تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

کاربرد کرم پودر در آرایش

کرم پودر یکی از محصولات مرسوم در دنیای آرایش است که در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. این محصول به صورت پودری و مایع تولید می‌شود و با اثر بخشی خود، پوست را مات و صاف می‌کند و نقاط ضعف رنگ پوست را پوشش می‌دهد.

کاربرد کرم پودر در آرایش

اقتصاد۲۴- کرم پودر یکی از محصولات مرسوم در دنیای آرایش است که در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. این محصول به صورت پودری و مایع تولید می‌شود و با اثر بخشی خود، پوست را مات و صاف می‌کند و نقاط ضعف رنگ پوست را پوشش می‌دهد. به طور کلی، کرم پودر ترکیبی از خصوصیات کرم پوست و پودر است و ترکیبی ایده‌آل از دو عنصر مهم آرایش است و در بسیاری از موارد به عنوان جایگزین مناسبی برای پودر سنتی و کرم پنهان‌کننده (کانسیلر) به کار می‌رود. در زیر توضیحاتی در مورد کاربردهای اصلی کرم پودر آمده است:
کرم پودر برای چندین منظور در لوازم آرایش استفاده می‌شود:

  • پوشش عیوب پوست: کرم پودر به عنوان یک پایه مات برای پوست عمل می‌کند و می‌تواند عیوب مختلف پوستی مانند جوش‌ها، آکنه‌ها، لکه‌های پوست، خطوط و چین‌وچروک‌ها را پوشش دهد. این محصول ترکیبی از رنگ‌های مختلف به رنگ پوست نزدیکی دارد و به عنوان یک کانسیلر هم عمل می‌کند.
  • مات کردن پوست: کرم پودر به پوست شما یک پوشش مات و مخملی می‌دهد که باعث می‌شود پوست شما ظاهری صاف و بی‌عیب داشته باشد. این ماتیته پوست باعث کاهش براقیت و چربی زیاد پوست می‌شود.
  • ثبات آرایش: کرم پودر معمولاً به عنوان یک محصول ثابت‌کننده آرایش نیز استفاده می‌شود. شما می‌توانید بعد از استفاده از کرم‌های پایه و کانسیلر، کرم پودر را به عنوان یک مرحله نهایی بر روی پوست خود بزنید تا آرایشتان را تثبیت کنید و به ماندگاری آرایش کمک کند.
  • تازه‌ کردن آرایش: اگر طولانی مدت آرایش را بر روی پوستتان داشته‌اید و می‌خواهید آن را تازه‌تر کنید، می‌توانید کرم پودر را به عنوان یک لایه نهایی اعمال کنید تا آرایش خود را تازه کنید و براقیت آن را کم کنید.

انواع کرم پودر از لحاظ بافت

کرم پودرها در بازار با انواع مختلفی از لحاظ بافت عرضه می‌شوند. در ادامه، برخی از انواع رایج کرم پودرها را بررسی می‌کنیم:

کرم پودر مات (Matte): این نوع کرم پودر دارای بافت مات است و ماندگاری آن روی پوست زیاد است و به پوست ظاهری صاف و مات می‌بخشد. این نوع کرم پودر به خصوص برای پوستهای چرب و مختلط مناسب است.
کرم پودر ساتینه (Satin): این نوع کرم پودر دارای بافتی متوسط بین مات و درخشان است. کرم پودر ساتینه برای انواع پوست مناسب است و به طور کلی برای ایجاد یک پوست درخشان و سالم عالی است.
کرم پودر درخشان (Shimmer): این نوع کرم پودر دارای ذرات درخشان و شیمر است که به پوست نور و براقیت می‌بخشد. این نوع کرم پودر بیشتر برای استفاده در مناطق خاصی مانند سینه، کتف‌ها و یا در آرایش‌های شبانه و خاص استفاده می‌شود.

کرم پودر سبک (Sheer): این نوع کرم پودر پوششی سبک و طبیعی دارد. به طور کلی، ضعف‌های رنگ پوست را کمی پوشش می‌دهد و ظاهری طبیعی‌تر به پوست می‌بخشد. مناسب برای استفاده روزمره و آرایش روزانه است.

کرم پودر متوسط (Medium): این نوع کرم پودر پوششی متوسط دارد و قادر است عیوب و نقاط ضعف رنگ پوست را به خوبی پوشش دهد. با استفاده از کرم پودر متوسط، می‌توانید ظاهری بی‌عیب و براق به پوست بدهید.

کرم پودر سنگین (Full coverage): این نوع کرم پودر دارای پوشش بسیار بالا است و می‌تواند تقریباً تمام عیوب و نقاط ضعف رنگ پوست را پوشش دهد. کرم پودر سنگین برای پوستهایی که نیاز به پوشش بسیار بالا دارند، مانند پوستهای با لک‌ها، جوش‌ها یا جای جوش‌های قرمز، مناسب است.

کاربرد کرم پودر در آرایش

نحوه استفاده از کرم پودر

در ادامه، نحوه استفاده از کرم پودر در بین لوازم آرایشی را توضیح می‌دهیم:

پیش از استفاده از کرم پودر، پوست را آماده کنید. ابتدا صورت خود را با یک محصول تمیزکننده مناسب شستشو دهید و سپس با یک تونر و مرطوب کننده پوست، پوست خود را آماده کنید. این مرحله به پوست شما کمک می‌کند تا برای جذب بهتر کرم پودر آماده شود و آرایش طولانی مدت‌تر داشته باشد.
اگر تمایل دارید، می‌توانید از پایه آرایش (Primer) استفاده کنید. پایه آرایش قبل از استفاده از کرم پودر بر روی پوست اعمال می‌شود و باعث می‌شود کرم پودر بهتر بچسبد و پوششی ماندگارتر داشته باشد.
با استفاده از انگشتان یا اسفنج آرایش، کمی کرم پودر را برداشت کرده و به آرامی و با حرکات دورانی آن را به صورت خود وارد کنید. می‌توانید از حرکات بالا به پایین یا به جهت پخش به سمت خارج صورت حرکت کنید.
در صورت نیاز به پوشش بیشتر، می‌توانید لایه دوم کرم پودر را به نقاط مورد نیاز اعمال کنید. در این مرحله نیز به حرکات دورانی از انگشتان یا اسفنج آرایش استفاده کنید.
پس از اعمال کرم پودر، با استفاده از پودر فیکس‌کننده (Setting powder)، آرایش خود را تثبیت کنید. پودر فیکس‌کننده را با استفاده از یک برس بزرگ و نرم به صورت پخش کنید و مطمئن شوید که کرم پودر به خوبی تثبیت شده است.
در نهایت، اگر تمایل دارید می‌توانید از سایر محصولات آرایشی مانند بلاشر (به رنگ آرایشگاه)، رژ لب و آی‌لاینر استفاده کنید تا آرایش کاملتری را ایجاد کنید.

ظاهر طبیعی: کرم پودر سبک به پوست ظاهری طبیعی و نازک می‌بخشد. بافت سبک آن باعث می‌شود که پوست شما همچنان نشاط و جذابیت طبیعی خود را حفظ کند، بدون اینکه به طور مصنوعی یا سنگین به نظر برسد.
احساس سبکی: کرم پودر سبک در مقایسه با کرم پودرهای سنگین، حس سبکی و راحتی را به شما می‌دهد. پوست شما قادر است به آزادی تنفس کند و احساس آرامش بیشتری داشته باشید، بدون اینکه احساس سنگینی یا ضغط روی پوست داشته باشید.

استفاده از کرم پودر اصل چه تفاوتی با کرم پودر فیک دارد؟

ترکیبات و کیفیت: کرم پودر اصل، توسط شرکت‌های معروف و معتبر ساخته می‌شود و از ترکیبات با کیفیت بالا و استانداردهای ارتباطی پیروی می‌کند. این محصولات معمولاً از مواد خالص ترکیب می‌شوند و فرآیندهای کنترل کیفیت دقیقی را طی می‌کنند.
به عبارت دیگر، کرم پودر اصل اغلب حاوی ترکیبات با کیفیت بالا، پیگمنت‌های قوی‌تر، فرمولاسیون دقیق‌تر و رعایت معیارهای بهداشتی بیشتری است. این باعث می‌شود که کرم پودر اصل به طور کلی در طول مدت استفاده بهتر عمل کند و به نتایج بهتری در آرایش منجر شود.

قیمت: کرم پودر اصل معمولاً قیمت بالاتری دارد. این به خاطر استفاده از ترکیبات با کیفیت بالا، تحقیق و توسعه بیشتر و برندها و شرکت‌های معروفی که آن را تولید می‌کنند است.

کاربرد کرم پودر در آرایش

نسبت قیمت کرم پودرهای مختلف

قیمت کرم پودرها ممکن است بسیار متنوع باشد و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد. در ادامه، عواملی که می‌توانند در قیمت یک کرم پودر تأثیرگذار باشند را بررسی می‌کنیم:

برند: برندی که کرم پودر را تولید می‌کند می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت محصول داشته باشد. برندهای مشهور، با تجربه و بازاریابی قوی ممکن است قیمت‌های بالاتری داشته باشند. این قیمت ممکن است به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا، تحقیق و توسعه بیشتر و قدرت برند در بازار باشد.
کیفیت مواد مورد استفاده: استفاده از مواد با کیفیت بالا، تاثیر مستقیم بر قیمت کرم پودر خواهد داشت. مواد با کیفیت بالا معمولاً گرانتر هستند و می‌توانند به بهبود عملکرد و عمر مفید محصول کمک کنند.

خرید اینترنتی کرم پودر

شما می‌توانید برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و اطلاع از قیمت بادی اسپلش و سایر محصولات با بهترین کیفیت و ضمانت عبارت مقابل را داخل گوگل سرچ کرده و بر روی اولین لینک کلیک کنید: لوازم آرایشی مدیاژ

 

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

تحلیل رائفی‌پور درباره ادعای شهادت سید حسن نصرالله

عکس/توئیت منتسب به دختر سید حسن نصرالله درباره وضعیت پدرش

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت All-in-One اپل امروز + جدول

فیلم/گریه مجری شبکه المیادین با اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

خبر فوری سعید جلیلی در تلویزیون درباره ترور نصرالله

فیلم/اعلام شهادت حسن نصرالله از بلندگوی یک مسجد

آخرین خبر از وضعیت سیدحسن نصرالله+عکس

آخرین جزئیات حمله اسرائیل به بیروت/ گزارش‌ها از وضعیت سلامتی سیدحسن نصرالله/ گزارش لحظه به لحظه از لبنان + فیلم و عکس

قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/دختر حسن نصرالله کشته شد

عکس‌های زیبای ترلان پروانه از جنوبگردی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

قیمت دلار تا بهمن ماه به ۷۰ هزار تومان می‌رسد؟/ بازار‌ها در انتظار شوک جدید گرانی دلار

نخستین واکنش محمود احمدی‌نژاد به شهادت سیدحسن نصرالله

تصویری از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله

فیلم/ لحظه اعلام شهادت شهید نصرالله در حرم امام علی (ع)

عکس/ محدودیت انتشار تصاویر شهید سیدحسن نصرالله در اینستاگرام

عراقچی خواستار برگزاری فوری نشست فوق‌العاده سران کشورهای اسلامی شد

جاده کرج - چالوس باز شد

آغاز نام‌نویسی برای اعزام نیروها به لبنان؟

دفاع تمام قد بایدن از ترور شهید نصرالله

پیکر سید مقاومت کجا به خاک سپرده می‌شود؟ + عکس

تمامی پروازهای ایران به بیروت لغو شد

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیام صادر کرد

فیلم/ حزن ،اشک و اندوه در پارلمان عراق پس از خبر شهادت سید حسن نصرالله

سینماها و تئاترها تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند

فیلم/ گریه‌های مداوم در محل شهادت سیدحسن نصرالله

فیلم/ مجری سابق صدا و سیما با تیپ و حجابی متفاوت!

درویش: رای بیرانوند زودتر صادر شود

عکس/ فقیهه سلطانی با آرایش ملو در کنار دخترش

لبنان ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

واکنش وزیر کشور و سخنگوی دولت به ترور شهید نصرالله

آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی

عکس/ سردار شهید نیلفروشان در محضر رهبر انقلاب

۵ روز عزای عمومی در ایران

فیلم/ نخستین ویدیو از پیکر شهید سید حسن نصرالله

واکنش روسیه به شهادت سیدحسن نصرالله

پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت سیدحسن نصرالله

کاخ سعدآباد روز دوشنبه تعطیل است

فیلم/ مکان شهادت شهید سید حسن نصرالله

ثبت نخستین دمای زیر صفر امسال در تهران

پزشکیان: جهان فراموش نمی‌کند که فرمان این حمله تروریستی از نیویورک صادر شد

قیمت و اجاره مسکن در شرق و مرکز تهران

واکنش حسن روحانی به شهادت سیدحسن نصرالله

عکس/ تصویری از سردار شهید حاج‌عباس نیلفروشان در کنار پدرش

دلنوشته ابراهیم حاتمی‌کیا در پی شهادت سیدحسن نصرالله‌

فیلم/ نشان‌دادن تصویر سیدحسن نصرالله در پخش زنده بی‌بی‌سی ازسوی شهروند گریان لبنانی

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ذوعلم: حکم رهبر انقلاب برای کمک به لبنان واجب عینیست

فراخوان هلال احمر برای اعزام نیروهای داوطلب به لبنان

فیلم/ جواد لاریجانی: ترور شهید نصرالله ناشی از نفوذ بود

نیویورک تایمز: هاشم صفی‌الدین زنده است

تعطیلی اجراهای موسیقی تا اطلاع ثانوی

پیام سیدمحمد خاتمی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش معاون اول رئیس‌جمهور به شهادت سیدحسن نصرالله

پیش‌بینی بورس فردا یک‌شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳

پیام ظریف در پی شهادت سیدحسن نصرالله

اینفوگرافی/ زندگینامه شهید سید حسن نصرالله

فیلم/ آغاز مراسم سوگواری در ضاحیه بیروت

هاشم صفی‌الدین، جانشین احتمالی سید حسن نصرالله کجاست؟

عکس/ توییت محمدعلی ابطحی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

فیلم/ روضه‌خوانی سیدحسن نصرالله برای سیدالشهدا (ع)