تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

عکس/ پایین آمدن تابلوی شهید آیت‌الله نمر از خیابانی در مشهد

تابلوی شهید آیت‌الله نمر، از خیابان محل کنسولگری عربستان در مشهد پایین آورده شد.

پایین آمدن تابلوی شهید آیت‌الله نمر در مشهد

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴
عاشق ایران
0
0
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
قابل توجه کسانی که سنگ اینها را بر سینه میزنند اینم منطق جمهوری اسلامی تا با عربستان رابطه برقرار کرد به همه چیز پشت پا زد
ناشناس
0
0
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
شهید نمر تا ابد در قلب ملت ایران جاودانه است. ولی مصلحت گاهی موحب می‌شود که پیامبر نیز با کفار( از موضع قدرت) صلح کنند.
عباس
0
0
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
سلام توی این ممللکت آنقدر به شهدا توهین کردید کا شهدا دوست ندارند بر سردر این کوچه ها باشند
Aghil
0
0
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
ما باید با وستانمان وبرادران دینی ما عربستان یکی باشیم
کیان
0
0
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
مثلا که چی میخواهی بگی؟؟؟؟؟
میخوای بگی تو طرفدار شهدایی؟؟؟؟؟؟

نوکر اجانب
شما خائن به این مملکت فقط دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه اید
اف بر شما
ناشناس
0
0
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
تو ازجانب خودت مایه بزار ملت ایران وکیل و وصی لازم ندارن و. کاری هم با نمر بحرینی ندارن
حس
0
0
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
و تلاشی دیگر از حکومت بالاخره آل سعود خوبه یابد هست تکلیف ما رو روشن کنید
علی
0
0
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
هرچه با کشورهای مختلف رابطه داشته باشیم ودوست باشیم فشار اقتصادی به ملت کمتر میشه
رضا
0
0
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
نون به نرخ روزخوردن ازیکطرف وحشیانه به سفارت عربستان حمله کردن ازیکطرف به التماس افتادن متاسفم برای تندروهای نادان
امیر
0
0
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
منطق ارزشیها اگه خدا هم زمین بیاد بگه راه اینا مشکل داره بازم فلسفه خودشون مییان
امین
0
0
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اصلابماچه خودسایستمداران میدانندچه بصلاح مملکت هست
حسن
0
0
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اینم از دولت آقاسید...قول میدم همینطور که با روسیه و چین،داداشی شدیم یکروزم باآمریکاکنارمیایین....
آراد
0
0
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خدا کنه عقلشون برسه دوباره اسم زیبای مولوی رو به این خیابون برگردونن.
شهرام
0
0
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
قابل توجه ارزشی های تندرو و بدون منطق که این ملت هرچه میکشن از دست ایناست
حمیدرضا جاویدی
0
0
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
وقتی که همه کشورهای مسلمان باهم یکی شدیم به آرزوی دیرینه شهدا رسیدم وآنروز دردنیا حرف برای گفتن زیاد داریم انشالله
ناشناس
0
0
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
... اونهمه ایرانی بی گناه تو عربستان کشته شدن
آقایون ازخود راضی ککشونم نگرید
حالا ...
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار