تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۷۷۵ نظر

فیلم/ علی اف؛ ایران را تهدید به مشت آهنین کرد!

گزارش ایران ستیزانه شبکه دولتی باکو در آخرین روز سال، و تهدید ایران به جنگ و تجزیه شمالغرب!

تهیدی علی اف علیه ایران

اقتصاد۲۴-در این برنامه ؛ گزارشگر طبق گفته الهام، جمعیت آذری‌های ایران را ۴۰ میلیون ذکر میکند که همه آنها خواستار پیوستن به دیکتاتوری علیف هستند.

کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۵۱
ناشناس
1
1
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
...میخوره نگران نباشید
ناشناس
0
1
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
پشه ای ناچیز چو گردی در فضا
روی یال شیری افتاد از قضا
بس که آن ناچیز خوش بینیش بود
روی یال شیر سنگینیش بود
عرش
1
0
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ده میلیون نفر باید به ایران ملحق شوند و علیف به عنوان جنایت کار جنگی در تهران محاکمه شود.
مفتخری
1
0
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ساکنین غیور و شجاع ساکن در کشور آذربایجان باید این علی اف خائن و مزدور صهیونیست ها را سرنگون کنند قبل از اینکه دیر شود
ناشناس
0
0
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ریز پرنده ای بفرستید سراغش تا نصف بینیشو ببره
الهام خانم
1
0
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم دیگه تو خیلی خری از این حرفها میزنی همه آذری ها ایرانی هستن بعد آذری خانم جون یادت رفته مردک احمق با کی داره بازی میکنی
توحید احسانی
1
0
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بخدا دارین خواب می‌بینید بیدار بشین
بهمن
1
0
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اقای الیف پیشنهاد میکنم اندازه دهنت حرف بزن
ناشناس
0
0
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دلقک تو .... آهنینم نداری چه برسه به مشت اینو به اون رجب کفتارم بگو
همدانی
0
0
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران کی میخواد دهن این عنتر را گل بگیره
ناشناس
0
0
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چخ پخ ییر
علی
0
0
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اخه کجای صحبتاش میگه آذریهای ایران ۴۰ میلیونه این گفت در دنیا ۵۰ ملیون آذربایجانی وجود داره و ده ملیونش در خاک آذربایحانه و بقیه خارج از مرزهای کشور آذربایجان
تورک
0
0
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فک نکنین اینجا نظری از ما منتشر نمیشه همه با شما موافقن
محمد
0
0
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جهنم ال. یاما زیاد ضعیف شدیم یاشما خیلی پررو
ناشناس
0
0
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
َعلی اف .... میخورع
علیرضا دشتستانی
0
0
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
صدام هم همین ... ها راخورد توهم بخور تا برات روشن شود. هنوز غیرت ایرانی را درک نکرده ای. مردم کشور خودت هم سرزمین مادری خود را دوست دارند. تو یک سرسپرده و متوهم هستم که روی انگشتان اسراییل داری میچرخی
مسلم
0
0
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف احمق فکر میکنه چون مردم از نظام انتقاد داره احتمالا تفرقه در زمان جنگ احتمالی بینمون زیاد میشه.
هرچند جنگ را هیچ کشوری به خاطر خانمان سوز بودنش نمیپسنده ولی پیروز این جنگ مائیم و بخشی از آذربایجان الحاق ایران خواهد شد
محند
0
0
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یااینها پررو شدند یا ماترسو
یاشار
0
0
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
.... بخور
جواد
0
0
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام اونقدر .... نخور دیگه اگه .... داری ااولین موشکتو بزن تا ببینی نتیجه شو در ضمن ملت تو ملت ما هستن
حقیقت
0
0
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خودم آذری هستم واقعا از قیافه این یارو حالم به هم میخوره مخش مثل مخ این یارو بایدن توو تعطیلات به سر میبره اخه آدم توهمی در اصل آذربایجان مال ایران خودشه حتی ارمنستان امارات دبی تو چرا جو گرفتت از موتوری هم جنس گرفتن اینارو داره
آذری زبان
0
0
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم غلط میکنه از طرف آذری زبانهای ایران حرف میزنه
ما حامی کشورمان ایران هستیم و این آذربایجان وباکو هست که با ۱۰ میلیون جمعیت باید به خاک ایران بپیونده.
ناشناس
0
0
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یکی به این .... بگه خودتو قاطی ترک های داخل ایران نکن دهنتو گل میگیرن توی رود ارس
ناشناس
0
0
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف .... میخوره
ناشناس
0
0
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من هم ترکی بلدم الهام خانم اوف میشه بیام عضو کوچکی از کشور بزرگ شما بشم
مهدی
0
0
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف سک کی باشی
ناشناس
0
0
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جون ارمنستان بدبخت روتنها دیدی فکر کردی بقیه هم مثل اون هستن؟
لیلا
0
0
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
غلط میکنه علی اف
فریدون
0
0
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آذربایجان ترک نیستن بلکه ترک زبانن
ايراندوست
0
0
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
أين الدنك نمك نشناس عادت كرده ...زيادي بخوره
س
0
0
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بازم این الهام حرف زد.انگارزنبورصورتشونیش زده
ناشناس
0
0
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
... مرتیکه
یوسف
0
0
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
پس بگو دلخوش به خیانت هستی که گنده گویی میکنی اماترک ها در تمدن ده هزار ساله ایران و نمدن 2500ساله حتی زمان هخامنشیان به دنیا نشان دادندکه ذلت پذیر و،وطن فروش و خائن نیستند زنان ترک اذربایجان و طلاهایی که از خود چیدن و به امپراطوری تزار شوروی در دیگ دادند،با دنیا گفتند مازنان ترک ایران این چنینیم،،مردهایمان جای خود دارند،،ما خائن نمیزاییم،،،بهتر است دست نشانده اسرائیل که فعلا رئیس جمهور باکو است بداند.شما نماینده اسرائیل هستی،،شهر اذربایجان به دامن مادرش ایران بر میگردد و
علی اکبر
0
0
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بچه برو بگو بزرگترت بیاد
احمد
0
0
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مگه دروغ گفته
ناشناس
0
0
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خنده دارترین طنزی بود که شنیدم..ترک ها در ایران شیعه ابوالفضلی و امام حسینی ذلت نمیپذیرند به اربابت اسرائیل کاش بلد بودی که بگی..بخدا این ترک ها بی ابروتون میکنن..این ترک ها که تاریخ خوندن و پان ترکیسم و اگرهم با همه زشتیهاش که نژاد پرستی است ،پس بهتره ترک ها برگردن به جغرافیای قبل از گلستان و ترکمنچای که ایران هزاران ساله است و شوروی به زور از ایران جدا کرد و بدانیدکه اولین نژاد پرست تاریخ شیطان است که گفت به ادم گلی سجده نمیکنم..ما مگه شیعیان امام زمانمان نیستیم پس به ایران میپیوندیم
محمد
0
0
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جون الهام جون مشت کن ببینیم.... آران و شروان و شکی و نخجوان و گنجه به ایران باز می گردد....
رضا
0
0
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جون بیخیال بابا دیر اومدی
واقعا یه تختت کمه
ما
0
0
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اذربایجان کجا هست اینقدر قد قد می‌کنه
ناصر
0
0
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فقط تو نیستی که ادعا داری .
آل مروان به آل زیاد هم پیغام داده بود که جزایر سه گانه را ببرید برای خودتان.
اووووو .
محمدزمانی
0
0
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حرفای خنده داری میزنی اخه مورچه چیه تا کله پاچش باشه عددی نیستی که ایران تهدید میکنی اوه خواسته باشی به اجاریفات ادامه بدی فقط پایگاه هوایی ونیروی نظامی تبریز از پست بر میان واذربایجان پس خواهند گرفت وضمیمه ی ایران خواهند گرد پس بترمرگ سرجات وخفه شو
ناشناس
0
0
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای وا مامانم اینا ، الهام جون نکن همچی
مهسا امينی
0
0
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من هم آذربایجانی هستم دوستان
Daniyal
0
0
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حکایت رجز خوانی از راه دور برای آقا شیره است،بیا تو میدان ببینیم با ایران چند چندی،درسته که از لحاظ لجستیکی از طرقچف اسرائیل و آمریکا داری حمایت میشی ولی نتیجه ی جنگ رو نمایش دادن و حرف زدن مشخص نمی کنه جناب شغال تو فقط دور وایستا و زوزه بکش و صدا از خودت در بیار،درسته ما برادران آذری خودمان را نمی کشیم و ولی خوب بلدیم از پس شغال ها و کفتارهایی مثل تو بر بیایم
Ali
0
0
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هرطور شده باید ایران رو از جنگ دور نگه داشت،،،تنها راه حل تجهیز ارمنستانه
ارا
0
0
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جناب عایق! با این حساب ، بهتر نیست جمعیت ده میلیونی شما ، به ان جمعیت حاضر ترک اذربایجانی پنجاه میلیونی بپیوندد ا انها به شما ?!
ناشناس
0
0
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زنده باد علیف
سيروس تجلی.
0
0
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیخود میکنه علی اوف دیگه کییه
رضا
0
0
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران زر اضافه میزنه
ح
0
0
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو چی میگی الی دوزاری اصلأ عددی نیستی میبندیمت به گاری تا تهران عر بزنی مرتیکه ساسکول
ناشناس
0
0
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اجازه بدهید من يه دل سیر به‌ این خانم آقا الهام جان بخندم بعد بگم برو کم شو ذاررررررررررررت خانم پارگ کن جاده خاگی خیلی خطرناک است ایرانی میمیرد ولی وطنش را نمی فروشد دلت به ترگ های ایران خوش نکن
حسین
0
0
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام
ایران عزیز همیشه سربلند و استوار بمان
محمدرضاامیری
0
0
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فرصت تاریخیه یک ضرب شستی به این مرتیکه نشون داد تا برای همیشه بشینن سرجاشون والا این داستان همچنان بوی تهدید و ادامه دار خواهد بود
حسین شرافت
0
0
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جالبه انگار مثال استاد رافعی پور ب گوش علیپوف نخورده یکی بهش برسونه مردک تهی مغز را ،
رضا
0
0
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دمیر یوموروق ؟؟؟؟
حالین یاخچیدی ؟؟
جینسیوی هاردان آلیسان ؟؟ اصلیدی ؟؟
ناشناس
0
0
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بابا يکی به این اف بگه ما خودمون زوب آهن داریم
شاهین
0
0
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
انشاالله سرزمین آذربایجان را از دست اشغالگران و دارودسته علی اف به زودی آزاد می کنیم و می ماند بقیه قفقاز جنوبی که آنجا را هم آزاد می کنیم و بعدأ هم در فرصت مناسب قفقاز شمالی و ماورای قفقاز را هم که سرزمین ایرانی است از دست روسیه آزاد می کنیم به چشم کوری وطن فروشان داخلی
رضا
0
0
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
معلومه خیلی تحت فشار هست که اینجور میگه. دورود بر ایران قوی. ان شاء الله به موقع مرزهای ایران مانند گذشته خواهند شد.
ایرانی
0
0
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مردک،گنده ترازدهنت حرفمیزنی
حبیب
0
0
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
از قدیم گفتن مور وقتی اجلش بیاد بال در میاره
دیوید
0
0
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من به عنوان اذربایجان ایرانی الهام ... میخوره
ناشناس
0
0
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یکی به این الهام خانم بگه بپا النگوت نشکنه
علیرضا
0
0
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی تف ... زیادی میخوره .من خودم ترک هستم و نسبت به مملکت تعصب دارم .
ارغوان
0
0
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خیلی دلم میخواد با خاک یکسانتون کنیم آز هور
سجاد نصرتی
0
0
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نکشیمون الهام جون
ناشناس
0
0
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باسلام، لطفأ خاک ایران را به ایران بزرگ پیوند دهید و این الهام خانوم را ادب کنید.
سعید
0
0
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این جنسشو از راه شیری میاره دیگه جنسای رو زمین روش کار ساز نیست
رسول
0
0
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیشین بینیم بابا حال نداریم
کیا
0
0
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باشه... چلغوز ، مورچه چی یه که کله پاچت چی باشه .مشت اهنین!!
علی
0
0
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من خودم آذری زبان هستم و آماده نبرد با علی آف هستم انشالله آذربایجان جدا شد از ایران عزیزمان را بر می گردانیم
مهدی قربانی
0
0
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
برو بگو بزرگترت بیاد، خیلی ریز میبینیمت
ناشناس
0
0
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اوووووهه
نعیم
0
0
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنینن ؟ باکو به این پررویی نوبره
مجید
0
0
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اجازه نمیدیم تجزیه بشه.
مشت ایرانی
0
0
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما منتظرت هستیم الهام علی پف. شدیداً منتظر دنیای فانتزیتیم. میخوای کاری کنی شوهرت بدیم
البویه
0
0
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نکن علف خور ترسیدیم .خخخخخ
ایرانی
0
0
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم من نمیدونم بخدا قسم چجوری فکر کردی با ایران وارد جنگ بشی .مگه عقل تو سرت نیست.چرا الکی میخوای با خاک یکسان بشی . کمتر از ۵ ساعت ایران تمام مراکز نظامی و حساس شمارو میزنه.عاقل باش
ناشناس
0
0
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف وقتی شیشه مصرف میکنه توهم بهش دست میده اراجیف میگه،آذر بایجان متعلق به ایران است وباید به خاک ایران عزیز برگرده.
ناشناس
0
0
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هیچ کس نمی تواند در مورد آذربایجان تصمیم بگیرد آقای علیف هم حق ندارد ما به وطن خود افتخار می کنیم
محسن
0
0
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ترک ایران، ترک ایرانه نه هیچ جای دیگه. ترک‌های ایران خواهان بازگشت آذربایجان به سرزمین مادری هستن نه تجزیه. علی‌اف غلطی کنه، فاتحش خونده است. یادش باشه که انگشت کوچک صدام هم نمیشه چه برسه به تجزیه ایران.
ناشناس
0
0
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خاک بر سر ما که این .... هم برای ما شاخ شده

اصلا گیرم ایران ۴۰ میلیون آذری داشته باشه اینا ایرانو ول میکنن میان به توی شغال می‌چسبند؟
هر جور فکر میکنم باید این مردیکه رو سر جاش بنشانیم
فدایی رهبر
0
0
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
میگم حالا که مشت آهنین میزنه النگوهاش نشکنه
رسول
0
0
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آره راست میگه آذربایجان هم باید به خاک مادری وصل بشه .این الهام خانم هم گنده تر از دهنش حرف میزنه فکر کرده ایران ارمنستان هستش .دلش به چهارتا سامانه ضد هوایی خوش هستش که زهی خیال باطل
ناشناس
0
0
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خخخخخخخ نخور زیاد خورده
ایرانی
0
0
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خدا شفاش بده.
این نمیدونه با این سنش هنوز نمیدونه پدرش کی و کجایی بوده؟!؟
اسفندیار رفیعی کشتلی
0
0
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خوب الآن ایران که نظر آذربایجان رو قبول نکرده آذربایجان لطفکنه مشت آهنی شو نشون بده تا خانواده علیف رو تا یه نصف روز گونی کنه و در بازار شهر برده فروشان بفروش برسونه و البته خود علیف را در میدان شهر باکو بصورت وارونه بدار آویزون کنه تا بقیه حساب کارشونو بدونند و الآن بهترین شرایط اقدام ایرانه و کم هزینه ترینش
ع الف
0
0
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چرا چهل ملیون بچسبن به شما ده ملیون ؟خب شما ده ملیون بیایید بشید برا ما...
هخامنش
0
0
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت شما پیش خودتون آهنیه...مشت شما در برابر ایران بزرگ پنبه ای هست.پس پنبه با آتش درگیر نشو که خودت میسوزی.دیگه به قول خودتونه
ناشناس
0
0
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ب نظرم وقت آنه ک جمهوری جعلی آذربایجان با ب آغوش ایران برگرده ....برادران سپاه و ارتش باید ی شبه پرچم مقدس ایران در باکو ب بالا ببره و اکثر ملت آذربایجان هم منتظر آن روزن
J
0
0
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما ایرانیان بر اساس اظهاراتتان اقدام میکنیم. خیلی مواظب گفتارتان باشید تا از فاجعه جلوگیری کنید. دقت کنید و برای مصرف داخلی هر حرفی را نزنید.
خشایار
0
0
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین دوست داره محو بشه از کره زمین حتی یک ایرانی اگر این مشت آهنین رو به این قمارباز اعیاش اماله نکند
بنشینید بنشینید پای ناتو را به کاسپین باز کنند مشت دخواستی را بهشان اماله کنید تا اربابانش هم از سوزش این مشت به دکتر و درمان مراجعه کند !!!
پاینده ایران
ناشناس
0
0
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران باید یه چشم زخمی نشان این علی اف خر بده هی زیاد ... خوری نکنه
خشایار
0
0
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین دوست داره محو بشه از کره زمین حتی یک ایرانی اگر این مشت آهنین رو به این قمارباز اعیاش ناموس فروش اماله نکند
بنشینید بنشینید پای ناتو را به کاسپین باز کنند مشت درخواستی را بهشان اماله کنید تا اربابانش هم از سوزش این مشت به دکتر و درمان مراجعه کند !!!
پاینده ایران
ناشناس
0
0
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف بیجا کرده همین آذربایجان زمانی زیر مجموعه ی ایران بوده است، حالا سری از میان دو گوش دراورده وبرای ایران شاخ وشانه می کشد
ایرانی
0
0
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو شلوارت و نگهدار جنگ با ایران برای روزی که بزرگ شدی گوگولی.
محمد
0
0
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اول ،اون الهام علی اف در اشتباهه و دلش به ترکیه و اسرائیل و غیره خوشه دوم ، ایران همون طوری که در تمامیت ارضی و تغییرات ژئوپلیتیکی با کسی تعارف نداره در عین حال در این برحه از زمان باید کاملا هوشمندانه عمل کنه سوم ،اون الهام هنوز جای سفت ...،اگه بخواد به دل خوشی بعضی ها دچار اشتباه راهبردی بشه تاوان سنگینی رو باید پرداخت کنه
ما ازجنگ بیزاریم ولی مرد میدانیم ،مرگ با عزت به از زندگی با ذلت دشمنان اگر نمی‌دانند بدانند که پاسخ رجز خوانی دشمن رو در میدان می‌دهیم.
بازنشسته ایرانی
0
0
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام غلط زیادی نکن بنده خودم ترک آذری هستم ولی تورا چه به این غلط‌ها بی غیرت زن یهودیت تشویقت کرده هندونه داده زیربغلت؟؟؟ همین ما آذری های ایران بامشت محکم میزنیم توی دهن تو و امثال تو. صدام که کل دنیاپشتش بود آخروعاقبتشو دیدی تو راهم می‌فرستیم لای دست همون صدام.حتی ارتش خودت هم حرفتوگوش نامیده چون می‌دونن آذربایجان جزءایران بوده خواهدشد ان شاء الله
مسیحا
0
0
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آذربایجان باید ساقی الهام و صدا و سیماش رو تغییر بده به جای موتوری دیپلماتهاش رو بفرسته دروازه غار متاع خوب بهش بدن....
تورک اوغلان
0
0
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای پشه عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
تو شروع کننده شری هستی که دودمانتو به باد میده
عروسک کوکی اسرائیل ...
M-H
0
0
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جوجه،کم جیک جیک کن،آذری نیستم اما مطمئنم هموطنای آذری تو رو هیچم حساب نمیکنن،پس ساکت بشین سرجات،باشه؟خفه خون بگیر،بتمرگ
امید
0
0
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سگی که زیاد پارس میکند گاز نمیگیرد!
سید
0
0
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علف خور بسی در اشتباه هست نتان یابو هندونه گذاشته زیر بغلش گذاشتن زیر بغل علف خور .ما تورکها ایران دراصل آذربایجانی ها ایرانی بوده و هستیم ودست از پا خطا کنن صد ساله شون تموم شده باید در زیر پرچم ایران زندگی کرده واطاعت کنن .نگاه نکنن به چند صد نفر وطن فروش و هوایی بشن
علی
0
0
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این دست جداشده ازاین تن بایدبرگرددباکوبایدضمیمه خاک ایران شودبه همراه نخجوان
Ali
0
0
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بابا کم زر بزنید هیچی نمیگیم پورو شدین
بقران محمد توف کنیم بهتون پودر شدین
از بس بی شرم و بی وجودیت چسبیدن به اسراییل
جنگ بشه دیگه نگاه نمی‌کنیم روزی هموطن ما بودین چون دارین عوضی بازی در میارین
ما طرف خودمونیم هواستونو جمع کنین سگای اسراییل
پوست از سرتون میکنیم حالا ببینید موقش بشه رحم نداریم بهتون
حامد
0
0
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بصورت رسمی اعلان جنگ کرده؟؟؟ .سوال دارم چه توانایی داره که مطمئن هست می تونه ایران تجزیه بکنه چه تجهیزاتی داره الان این قدرت نمایی میکنه !؟؟الهام شده صدام سال ۵۷ هر لحظه احتمال این هست با حمایت اسرائیل إمریکا و انگلیس حمایت ترکیه بخاد جنگ با ایران راه بندازه .. بنظرم ایران یادشون بیارن خودشون طبق قراداد ترکنچای جدا شدن بنظرم باید تاریخ یادش داد یکی از استان های ایران هست نه هیچی دیگه .... باید زودتر فکری به حال این دشمن جدید کرد وگرنه بزرگ میشه و مهار کردن پر هزینه زودتر انواع برنامه ها باید در مورد این الهام اجرا کرد
تاراز
0
0
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آدرس ساقیشو میخوام.
ناشناس
0
0
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرتیکه حالش خوب نیست.شایدم جنسش تقلبی بود.کمتر از ۲۴ ساعت ارتش اراده کنه با خاک یکسانت میکنه.برو شمع هاتو فوت کن عمووووو جون.صورتت جای ماچ داره هنوز
اشنا
0
0
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف عامل موساداست ومامریتش تحریک ایران به شروع کننده جنگ به خاک اذربایجان است تابکمک غرب وامریکا قطعنامه علیه ایران توسط سازمان ملل کسب کندتاشرایط جنگ علیه ایران توسط غرب رافراهم کند
اریا
0
0
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
از جونش سیر شده الهام جون
حامد
0
0
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دو تا موشک از ایران بخورن می‌فهمند هیچی نیستن ، آمریکاش جرات حمله به ایران به خاطر تبعاتش نکرد ، این جوجه ها چی میگن
ناشناس
0
0
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خدایا شکرت که همچین آدم های بزرگی را برای آزادی ملت ایران قرار دادی
ناشناس
0
0
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زر زیادی میزنی گروه خونت به این حرفها نمی خوره
مهدی
0
0
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اشغال، مردم ایران ایران دوست هستند. مثل تو اشغال. نیستند از هر طرف باد بیاد بچرخند . آذربایجان برای ایرانه. یک شبه حذفت میکنیم. به اسراییل نناز
sadegh
0
0
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اینهم مثل زلنسکی دلقکه خود اذریهای قهرمان پوزش را به خاک میزنن
ناصر
0
0
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
گنجشک ب فیل گفت سوار شو بریم . فیل گفت تو کی اومدی؟؟؟
مهدی
0
0
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این یارو چی بلغور میکنه یکی بهش بگه دنیا در برابر ایران کم آورده تو دیگه چی هستی
ناشناس
0
0
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جانم فدای رهبر وکشورام موشک هسته‌ای میخواهیم التماس نکنید برجام نمی‌خواهیم
علی
0
0
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام من ترکم اذری ایرانی عل اف غلت کرده اذربایجان ماله ما هست ماله ایران باید بعد از ۱۰۰ سال برمیکشت به آغوش وطن
ناشناس
0
0
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تعجب واقعا تعجب این اندازه یک چوپان دروغگو هم نیست از خوانندگان عذرخواهی میکنم ببخشید آقای الهام بلف مردم ايران یکپارچه هستن ما جنگ ایران و عراق چند صد هزار شهید دادیم چقدر توسط همین تروریستی که هم کاسه شدی ترور مرده چه ترک چ فارس حالا این غلط کردی امتحان کن در ضمن کشور نیست اون یک استان از ایران بود جدا کردن خیلی دوست دارن ب ایران بپیوندند اشتباه نکن اشتباه نگو تو خائن شدی ب دشمن درجه یک مسلمانان پايگاه نظامی دادی تو ب مسلمان جهان بماند ب استان خودت خیانت کردی الان زود میتونی توبه کنی اشتباه ب تله پر گدازه وداغ آمریکا واسرائیل نیفتی اول خودت میسوزی بد استان باکو از ما گفتن بود
حسن
0
0
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خفه خون بکیر الهام خانم ،تورو گذاشتیم کدخدای دهاتمون باشی ظاهرا علفت زیاد شده
جانسون
0
0
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شک نکنید علی‌اف بدونه کسی پشتش نیست از این غلتا نمیکنه...بدون شک چندتا کشور وعده‌ی کمک بهش دادن.ولی افسوس که نمیدونه وقتی ایران از کوره در بره کمک فایده‌ای نداره و قلل از رسیدن کمک علی‌اف تبدیل به شلی‌اف شده
ناشناس
0
0
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سگ دست آموزصهیونیستی،برونشخوارتوبکن
ناشناس
0
0
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
غلط کرد مرتیکه یهودی
ناشناس
0
0
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زرت پرت میکنه
علی
0
0
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
توهم بد دردیه
ناشناس
0
0
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باید با جفت پا رفت تو حلقش تا دیگه از این ...ها نخوره
سعید
0
0
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وای به روزی که سیدعلی فرمان دهد
ناشناس
0
0
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هذیان‌ و‌یا‌بهتر نمایش سیاسی‌ یک‌ رهبر‌ زیاده‌گو،،
محمود
0
0
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
انشاالله هرگز جنگ دیگری رخ ندهد بین هیچ کشوری اعلخصوص بین کشورهای مسلمان..زنده جاوید نیروی نظامی کشورم .ما هشت سال با و امکانات قدیم با خیلی از کشورها که به عراق کمک می کردند جنگ کردیم.
سرباز وطن
0
0
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حالا مشت آهنین تو رو هم میبینیم .علیف شبها زیاد شام سنگین میخوره توهم میزنه
ناشناس
0
0
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باکو خواسته خود که کشیدن را آهن به نخجوان است را پیش خواهد برد .چون سیاستمداران ما در زمانی که باید کاری میکردن غرق در فلسطین واسرائیل بودن
ناشناس
0
0
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف یا فراموش کرده یا خودشو به خریت زده که کل اذربایجان از باکو تا نخجوان کلا مال ایران بوده ما میتوانیم خواهان الحاق کل اذربایجان به اغوش ایران باشیم علی اف دل به کمک های اسراییل خوش نکن
ناشناس
0
0
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جانمز قربان ایرانا
ناشناس
0
0
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دوز دیر بو الهام اما سن که بیزیم رهبریمز اولا بیملز نهایت بیر دلقک اولاسان بیر سیرکیده لیاقتلی رهبر سید علی دی کین توک دی بیر اشاره ادسه باکو بتون اناسی ایرانا قاتیشار
سنا
0
0
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آذربایجان مگه کاری به کار ایران داره ؟ دست از این عقده گشاییها و حسادتها بردارید ...دست از گول زدن مردم بردارید ...آذربایجان با کشور دیگر درگیره شما چرا خودتان را نخود هر آش میکنید !؟؟ با طناب پوسیده پانفارسیسم تو چاه نیفتید ...کاری نکنید جنگ داخلی رخ بدهد که در آن صورت تر و خشک با هم خواهند سوخت !!
مهدی رشیدی
0
0
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام عرض ارادت
خدمت عزیران
اقای الهام شما از کجا و چطور به این نتیجه رسیده ای که تمام آذری های ایران علاقمند هستند به کشور شما به پیوندند و شما مطمعن باشید که آذری های کشور شما خیلی علاقه شدید دارند که به آذری های کشور ایران به پیوندند که از اولش هم همین بود و در آینده نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد
من خودم آذری هستم و هیچ علاقه ی هم به شما ندارم و دولت شما ولی هم زبان های من در کشور شما بالای سر ما جا دارند
کریم
0
0
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جون بخواب، لحاف یخ کرد. خیلی کوچکتر از این حرفایی..... سگی که پارس میکنه نمیگیره ..........
کوروش
0
0
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چرا وزارت خارجه دهن گشاد این مرتیکه رد نمی‌بنده ، مشکلتون با این مردک دهن گشاد چیه که نمیبندینش ، سرشو باید تو خشتکش کرد
ناشناس
0
0
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خانم الهام علی پف غلط کاری گنده تر از دهنت نکن که چک و پوز نداشتت صافترش میکنم میمونک انگار تو رویا وعالم هپروت به سر میبری مترسک ساقیت کی بیده ای غلت کاریا میکنی فقط کازرونیا بستن الدنگ الشتی جز دستم نیفتی میکنمت سرچوب
سعید خونساریان
0
0
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آخه مورجه چیه کله پاچه باشه آذری زبانان ایران خیلی وطن پرستی ایران رو مثل ناموس شون دوست دارن .الهام علیف گول اسرائیل روداره میخوره
شادمهر
0
0
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نمی‌دونم این آقای الهام پیش خودش چه فکر می‌کنه معلوم نیست که آیا به این فکر کرده که آذربایجان باکو از ایران جدا شده و نه اینکه برعکس ایران از آذربایجان و جمعیت آذری خودشون را ایرانی میدونن نه باکویی من آذری هستم ولی قبلش یک ایرانیم البته اصالت آذری خودم را یک افتخار می‌دونم و به خودم می بالم که آذری زبان و ترک بالاسیام و های چکیرم تا دنیا بیله من ایرانیام .الهام یا هر خری که باشه باید بدونه ما آذری ها هرگز وطن فروش نبودیم و نیستیم چون تو خون ما خیانت وجود ندارد .
ناشناس
0
0
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من موندم چرا کسی درست حسابی جواب این مردک رپ نمیده جریان چیه
احسان
0
0
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باید استان باکو به ایران برگردد انشاالله
مهدی
0
0
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زر زیادی نزن آمریکا جرات نگاه به ایران نداده مثل اینکه موشک های سپاه رو یادت رفته با داعش چیکار کردیم سردار سلیمانی رفت اما همه ی ایران و سلیمانی کرد با عشقش به وطن
مهدی رشیدی
0
0
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من خودم آذری هستم و هیچ علاقه ای هم به شما و دولت شما ندارم
ولی مردم آذربایجان بالای سر ما جادارند
بردیا
0
0
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یارو توهم زده ، بهش بگین مردک توخودت هم میدونی یه تیکه از سرزمین ما رو صاحب شدی ....
یار شیرین سخن
0
0
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این الهام الیف دیگه وقتش رهبر یک مشت محکم تو دهنش بزن واقعا خیلی بی حیا است
بابک
0
0
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دز الهام شتر در خواب بیند پنبه دانه اسکل تو مارا با چه کسانی اشتباه گرفتی مثل سگی که پیش ارباب خود پارس می کند نباش عرضه داری فقط یک پوکه به طرف مرز ایران همان به گفته خودت آذربایجان جنوبی ببین چه میشود
ن
0
0
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چه مستاجر پررویی ، الهام جوجه ،،سرنوشت صدام را با ۳۰ کشور پشتیبانش را نفهمیدی با دم شیر بازی کردن عاقبت بسیار بدی داردتا دیر نشده به طناب پوسیده اسرائیل وارباباش آویزان نشو وتوبه کن از اظهارات بچه گانه ات
حمید
0
0
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیاف من خودم ترک هستم رو ترک ایران حساب وهم باز نکن . آذربایجان تکه پاره تن ایران است از بی لیاقتی مسولان حرف مفت نزن میایم اونجا از راه نخجوان حساب تو میرسیم
رضازاده
0
0
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اخه ریقومشت اهنی توچیه ،اسراییل فریبت داده فقط رضازاده برای سرنگونی توکفایت میکند،ملت اذربایجان منتظرندتابه ایران سرزمین مادری خودبپیوندندوتوراحبس کنندگنجه وووخاک ایران بوده هست خواهدبود،وبایدضمیمه ایران شود
رضا
0
0
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف رادیگرکشورهای متخاصم آذربایجان وایران تحریک میکنند که آتشی درمنطقه قفقاز بپاکنند وکشورهای اسلامی رادرگیرجنگ کتتد زهی خیال باطل مردم منطقه دست آنهاراخوانده اند وهیچوقت دیگر بین کشورهای اسلام جنگی بپانخواهدشد
ازادخان
0
0
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم توهمی شده
ایرانی
0
0
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کاش پای مردم آذربایجان درمیان نبود تاایران به علیف بفهمونه که تهدیدکردن ایران چه عواقبی داره. اماایران بخاطر مردم اذربایجان که یه زمانی درنقشه ایرانشهری قرارداشتند با این یارو مماشات میکنه تاخدایی نکرده مردم اسیبی نبینند.
ج م
0
0
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام واقعیت این بی عقل هرروز بی‌ عقل تر میشه نمی داند فرزندان این مملکت نمی گذارند یک وجب خاک را حتی تو سرشان کنندفکر کنم مست تشریف داره
محمد از ایران بزرگ
0
0
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
احمق نادان خبر ندارد که برای اشغال کل جمهوری باکو فقط و فقط از همان لشگر عاشورای آذری زبان های خودمان استفاده می‌کنیم و تازه نصف نفرات و تجهیزات این لشگر حتی از جایشان تکان هم نمیخورند و شاید از بیکاری بروند مرخصی
ناشناس
0
0
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باکو دست انداخته روی مرز ایران... آنوقت بعضیا فکر موی زناست
حسنعلی
0
0
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اوف من یک آذری زبان و بچه آذربایجان ایرانم و مشتاقانه پیوستن باکو به سرزمین مادری اش هستم و منتظر مالیدن پوزه کثیف تووهمراهان تورا به خاک ذلت توسط دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران هستم وان روز هم رسیده است
محمد
0
0
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مال این حرفا نیست به کشورمون چپ نگاه کنه،،اول اسم مرد رو خودش بزاره این الهام خانوم بعد بیاد ببینیم چی میگه.
کیان
0
0
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای علی اف خل شده اندازه دهنت حرف بزن.سرت گیج نره اسم ایران می‌بری با گلاب دهنتو بشور.
حسینی
0
0
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این یارو علیف کاملا رد داده .وقتشه سر جاش بنشونیمش
سعید
0
0
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این دیگه چی میگه ...
محمد
0
0
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرتیکه احمق !!!!!
ناشناس
0
0
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سفی کشی خام خیال المه
رمضان
0
0
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
غلط اضافی کرده .ایران واقعابایدآذربایجاان پس بگیره
ناشناس
0
0
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تکثیردماغشه زیاد حس بویایی داره رویا میبینه انشاالله یه ریس جمهور محترمی میاد رو کار یا ملت شریف اذربایجان هم میشن جز ایران.یا که رو فهم ودرک ملتش تصمیم میگیره نا از رو حوس وپیشنهاد کشورهایی که خودشون غرقن ودست پامیزنن
حمید
0
0
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من جای سپاه باشم درسی میدم درس عبرت برای شهرهای گدامثل باکو باکو روستا نه شهر چه برس کشور
فرخ نیک پی
0
0
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست؟؟؟درچه فکری الهام علیف. که ایران چون ارمنستانوتوبا پهبادبیرقداراهدایی ترکیه همیشه خائن ..که نه دوستی اومشخص است ونه دشمنی او وتوبتوانی ایران در صحنه جنگ ونبرد موفقیت گسب گتی ...زهی خیال باطل..ان هندوانه های اهدایی اسرائیل دریوزه از زیربغل بینداز وبا همسایه جنوبی خود برحسن همجواری مراودات داشته باش فریب نخور تصورم با دو گیلاس ویسگی خورون گشورگشایی نگن چون گارتونیست واین توصیه کهنه سربازیست به تو ایران آزموده را آزمودن خطاست برو تاریخ جنگ 8ساله ایران یگ مطالعه اجمالی داشته باش تا حقایق آن دریابی. انگار دارد که توشروع گننده گار ارزی ناپسندباشی..اما خاتمه آن بدست ما خواهدبود آنوقت پشیمانی سودی نخواهد داشت ..بله احتیاط شرط عقل وداناییست. آنجه شرط بلاغ بود گفتیم..خواه پندگیر خواه ملال خود دانی
فرزین
0
0
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خنده دار ا نجاست که میگه ایران یا باید با آذربایجان همکاری کنه یا با مشت آهنی مواجه بشه.کلی خندیدم.عجب ساقی و عجب جنسی میزنه این الهام پف.تو رو به خدا یه ذره به منم بده .بی معرفت الهام خله، یه کم به ما هم بدی چطور میشه؟ ما هم کمی احساس قدرت کنیم.
امیر
0
0
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
به ایران و ایرانیان درگیر نشو که بد میخوری نفهم
حمید
0
0
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم مثل اینکه زیاد می خاره
محمد
0
0
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف .... خورد با گزارشگر
ناجی حسینی
0
0
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جان مواظب باش مثل میمون مشتت تو کوزه گیر نکنه .
احمد
0
0
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باسلام.ولا منم ترک هستم . با آذربایجان ما جنگ نمی‌کنیم.
فدایی رهبر
0
0
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف اسم ایران رو نبر پشت اربابانت قایم نشو اگه جرات داری کاری بر علیه ایران انجام بده
احمد
0
0
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف ساقی تو کی بوده خواهشا به ما معرفیش کن
امید
0
0
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
همون تالشیا کارتو تمام میکنن به حسین قسم
علام
0
0
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
راست میگه دیر یا زود این الحاق آذری‌ها انجام خواهد شد
حیدر عاشقی
0
0
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
درسته ما آذری هستیم ولی ایران وطن ماست هرکس بخواهد دست درازی کند دستش رو قطع می‌کنیم ما آذری ایران هستیم ایران وطن من هست یاشاسین عزیز ایرانم یاشاسین عزیز رهبرم سید علی خامنه‌ای
ََسیاوش
0
0
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باعرض سلام ...زیادی میخوره الهام خانم اگه دست من بودباموشک کروزهمه آذربایجان ازروی زمین محومیکردم
ناشناس
0
0
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
پیشی بزن کنار زیر پای شیر له نشی,الهام جسشو از کجا میگیره,ساغیش خوبه,,,,,,
امیر
0
0
۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چه حرفا لیز نخوری تو برفا الهام جون
امید
0
0
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این علی اف هنوز سیلی ایران نخورده که اراجیف قرقره میکنه
ناشناس
0
0
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این دیوانه است واقعا!
سعید
0
0
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام علیف ... ییب . بیز ایرانییخ بونه دا افتیخار الریک
محمدرضا
0
0
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اون مگس کشو بده من یک مگس پیدا کردم.بده تا در نرفته
ناشناس
0
0
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
...خوری اضافه کرده رودل کرده شب عیدی میزنن ....پاره میکنن
حسن
0
0
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فقط نفس بکشی،،با خاک یکسان میشی،،کم شراب بخور تا مست نشوی،،
عباسعلی
0
0
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام لاکپشت؛یه حرفی بزن که در حد و اندازه ات بگنجه،بقول خود بی مصرفت،کل جمهوریت،ده از چهل که ۲۵درصد میشه.مردک مافنگی ۲۵درصد قیم و فضول ۷۵درصده؟!بعدش از طرف چند درصد مردمت وراجی میکنی؟بیست درصدش که غیر آذری اند.شکر میخوری از طرف ما حرف میزنی به شخصه الان کاره ای بودم اولین هدفم برگرداندن سرزمین های جدا شده رذاالت‌نامه ترکمن چای و بحرین به مام وطن بود.قران میگه:با دست خود خویشتن را به هلاکت بندازید.عاقبت هندوانه زیر بغل دادن صهیونیست ها کار دستت میده.
ایرانی
0
0
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران قوی تر از شماست
با دو تا موشک شکست میخوری...
حسینی
0
0
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یعنی مردم ایران از هر قومی اثالت چند هزار ساله خودشون رو ول میکنن و میچشبن به یه خر بی اصل و نصب
آراز
0
0
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ارتش سرافراز ملی ايران، این بی ... رو خفه کنه..
عیسی
0
0
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بابا گمشو در خونه خودت بازی کن . بچه
مسلم
0
0
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرتیکه نفهم آذربایجان مال ایران بوده میاییم آذربایجان را میگیرم تو هم همون جا آویزونت میکنیم
علی
0
0
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران عزیز چرا انقدر سکوت میکنید،از سنگ صدا در اومد از شما صدا در نمیاد،بزنید پدر این پدرسوخته رو دربیارین، و آذربایجان و نخجوانو ب میهن عزیزمان برگردانید،الان وقت سکوت نیس،خویشتنداری هم اندازه ای دارد
عسل
0
0
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چه غلطا
کشکسرایی
0
0
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فقط میتونم بگم که‌ خندم گرفت از سخنان اون خانم.
ناشناس
0
0
۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این گراز دماغ چه غلطهای اضافه ای میکنه پسچرا دولتمردان ما خودشو بخواب خرگوشی زدن این احمقو سرجاشبنشونید تا کی صبر
علی
0
0
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما خواستار الحقاق سرزمین مان به کشور عزیزمان هستیم که شاهان خائن فضل بخشش کردن شقال اکپیری تنت میخاره دوسوته فقط سیدعلی جانم اراده کنه اذری های چشم انتظار رو دیگه معطل نمیزاریم یک استان به ایران عزیزمان اضافه میشه مثل قبلاننش
محمد
0
0
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زرشک الاغ فکرکردی ایران ارمنستان تبعه آمریکاست ازداخل آذربایجان خودت نابودمیشین به حمله ایران نمیرسد
موزیک
0
0
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه..
اشتباهه ایران این است که نشسته چرتوپرت های این مرتیکه علی اف را گوش میده ۲۰تا۳۰تا بالستیک بزنین تو خونه این مرتیکه تا بفهمه با کی طرفه.
حامد
0
0
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اقای علی اف بزرگتر از دهنت حرف نزن امریکا که ابر قدرت جهان هستش جرات تهدید کردن ایران رو نداره بعد توا فسقلی داری ایران رو که فرماندهان نظامیش کلی تجربه جنگی دارند که فرماندهان نظامی کشورت یک سوم تجربه فرماندهان نظامی ایران رو ندارند و وقت کردی تاریخ رو بخونی باکو برای ایران بوده ن ایران برای باکو
ناشناس
0
0
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زوال تو نزدیکه قمار باز ... نمک نشناس
ناظر
0
0
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هرچی فکرمیکنم هردو طرف مردم مرز ازیک قوم وقبیله ایم ما مردم مشکلی باهم نداریم جز درکنار هم ورفت آمد باهم کیشان واما اختلاف برسر سران کشورهاست که نظرخودشان را پیش میبرندومردم را صاحبان خاک وکشورنمیدانند بلکه خودراصاحب بلاعزل میدانند.که اشتباه است
ناشناس
0
0
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقایانی که هرروز پشت هم برای کشور دوست رجز می‌خواندند .حالا ببینند که چگونه و با چه کشوری هم عهد شده تا ضد ایران باشد. چرا فکر میکنید باید حتی دوستان خودرا از دست بدهید. شماها واقعا بانظام چه دشمنی دارید
صالح خان
0
0
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چه غلط ها . ایران باید منتظر مشت آهنین آذربایجان باشه؟؟ چه به روز ما اومده که آذربایجان هم داره ما را تهدید میکنه.ای خدا. لابد فردا افغانستان هم به ما میگه منتظر لگد آهنین ما باشید.آخه چرا مسولین هیچ جوابی به این گستاخی های اینا نمیدن.فقط بلد هستن.به مولانا عبدالحمید پیله کنن که فلان و بهمان.
مهدی
0
0
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین؟! آهنش نمره چنده؟! مشت اش نشکنه یه وقت
مهران
0
0
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وای وای خدا چقدر خندیدم
باید بگم الهام موقع نشستن کمی خودتو خم کن تا تخم مرغ هات نیوفتن بشکنن
ناشناس
0
0
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه لعنت به دشمن ایران وایرانی
علی
0
0
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نه بیابان دیگه چی
محمد
0
0
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یعنی از ترس هر شب پا برهنه بخوابیم
ابوذر
0
0
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما هم همینو میگیم خاک ما و هم وطن های ما باید دوباره برگرده به وطن، "ایران"
حمید
0
0
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این اشغال حرف مفت زیاد میزنه
بلوچستانی
0
0
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این مردک روانی شده خیلی گزافه گویی میکنه
حرفاش گندتر از دهنش این باید آدم بشه در جایگاهی نیستی که ایران بزرگ تهدید کنی
ساقی اش میخوام بیچاره نفسای آخرت میکشی ایران بزرگ تهدید کنی باید این مردک ادب بشه
ناشناس
0
0
۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بی مغز
کاظم کیانی
0
0
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف رو نصیحتش کنم پا کج بزاره دوشقه اش میکنم مرتیکه پیش خودش چه فکر کرده
محمد
0
0
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آذربایجان رو اروپاییها دارند به همون سمتی هدایتش میکنند که اوکراین رو بردند
مصطفی
0
0
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم ما از خدامونه بهونه بدی دستمون تا استان ۳۴ ایران برگرده به خاک کشور
ایرانی
0
0
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای علیف دیوانه ایران زمان جنگ باعراق دست خالی با دنیا جنگ کرد .تو وکشورت،تورکیه عددی نیستید ،اگه یک فشنگ سمت ایران بیاد جوابش موشک بالستیک فتح هست،برای کل آذر بایجان تورکیه بنظرم ۵۰عدد کافیه محو بشی ،روباه پیر بادم چه شیر بیشه شیران بازی نکن احمق
ناشناس
0
0
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مردک نفهم، دچارآلزایمرشده کل دنیا بسیج شدن ایران بزنن زمین اونم کی اول انقلاب که هیچی نداشتیم، بازیچه دست صهیونسیتها شده اینم مثل صدام لعین ازسوراخ میکشن بیرون.
ناشناس
0
0
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
داری دودستی مردمت به کشتن میدی جنگ با ایران بازی با اتش هست ایران ابرقدرت کشورهای منطقه حتی ترکیه پاکستان هند روسیه زورش به ایران نمیرسه
ناشناس
0
0
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم.حالش خوب نیست
جعفر
0
0
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دمت گرم به غیرت وشجاعتت
آریا
0
0
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خب دیگه...
ناشناس
0
0
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران‌اراده‌کنه باکو ظرف چندثانیه باخاک یکسان‌میشه!
بسیجی ایرانی ترک زبان
0
0
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خخخخخخخخخخخخخخ علی اف اشک کجایی خخخخخخخخ
صا
0
0
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این تنش میخاره انگار
حسن رحمتی
0
0
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من ترک آذربایجانی هستم ‌یک تار موی هموطنانمو چه ترک باشه چه کرد یا قوم دیگر به کل جمهوری آذربایجان نمیدم
امیر
0
0
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
از همان اول حالم از این میمون دست آموز بهم می‌خورد
یاشاسین آذربایجان یاشاسین علی اف
0
0
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یاشاسین آذربایجان یاشاسین علی اف
عبداله
0
0
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بوی کباب به مشامش خورده اما خب نداره..... امتحانش مجانیه بیا
ناشناس
0
0
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقا چهار تا موشک ول کنید بسته دیگه همه داران برا ما شاخ و شونه میکشن حداقل ببینید شیعه های مخالف دولت را مسلح کنید از داخل درگیر شن
ایرانی
0
0
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باسلام .فقط میشه گفت باین نوکر اردوغان واسراییل، ای مگس ،عرصه سیمرغ نه جولانگه توست گنده لات..‌‌‌‌‌..
جلال
0
0
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جون من آذری هستم
جون خودت که کردی و خانمت که ایرانیه و بچه هات که زبان اولشان انگلیسی هستش ' امثال دروغ سیزده در بکردی ها
ما منتظریم
مشت آهنین تو را عشق است
بیا ما تو زیرزمین خانمان یک کفتر داریم حرف مزندها
بیا دل خونمون نکن
سلیمانی
0
0
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ببین الهام خانم جمعیت رو اشتباه حساب کردی ۴۰ نیست و هشتاد میلیونه اما همه ایرانی هستیم و خواستار این که آذربایجان رو به خاک وطن الحاق کنیم اونم طی ۲۴ ساعت خانوم کوچلو
داود
0
0
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من خودم ترک آذری هستم هیچ وقت ازیک بیگانه تبعیت نکرده نخواهم کرد.وطن فقط ایران.
ناشناس
0
0
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باززرت وپرت گفت باباشام درست بهش بدین
احمد
0
0
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حکایت حکایت گنجشکی است که به سرو کهنسال گفته بود ، خودت را آماده کن که من می خواهم برروی شاخه‌ات بنشینم ، مبادا که از فشار وزن من کمرت بشکند!
کمال
0
0
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بچه جان کل ایران می‌خواهد به هم بپیوندد
جواد صدری
0
0
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
برای جنگ و پیروز شدن نیاز به سه اصل اساسی هست.اول وسعت جغرافیایی کشور.دوم جمعیت بالا نظامی و کشوری.و سوم تجهیزات نظامی فوق پیشرفته.که آذربایجان و الهام نسبت به ایران از هرسه مورد بی بهره اند.
ناشناس
0
0
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نچایی بچه قرتی
ناشناس
0
0
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
همین مونده بود تو رئیس ما بشی. مشروب ایچمیشن باشین گیج گدیر اقول
ناشناس
0
0
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زر زیادی نزن...
کمال
0
0
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بچه جان سریال باش کل ایران میخواد به هم بپیوندد معنای آذری را مطالعه کن
یدی
0
0
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
غلط اضافی میکند علیف
Dj sia
0
0
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم النگوهاش نشکنه ؟؟؟ بهش بگین زیاد جوش نزنه بچه ش میوفته
ناشناس
0
0
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اقای علی اف اول از اینکه شما خودت جز ایران هستی و مواظب باش کشورت رو از دست ندی بشین سر جات و دنیا رو فقط داخل باکو نبین .چشم بازکن اول تاریخ رو مطالعه کن و بدون که شما جزیی از ایران بودی.الباقی حرفات غلط اظافی هستش.
وحید لطفی از شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی. زنده باد ایران.
یاس
0
0
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران رو با ارمنستان اشتباه گرفته
ایرانی
0
0
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مورچه چیه که شیرو تهدید کنه
ناشناس
0
0
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من آذری هستم،کی گفته ما خواستار پیوستن به شما هستیم مگر ما فرزند حضرت زهرا سلام الله علیها مقام معظم رهبری که جانم فدایش باد را ول می کنم و به علی اف می پیوندیم او کجا و رهبر عزیزتر از جانم کجا
ناشناس
0
0
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو هم به سرنوشت صدام دچار میشی و همون آمریکا از سوراخ موش درت میاره و اعدامت میکنه
سپید
0
0
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اینم برای ما آدم شده.خوب برای اسرائیل شاخو شونه میکشید ولی نمیتونید برای این نخاله یه تهدید هم کنید که خفه شه
ناشناس
0
0
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران وطنم ...جان و تنم ....
رضا
0
0
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام
وجدانآ نگاه کنید.حالا اگر حرف بزنی میگن ایرانیا دنبال جنگ و دعوا هستند.این آقا خبر نداره که کل کشورش جزئی از ایرانه .و نظام ما به همین دلیل داره مراعات میکنه .والا عنتر علی اف تو عددی نیستی.کنده تر از دهنت حرف نزن.
نا
0
0
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای پف چی زدی
نعمت
0
0
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
از جسارت ادم ابلهی مثل علیف خوشم میاد واز بی عرضگی دولتمردان ایران که چندین سال است جواب یاوه گویی این حیوان را نمی دهند بسیار غمگینم
ناشناس
0
0
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کشور ایران با وسعت نقشه بالایی بوده که توسط
دشمنان با جدا کردن شهر ها از مام وطن و حال بعضی از همان شهر ها بازیچه دشمنان قرار گرفتن و میخواهند به آغوش عرضی کشور برگردند ...
دانایی
0
0
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جون چی زدی!!!!!جنسش خوب بوده ها
ناشناس
0
0
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام چی میگه
ناشناس
0
0
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
با سلام اروپاوامریکاواسرایل خودشان رادرگیرنکرده انداین کشور اسلامی وساده و ترکیه جذب بادراجلوانداخته اندوبکویندمسلمانان باهم نمیسازندبایدبااعتیادوسیاست جلو رفت بی گدار به آب نزنیم و اتش بیارمحرک ترکیه است
بهار
0
0
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف دماغتو بکش بالا ببینم میتونی ...
جعفر
0
0
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باسلام احترام به همه
درخصوص اعلان نظر جناب علی اف معمول آن است یک جزء همیشه وابسته از کل است هر‌چند بنا به شرایطی از کل برای مدتی جدا شود . حال اگر نیت جنابتان نزدیک شدن و پیوستن به وطن مادریست بسم الله خجالت نکشید ما ۴۰ میلیون نفر با آغوش باز منتظریم . یا حق
از طرف طائفه احمد ندیم
ناشناس
0
0
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دیگه از خط قرمز رد شد. این حرفشو مخم نمی‌کشه خیلی گنده تر از دهنش حرف میزنه الهام. خانوم. عجله نکن خودمون میایم سراغت
علی اصغر
0
0
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام
بقول مرحوم عبید زاکانی
مست بوده اگر گ...خورده
که بسیار خورند کیتانا
زلنسکی ثانی برای نابودی باکو
مردم آذربایجان باید بهوش باشند و به اراجیف علیف که «من آنم که رستم بود پهلوان گوش ندهند»
مجید
0
0
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
انشالله تو باکو برای خرید سال نو جمع میشیم
پلنگ صورتی رو برای جراحی بینی میفرستیم تهران
وبعد به عنوان اغتشاش گر مفرستیم اوین
رضا
0
0
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جمهوری اسلامی ایران با قطع رابطه خود با ارمنستان ، آذربایجان را مجبور به قطع رابطه با اسراییل نماید.
صادق
0
0
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این امام جمعه ... اذربایجان چرا اینها رو نمیبینه
زنده باد ایران زنده باد وطن پرست
علی
0
0
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خاک توی اون سرت کنم علی اف با اون تحلیل ات بدبخت آذری های ایران تف توصورتت مثل ... نمی اندازند حالا بیان با تو نفهم که آلت دست اسرائیل وترکیه شدی ونمی دونی با کی طرفی هم پیمان بشوند مطمئن باش اگر دست از پا خطا کنی اولین مشتی که تو دهنت خواهند کوبید همین ما آذری ها هستیم اصلا شک نکن بدبخت به زور وبا کمک ایرانی ها یه جایی برای حکومت کردن بدست آوردی لگد به بخت خود نزن بیچاره حداقل به فکر مردم کشورت باش . دودمان خودتو به باد نده بیچاره ای کاش یکی باشه این مطلب و برای این نفهم که امر مشبه شده وما آذربایجانی ها مسخره ش می کنیم برسانه تا از خواب غفلت بیداربشه
تبریزی
1
0
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اولمون یاخین لاشیبدی ،بیز ایران تورکلر اسیر هموطن لر سنین چنگال‌های آزاد الیجیق و سنی فقط بیز ایرانین تورکلر محو الیجاق( علیف مرگت نزدیک است ما ترک های ایران هموطنان اسیر خود را از چنگال تو آزاد خواهیم کرد و تورا فقط تورک های ایران محو خواهند کرد)
ام ام
1
0
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دماغ فنچولش پر باد شده اول بهاره یکم طول میکشه خالی بشه طوطی
بهروز طهماسب زاده
0
0
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران اگر دخالت نکند سرش سنگینتر است .
چون دخالت ایران در قفقاز می‌تونه پیامدهای منفی داشته باشه.
ایران تنها کاری که باید انجام دهد اینکه باید میانجیگری کند برای روند صلح .نه که آتش بیار معرکه شود
مرتضی
0
0
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اسرائیل الهامو خام کرده تا از طریقش یه جنگ نیابتی با ما ایجاد کنه بهش قولهاییم دادن البته میخوان ذخایر موشکیو پهبادیه مارو هم کم کنن ولی اگر حمله کرد ما باید جواب بدیم درغیر اینصورت شروع کننده نباشیم ولی بوقتش حداقل ۲۰۰موشکو پهباد به سمت نقاط مهمش شلیک کنیم ،متاسفانه این دنیا همچنان دنیای زورو ظلمه با قانون جنگلی و غریزی پیش میره البته این یک طرحه اسرائیلیه نه آمریکایی چون باکو و جهودها فکر میکنن آذریهای ایران با اونان نمیدونن اینجا ایرانه و خیانتی درکار نیست فقط نباید دم به تله بدیمو بزاریم اونها شروع کننده باشنو ما مدافع
علی
0
0
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ریز‌میبینمت‌
علی‌اوف
سید
0
0
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم غلط می کنه،مردک متوهم
ناشناس
0
0
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی‌اوف‌خیلی‌
پر‌رو‌شده
هاشمی
0
0
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
غلط کرده
باقری
0
0
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سر و صدای سگ نشانه ترس اوست
امان از روزی که شیرهای ایرانی اهنگ حرکت کنند.
ممد
0
0
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وای که ترسیدیم
علی
0
0
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بحق چیزای ندیده ونشنیده مورچه بیاد با شیر شوخی بکنه یعنی واقعا دیگه فکر کنم آخر زمان نزدیکه مرتيکه علی اوف فکر کنم زیاد شرب وحوری بازی کرده جو گرفته
رضا شهسوار
0
0
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اینقدر بدبخت شدیم که که هر کسی از راه میرسه تهدیدمان میکنه
ناشناس
0
0
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چرا هیچکی جلوی این یابو علفی رو نمیگیره تا کی باید یه تازه به دوران رسیده تهدیدمون کنه و ما فقط تماشاش کنیم
مرادف
0
0
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم!!!ما هم با گُرز آهنین جواب میدیم,,,پتی
تتتتت
0
0
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وای وای وای ترسیدیم...
Fargol
0
0
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چ علطاااا
فرامرز محمدیفرد
0
0
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جونم علیف !لات کوچه های خلوت !!کی بهت گفته از این حرفا بزنی!!؟آخه یه نفر از دورو ،وریات اندازه یه نخود مغز نداره که بهت بگه اندازه این حرفا نیستی /می خوای یه گردان از سپاه عاشورا بیاد بخوردت !!؟
کوروش
0
0
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم خیال برت داشته
هادی
0
0
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این یارو علی اف چیزی میزنه؟ حالش وخیمه انگار ، کاش یکی بود بهش میگفت با طناب اسرائیل وانگلیس و امریکا توچاهی که ته نداره نرو سرنوشت صدام رو به یادت بیار برات خیلی خوبه آینه عبرته خدا وکیلی خودتا بدبخت نکن خودتم سبک نکن اندازه این حرفا نیستی
ناشناس
0
0
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خخخخخ
ناشناس
0
0
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام علی اف انگار سنتی گذاشته کنار داره صنعتی میزنه فازش چیه
ناشناس
0
0
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام خدوکیلی همین که اجاز بهم نمیدن من در مرز حاضر شوم و این اقای علی اف سرجای خودش بنشانم خیلی ناراحتم والله من همان جوان دیروزی هستم که در کنار عزیزان در جنگ هشت سال دفاع مقدس خواب از چشم صدام و اربانش گرفت بودیم و الان با کول باری تجربه والله اذربایجان خاک کشورم من است و این علی اف یو خاین فریب خورد است والله تو را خدا همین الان محصولین محترم اجاز بدهن من که باکسی در مورد خاک کشورم و اهمیت ملت بزرگوار ایران شوخی نداریم بله ما هستیم همان جوانان دیروز و امروز با کول باری تجرب
منصور
0
0
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
رهبر دستور بده فقط ۲۴ساعت جز ایران میشه الهام یه استان کرمان به خط میشه دیگه اصفهان و بقیه استان ها هم نمیخواد خودشونو قاطی کنن ما ابرقدرت منطقه هستیم منافع مون در خطر باشه بهتون حمله میکنیم
ناشناس
0
0
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زرشک
م.ر
0
0
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قرارداد ۹۹ ساله وقتی تموم شد جناب رفسنجانی باید باید نخجوان رو پس می گرفت تا دنیا و علی اف میفهمیذ باید تابع سرزمین مادری و تابع اکثریت ورای مام وطن باشه‌..
عبیدی
0
0
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام
خیلی خیلی خیلی خیلی زیادی خورده .
بنده از دیار آذربایجان آماده‌ ام تو دهن این مرتیکه بزنم
ضیاالدین پوشیده
0
0
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آخه .... قیافه کدوم ایرانی شبیه توست که خواهان پیوستن به کشور توباشن
یا الله
0
0
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه...کی لوک لوک خورد که دانه دانه
وهل
0
0
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
درسته
اسحاق چناری
0
0
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ببین کارمان به کجا رسیده این .... داره ایرانمان تهدید میکنه.. تو مشت پشمکی هم نیستی دیگه داره اون روی سگ ایران بالا میاری ببین چگونه باکو را پس بگیریم خودت هم دار بزنیم ...نگفتی که نگفتم
مسفقی
0
0
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جناب نگارنده محترم ما در مرزهای ایران آغزیی ایری داریم که تعدادشان به انگشتان دست نمی رسند ۴۰ میلیون تورک ساکن هستند
ناشناس
0
0
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیشتر از اینم انتظار ازش نمیره
اوسکل بودن و توهم زدن کار همچین آدمایی هست
امیرعلی
0
0
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
میگن اسب هاروداشتن نعل میزدن یک پشه هم آمد پاشو بالا گرفت گفت یک نعل هم برای من بزنید......علیف خر کیه جزو چی حسابش کنیم ..جزو هیچ در هیچ حدی نیست بود و نبودش زیاد فرقی نداره
محمد
0
0
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام. خانوم پشت مرز زیاد. صحبت اضافه میکنی ما اهل تسنن فقط تنهایی حاظریم باتو بجنگیم واز ایرانمون دفاع کنیم. خواب دیدی خیر باشه. بیا ببینم. کی مرد جنگه
ناشناس
0
0
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جایی که باید به ایران و تبریز ملحق بشه باکو هست نه ملت ترک ایران
مسعود
0
0
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
عزیزم موقعی که شما خواب شیعه ورهبریش روداشتین ایناچشمشون به مرزهای ایران بود ،سیاست مرزها رونگه میداره بعدش ارتش وجنگ ،وقتی ضعف نشون میدین فردا طالبان هم میادیه شهرمرزی رو مطالبه میکنه اونوقت چیکارمیکنید تجزیه الان شروع نمیشه موقعه ای شروع میشه خودشوبچسبونه ایران اونوقت هم اسراییل کنارتون هست هم اطلاعات باکووترکیه وهم خرابکاری موساد...کسی که نتونه مرزش رو نگه داره چه به تهدیدآمریکا
ناشناس
0
0
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چه غلطها من آذری هستم اما هرگز آنها را هم وطن خود نمی دانم ما فقط همزبان هستیم
داریوش
0
0
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کوروش کجایی . کار به جایی رسیده که هر بی سرو پایی به ایران ... باعث تأسف
احمد
0
0
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ی تیمارستانی ما داریم بیاین این علی اف رو اونجا بستریش کنین...

خب نفهم تو نمدونی ایران اراده کنه کل کشورت بر باد فنا میره

آزربایجان قبلا جزوی از خاک ایران بوده ماهم بدمون نمیا ی استانی بنام آزربایجان شمالی داشته باشیم
احیا دادمهر
0
0
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چقدر اخمخ هستش

زلنسکی رو نگاه کن عبرت بگیر

بدبخت......
حسین
0
0
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس
0
0
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یکی بره به این روانی پوزه بند بزنه تا زر مفت نزنه
ناشناس
0
0
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آدزی های کشور ما باید جواب "علی اف" رو بدن با نمایش آماده جنگیدن و پیام دادن همراه با تجهیزات نظامی.
ناشناس
0
0
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
با این چرت و پرت های علی اف یاد ضرب المثل چون بیشه خالی بگردد زشیر شغالان درآیندچون نره شیر می افتم
صابر
0
0
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جون من یک ترکم.شمابایدبه مابپیوندی چون پدرت ترکه ومادرت اسراییلی.پس توتوکشورایران عزیزنشستی. انجابخشی ازکشورایران عزیزمونه خودتوگم نکن.انشالله به آغوشمان برمیگرده
ناشناس
0
0
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بمیر بابا تا قبرستان پر نشده
قاسم
0
0
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف برعکس فکر میکنه آذربایجان مال ایران است درست آذر بایجان ۴۰ میلیون نفر هست اما مهم اینکه کی به کی باید بپیوندد
ناشناس
0
0
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی لاف مواضب خودت باش یه موقع صبح از خواب بیدارمیشی میبینی بجای سربازهات سربازهای ایرانی در سراسر کل استانت قراردارند کشور نه استان اره داش
اج
0
0
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
منو حساب نکن از دماغت خوشم نمیاد
حسن
0
0
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این بابا مخش تاب داره و ما هم میریم سر به سرش میزاریم.
شادآباد سیتی
0
0
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه گه خورد لف لف گه خورد دانه دانه
سورنا
0
0
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشتش رو و اون کله بی مغزش رو خورد خواهیم کرد هرکس کوچکترین چشم داشتی به خاک ایران عزیزمان داشته باشد
ناشناس
0
0
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیچاره الهام فرمان مغزش دست خودش نیست .اونو انداختن جلو ایران که فقط بلده پارس کنه .
ناشناس
0
0
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آذربایجان هیچ غلطی نمیتونه بکنه بیشتر باید حواسمون به کرم های داخلی باشه بعد اونا
یونان
0
0
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
برو جمع کن خودتو .....آذری های ایران برای این خاک خون دادن،،تو جزیی از این مملکت بودی که در زمان شاه های ملعون برای خودت کشور شدی
ناشناس
0
0
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این الهام خانم از یک جایی داره شارژ میشه وبادش کردند فرستادند سمت ایران
سعید
0
0
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بشین بابا باد بیاد
حسین
0
0
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
انشاالله تاسیدعلی باشه رهبری ما علی اف سوراخ موش میخری وای وای اگرسیدعلی حکم جهادم دهد
ایران
0
0
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چه زرها صبرت تموم بشه ببینیم چه غلطی میکنی
علی
0
0
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یک جنگی باید راه بیفته تااذربایجان حال کنه
ه م
0
0
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
در حد خودت حرف بزن الهام جونم
ایمان خواجه
0
0
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چی میگه این مترسک
سیروس
0
0
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این بنده خدا این حرفا رو به پشتوانه سیاست خارجه ضعیف ما میزنه .سیاست خارجه رو تقویت کنیم
داریوششتر
0
0
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتردرخواب بیند
بهنام
0
0
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم..جون جدت این اول سالی اینقدر نخندون،عزیزم قربون اون کله بی مخت ،چرا خودت مضحکه عام و خاص میکنی تو عالم؟کاری نکن برگردونیمت به اصلت،کاری نکن با همه وجودت بشی بخشی از یه استان خودمون،آخه جوجه ماشینی به اندازه دهنت زر بزن،مردم شما بخشی از مردم مملکت میند،کاری نکن بشی مثل صدام چوپون.....گنده های بزرگتر از تو که تو دنیا بهشون میگن امپریالیسم هنوز ۴۴ ساله ماست نتونستن بخورن ،تو دیگه دیگه الهامی عزیزم خواهرم بشین سرجات،افرین
حسام
0
0
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
انگل آخه شما و جمعیت ترک جهان همه مال ایران هستند , یه کتابی هست به نام تاریخ ، بخونم از نفهمیت کم میشه ...
ناشناس
0
0
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو شیر ایران هم نمی تونی بخوری.
م.ر
0
0
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وزیر امورخارجه که هیچ ، جناب شمخانی کجا تشریف دارید یه پاسخی، یه های یه هوی ،یه نامه ی یه بیانیه ی یه چیزی که به ایشون بفهمونه خون تورگش ایرانی تباره پلها رو پشت سرش خراب نکنه ،نخجوان و قره باغ بماند که در اسناد ۱۸ سال پیش باید به ایران برگشت داده میشد که هچ تا گرجستان و قسمتی از ارمنستان قسمتی از کردستان عراق و ترکیه برای ایران بوده ،جنس بد نزنه هوایی بشه ،، صهیونیستها قاطی بهش میدن ...
سلیم ذوالقدر
0
0
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من واقعاً شرایط سیاسی جمهوری آذربایجان را درک نمی کنم
شاید دنبال بهانه برای ترکیب و الحاق به ایران هستند اوج مقاومت آذربایجان وترکیه در مقابل ایران کمتر از یک روز هست.
ناشناس
0
0
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود مبر ی زحمت مارا زیاد میکنی
ناشناس
0
0
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زیادی حرف نزن..فقط ترکها نیستن.کل مردم ایران جواب این رجزخوانی رو به موقع میریزن توی دهنت
ناشناس
0
0
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خاک
که هر هر که رسیده به خودش جرات داده
که این همچین غلطی کرده
چکار میکنیم که اینجوری شده
ناشناس
0
0
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای زبون نفهم فقط مردم ترک مانیست که بزنن توی دهنت ..مردم مازندران .طوری میزنن توی دهنت که دیگه نتونی عذرخواهی کنی .بدبخت نخجوان رو ازتون میگیریم مثل آب خوردن..
هاجر
0
0
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین ! اینها چه موادی میزنند جنسش عالیه یا شایدم به دیوار اسرائیل تکیه زدند که عاقبت رو سرشون آوار میشه
خالد
0
0
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین الهام خانم چی بشه مثلاً ....
ناشناس
0
0
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری زحمت ما می داری
احمد
0
0
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مطمئن‌ باشید‌ که‌ علی‌اف‌ بلف‌ نمیزند‌ و پشتش‌ گرم‌ است
محمد عبدی
0
0
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
احتمال زیاد علیف مواد توهم زا مصرف میکند
ناشناس
0
0
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
غلط کرده
سیروس
0
0
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خخخ الهام خانوم
رضا
0
0
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جواب حرفش فقط ی شکلکه.
رضا
0
0
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اخه علیف بی ... تو چرا با دم شیر بازی میکنی... ما دوستداریم با شما جنگ کنیم.. تا تمام اراضی باکو که متعلق به ایران بوده رو از شما بگیرم. توروخدا باما جنگ کن..
احمد
0
0
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قابل توجه شبکه خبری باکو : فقط آذری زبان های لشکر 31 عاشورا در عرض یک هفته کل کشورتان را با خاک یکسان می‌کنند
محمود
0
0
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این ... دیگه چی میگه
Aziz Asari
0
0
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
با سلام و صلوات به روح و روان پاک اولیاء و انبیاء شهدای کربلا شهدای والامقام انقلاب و امام راحل
الهام خانم اگه تو مرد بودی که اسمت الهام نبود
علی اف دلاور مردان نظامی ایران ۸سال با ۱۳کشور جنگیدن تو که در مقابل اونا یه پشه بیشتر نیسی
علی اف مشابه غلطی که میکنی صدام جنایتکار هم به دستور ارباب خونخارش کرد دیدی چطور ...
الهام برو یه کم تاریخ بخون شاید از سر گذشت دیگران عبرت گرفتی
الهام تو به درد مستخدم مدرسه میخوری نه رییس‌جمهوری
خانم الهام به بند پوسیده اسراییل گاو وحشی نرو تو چاه اگه جونت برات مهمه
الهام خانم ایثار و فداکاری و از جان گذشتن خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد همه کارشناسان و متخصصان جنگ هوایی هست مواظب خودت باش داری چه غلطی میکنی
نمونش خلبانان شهید فکوری دوران بابایی اقبالی اسکندری شیرودی کشوری
ضمنا بدون که خلبانان در حال خدمت نیز شاگردان مکتب شهدای والامقام یاد شده هستند
احمد
0
0
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای علی اف سیاستمدار خوب و باهوش و عاقلی برای ملت آذربایجان هست،
کاکو
0
0
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف جان بیا در آغوش وطن
تو تنهایی مثل مرغ سرکنده میمونی
بهادر
0
0
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیوف غلط بیش از حد زیاد میکنه.نباید بهش توجه کرد.
مهرداد
0
0
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
واقعا حیفه که کسی نیست جواب دندانشکنی بهش بده بعضی موقع یه جمله از یه حمله دردش بیشتر است کاش ما هم یه اوف داشتیم لاقل عزتش زیاده و خوب میحرفه
یدی
0
0
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
با این ۱۰ میلیون میخوای با ۹۰ میلیون بجنگی؟ ابله. من تورکم، اما هیچ وقت حاضر به جدایی از ایران بزرگ نیستم
منتقد
0
0
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین شما در مقابل موشک های ما... اینجاست که باید گفت
دشمن ار تو سنگ خاره ای من آهنم جان من فدای خاک پاک میهنم
زنده باد ایران و ایرانی
پسر
0
0
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زرررررت
جعلی آذربایجان نمه .... که ایران تهدید الیه
سعید
0
0
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کاش بچهای بالا الهام خانوم رو تو هوا میگرفتن میاوردن تهران
Dimo
0
0
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حالا کجای این سخنرانی گفت که تورکهای ایران می‌خوان به آذربایجان ملحق شن؟؟؟؟
شاید اندیشه ایرانشهری که تو مغزتونه خود به خود این حرفها رو در میاره
نادر
0
0
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چخخخه
Sh
0
0
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من خوب ترکی متوجه نمیشم اخرش گفت ایران یا باید از تخریباتش دس ورداره یا اینکه اذربایجان بیاد بخورتش؟
عزیزی
0
0
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ۰عرض خود می بری زحمت ما می داری
محمد جعفری
0
0
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خانم الهام علی‌اف عددی نیست که در باره آن حرف زد . به چند علت .خانم الهام مسلمان نیست . بر شیعیان آذربایجان ظلم می‌کند .ترک های ایران هم سان شیعه هستند .
خانم الهام علی اف بداد ما یک موی رهبرمان را با تمامی پادشاهان دنیا نمی‌دهیم و اجازه نخواهیم داد یک زن کثیف در باره ایران و ایرانی حرف بزنه
الهام خانم توکلت علی اسرائیل است ما توکلت علی الله فرق بین خدا و شیطان را همه می‌دانند.
جمهوری آذربایجان بچه جدا شده از ایران است و باید به مادرش برگردانده شود . و ما این کار را خواهیم کرد .
لبیک یا خامنه ای محمد جعفری از خوی
گیلانی
0
0
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شاید ما در ایران با هم اختلاف نظر داشته باشیم حال از هر قشری . اما به هیچ احدی اجازه نمیدیم حتی فکر دست درازی به مرزهای کشورمون رو داشته باشند . تا نفس داریم برای خاکمون میجنگیم و متجاوز رو نیست و نابود میکنیم . درسته آذری هستیم اما ایرانی هستیم ایران وطن ماست خاک ماست که ریشه در آن داریم .پاینده باد کشور ایران
مرصاد
0
0
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
همون مشت آهنین میخوری الهام جان
ح ج
0
0
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما همه لر و کرد و بلوچ و عرب باهم هستیم اگر زیادی بلوف بزنه با ما طرفه
رضا
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بابا ۴موشک بزنین تختش کنین که دیگه گنده تر از خودش نگه
ناشناس
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف ،برو سازتو بزن پدر جان .چ غلط ها
یک معلم
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بروتاریخ را بخوان وگاله راببند الهام علع
شهرام
0
0
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جون فقط موقع مشت زدن مواظب النگو هات و ناخن‌هات باش یه موقع نشکنن.... جوجه
ناشناس
0
0
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام به تمرگ تو خونت آشپزیت رو بکن ... زیادی نخور .
ناشناس
0
0
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران بیدی نیست که به این باد ها بلرزه
ایران وطنم
0
0
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چه غلط های اضافی ، باید تو دهنش زد که ... اضافی نخورد ترکیه این توهمات تو کله الهام کرده ، آذربایجان به ایران ، خاک مادری ملحق شود ، آذربایجان دستپخت روسیه ، ......‌‌. تاریخی ایران
محمود اوغلی
0
0
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خیلی خندیدم
چه
۲۲
0
0
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
پشه چیه فشار خونش بره بالاه.
محمد
0
0
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خاک تو سر شوهرت الهام (اردوغان) که جلوی تو رو نمیگیره بتمرگ تو خونت آشپزیت رو کن بی حیا .
ناشناس
0
0
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام
ما از جرج وباراک وصدام حسین نرسیدیم بابا این که الهامه
صادق
0
0
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جوک قشنگی بود !!! خندیدیم
ناشناس
0
0
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف هم براماشاخ شده
ایرانی
0
0
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
لازم شدکه دوباره آذربایجان کاملا برگرده به سرزمین مادریش..واین آقامجددا بشه یکی از مردم عادی زیر پرچم ایران
تالش
0
0
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سگ کی باشه شما الهام خانم نمی تونی در مورد آذربایجان ایران اظهار نظر کنید
احمدرضا صحرایی
0
0
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین مشت چوبی هم نداره این زیادی خورده داره هذیان میگه
محمد
0
0
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خواب دیدی الهام خانم مواظب باش خودت به ایران ملحق نشی عقب مانده
ناشناس
0
0
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نگران نباشید خواب و رویا های که ربع پهلوی هر شب میبینه به الهام خانوم علاف صرایت کرده اون چطور سان رفتن ارتش سرابش را می‌بیند اینم مثل اونه مگه نه الهام علیف وعقلی یوخ
Ata
0
0
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
درود بر آذربایجان بزرگ
محمد جواد کوچکی
0
0
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چرا چونه ندارد . باید چونه اش پروتز کند
ایرونی
0
0
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مثل اینکه وقتشه به این ... یه گوش مالی تاریخی بدیم. درود بر ارتش و سپاه ایران
ناشناس
0
0
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
داستان سر گسترش ناتو میباشد و اتحاد ملت آذربایجان قصه است
احمد
0
0
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آخه انتر تو اندازه این حرفایی
م
0
0
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حیف از اسم ترک که بر روی این بی منطق باشه
علی
0
0
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
متاسفانه جمهوری اسلامی در رابطه با آذربایجان و با حمایت از ارمنستان بجای مشارکت در طرح پیشنهادی آذربایجان (۳+۱) در حال بازی در زمین دشمن است و منافع ملی را فدای تبعیض نژادی مینماید
ناشناس
0
0
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
همان آذری های ایرانی در ۸ سال جنگ اجازه ندادند یک وجب از خاکشان دست دشمن بعثی باشد و عاقبت صدام توسط محرکین جنگ کشته شد سرنوشت صدام در انتظار سردمداران دست نشانده ایست که هوس تعرض به ایران را دارند..
Sjm
0
0
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آخه یه شهر کوچیک در برابر موشک پهپاد های ایران میتونه دوام بیاره چه احمقی هستش به ترکیه اسرائیل دل خوش کرده
ناشناس
0
0
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای علی اف بپا یه وقت اوف نشی بااین زبون درازی کردنت
بهنام
0
0
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی تف قابل اعتماد که نیست هیچ.دشمن ایران هم هست. در کنار ارمنستان باشیم و نخجوان و قره باغ هم پس میگیریم.زنده باد ایران بزرگ
ناشناس
0
0
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تعجب میکنم این علیف یا احمقه یا نمیدونه با کی طرفه
ناشناس
0
0
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرتیکه کج
مهدی
0
0
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من یه ترکم و جانم فدای ایران
بچه های اردبیل با سنگ آذربایجان رو میگیرن
Pani
0
0
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
برو گم شو علی اف ،ما آذری ها عاشق وطنمون عاشق شیرازو و اصفهان و،،،حتی یک لحظه هم به مغز پوکت اجازه نده اطهار نظر کنی
ایرانی
0
0
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من اذری هستم ما خواهان جدای از سرزمین مادریمان ایران نیستیم و مردم ایران هنوز عهد نامه گلستان و ترکمنچای که در سال‌های ۱۸۱۳و ۱۸۲۸ منقعد شده و با گذشت تاریخ قرداد باید به ایران ملحق میشد ما چنین درخواستی نکردیم بخاطر حس برادری که مستقل زندگی کند در کنار حسن همجواری چنین رفتار گستاخانه و مرکز لانه دشمنان ایران کردید این نهایت بی مهری سردمداران دولت الهام هست ولی اگر جنگی رخ دهد ما اذری ها سرزمین خود را به ایران بر می‌گردانم و دنبال فرصتی هستیم که برادران خونی که با ایران دارن از چنگال دیکتاتور الهام نجات دهیم باکو سرزمین ایران هست
محسن
0
0
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو انگار سرت به تنت زیادی کرده از تو گنده ترش هم هیچی نیست
ناشناس
0
0
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این آقا با این قیافه خوشگلش،دماغ زیباش، فرم جمجمه شاهکارش، و موهای افشونش،خودش رو هیتلر نژاد آذری میدونه
سلام
0
0
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آذربایجان جزو خاک ایران و خانواده ایران و هر ایرانی است
منصور
0
0
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اگر با این فرمون جلو بریم باید منتظر پیامدهای بد این درگیریها باشیم چه نظامی چه اقتصادی و چه داخلی متاسفم
عباس
0
0
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
به گنجشکه گفتن فلان گفت یه چیزی بگو بگنجه..آذربایجان مال این حرفا نیست آخه..حرف مفت میزنن
مهدی
0
0
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
صدام حسین هم همین فکر رو میکرد که خوزستان همراهیش میکنه ولی الان کجاست
اول بره تاریخ معاصر و نه تاریخ چندهزارساله رو بخونه بعد گاله رو باز کنه..
داود
0
0
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ظاهراً اون دماغ گنده‌ت جلوی چشماتو گرفته؛ بهتره جوگیر نشی
ایرانی
0
0
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دماغ آهنین بیشتر بهش میاد مردک پفیوس...
ناشناس
0
0
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بابا یک حمله کنید به این آذرباییجان دهن این خل روانی رو ببندید
مهدی مرادی
0
0
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اصلاما شما رابه یاد نمییاریم شما
حبیبی
0
0
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حلبی هم آهنه!
ذره ای عقل اگر میداشتی با صهیونیستهای رفتنی رو هم نمیریختی.
رامین
0
0
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فکر کنم طرف علیف موتوری باشه،به نظر من نباید از موتوری خرید کنه
ایرانی
0
0
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای علی اووووف .
عزیزم تو تنها چیزیت که آهنیه قابلمه آشپز خونتونه . مگس که با مگس کش شوخی نمیکنه .مشت آهنیییییی
احمدضا
0
0
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
البته الهام خانم خودش می‌دونه که حتی اربابهاش هم حریف ایران نیستن خودش می‌دونه که دومین قدرت جهان روسیه به پشتگرمی ایران میجنگه خودش می‌دونه تو سوریه کل دنیا گفت سوریه باید تجزیه بشه و حکومتش ساقط بشه ایران گفت باید بمونه خودش می‌دونه که ایران هشت سال با کل دنیا با دست خالی جنگید و عقب نشینی نکرد خودش می‌دونه که یک نفر هست بنام سید علی فقط کافی امر کنه تا الهام خانم را تکه تکه کنن و آذربایجان و باکو را برگردانید به آغوش ایران وهزار دانستنی دیگر که خودش خوب میداند که در صورت بروز جنگ چطوری خودش وحکومتش را نابود میکند ولی الهام زاده صهیونیست و سگ دست آموز صهیونیستها هست و محکوم به پاچه گیری ..حرف برای گفتن زیاد است و این را باید گفت که تعدادی وطنفروش وخائن در داخل کشور نفوذ کردن و برای تصمیم‌گیری در مورد الهام سنگ اندازی میکنن والبته حساب مردم شریف آذری زبان باکو از الهام جداست و همه ما از آذری عرب بلوچ فارس لر کرد گیلکی مازنی بندری ترکمن خراسانی و.... همه و همه از باکو تا خوزستان تا بلوچستان تا خراسان از شرق تا غرب از شمال تا جنوب همه و همه هموطن هستیم باید از ایران عزیز محافظت کنیم وانشاللا به زودی تکلیف این سگ دست آموز ال صهیون مشخص خواهد شد
اکبر
0
0
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هرچی میگه راسته ما باهم هستیم
ناشناس
0
0
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بله درست می فرمایید
کودک باید به آغوش مادر بازگردد نه برعکس
بابک
0
0
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الی جون چی میخوری چیس میخوری
منصور
0
0
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وقت آن فرا رسیده است که این کشورهایی که به خاطر بی کفایتی حکومت قاجار و پهلوی از ایران جدا شدند به آغوش
مادرشان بپیوندند
رضا
0
0
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اگه مسئولین .... جواب دادن ندارن ما مردم خودمون جواب اینا رو بدیم؟
جهان
0
0
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیز آذری اولساخدا ایرانیخ. اونان داها رهبریمیزده آذریدی. آنامیر.
بنده خدا
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وای از این جوجه فوکولی احمق وعروسک خیمه شب بازی اسرائیل وآمریکا وانگلیس و...
ح.ع
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این یارو واقعا احمقه
علی ۲۲
0
0
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خداییش این الهام خیلی رو داره ایران باید یه جواب دندان شکن بهش بده تا دیگه از این غلط های زیادی نکنه حتی اگر اسرائیل و ترکیه حمایتش کنن
بابک ترک
0
0
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یاشاسین آذربایجان
روح الله رجبی
0
0
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرتیکه لاف زن، کشورت اندازه یکی از شهرستان های ایران بیشتر نیست، ما داریم با آمریکا کل کل میکنیم تو که عددی نیستی
امیر
0
0
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو یکی خفه شو
ناشناس
0
0
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشت آهنین یا گنبد آهنین.
ناشناس
0
0
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مشتت نشکنه
ناشناس
0
0
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ههههههههههه
ناشناس
0
0
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
گفته آذریهای جهان نه ایران
ناشناس
0
0
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بخواب بینیم بابا
نیما
0
0
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یه حمله هوایی ایران کافیه تا با گریه و زاری التماس کنه.
اشکان
0
0
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اخه کم عقل ،مورچه چیه کله پاچش چی باشه خودت چی هستی مشت آهنینت چی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
حسن
0
0
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام فکر کنم در توهم قرار گرفتی ...با طناب پوسیده ترکیه و اسرائیل به چاه وارد نشو ....ایران بزرگتر و قدرتمند تر از آن است که تصور میکنی ....چرا گور خودت را می کنی
ناشناس
0
0
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بی ...تو به گرد پای صدام معلون هم نمی رسی که دنیا پشتش ایستاده بود چه برسه به تویی جوجه
ایران
0
0
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جنگ با علی یوف غیر قابل اجتناب می باشد مدت جنگ مهم است اگر طولانی شود برای ایران فرسایشی خواهد شد و غرب با تمام توان میدان خواهد آمد جنگ در عرض چند روز انجام تمام تاسیسات اقتصادی نظامی و سیاسی منهدم و کاخ ملعون اسرائیلی با خاک یکسان و کشورش تا مدتها ملحق گردد تا درس عبرت برای همه شود
ناشناس
0
0
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
روش زیاد شده حقشه خاک آذربایجان به میهن اصلی برگرده.
علی
0
0
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آخه اوف اوف خودم بچه های کوچه مون میایم ازبایجان میگیریم تو هم میزاریم رو سیخی اول مرز تا بهمی با ایران در نیفتی
نیما
0
0
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانوم بشین سرجات
محمد معصومی
0
0
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
توهم زا مصرف نموده اند، یک سیلی حالشان را خوب می کند.
رستم
0
0
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بدبخت دماغ دراز با طناب پوسیده اسقاطیل به چاه هدایت میشود . ای خاااک بر سرت
محمود
0
0
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خندیدیم الهام خانم
سعید
0
0
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرتیکه چی زدی بادم شیربازی نکن که بدمیبینی
علی
0
0
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جواب های هوی هست..شماها شب روز آزربایجان را تهدید به حمله نظامی میکنید خوب اوناهم جواب میدن..همه چیز را فدای یک مشت ارمنی خواهید کرد حتی تمامیت ارضی ایران را..این بماند یادگاری
...
0
0
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من خودم وایل وتبارم ترک هستیم و اصلا مایل به جنگ با برادران آذربایجان نیستیم ولی اگه اونا و الهام خانم خیلی مایلم ما هم بدجوری منتظر استفاده از بیشمار ادوات و موشک ها و...سایر دستاورد ها مون هستیم...بد جووور... الهام خانم لطفا با دم سلطان منطقه بازی نکن
ناشناس
0
0
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه خورد لوپ لوپ دانه دانه من منتظر مشت پلاستیکی هستم
سید
0
0
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این آدم متوهم داره کم کم به عزرائیل سلام می کنه ....مردیکه متوهم
مهدی
0
0
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیا مشت اهنین رو نشون بده ، احمق متوهم
ابراهیم
0
0
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این ابهام احمق اف دلش رو به اسراییل و آمریکا که دشمن اصلی تمام کشور های خاور میانه اند خوش کرده احتمالا مدرک فارق‌التحصیلیش رو از مدرسه عقب افتاده ها گرفته که تاحالا اسراییل و آمریکا رو نشناخته ،،
احمد
0
0
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باید بهش حالی کنند جوجه صدام هم از این غلظ ها کرد
تو که عددی نیستی
ناشناس
0
0
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
برو بذار یکم هوا بیاد
امیر
0
0
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این تو خودش چی دیده ابو عطا میخونه فقط بسیجیان را بفرستیم کارت تمومه امریکا با اون عظمتش کم آورده یکی اینو از خواب بیدار کنه بیچاره نفله میشه
حنا
0
0
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اون کشورهای غول پیکرش با اون همه ادعا جرعت حمله ندارن
ناشناس
0
0
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مثل اینکه این علی اف هم تنش میخاره و دوست داره بره جای صدام حسین بیچاره بدبخت خود آذر یهای ایران قورتت میدهند چه برسد به ملت ایران پاتو از گلیمت درازتر نکن
محمد
0
0
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الیاف که در برابر سپاه ایران چیزی نیست یک لقمه ایران میشه
ناشناس
0
0
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران متحد و یکپارچه است و علیف مردم ایران را نشناخته که چنین تصوری می کند آذری ها بیشترین تعصب را در مورد کشورشان ایران دارند.
ناشناس
0
0
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باز این دمبل چرکین سرباز زد. باید این دمبل را برای همیشه جراحی کرد
امیر
0
0
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من خودم ترکم .الهام خانم غلط میکنه
انسان
0
0
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قرارداد ترکمن چایی خیلی وقته انقضا شده آذربایجان و دیگر... باید ضمیمه خاک ایران بشوند خودشان هم میدانند..
محمد
0
0
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وقتی جمهوری اسلامی از ارامنه حمایت می کند، طبیعی است که آذربایجانی ها را از دست می دهد. ما طرف دار آذربایجان نیستم ما خود آذربایجان هستیم.
علی
0
0
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یاشاسین آذربایجان....
ناشناس
0
0
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بله من هم آدربایجانی هم خواستار پیوستن آدربایجان به مام میهن طبق نقشه موجود در سازمان ملل بعنوان ابران بزرگ هستم.
ابوالفضل
0
0
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران استارت جنگ نمیزنه.. مردم آذربايجان بایستی از دستورات الهام سرپیچی کنند و نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان نباید به ایران حمله کنند.. جمهوری آذربایجان عضوی از ایران محسوب میشه.. هیچوقت ایران نمیتونه دلش راضی بشه که عضو و قطعه‌ ای از خودش را صدمه بزنه.. پس بنابراین جمهوری آذربایجان است که جنگ را شروع خواهد کرد... و اگر به ايران حمله کند.... پشیمان و رسوا میشه.... جالب اینجاست که چشم هایش را بسته و بجای اتحاد با ایران.. مقابله و اعلام جنگ میکنه مرتیکه دیوانه شده.....
ناشناس
0
0
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حرف مفت میزنه اولن آذربایجان و ارمنستان روزگاری جز خاک ایران بودند . هسته اصلی و خاک ایران هیچ وقت جدانمیشه
ناشناس
0
0
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مردم بازیچه
مهدی
0
0
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مثل اینکه اگر خدا بخواهد قرار است کل آذربایجان به ایران برگردد
ناشناس
1
0
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آخه ... توکی هستی ایران تهدید میکنی
ایرانی
0
0
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این آقای علیف یااحقه یادیوانه،تودیگه جه عرض اندامی داری، وقتي آمریکا دربابرماهیچی نيست
امید
0
0
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
به این مرتبکه حقیر بی چشم ورو بگید مگه از جونت سیر شدی وراجی می کنی اربابت هیچ غلطی نمی تونه بکنه تو که به نوکر بیش نیستی عاقبت صدام وقذافی رو ندیدی وای بروری کی شیر بیدار بشه تو یه لقمه چپ ما نیستی بیشعور
ناشناس
0
0
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف مثل اینکه بهش الهام شده که آخر کارشه
مهتای دیلمی
0
0
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شما تورک های ایران رو نمی خواید خاک ایران رو می خواید، و ما یک وجب از خاک ایران را رو به شما نخواهیم داد، زنده باد ایران
مهدی
0
0
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بزارید جواب این ترک صهیونیست رو خود ما آذریهای ایران کف دستش بزاریم
فدائی رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای و حامی بی
0
0
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد زنده باد رهبر معظم انقلاب اسلامی سید علی خامنه ای و درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام ، ثانیا آبجی الهام علی اف بپا النگوهات نشکنه برو دعا کن بجان رهبر معظم انقلاب اسلامی سید علی خامنه ای که هنوز فرمان آتش نداده والی به زیر سوت با خاک یکسانت میکنیم ضمنا به موشهای کثیف صهیونیستی دلخوش نباش و بدان یهودیها و اسرائیل با دستور رهبر زیر ربع ساعت نابود میگردند .
وح
0
0
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
عجب عجب،!! موش میخواد بادم شیربازی کنه!!
محمد
0
0
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نابودشون میکنیم ایرانو دست کم گرفتن
محمودرضا
0
0
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
می خواهد فالور هاشو زیاد کنه از راه خانوم بودنش سودی کسب نکرده
وح
0
0
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اگه رهبرم اجازه بده خودم میرم الهام رو خَفَش میکنم و زودی برمی گردم، . روباه (الهام) فکر میکنه کی پُشتِشه! کفتار(اسرائیل)؟! .. اسرائیل خودش عددی نیست که پشت باکو در میاد!
امیر
0
0
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دیوانه است قرضاشو نخورده
محمدرضا
0
0
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این یاروچرامیخوادالکی الکی خودشوبه فنابده؟
یعنی کسی نیست که بهش بگه هیچی نیست؟
ناشناس
0
0
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانوم چه آدم شده اسراییل دنبال آبله میگرده که الهام را پیدا کرده
8حنت
0
0
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فقط تو مونده بودی مارا تهدید کنی
احمد
0
0
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باید اذربایجان رو له مام میهن برگردونیم
ناشناس
0
0
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران زیاد ثابت کرده اهل نوشیدن جام زهر و نرمش قهرمانانه است،شک ندارم ایران این دفعه هم به جای قبول مشت آهنین باکو، تسلیم شرایط باکو میشود
محمد ژ
0
0
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر رو که میخواهند نعل کنند ، قورباغه هم پاشو بالا میاره
ناشناس
0
0
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام وقتی حکومت از مردم فاصله بگیرد خیلی عجیب نیست که ملیجکی مثل علیف ازاین بلوفهابزنه
حسن
0
0
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو اگه مرد جنگ بودی بابات اسمتو الهام نمیگذاشت.!!
امیر
0
0
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام
یک پایگاه فعال بشه برای تو کافی هست.پس گنده گوزی نکن
علی خوزستان
0
0
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باکو رو باید پس بگیریم
واقع بین
0
0
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بی خود کرد،خواهشن هر چه زودتر خاک ایران عزیز رو پس بگیرید الهام خ ا ن م روش زیاد شده ،مثل باد کنک ،باد شده.
ناشناس
0
0
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بخوره ولی حداقل اندازه دهنش
محسن
0
0
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایکاش سپاه وارتش وبسیج ومردم این الهام خانوم راگوشمالی بدن
رضا رحیمی
0
0
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای علی اف بی شک از موتوری جنس می‌خرن
دادااااش یاااوااااش
علی تورک اوغلو
0
0
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یاشاسین آذربایجان زنده باد الهام علئیو
فرشید
0
0
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تو هم زیاد میزنه
غلامحسین
0
0
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یکی بزنی ده تا میخوری
میثم
0
0
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
به کجا رسیدیم که یه احمق اسکول که کله کشوره فسلقیش که زمانی جز ایران بوده به خودش اجازه غلط زیادی میده
پاپک آذری iran
0
0
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بعنوان یک ایرانی با اصالت آذری به الهام علی اوف دیکتاتور و دست نشانده باکو بادکوبه میگویم : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست .. ما ایرانیان از هر قوم باشیم ایرانی هستیم فدای این خاک و سرزمین کهن .. یاشاسین ایران، یاشاسین گوزل ایرانیمیز ایرانیمیز، ایرانیمیز وار اولسون صفح دوشمن لری کور اولسون انشاالله
محسن
0
0
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باشه بهش میگم
جواد
0
0
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما طرفدار آذربایجان هستیم و هیچ دولتی نمی تواند به کشور آذربایجان وجناب الهام علی‌اف چپ نگاه کند
ناشناس
0
0
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هه هه هه عجب ....
حميد
0
0
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اين .... همون اشتباه محاسباتى صدام را ميكند
صدام مقبور هم ادعا داشت كه عربهاى خوزستان با او خواهند بود
درصورتى كه جوانان خوزستان در خط مقدم نبرد بودنند
از طرفى الان نبردها زمينى نيست بلكه موشكى،بهبادى
كه ايران باباى موشك و بهباد جهان است
اتفاقا اين يك فرصت طلائى براى ايران است
ممد
0
0
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فکر کنم این الهام علی اووف زیادی خورده حالش خوب نیست
صادق امیرسادات
0
0
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
میخوان باشیر در افتند
مسیح نصیری
0
0
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هیچ کشوری نمی تواند غلت بکند مگر مردم ایران مردن
مسیح نصیری
0
0
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما با تمام قدرت از کشورمان دفاع می کنیم ایران مردم باغیرت دارند یک طرف بدنم نباشه از کشورمان دفاع می کنیم
ناشناس
0
0
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام تورو خدا اصلانی نشو
حسن
0
0
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران،همان آذربایجان کردستان بلوچستان لُرستان خراسان خوزستان و........هست،بازهم بشمارم،تو حمله را آغاز کن،برداشتن سنگ بزرگ علامت نزدن هست جوجو،من آذربایجان ایرانیم،ولی در خوزستان جانباز شدم،کسی نمی‌تواند به اتحاد ایران ضربه بزند،نظام ما جایگاه خودشان را دارند عزیزان،ولی اتحاد برای ایرانیان داخل ایران خط قرمز است،علی بابا پوف
حامدکرزای
0
0
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جان خواب دیدی،مردم ایران درسته از شیخ ها و ملاها وسیاستهای آنها ناراحت هستند.اما همه اعضای خاک ایران چه آذری چه کرد و لر وچه عرب وبلوچ وسیستانی همه اعضای این خاک ایران زمین هستندوباهم برادرند.الهام جان،نسل کوروش کبیر ورستم زال ویعقوب لیث روبا حرف مفت نمیتانی بترسانی٪ بقیه اعضای پاک ایران که هیچ فقط سیستانی های ایران قدرت اینرو دارند که خاک آذربایجان الهام جان رو دوباره به خاک ایران اضافه کنند.
محمد
0
0
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خفه شو یا خفه ات کنیم شبانه
ایهان
0
0
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جواب گنده گوییهای ایران را داده
محسن
0
0
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
یکی باید این مرتیکه را سر جاش بنشونه
علی
0
0
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اسم قدیم اذربایجان اران بوده انگلیس اسمش اذربایجان گذاشته برای دردسر درست کردن وگرنه اران ربطی به اذربایجان نداره دوما هرچی خرج پانترکیسم کردن پای منافع مملکت اجازه کاری بهشون نمیدهند اگه راه ارمنستان بسته بشه شهرهای شمالی بدبختی گرفتار میشوند و البته برا کل ایران بده پس همه فارس اذری کرد لر بلوچ از وطن دفاع میکنن بیاری الله ومهدی
ناشناس
0
0
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نه دیگه نمیشه تجزیه شد از سرت بیرون کن ایران تجزیه شدنی نیست
ناشناس
0
0
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تبریزیها اکثرا متعصب هستند
ایران زمین
0
0
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام و درود
یکی به این اسکول گفته که مثلث برمودا چیه با این صورت دو ریالیش، آخه اشکول به خودت نگاه کردی گنده .... میکنی ،بابا دماغتو بگیرن جونت دراومده .
ناشناس
0
0
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بد بخت الهام علی اف پایگاه موساد اسرائیل را در کشورت مستقر کردی تحت تحریک اسرائیل قرار گرفتی خاک تو سرت پا سر دم شیر نزار خود ملت ازربایجان از کشورت بیرونت میکنه از ما نصیحت گوش نگیر حالا غلط اضافی هی بکن
ناشناس
0
0
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علیف هیچی نیست گربه رو باد کردن فرستادن وسط
آرمان
0
0
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
عجب اوسکول دیوانه کم عقلی هست این الهام.خخخخخخخ
ناشناس
0
0
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زرتو زورت ناشتا داره
شهروند
0
0
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بگذرید از جمهوری اسلامی که همرو پرو کرده
کورد
0
0
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خدایا کی داره ایران را تهدید میکنه بسم الله الهام ...
رضا
0
0
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ما اگر سر سوزنی عرضه داشتیم باید عهدنامه ترکمنچای رو رومیکردیم وعلیف رو سوار خر واذ بایجان رو به ایران برمیگرداندیم.بنده خودم از ترک زبانهای ایرانم ولی یکی از ارزوهام همینه
ایرانی
0
0
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شروع کن الهام جان ما آماده ایم...
بیژن کیا
0
0
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حرف مفت
وتنم ایران
0
0
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چیزی نیست استخون دیده
مجتبی اسکندری
0
0
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ایران تا کی میخواد اجازه توهین بده.خاک بر سر دولتمردان.خار و خفیفمون کردن
نرگس
0
0
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این ریس جمهور آذربایجان باکو رفته تو باتلاق امریکا واسرائیل... اینم مثل اونا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
هرکس یه تیر به این نظام انداخت اواره شد این ریس جمهور جمهوری آذربایجان هم به حول وقوه الهی به درک واصل میشه ان شاءالله
ناشناس
0
0
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
زندبادعلیاف.
ناشناس
0
0
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام قدم در راه صدام حسین گذاشته ،پیروزی بر ارمنستان که با فرماندهی ارتش ترکیه انجام شده موجب توهم الهام شده ، آخرش هم معلوم است پیوستن جمهوری آذربایجان به مام وطن اصلی یعنی ایران
احمد
0
0
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام من ترک تبریزم موقع جنگ مشت آهنین وتوصورتت میکوبم من ترکم ایرانیم
مجید
0
0
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
سلیمان
0
0
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
منم یکی از انان هستم که اگه روزنه ای باشد برای گریز از این مملکت حتما گریز را انتخاب میکنم این دولت دولت پولدارهاست نه کارگر بدبخت
محسن
0
0
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
داداش ساقی اینو پیدا کنید یادش رفته اذربایجان واسه ایرانه نه ایران واسه اذربایجان
ناشناس
0
0
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
پول آذربایجان با دولار برابر.پول ماچطورعراقها هم پول ایران فقط50تومان میخان 1دینار کشورنابود کردین سیدمحرومان
حمید
0
0
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
در مملکت چو غرش شیران گذشت ورفت
این عو عو سگان شما نیز بگذرد
حامی نویدی
0
0
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بهش بگین شبا زیاد غدا نخوره واسه همین خواب زیادی میبینه.
محمد
0
0
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آق داداش!
حواست باشه ،شما جز ایران بودین!ضمیمه نشی&
حسن
0
0
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باز این موش کور حرف زد
درعرض ۳ساعت پرچم سفیدت بالاس
ناشناس
0
0
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نقشه کثیف اسرایل خوب داره جلو میرود
جانم فدای رهبر
0
0
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اذربایجان غلط اضافی کرده بخواد به ایران نظر داشته باشه اذربایجان دگ چیه
.
0
0
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آره الی خانم ایرانم نشسه تا ت مشت بزنی
ناشناس
0
0
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیا برو توکوچه
اکبر اسدی
0
0
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آذربایجان سرزمین جدا شده از وطن،باید به خاک ایران الحاق شود
دولت باید پیگیر موضوع باش
حسین
0
0
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من یک آذری زبانم به هیچ وجه حاضر نیستم از ایران جدا بشم یکی نیس به این الهام خانوم بگه نشتی بغل اردوغان حرف گنده تر از دنت میزنی .اگه قرار تغییر ملیتی باشه تو باید ایرانی باشی .
ناشناس
0
0
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
غلط کرد
سجاد
0
0
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چو بیشه تهی گردد از نره شیر
شغالان به بیشه در آیند دلیر
چو بیشه ز شیران تهی یافتند
سگان فرصت روبهی یافتند
ابراهیم
0
0
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانیم .....صفه لمه اشه اوغلی اشه
محمود
0
0
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بابا بلند شید توی ی دو ساعت خاک آذربایجانو که مال ایران بوده را ضمیمه خاک ایران کنید تا گنده تر از اینها جرات نفس کشیدن نداشته باشن ملت ایران فکرهای خیلی بزرگی دارن الهام اونقدر با ارزش نیست که بخواد فکر مردمو درگیر کنه
ایرانی
0
0
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اشتباه ترجمه شده دمیریولی یعنی راه اهن نه مشت اهنین
ق ش
0
0
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اول وطن من به فرزندانم یاد دادم اول وطن بعد قومیت اگه به وطنم خیانت کنم قومیت چه ارزشی برام داره من دوست دارم در خط مقدم با علیف ... صفت بجنگم.
Amir
0
0
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرتیکه غزمیت مشت اهنینش‌ حتما اخم اردوغه‌ یا تل‌آویو نشینای‌ بدبخت ک نزدیک ساعت صفر شدن
رضا
0
0
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من یک آذری هستم وبه هیچ عنوان نمیخواهم آذرباییجان ایران جدابشه و سیدعلی خامنه ای را با علی اف عوض نمیکنم
ناشناس
0
0
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ضر میزنه این چرا انقدر
ناشناس
0
0
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیا پایین جان ما
ناشناس
0
0
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم ساکت
پرویز
0
0
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
به عنوان یک بسیجی اعلام میکنم زر زیادی نزن علی اف ... اگه رهبرم ندا بده خاکت را به توبره میکشم
صادق
0
0
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شهر که خلوت میشه قورباغه هفت تیرکش میشه
کربختیاری
0
0
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آدم به عقلشون شک می‌کنه این خانومی که این اراجیف و گفت واقعا پیش خودش چی فکر کرده درسته اقتصاد مملکتمون خیلی داغونه ولی هرچه باشه اسم مقدس ایرانو داره یدک می‌کشد
ناشناس
0
0
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام‌خانم به نظرمن حضرت عالی عدی نیست که جوانان ما اذربایجانیهابا تویکی دهن به دهن بشی
محسن
0
0
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام اول نخجوان و بعد آذربایجان به آغوش ایران بازخواهدگشت
ناشناس
0
0
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی اف یهودی مطمئن باشد، در صورت مواجه با ایران، باکو با خاک یکسان خواهد شد
ناشناس
0
0
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خخخخخ
ایمان
0
0
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بی ... آذر آبادگان را هر روزی باشه به دامن مام میهن بر می گردانیم
شاهد
0
0
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست...
میخوان بدوشنت علی اف
داری شیرمیدی
سهراب
0
0
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خخخ مردک بشین سرجات والله بلایی سرت میاد که بخواب هم نبینی ....
اینجا ایران هستش .....
فکر کنی کشوری پشت سرته دودمانت به باده ..
علی پلنکش..
0
0
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام..اگرطبق آرای و نظرخواهی مردم ارمنستان ؛ ارمنستان جزوه یکی از استانهای خودمختارایران دربیایدآزبایجان ودولت علی آف دیگر هیچ غلطی نمی‌تواند بکند(ایران باید برای دستیابی ازاروپااین کارانجام بده)
امیر
0
0
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جریان آذربایجان مثال یه قابله شبیه هستش که انگار بخواد رستم دستان رو بخواد از رحم مادرش بیاره بیرون که یکدفعه رستم قابله رو میکشه تو آذربایجان خیلی باید حواسش به این مسئله باشه
پیریان
0
0
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مسئولین تصمیم گیر کشور اینقدر از خودشان ضعف نشان دادند .که نتیجش شده واق واق سگ زنجیری اسرائیل
صابر بشیری
0
0
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام به ملت ایران من یک ایرانی ترک ارومیه هستم
دو سال در جنگ ایران با عراق بودم حال با ۶۲ سن به جنگ علی آف عددی نیست از آنهم بزرگ‌ترش هم باشد میروم جانم فدای تمامی ایران و ایرانی و رهبرم
امید کاظمی شاد
0
0
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کسی نمیدانه این جنسش رو از کی میخره ؟
ناشناس
0
0
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سرنوشت صدام در انتظار علی اف هست
ناشناس
0
0
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
جالب بود این مشته شبیه گنبد آهنین خیلی هولناکه
سعید
0
0
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الان این بابا واقعا توقع داره ما اذری های ایرانی با ۴۰ میلیون نفر جمعیت و چند هزار سال تمدن در جغرافیای ایران عزیز بریم زیر دست ۱۰ میلیون نفر اونم با تشکیل یک دولت جعلی
ابوالفضل
0
0
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من ترک خراسانم از دیار نادر شاه هیچوقت ام خودمو آذربایجانی نمیدونم تا وقتی ایران هست علی اوف یاد بگیر به پدرت ایران احترام بزاری اون پیکان و مشت آهنی تو خود اسرائیل هیچ غلطی نکرد تازه ده بیستا موشک شلیک شده بود نه صدتا یا هزارتا دنبال نابودی آذربایجان نیستم بعنوان هم زبون هام بهشون احترامم میزارم ولی اونه که گول اسرائیل روخورده و چرت و پرت میپرونه یاد حرف پدرش تو دوران رفسنجانی بیقته که گفت کمک کنید تا آذربایجان بچسبونیم به ایران من نمیگما کتاب خاطرات این دو هست
حسام
0
0
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ای وای الهام خانوم عصبانی شده اخه قد این صحبت ها نیستی الهام جان تو نهایتش پاسه ارمنستان بتونی شاخو شونه بکشی اونم به کمک خیلی ها
ناشناس
0
0
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این الهام خانم هنوز غیرت و شرف ایرانی رو ندیده
نمیدونه که ما ایرانی ها عین کشور های دیگه نیستیم که جنگ شد فرار کنیم
ما زن و بچه هامون هم میجنگن
منم اذری هستم
0
0
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام جان خودتو اصلاح کن
ناشناس
0
0
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کسی تو ایران وجود نداره جواب این جوجه اردک زشت رو بده
مهدی
0
0
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اف ما ترسیدیم .
مهدی
0
0
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آمریکا در مقابل ایران تهدید نظامی نمی کنه ، جوجه تو چی می گویی .
محمد
0
0
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
علی آف عقل تو کله اش نیست یه چرتی میگه که مامانش بگه چه پسر شجاعی دارم ، اون غلط می‌کنه به ایران اعلان جنگ بده کلفتراش و اربابانش عقب کشیدن این بی نوا که عددی نیست.
ناشناس
0
0
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اینا دروغه
محمد
0
0
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این دیگه زیادی حرف میزنه هنوز یه سیلی محکم از سربازان وطن نخورده که وقتی اسم ایران رو بشنوه سوراخ موش پیدا کنه و مخفی بشه
ناشناس
0
0
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
تا حالا دیدین رهبر ما کشوری تهدید کنه.هر کیم تهدید کنه مردونه با خاک یکسانش میکنه
ایرانی
0
0
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
من از این حکومت اصلا خوشم نمیاد ولی به هیچ کشوری هم این اجازه را نخواهم داد که چپ به کشور عزیزم ایران نگاه بکنه و خیال تجزیه ایران رو داشته باشه ،الهام هم ...زیادی میخوره و بدبخت نمی دونه که کشورش رو از دست خواهد داد،اتفاقاً بد هم نشده که آذربایجان را به خاک کشورمان ایران اضافه کنیم.
ناشناس
0
0
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
وای نرسیدیم آروم بزن دردت نگیره
ناشناس
0
0
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
گم شو بابا تو درحد روستای چلغوز آباد هم نیستی
ناشناس
0
0
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مراقب زر زدنت باش خاله الهام
ج
0
0
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چرا ایران ریشه این الهام نمیکنه ما همه منتظریم و اذربایجان به ایران برمیگردونیم
حسین
0
0
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بخدا دست از پا خطا کنه خود آذری زبانهای عزیز و محترم وطن پرست
جواب این ... میدند
ناشناس
0
0
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
صدام با همین تکبر و غرور و قدرت پوشالی به کمک آمریکا و انگلیس و غیره به ایران حمله کرد و پایانش را همه جهانیان دیدند.اکنون راه صدام را علیف در پیش گرفته و یقینا با این ، ایران بیش از ۲۴ ساعت تاب مقاومت نخواهد داشت و باید خار و ذلیل شود، تا بفهمد جنگ با ایران یعنی چه.
محمد
0
0
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الهام خانم ... خورد با بنیامین
الهام خانم مورچه چیه کله پاچش چی باشه
اصغر
0
0
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این الهام خانم تنش میخاره!
Kia
0
0
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
این طبیعیه که تویه خانواده یه بچه شیرین بزنه ،فقط خودتو قاطی ترکهای باغیرت نکن . .امیدوارم که بااین افکار ملتهای ترک وفارس آسیب نبینن .الیاف توباید یادگیری که توخانه خود گردن کشی برای هم نوع خود نکنی اگر یاد نگیری به ناچاراز همان طبیعت ترکها بقول خودت بامشت آهنین یاد خواهی گرفت تا خیانت را فراموش کنی ایران سرزمینی از همه قبایل آریایی ساخته شده که یک بازویش همان ترکها هستن حواستو جمع کن تا در تاریخ نام خود را به خودفروشی ثبت نکنی .
ناشناس
0
0
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
چوایران نباشدتن من مباد بدین بوم وبرزنده یک تن مباد. من یک جانبازجنگ تحمیلی هستم اگه لازم باشه ورهبرم فرمان بده حاضربه جان نثاریم
امید
0
0
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
نوکر صهیون برو از ارباب اربابات آمریکا سوال کن ایران دارای چه قدرت نظامی بزرگی هست چرا تا به امروز هیچ کشوری با این همه یاوگویی جرأت چپ نگاه کردن به این خاک مقدس را نداشته و ندارد جنگ ایران و استان باکو کوتاه ترینر جنگ در تاریخ خواهد بود ما منتظر کوچکترین اشتباه شما هستیم بعد معنی مشت آهنین واقعی را خواهی چشید به امید آن روز
ناشناس
0
0
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اگه مرد بودی چرا پدرت اسم دختر گذاشته روت
اصغرحقیقی پور
0
0
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام خانم میدونی با کی داری حرف میزنی می فهمی چی داری میگی اول برو تست الکل بده بعدآ بیا خب گوگوری مگوری
خب
یادت نره شب قبل خواب مسواک و جیش بکن بعد بخواب
ناشناس
0
0
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بهانه خوبی داره میشه تا کل آذربایجان را دوباره به ایران برگردونیم
ناشناس
0
0
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ارتش قدرتمند ایران از کسی اسم زن روشه نمی ترسه من خودم حاضرم با یه گردان سه روزه باکو فتح کنم
امین
0
0
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
چوخ دانیشما دا اسکول من هم ایرانیم هم تورکم
سالار گرگین
0
0
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام خانم جان مادرت برو تاریخ ایران رو بخون بعد کمی فکر کن خودت اگه کم نیاوردی و احساس پوچی و ذلت نکردی بعدش بشین تا میتونی چرت و پرت بگو، ما هم اصلا جواب واق واق تو رو نمیدیم
ناشناس
0
0
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مورچه و کله پاچه
آخه بدبخت فلک زده تو پشتت به چی وبه کی گرمه
دو تا موشک بخوری فرار را بر قرار ترجیح داده و آذربایجان از روی نقشه محو میشه ویا برمیگرده به دامن مادرش تنت میخاره بسم الله
محمد
0
0
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
دشمنان ما قصد دارن با علی آف ما را سر گرم کنند و حرف های ایشان از خودش نیست ایشان معلم دارد ما باید صبور باشیم وتوانا خداوند صابرین را دوست دارد اینها هم وزن ما نیستند دشمن ما شیطان بزرگ است
ناشناس
0
0
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بابا اینم دیگه خیلی دیوونه هست ایران با چهار تا موشک نابودش میکنه شایدم رو کمک ترکیه حساب کرده اینطوری گنده حرف میزنه
اهورا
0
0
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این تله ای که باهاش مبخوان به جمهوری اسلامی حمله کنن
عباس میرزا
0
0
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
البته حساب مردم آذربایجان راازدولتمردان جداکردچون اونا هموطنان ماوبیشترشون نسبت خونی وفامیلی باآذریهای ایران دارندکه بابی لیاقتی قاجارونقشه های روباه پیر وشوروی ازایران جداشدندوروزی به اصل خودبرمیگردند
امیر لاریجانی
0
0
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
هر اتفاقی هم بین ما مردم بیوفته.هر چقدرم مسئولینی بی خرد داشته باشیم.هر چه قدر از مملکتمون راضی نباشیم.هر چه قدر بدی تو خودمون باشه.باز خانوادمونه خودمون درستش میکنیم.مخفی شدن ولی پیداشون میکنیم.ولی ولی هر کشوری هر اجنبی بخواد نگاهی به وطنه ما بکنه مطمئن باشین اولین نفر ما خودمون سینه سپر میکنیم.ایرانی باج نمیده به غریبه فقط اشنا میتونه به ایرانی ضربه بزنه که اونم تا حالا زده ولی سرش به سنگ میخوره
ناشناس
0
0
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اخ زودباش تنت میخاره گنده ترازتوهم هیچ غلطی نمیتواندبکندخاک توسرت یک شب باخاک یکسانی جرات داری بسملاه
ناشناس
0
0
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
من ترک ایرانیم هیچ فرقی هم بین بقیه هموطنان ایرانیم نیس نداریم چه کرد بلوچ عرب و وو پس الهام خانم گمشو با این حرفهای تفرقه انگیزات خودتتو کشورتو تخریب نکن ذره ذره وجود ما با هموطنانمون یک ایران ایرانیه غلط اضافه کردی جات پیش
اربابت ترکیه اس
ایرانیم
0
0
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این دلقک میخواهدراهی که صدام رفت تجربه بکند.بدبخت ازسرگذشت صدام درس بگیر
محمدی نیا
0
0
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سلام برپیشگاه رهبر کبیر جهان اسلام من یک آذری تشنه خون الهام علی آف هستم فقط منتظر فرمان توام چون این شخص برما خیانت کرده دشمن ما دشمن اسلام را برخاک باکو راه داده اون دشمن اسراییل هست و الان هم ملت باکو دوست ما هستند ولی الهام خودش باید مجازات بشه با دستهای پر توان ما ملت ایران بخصوص ترکهای ایران الله اکبر خامنه ای رهبر
Farhad
0
0
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اون کتکی رو که آمریکا و اسراییل باید میخورد الهام پیشمرگ شده .اولین گلوله بسمت ایران مردم آذربایجان هموطن ما هستند ولی فکر نکنم اسلحه ای برات بمانه برای جنگیدن عین الاسد رو ببین کشورت رو داقون نکن
سربازحاج قاسم
0
0
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
امکانات بدین من با چندتا از بچه محلی هامون برم بیاریمش ایران
سعید
0
0
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این علف هرز چطوریهورادم شده هرزه گویی میکنه.توغلط میکنی بیشرف میخوای اظهارنظرکنی درموردما.اون نفهمی ک خاک ایران روبه این نادانهافروخته نفهمی کرده وحالاهمونجاکه نشستی حرف میزنی خاک ماست بایدترک کنی
محمد
0
0
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اخ وقتی اقتصاد کشور ضعیف باشه همچین انتری پیدا میشه میا زر زیادی میزنه
علی
0
0
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
علیف بیا پایین
مصطفی
0
0
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
من یک ساقی هستم
الهام الیف از نمونه کارای جنس توهم زام
ناشناش
0
0
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
معلومه خیلی ترسیدید که خیلی نظر میدید
ناشناس
0
0
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یا ایران ضعیفه یا ترسوعه، چ دلیلی داره جواب این ... داده نمیشه، چرا در برخورد با این مردک سهل انگاری میشه، از چی می ترسین.
سرزمین شیران، ایرانیان غیور، قدرت اول منطقه و... همه کشک بود و خوراک داخلی؟!!!
اذربایجان و بحرین باید برگردند ب ایران ولی بعید ب نظر میرسه کسی جرات اقدام اینکار رو داشته باشه.
سردار
0
0
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خدا لعنت کنه این روسها را که آذربایجان بهترین اقلیم ایران را از ایران جدا کردند که تو بخوای ما را تهدید کنیم جوجه
رضا
0
0
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
باید بدون وقفه و بدون لحظای تردید وارد جنگ بشیم و از عزت خودمون دفاع کنیم .نباید به یک کشور کوچک با یک رهبر متوهم اجازه اینهمه گستاخی را بدیم . ملت ترک زبان ایران به موقع ثابت می کنند که الهام علی اف فقط بدرد سطل زباله میخورد و بس . باید تسلط خودمون در منطقه را از دست ندهیم . منتظر روسیه هم نباید بمونیم . روسیه در وضعیت خوبی بسر نمی بره و ممکنه معامله کنه .درود بر دلیر مردان ارتش و سپاه .برادران با قدرت برید جلو .و پوزه سه کشور متحد آذربایجان و ترکیه و اسرائیل را به خاک بمالید
فرهاد
0
0
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
همون ده ملیون نفرم مال ایراننو تبار و نژاد ایرانی دارن.خاک آذربایجان خاک ما و مردم آذربایجان مردم ما.شنیدم در گذشته به بخش شمالی ارس آران می گفتن نه آذربایجان
رحیم سامانی
0
0
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
علی اف مانند مورچه ای است که بال کشیده . گم شدنش نزدیک هست .
او را ، تشویق های اردوغان و اسرائیل بر سر غرور آورده . وگر نه او پسر خوبی بود .
سینا
0
0
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سلام،من از موقعی که یادم میاد و بچه بودم این آقا رییس جمهور بوده، لطفأ مقاله ایی راجع به سیستم انتخاباتی در آذربایجان تهیه کنید ممنون میشم، قشنگ معلومه انسان ساده و خیالبافی هستش،آقای الهام دارن بادش میکنن عده ایی
ناشناس
0
0
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
وقتش رسیده که ایران نیمه دوم زنسکی بازیچه اسراییل رو درس بده باقدرت وقاطعیت وبدون فوت وقت چراکه این نوچه حبابی صهیون گنده تراز خودشواجدادش درسراب شیطانی فرورفته وزیادترازحدخودش گنده گویی میکنه وباقاطعیت بایدبرخوردبشه چراکه خیلی زوددیرمیشه
رضا نیرومند
0
0
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
باسلام
عزیزان ایشون با مقایسه تیپ و قیافه جوانان دهه شصت با جوانان کنونی به این نتیجه رسیده و از طرفی هم بی تفاوتی مسولین را نسبت به خواسته های شهروندان میبیند جریتر میشود
بیایم هر دو طرف تغییر رفتار بدهیم تاهر (متوهمی )هوس قدرت نمایی نکند
حق نگهدار
عزیز
0
0
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
هنگام ارسال تسلیحات به ارمنستان باید فکر امروز می‌کرد ی
محسن سرلک
0
0
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی...من لرهستم اگه جنگ بشه مالرها حاضریم این جنگ روکنترات تحویل بگیریم .وای اگرسیدعلی حکم جهادم دهد.
هادی
0
0
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
چقدر نظرات غیرقابل انتشار داریم
حامد
0
0
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اولا آذری های عزیز داخل کشور به ایران و این آب و خاک وفادارند چون خانه و کاشانه شان همینجاست.

دوما؛ جناب الهام: هر چقدر هم قلدر و کله خر باشی، از صدام و ارتش بعث عراق، قلدر تر نیستی.

ایرانی جماعت اگه رگ گردنش غیرتی بشه، هر کدومشون میشن بابک خُرم دین.
70 میلیون نفر اگه هر کدوم یه سطل آب بریزند کل جمهوری آذربایجانا همراه با اون مشت آهنینت آب میبره با خودش.
همینمون مونده ایران جلوی شماها سر خم کنه!!
محمد
0
0
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کی پفک الی جووووونو برداشته بهش بده
علی
0
0
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
علی اف ارومت بگیره دلاور مردان ایران بخاطر حسن همجواری کاری باهات ندارن آخه تو عددی نیستی واز تو گنده ترش هم عو عو زیاد میکنند بشین سر جات .
علی
0
0
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عِرض خود می بری و زحمت ما میداری
ناشناس
0
0
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
حالا این که درست که ایران آذربایجان را ... هم حساب نمیکنه و همینطور هم هست.ولی آذربایجان داره از طرف آمریکا و اسراییل حمایت شدید میشه
آشناشونم
0
0
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام جووون ، تورو چه به این حرفا، بیا میخوایم آش پشت پا درست کنیم
ناشناس
0
0
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
ناشناس
0
0
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
راست میگه این اوسگول ده میلیون نفر باید به کشور اصلی اش ایران بپونند
اکبر
0
0
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ما باید ارمنستان بفرستيم جلو و حمايتش کنیم خودمان نباید وارد جنگ شویم و توی دام اسراییل بیفتم
ایرانی
0
0
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام جان ناموست بشین سر جات
ناشناس
0
0
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عجب
ناشناس
0
0
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
حضرت علی میگه دشمن را کوچک مشمار هر چند ضعیف باشه
نمونش روسیه اوکراین
امریکا ویتنام
حالا ایران آذربایجان
ایشالله جنگ نشه و صلح بشه
خلیل
0
0
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
وقتی اولش ار زد جواب ندادیم الان میشه این
ناشناس
0
0
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
من اذری اردبیل هستم الهام جون ما ها که بیشتریم بیا به ما بپیوند همیشه قطره به دریا پیوند میخوره و اونیکه هست دریاست بیا با ده میلیون به ما وصل شو اونوقت ارمنستانم وصل میکنیم و یه کشور بزرگتر و قوی میشیم آفرین
ح.ا.س.پ.ا‌
0
0
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خودش میدونه مرز ایران و ناامن کنه اولین جایی که نابود میشه اذربایجانه که ایرانم دوست نداره تخریب شده اونجا بمونه براش هزینه سنگینی داره ولی اون مرغ مگس خوار علیف انگار شیشه کشیده انقدر نمیفهمه که این کار حکم اینو داره که یه کرم حلزون فکر کرده پس با مار پیتون میتونه سرساخ بشه علیوف ... انقدر کوچیکی ایران اصلا نمیبینتت حالا میتونی یه تیر خالی تو زمین ایران بزن اونموقع میبینه بجای یه تیر خالی چند میلیون تا موشک اماده شلیک فقط هست
ح.ا.س.پ.ا‌
0
0
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خودش میدونه مرز ایران و ناامن کنه اولین جایی که نابود میشه اذربایجانه که ایرانم دوست نداره تخریب شده اونجا بمونه براش هزینه سنگینی داره ولی اون مرغ مگس خوار علیف انگار شیشه کشیده انقدر نمیفهمه که این کار حکم اینو داره که یه کرم حلزون فکر کرده پس با مار پیتون میتونه سرساخ بشه علیوف ... انقدر کوچیکی ایران اصلا نمیبینتت حالا میتونی یه تیر خالی تو زمین ایران بزن اونموقع میبینه بجای یه تیر خالی چند میلیون تا موشک اماده شلیک فقط هست
حمید تبریزی
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
شتر در خواب بیند پنبه دانه
محمد
0
0
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
به نظر من ایران باید این قسمت جدا شده از ایران دوباره پس بگیره تا درس عبرتی بشه برای رئیس جمهور ترکیه که زیادی ..... میخورد
ع
0
0
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
پیشنهاد می شود رفراندومی درخصوص نظر مردم آذربایجان درپیوستن به ایران گذاشته شود آنوقت مسئولین ایران ازطریق مراجع بین المللی پیگیری الحاق خاک ازدست رفته به سرزمین مادری اش اقدام کنند
ناشناس
0
0
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مردیکه ی متوهم
رضا
0
0
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بابا مست بوده غلطی کرده جدی نگیرید
ناشناس
0
0
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
با دم شیربازی کردن عاقبت بدی داره ارتش ایران باج ب این ... خودفروخته نخواهدداد
خزر
0
0
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
❤️
ناشناس
0
0
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
زنده باد اتحاد ترک ها
یوسف
0
0
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خرمگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما میداری
احسان
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام علیف خاهشا .... نکن ،تو چکاره هستی واسه ملت ما تعیین تکلیف می کنی ...
ابراهیم غلامی
0
0
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سلام ، بنده آذری اهل تبریز هستم ،چیزی که مشخصه اینه که سخنان بسیار اغراق آمیز نه از ناحیه علیف بوده چرا که ایشان اصلا عددی نیستند ، بلکه این مطالب از طرف سران کشورهای غربی علی الخصوص رژیم جعلی صهیونیستی میباشد که از دهان علیف منتشر میشود ، بیچاره خودش کاملا متوجه موضوع هست ، ولی راهی را که رفته(وابستگی و خرید امنیت از دیگران)باعث اتخاذ چنین مواضعی گردیده .
ایرانی
0
0
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
والله که خیلی وقته منتظر مشت آهنین شما هستیم.بسم الله
محسن مقدم
0
0
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بر اساس یک اصل سیاسی نظام های دیکتاتوری نظیر رژیم الهام علی اف گستاخ وقتی موجودیت رژیم خود را در معرض خطر جدی میبینند و با اعتراضات گسترده مردمی روبةرو میشوند اقدام به ایجاد تنش و جنگ با همسایگان میکنند.یعنی همان کاری که صدام ملعون در جنگ تحمیلی انجام داد.
هیچکس
0
0
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آخه چی تو خودت دیدی دهنتو باز کردی؟تو اصلا رقم نیستی که بخوای حرف بزنی.شروع کن ببین کی تموم میکنه.
لربزرگ
0
0
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام جون واسراییل روبه ما لرها بسپارید بفرستیمشون به جهنم نیازی به دخالت سایر طوایف ایران بزرگ نیست عقاب شکاری نترسد زبوم دومرد لرستان حریف است صدمرد روم
علی
0
0
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بنده خودم اذری هستم . به تمام برادران اذریم در اذربایجان شمالی می گویم هرچه زودتر این الهام منحوس را سرنگون کنید وبه وطن اصلیتان ایران عزیز بپیوندید. ایران وطن تمام اذریهاست.
MR ALI
0
0
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آخه رئیس جمهوری آذربایجان تو ... کی هستی!اولا خودت مدتیه ... دست آموز اسرائیل هستی ثانیا خودت رو با آذریهای تبریز و اردبیل و ارومیه و .... مقایسه نکن
ناشناس
0
0
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این احمق هوس موشک کرده خیال کرده دست دوستی به رژیم کودک کش داده میتونه کاری بکنه اخه یکی نیست به این احمق بگه خود رژیم کودک اسرائیل نابودیش نزدیک هست با طناب پوسیده داره میره توی چاه
ناشناس
0
0
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این مزدور یادش رفته که آذربایجان با قرارداد ننگین گلستان و ترکمانچای از ایران جدا شده و اگر قرار بر اتحاد باشه اونجا باید به ایران ملحق بشه و دیگه اینکه آقای علی اف ۳۰ سال باج دادی تا بتونی یه قسمت اندکی را از یک کشور کوچک پس بگیری اما کشور ما به برکت رشادت فرزندانش ۸ سال جلوی کشوری ایستاد که ۴۹ تا کشور ازش حمایت می کردند . خودت هم می دونی اگر با ایران بخواهی در بیوفتی حداکثر یک روز می تونی دوام بیاری البته خیلی دلخوش به اسرائیل و ترکیه نباش و یادت نره که مردم آذربایجان شیعه هستند و خون امام حسین در رگشان جاری است
ناشناس
0
0
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
دلش موشک میخواد
ناشناس
0
0
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام زیاد ور بزنی سردار حاجی زاده میاد سراغت
سعید
0
0
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
چقد خارمون کردین که هر بی سرو پایی ادعای مالکیت میکنه به سرزمین باستانیمون
چه دوران هایی داشته این سرزمین چه مردانی داشته این سرزمین اما حالا هر کی بلند میشه ادعای مالکیت میکنه چه اعراب حاشیه نشین خلیج پارس چه ترکیه و آدربایجان و چه کسایی دیگه
کجایید مردان واقعی ایران زمین که چه بلایی سر این مرز و بوم میاد ...
حمید
0
0
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام باز از موتوری جنس گرفتی شیطون بلا؟!؟ خخخخخ
محمود
0
0
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
تو ایران آذری یا کردی یا فارسی حرف زدن مهم نیست ما همه ایرانی هستیم و فکر نمیکنم الان دیگه کسی گول این حرفها رو بخوره الهام اگه مردی یه تیر به سمت ایران شلیک کن همین ما آذریا برادران آذربایحانی رو به خاک عزیزمان ایران الحاق خواهیم کرد.
ناشناس
0
0
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آی علیف،دهنتو......بگیر، فقط یه گردان ازبسیج تبریز،زیرو روت میکنه،پس با طناب پوسیده صهیونیست،توی چاه نرو،صدام هیچ گ.....نخورد،توکه دیگه عددی نیستی.
ناشناس
0
0
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خیلی زر بزنی حمله میکنیم بهت 24ساعته آذربایجان میگیرم جزو خودمون میکنیم شما چند سال پیش جزو ایران بودی جوجو نه آذربایجان جزو شما برو مشقتی تاریخ تو خوب بنویس بخون بعد بیا عزیزم
بابا طاهر همدانی
0
0
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
قیافه شو خوب نگاه کنید !این موجود نه به ترکها رفته و نه به ترکمنها!! انگار محصول مشترک مقدونیه و غوزبیتهاست !!
مادربزرگم میگه شبیه آلومسماست !!
سام
0
0
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
از این بدتر مقاماته کشوره خودمونن که ساکتن پس کی میخاین دهنه این الهام خانم را سرویس کنین چقدر صبر دارین بسته دیگه یه بارم ما اول حمله کنیم این مردک اینقدر تو پتش مواد زده قاطی کرده یه کاری کنین دیگه صبره شما دیگه حاله ادمو خراب میکنه بفهمین دیگه
گمنام
0
0
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
نظامی نیستم یک شهر وند معمولی وفادار به پیامبرو مولای دوعالم علی(ع)وفرزندش رهبرم سیدعلی خامنه ایی وایران هستم یا علی(ع) گفتم عشق بازی باخدا وفاداری به خداوند و مولا(ع)فرزندش سیدعلی خامنه ای شروع شد فقط کافیه دستور بده تا شیرهای ایرانی در گوشه کنار بیشه زارهای ایران برای نابودی دشمنان بیان بیرون از طرف شیرهای وفادار ایرانی ما آماده ایم
ناشناس
0
0
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
علی اوف لقمه بزرگ برات گیر میکنه تو گلوت
ناشناس
0
0
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام یادت باشه اگه ایران حمایت نمی‌کرد یه وجب از قره‌باغ به تو نمی‌رسید
حالا دم برای کی تکان میدی مواظب باش دمت بریده نشه
اینکاره
0
0
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقا جان ایران هم می‌خواند مثل روسیه کنند یه دلقک مثل زلنسکی و الهام علیف را انداختند جلو
ناشناس
0
0
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام خانوم تو خیلی گنده تراز دهنت حذف میزنی برای ابن حرفا خیلی کوچیکی.... زیادی نخورکوچولو با این قیافه کجوکولت خب بگو تو آدم تهدیدی که تهدید میکنی کاری نکن که تو یک ساعت 500هزار موشک نقطه زن بفرستیم خاکت کنیم بترس از روزی که لبیک بگیم
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست و.....
ناشناس
0
0
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این ابله بی بته یادش رفته تا چند وقت پیش جز ایران بوده و الان هم تنها سرپرست استانداری آذربایجان شمالی کشور ایران است....
مصطفی ایرانی
0
0
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام خانم بایدمحاکمه بشه ازطرف آذری زبانان هم وطن دراذربایجان
ناشناس
0
0
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ممد گاز ورمه
تورک اوغلو
0
0
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
.... گنده تر ازدهنت حرف نزن ... ،اگه فقط ولایت فقیه دست به دعا بشه آذربایجان رو با خاک یکسان میکنیم اینو تو مغز زنگ زده کوچیکت فرو کن!
ایوب
0
0
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مشت آهنین که هیچ بیاتا مشت لری بزنیمت بفهمی مشت چیه.
لیلا
0
0
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
من ترک تبریزم جناب علی اف.
غلط اضافی نکن.
تمام سختی های ایران را به جان می خرم اما هرگز زیر بیرق تو نمی روم.
اضافع دانشع ما با!
ناشناس
0
0
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یاشاسین آذربایجان یاشاسین تورک ملتی یاشاسین آنا یوردم
محمد ضیایی
0
0
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
نیروی قدس سپاه بایدجوانان ارمنستان را آموزش دهدتاانهاواردجنگ چریکی شوند،
م.ن
0
0
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این الهام خانوم دیگه کاملا عقلش رو از دست داده!!آخه یکی بهش بگه بیشعور،اگه مسئولین سیاسی و نظامی ایران اختیار کامل نظامی برای حمله به جمهوری آذربایجان رو فقط به قرارگاه منطقه ایی شمال غرب نیروی زمینی ارتش و پایگاه هوایی تبریز بدن سه روز بعد جمهوری آذربایجان تبدیل میشه به استان آذربایجان شمالی ایران..(فقط قرارگاه شمال غرب ارتش و پایگاه تبریز،دیگه هیچ نیرویی لازم نیست زحمت بدیم همین دو تا برای شما کافیه..حالا بچه های سپاه هم برای اینکه بیکار نباشن چند تا موشک بزنن به نقاط حساستون و کاخ رییس جمهورتون و..اونم فقط برای اینکه بیکار نباشن و حوصلشون سر نره).آخه الهام خانوم جون آخه نکبت تو چی توی خودت و اون ارتش زپرتی دیدی که میخوای جلوی بزرگترین نیروی نظامی خاورمیانه وایسی؟..احمق فکر کردی اسراییل و ترکیه ازت پشتیبانی میکنن..نه بیچاره اونا نهایت کاری که برات بکنن اینه که چندتا پهپاد بهت بدن
ناشناس
0
0
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
وقتی هیچ اقدامی در چهل سال اخیر جهت بازپسگیری قفقاز صورت نگرفته باشه همین گند به بار میاد دیگه
مهرداد
0
0
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عزیزان به همگی درود.همگی از جسارت علی اف ناراحت شدید ولی بدونید جسارت این آدم احمق مربوط به دولت ماست که برخورد درستی با مردم خودش نداره .قبل از اینکه به علی اف بد وبیراه بگید باید به دولت جمهوری اسلامی ایران بگید : بیدار شو و با مردم خودت رفتاری در خور ایرانی داشته باش تا ناراحتی های داخلی به دولتهای غربی این اجازه رو نده تا درباره کشور ما اظهار نظر کنند . و ما را عروسک خیمه شب بازی خودشون بکنند. ممنون از همه مردم ایران با اینکه از نظام ناراحت هستند ولی به هیچ کس این اجازه رو نمیدن در باره مسائل خانوادگی خودمان کسی اظهار نظر کنه . درود بر ایران و ایرانی.❤
ناشناس
0
0
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
شب بود، سیبیلتو ندیدیم
احمد شاه محمدی
0
0
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تو
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
امیر
0
0
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خواب دیدی خیر باشه .پشه چیه که فشار خونش باشه..
رضا
0
0
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
پس اون سپاه ای کجاست بزن دهن این الیف سرویس کنه هان....اون الیف داره پاش بزرگتر از گلیمش دراز میکنه......پس اون سردار حاجی زاده،سردار سلامی کجا هستن پدر پدر این الطیف دربیارن...پس اون ارتش کجاست ... این الیف سرویس کنن..همینه دیگه وقتی وقتی سرداران سپاه انقلاب اسلامی و ارتش بزرگ ایران تا این لحظه ساکت بمونه همسالی مثل الیف حرف های مفت میزنن.یه ریزگرد بفرستید بالاسر این الیف یه پهبادی بفرستید بالاسرش تا به رهبر انقلاب اسلامی ایران بگه غلط کردم هزاربار بگه غلط کردم.به مردم ایران بگه غلط کردم.پس اون سردار حاجی زاده کجاست سردار سلامی کجان
حسین
0
0
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام خانوم
40ملیون چجوری بیان شما 10ملیون هستید شما بیاید
محمد حسین
0
0
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این بوق یادش نیست که خودشم جزوی از ایران بوده
dr.soleimani
0
0
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
تنها ملتی که توی منطقه می توانند یک حکومت را تغییر دهند و یک حکومت جدید تشکیل دهند تورک ها هستند چند ماه پیش یکبار ملت ایران را امتحان کردند و با شعار زن زندگی آزادی سایر قومهای ایران غیر از تورکها هیچ کاری نتوانستند بکنند و به این نتیجه رسیدند که فقط تورکها می توانند حکومت ایران را تغییر دهند و تنها نقطه حساسی که بتوانند تورکها را تحریک کنند همین آزربایجان و قاراباغ هست. اگر ایران عاقل باشد و توی این دام نیافتد می تواند به حیات خود ادامه دهد ولی اگر این اشتباه را بکند و وارد این جنگ شود متلاشی خواهد شد بله طرفداران ایران زورشان میاید که توسط تورکها نابود شود ولی ناراحتی آنها واقعیت ها را تغییر نخواهد داد. اگر ایران بخاطر ارمنستان وارد جنگ با آزربایجان شود هم تورکیه هم اسرائیل و هم پاکستان و هم مردم آزربایجان جنوبی علیه ایران خواهند شد و آمریکا هم از فرصت استفاده کرده و جنوب به ایران حمله خواهد کرد و ایران متلاشی خواهد شد.
محسن
0
0
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یکی بهش بگه تواگه مرد بودی اسمت الهام نبود.
عمیر
0
0
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خندم اومد ، در حد یک گردان جمع میشن اینو یادتون نرفته؟
Faraz
0
0
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام خانم ما ... آذری زبانهای ایرانم بهت نمیدیم چه برسه به شهرهاش دوم اینکه این تمدن ۲۵۰۰ ساله ایران با آذریها عجین شده ، الهام خانم هشت سال کل دنیا پشت صدام بودن هیچ .... نخوردن اون که صدام بود تو که هیچ ... نیستی و در آخر درسته ایرانیا با نظام مشکل دارن ولی ترک و کورد بلوچ و ترکمن و فارس برای ایران جان میدن پس با دم شیر بازی نکن چون خیلی بد میبینی
هومن
0
0
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
تنها استان کرمانشاه سینه ستبر ایران بسشه غلط کرده
ناشناس
0
0
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ما جدا از اقتصاد ضعیفمون.به هر سانت این خاک جان میدهیم.مردکه دلقک مسئولین ما رعایت میکنن می بایست به خاطر گلهای پرپرشده واسه این خاک دهنت گل بگیرن.شهدا شرمنده ایم.
ناشناس
0
0
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
چند تا تکاور بفرستید تا این ... را به زباله دان بیندازند.
ناشناس
0
0
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام از این اسقاطیلیا جنس نگیر اینا همشون از موتوری جنس میگیرن
بنده خدا
0
0
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کاملا واضحه که اسراییل و آمریکا از این طریق می‌خوان با ایران بجنگند همون‌طور که اوکراین داره با روسیه میجنگه و نزدیک به جنگ جهانی هستیم
محمدرضایوفم یک ایرانیم
0
0
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
میگم دوستان عزیزوهموطنان باغیرتم ازهرقومو فرهنگ.همه مون میدونیم که عروسک اسرائیل الهام نوکروف اصلادرحدی نیست که بخایم راجبش بحث کنیم ولی مطمعنا ناخواسته باعث شدبازهم اتحادمردم ایران درنظرهاشون ثابت بشه.
ناشناس
0
0
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اینم مثل عبدالحمید حرف مفت زیاد میزنه
ناشناس
0
0
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این ترکهای ایرانو چی فرض کرده؟ حالا ممکنه یه سری احساساتی بشن که مهم نیست، البته یه چیزی رو اعتراف کرده ده میلیون نفراند، عاقل باشن منطقی تصمیم میگیرن و خودشونو بما یعنی ایران می چسبانند.
ش
0
0
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
امید است به سر عقل بیاد و گول و وعده و وعید اجانب را نخورد و خودش و کشورش را نابود نکند . ارتش او قویتر از صدام نبود و پشتیبانی به اندازه دولت وقت عراق ندارد همین اردوغان اگر ایران نبود خدا می دانست الان کجاست که داره نمکدان میشکنه پس این هم تا حد منافعش هست دولت منحله اسرائیل هم ببیند هم اکنون داخل خود مملکتشون چه خبره سر عقل بیا و نه برای خودت و نه برای منطقه مشکل ایجاد نکن ولا خوب تا حالا ایران هم تحمل یاوه گوئی را تحمل کرد مردم اذری با غیرتند و زالو همچین شما را به یک عدد هم حساب نمی کنند
ناشناس
0
0
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
از اسمت خجالت بکن احمق
جواد
0
0
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای الهام اوف توهم زدی ملت ایران به تو وامثال تو اجازه نمیده زیادی بخوری فرقی هم نمیکنه آذری باشه کرد باشه لر یا عرب
مرتضی
0
0
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مهمان اومده به صاحبخانه عارض شده
مصطفی
0
0
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اخه مورچه چیه که کله پاچه اش باشه. ایران هی ویز ویز کردنشو حساب نمیکنه اینم توهمی شده فک میکنه الان اوکراینه بابا اون ۲۰ برابر تو خاک داره من نمیفهمم چرا ایران ناو جدید تو دریا مازندران مستقر نمیکنه این دماوند ۲ چی شد.؟
سهند
0
0
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ایشون همش میخواد دله شمال غرب ایرانو به دست بیاره ولی کور خونده ما ایرانیم و به کشور خودمون غیرت داریم و ایشون فقط واسه منافع شخصیش این کارو انجام میده،ما درمقابل چه دشمن داخلی و چه دشمن خارجی میایستیم،به امید آزادی همه جانبه ایران✌️زن زندگی آزادی
میلاد
0
0
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی
آذربایجان جانباز انقلاب دان آیرلماز
........................................‌........
ترک گوش به فرمان امام خامنه ای
محمد
0
0
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ای مگس ارسه سیمرغ نه جولانگه توست
مهدی
0
0
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
این موجود زیاد...... میخوره. الانم ....... خورد
ناشناس
0
0
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مردک احمق نوکر اسراییل خفه شو،،کشور آذربایجان متعلق به ایران زمین است
حمید
0
0
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جمعیت ترکهای ایران کمتراز 15میلیون هست که اوناهم به ایران به شدت وفادارن
ناشناس
0
0
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خخخخخخ، خاک توسرت نوچه اسقاطیل
فرهاد
0
0
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
نکشیمون الهام جون گوگولی
قشقایی فیروز آباد فارس
0
0
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ما از خدایان است که باکو وخانم الهام آف حرکتی بکنند تا یک آذربایجان به کشورمان اضافه شود چون اولش هم مال خودمان بوده آید آذربایجان شرقی به مرکز باکو آذربایجان میانی به مرکز تبریز وآذربایجان غربی به مرکز ارومیه جونتون خارش میده این گوی و این میدان
ناشناس
0
0
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یک مثل مازندرانی میگه وقتی عجل بز سر رسیده بقچه ناهاری چوپان را یواشکی میخوره .آنوقت چوپان ترتیب شو میده
حسن
0
0
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
،، یه جمله کوتاه،، این پشتش به اسرائیل، گرمه،، ولی اگه بتونه جواب ملت باغیرت ترک زبان خودشو بده، که این الهام خانم بپرسه برای چی سفارت یک رژیم جعلی را درخاک آذربایجان، آوردی،، مردم آذربایجان ازش میپرسن،. مگر ما ایرانی نیستیم،؟ این بی شعور چی رو میخواد به ملت مسلمان شیعه اش بفهمونه،، این احمق اینو باید درک بکنه اگر میخواد کشورگشایی بکنه،، باید ایران را داشته باشه، والا این مردکه را تکه تکه میکنن، خود ملت آذری زبان های خودش اینکارو میکنه، منتهی ایران را به زحمت میندازه،، که باید با متجاوزانش بجنگه تا خاک آذربایجان را پس بگیره،، درکل داره ذرت پرت میکنه
غلامعباس اسکندری سبزی
0
0
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام علی اف ... خورد مردکه عوضی آذربایجان جز خاک ایران است یه روزی پس خواهیم گرفت تمام جمهوری های که از ایران جدا شدن جز خاک ایران حساب میشن یه روزی به یاری خداوند بزرگ امپراتوری ایران بزرگ دوباره قدرت خواهد گرفت و تمام خسه خاشاک که دور ایران را گرفته اند جمع خواهند شد به یاری جوانان دلیر ایران زمین ارتش دلاور سپاه پاسداران قدرت مند مردم ایران زمین
بهمن
0
0
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام جونو با طرفداراش بسپارید به ما لرها تا چنان بزنیمشون ننه شونو بیاریم جلو چششون
ناشناس
0
0
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای علیف اگه فقطوفقط یکبار دیگر زرزرزرمفت زیادی بزنی چنان مشت پولادین میکوبیم توصورتت تا بفهمی در مورد ایران اینگونه حرف مزنی وکل جمهوری آذربایجان و حتی جمهوری ارمنستان وکل قلمرو تمامیت ارضی آن ضمیمه خاک ایران وجزو استان های ایران میگرددبه همین سادگی وبه راحتی آب خوردن ،اگریکبار دیگر فقط کوچکترین حماقتی ازجات برخیزد فاتحه ات خوانده است،تمام.
محمد
0
0
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جان علی پوف،،،راستشو بگو مشت آهنی کی بهت گفت بگو،،،اگه دروق نگی قول میدم،،الان میخام بخابم بیدار شدم سرحال شدم سعی میکنم بترسم
محمد
0
0
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آخه یکی این حرف بزنه که ۴نفربه حرفش نخندن
ایران قوی محکم استوار
آذربایجان یاخوزستا ن یالرستان نداره همه به یک اسم وفادارند ایران
الان آمریکا هم ایران وحشت داره
توکه دیگه هیچ خری نیستی کچل قابلمه سر
ناشناس
0
0
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مورچه چیه که کله پاچه اش باشه آخه یکی نیست بهش بگه تو که کل کشورت اندازه تهران بشین سرجات قدقد نکن سه سوت کل کشورت تحت تصرف ایران درمیاد آنوقت قیافه ات دیدنیه الهام خانم همین مونده بود کشورهایی که مال خودمون بودن برامون عرض اندام کنن
مازیار
0
0
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
قد و قواره این .... نیستس
ناشناس
0
0
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اولااین الهام خانم مواظب النگوهاش باشه که نشکنه دوماََاگربره دنبال جدقدیمش بگرده ببینه اُون ملک واملاکی که داره زندگی میکنه بااطرافش وارمنستان ووووووازکجاومتعلق به کدام آب وخاک بوده که روسیه با ... جداشون کردیکی نیست به این بی اصل ونصب بگه توکه ایرانی والاصل هستی پس برای کی داری شاخ وشونه میکشی درضمن اُون صدام که گُنده عربها بودوقتی میامدجبهه برای سرکشی لباس نظامی تنش بودولی درجنگ کویت باکت وشلوارمیرفت ازش پرسیدندچراجوابش راگفت آنجا یه مشت مردروبروم بودولی دراینجامردنمیبینم خ .......شد؟؟؟؟؟؟
امانی
0
0
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام. خانم تو هم مرد میدان شدی. دلقک
اریا
0
0
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الهام جان چاییدی،استاندار اذربایجان بمون که بزودی از استانداری برکنارت میکنیم و به مام وطن برخواهی گشت.منتظر حکم جهادیم
شاپور
0
0
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
الیام الیف غلط کرده است
یاشاسین آذربایجان
0
0
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اینو ببرید زندانی که الان صدام توش زندانه حداقل تواهمات صدام رو صدام حسین بصورت شفایی و کتبی و تئوری بازگو کنه براش ... صدام حسین هم خوزستان رو میخواست
فقط او ولا غیر
0
0
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سلام، دوستان همگی مستحضرید کفتارها چه خصوصییات سمج و چِندِش آوری دارند، حتی شیرها و پلنگها از رفتارشان بیزارند، این کفتار نمیدانم چه خیال و اوهامی در سر می پروراند این تُرکهای شیعه ی
حضرت علی علیه السلام آذری و ایرانی اینقدر فهم و شعور زیاد دارند که هیچوقت کسی را که زیر سایه یهودیان صهیونیستی و رژیم کودک کش و دشمن دیرینه شیعه ی علی علیهالسلام باشد! نه تنها دوست خود نمیدانیم! بلکه دشمن خونی میدانیم چون یهودیان از زمان فتح قلعه خیبر توسط علی علیه السلام دشمن خونی ما شدند و هنوز هم هستند. پس اینو بدان که ما (آذریهای ایران و یا ملت جمهوری آذربایجان یک ملت شیعی هستیم) و هر گز زیر بار ذلت نمیرویم ، برای ما آذریها رجز خوانی نکن، چون هر روز مثل کفتارها چِندِش آورتر میشوی و ما نیز مانند شیرها از رفتار بدتون بیزارتر میشویم؛ بنده یک بچه تُرک آذری هستم و بیزار از اعمال و رفتار حتی! از قیافه زشت و کَریهَت.
ناشناس
0
0
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
الهام علیوف، قبل از این حرفهای بی پایه و اساس، باید یه وقتی بزاره و تاریخ رو مطالعه کنه، این باکو هست که جز ایران بود، در مورد ایران خواستی صحبت کنی، قبلش آب دهنتو قورت بده
اذربایجانی
0
0
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
آذربایجان دو پاره است شمال و جنوب همه ترک هستند و ترکی صحبت می کنند طبق قانون جمهوری اسلامی باید به زبان مادری تحصیل به کنندناراحتی نداره
رضا
0
0
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
داداش صد بار گفتم از موتوری جنس نگیر برات خوب نیست
ناشناس
0
0
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
به کجا چنین شتابان اون مردم از گوشت و خون ما هستند خوب یکی یه غلطی کرده ما مردمان چه آن طرف رود ارس وچه این طرف با هم خواهر وبرادر هستم آنها هم بخوبی این را میدانند
محمد
0
0
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
اسرائیلی ها دارند این فلک زده را باد می کنند، اینهم که توی جنگ با ارمنستان اندکی پیروزی بدست اورد فکر می کنه ایران هم ارمنستانه، اخرش انقدر بادش می کنند تا بترکه
مرتضی
0
0
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
یک روزه ریشه ات رامیکنیم .مزدور اسرائیل، بنده آذری هستم گربه وطنم برتو شرف دارد.
ناشناس
0
0
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
اخه آذربایجان خودش از تبریز کوچک تره چطور میتونه ایرانو بزنه عجب هاا
امیر
0
0
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
درسته از لحاظ نظامی کشور ضعیف هست ولی نه دیگه اونقدر که کشورچه آران بیاد ایران رو تهدید کنه نهایت زرنگ باشن ۳ روز میتونن باکو رو تو درگیری حفظ کنن ، ایران از بعضی جهات شبیه آمریکا هست بازی هاشو میبره تو خاک حریف
سعید
0
0
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
خود این مردک اعتراف میکنه فقط ۱۰ ملیون آذری در جمهوری جعلی باکو هستم'این یعنی عضوی از بدنی که قطع شده'آیا دست را به بدن پیوند میزنند یا بدن را به دست''بگو دست جدا شده از مام وطن ایران بزرگ است''''من اهل تبریز هستم و ساکن مشکین شهر'پیشنهاد میکنم بگذارید این علیف جاسوس اسرائیل اول حمله بکنه'باید به حسابش میرسیم'ما حمله کننده اول نباشیم.واقعا از این ملعون متنفرم.
ناشناس
0
0
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
ضرب المثل ؛ اجل بز که سرآمده باشد نان چوپان را میخورد
حسین تورک
0
0
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
کسی نیست که به این یارو بگه آخه مشنگ توروچه به این حرفا
هواپیمای F14 از بغلتون رد میشه شلوارتونو خیس میکنید حالا برا ما ... میکنی؟؟
هزاربار بهشون گفتم کم عرق بدین به این بدبخت نزارین سرشو به باد بده
من تورک ایرانم هرکی جرأت داشت که به ایران چپ نگاه کنه ...
افتاد؟؟!
ناشناس
0
0
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
الیف من خودم ترک هستم گونده تر از دهنت حرف نزن گردنتو می‌شکنیم
نجات
0
0
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
هنوزجان برکفان ایرانی نکردند علیف زرزر بکنه تازه سربازان باکو برادران ما هستند ایران ظرف یک ماه باکو را از نقشه دنیا عرق می‌کنه مثل داعش بس جو جو بشین سر جات
مرتضی
0
0
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
سلام
یکی به پت و مت(الهام خانم) علیف بگه مطمئن باشد حق به حقدار میرسه آذربایجان متعلق به ایران است و ۱۲ شهر جدا شده از ایران عزیز بر میگرده به مام میهن این مردک دست نشانده گیر من بیافته دماغ شو میگذارم لای گیره صنعتی
حمید
0
0
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
در این برهه که کشور ما تحت تحریم های ظالمانه آمریکا قرار دارد و از نظر اقتصادی متاسفانه ضعیف هست هرگز سیاست مداران ما تحت تاثیر این گونه چرندیات قرار نمیگیرند و اجازه اینکه نقشه های اسقاطیل اجرای بشه رو نمیدن.رهبر عزیز ما اینقدر سیاستمدار و باهوش هست که نذاره غرب به خواسته هاش برسه.شاید آذربایجان به وطن مادریش برگرده اما نه با جنگ.بلکه با طرق دیگر.کشور ما هرگز درگیر یک جنگ برادر کشان نمیشه.ترک تبار ها هرگز خودشون رو جدا از ایران نمیدونند و عاشق ایران هستند و افتخار میکنند به ایرانی بودنشان.متاسفانه این علی اف نمیدونه اسرائیل چه نقشه بدی براش کشیده و توان تحلیلگرانش اندازه یک بز نیست که دارن میشن وسیله.... وسیله دست غرب .برای رسیدن به اهداف کثیفشون.
علی وطن خواه
0
0
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
علی اف مواظب حرف زدنت باش
مکانی که در آن یاوه گویی می کنی بخشی از جغرافیای ایران بزرگ بوده است که به صورت نا مشروع و با دسیسه های جهانی از ایران جدا شده است .
عباس
0
0
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
رستم را نشناخته ای، دست دراز کن سمت ایران تا بکشیمت و جزو ایران کنیم تو را
سجاد
0
0
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
الهام قلی مف از هر چیز کمتری که رو حرف مفتت وای نایستی.
ناشناس
0
0
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
اگه بگه گ...ه خوردم دست از سرش بر میدارین
ناشناس
0
0
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
یکی به این مردک بگه تو بشین تامو جریت را تماشا کن نمیخوادرجز خونی کنی..
اسی براتی
0
0
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
خودتونو اذیت نکنید مطمئن باشید هیج غلطی نمیکنه ..از قدیم گفتن دریا با دهن سگ کثیف نمیشه
میلاد
0
0
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
۱۹۶ سال پیش و طبق قرارداد ننگین «ترکمنچای» چندین ایالت از ایران جدا و ضمیمه امپراتوری روسیه شد. این ایالت‌ها اکنون سه کشور مستقل آذربایجان، ارمنستان و گرجستان و البته قسمت های ازترکیه را تشکیل می‌دهند.
و حالا علیف بادکوبه ای که جمهوری جعلی او زمانی یک استان ما بوده برای ما شاخ و شانه میکشد.که البته با شکستن شاخش روبرو خواهد شد.
ما ترک های ایران بسیار مشتاقیم تا اراضی جدا شده از کشورمان دوباره به میهن عزیز الحاق شود و کاش علیف بادکوبه ای بهانه ای به دستمان بدهد تا مردم باکو به اصل خود و حکومتی که قلبا به آن تعلق دارند بازگردند.
مردم جمهوری جعلی آذربایجان بسیار بیشتر از رهبر فاسدشان، علیف به حکومت جمهوری اسلامی علاقه دارند و خیلی مشتاق هستند تا پارچه ای از کشور قدرتمند ایران باشند و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران بازگردند.
و در پایان ترک،فارس،کرد،لر،عرب،بلوچ،قشقایی و ترکمن و در یک کلام ایران و ایرانی گوش به فرمان رهبر هستند و آماده ی جانفشانی برای میهن و انقلاب ،برای حفاظت از خاک و ناموس
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیرلماز
ناشناس
0
0
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
باسلام.بزاجنگ اوکران به سرانجام برسه میاریمت تهران عمل زیبایی روت انجام میدیم پلشت .
سیرالله کلیایی
0
0
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
ما باید بمیریم. .اصلا باید خودم.م رو خفه کنیم که تو بیشرف بخوای برای ایران ارز اندام کنی. سگ کی باشی الهام خانوم. فک کردی با کی طرفی
المراد کریمی
0
0
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
انشاالله پرچم ایران در باکوه بالا می بررم
ناشناس
0
0
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
این بدبخت مثل صدام هندوانه زیر بغلش دادن
دوباره جنگ ؛کلی خرابی و کشته و آخرش هیچ
عقب افتادن ملتهای جهان سوم
سودش تو جیب آمریکا و روسیه میره
ایرانی
0
0
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
گمشو عروسک ؛ اصلا هیچ میدونی کشورت زمانی استانی از ایران بوده؟
انشاا... به کمک ترکان رشید دوباره صمیمه کشورمان گردد.
رسول زهرائی رئوف
0
0
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
ترک های ایران همین عاروق بزنن الهام کله پا میشه
ناشناس
0
0
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
وقت آن رسیده این استاندار الهام جون بی مخ رو عوض کنیم خیلی تو مخی شده
ناشناس
0
0
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
آقای رئیسی بارها گفتیم استاندار خانم انتخاب نکن این الهام خانم رو بردار یه آقا بجاش بزار
مجید صادقی
0
0
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
علیف اصلانیازنیست لشکرکشی کنیم همان جوانان غیورومیهن پرست تبریزبرای گرفتن بادکوبه کافی است وتوزیع ازحدخودت رجزخوانی کرده یاجوانهای اردبیل برای بادکوبه کافی است واینباربایدمشتی آهنین ازقهرمانان تبریزی واردبیلی بخوری که یادت برودازکجاامده ایی ودوباره بادکوبه زیرپرچم سه رنگ ایران بزرگ برمیگرددغلط زیادی داری میکنی
علی
0
0
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
این مشت نیست یک باد بهاری است من یک شهروند آذری هستم اردبیلی چقدر این لاشخور پرو شود حرف زدنش خیلی خنداراست
علی اردبیلی زاده
0
0
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
بخدا از بس عرق سگی خورده الهام دماغ ریس جمهوری آذربایجان عقلش را از دست داده هرکس تورکی حرف میزند تورک نیست تورکها به غیرت وشرف ناموس تو دنیا می شناسند ولی الهام قمارباز غیرت شرف ... ندارد این حرف رسانه های خود جمهوری جعلی باکو است
پیروز توانا
0
0
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
ممنون از رسانتون
ناشناس
0
0
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
دیززززز
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار