اقتصاد۲۴- سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا و کارشناس خودرو گفت: افزایش قیمت خودرو در درب کارخانه به نفع مصرفکننده نیست و تنها خودروسازان از این مساله سود میبرند. چراکه این میزان افزایش قیمت باعث کاهش فاصله قیمتی بازار و کارخانه و در نهایت کاهش دلالی در بازار نمیشود.
بیشتر بخوانید: جهش قیمتها در بازار خودرو
او افزود: از هر ۱۰ مصرفکننده واقعی تنها یک نفر موفق به خرید خودرو در درب کارخانه میشود و سایر این افراد مجبور به خرید خودرو با قیمت بسیار بالاتر خواهند شد. تغییر روند بازار تحت تاثیر افزایش قیمتها بعید به نظر میرسد.