تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲

چگونه بازدید غرفه خود را در نمایشگاه افزایش دهیم؟

هر ساله نمایشگاه های زیادی در شهرهای مختلف و حتی به میزبانی کشورهای مختلف برگزار شده و بهترین شرکت ها و حتی شرکت های نوپا، در این نمایشگاه ها حضور پیدا می‌کنند تا علاوه بر معرفی خود به مشتریان، بتوانند به سطح جدیدی از ارتباطات تجاری دست یابند.

افزایش بازدید غرفه نمایشگاهی

اقتصاد۲۴- حتما تا حالا برایتان پیش آمده که سری به غرفه های نمایشگاهی بزنید. از نمایشگاه کتاب گرفته تا نمایشگاه های صنعتی، همگی جزو رویدادهای مهمی هستند که هم برای بازدیدکنندگان و هم برای غرفه داران از اهمیت بسزایی برخوردارند. بازدیدکنندگان دنبال موضوعات موردعلاقه شان می گردند و غرفه داران سعی می کنند محصولشان رو به بهترین شکل معرفی و عرضه کنند. اما آن چیزی که باعث جلب رضایت هر دو گروه می‌شود، چگونگی خدمات رسانی غرفه داران و تعامل آنان با بازدیدکنندگان است. اگر شرکت ها بتوانند غرفه ای زیبا برای سازمان خود طراحی و اجرا کنند، طبیعتا بازدیدکنندگان بیشتری ررا هم به سمت خودشون جذب خواهند کرد. اما این همه ی ماجرا نیست! فرض کنید در بازدید از غرفه ای، ازطرف آن شرکت به شما، یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی که برند شرکت هم روی بسته ی آن نقش بسته اهدا شود. آنوقت شما بعنوان بازدیدکننده، از غرفه ی موردنظر تاثیر پذیرفته و نام آن برند در ذهن شما ماندگار خواهد شد. از طرف دیگر،‌ غرفه دار نیز با اهدای هدیه به شما، نام برند خود را در ذهن شما حک کرده و حتی می‌تواند روی برقراری ارتباط مجدد با شما حساب باز کند. اهدای گیفت نمایشگاهی، یکی از روش های تبلیغاتی است که علاوه بر نیاز به بودجه نسبتا پایین، اصطلاحا نرخ بازگشت بالایی دارد. علاوه بر این، اگر گیفت نمایشگاهی را به یکی از مشتریان ثابت شرکت خود اهدا کنید، اهدای این هدیه، تاثیر مثبتی بر همکاری تجاری او با شرکت شما خواهد داشت و این مشتری، در جهت حفظ ارتباط و همکاری سعی کرده و به دنبال تثبیت جایگاه خود بعنوان یکی از مشتریان وفادار شما خواهد بود.

فواید حضور شرکت ها در نمایشگاه ها

هر ساله نمایشگاه های زیادی در شهرهای مختلف و حتی به میزبانی کشورهای مختلف برگزار شده و بهترین شرکت ها و حتی شرکت های نوپا، در این نمایشگاه ها حضور پیدا می‌کنند تا علاوه بر معرفی خود به مشتریان، بتوانند به سطح جدیدی از ارتباطات تجاری دست یابند. البته فواید حضور در نمایشگاه ها فقط به این مورد محدود نمی‌شود. حتی اگر شما غرفه ای نیز در نمایشگاه نداشته باشید، با بازدید از نمایشگاه می‌توانید رقبای خود را از نزدیک تحلیل کرده و با بازدیدکنندگان دیگر، ارتباط بگیرید.

دیزاین و دکوراسیون غرفه؛ تجلی جایگاه و اعتبار شرکت

اگه قصد دارید برای نمایشگاهی غرفه بگیرید، باید به فکر چگونگی ارائه و معرفی اعتبار شرکت، جایگاه شرکت در مقایسه با رقبا، معرفی کاتالوگ محصولات، خدمات پس از فروش یا خدمات مشاوره ای، شرح چگونگی پیگیری امور خدمات به مشتریان و غیره باشید. اما مسلما توضیح دادن همه ی این موارد برای بازدیدکنندگان، از حوصله ی آنها خارج بوده و مطمئن باشید دنبال فرصتی خواهند بود تا از دست شما و غرفه تان فرار کنند! پس باید به دنبال راه حلی باشید تا با صرف کمترین وقت و انرژی، بیشترین و مفید ترین اطلاعات را در اختیار بازدیدکننده بگذارید.

بهترین تکنیک برای اینکه بازدیدکننده خودش جذب غرفه شما شده و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از محصولات و خدمات شما باشد، گنجاندن بخشی از موارد یادشده در دیزاین و دکوراسیون غرفه است. بدین ترتیب می‌توانید با کمترین توضیحات مشتری را به سمت غرفه خود جذب کرده و به بهترین شکل کالا و خدمات خود رو به وی معرفی کنید. تلفیق جایگاه و کارایی شرکت در دیزاین و معماری غرفه شما می‌تواند بازخورد بسیار خوبی از سوی بازدیدکننده به همراه داشته باشد.

اهمیت هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

توی قسمت قبل گفتیم که اگه خواهان جذب بازدیدکنندگان بیشتری به غرفه خود هستید، بهتر است غرفه ی خود را اصولی و جذاب طراحی و پیاده سازی کنید. فرض کنیم شما یک غرفه ی جذاب برای شرکت خود تدارک دیدید، حال قدم بعدی چیست؟ قدم بعدی، سعی در کسب رضایت بازدیدکننده و ترجیحا، انداختن قلاب برای برقراری ارتباط با او در آینده است!

در چنین رویدادهایی، یکی از بهترین روش ها برای جلب رضایت مخاطب و ماندگار کردن نام برند در ذهن او، استفاده از هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی هست. اما یه نکته کلیدی اینجا وجود دارد که قطعا تاثیرگذاری این روش رو چند برابر خواهد کرد. خودتان را جای یک مشتری دائمی و وفادار به شرکتتان قرار دهید که در این غرفه، یک پک هدیه نمایشگاهی از طرف شرکت به شما اهدا می‌شود. آیا دریافت این پک نمایشگاهی در شما حس تشکر و رضایت مندی بوجود نمی‌آورد؟ آیا باعث تحکیم و ارتقای جایگاه شرکت در ذهن شما نمی‌شود؟ پس اگه بتوانید برای هر گروه از بازدیدکننده ها یک گیفت نمایشگاهی مخصوص در نظر بگیرید، قطعا نتایج بهتری از نمایشگاه در انتظارتان خواهد بود.

برای پیشبرد این برنامه، پیشنهاد میکنیم که هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی خودتان را برای سه گروه مشتریان به صورت مجزا تهیه کنید. گروه اول مشتریان ثابت و وفادار شما هستند که از طریق کمپین های بازاریابی و کارت دعوت به غرفه شما مراجعه می کنند. بهتر است برای این گروه، از پک ویژه نمایشگاهی استفاده کنید. گروه دوم مشتریان بالقوه شما هستند و گروه سوم نیز صرفا بازدیدکنندگان معمولی می‌باشند. شما می‌توانید با دسته بندی بازدیدکنندگان به گروه های مختلف، برای هر گروه هدیه ای متناسب با بودجه ی خود انتخاب کنید.

گیفت نمایشگاهی خلاقانه برای اهدا کردن به بازدیدکنندگان

اصول طراحی گیفت نمایشگاهی

اکنون که با اهمیت هدیه نمایشگاهی آشنا شدید، بد نیست اصول طراحی یک هدیه تبلیغاتی خوب را هم بدانید. شاید تصور کنید که هرچه یک هدیه تبلیعاتی گران تر و شیک تر باشد، در نظر مشتری و بازدیدکننده ها ارزش بیشتری خواهد داشت. اما اصلا اینطور نیست! درست است که هیچ کس از گرفتن هدایای گران قیمت بدش نمی‌آید، اما اگر این هدیه نشان دهنده هویت شرکت شما باشد، بیشتر در نظر بازدیدکننده با ارزش به چشم میاد. بنابراین، نباید از درج کردن لوگوی شرکت روی این هدایا غافل شوید. پس اگر می‌خواهید از حضور در این نمایشگاه های مهم سود برده و علاوه بر معرفی خود بعنوان یک شرکت معتبر، مشتریان بیشتری جذب کنید، حتما در استراتژی حضور در نمایشگاه، قسمتی را برای اهدای گیفت به بازدیدکنندگان غرفه تان در نظر بگیرید.

محبوب ترین گیفت برای نمایشگاه

خرید آنلاین گیفت برای نمایشگاه

بهتر است که برای تهیه هدایای تبلیغاتی خود، وسواس به خرج داده و آن ها را تامین کنندگان معتبر خریداری نمائید. اگر نمی‌دانید چه هدیه ای برای چه تیپ شخصیتی مناسبه، بهتر است سری به سایت شرکت اریسا به نشانی erisagift.com بزنید تا بتوانید پک هدیه خود را  با بالاترین کیفیت و با امکان سفارشی سازی تهیه کنید. شما می‌توانید در سایت ما بصورت آنلاین هدیه نمایشگاهی خود را با تنوع قیمتی بالا در سطوح مختلف هدایای مدیریتی، پزشکی، سازمانی و غیره سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوه رایگان می‌توانید با شماره 02152906 و یا شماره همراه 0939500500 تماس بگیرید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

عکس/ واکنش احمد خمینی به استقلالی شدن رضاییان

عکس/چهره متفاوت ناریه سریال مختارنامه در سن ۵۶ سالگی

عکس/ عزاداری پزشکیان و لاریجانی در کنار مداح معروف

عکس/ جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی در حسینیه اعظم زنجان

عکس/ به دار کشیدن ۹ آزادیخواه تبریز در روز عاشورا

عکسی قدیمی از مراسم عروسی اردوغان و همسرش

عکس/ بوسه جنجالی قالیباف بر شانه مسعود پزشکیان

عکس/ مسعود پزشکیان ظهر تاسوعا کجا رفت؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ حال و هوای صبح روز عاشورا در کربلا

عکس/ تصاویری از گریه‌های پزشکیان در شب عاشورا

فیلم/ ماهیگیری انبوه روی کشتی

تکذیب خبر عجیب درباره واریز حقوق بازنشستگان

یارانه نقدی این دهک‌ها واریز شد

فیلم/ لحظه انفجار بمب در نماز جمعه تهران و ادامه خطبه‌ توسط رهبر انقلاب

بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند؟ / نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی

قیمت روز زعفران + جدول

دو نظریه در مورد سوء قصد نافرجام به جان ترامپ/ آیا حادثه تیراندازی کمک بزرگی به ترامپ خواهد بود؟

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

عملیات در جهنم؛ نیروگاه رامین چگونه بدون خاموشی تعمیر شد؟/ امیدواری برای اجرای قرارداد بازسازی نیروگاه با روسیه در دولت چهاردهم

کد مورس جدید همستر کامبت امروز

فرهنگ نذری دادن همچنان زنده است؛ هزینه صد پرس غذای نذری چقدر است؟

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

نبض اقتصاد پوشاک در دستان دستفروشان/ وخامت اوضاع بازار پوشاک با تورم بالا/ دردسرهای ارزان فروش ها در بازار پوشاک

چگونه تیپ شخصیتی خود را تشخیص دهیم؟

روش نگهداری بادمجان سرخ شده در فریزر

گیاهی که بیش‌تر از یک همبرگر آهن دارد

این خوراکی‌ها را با موز نخورید

احتمال گرانی خودرو پس از تحلیف ریاست جمهوری چقدر است؟/ بازار خودرو شوک جدیدی را تجربه می‌کند؟

فیلم/ ماجرای تیراندازی در حرم شاهچراغ چیست؟

فیلم/ حادثه در شاه‌چراغ؛ ماجرا چیست؟

معاون امنیتی استانداری فارس: انفجاری در شاهچراغ رخ نداده است

انفجار در اطراف حرم شاهچراغ

یک نفر دیگر در استقلال ماندنی شد

عکس/ مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (ع) با حضور رهبر انقلاب

همستر عامل پیروزی پزشکیان بود؟

پزشکیان: اگر مسئولان به حق و عدالت رفتار کنند، مگر می‌شود مردم از ما ناراضی باشند؟

اعلام اعضای کارگروه انتخاب وزاری گروه اقتصاد و صنعت دولت چهاردهم + اسامی

عکس/ علیرضا بیرانوند با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد

عکس/ تغییر چهره افغانی‌های مقیم ایران به دست جراحان پلاستیک برخلاف قانون

اعضای کارگروه انتخاب گزینه‌های وزارت بهداشت دولت چهاردهم مشخص شد

فیلم/ نخستین حضور احمدی‌نژاد در بین مردم ایران بعد از بازگشت از ترکیه

فیلم/ ویدیویی از حسین تهی پای دیگ نذری

عکس/ تصویری از مسعود پزشکیان در کنار نوه امام خمینی (ره)

پاسپورت، گوشی و لپ‌تاپ لیلی رشیدی در فرودگاه ضبط شد

واکنش ظریف به جان فشانی جوانان نیروگاه رامین اهواز + عکس

فیلم/ روایت جالب امیر قلعه‌نویی از نوکری در خانه امام حسین (ع)

سازمان نظام پرستاری اطلاعیه داد

پزشکیان: دولت من موضوع فلسطین را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد

فیلم/ حضور رئیس قوه قضاییه در یکی از مساجد برای گفت‌وگو با مردم

کاپیتان در تمرینات استقلال حاضر شد