدترین روح یزید سفید کردین
ناشناس
0
0
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
آلزایمر گرفتند اینها!!!
سعدی شیرازی
0
0
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
خانه از پای بست ویران است شیخ در فکر خرید سیسمونی از ترک است
ناشناس
0
0
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
پیشرفت به مدل کره شمالی
ایرانی خسته
0
0
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
نگذاشتید اقایان انقلابی دولت گذشته برجام مشکلات مردمو تمام کند گفتید زمان شما این کار را بکنید !!!یادتان هست کفن می پوشیدید جلو برجام را گرفتید این شد نتیجه اش خدا وکیلی کشور را چقدر عقب راندید وجدانندچقدر.اینها همش حرفه در این سرای بی کسی برادر هم دلش برای برادر نمیسوزد حالا شما ودولتتان دلسوز ملت بودید نگذاشتید در زمان روحانی برجام امضائ شود.نه فقط خواستید دکان کشور را خودتان بدست بگیرید نبت گروه شما بود بخور بخور کنند من دلسوز در کشور نمی بینم اگر بود حالا وضع روز ما مردم این نبود دلار ۱۰۰۰۰۰هزار هم میرسانید ان روز دور نیست چه میخواهید بکنید .جواب مردم چه میشه دشمن دشمن دیگه انقدر جواب نمیدهد
نجفی
0
0
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
استعفا دادن همه دولت شجاعت و لیاقت میخواد ...بروید تا ی دولت با سواد که راه ارتباط و تامل با جهان را میداند بر سر کار بیاید مردم از فشار گرانی و بدبختی نجات دهید ...‌
عباس
0
0
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
از این ...ها تو کشور زیاد داریم .
حسام
0
0
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
مردم خسته شدند از دست این مسئولان بی کفایت دروغگو، اگر به حرف آقای روحانی گوش می‌کردید و با کدخدا میبستید ، خالو روز مردم ایران این نبود
اگر بجای منافع شخصی به منافع ملت فکر می کردید ، وضعیت مملکت اینچنین نبود
اگر به جای ... مفت زدن ، انتقاد پذیر بودید وضع مملکت اینچنین نمی‌شد
آقای قالیباف ، به عنوان یک همشهری مشهدی میگم، فقط ... شو و داغ مارو تازه نکن، صبر مردم هم حدی دارد
اکبر
0
0
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
راه حل کاهش دلار جلو گیری از انتقال دلار توسط آقازاده ها به خارج برای خرج کردن شب عید در ترکیه و اروپا برای اونا دلار ۵۰ تومنی پول خورده ، فقیر وفقرا دلار میخوان چیکار پولشو ندارند بخرن که
سالار
0
0
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
آقای قالیباف شما که میگید مجلس ۴۰ روز قبل این وضعیت را پیش بینی کرده بود وبه دولت تذکر داده بود از کجا می دانستید چرا الان میگچیید کار دشمن هست چرا اینقدر دروغ میگویید
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار