اقتصاد۲۴- وی با بیان اینکه ظرفیتهای گردشگری ارس برای میلیونها نفر در ایران ناشناخته مانده است، یکی از هدفگذاریهای سال ۱۴۰۲ در راستای احیاء برندینگ ارس را، معرفی ایدهآل جاذبههای گردشگری محدودههای جلفا، خداآفرین، نوردوز و قلیبیگلو خواند.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به پخش بیش از یک هزار دقیقه برنامه از این منطقه در شبکههای تلویزیونی مختلف در سالجاری، توضیح داد: در ماههای اخیر تهیهکنندگان شبکههای تلویزیونی با هماهنگی این مدیریت در ارس حضور یافتهاند و در ایام نوروز شاهد پخش تولیدات و معرفی ارس در شبکههای تلویزیونی سراسری خواهیم بود.
وی با اشاره به آمادهسازی محدوده ارس جهت پذیرایی از گردشگران با تلاش کلیه کمیتههای ستاد هماهنگی خدمات سفر و سایر دستگاهها، از نصب علایم راهنمایی، اطلاعرسانی و نظرسنجی ارائه خدمات در کلیه اماکن خدماترسان خبر داد و گفت: در سایهی تعاملات فیمابین تبلیغات محیطی گردشگری ارس در تبریز و چند شهر دیگر جهت هدایت مسافران نوروزی به جلفا و خداآفرین و نوردوز به نمایش در میآید.