تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه گذاری با ۵۰۰ هزار تومان در این سایت امکان‌پذیر شد!

سرمایه گذاری با پول کم می‌تواند یکی از امن‌ترین، بهترین و جذاب‌ترین شیوه‌های سرمایه گذاری باشد. تعجب کردید؟ اگر فکر می کنید کسب سود با مبلغ اندک امکان ندارد حتما این مقاله را بخوانید.

سرمایه گذاری با 500 هزار تومان در این سایت امکان‌پذیر شد!

اقتصاد۲۴- سرمایه گذاری با پول کم می‌تواند یکی از امن‌ترین، بهترین و جذاب‌ترین شیوه‌های سرمایه گذاری باشد. تعجب کردید؟ انتظار داشتید بگوییم سرمایه گذاری فقط با داشتن یک سرمایه کلان امکان‌پذیر است؟ نه خوشبختانه با ظهور شیوه‌های نوین سرمایه گذاری جمعی، می‌توانیم با کمترین میزان سرمایه، بر روی طرح‌های تجاری و صنعتی سرمایه گذاری کنیم و سود داشته باشیم.

تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ) یک مدل جدید برای کسب درآمد از پول کم است که این روزها مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. در ادامه این روش جدید را بیشتر معرفی می‌کنیم و با همدیگر می‌بینیم که چطور فقط با 500 هزار تومان وارد بازار سرمایه شویم و سود ماهانه بگیریم.

کرادفاندینگ چطور به وجود آمد؟

اگر این عبارت تا الان به گوش‌تان نخورده، به شما توصیه می‌کنیم که حتما با آن آشنا شوید که بعدا حسرت از دست دادن فرصت‌های سرمایه گذاری را نداشته باشید. کرادفاندینگ یا روش تامین مالی جمعی، یک شکل از سرمایه گذاری است که به شکل گروهی اتفاق می‌افتد.

در واقع یک گروه بزرگ از آدم‌ها تصمیم می‌گیرند در یک بازه زمانی معین، بخشی از پول خود را بر روی توسعه یک کسب و کار سرمایه گذاری کنند و در ازای آن به آنها سود ماهانه و علی‌الحساب تعلق بگیرد.

این روش از جذب سرمایه در واقع شکل به روز شده «سرمایه از من و کار از شما؛ در سود و زیان شریک» است. فقط در این روش با استفاده از فناوری، ویژگی‌های جدیدی مثل امنیت، سهولت و سرعت به آن افزوده شده است. در محیط کرادفاندینگ سه گروه فعال وجود دارند که هر کدام نقش‌هایی را ایفا می‌کنند.

گروه اول سرمایه گذاران، گروه دوم سرمایه پذیران و  گروه سوم پلتفرم های اجرا کننده کرادفاندینگ هستند. سرمایه گذاران من و شمایی هستیم که می‌توانیم با کمترین مبلغ از 500 هزار تومان بر روی طرح‌های مورد علاقه‌مان سرمایه گذاری کنیم. این طرح‌ها هم بیشتر در واقع برنامه‌هایی برای رشد و توسعه یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستند. مدیران یا کارآفرینان برای اجرا کردن برنامه‌های کسب و کار خود نیاز به جذب سرمایه دارند.

گروه دوم سرمایه پذیران یا همین کسب و کارهایی هستند که به سرمایه نیاز دارند. آنها برای توسعه، رشد یا حتی مثلا ایجاد یک محصول یا خط تولید جدید به پول نیاز دارند و این پول از طریق بانک، سرمایه گذاران خطرپذیر، صندوق‌های سرمایه گذاری و… قابل تامین نیست. روش کرادفاندینگ به این گروه اجازه می‌دهد تا مثلا یک سرمایه کلان 10 میلیارد تومانی را از 20000 نفر که هر کدام فقط می‌توانند 500 هزار تومان سرمایه گذاری کنند، جذب کنند.

اما نقش گروه سوم هم در این چرخه خیلی مهم است. پلتفرم‌های مجری کرادفاندینگ در واقع سایت‌های سرمایه گذاری در بستر اینترنت هستند. آنها ارتباط اقتصادی بین سرمایه گذار و سرمایه پذیر را تسهیل می‌کنند. همچنین عناصر امنیت، سرعت و شفافیت را به جریان این مدل سرمایه گذاری اضافه می‌کنند که به شدت برای هر دو گروه مهم است. در ادامه یکی از پلتفرم‌های ایرانی کرادفاندینگ که امکان کسب درآمد از پول کم و به دست آوردن سود زیاد را فراهم کرده معرفی می‌کنیم.

سرمایه گذاری با 500 هزار تومان در این سایت امکان‌پذیر شد!

دونگی؛ با 500 هزار تومان به سرمایه گذار تبدیل می‌شویم!

دونگی ارزش‌های افزوده جدیدی را به روش سرمایه گذاری جمعی یا همان کرادفاندینگ اضافه کرده است. این پلتفرم از یک سو، شفافیت در سرمایه گذاری را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر به مدیریت بهتر ریسک‌ها کمک می‌کند.

سایت دونگی با کسب مجوز از نهادهای مالی قانونی در ایران ارائه خدمات کرادفاندینگ را به دو گروه سرمایه گذاران و سرمایه پذیران آغاز کرده است. فرصت‌های سرمایه گذاری در قالب فراخوان در این سایت منتشر می‌شوند. ما می‌توانیم به عنوان سرمایه گذار حق انتخاب این فرصت‌ها را داشته باشیم. علاوه بر این سرمایه گذاری با دونگی مزایای دیگری هم دارد که از جمله آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان کسب سود از طریق معرفی فراخوان سرمایه گذاری به سایر سرمایه گذاران
  • کسب سود بیشتر نسبت به سایر ابزارهای سرمایه گذاری
  • حذف محدویت‌های فیزیکی
  • تشکیل سبد سرمایه گذاری با قابلیت توزیع ریسک‌ها
  • عدم نیاز به پرداخت مالیات برای سود کسب شده
  • امکان بازگشت اصل سرمایه
  • دسترسی به جزئیات فنی درخواست‌های جذب سرمایه از جمله نرخ بازدهی داخلی و …

اما همان‌طوری که اشاره کردیم، جذاب‌ترین سرویس دونگی امکان سرمایه گذاری با پول کم از 500 هزار تومان است. با تزریق سرمایه به فرصت‌های سرمایه گذاری می‌توانید تا 45 درصد کسب سود داشته باشید. برای اینکه بتوانیم از این قابلیت استفاده کنیم، تنها کافی است سه گام زیر را برداریم.

  • یک حساب کاربری در پلتفرم دونگی بسازیم. برای این حساب فقط داشتن کد سجامی کافی است.
  • در پروفایل اختصاصی که به ما به عنوان سرمایه گذار داده می‌شود، بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری را انتخاب می‌کنیم. مبلغ دلخواه خودمان را بر روی یک طرح یا بیشتر سرمایه گذاری می‌کنیم.
  • در نهایت هم زمان دریافت و برداشت سود فرا می‌رسد و این کار با کیف‌پول دونگی به آسانی انجام می‌شود.

 تا اینجا گفتیم که سرمایه گذاری با مبلغ اندک و کسب سود زیاد خواب و خیال نیست. بلکه می‌تواند واقعا اتفاق بیفتد اما بد نیست که تعدادی از اصول سرمایه گذاری با پول کم را نیز مرور کنیم.

سرمایه گذاری با 500 هزار تومان در این سایت امکان‌پذیر شد!

اصول موفقیت در سرمایه گذاری با پول کم

اولین اصل این است که بدون داشتن هدف مشخص وارد جریان سرمایه گذاری نشویم، حتی با پول کم؛ حتی اگر امنیت سرمایه گذاری از قبل تامین شده باشد. ما باید هدف‌مان را از کسب سود مشخص کنیم. اینکه می‌خواهیم یک خودروی جدید بخریم یا می‌خواهیم سیستم رایانه‌ای که در خانه‌ داریم را ارتقا دهیم. وقتی هدف‌مان را بدانیم، آن وقت دید بهتری نسبت به سرمایه گذاری با پول کم خواهیم داشت.

اصل بعدی این است که بهترین سرمایه گذاری برای من لزوما بهترین سرمایه گذاری برای همکار من نیست. شاید همکار من به هر دلیلی تمایل داشته باشد در بازار ارز سرمایه گذاری کند. ولی من مدل سرمایه گذاری کرادفاندینگ را ترجیح بدهم. بنابراین قبل از شروع سرمایه گذاری با پول کم، خوب است که شرایط خودمان را در نظر بگیریم تا بهترین نوع سرمایه گذاری را پیدا کنیم.

ایجاد تنوع در پرتفوی هم بسیار حیاتی است. این عادت شما را از سرمایه گذاران معمولی به سرمایه گذاران حرفه‌ای تبدیل می‌کند. تقریبا همه ما می‌دانیم که گذاشتن همه تخم‌مرغ‌ها در یک سبد اشتباه است. در اینجا هم اگر سرمایه ما مثلا یک میلیون تومان باشد، می‌توانیم بر روی توسعه دو کسب و کار مختلف در دونگی سرمایه گذاری کنیم. طبیعتا بهتر از این است که تمام پول‌مان را فقط بر روی یکی از آنها سرمایه گذاری کنیم.

یکی دیگر از اصول سرمایه گذاری با پول کم هم داشتن صبر است. به هر حال ما بودجه کمتری برای سرمایه گذاری کنار گذاشته‌ایم که ممکن است برای بازدهی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. خوب است که بدانیم گاهی اوقات پرداخت سودعلی‌الحساب ماهیانه و گاهی سالانه است. اما نکته مثبت این است که ما با افزایش تعداد سرمایه گذاری‌های مان می‌توانیم تعداد سودهای دریافتی را نیز افزایش دهیم.

اصل آخر که می‌تواند به موفقیت بیشتر ما به عنوان سرمایه گذار کمک کند؛ استفاده از سود یک سرمایه گذاری با مبلغ کم برای شروع یک سرمایه گذاری جدید دیگر با پول کم است. به این شکل ما می‌توانیم همواره در بازار سرمایه فعال بمانیم.

جمع بندی

در این مطلب روشی را معرفی کردیم که نام آن کرادفاندینگ است. این روش وقتی اتفاق می‌افتد که من و شما و تعداد زیادی از افراد دیگر، با مقدار دلخواه و پول کم حتی از 500 هزار تومان به بالا، سرمایه خود را در اختیار طرح توسعه یک کسب و کار قرار می‌دهیم. آنها هم در ازای جذب سرمایه، به ما سود علی‌الحساب و ماهانه پرداخت می‌کنند.

البته همه این فرایندها در بستر یک پلتفرم سرمایه گذاری جمعی اتفاق می‌افتد که ما در اینجا پلتفرم دونگی را معرفی کردیم. این پلتفرم برای استفاده سرمایه گذاران و سرمایه پذیران با حفظ امنیت در سرمایه گذاری مهیا شده است. زمان را از دست ندهید و برای سرمایه گذاری با پول کم به طرح های سرمایه گذاری این پلتفرم سر بزنید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

عمو پورنگ هم از تلویزیون رفت!

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!

مشخصات فنی ویژگی های جنگنده F۱۵ آمریکا

جریمه به‌کارگیری اتباع غیرمجاز چقدر است؟

چرا بورس از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ نزولی ماند؟/ رانت اطلاعاتی تنها دلیل سقوط بورس نبود/ رشد بازار در گرو این عامل است

پنهان کاری سازمان توسعه تجارت یا عملکرد ضعیف؟/ شائبه هک سامانه‌ها و نگرانی فعالان اقتصادی از درز اطلاعات

واکنش رضایی به درگیری با حامدی‌فر

پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های جدید سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

حضور نفیسه روشن در کنسرت کامران هومن در خارج + عکس

سفر گروسی به تهران تاثیری بر بازار ارز دارد؟/ دلار تا انتخابات ریاست جمهوری ایران زیر ۱۰۰ هزار تومان حبس خواهد شد!

ازدواج ملکه زیبایی لبنان غوغا کرد! + عکس

هشدار نارنجی برای این استان‌ها در آخر هفته

آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد

افزایش جزئی حقوق، بازنشستگان را عصبانی کرد

افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز

هزینه اجاره نشینی در آپارتمان‌های لوکس تهران+ لیست قیمت

حضور فعال بیمه سرمد در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

گام‌های بلند بیمه البرز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

دولت در فروردین چقدر مالیات گرفت؟

تمرین استقلال تعطیل شد

دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم

پیشنهاد جنجالی مهاجری درباره ردصلاحیت روحانی

یک رأی تاریخی؛ پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور بانوان!

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ رانندگی با ماشین دنده اتومات

سکوت مجری پرحاشیه درباره ماجرای اخراجش شکست

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

عدم تمدید پرتفو‌های زیان‌ده رویکردی مهم در بیمه تجارت‌نو

پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعیت ایران تا ۲۰ سال آینده ۹۰ میلیونی می‌شود

زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد

پیشگوی معروف هلندی: زمین لرزه بزرگی در راه است

کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه!

پارسا پیروفر شباهتی به مولانا ندارد

چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟

بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت

سن بازنشستگی تغییر کرد؟

جنایت وحشتناک جوان ۲۲ ساله در خانه مجردی دایی اش

فیلم/ «انجیلسی» دیگر زباله نمی‌پذیرد

شهردار مرند بازداشت شد

رقابتِ تنگاتنگ ۳۷ نماینده سابق در مرحله دوم انتخابات مجلس/ این چهره‌ها به مرحله دوم رفتند +جدول

اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس+ عکس

مرسدس بنز برای شکست بی‌ام‌و دست به کار شد + عکس

مالکان خانه‌های خالی اخطار گرفتند

بازیگر زن داعشی سریال پایتخت در دنیای واقعی + عکس

اعلام تعرفه‌های جدید برقراری خط اینترنت

عکس های جدید سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا

عکس/ تنها تماشاچی زن بازی پرسپولیس و نساجی

فیلم/ کل مردم این شهر لندکروز سوارند!

توقف رشد شاخص روند اشتغال آمریکا

پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر

فیلم/کادوی بهرنگ علوی به مهران غفوریان حسابی جنجالی شد!

اونس طلا به بازار داخلی خط داد

فیلم/ قهر شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش!

عکس/ لاغری چشمگیر حسین رضازاده

کامبک لحظه آخری استقلال گریه این بازیکن را درآورد+ عکس