تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳۳۴ نظر

عکس/ خواهر مجری معروف اینترنشنال مدیر مناطق آزاد ایران است!

هاتف صالحی فعال رسانه در توئیتی نوشت: آیا می‌دانستید سیما شهرکی مشهور به ‎سیما ثابت، در حالی مجری ارشد شبکه ماهواره‌ای سعودی ایران اینترنشنال و از مخالفین سرسخت نظام است که خواهر وی طاهره شهرکی، هم اکنون یکی از مدیران حجت عبدالملکی در منطقه آزاد چابهار است؟! پ. ن: در حقانیّت و مظلومیّت نظام، همین یک مصداق بس!

خواهر مجری معروف اینترنشنال مدیر مناطق آزاد ایران است

اقتصاد۲۴-هاتف صالحی فعال رسانه در توئیتی نوشت: آیا می‌دانستید سیما شهرکی مشهور به ‎سیما ثابت، در حالی مجری ارشد شبکه ماهواره‌ای سعودی ایران اینترنشنال و از مخالفین سرسخت نظام است که خواهر وی طاهره شهرکی، هم اکنون یکی از مدیران حجت عبدالملکی در منطقه آزاد چابهار است؟! پ. ن: در حقانیّت و مظلومیّت نظام، همین یک مصداق بس!

خواهر مجری معروف اینترنشنال مدیر مناطق آزاد ایران است

منبع: رویداد24
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۲۴
سیدهادی
0
1
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
صحت ندارد چرا که خانم طاهره شهرکی متولد زابل و سیما ثابت با نام شناسنامه ای سیما شهرکی متولد زاهدان می‌باشد (نام خانوادگی شهرکی در استان سیستان و بلوچستان زیاد است)
حق شناس
0
1
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بمیرم برای مظلومیت نظام!!!!!!!!!!!
ناشناس
0
0
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
گنه کرد در بلخ آهنگری ؟به شوشترزدند گردن مسگری
شاهد
1
1
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چقدر سریع دفع شد ؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
0
0
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
به فرض صحت داشته باشد، طاهره شهرکی چه ربطی به سیما شهرکی دارد، گناه اون که پای این حساب نمیکنن، اون کارش و عملش به خودش ربط دارد نه به این، گرایشها و سلیقه ها واعتقادها متفاوته، ممکنه در یک خانواده یکی انقلابی باشد دیگری مخالف.
ناشناس
1
1
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اقتصاد ۲۴ واقعا مطمعنی چون اگر تکدیب بشه اعتماد وابروی خود راددر نزد افکار عمومی از دست میدهی ضمن اینکه گناه اخروی این خبر هم در سرجای خودش است در صورت تکذیب
مهدی
0
0
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
ایا میدانستید پدر کسی که عضو ناپاک منافقین بود الان نماینده مجلس است.و خیلی از پسران وپدران که با گروههای ضد انقلاب بودند یا هستند در بدنه نظام مقدس مسوول هستند.ایا میدانستید پسر نوح با منافقان پدرش بر علیه پدرش بود.ایا میدانستید همس یکی از فراعنه ستمگر مصر یک زنه قدیسه بود.وایا....
اشنا
1
1
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
تاانجا که ما می دانیم قبرادمها ازهم جداست!
مهدی
0
0
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
باشه خواهر باشند چه ربطی داره
ناشناس
0
0
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
پس خبرکذب مثل دیگرخبرها،،
ناشناس
0
0
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلن واقعیت داشته باشه از فضل پدر تو را چه حاصِل
ناشناس
0
1
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره!!!خواهر چه ربطی به خواهر داره ؟! این چه ربطی به حقانیت نظام ... داره؟
ناشناس
0
0
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
البته با توجه به تاریخ احتمال اینکه خود سیما هم تشریف بیاره و مسولیت بگیره کم نیست!!ما فقط باج دادیم و به اسم تحریم ایران را رایگان فروختیم!!
ناشناس
2
0
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
دکتر سیما ثابت هم زن بیسوادی نیست خیلی دوسش دازم
ناشناس
0
1
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
نمونه‌ دی‌ان‌ای‌ بگیرید
ناشناس
0
1
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
شرق و غرب رو بهم می چسبونید دنبال چی هستین؟
احمد
0
1
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
آیا میدانستید پیروز حناچی شهردار تهران در زمان روحانی یک برادر عضو منافقین دارد
علی
0
2
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلا که باشه هرپنج انگشت مگه یه سازمینوازه پسرمیرسلیم بامنافقین هم دست بودکجاست
ناشناس
0
2
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مثل صدر اسلام دعوا خانوادگی هستش فقط چرا هنوزم چوبش رو ما میخوریم
مهدی
0
1
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره مگربرادران حسینی ها در تلویزیون نبودند و یکی شان رفت امریکا و بر ضد نظام حرف زد پس چرا برادرهایش هنوز در تلویزیون هستند، یا پسر محسن رضایی، هر کسی مسول عمل خودش هست، اگر با این تفاسیر بخواهیم جلو برویم باید به پیامبر هم گیر بدیم که عمویش ضد خدا بود
اکبر
0
0
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سلام با خواهرانم بحث نکنید
ناشناس
0
1
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
دروغ که تویه این مملکت مثل نقل و نبات تو دهن مدیران و مسئولان میچرخه ولی اگه خبر هم راست باشه بالاخره تویه هرخانواده آدم سالوس و نون به نرخ روز خور و پاچه خوار وجود داره
بهانه
0
0
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خواهرش نیست چرت ننویس چرا شایعه میکنی
ناشناس
0
0
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اسم دوست منم سمیه شهرکی هست مال همون منطقه هست پس خواهرشه دلیل نمیشه
مهر
0
0
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خانواده های اینها در ایران تحت فشار هستند و گاهی از برخی حقوق محروم.!البته انتشار خبر و هم خبرسازی کسب درآمد است.
ناشناس
0
0
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
زهرا
0
0
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
آره شماها که خیلی مظلومین
فرهاد
0
1
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سلام
این توضیح که یکی متولد زابل و دیگری متولدزاهدان است مدرک محسوب نمیشود من در یک شهر و برادرم در شهر دیگری به دنیا آمده ایم یعنی باهم نسبت نداریم.
ناشناس
0
0
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مظلومیت نظام
علی
0
0
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
از قیافه این خانم معلومه خیلی زود فرصتی بشه بره انوذ اب..
چرا چنین ادمهایی را در دستگاه جمهوری اسلامی نگه می دارید
ناشناس
0
0
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
علی برکت الله
م
0
1
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
پسر حضرت نوح هم با پدر مخالف بود دلیل نمیشود خدا حضرت نوح را از نبوت خلع کند
ناشناس
0
0
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
تمام خبر ها دروغ وجعلی است
ناشناس
0
0
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بهتره خود این خانم هم برکنار شود جه بسا این مدیر به خواهرش،در خارج ملحق شود
اربابی
0
0
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چرا تحقیق نکرده اتهام می‌زنید درسیستان و بلوچستان طوایف با فامیل مشترک بسیارهست ایشان هیچ نسبتی با سیماخانم ندارد
ناشناس
0
0
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اگه هم راست باشه این نشان مظلومیت نظام نیست
ناشناس
0
0
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چرا انقدر سهل انگاری میتونه چه ضررهایی بزنه به نظام
محمد
0
2
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
منم مثل خیلی ها هزارتا انتقاد از مسوولیت دارم ... اما...
من سیستانی ام... از قبیله ی بزرگ شهرکی که از ده ها طایفه تشکیل شده
شهرکی ها در سیستان و سایر شهرستانها نزدیک به پنجاه هزار نفر هستن...
بنده این دو بانو رو خانوادگی میشناسم
سیما ثابت(شهرکی) فرزند شهید شهرکی معروف هست که در شهر زابل یه خیابون به نام این شهید بزرگوار هست... و از طایفه ی نخی میباشد
ایشان تنها دختر خانواده و سه تا هم برادر دارد که یکیشون ظاهرا انگلیس هست و بقیه ایران هستن
طاهره شهرکی از طایفه ی شهرکی های ده سوخته هستن که هیچ نسبت خانوادگی با سیما شهرکی ندارن و فقط هر دو متعلق به قبیله ی بزرگ شهرکی ان.... این موارد قطعی هست.. و بنده نقل قول نمیکنم... بلکه پدر و مادر این دو خانم رو میشناسم..
حسین
0
1
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بر فرض که خواهرش باشد چه ربطی دارد .اون راه خودش می رود و این راه خودش بی انصافی است که جرم خواهر به پای خواهر نوشته شود
ناشناس
0
0
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بفرض که باشد حقانیت چه چیزی؟
مجید
0
0
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حالا چه ربطی داره موسی به کیش خود عیسی به کیش خود
ناشناس
0
0
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
آخ،واقعا مظلومیت نظام
ناشناس
0
0
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
فامیل شهرکی زابل زاهدان زیاده عید میدونم دلیل بشه
یعقوب
0
0
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مظلومیت نظام اونجاس که میرسلیم نماینده مردمه و پسرش جاسوس اقبات شده و زندان رفته مجاهدین خلق هست.
ناشناس
0
0
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
هیچ نسبتی با هم ندارن و از نظر ظاهری هم به هم نمیخوان به فرض هم که خواهر او باشد گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن سر مسگری
فرهنگ
0
0
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خوب مشکلی آره برادر رئیس صدا و سیما ه در خارج از کشور از مخالفین نظام است .
حمید
0
0
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
جبلی هم دوتا برادرش آمریکا هستن وخیلی از آقا زاده ها هم آمریکا وپسر میرسلیم هم جاسوس بود
محسن
0
0
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بر فرض اینکه اصلا خواهر باشن چه ربطی داره صرف اینکه خواهر هستند دلیل نمیشه کسی رو که صادقانه خدمت میکنه به آتیش خواهرش سوزاند شقایق فراهانی هم خواهر گلشیفته فراهانی هست
X
0
0
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خدا کنه دروغ باشه
ناشناس
0
0
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این شبکه تمام اخبارش فیک و دروغه.فقط مخصوص موجودات احمق خبر پخش میکنه.
ناشناس
1
0
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اینا که خواهر نیستن یکیش مال زابله یکیش زاهدان این استان شهرکی زیاد داره
ناشناس
1
0
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
آیا میدانستید تمام مجلس پر است از پدر آقازاده های که در اروپا و آمریکا با پول مردم عشق و حال می‌کنند و ریش ما می خوندند
دستمال به دست
0
0
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره !!؟؟ مظلومیت نظام !!!!!! یکی تو ایرانه و مشغول کار یکی اونور آب و مخالف شما . البته اگه اخبار درست باشه !!!! ا
ناشناس
0
0
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
درست نیست جو سازی و نون بری نکنید هر چند نون بری توی مملکت ما عادیست . از خدا بترسید
ناشناس
0
0
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
میدونستی پسر آقای میر سلیم هم جاسوس مجاهدین قاتل بود
ناشناس
0
0
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این یعنی پخمگی
محسن
0
0
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه برنامه ایه جدیدا مدش کردن. یکی دیگه جرم کرده پدرش برادرش خواهرش دستگیر می کنن!!! یا از کار برکنار میکنن. کجای دین گفته؟؟؟ کسی که یکی دیگه رو جای یکی دیگه محکوم کنه حتما مسلمون نیست
امیر
0
0
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اگه انسان درستیه بذارین کارشوبکنه همه روبا یه چوب نرانیدخالی نکنید این نظام وازانسانهای خوب اینقدرتهمت وافترا نزنیدما همه کشورمون ودوست داریم عجب گرفتاری شدیم
ن
0
0
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سلام اصلا ربطی نداره.. خواهر باشن به عقیده بنده هرکس مسول رفتار عملکرد خودش.. خواهر و برادر انتخاب هم نیستن.. ب ای اینکه.. شاید تحمیلی باشن عین یک سر افراد تو فامیل... مگه امام رضا علیه السلام پسر عمویش نکشت.. منطقی قضاوت کنیم
ناشناس
0
0
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی به مظلومیت داره اون مجری صدای امریکا هم مادر و خواهرش همیشه در صف اول راهپیمایی های داخلی نظام هستن
ناشناس
0
0
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره ایت الله جنتی ام پسر و عروسش جزو منافقین بودن که هر دو کشته شدن محسن رضایی ام پسرش کلی اطلاعات با خودش برد اسمشم گداشت جیسون فراموش که نکردین همین اواخرم پسر میرسلیم جزو منافقین از اب در اومد این رشته سر دراز داره پسر ایت الله هاشمی ام الان باید تو زندان باشه و ...
جم
0
0
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
ب فرض محال ک باشند هرچند در سیستان شباهت اسم و تراکم فامیل زیاد هست اما در کل حق دروگر رو از آهن گر نمی‌گیرند.
مهم این است ک ما در پهنای رسانه چکار کردیم.ک ضد انقلابیون بر ما مستولی نشن؟
بینام
0
0
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این همه آدمای صادق انقلابی جنگ رفته و شهید داده تو این کشور بیکارن و این ... سر کارهستند اونم با پستهای خوب و حقوق عالی
مجتبی
0
0
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بس کنید خالی بندی رو
امیر
1
0
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مایه تاسف است
پس کار واحدهای نظارتی چیست و برای چه چیزی حقوق دریافت می کنند؟
ناشناس
0
0
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
یعنی هرکس فامیلش ضد انقلاب است حق زندگی و کار ندارد
ناشناس
0
0
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
شوپمت مگه قراره اعضای یک خانواده در یک شهر بدنیا آمده باشند؟
ناشناس
0
0
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
گوای دیگر بر اینکه تمامی شبکه ها و اپوزوسیون های خارج از داخل هدایت میشوند ...علی برکت الله
رضا
0
0
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلا باشد مگر اشکالی دارد ،کم نیستند از مدیران ارشد کی در اینترنشنال و بی بی سی،و
رضا
0
0
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اقتصاد منفی ۲۴ !!!
کاش حداقل نسبت به شعور مردمی که وابسته این خانواده هستند یا آنها را از نزدیک میشناسند آگاه تر بودین و احتیاط میکردین
سیما ثابت شهرکی، تنها دختر خانواده است،
دو تا داداش هم که داره ، مهندس عمران در زاهدان هستند
ناشناس
0
0
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این یک نشانه بارز و مستند است که نفوذیها همه جا رخنه کردند .
مهدی
0
0
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
فرض کنیم درسته چه ربطی به مظلومیت نظام داره انتظار دارین برای گناه خواهرش محاکمه بشه؟؟؟؟
ناشناس
0
0
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حراست انقلابی ، یا خستگی در کن؟
عطا
0
0
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این مطلب درسته...اماقرارنیست بااشتباه....خطا....وحتی گناه یکی در خانواده بقیه را محکوم کرد...شخصیت های بزرگی توی همین مملکت داریم که اعضاخانواده اونها حتی جز گروهک ها بودن ....‌‌‌‌قرارنیست اونا توان اشتباه بدن
ناشناس
0
0
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
برفرض صحیح بودن چه ربطی زندگی دوخواهر به هم دارد مگر پدر فزند منافق میرسلیم در مجلس نیست
علی
0
0
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
جالبه.چطور بخاطر رفتن یکی از اقوام به خارج از کشور نفرو از گزینش رد میکنند ولی برای برخی این قوانین وجود ندارد یا مقطعی اجرا میشود؟
ناشناس
0
0
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
والله چه عرض کنیم شایدهمینطورباشدولی قرارنیست آدمهابخاطرخواهروبرادرشون پاسخگوباشند
ناشناس
0
0
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اینترنشنال و من و تو و بی بی سی همه پرستو های نظام هستند . چه پرستوهای خوش خط و خالی .
ناشناس
0
0
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چرا صحت ندارد ؟ خیلی هم خوب صحت دارد خوب عقل کل مگه امکانش نیست که هر دو خواهر بنا بر حسب موقعیت شغل پدر یا هر مورد دیگه ای در دو شهر متولد شده باشند یکم عقلت رو به کار بنداز
ناشناس
0
0
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اگر صحت داشته‌ باشد،اقدامی فاجعه بار است،کار گزینش وحراست چیه؟
ناشناس
0
0
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مگه با سعودی آشتی نکردید.تکلیف ما را لطفا مشخص کنید.بریم بالا سفارت یا نه
ناشناس
0
0
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خانم ثابت یا سیما شهرکی هر چی هست یک فرد تحصیلکرده و با ذهنی روسن هست ، کدوم مظلومیت نظام ؟؟؟ چه ربطی داره خواهر هم اگه باشن هر کسی رو توی گور خودش میگزارن ، خجالت بکشین مگه همسر و فرزندان نوح کافر نبودند ،؟؟؟
ایمان
0
0
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
شاید هم سیما ثابت درخدمت نظام جمهوری اسلامی باشه؟!!
ناشناس
0
0
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
گیرم باشد دونفر مختلف هستن هرکدوم عقیده خودشون را دارن شماها با خواهر وبرادرتون نظرتون یکی هست عایا
ناشناس
0
0
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حالا خواهرش باشد ،گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر ترا چه حاصل
ایرانی
0
0
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حقانیت نظام وعدالت چیزهایی هستن که فرسنگ ها با نظام فاصله گرفته طرح ساماندهی کارکنان دولت که مربوط به جوانان هست مخالف مصلحت نظام تشخیص داده میشه ولی طرح اسخدام فرزندان ایثارگر بدون اینکه دولت رو فربه کنه و از چالاکی دولت کم کنه تایید میشه
اینطور میشه ما با ۱۵ سال سابقه زیر استعمار پیمانکار باشیم و طرف با یکسال سابقه رسمی بشه این عدالت علی که وعده دادید
.....
0
0
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حالا گیرم که باشه به تو چه ..... خوشم میاد بهترین راه برا پیشرفت در نظام جمهوری اسلامی را برا خودت سرلوحه قرار دادی .
ناشناس
0
0
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
عموی پیامبر هم ابولهب بود
ناشناس
0
0
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اینکه تعداد زیادی از دشمنان وطنی در آنسوی مرزها اقوام و دوستانی در داخل مملکت اسلامی دارند که در مَناسب مختلف نظام اسلامی و مدیریتی نقش های کلیدی برای از پشت خنجر زدن یا مزدوری برای دشمنان مُخبر و جیره خوار شده اند، شکی نیست
محمد
0
0
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
پسر ایت الله جنتی عضو اصلی سازمان جهنمی منافقبن بوده که کشته هم شده
ناشناس
0
0
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
دروغ محض..فامیل شهرکی یک طایفه یا بهتر بگم یک ایل به نام شهرکی هست،که دراستان با جمعیتی بزرگ هستند.خانم سیما ثابت خواهری ندارن، سرکار خانم طاهره شهرکی، از خانواده دیگری از این طایفه بزرگ هستند
امیر
0
0
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حقانیت و مظلومیت
سام
0
0
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اگرچنین رابطه ای درست باشد که قطعأغلط وشیطنت زردرسانه ایست ،چه مظلومیتی؟هرکس مسؤول کردار و رفتارخودش هست گرچه دراین موقعیت کشور تاسه نسل قبل وبعد طرف را درمی آورند
امیر
0
0
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
تا وقتی که آقای رییسی از افرادی امثال عبدالمالکی در پست های مدیریتی کشور استفاده می‌کند.وضعیت بهتر نخواهد ۶
صبا احمدی
0
0
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چشم ودلتون روشن
ع.س
0
0
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ایرادی دارد؟ پدر پسر میرسلیم هم عضو تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس است
ناشناس
0
0
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
شهرکی تو سیستان زیاد داریم
مثل گودرزی در بروجرد
مثل سالاری در جنوب کرمان
ر.گ
0
0
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
زود قضاوت نکنید تا مطمین نشدید درضمن عیسی به دین خود ،موسی به دین خود
ناشناس
0
0
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
فرضا که صحت داشته باشد، خوب چه ربطی دارد؟
رامین
0
0
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلا درست باشه،، از فضل پدر تورا چه حاصل...!
چه ربطی به خواهرش داره...
ناشناس
0
0
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
با سلام و عرض آدب چنانچه هم این موضوع صحت داشته باشه چه ایرادی داره از فضل پدر تو را چه حاصل ایشون قطعا با خواهرشون خیلی فرق دارن که همچین پست مهمی گرفتن علاوه بر آن پستهای اینچنینی از مشاغل حساس بوده و تعیین صلاحیت میشن آقای هاتف صالحی دوست داری کسی با آبروی خودت و خانواده ات بازی کنه من تعجبم چطور به شما میگن فعال رسانه ای این برخورد شما باعث میشه افرادی که دلش با نظام هست فاصله میگیرن با نظام و ...
فرهاد
0
0
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مطمئنا یه برنامه ای پشت این قضیه هست وگرنه الان این اتفاق رخ نمی‌داد ...
ناشناس
0
0
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
همه مدیران یا خانواده شان در ایران یا غرب شاغل هستند آنهایی که در مدیریت هستند خانواده آنها در غرب هستند اینها هم باز نشسته میشن میرن کارشناس تلویزیونهای غرب میشند
ورخام
0
0
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مگه تو رو تو قبر من میخ.ایونن برادر وجا یراپراعدام نمیکنن مگر در این کشوروبا این ما مسعولان مردم ورسانهپر پیتو درشو گل بگیرید وسرتونو از تو سرتمردم بیرون بکشید اگر شرف کاری داریدبیش فی ووقاحت هم حدی داره چهربطیدا ه اصلا خواهر باشن اسکلای اصل هجری
گیج
0
0
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بر فرض صحت موضوع، هرکس را براساس عملکرد خودش باید سنجید
علیرضاعظیم وند
0
0
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
منم باورکردم اگرکسی بخوادجایی استخدام بشه خانواده اش اگرسابقه سیاسی داشته باشندمردودمیشه
ناشناس
0
0
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اینطور نیست که میگید
علی‌رشیدی
0
0
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
کجای دنیا این دمکراسی را دارد
ناشناس
0
0
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره دو خواهر دو مسیر متفاوت در زندگی دارن
ناشناس
0
0
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
هرکسی که موردی داره ربطی به خانواده اش ندارد این چه مصداقی است که شما به کار میبرین
از فضل پدر پسر چه حاصل
ناشناس
0
0
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این چه تحلیلی هست که گفتین حقانیت و مظلومیت نظام را ثابت می‌کند؟ واقعا خیلی از مرحله پرت هستین ،متأسفم برای این نويسنده
حسین
0
0
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
البته هرکسی تو قبر خودش میگذارن مگر از کلمه جمهوری استفاده نمیکنیم ؟
بهروز
0
0
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اقایان مسئولین نظام نکنید ،نکنید اینکارهارو . ، برش دارید ،زود ،زود ،نبینم فردا سرپستش باشه افتااااااد
ناشناس.
0
0
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این هم شد دلیل حقانیت و مظلومیت؟!!!
محمد
0
0
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
دیگه تو این مملکت هیچ چیز بعید نیست
کیوان
0
0
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بمیرم برای مظلومیتتون
علی
0
0
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
این مظلومیت نیست این مصداق سهل انگاری
عارفه
0
0
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
گناه هرکس را پای خودش می نویسند
احسان
0
0
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چرند به تمام معنا...یه دانشگاه میخوای بری اگه صد نسل پیشت جزو منافین مثلا بوده به تو گیر میدن بعد طرف خواهرش ضد نظام خودش تو نظام ...فقط صفحه پر میکنید
ناشناس
0
0
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
واقعا گُل گفتید که: در حقانیت و مظلومیت نظام، همین یک مصداق بس!
هموطن
0
0
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
به فرض هم که درست باشد این که خواهر شما آقای صالحی خدای ناکرده خطایی کرده یا حتی معاند نظام باشد چه ربطی به خود شما دارد ؟؟!! چرا برای ابراز فضلتون به نظام حاضرید هر بی گناهی را قربانی جهالت خودتون بکنید . خواهرش که معاند نظام نیست . اگر اینطور بود پسر نوح هم مشرک بود آیا بایستی پیامبری نوح را خداوند باطل می کرد و نوح را مجازات می کرد ؟؟؟!!! التماس تفکر . دیانت و تعهد قبل از هر چیزی نیاز به تفکر و انسانیت دارد . یا حق
محمد
0
0
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سیما ثابت مجری نفوذی بود ازش خوشم نمی اومد تو تلویزیون اینتر نشنال خیلی حرف می زد وهیچ بازدهی نداشت
هادی
0
0
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
باخیالی جنگ شان وصلح شان. وباخیالی نامشان ونگشان
ناشناس
0
0
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خوب فهمیدم این شبکه دست ساخت خود نظام است .‌
ناشناس
0
0
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
باید این موضوع را از زبان منابع معتبر رسمی شنیده و قضاوت کنید
از این گونه اخبار زیاد منتشر می‌شود اظهار نظر در این موارد به این راحتی نیست
حرف حق
0
0
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خانواده ای را میشناسم. ‌پدر جانباز. یه برادر شهید . برادر دیگر در ایران اینتر ناشیونال هست.برادر دیگر را به خاطر اینی که خارج هست باهاش برخورد شده . با این تفکر اون جانباز و شهید حساب نمیشن .... همین نوع قضاوت ها هست که کشور به این روز افتاده
ناصر بی سیار
0
0
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چطور متوجه بشم که نظررا منتشر شده
ناشناس
0
0
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلا حرف شمادرست،امااین خبرچه مشکلی ازما راحل میکند،آیا بعدازاین اینکه فهمیدیم این دوفرد،خواهرهستندتمام مشکلات اقتصادی مملکت حل شد
علی
0
0
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
در طول تاریخ تا انقلاب اسلامی ، فراوان داشتیم خانواده هایی که یکی از اعضای آنها انحراف داشته است . و این دلیل بر این نیست که بقیه ی اعضای خانواده منحرف باشند . در بین فرزندان پیامبر از حضرت آدم تا بقیه و علما و مسئولین هم افراد ناباب وجود داشته است.
عیدو
0
0
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
کذب ننویس
محمد یزدانی
0
0
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خبرهای فیک و جعلی !!! اصلن معلوم نیست این خانوم کی هست چه نسبتی با خانوم سیما ثابت داره این سایت‌ها سایتهای مزدور حکومتی هستن که کلا وظیفه اشون دروغ پردازی و طرفداری از این حکومت به هر شکلی هست .
ناشناس
0
1
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
باید آزمایش ژنتیکی گرفته شود
خخ
0
1
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
تا بوده همبن بوده فقط مردم هستن که میسوزد
شاهین
0
0
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خوبه والا چیزی هست که از دست شما رسانهای داخلی در امان باشد؟؟؟؟ فقط ایرانی جماعت هستند که به فیها خالدون همه کار دارند، کاش بجای این اخبار بیخود و چرت و پرت به گرانیها و اختلاسها و دزدیها و زدو بند ها و رانتها اینهمه ریز میشدید و سر از فیها خالدونشون در میاوردین، کاش، کاش....
ناشناس
0
0
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
کسی جای دیگری به جهنم نمی برند
محمد
0
0
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
دلیل مضحک تر از این نبود برای مظلومیت نظام
ناشناس
0
0
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
هیچ ربطی نداره. یعنی چون خواهر اون هست نباید سمت و کار و زندگی داشته باشه؟
اردشیر
0
0
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اگر صحت داردمسوولان این افرادکه صلاحیت ندارندرا چرا وبرچه اساس برمسندمدیریت قرارمیدهند
ناشناس
0
0
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
ننگ غنی ومرگ فقیر صداندارد،،،،
سید علی اکبر
0
0
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خدا هدایتش ن کنه الهی هرکی به خون شهدا خیانت کنه شکمش سیر نشه
قلی زاده
0
0
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حقانیت ومظلومیت ؟
ناشناس
0
0
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
برفرص‌که خواهر مجری ایران‌اینترنشنال باشد، چه ربطی دارد؟هرشخصی‌مسئول اعمال خودش هست،قضاوت ناعادلانه نکنیم.
مهدی
0
0
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
فرض کنیم درست گفتی از کدام حقانیت دم زدی در کدام دین و مذهب کسی را بجای دیگری محاکمه و محکوم کنند
ناشناس
0
0
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره خوب که چی
عموی پیامبر اسلام ابی لهب بود
علی
0
0
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلا باشه مشکل شما چیست!!
چرا به مسئولان عالی رتبه که فرزندان دو تابعیتی دارند گیر نمی دهید؟؟؟
دهلرانی
0
0
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
به فرض که خبر درست باشه....دونفر با دو شخصیت مستقل.....لابد افتخارمیکنی تا حالا دستگرش نکردین ورفعت اسلامی شاملش شده...
یاعلی
0
0
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی دارد! گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه شد حاصل!!!! اگر اینجور بخواهید مقایسه کنید در بین مسُولین نظام ما ازاین مسائل زیاد است.
علی برکت ا... اووووووووووو اگه خواستین براتون بنویسم!
حامد
0
0
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
در جواب آ سید هادی ماهم پنج تا خواهر برادریم منو یک خواهر و یک برادرم متولد شهر ساوه استان مرکزی هستیم یه داداش دیگم متولد مشهده یه خواهر دیگم متولد مازندران شناسنامه هامون از شهرای مختلف صادر شده الان جریان چجوریه یعنی منو خواهر برادرام باهم نصبتی نداریم
رضا
0
0
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
هزاران آقا زاده در اروپا و آمریکا هستند حالا چند نفر از بستگان مدیران رده پایین باشند مشکلی نیست
املشی
0
0
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
گیریم مدیر مناطق آزاد خواهر ثابت باشد چه دخلی به خانم شهرکی دارد بابا یه کم از لحاظ سیاسی خودتون رو بالا ببرید : پیامبر ص ، عمویش ابولهب بود، نوح پیامبر، پسرش فاسد و فاسق بود، پسر شیخ فضل اله نوری، کیا نوری از رهبران حزب توده شد
بهرام
0
0
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
تقصیر مردم نیست کسیکه که حجت الله ملکی را که یک گوسفند را نمیتواند بچراند . را رییس مناطق آزاد کرده خودش ... ندارد. کاری با هیچ چیز ندارم. قحطالرجال هست. کسیکه ریش میگذارد وتسبیح میگیرد وظاهر سازی میکند در مملکت به همه جا میرسد. حجتالله ملکی هم همینطور
کشاورز
0
0
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
توکشور همه مسولین همینجورند وبچه ها وفامیلاشون تو فرنگ هستند
مسعود
0
0
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مگر اشکال داره رئیس صدا و سیما برادر بزرگوار شون در کانادا است و پناهنده شده
هاشمی نژاد
0
0
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سلام هیج وقت در منطق انسانی انسانها در عقاید با هم یک جور نمی باشند وهیج کسی را در گور دیگر نمی گذارند همین بسن که شماها عقل ندارید که انسانها را با یکدیگر مطابقت می کنید
ناشناس
0
0
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
به فرض صحت این خبر،چه ربطی داره،ی نفر بد شد که دیگه همه خانوادش بد نمیشن،فرزند امام منحرف هست و فرزند دیگرش امام،بعضیا عادت کردن مثل مگس باشن،الله اجعل عواقب امورخارجه خیرا
نادر
0
0
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
نشددلیل خیلی ازفرزندان مقامات حکومتی به لطف پدرانشان .........
متین
0
0
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
حالا باشه الان فرزندان و آقازاده ها هم تو آمریکا و اروپا خوش میگزردنند زندگی می کنند پس اگه اینطوره کلا اونها هم!!!
ناشناس
0
0
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
هر دو خواهر اصالتا زابلی هستن که به جهت نظامی بودن پدرشان به زاهدان رفتن پدرشان هم شهید شده
علی
0
0
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
۸۰درصد نون خورا نظام .یا بچشون یا برادر یا خواهر اونو مشغول علیه نظام هستن.
رعیت عاشق وطن و اسلام و قانون بی تبصره
0
0
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سلام و درود
یادی هم از فرزندان و فامیل متخلف یا مفسد و خیانتکار تعداد قابل توجهی از مدیران و چهره های سرشناس نظام بکنید تا مظنون به بی عدالتی نشوید
آری ، براستی سرنگون باد هر خائن به انقلاب و ملت ایران و حکومت جمهوری اسلامی مظلوم
ناشناس
0
0
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
به فرض مثال خواهر هم باشند گناه این دست را از این دست نمی پرسند
رضا
0
0
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی به هم داره؟ مگه کسی را توی قبر کسی دیگه می ذارن. پسر میر سلیم هم عضو گروههای دشمن نظام بود. پسر محسن رضایی هم که یادتون هست؟
بی نام
0
0
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اگر مظلوم بود که این مدیران را برقرار نمی کردند پس خودشان مدیر بد ، انقلابی نما میخواهند
داودی
0
0
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
قابل توجه خواهرمعاندش واحمقهاییکه میگن درنظام کشور به مخالفین میدان کارنمیدهنداین هم دلیلش
زیبا
0
0
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلا هیچ شباهتی هم بینشون نیست
ناشناس
0
0
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلاً باشه مگه انگشت های دست همه برابرند حضرت یوسف با برادراش هم فرق داشت
عبدالغفور
0
0
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
الان اخراج اش کنید
امیر آشفته
0
0
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اگر واقعا این طور باشد باید برای این انتخاب و نظام متاسف بود.
ناشناس
0
0
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
در آین مملکت گل و بلبل حتی هم محلی یک سیاسی که با این نظام زاویه دارد باشی حق نداری شغل دولتی داشته باشی چطور حرف شما رو باور کنیم.
ا
0
0
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
هرکسی خودش مسئول کارخودشه تازه اگه خواهر هم باشن هیچ ارتباطی به هم ندارن
حامدخان
0
0
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خب سوای مسائل سیاسی باید بگم خداوندبه هردوتا خواهربهره زیادی از زیبایی عنایت فرموده
فیروز
0
0
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
پس همه سر کار بودن .
ناشناس
0
0
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خانم زهرا شهرکی یا همان سیما ثابت اصالتا اهل منطقه میانکنگی زابل هست
علی
0
0
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سلام اصلا صحت ندارد خانم طاهره شهرکی از دیار سیستان می باشد وتاکنون یک نفر از سیستان جذب منافقین وبرعلیه نظام باتمام کاستی ها نشده است....خانم سیما ثابت شاید فامیل شهرکی رایدک میکشد....شهرکی طایفه با اصالت ونجابت هستند
ناشناس
0
0
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
قیافه شون شبیه همه هابیل و قابیل هم برادر بودن
محمد
0
0
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
به فرض هم درست باشه.هرکس مسئول کارای خودشه.
ایرانی
0
0
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
شبکه های ماهواره ای یه جورایی ومجریان ودست اندرکارانشان اکثرا سیاست خارجی نظام را توجیه میکنند وداستان یه بام ودوهوا به یه بام وچند هوا تبدیل شده است مثل شبکه سحر که تفاوت فاحشی بارسانه های داخلی دارد و....
قاسم
0
0
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی به حقانیت نظام داره
ناشناس
0
0
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه اشکال دارد مهم اینه که تونسته نظر عبدالمالکی رو بعنوان مشاور جلب کنه،اینا رو جدی نگیرید
ناشناس
0
0
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داشت این چرندیات شما؟؟؟؟هر کی راه خودش میره
کوروش
0
0
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
خیلی از مسوولین از خانواده درجه یکشون اون آب هستن یا بعنوان شهوند معمولی یا خبرنگار یا حتی کارمند دولت خارجی . آخوند فرحزادی پسرش مجری شبکه ایران اینترنشنال هست
ناشناس
0
0
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اخ دلم براتون کباب شد مظلوم کی بودی تو
امیدی
0
0
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره ،فرزندان خیلی از مسئولین هم بیرون از کشور ویا قبلا ضد انقلاب بودن .،واقعا چه ربطی داره .که بوق وکرناش می کنید
ایرانی
0
0
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مظلومیت نظام چه ربطی به این دوتا خواهر دارد.هر کس رفتار و شخصیت خودش را دارد، همه مجری‌ها و کارمندان تلویزیون‌های ماهواره‌ای بستگان و خانواده‌ای در کشور دارند و ممکن است حتی در سازمان‌و ادارات مهمی مسولیت داشته باشند،تازه کی گفته اینا باهم خواهر هستند،خبر فیک نده لطفا.
حسن
0
0
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
کارِ خدا را ببین عاقبت ما را باش یکی خائن به وطن دیگری ازجان گذشته در راه وطن خلاصه بنی‌آدم هست و گوشت و استخوان
سید
0
0
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
من تو این مسابقات شرکت نمیکنم فیلم پینوکیو زیاد دیدم
شهروند
0
0
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
متاسفم برای کسانی که براحتی تهمت میزنن و باید در آخرت پاسخگو باشند خانم طاهره شهرکی فقط تشابه فامیلی دارند طایفه بزرگ شهرکی در چندین استان زندگی می کنند آبروی مومن از خونه خدا بالاتر چرا سایت شما بدون دلیل و فقط جهت تخریب این خبر رو زده
مهدی
0
0
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اصلا اینکه این خواهر اونه چه ربطی به حقانیت نظام داره ؟
یه کاربر
0
0
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
هر دو زیبا هستند و من مشتری همینیم که در چابهاره و مقنعه پوشه
ناشناس
0
0
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
اتفاقا خیلی شبیه هستند و ایشون هم نسبت اش را رد نکرده
حق گو
0
0
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
آخه این چه سخنی هست چه ربطی داره اینکه خواهر لین مجری در کشور مسئولیت داره حقانیت نظام میرسونه . هرکدام توی قبر خوذش میزارن لابد با نظام چفت هست که شغلش دادید وگرنه صدبار اخراج شده بود. هرکس یک جو وجدان داشته باشه ایت دو خواهر رو بهم ربط نمیده و حقانیت نظام هم نمیدونه هرچند خانم مجری هم طرفدار شما بود که اخراج شد
ح
0
0
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه توجیه مسخره ای، این همه آقازاده رفتن اونور آب چی؟ پسر معاون رئیس جمهور چی؟
ناشناس
0
0
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
فرزندان مقامات و مسیولین در انگلیس و کانادا و آمریکا هستند.همه‌ی اینا دلیل حقانیت نظام بود دیگ بفرض ک خواهر سیما ثابت در این نظام شاغل باشه هم از عجایب است
ناشناس
0
0
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
فرزندان مقامات و مسیولین در انگلیس و کانادا و آمریکا هستند.همه‌ی اینا دلیل حقانیت نظام بود دیگ بفرض ک خواهر سیما ثابت در این نظام شاغل باشه هم از عجایب است
حمید
0
0
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
الهی بمیرم مظلومیت این نظام همه رو کشته
فرشاد
0
0
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
پسر عمر هم طرفدار علی بود .چندتا امام جمعه هم پسراشون اعدام شدند . موضع شما بی ربط است
ناشناس
0
0
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سوال مهم
خب خب فهمیدیم حالا چه ربطی داره؟! چه ربطی به مظلوم بودن یا نبودن داره؟ ههههههه
حسام
0
0
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
یکی از آخور میخوره یکیشون ازتوبره
ناشناس
0
0
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
صحت دارد
رامین
0
0
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی دارد،هر خواهر بینش خود را دارد،حتما ایشان بخاطر قابلیتها بعنوان مشاور انتخاب شده،مگر شهیدان استاد مطهری و دکتر مفتح علیرغم سالها مبارزه و حبس در نظام گذشته هر دو به عنوان استاد دانشگاه در نظام سلطنتی مشغول بکار نبودند.
ali
0
0
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره، هستند افرادی که الان سررسفره نظام هستند سال 57 و قبل از انقلاب جزو گروه مجاهدین خلق بودند که وقتی این گروه شد گروهک منافقین به نظام روی آوردند و یا هستند پدرانی که همین الان جزو ارکان نظام و پایه ثابت نظام هستند ولی فرزندش جزو گروه منافقین بود که لو رفت که اخیرأ هم در موردش در فضای مجازی زیاد صحبت شده که البته به لطف ارتباطات پدر مورد عفو نظام قرار گرفتند و یا اینکه بازم هستند مثلأ مجری معروفی که برادرش جزو شبکه معاند است و اون ور آب یک برنامه اختصاصی داره ولی برادرش جزو مجریان مطرح کشوره این یکی رو اسمش رو میگم چون همه می‌دونن جناب حسینی مجری معروف که خاطرات زیادی از مجری گری ایشون داریم و الان کجا تشریف دارند بله یک شبکه اختصاصی در بلاد کفر دارند و بر علیه نظام تفرقه افکنی میکنند ولی برادرش همچنان در سیمای ملی مجری گری می‌کنه اینها نمونه ای هستند که بدانید این مجری‌ که شما فرمودید انگشت کوچیکه حسینی خارج از کشور هم نمیشه لذا ضرب‌المثلی هست که میگه برادر رو جای برادر دار نمی‌زنند و بجایش بازخواست نمی‌کنند و در آخر اگه هدف شما خراب کردن چهره ای است اینکار اشتباهی است چون اینگونه موارد از خیلی پیشتر بوده و چه بسا بعد ها هم خواهد بود موفق باشید.
ناشناس
0
0
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
تا کور شود هر آنکه نتواند ببیند ، خواهر را که بجای خواهر مجازات نمی‌کنند
ناشناس
0
0
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
یعنی چون یه آدم دیگه کاری کرده خانوادش هم باید مجازات بشن ؟؟؟؟‌که مطمعنا این خواهرش نیست
محمد
0
0
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
دروغ تحویل مردم ندین...اگر صحت داشت تا حالا جد و آبادش رو با خاک یکسان میکردن.
مسعود
0
0
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
من فقط حقانیت و مظلومیت نظام رو متوجه نشدم !!!!
علی
0
0
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
از اینجور خانواده ها نباید استخدام دولت باشن...اینا قلبا با نظام و انقلاب نیستن فقط هدفشون حقوق و مزایاست اگه پاش بیفته مثله خواهر یا برادرشون علنا با انقلاب و نظام مخالفت میکنن.
هادی
0
0
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آیا می دانستید فرزند آقای میرسلیم جزو منافقین بوده و به اعدام محکوم شده ولی عفو شده و آزاد گردید ، پدرش هم صاف صاف توی این مملکت می چرخه و کمتر از پسرش به این مملکت خیانت نرده و خون مردم رو کرده تو شیشه
ناشناس
0
0
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
هاتف صالحی غیر فعال رسانه ای بشی واست بهتره، با این خبر بی ارزشت خودت رو ضایع کردی،نظام خودش میگه راه برای همه برای اومدن به کشور بازه بعد تو اومدی یه مسئله ای که صحتش هم معاوم نیست برجسته کردی فقطفقط خودت ضایع شدی وبس
یه استاد دانشگاه
0
0
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ربطش اینه که مثل خاوری که پسرش تو کانادا بود و زمینه فرار را سریع فراهم کرد این هم حسابی جمع میکنه بعد توسط سیما جون سه سوت میره اونور آب. ما میمانیم و مردم مظلوم بی دفاع.
بابک
0
0
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ربطش چیه!؟
دلسوز خسته
0
0
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
این موضوع چه ربطی به مظلومیت نظام داره
دریک کشور ی که داعیه آزادی و دموکراسی داره
این موضوع معنی ندارد
بابای جلال آل احمد دوره پهلوی آیت الله و روحانی بود ولی در یک دوره جلال کمونیست و توده ای شد ولی دوباره عقایدش تغییر کرد این یعنی مظلومیت نظام شاه
نخیر ........
علی
0
0
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چه ربطی داره میرسلیم هم نماینده مجلس و کلی سمت داره پسرش هم عضو منافقینه
بنده خدا
0
0
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
هم از توبره می خورن هم از آخور خوب از خارج سیسمونی بچه آبجی می‌خره می‌فرسته نمیدونم هیچی سر جاش نیست
رضا
0
0
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بنظرمن شایداین خواهروطنپرست باعث شدک سیمای ضدنظام رامجبوربه استعفادرشبکه معاندنماید،،،،درهرصورت خبرخوبی بود،آرزوی موفقیت برای بانوی وطنپرست،انشاالله
ناشناس
0
0
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آفرین به اون کسی که این خبر دروغ رو پخش کرد .بنده خدا طایفه شهرکی همیشه در معرض تهمت بوده و هست از فرداست دم انتخابات بگن این خواهر و یا وابسته فولا شهرکی هستش گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل خواهشن اشتباه یک فرد رو به یه قوم نسبت ندید .این دو خانم فقط بخاطر اینکه از یک طایفه هستن باید گفت خواهرهستن .بله خواهر دینی و قومی بله ولی از یک مادر و پدر نیستن بنده هر دو نفر رو میشناسم اصل و نسب هردو رو هم میدونم و اصلا هیچ ربطی جز تشابه فامیلی ندارن .و فقط دوستان دینی وجهه و شخصیت حقوقی میخوام خانم طاهر ه شهرکی رو به هر نحوه که شده خراب کنن.که یک فرد شیعه چرا در منطقه بلوچستان مسولین داره حال ببینید چه دستهای پشت پرده هست
محمد
0
0
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اینا همه با هم هستن فقط مردم ایران سر کارن
مهاجر
0
0
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اگه ی شهروند عادی باشی بخوای جایی استخدام بشی و ی همچی موردی داشته باشی رد میشی
Mw
0
0
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اصلا خودشونو ناراحت نکنید
اون شهرکی میاد پیش این شهرکی مشغول کار میشه
همین که اون شهرکی ازاون شبکه فاسد جدا شده ما باید با آغوش باز
اون رو بپذیریم که میز کناری این شهرکی کار کنه وبه ایران عزیز خدمت کنه
ناشناس
0
0
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
گیرم این دو شخصیت به هم ربط داشته باشن به شما چه مهم عملکرد فرد آنقدر مسول برای منطقه آزاد آمدن که هیچ غلطی نکردن حالا چسبیدیم که این فرد خواهر فعلا پس مشکل داره .ای خاک عالم بر سر هر کس با این سطح فهم و شور
غلام
0
0
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چه ربطی داره عیسی به دین خود موسی هم به دین خود چرا خبر دروغ پخش میکنید داخل منطقه جنوب هزاران نفر هست با یه فامیل تویک شهر
صفا
0
0
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آقایان رسانه ای بلدن چگونه مطلبی را نسنجیده حالا دروغ یا راست منتشر کنند و بازدید کنندگان میلیونی داشته باشند.قضیه شبیه کارگر چاه کنی بود که به صاحب کارش گفت از این چاه آب درنمیاد.
یارو گفت از این چاه اگه برای من آب هم درنیاد برای تو نون درمیاد تو کارتو بکن.
اینجا هم آقای فعال رسانه ای کلی زحمت کشیده یکی را کشف کرده تو ذوقش نزنید.
به فرض محال خبر صحیح هم باشه از این نمونه ها زیاد داریم که آقایون و خانما به خیلی هاش اشاره کردن
این مظلومیت نظام که محسوب نمیشه سرافرازی و حقانیت و عدالت نظام را میرسانه هرکس با نظامه از تخصصش استفاده میشه حتی اگر خواهرش هر کاره ای باشه
ناشناس
0
0
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خدایا ملت وکشور ایران را از هربدی چه از طرف دشمنانش اعم از داخلی وخارجی حفظ فرما و همیشه این ملت را درپناه خودت به رشد وبالندگی برسان وتمام دنیا به فکر و دست پنجه ایرانیان فتح بنما و همه ایرانیان را در هرجای دنیا هستند با محوریت مهربانی و دوستی و عقلانیت و وطن دوستی و مردم دوستی ودفاعی از ارزشهای دینی متحد گردان وهیچوقت حتی یک وجب از خاک میهنشان را با پذیرش تابعیت کشور بیگانه‌عوض ننمایند وهیچوقت فریب دشمنان ایران و ایرانی را را نخورند وبدانند که در طول تاریخ ایران بیگانگان جز خیانت به ایران در کارنامه خود ندارندوباید مواظب طرح و نقشه های شوم انگلیس و امریکا و روسیه و چین و فرانسه و...باشند تا گرفتار دامهای انها نسوند
کاظم
0
0
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ربطی به هم ندارند ولی درسته نظام مظلوم هست ولی مقتدر هست مثل امیر المومنین که مظلوم بود ولی مقتدر ۲۵۰ شبکه فارسی زبان علیه این نظام تبلیغ می کنند مثل این که نظام به گله ی کفتارها حمله کرده چه داخلی و چه خارجی
درنا
0
0
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آیا میدانستید پسر میر سلیم جز گروه منحوس!منافقینه !!!!! در ثانی مظلومیت نظام !!!!! بعد هم میشه شباهت این دو مسئله چه ربطی به مظلومیت نظام داره ؟؟؟!!!!!!
حمیدرضا
0
0
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سلام
1 . احتیاط شرط عقل است
2 . مارگزیده از ریسمان ....
3 . چراخودعبدالمالکی جواب نمیده؟
ناشناس
0
0
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چرا مظلومیت نظام؟ باید بگی از مظلومیت مردم بینوا و بدبخت ایران همین بس.
پاچه خواری هم حدی داره
ناشناس
0
0
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
واِلله انقلاب یک سفره ایی پهن کرده یک عده خاص دارن دورهمی میخورن...فقط یک عده!!!اونوقت گناه امثال من اینه که نه فرزند جانبازم و نه فرزند شهید،این میشه که ۲۱ سال در شرکت نفت بصورت نیروی شرکتی کار کنم و یک عده با دو سال سابقه استخدام میشن.اینه سفره انقلاب.این خانم حتما جزئی از سفره انقلابه...حالا با هر طرز فکری زیاد مهم نیست
مسیح
0
0
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
مسخره .خوب که چی حالا.تازه خانم سیما ثابت کلی هم طرفدار داره ومادوسش داریم .همچین نوشته انگاری مردم عاشق نظام هستند که حالا ازخانم سیما ثابت بدشون بیاد هه
رضا شون
0
0
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
عیبی نداره خواهر هستند
شهبازی نقطه صفر مرزی غرب
0
0
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ای نظام اینقدر بزرگ وثابت شده است؛هرکس به اندازه معیار خودش می سنجد واقعا هم بزرگ بوده وهست وهم مظلوم واقع شده است؛کور شود آنکه نتواند دید.
ناشناس
0
0
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اگه بخواهید از این دید ومنظر نگاه کنید ،،که خیلی ازمسئوران اینچنینی غرابت فامیلی دارندمثل همین پسر میرسلیم ثابت شد وحکم هم گرفت ومجاهدینی بود وبواسطه منصب پدر آزاد و.....وپسرخیلی از مسئولان هم همینطور ،وپدرانشان همچنان مشغول بکار ،،،توی یه خانواده کوچک که عقاید وافکار پوشش شان ووویکسان نیست توی جامعه ای به این بزرگی هم قطعأ همینطوراست وباید بپذیریم وکناربیآییم
محسن
0
0
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
شهرکی یک طایفه ی بزرگ شیعه در سیستان و بلوچستانه و طاهره هیچ ربطی به سیما یا در اصل زهرا شهرکی نداره
پرویز
0
0
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اینترنشنال از نظام اسلامی خط می گیرد .
علی
0
0
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
تور چه صنم
ناشناس
0
0
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
این سایت اکثر خبرش دروغ است
سلام
0
0
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ازپسرمیرسلیم روانی چه خبر؟عکس اونهم بذارید؟مگه جرمش جاسوسی برای اسرائیل ومنافقین نبود؟مگه خائن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود؟
محمد
0
0
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اینا همشون( مسئولین) با هم همدست هستند
بهرام
0
0
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
به نظر من باید اعدام کنند تا عبرت بشه برای دیگران که نتوانند مظلومت نظام را اینگونه بی ربط فریاد بزنند
عشایر
0
0
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سلام. پسر آقای جنتی میگن زد انقلاب بوده
Sajaaad
0
0
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
عزیرم یا معنی مقدس را نمیدونی یا مقدس را بهت اشتباهی توضیح دادن
مقدس یعنی عاری از هر عیب ایراد
الان که خودت داری میگی شهرکی ایراد داره
ناشناس
0
0
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سیما ثابت خیلی خشگلتر هستس
بنده خدا
0
0
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آخی، عجب نظام مظلوم و چاپلوسهایی مثل هاتف صالحی

اون ... گماشته و مهره خود نظام هست. دیگه حنا تون برای مردم رنگی نداره.
شما هم اقتصاد ۲۴ نان بازو بخوردی
محمد
0
0
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
به قول میر سلیم که همکاره نظام هست چه ربطی داره
پسر م جزء منافقینه به من ربطی نداره
امیر
0
0
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اخه چ ربطی دارد،،،ایشان گناهش چیه،،،،چون خواهر ایشان هست ،،،چرا چرا ،نگرش ها،ایدئ لوژی،سلیقه ها ،افکارمتفاوت هست
ناشناس
0
0
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اینها که میگن خانواده هامون در ایران تحت فشارند؟؟!!!
ناشناس
0
0
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اره خییییییلی مظلومه نظام با این دروغها بیشتر ابروی خودتونو میبرید بقولی مظلوم نمایی میکنید عجبا ولی افسوس که دیر شده وحناتون رنگی واسه این ملت مظلوم نداره ملت مظلومه نه نظام
ی ایرانی
0
0
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
عزیزان خانم سیما شهرکی تک دختر خانواده هست پدرش شهیدشده...سه تا برادر داره داره که یکی از اونها مسول سهام عدالت و پروژه خونه های مسکن مهر وتوزاهدان به عهده داشته....آدرس خونشون زاهدان .... منزل شهید شهرکی...من همسایه دیوار به دیوار شون هستم
حسن
0
0
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آقا پسر اعدامی احمد جنتی دوم پسر مرحوم آیت ال محندی گیلانی سوم پسر روحانی خزعلی پسر محسن رضائی پسر کاسه داغتر از آش( میر سلیم ) و دهها فرزند و برادر کنونی رهبران کنونی نظام اصلا شیخ علی تهرانی را که فراموش نکرده اید ؟! هنوز بشمارم ؟
ناشناس
0
0
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بیایید اگه بیچارگی کشیدیم فقر کشیدیم بازم سالم و درست رفتار کنیم ابرو شونو نبرید شاید ایشون پاکدست بوده اون یارو فریب و زرق و برق ازادی خواه بوده شاید ایشون از خدا و اعمالش بیشتر ترسیده اون یارو ن از خدا و پیغمبر نترسیده و برا پول و ازادی گشتن و رنگار نگ پوشیدن پسندیده قضاوت نکنیم تهمت نزنیم ایشون جرمی نکرده شاید خواهرش فساد کرده پای این نباید نوشت هر چند خب حرف زیاده
م. ش
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
هر وقت تعدادی خبر سرگرم کننده بود یعنی از یه جا دارنه دزدی میشه
اینم سر مارو گرم کنه
ناشناس
0
0
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اگر این نظر شماست که باید خدمت نویسنده این مطلب عرض کنم عبسی به دینش موسی هم به دینش دوم عمو پیغمبر ابی لهب بوده سوم ۴۰۰۰ نفر از فرزندان پدران دو اتیشه نظام در کشورهای غربی مشغول کار و درس و کارهای دیگر هستند که ماشاالله فیلمهاشونم کم لو نمیره ودر اخر فامیل شهرکی درسیستان از فامیلهای خیلی زیاده مثل موسوی مثل یار احمدی در لرستان مثل زنگنه در خوزستان مثل هرمزی این دلیل نمیشه در ضمن نوح پیامبر بود و پسرش چی شد پس از این قیاسهای بچه گانه وبدون تفکر نکنید
حسین
0
0
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
از این موردها زیاد تو مملکت هست همین میرسلیم و آقازاده اش که اظهر الشمس هست اگر بخواهیم بر این اساس قضاوت کنیم هیهات خواهد بود...
ناشناس
0
0
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اگه از مظلومیت نظام میگی .از پسر جنتی پسر رضای برادر جبلی پسر میر سلیم وخیلی های دیگه هم نام ببرید که چار چنگولی خوابیدن روی سفره با برکت انقلاب
امین
0
0
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
واقعا نظام مظلومه. در کشورهایی که مخالفین لونا رو توی سفارتخانه ها تکه تکه میکنن و میسوزونن ایران اینجوریه . تازه یه عده در معیت پلیس نظام و در اوج دموکراسی شعار میدن مرگ بر دیکتاتور!!!! اینا یا معنای دیکتاتوری رو نمیدونن یا معنای دموکراسی رو . چون اگه با یه دیکتاتور روبرو بودن همونجا اونا رو می‌ریخت توی چرخ گوشت.
ناشناس
0
0
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سلام من به همین عنوان بسنده کنم که اولا در حقانیت ومظلومیت نظام من شک دارم دوم اینکه این دلیل نمیشه ما دونفر روهم میشناسیم که یک نفر درون نظام موافق نظام و دیگری بیرون از نظام مخالف نظام هستند واز یک خانواده هم هستند
ناشناس
0
0
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ببینید که نظام مقدس چه منتی بر سر رعایایش می گذارد و لطف می کند که حساب هرکس را جدا از فامیل و خانواده اش بررسی می کند!
محسن
0
0
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ربطش اینه که شما اگر به آمریکا بخواهید بروید و اسمتان با سدار سلیمانی یکی باشد شما را راه نمی دهند
زارعی
0
0
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ایران قوی فراتر از مرز های سیاسی عمل می کند
ناشناس
0
0
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چه فرقی می‌کند آن خواهر لندکروز است این خواهر پراید
مهرداد
0
0
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
تمام مسعولین کشور اشناهاشون تو خارج کنار دریا هستن خودشون اینجا
خانم شهرکی هم ی نمونه اش خواهرش تو آمریکا خودش مدیر مناطق آزاد چابهار امیدوارم هرچه سریعتر اخراج شه
فرهاد
0
0
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اون وقت یه بنده خدایی که از ته ایران میخواد واسه گروهبانی استخدام بشه تا ده نسل دور و برش را در نیارن استخدامش نمیکنن میگن نتیجه خاله ت و نبیره زن عموی پدرت ضد انقلاب و منافقه به همین خاطر ردصلاحیت میشی و از استخدام خبری نیست. سیما ثابت که جای خود دارد.
علی
0
0
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بدبختی وعقب ماندگی کشور ما وجوا امثال شماست که در راس قرار گرفته اید وهمه افکارتان چرت است مگه قراربود خانم سیما بسیجی باشه
ناشناس
0
0
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
به من و ما و بقیه چه ربطی داره . مگه خدا نگفته انسان و مختار آفریدم که خودش انتخابگر باشه. آزادی فکر و عقیده هر کسی به خودش مربوطه . درسته منم خودم به اقتضای کارم بلوچستان و سیستان زندگی کردم فامیل مشابه زیاده در حالی که هیچکدوم به هم نسبتی ندارند . پس خواهشا توی زندگی خصوصی مردم دخالت نکنید .
منصف
0
0
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آدم خوب و با وجدانی نیستی که این مطلب را گذاشتی
ملانصرالدین
0
0
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چند سال دیگه می بینید شبکه ایران اینترنشنال مال خود دولت بوده
ناشناس
0
0
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خوب الان یعنی چه ...
محمد
0
0
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
نظرهمه در جای خود محترم
ولی این مراکز حراستی ونظارتی دستگاه ها چکار میکنند ، نمیگویم باید اخراج شود . ولی درجایی بکارگیری شود که حساسیت نداشته باشد .
یا همه قربان صدقه قیافه اش میروند .
اول ازهمه باید برخورد سختی با حراست آن مجموعه شود. تاعبرت سایر مراکز حراستی شوند.
علی
0
0
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
الان این چه ربطی به مظلومیت نظام داشت خیلی از مسولین هستن که نمیشه نام برد ولی فرزندشون با منافق ومجاهدین بوده هرکسی رو تو قبر خودش میزارن
انقلابی اصیل
0
0
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خیلی سریع و فوری باید طاهره شهرکی برکنار و بازداشت و زندانی شود و اموالش بنفع بیت المال مصادره شود...و خیلی سریع و فوری و انقلابی حجت عبدالملکی بازداشت و فوری در ملاء عام شلاق زده و اعدام شود و اموالش ب نفع بیت المال و نظام و دولت انقلابی مصادره شود...
مالک
0
0
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سلام.به نظر من نگارنده می خواست این مطلب را برساند که با اینکه خواهرش اون طرفی هستش نظام کار خواهر را به پای این خواهر نمی گذارد. یعنی همون مطلبی که همه دوستان به اون اشاره کرده اند.
رضا
0
0
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
دیگه سخته مردم رو با این اخبار دست ساز اسکول کنید الان دیگه برعکس شده اسکول خودتون هستید
ناشناس
0
0
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ربطی نداره تازه عملکرد پسران و دختران مسئولین نظام که پدرشون پول ملت بهشون میدن میرن خارج عشق وحال به پدارشون ربطی نداره اینا که خواهرن از پول نظام هم لابد بی نصیب
منتقد
0
0
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
پسرعموی پدرم قبلا عضو یکی از سازمانهای مخالف نظان بوذ.هرجا برای رشته های غیرمتمرکز یا استخدامی دستگاههای دولتی من قبول شدم توی مصاحبه ردم کردند.
محمدرضا
0
0
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
مگه برا ما اهمیت داره که کی قوم کیه،الان دوتا جناح اصلاح طلب و اصولگرا داریم باهم میخورین جلو ملت شو دشمنی میگذارن بعد شب میرن خواستگاری از بچه های هم و به ریش ملت هم میخندن
کریم جلالی
0
0
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خوب که چی چه ربطی داره؟مگه تمام اهل وعیال سران نظام موافق نظامند؟
مردم داغ دیده
0
0
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ای خبرنگار دروغگو اگر جرعت داری چندتا از ،،،،، مسولین که دارن با این پول مملکت وبیت المال دارن توی خارج کنار ساحل خوش میگذارن که کم هم نیستند نام ببرید بله اینجا کشور اسلامی است و مسلمان که براحتی آب خوردن با آبروی مردم بازی میکنند که باعث خجالت است
ناشناس
0
0
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
مگر طاهره قیومی که هشتک مهسا امینی میزد زمان اغتشاشات مشاور وزیر گردشگری نیست ؟ دیگه اینکه خواهرش گناهکار هست نه خودش بعدم مگر کم بزرگان در نظام بودن مثل پسر ایت الله طالقانی یا گیلانی یا برادر شهردار سابق و و و
علی
0
0
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چه ربطی داره پسر نوح هم با بدان بنشست چیچی نبوتش گم شد دلیل نمیشه اون که مخالف نظامه خواهرش هم همون دیدگاه رو داشته باشه
رسول کرمی
0
0
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سیما جان با اصالتترین و دوست داشتنیترین و باغیرتترین زنی که من خیلی دوسش دارم
احمد
0
0
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
مسئولان حراست منطقه آزاد چاه بهار در این رابطه‌ باید بازخواست شوند
ناشناس
0
0
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
حجت عبدالملکی اینقدر باسواد هسته که دگه نگو توپ سوادش سیاستش
اقتصادش تجارتش بازرگانیش خلاصه ...پروفورسور عبدالملکی...
حاج علی
0
0
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
حقانیت و مظلومیت نظام!
ناشناس
0
0
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
هر کس را توی قبر خودش میذارن
نکنه باید بشه مصداق

گنه در مصر آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
از خدا بترسید
ناشناس
0
0
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
یاللعجب
شریف زاده
0
1
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
آیا می دانید شهید محمد منتظری فرزند حسینعلی منتظری است. مردانگی و مروت شهید محمد منتظری کجا ، سر سپردلگی پدرش به منافقین ، باند مهدی هاشمی ملعون، کجا
کسی که تا قایم مقامی حضرت امام انتخاب شد ولی چون لایق نبود عزل شد. و با نظام ور افتاد .
ناشناس
0
0
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
جمع‌ کنین‌ بساط‌ دروغ‌ رو
قدی‌ که‌ بهر خدمت‌ بخلق‌ علم‌ کنی
بهتر زقامتیست‌ که‌ به‌ محراب‌ خم‌ کنی.
غلام رضایی
0
0
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چه ربطی داره آخه ابله
محمد
0
0
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
حالا بفرض هم که خواهرش باشه رفتار وعقاید اون چه ربطی به ایشون داره چرا الکی می خوایند شخصی را دوچار حاشیه کنید و بدون اینکه مدرکی دال بر بد بودن اون باشه به صرف اینکه خواهر فلانی هستش با ابروش بازی کنید برای جلب توجه مردم به مطالبتان راهای دیگه ای هم وجود داره!!!!
مهدی
0
0
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
به صحت یاعدم صحت خبرکارندارم اما میدانم برای استخدام یک نفر ازکل خویش وقوم ،برادر ،خواهر،عمه،دایی و.....تحقیق بعمل می آورند که چکاره اند.
ناشناس
0
0
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
حقانیت؟اینها نشاندهنده عمق نفوذ انگلستان در رده های مختلف است
ناشناس
0
0
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
از این ... زیاد داریم مثلاً حسینی خانوادگی صدا سیما هستند
mhs
0
0
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چقدر مهمه واقعا؟؟؟ دوتا خواهر میتونن خیلی باهم متفاوت باشن چه ازلحاظ ظاهری وچه ازنظر باطنی.
رضا
0
0
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اول اینکه خودخانم ثابت نه اختلاص ۳هزارمیلباردی کرده نه با بابک زنجانی نسبتی داشته وهزارانه نیه دیگروامادراخرش حالا برفرض محال ایشان خواهرخانم سیمابودچه می شددست بردار ازاینهمه رزالتگری ودنبال بدنام کردن مردم نباش که تهمت سریعا گریبانگی ادم میشه
محمد
0
0
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
مملکت همینه .یکی انور اب داره گردو خاک میکنه .یکی اینور جانماز
اب میکشه
ابوالفضل
0
0
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خب چ ربطی داره ، اولا اون خانم که الان از اپوزیسیون تا اونجا که اخبار هست کنار گذاشته شده در ثانی ربطی ندارع ، مگه تو ژنتیک اینا مخالفت با جمهوری اسلامی هست ... این خانم شاید بهتر از خیلیا خدمت می‌کنه ... اصن ربط ندارع
ناشناس
0
0
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خواهر نیستن
ناشناس
0
0
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ما چیزی تا الان ندیدم پول نفت گاز معادن وووکجا میره
جمال
0
0
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سلام این انتخاب اشتباه است رزمه مهمترین دلیل برای انتخاب مدیر است.بسیار اشتباه است این ازادی و عدم تبعیض نیست این اشتباه ریاضی و محاسبات است.آیا کشورهای خارجی بودند ان را مویر میکردند.اشتباه ما تصمیم های احساسی در انتخاب مدیریت است
بهروز
0
0
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
به تازگی فایل صوتیی از سیما ثابت پخش شده که در آن صراحتا اعلام کرده که مدافع وجود جمهوری اسلامی در حاکمیت ایران است. و اعتقاد قلبی دارد که با توجه به وقایع منطقه اثبات شده که جمهوری اسلامی باید باشد البته این نظر او تعدادی از اساتید دانشگاه های انگلستان است.
فرزاد
0
0
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
همه چیزا به هم ربط داره
تا اون وره اب نرفته باشی و رابط اون ور آبی نداشته باشی تو هیچ پست و مقامی استخدامت نمیکنن .
اینایی که میگن چه ربطی داره یا دهنشون پره یا دارن میلومبونن .
درد نکشیده را چه داند درد چیست
اکبر
0
0
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اساسا هرشخصی چه از مسئولین و چه مردم عادی خویشاوند درجه یک در کشورهای دشمن با ایران داشته باشد نباید پستی داشته باشد.تجربه نشان داده که خیانت اتفاق خواهد افتاد،شکی نیست.اما از آنجایی که مسئولین نظام ما درست درجهت منافع دشمنان نظام حرکت می کنند لزومی نیست که نگران امثال این خانم ها شویم
حسن
0
0
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اولا که چه ربطی به مظلومیت نظام داره؟ ثانیا این همه آقازاده خارج و در حال عیش و نوش هستن چرا اونا رو نمیبینی؟
ناشناس
0
0
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بیچاره از سر بیکاری یه خبر زده ،خودشو فعال نشون بده
مهدی
0
0
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
فرزندان خیلی از مسئولین رتبه بالا هم جز منافقین بودند آخری همین پسر میرسلیم
امیر
0
0
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
میفرمایندجنگ‌رفته‌هابیکارندجاشوبدن‌به‌اونا.
اینوبگو
مهدی انصاری
0
0
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
البته که دور از انتظار نیست که اقوام و خویشان و دوستان مجریان کثیف و ضد ایرانی اینترنشنال، در جای جای مکانهای اقتصادی و سیاسی و تجاری و آموزشی و غیره ی ایران بر سر کار هستند و برای نابودی بیشتر کشور و سقوط ریال به زیر صفر تلاشهای مجدانه مینمایند....
غلام حسن
0
0
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
چه ربطی دارد، طایفه شهرکی ها یک قوم بزرگند ، این خانم می تواند یک نسبت بسیار دوری داشته باشد، از کجا معلوم خواهرش هست؟
تازه اگر خواهرش بود ، چه ربطی به این خانم داشت!!
محمد
0
0
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
اگه نظام مظلوم نبود که هر بی بته ای حرف مفت نمیزدمثل مکرون میزد تو دهنشون که چیز اضافی نخورن
علی
0
0
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بابا من نمی‌دونم تا کی تاوان یه عده هم وطن خوب ولی ساده رو باید بقیه ملت پرداخت کنن.آخه اصلأ دروغ یا راست باشه آخه چ ربطی به مظلومیت نظام داره؟کسی می‌تونه پاسخ بده ؟بعدش از کجا معلوم که همون مجری اینتر نشنال آدم جمهوری اسلامی ایران نباشد.سیاست پدر و مادر و کودک و خواهر و برادر نمی شناسد تمام.فقط وقت انتخاب نزدیک هست یذره دقت کنید باز هم ملت رو ی نوعی قول می‌زنن مثال هر جا میری جاده ها رو کندن و به اسم بازسازی جاده و آسفالت دارن دقیقاً ی روکش میکشن رو جاده ها مثال باید حداقل ۱۰سانت آسفالت بریزن ولی خدا شاهده ۲سانت هم نمیریزن من خودم تو همین کار.کار می کنم بودجه ۱۲سانتی آسفالت دریافت کرده ان ولی نهایتاً ۲سانت می‌ریزن.الان حتماً ی عده هم وطن شاید بخندن ولی بذره عمیق فکر کنن متوجه میشن چ دارم عرض می کنم.بذارواضح بگم چون به انتخابات نزدیک میشیم دقت کنید یذره نم نم داره قیمت همه چی آروم آروم پایین میاد و ملت باز قول میخورن تا تو انتخاب شرکت کنن و بعد انتخابات هم معلومه که عوضش دوباره قیمت همه چی بالاتر از قبل انتخابات میره.هم وطن لطفاً نخند و مسخره نکن من ی چیزی گفتم سربسته متوجه میشین انشالله بعد اینکه انتخابات تموم شد
ایران نیمه جان
0
0
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
این مظلومیت نظام رو خیلی باحال اومدید دلم کباب شد
اسماعیل
0
0
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
فساد باید جمع بشه تا مردم به نظام دلگرم بشن
مسعود
0
0
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
کجا مخالف نظام ه ؟ فایل صوتی ش رو عالم و آدم شنیدن که داره برای جمهوری اسلامی خودش رو ... میده
ناشناس
0
0
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
الله و اعلم
درود بر آدم های شریف و به تمام معنا انسان
و
ننگ بر آدم های پست و حقه باز و انسان نما
مشخص
0
0
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
ما رفتیم مصاحبه کاری واسه کارگری از من صد نفر پرسیدن کسی از فامیلت اگه خارج از کشور هستن بگو قبولت نمیکنن
چطور اینو قبول کردن ؟
نوبت مردم عادی میشه قانون باید سفت و سخت رعایت بشه
واسه خودشون عیب نداره
ایرانی
0
0
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
خدا رو شکر که از سران ایران هیچ کدامشان حتی برای خرید سیسمونی به خارج از کشور هم نمی روند چه برسه به زندگی کردن !!!!!!؟؟؟؟
سعید
0
0
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
اگه ثابت بشه خواهر همون خانم مجری هست نباید بعنوان مدیر ارشد ازش استفاده کرد که مثل فلانی یه روزی بیت المال رو بکنه کیسه ببره اونور به ریش ملت بخنده بانون بریدن مخالفیم ولی میشه در سطح یه مدیر رده پایین ازش استفاده کرد اونم باید زیر نظر باشد راپورت وامار به اونورنده
ناشناس
0
0
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
اینها قیافه گرا هستن
امین
0
0
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
برفرض که این خبر صحيح هم باشد بنظر نمیاد این سیما ثابت بی وطن که طبق آمار 49 درصد مهمانانش در طول اعتراضات تجزیه‌طلب بودند و یکی از عوامل خاموشی اعتراضات هم ترس مردم از تجزیه و نابودی ایران به دلیل نواختن مداوم همین شبکه‌های خائن بر طبل تجزیه طلبی بود اصولا مخالف جدی نظام باشه بلکه به همکار بیشتر شبیهه!
Ali
0
0
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
چه ربطی داره چرا شایعه پراکنی میکنید تا بیاد ثابت شود که کار از کار گذشته نگید این حرفها را در کشور ما متاسفانه یه حرفی از دهن یکی در بیاد همه ندیده وندانسته او را تایید میکنند که بزرگترین گناه را مرتکب میشوند اونا که در باره این خانم فکر احمقانه در سر دارند حتما از ستون پنجم دشمن کشورهستندامیدوارم خدا به راه راست هدایتتان کند
ناشناس
0
0
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
احسنت به شعور خوانندگان محترم. خوشم میاد تحت ثاثیر اخبار کذب قرار نمی گیرید.همین بس که پسر نوح چه ربطی دارد به نوح پیامبر تا بوده در تاریخ همین جوری بوده وهست وخواهد بود.
ناشناس
0
0
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
آخه چه ربطی داره
دو تا از عموهای پیغمبر (ابو لهب و ابوجهل) هم از دشمنان سرسخت اسلام بودند.
محمود
0
0
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
گنه کرد در بلخ آهنگری ،به شوشتر زدن گردن مسگری ،البته اگر بشه فعالین رسانه رو جزو گناهکاران شناخت .ولی مظلومیت نظام اثبات شده هست ......!!!!!
ساسان
0
0
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
اصلا خواهر هم باشند این چه ربطی داره به اون تازه خانم سیما ثابت هم که از کانال اخراج شد به دلیل حرفهایی که به طرفداری از نظام جمهوری اسلامی زد چرا می‌خوابیم یکی رو خراب کنیم
سعید
0
0
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
چه ربطی داره این موضوع . خیلیا از مسئولین بلند پایه بچه هاشون یا اعضا خانوادشون. وضعشون بدتر از سیما ثابتی هست . اصل ریشه است نه ریش ه
مهدی
0
0
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
والا به ظاهر اون بنده خدا مظلوم‌ترین و بی آلایشتره
ایرانیم - سنندج
0
0
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
من حدود ۲۰ساله در یکی از خودروسازی سایپا در پایتخت کار میکنم و اهل سنندج هستم و چون کرد زبان و سنی مذهب هستم متاسفانه اصلا بهم ترقی نمیدهند و نمیگزارند که رشد کنم فقط بجرم کرد بودن و سنی بودن که هیچکدامش رو اختیاری انتخاب نکردم که باید تاوانش رو پس بدم . متاسفم واقعا
شاهد عینی
0
0
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
این اشخاص بیکار و بی خاصیت از این کارها زیاد میکنند، آخه شهرکی یا ثابت به تو چه مربوطه فزول دهد
ناشناس
0
0
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
فرض را بر درستی این موضوع قرار دهیم. چرا بهزاد فراهانی پدر گلشیفته فراهانی از بازیگران مبتذل ،توی ایران داره بازیگری می‌کنه ؟ حتما میخواهید بگویید که این فرق می‌کنه ؟
علی رضا
0
0
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
اینها وسط کارراگرفت یکی اونجا یکی اینجا هوای همدیگررادارند
...
0
0
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
دلم برای مظلومیت این نظام میسوزه. بیچاره همه دارن میدزدن و ضربه میزنن و اعتراض میکنن و این نظام هم مظلومانه داره ارشاد لسانی میکنه
ناشناس
0
0
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
نباید این فرد پستی داشته باشه
بهروز
0
0
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
درود و عرض ادب خدمت همه دوستان .
اولا هر شخص بالغی مسیر زندگی و خط و مشی سیاسی مخصوص خود دارد .
یه خواهر در جهت مخالف نظام و یه خواهر در خدمت نظام موضوع خیلی عادی میباشد.
دوما وزارت اطلاعات کشور انقدر قوی است که به این موضوع اگاهی داشته باشد .
سوما بهتره به یک سری مسایل بزرگ سیاسی سرک نکشیم ، چون سیاست درسی نانوشته است و اموختن ان بهای گرانی را میطلبد .
درکل عده بسیار زیادی از فرزندان روحانیون ، وزرا ، نمايندگان مجلس ، رئوساي جمهور در کشورهایی مانند امریکا، انگلیس ،فرانسه، آلمان ، ... زندگی میکنند و شاغل هستند در این کشورها .
نه شرعا نه عرفا ، ایرادی ندارد
علی رضا شهرکی
0
0
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
اقتصاد 24چرا نشر اکاذیب و بدون تحقیق و مطالعه اقدام به نشر خبر می نماید
جهت اطلاع شما ایل شهرکی در منطقه سیستان از نظر نفوس وجمعیت هم سنگ ایل بختیاری در منطقه هم‌میهنان لر می باشد با قدمت واصالتی به پهنای تاریخ این منطقه و با تقدیم صدها شهید راه وطن و امنیت تا همین الان که شما در آسایش می باشید دین خود را به مملکت،نظام و انقلاب اثبات نموده است
سرکار خانم طاهره شهرکی هیچ نسبت سببی و نسبی با خانم ثابت ندارند
ممنون می شوم تحقیق بفرمایید در صورت صحت مطالب اینجانب تکذیبیه خبر را منتشر فرمایید
اسماعیل اسدی
0
0
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
ایا می‌دانستید که پدر برادر ودوماد معصومه علی نژاد از بسیجیان ۸سال دفاع مقدس بودن ایا می‌دانستید که خواهر بزرگوارشان از روحانیونی است آیا می‌دانستید که پدرشان از جانبازان دفاع مقدس است واز فرزندشان را اق والدین کرده
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار