اقتصاد۲۴- جمعآوری اطلاعات مربوط به این تحقیق در بازه زمانی ۲ الی ۱۴ اسفند در ۸ شهر تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، اهواز و رشت صورت گرفته است.
روابط عمومی آگاه در مورد جرئیات این تحقیق میگوید: «جامعه آماری این تحقیق با تمرکز بر هسته اصلی استفادهکنندگان از تاکسیهای اینترنتی انتخاب شده است؛ بنابراین به سراغ ۸ شهر اصلی و مشترک محل فعالیت دو بازیگر اصلی رفتیم و در تحقیق خود رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال از هر دو گروه جنسیتی را در نظر گرفتیم و افرادی را انتخاب کردیم که خودشان شخصا تاکسی اینترنتی میگیرند و در ۳ ماه گذشته حداقل یک بار سفر داشتند. همچنین با توزیع مناسب از مناطق مختلف شهری سعی کردیم پوشش مناسبی از توزیعهای درآمدی داشته باشیم. داده به دست آمده از این تحقیق با ضریب اطمینان ۹۵درصدی قابل استناد است.»
با توجه به اینکه ۷۵ درصد سفرهای تاکسیهای اینترنتی در این ۸ شهر و ۲۵درصد سفرها در سایر شهرها انجام میشود و نظر به گستردگی شهرهای محل فعالیت اسنپ و اینکه در حدود ۲۰۰ شهر بدون حضور رقیب اصلی خود فعالیت میکند، میتوان برای شرکت اسنپ سهم بازاری بین ۸۹ تا ۹۰ درصدی را از بازار تاکسیهای اینترنتی در کل کشور تخمین زد.
گروه آگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و از ابتدای سال ۱۳۸۴ به صورت رسمی در زمینه تحقیقات بازاریابی و بازاریابی میدانی پا به عرصه رقابت گذاشته است. امروز، آگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای تحقیقات بازار در ایران است و سابقه همکاری با بسیاری از شرکتهای بینالمللی فعال در ایران را در کارنامه خود دارد.