تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲

جالب‌ترین حقایق زندگی کریستیانو رونالدو

در این مقاله شما را با حقایق جالبی در مورد اسطوره پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو آشنا می‌کنیم که تاکنون از آن‌ها خبر نداشتید.

کریستیانو رونالدو

اقتصاد۲۴- در این مقاله شما را با حقایق جالبی در مورد اسطوره پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو آشنا می‌کنیم که تاکنون از آن‌ها خبر نداشتید. رونالدو بی‌تردید یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام ادوار است. او در دو دهه گذشته به موفقیت‌های فوق العاده‌ای دست یافته است و همچنان الهام‌بخش بازیکنان جوان در سراسر جهان است. با وجود اینکه رونالدو شخصیت بسیار مشهوری است، اما راز‌ها و حقایق جالب زیادی درباره او وجود دارد که حتی هوادارانش از آن‌ها بی‌خبرند. ما در این مقاله با در نظر گرفتن همه‌ی اتفاقات از روز‌های آغازین زندگی این مهاجم دوست‌داشتنی تا تبدیل شدنش به یک ابرستاره‌ی بین‌المللی حقایق هیجان‌انگیزی را برای شما روایت می‌کنیم.

تمام حقایق جالب زندگی کریستیانو رونالدو:

مقاله را با پرداختن به دوران کودکی و سپس نحوه شروع فعالیت حرفه‌ای رونالدو آغاز می‌کنیم. با جذابترین حقایق زندگی کریستیانو رونالدو با ما همراه باشید.

دوران کودکی

به نقل از رسانه ورزشی فوتبالیوم، رونالدو در شهر کوچکی به نام فونچال در جزیره مادیرا در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادرش آشپز بود و پدرش باغبان. او یک خواهر و یک برادر دارد. برادرش هوگو و خواهرش الما نام دارند. رونالدو از کودکی استعداد بی‌نظیر فوتبالی خود را دریافته و نشانه‌هایی از تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را نشان می‌داد. سرانجام او در سن ۱۲ سالگی به آکادمی جوانان اسپورتینگ لیسبون پیوست و اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در ۱۷ سالگی با آن‌ها امضا کرد.

دوران حرفه‌ای

کریستیانو رونالدو دوران حرفه‌ای بسیار درخشانی داشته و تبدیل به یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های جهان شده است. این بازیکن پرتغالی در حال حاضر در سطح باشگاهی برای النصرعربستان سعودی بازی می‌کند. رونالدو پیش از این برای تیم‌هایی مانند اسپورتینگ لیسبون، رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد بازی کرده است. کریستیانو رونالدو تاکنون پنج توپ طلا برنده شده است. او پس از لیونل مسی که هفت بار موفق به کسب توپ طلا شده رکورددار محسوب می‌شود. اگرچه در این زمینه نفر دوم و پشت سر لیونل مسی قرار می‌گیرد، اما وی همچنین رکورد‌های فراوانی به نام خود ثبت کرده است. کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود، در بالاترین سطح فوتبال بیش از ۸۰۰ گل در بیش از ۱۱۰۰ بازی به ثمر رسانده است. هواداران فوتبال او را با خصایص خاص خودش یعنی فداکاری، سخت‌کوشی و اراده‌ی پولادین به یاد می‌آورند.

جوایز و دستاورد‌ها

رونالدو اکثر جوایز فردی و تیمی ممکن را در سطح باشگاهی و ملی به دست آورده و کابینت افتخاراتش مملو از جام‌ها و مدال‌های رنگارنگ است. او بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های ملی در دنیا است، قهرمانی اروپا را با پرتغال به دست آورده و همچنین با ۱۹۶ بازی رکورددار تعداد بازی ملی در جهان به شمار می‌رود. رونالدو همچنین پنج بار موفق به دریافت توپ طلا شده است و از این حیث در میان فوتبالیست‌های اروپایی رکورددار است..

برخی از جوایز فردی او عبارتند از:

توپ طلا: ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷

کفش طلای اروپا: ۰۸–۲۰۰۷، ۱۱–۲۰۱۰، ۱۴–۲۰۱۳، ۱۵–۲۰۱۴

بازیکن سال فوتبال جهان: ۲۰۰۸

بهترین بازیکن مرد فیفا: ۲۰۱۶، ۲۰۱۷

جایزه پوشکاش فیفا: ۲۰۰۹

حضور در تیم سال یوفا: ۲۰۰۴، ۲۰–۲۰۰۷

جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا: ۱۴–۲۰۱۳، ۲۰۱۶–۲۰۱۵، ۱۷–۲۰۱۶

جالب‌ترین حقایق زندگی کریستیانو رونالدو

سبک زندگی رونالدو

مجموعه حقایق جالب ما در مورد کریستیانو رونالدو بدون پرداختن به سبک زندگی هیجان انگیز او ناقص خواهد بود. رونالدو علاوه برمهارت‌های خارق‌العاده‌اش در مستطیل سبز، سبک زندگی باورنکردنی هم دارد. او در یک خانه مجلل در ریاض زندگی می‌کند و صاحب چندین جت شخصی و کلکسیونی از خودرو‌های لوکس است. این بازیکن همچنین به نیکوکاری و اهدای مبالغ هنگفت به موسسات خیریه مختلف در سراسر جهان مشهور است. رونالدو در رسانه‌های اجتماعی بسیار فعال است و تقریبا ۷۰۰ میلیون دنبال‌کننده در در مجموع تمام پلتفرم‌ها در اختیار دارد. او در صفحه شخصی خود اغلب محتوا‌هایی با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد که مربوط به خانواده، دوستان، کار و علایقش هستند. رونالدو یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران دنیا محسوب می‌شود.

جراحی قلب

عمل جراحی قلب یکی از حقایق ناشناخته در مورد زندگی کریستیانو رونالدو است. او در۱۵ سالگی برای درمان آریتمی قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی قبل از انجام عمل جراحی دچار سرگیجه و خستگی مفرط میشد و برای بهبود سلامتش پزشکان جراحی را به او توصیه کردند. رونالدو پس از مرخصی از بیمارستان مدتی از فوتبال کناره‌گیری کرد تا دوران نقاهت را به سلامت پشت سر بگذارد.

سرمایه گذاری‌های تجاری

رونالدو علاوه بر کسب درآمد از طریق فوتبال در چندین حوزه تجاری در سراسر جهان نیز فعالیت دارد. او مالک تعدادی رستوران و همچنین خط تولید لباس و کفش به نام خودش است. او همچنین صاحب یک آژانس مدلینگ و چندین هتل است و در سال‌های گذشته فروش برند عطر و ادکلن رونالدو را نیز توسعه داده است.

فعالیت‌های نیکوکارانه و خیریه

حقایق مهم و بیرون از مستطیل سبز در زندگی رونالدو از کار‌های خیریه و فعالیت‌های انسان‌دوستانه حکایت می‌کند. او میلیون‌ها یورو به سازمان‌های خیریه مختلف در سراسر جهان اهدا کرده است. رونالدو کفش طلای خود را در سال ۲۰۱۱ به مبلغ ۱.۲ میلیون یورو به فروش رساند و آن را صرف کمک به مردم جنگ‌زده غزه نمود.

برنامه غذایی و تمرینات حفظ تناسب اندام

یکی از دلایلی که رونالدو در ۳۷ سالگی نشانی از کندی و افت کیفیت ندارد شرایط بدنی فوق‌العاده اوست. یک رژیم غذایی سخت در کنار تمرینات فشرده از او یک بازیکن آماده ساخته است. رونالدو مصرف قند‌های ساده و چربی را به کم‌ترین حد ممکن رسانده و تمرکزش بر تغذیه از منابع پروتئینی‌های نظیر ماهی و مرغ است. علاوه بر این او مقدار قابل توجهی میوه و سبزیجات مصرف می‌کند. وی از یک برنامه تمرینی تخصصی تبعیت می‌کند که بر بهبود قدرت، سرعت و چابکی تاکید ویژه دارد.

موزه سی‌آر‌۷

رونالدو موزه سی‌آر‌۷ را در شهر مادیرای پرتغال افتتاح کرد. این موزه انواع جوایز دوران حرفه‌ای رونالدو را در خود جای داده است. بازدیدکنندگان می‌توانند با نمایه‌های سه بعدی شخص رونالدو در این موزه تعامل داشته باشند. این موزه یادآور تمام دستاورد‌های رونالدو است و هوادارانش از سراسر دنیا مایل به بازدید از این موزه هستند. ما هم‌عصران رونالدو باید از او تشکر کنیم که با ساخت این موزه فرصت مرور خاطرات ارزشمند فوتبالی را برایمان فراهم کرده است. رونالدو بازیکنی باورنکردنی بوده و هست و حالا با این موزه نسل‌های آینده نیز به تماشای یادگار‌های به جا مانده از او خواهند نشست.

همسر و فرزندان

رونالدو از آن مرد‌های واقعی است که عاشق خانواده هستند. او چهار فرزند دارد: دو پسر به نام‌های متئو و کریستیانو جونیور و دو دختر به نام‌های اوا ماریا و آلانا مارتینا. همسر رونالدو هم در شهرت دست‌کمی از همسرش ندارد. رونالدو با جورجینا رودریگز ازدواج کرده است. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ با هم آشنا شدند. این زوج در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند. این خانواده پر جمعیت همکنون در ملک مجلل خود در ریاض عربستان زندگی می‌کنند. رونالدو پدری فداکار است که دوست دارد با فرزندان و خانوده‌اش وقت بگذراند.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

تعداد خیره‌کننده‌ی دنبال‌کننده‌های این ورزشکار پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی نمونه‌ای از حقایق شگفت‌انگیز زندگی اوست. رونالدو همکنون بیش از ۷۰۰ میلیون دنبال‌کننده در پلتفرم‌های مختلف دارد. او از صفحه شخصی‌اش برای ارتباط با هوادران، تبلیغ فعالیت‌های نیکوکارانه و تبلیغ برند شخصی‌اش استفاده می‌کند. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم آیا خروج رونالدو از فوتبال اروپا و پیوستنش به النصر عربستان می‌تواند بر میزان محبوبیت و تعداد دنبال‌کننده‌هایش در شبکه‌های اجتماعی اثر بگذارد یا خیر.

میزان ثروت خالص

ثروت خالص رونالدو مبلغ اعجاب‌انگیز ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. این مهاجم پرتغالی یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های تاریخ محسوب می‌شود. ثروت او از دستمزد‌های مستقیم و غیرمستقیمش در باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و حالا النصر به دست آمده‌اند. البته او به طور همزمان قرارداد‌های تجاری ارزشمندی را با برند‌های بزرگ امضا می‌کند. رونالدو همچنین با سرمایه گذاری‌های مختلف از جمله در حوزه املاک و مستغلات، هتل‌داری و رستوران‌داری و ... ثروت و دارایی خالص خود را توسعه می‌دهد.

میزان درآمد در باشگاه النصر

رونالدو پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قراردادی سه ساله با باشگاه النصرعربستان امضا کرد. هواداران فوتبال ابتدا از شنیدن خبر شوکه شدند، اما به زودی مشخص شد او در باشگاه عربستانی سالانه ۲۰۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد. این مبلغ او را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال تبدیل کرد. البته مالکان باشگاه النصر به خوبی از تاثیر مثبت رونالدو بر فوتبال این کشور آگاه هستند و به طور مستقیم و غیر مستقمی از این قرارداد منتفع خواهند شد. مردم خاورمیانه به تماشای بازیکنی به کیفیت رونالدو عادت ندارند و این انتقال تجربه لذت‌بخشی برای هواداران فوتبال به ارمغان آورده است.

منبع: https://footbalium.com/

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

عکس/کارت جشن عروسی بنی‌صدر در سال ۵۳

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

فیلم/سکانس عاشقانه سریال پایتخت که سانسور شده بود!

عکس/ استایل جذاب مه لقا باقری سوژه کاربران شد

قیمت سکه پارسیان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/استایل مجلسی المیرا شریفی‌مقدم در یک کنسرت

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

مبلغ عیدی روز معلم ۱۴۰۳ مشخص شد

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بازار خودرو روی دور تند کاهش قیمت افتاد

مشکل یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به فوتبال

فیلم لورفته از بایدن: باید با ایران توافق کنیم!

فیلم/دستور رئیسی برای ساخت هواپیمای جت ۱۰۰ نفره

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند!

جزییات تازه از بازگشت بدهی‌های بابک زنجانی به کشور

فیلم/چرا نام یکی از خیابان های تهران فرشته شد؟

ورق بازار طلا برگشت

مراقب حال دریاچه ارومیه باشید

فیلم/ واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام استقلال

افزایش قیمت بنزین از ماه آینده

تقی توکی؛ صاحب کبریت توکلی و رویا‌های صنعتی یک پان ایرانیست تبریزی

لاک دفاعی معامله‌گران با نوسانات دلار

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس/ تیپ جدید لیلا بلوکات وایرال شد

خبر خوش دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان

فیلم/ مرد موز فروش برای گرفتن پولش دست به چوب شد!

عکس/ قرار دوستانه سید مهدی رحمتی و امیر جعفری

رییسی پروژه دولت روحانی را دوباره افتتاح کرد!

فیلم/وزیر کشور: مردم از طرح نور استقبال کردند

فیگور تماشایی هادی چوپان بعد از قهرمانی+ عکس

فیلم/گزارش عجیب صدا و سیما: در قرآن آمده مردم نباید طلا و دلار در خانه نگه‌دارند باید انفاق کنند!

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال

قیمت مسکن در ۱۳ سال ۴۰ برابر شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

فیلم/رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

مشروبات الکلی تقلبی کجا و چطور پر می‌شوند؟

۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران، افغان هستند

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

قیمت مسکن در سنگلج و سیروس و منطقه ۱۲ تهران + جدول

بازداشت رپر معروف ایرانی در لندن؛ ۰۲۱ kid کیست؟ + عکس

کرایه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

تازه‌ترین هزینه خرید خانه در اصفهان

عربستان نفت خود را گران می‌کند

بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان

نشاء برنج در گیلان

تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها؛ کسادی بازار زنانه فروشی‌ها و کارت کشیدن ۳ میلیونی برای عقب رفتن روسری!

فیلم/ برای زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت دعا کنید

جدیدترین قیمت اجاره خانه در پرند + جدول

خبر مهم برای کارگران قراردادی

وزیر صنعت تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم را روشن کرد

لیست کشور‌های بدهکار به چین+ عکس

ماجرای جنجالی قرارداد زاکانی با چینی‌ها در شورای شهر

جواب رد پارسا پیروزفر به خواستگاری هانده!

معضلات و مشکلات دستمزد‌های دستوری کارگران

تبعات قرارداد‌های موقت کارگران چیست؟

عیدی رئیسی به معلمان چقدر بود؟

فیلم/ سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی

استاندار تهران: اتباع غیرمجاز بازگردانده می‌شوند