تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶۴ نظر

جزییات آخرین جلسه دادگاه شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور از سپیده قلیان

آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور از سپیده قلیان دیروز برگزار شد.

جزییات آخرین جلسه دادگاه شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور از سپیده قلیان

اقتصاد۲۴-آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور از سپیده قلیان دیروز برگزار شد. برای رسیدگی به این پرونده در مجموع سه جلسه دادگاه تشکیل شد که جلسه اول آن که قرار بود به صورت علنی برگزار شده و به شکل آنلاین برای گروهی از مخاطبان پخش شود، به دلیل آنچه «امتناع سپیده قلیان از رعایت حجاب» اعلام شد، برگزار نشد.

جلسه دوم دادگاه ۱۵ مرداد ماه و درواقع ۱۷ روز بعد از جلسه اول رسیدگی، به صورت غیرعلنی و پشت در‌های بسته و باز هم بدون حضور شخص آمنه سادات ذبیح‌پور برگزار شد.

قاضی، اما در همان جلسه دستور داده بود که در جلسه بعدی دادگاه، حضور ذبیح‌پور الزامی است، بر همین اساس هم او با دریافت احضاریه، امروز در جلسه سوم دادگاه رسیدگی به پرونده شکایتش از سپیده قلیان حاضر شده و چنانچه امیر رئیسیان، وکیل سپیده قلیان به شبکه شرق توضیح داده، توضیحات خود را در دادگاه ارائه کرده است: «خانم ذبیح‌پور توضیحات خود را که مرتبط با شکایت بود و البته اتهاماتی که مرتبط با شکایت نبود را در جلسه دادگاه مطرح کرد. او مجدد درباره اینکه سپیده قلیان با اشخاصی خارج از ایران یا جا‌هایی مثل رسانه‌های خارجی در ارتباط و هماهنگی است، اتهاماتی وارد کرد که البته به شیوه سابق این ادعا‌ها اتهام‌زنی‌هایی صرف بودند که هیچ مستندی برای آن‌ها ارائه نکرد.»

به گفته رئیسیان، آمنه سادات ذبیح‌پور حتی درباره خود شکایت مطرح شده که در آن مدعی شده بود اظهارات سپیده قلیان با هماهنگی یک رسانه خارجی منتشر شده، مستنداتی ارائه نکرد و تنها به تکرار این موضوع اکتفا کرد و از قاضی خواست تا مستندات خود را بعدا ارائه کند.


بیشتر بخوانید:روایت دوم از دلیل برگزار نشدن دادگاه سپیده قلیان


این وکیل دادگستری تاکید دارد که ایرادات پرونده همچنان به قوت خود باقی هستند: «در سه جلسه‌ای که برای رسیدگی به این پرونده برگزار شده، سه قاضی حضور داشته‌اند یعنی هر جلسه یک نفر از قضات مجتمع قضایی شهید کچویی به پرونده رسیدگی کرده‌اند.

به همین دلیل هم متاسفانه با وجود اینکه در جلسه دوم دادگاه نواقصی که در رسیدگی به پرونده وجود داشت، احراز شد، اما در این جلسه از آنجا که قاضی تغییر کرده بود ناگزیر بودیم که دوباره درباره اینکه نقص تحقیقات در چه زمینه‌هایی وجود دارد، برای ایشان هم توضیح دهیم و باز هم نواقص تحقیقات رفع نشد.»

امیر رئیسیان درباره این نواقص چنین توضیح می‌دهد: «مهم‌ترین نقص موجود این است که ما تقاضا کرده‌ایم که نسخه مادر فیلم اعترافات تلویزیونی که توسط خانم ذبیح‌پور در اصطلاحا مستند «طراحی سوخته» استفاده شده، بدون تقطیع و بدون حذف صدای مصاحبه کننده از صدا و سیما استعلام و مطالبه شود.

دلیل درخواست ما این بود که در این نسخه مادر و بدون حذف صدای مصاحبه کننده، می‌توان فهمید چه کسی مصاحبه کرده و می‌شود فهمید که خانم ذبیح‌پور در آن مصاحبه نقش داشته یا نه.»

او ادامه داد: «باید مشخص شود که این فیلم با چه مجوزی در اختیار خانم ذبیح‌پور قرار گرفته. خانم ذبیح‌پور تاکنون این مجوز را جایی ارائه نکرده‌اند و باید مشخص شود که با چه مجوزی قبل از اینکه حکم محکومیت افراد صادر شود، تصویر متهمان در یک برنامه تلویزیونی پخش می‌شود.

من به دادگاه هم اعلام کردم که وقتی خانم ذبیح‌پور مجوز قضایی درباره استفاده از فیلم‌ها را ارائه نمی‌کند، یعنی برای استفاده از این تصاویر در فیلمی که کارگردانی کرده، مجوزی نگرفته و در نتیجه به لحاظ عرفی و عقلی تنها می‌توان نتیجه گرفت که این فیلم‌ها را خودش تهیه کرده و به همین دلیل هم نیازی به تهیه مجوز ندیده است و بنابراین همین دلیل دیگری است که ادعای خانم قلیان صحیح محسوب می‌شود و اظهارات خانم ذبیح‌پور غلط است.»

این وکیل دادگستری همه این موارد را از جمله نواقص تحقیقات پرونده دانست و تاکید کرد: «علاوه‌بر این ما چنانچه در دادگاه هم توضیح دادیم، بر این باوریم که اظهارات سپیده قلیان به هرحال کذب محسوب نمی‌شود چرا که صدق و کذب یک گزاره، وابسته به این است که این گزاره در دنیای واقعی و بر اساس فکت‌ها و شواهد واقعی، اثبات پذیر باشد و بتوان راست و دروغ آن را احراز کرد، اما آنچه موکل ما گفته این بوده که دریافت و استنباط ایشان این بوده که در اتاق بازجویی خانم ذبیح‌پور حضور داشته.

این دریافت شخصی و باطنی نمی‌تواند وصف صدق و کذب داشته باشد و اصلا قابلیت این را ندارد که بتوانیم بگوییم دریافتی صادق است یا کاذب. دریافت ایشان این است و هیچ‌وقت باور ندارد که برداشت و تلقی‌اش غلط است.

چرا که وقتی بعدا صدای خانم ذبیح‌پور را شنیده، در ذهن خود با کسی که در اتاق بازجویی بوده انطباق داده و به این نتیجه رسیده که این همان شخص است. اماره محکمی هم وجود دارد و آن این است که خانم ذبیح پور در فیلمی که کارگردانی کرده نامی از عوامل دیگر همچون مصاحبه‌کننده و فیلمبردار نبرده است و اصل بر این است که این کار‌ها را خودشان انجام داده‌اند و خانم قلیان تشخیص داده که این شخص همان شخص است، در نتیجه با توجه به اینکه این تشخیص طبیعتاً در ذهن خانم قلیان بر اساس عرف و عادت صورت گرفته، اصلا نمی‌تواند کذب باشد.»

جلسه‌ای که امروز باز هم به صورت غیرعلنی برگزار شد تا پایانی باشد بر روند رسیدگی به پرونده شکایت ذبیح‌پور از قلیان. آن چنانکه امیر رئیسیان، وکیل سپیده قلیان به شبکه شرق گفته، در پایان این جلسه دادگاه، قاضی دفاع آخر سپیده قلیان را اخذ کرده و ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرده است.

پرونده‌ای که به اعتقاد رئیسیان با توجه به نواقص موجود در آن، نمی‌تواند منجر به محکومیت سپیده قلیان شود: «در روند تحقیقات محرز است که نقص تحقیقات به حدی است که محکومیت موکل بدون پایه محسوب می‌شود.»

منبع: روزنامه شرق
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۱
شبگرد
0
0
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
ذبیح پور بازجو و البته خبرخوان
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تنها چیزی که به قیافه این خانم نمی آید خبرنگاری است ایشان جز منفورترین به اصطلاح خبرنگاران است و همین عناصر منفور باعث دورشدن اکثر مخاطبان ازصدا وسبما گردیده اند
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اگر آمنه بگه چرت و جفنگ گفته و خود را قاضی دادگاه میدانسته و تصور میکرده با غربتی بازی و .... قاضی را یک جورای راضی کنه تا مثل همکارش که شبها در صدا وسیما در اضافه‌کاری همکاری میکنه قاضی هم همکاری کنه ورای مورد نظر ذبیحی پور را صادر کنه.
کیوان
0
0
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
پس وکیل خانم قلیان با چه مجوزی قبل از اعلام حکم دادگاه خانم ذبیح پور را محکوم و خانم قلیان را تبرئه می کند؟ اقای وکیل در یک اقدام فرار رو به جلو می گوید : « در روند تحقیقات محرز است که نقص تحقیقات به حدی است که محکومیت موکل بدون پایه محسوب می‌شود.» چنین اظهار نظری از طرف وکیل و رسانه ای کردن آن خودش جرم مسلم است!؟
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
ما ملت شریف ایران از خانم ذبیح پور شاکی هستیم خانم محترم وقتی سواد و آگاهی کافی نداری مجبوری آبروی ایران را برای چند بار در دنیا ببری ؟؟؟!!!!!
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
ذبیح پور مورد نفرت مردم ایران است. امیدوارم حکم صادره باعث خوشحالی مردم شود.
شهروند
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
آنچه که بهش نمیاد خبرنگاریه
باید به اشد مجازات محکوم بشه
قاسم
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
شمانظرخودتون روبدین نمیخوادازطرف مردم اظهارنظرکنین آگه یه نظرخواهی ازکل مردم درمورد محبوبیت این خانم بین مردم برگذاربشه اونوقت میفهمین ملت کیانوودلشون باکدوم جریانه چه اینکه وجدان مریض ونداشته شماسیل میلیون نفری مردم رادرمناسبات سیاسی ودینی وراه پیمایی رواصلانمیبینه واعتنایی هم نمیکنه
محمد
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
خانم ذبیع پور باسوادترین خبرنگار ایران
فقط بخاطر حجابش از نظر دوستان منفورترین
همت
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
بین این دو خانم چی شده مهم نیست برام.ولی از چهره سپیده قلیان کراهت و زشتی می‌باره و عین یک ... مجسم خود نمایی می‌کنه!منفی از چهره قلیان میباره
یک ایرانی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ذبیعی با با ابرو و اعتبار مملکت بازی کرده فقط بخاطر جاه طلبی خودش تهمت زدن افترا بستن وقیافه حق بجانب گرفتن وچند وقت پیش هم توی یک مثاحبه تلویزیونی که تریبون در اختیارش قرار دادن خیلی حرفهای عجیب غریبی زد که توهین به شعور مردم ایران بود خیلی از مردم از این خانم شکایت دارند مستدنات زیاده وخود قوه قضائیه خوب میدونه حق با خانم قلیان هستش
خوزستان
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
یعنی یه نفر نیست که داد مظلومان را از این ظالمان بگیره...
بهاره
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
امثال این آدمها یک بار به دادگاه کشیده بشن باعث میشه از این به بعد به قول وکیلش استنباط شخصی و تراوشات ذهنی خودش رو به عنوان واقعیت به خورد مردم ندن در ضمن لطفا هم وطنان عزیز از طرف کل مردم ایران نظر ندید چون خیلی ها هم خانم ذبیح پور رو دوست دارند لطفا فقط نظر شخصی خودتون رو بنویسید
مهدی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
حتی رسانه های خارج ازکشورهم منعکس کردن این غلیان تودادگاه وبعدس چه جنقولک بازی هایی دراورده مثل تف انداختن به صورت شاکیش ورفتارهای زشت دیگه این که اظهرمن الشمس این فردازکجاهاخط میگیره طی سالها افرادی مثل غلیان وامثال اون روزیاددیدیم بعدازماموریتی که براشون تعیین کرده بودن ازکشورفرارکردن ورسمامزدوری اجانب رواختیارکردن اسم خودشان هم فعال مدنی فعال زنان واینجورپوشش هاقراردادن وقرارمیدن
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
آنهایی که خودشان را به خدا میفروشند طرفدار نمیخواهند.

خودفروخته ها و وطن فروشها, توجه کنند خودشان را دارند به افرادی میفروشند که خودشان را نمیشورند

بهترین راه برخورد با این افراد قطع آب سرویسهای بهداشتیشان است تا قبل از رفتن به دیار وحوش کمی تمرین کنند شاید عقلشان سرجاش بیاد
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
این خانم قلیان از زنان‌ سلیطه زمان است
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
چه متن جالب و هوشمندانه ای ، اماده کردن افکار عمومی برای اینکه اگر قلیان محکوم شد بگن رسیدگی به پرونده توسط قاضی ناقص بوده ...
از جلسه اول دادگاه مشخص بود که مدارک کافی دارند
و چه خوب مدارک محکمی علیه ذبیح پور دارید از جمله شباهت صدا اونم از نظر س.قلیان
هر چند به شخصه از ذبیح پور خوشم نمیاد اما واضحه که متن مغرضانه نوشته شده
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
کلا طرفداران ز ز آ ی مشت خل و چل هستند و با داد و بیداد میخوان همه چی رو به نفع خودشون تموم کنن اما کور خوندن
بی نام
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ذبیح پور متشخص و محبوب مردم ایران هست ان شاالله موفق باشی و خاری باشی تو چشم دشمن با گزارش های عالی تون ببشتر دشمنای داخلی و خارجی رو بسوزانید حتما موفق بودین که انقد بهشون فشار اومده
قلیان هم به زباله دان تاریخ می پیونده
اینو تجربه نشون داده
محمود نعمتی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
مگر بازجوخبرنگار نیست؟ وگرنه با چه معیار و متری رفته تلویزیون کار میکنه!!؟؟
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سپیده عزیز محبوب ملت است و مورد تنفر یه عده به قول خودشون عرزشی
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
امثال خانم ذبیح پور باعث نفرت ملت از صدا و سیما و با قربانی کردن افراد و روی دوش آنها قرار گرفتن دنبال جای بالاتری برای خود هستند اینجاست که نظام نباید به چنین افرادی اجازه دوقطبی دهد.
ذبیح امنه پور
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
امنه چقدر پرروهست
روح الله
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
واقعا آمنه زنی .... است که این زشتی درون او را نشان می‌دهد
کاربر
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه این که حضرات ارزشی ،چه در دنیای مجازی و چه حقیقی،بجای منطق و ادله ی صحیح با اتهامات و الفاظی چون معاند و جاسوس و فریب خورده و ستون پنجم فلان و بهمان کشور و قس علی‌هذا باعث تشنج فضا به نفع خودشان شوند،تبدیل به رویه ای معمول شده. امیدوارم رای صادره بر اساس برابری و قانون صادر شود، نه آشنا بازی و موقعیت افراد نسبت به حاکمیت.
ایمان
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
دوباره نظام با آمنه سادات و سپیده قلیان داره بازی درمیاره و میخواد نشان بده در جامعه آزادی است.
ناسناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
خانم ذبیح پور رافت، بخشش، ایثار از صفت مومنان خداست. درس مهربانی و گذشت ارزشش بالاتر از ازار واذیت جوانان ما است. شکایت، زندان، اتهام برای جوانان مرهم زخم های شما نیست.
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
چه سایت و جبهه گیری قشنگی دارین،و قشنگ مشخصه فرد خانم زبیر پور رو مورد هجمه قرار دادین.از مطالبی که گذاشتین مشخصه.
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
بسی صبر بباید پدر پیر فلک را،تا مادر گیتی چون تو فرزند بزاید.بانو سپیده نشان داد که قلب و روح و گوشت وپوستش برای ایران برای آزادی میتپد
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سنگ بدگوهر اگر کاسه ای زرین بشکست/قیمت سنگ نیفزاید وزر کم نشود
سادات
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
وطن فروشها حق دارند از امثال ذبیح پور عصبانی باشند'آخه ایشون با شجاعت پای مردم و انقلاب ایستاده و دست شما رو رو می کنه.از رفتار زشت و سخیف سپیده که حاکی از شخصیت پوچ شماهاست هم بگید!
سعید
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
شیر زن سپیده قلیان
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ای بابا از اولشم معلومع این دادگاه و آمنه سادات میبره
علی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
آ منه ذبیح پور و یوسف سلامی و رضوانی هر سه معلوم الحال که وظیفه ماله کشی را دارند
Majid
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
منفور مردم ایران ذبیح پور
محمد
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
معصومیت و خباثت از چهره ها مشهود است. دقت کنید به چهره ی دو نفر
علی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
چراااااااااااا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی !!!!!!
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
چرا فقط اظهارات آقای رئیسیان منتشر شده در حالیکه خانم قلیان وکیل دیگری هم به نام آقای جمال حیدری‌منش داشته‌اند.
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ذبیح پور مهره اجنبی است اصلا هیچ قرابتی با ایرانیان ندارد
محمد
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
این قلیون ازاون قلیونهاست که ده تاوکیل قبل ازجرم واسه خودش جورکرده چراشبیه ... واقعاچهره بعضی دادمیزنه چی درونشچنه
علی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
در سازمان صدا و سیما دیگر آدم درست و حسابی پیدا نمیشه. امسال ذبیح پور سازمان را قبضه کرده اند. البته مهم نیست چون صدا و سیما بیننده ندارد
بهروز
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
توصیه ای به خانم ذبیح پور، سرکار خانم اگر خداوند سبحان را میپرسی از شرک و ظلم دوری کن
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
شما رسانه های لیبرال اصلاح موضوع را که نقض قانون حجاب از سوی قلیان است با طراحی قشنگی تحت الشعاع رفتارهای هنجار شکنانه قلیان قرار داده اید و یک موضوع ثانویه را بزرگنمایی کرده و قصد دارید به استناد قانون (که در موضوع حجاب زیر ما گذاشته و گذاشته اید) دنبال قهرمان سازی از دخترکان معصوم این مرز و بوم هستید. قیامتی هم هست، هرچند شما به زبان آنرا نفی کنید. حمایت همه جانبه از قانون شکنان بیانگر ماهیت شما و دیگر اصلاح‌طلبان است
رضا
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
مثل روز روشنه که خبرنگار ،اطلاعاتی است. اعتراف خودش در تلوزیون بود که گفت من به وزارت اطلاعات گفتم مجوز فایلهایی که از رده بندی محرمانه خارجند را جهت اطلاع مزدم بمن بدهید تا پخش کنم.چرا من این د خواست را نمیکنم. چون با اطلاعات سرکاری ندارم
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
تو دادگاه فقط خانم قلیان و وکیلشون باید صحبت می کردند؟!
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
لعنت به اصلاح طلبان بی ...
محمود
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
آمنه خانم خبرنگار صداوسیما می باشدکه به دروغ ادعا دارد رسانه ملی است ؟!
مهران
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
انشاالله ذبیح پور وامسالش درد بی درمون بگیرن
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
آمنه سادات منتظر محاکمه در دادگاه مردم باش
علی حیدری
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سرفرود آوردن در مقابل چنین خبیثانی خیانت و به این مملکت و خون شهدا است ، این لجن زدایی باید هرچه زود ترآغاز و به پایان برسد.
رامین
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
خانم قلیان واقعا شیرزن هستند
شاهین
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
امنه سادات .... ترین خبرنگار ایران و شخصیت ...آوری دارد
ابراهیم غلامی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سلام
امیدوارم فرد خائنی همچون سپیده قلیان بسزای اعمال چرکین خود برسد .
علی
0
0
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
کسانیکه کامنت گذاشتن وبه خانم ذبیح پور حمله ناجوانمردانه واهانت میکنند جز یک مشت ادمهای ارازل واوباش بیش نبوده نیستن خانم ذبیح پور جزصداقت و ازپاک بودنش شکی نیست چهره سپیده قلیان جز ... ودامن زدن به اراجیف وهمکاری باشبکه های معاند وخبرهای دروغین واهانت به مسولین باید به اشدمجازات برسد ووکلیل قلیان جانبداری از یک ... نوبره
امیر
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
شما که چهره شناس خوبی هستی چرا زودتر خاوری رو معرفی نکردی تا با پول مردم در نره؟
ناشناس
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
مجری های توانمند از صدا وسیما فرار کردن
خوب کسایی که الان هستن معلوم الحالند
نه سواد درست حسابی دارن ونه قیافه درست حسابی امثال پینوکیو و
پلنگ صورتی شدن مجری
خودتم
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
درد و بلای جوونی مثل خانوم قلیانی بخوره تو سر این ...
ناشناس
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
اونی که میگه سپیده زشته سپیده هم ظاهرش و باطنش زیباست
ناشناس
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
دروغ اگر انسان بود آمنه میشد و شجاعت اگر انسان بود سپیده میشد .خانم قلیان تو سفید و پاکی . زنده باشی
ناشناس
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
امیدوارم سپیده قلیان وتمام خائنان به کشور وتمام زنان بدحجاب به درک واصل بشوند الهی امین
ناشناس
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خانم ذبیحی پور ما بوجود تو خواهر گرامی افتخار می کنیم...

وبرای این رسانه و آن وکیل کذائی بسیار متاسفیم که جانبدارانه این مطالب را نوشته اند،
سلیطه بازی این خانم قلیاتی دقیقا مشخص است
خانم ذبیحی پور آن حجابت خار توی چشم این رسانه جانبدار و آن وکیل و آن متهم وطن فروش است...
ناشناس
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
لعنت به برخی وکیل ها که سعی دارند با علمی که دارند حقی را ناحق کنند...
وکالت و وکیل فقط باید احقاق حق کنند نه با استفاده از شیوه ها و خلاهای قانونی بی شرافتی را نمایان کنند
کامبیز
0
0
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
تا زمانی که امثال ذبیح پور هستند شبکه معاند، معنی و مفهمومی پیدا نمیکنه چرا که آنان از هر معاندی نسبت به ملت آزاده و شریف ایران معاند ترند. این قبیل افراد ...صرفا منافع گروه بسیار قلیلی را تامین می کنند
ناشناس
0
0
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
این ... خبرنگار مورد نفرت مردم است چون مردم باور دارند گزارش های دروغین تهیه می کند
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ دل امروز + جدول

ورود پر قدرت آمریکا به صنعت غذای ایران/ رواج پدیده «لقمه خوری» در خیابان‌های تهران/ وعده‌های غذایی نصف شدند

افشای پرونده تازه برای قالیباف؛ این بار مؤسسه «نوآوران آموزشی مهر هشتم کیش»

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

تکثیر اسکناس داغ بر نوار مرزی فقر/ در ۲.۵ سال فعالیت دولت رئیسی، پایه پولی بیش از دو برابر رشد کرد/ چاپ پول بدون پشتوانه با اقتصاد کشور چه خواهد کرد؟

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/حضور پزشکیان به همراه دخترش در وزارت کشور

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی‌بریم

فیلم/ کارشناس داوری: گل پرسپولیس آفساید بود

فیلم/ حرف‌های طعنه‌آمیز عالیشاه خطاب به رقبا

احضار کاردار سوئد به وزارت خارجه ایران

پیام علی دایی پس از قهرمانی پرسپولیس + عکس

فیلم/ جشن هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی در خیابان‌های تهران

فیلم/ لحظه بالا بردن جام قهرمانی به دست امید عالیشاه

فیلم/ تصاویری از بازیگوشی فرزند سروش رفیعی هنگام مصاحبه پدرش

گولسیانی: مصدومیت داشتم اما باید کمک می‌کردم

فیلم/ تصاویری از چهره‌های غمگین بازیکنان استقلال

مظفری: گل پرسپولیس آفساید بود

عکس/ واکنش آذری جهرمی به قهرمانی پرسپولیس

کار زیبای اوسمار به یاد یحیی گل‌محمدی + عکس

نکونام: قول می‌دهم سال بعد بیش‌تر تلاش کنم

پیروانی: استرس به بازیکنان غلبه کرده بود

اوسمار: یحیی در قهرمانی پرسپولیس شریک است

فیلم/ نخستین اظهارات نکونام پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر

فیلم/ واکنش احساسی علی پروین به قهرمانی پرسپولیس

فیلم/ به اهتزاز در آمدن پرچم قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

فیلم/ گریه‌های علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس

گل قهرمانی آفساید بود؟ + عکس

فیلم/ واکنش هواداران استقلال پس از گل پرسپولیس

فیلم/ لحظه قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

نایب قهرمانی لیگ‌برتر سهم شاگردان نکونام

جشن قهرمانی ۹۰ هزار نفری پرسپولیس در آزادی

پرسپولیس قهرمان لیگ‌ برتر شد

فیلم/ دعا خواندن جالب کوین یامگا روی سکوهای ورزشگاه

دما هوای تهران به ۴۰ درجه رسید

فیلم/ تصاویری از وضعیت عجیب آب‌خوری در ورزشگاه آزادی

فیلم/ لحظه اخراج دروازه بان پیکان مقابل استقلال؛ علت چه بود؟

فیلم/ از دست رفتن موقعیت خطرناک پرسپولیس روی حرکت نمایشی آل کثیر

امکان پخش زنده مناظره‌ها به خبرگزاری‌ها داده شد

مجری مناظرات انتخاباتی کیست؟

فیلم/ تصاویری از اقدام خطرناک هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

فیلم/ صحنه مشکوک به گل برای استقلال مقابل پیکان

سازمان حج و زیارت هک شد

درویش: تمدید قرارداد بازیکنان از فردا

نوید محمدزاده را به ورزشگاه راه ندادند

سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد

فیلم/ ترافیک سنگین در غربی ورزشگاه آزادی

آخرین ترکیب فصل استقلال

فیلم/ پیش‌بینی پژمان بازغی و برخی بازیگران از نتیجه بازی پرسپولیس

ترافیک سنگین در مسیر ورزشگاه آزادی

تکرار ادعای جنجالی نکونام به دست آقای مدیر + عکس

فیلم/ آخرین وضعیت حامیم از زبان متخصص مغز و اعصاب

بررسی ۱۰ احتمال قهرمانی استقلال و پرسپولیس

فیلم/ پاسخ زهره الهیان به پرسشی در مورد رای شورای نگهبان برای رد یا تائید صلاحیت او

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا یک‌شنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۳

شاخص فرابنفش چیست و چه مضراتی دارد؟