تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

آموزش کسب درآمد دلاری با گوشی از شاپیفای Shopify

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری با گوشی وجود دارد، اما یکی از محبوب‌ترین روش‌ها از طریق dropshipping و Shopify است. Dropshipping نوعی کسب و کار آنلاین است که در آن شما محصولات متنوعی را از طریق سایر تامین‌کنندگان، بدون نیاز به تامین موجودی و حمل و نقل می‌فروشید.

آموزش کسب درآمد دلاری با گوشی از شاپیفای Shopify

اقتصاد۲۴- راه های مختلفی برای کسب درآمد دلاری با گوشی وجود دارد، اما یکی از محبوب‌ترین روش‌ها از طریق dropshipping و Shopify است. Dropshipping نوعی کسب و کار آنلاین است که در آن شما محصولات متنوعی را از طریق سایر تامین‌کنندگان، بدون نیاز به تامین موجودی و حمل و نقل می‌فروشید. Shopify پلت‌فرمی است که به شما این امکان را می‌دهد تا فروشگاه آنلاین خود را ایجاد و مدیریت کنید و همچنین به درآمد دلاری بی دردسری دست پیدا کنید. تیم myfxzone  تجربه بالایی در زمینه دراپ شیپینگ و کسب درآمد دلاری از طریق تجارت آنلاین دارد. این مجموعه مشاوره‌های ارزشمندی ارائه می‌دهد و شما در تمام مسیر درآمدزایی آنلاین کمک می‌کند.

شروع کسب درآمد دلاری با گوشی

اگر می‌خواهید با گوشی خود از طریق Shopify درآمد دلاری کسب کنید، چند گزینه برای انتخاب دارید. در ادامه به تعدادی از محبوب‌ترین و سودآورترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ایجاد فروشگاه شاپیفای

برای شروع کسب درآمد دلاری با گوشی از طریق شاپیفای، لازم است تا یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و محصولات یا خدمات خود را از طریق آن بفروشید. این یک راه‌حل مطمئن برای درآمدزایی دلاری است. می توانید از برنامه Shopify در گوشی خود برای مدیریت فروشگاه، پیگیری سفارشات، ارتباط با مشتریان و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای بازاریابی Shopify برای تبلیغ فروشگاه خود و دست‌یابی به مشتریان بیش‌تر بهره‌مند شوید. برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین، باید یک حساب Shopify ایجاد کنید و محصولات متنوعی را از طریق تامین‌کنندگان شخص ثالث بفروشید. برای پیدا کردن تامین‌کنندگان کالاهای پرتقاضا، می‌توانید از ابزارهایی مثل گوگل ترندز،  Amazon Best Sellers یا AliExpress استفاده کنید.

راه‌اندازی تجارت دراپ شیپینگ

یک تجارت dropshipping راه‌اندازی کنید و محصولات را از طریق تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان شخص ثالث بدون نیاز به تکمیل موجودی و انبار کردن بفروشید. همچنین در دراپ شیپینگ دردسرهای حمل و نقل محصول را نیز ندارید. در مسیر تجارت خود می‌توانید از برنامه‌هایی مانند DSers یا Spocket برای پیدا کردن و وارد کردن محصولات از هزاران تامین‌کننده در سراسر جهان استفاده کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا از برنامه Shopify در تلفن خود برای مدیریت فروشگاه dropshipping استفاده کنید. شاپیفای پردازش سفارشات و پیگیری فروش‌ها را آسان می‌کند. برای شروع یک کسب و کار dropshipping، باید یک فروشگاه Shopify ایجاد کنید و آن‌را متناسب با کالا و خدمات خود طراحی کنید.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی

از حضور خود در رسانه‌های اجتماعی کسب درآمد کنید و محصولات را مستقیماً به دنبال کنندگان خود بفروشید. برنامه‌هایی مانند Kit وجود دارند که می‌توانید برای ایجاد پست‌ها و استوری‌های قابل فروش در پلت‌فرم‌هایی مانند Instagram،  Facebook، TikTok استفاده کنید و به متقاضیان مورد نظر، آن‌ها را ارائه دهید. همچنین می‌توانید از برنامه Shopify در تلفن خود برای ایجاد و ویرایش محصولات، همگام‌سازی موجودی و انجام سفارشات استفاده کنید. برای شروع فروش در رسانه‌های اجتماعی و کسب درآمد دلاری با گوشی، باید یک فروشگاه Shopify ایجاد کنید و آن‌را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود متصل کنید.

آموزش کسب درآمد دلاری با گوشی از شاپیفای Shopify

چگونه درآمد فروشگاه اینترنتی شاپیفای را نقد کنیم؟

برای نقد کردن درآمد فروشگاه شاپیفای، شما باید یک حساب پرداختی را برای خود تنظیم کنید و زمان‌بندی پرداخت‌ها را مشخص سازید. با توجه به درگاه پرداختی که استفاده می‌کنید، زمان و هزینه‌ پرداخت ممکن است متفاوت باشد. در اینجا به مراحلی می‌پردازیم که می‌توانند شما را در رسیدن به درآمد دلاری با گوشی از طریق شاپیفای کمک کنند.

تنظیم یک حساب پرداختی

شما باید جزئیات حساب بانکی خود را به شاپیفای ارائه دهید تا آن‌ها بتوانند درآمد شما را به حسابتان منتقل کنند. همچنین می‌توانید از حساب بانکی محلی خود یا یک حساب آنلاین استفاده کنید. روش‌هایی دیگری مثل  ،Stripe، Skrill  PayPal، ارز دیجیتال و سایر روش‌ها نیز وجود دارند که به‌عنوان درگاه‌های پرداخت مطمئن شناخته می‌شوند و قابل استفاده هستند.

زمان‌بندی پرداخت‌ها

شما می‌توانید انتخاب کنید که در چه بازه زمانی می‌خواهید پرداخت‌های خود را از شاپیفای دریافت کنید. پرداخت‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه برای شما فعال است و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مشاهده پرداخت‌های خود

این امکان برای شما وجود دارد تا وضعیت دریافتی‌ها را در صفحه مدير شاپیفای خود ببينيد. شما می‌توانيد مقدار، تاريخ و شماره هر پرداخت را داشته‌باشيد. همچنین می‌توانيد يك فایل CSV از تاريخچه پرداخت‌های خود را دانلود كنيد.

چقدر زمان نیاز است تا درآمد دلاری با گوشی نقد شود؟

کسب درآمد دلاری با گوشی می‌تواند یک تجربه لذت بخش برای شما باشد. از طریق گوشی خود می‌توانید وارد بخش مدیریت حساب شاپیفای خود شوید و تنظیمات درگاه‌های پرداخت را انجام دهید. برای مشتریان شما این امکان وجود دارد که از طریق کارت‌های اعتباری خود و روش‌هایی دیگر، هزینه خریدها را پرداخت کنند. زمان لازم برای پردازش و انتقال پرداخت‌های شاپیفای به شما، به چندین عامل بستگی دارد، مانند درگاه پرداختی که استفاده می‌کنید، کشوری که در آن هستید، تعطیلات بانکی و فرآیند تأیید. به‌طور کلی، احتمال دارد از 2 تا 5 روز کاری طول بکشد تا شاپیفای درآمد شما را پرداخت کند. می‌توانید تاریخ تخمینی پرداخت برای هر واریزی را در صفحه مديریت شاپیفای خود ببينيد.

چگونه درآمد دلاری خود را از فروش دراپ شیپینگ افزایش دهیم؟

Dropshipping یک مدل تجاری بسیار سودآور است. با این حال، اگر مبتدی هستید، لازم است تا نحوه افزایش فروش و کسب درآمد دلاری بالا را یاد بگیرید. در ادامه با این روش‌ها بیش‌تر آشنا می‌شوید و می‌توانید با گوشی هوشمند خود آن‌ها را انجام دهید.

لیست محصولات را بهینه کنید

باید لیست محصولات خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه‌سازی کنید. کسب رتبه بالا در این موتورها، موثرترین راه برای افزایش دیده شدن و فروش دراپ شیپینگ شما است. در واقع، شما می‌توانید حجم عظیمی از ترافیک رایگان را به‌سادگی با تغییر دادن لیست‌های خود ایجاد کنید.

برای انجام این کار، مطمئن شوید که کلمات کلیدی هدفمند را در عناوین و توضیحات محصول خود قرار داده‌اید. سعی کنید کلمات کلیدی با جستجوی ماهانه بالا و رقابت کم را انتخاب کنید.

به‌عنوان مثال، اگر یک بلندگوی قابل حمل می‌فروشید، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مانند بلندگوی بی سیم و بلندگوی بلوتوث را در توضیحات ذکر کنید. انجام این کار هنگام dropshipping در بازارهای آنلاین بسیار مهم است.

از تصاویر منحصر به‌فرد استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های اثبات شده برای افزایش فروش، استفاده از تصاویر محصول است. این امر به‌ویژه هنگام فروش در بازارهای آنلاین موثر است زیرا به شما کمک می‌کند تا از رقبای خود متمایز شوید.

قیمت فروش خود را کاهش دهید

کاهش قیمت فروش ممکن است اقدامی جدی به‌نظر برسد، اما راهی تضمین شده برای افزایش فروش و افزایش تبدیل است. بسیاری از دراپ‌شیپرهای مبتدی این اشتباه را مرتکب می‌شوند و قیمت‌های خود را خیلی بالا تعیین می‌کنند که منجر به فروش پایین می‌شود.

دامنه محصولات خود را افزایش دهید

هرچه لیست‌ محصولات بیش‌تری در فروشگاه شاپیفای خود داشته‌باشید، فروش بیش‌تری نیز خواهید داشت. به همین دلیل مهم است که با ایجاد فهرست‌های جدید تا حد امکان، طیف گسترده‌ای از مشتریان را هدف قرار دهید.

آموزش کسب درآمد دلاری با گوشی از شاپیفای Shopify

گزینه‌های پرداخت بیش‌تری را اضافه کنید

هرچه گزینه‌های پرداخت بیش‌تری ارائه دهید، فروش بیش‌تری نیز خواهید داشت. دلیل آن هم این است که مشتریان دوست دارند هنگام ثبت سفارش از روش پرداخت ترجیحی خود استفاده کنند. در صورت امکان، باید راه‌حل‌های پرداخت مختلفی مانند PayPal، Stripe، Apple Pay و Google Pay را فعال کنید.

منبع: myfxzone.com

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت گوشت گوسفند، گوساله و مرغ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های پارس خودرو امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

دستمزد شهاب حسینی در گناه فرشته لو رفت

رونمایی مصطفی زمانی از همسر عربش/ ناریمان الصالحی کیست؟

قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت اسپیکر حرفه ای، سینما خانگی + جدول

فیلم/ آقازاده‌هایی که جشن عروسی شان نقل محافل شد؛ از دختر شمخانی تا نوه هاشمی رفسنجانی!

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

بهترین موشک های ایران + مشخصات

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

بازداشت برادرزاده شمخانی

عکسی که امروز حال مردم ایران را خوب کرد

موافقت اسرائیل با حمله زمینی به جنوب غزه

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها مشکلی ندارد

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعطیلی پنجشنبه هزینه‌زا است

پیش‌بینی قیمت دلار ۹فردا اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور معاون فناوری اطلاعات بانک سینا در مرکز ارتباط با مشتریان

رشد 42 درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

آمار تکان‌دهنده از رشد نرخ فقر در ایران

درباره اولین واکسن سرطان بیشتر بدانید

نمره قبولی دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ!

تورم سالانه تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد

اولین تصویر از شاخص پیش‌بینی کننده تورم در ۱۴۰۳

فیلم/ شمسایی: قهرمانی فوتسال ایران را به پدرم تقدیم می‌کنم

عکس/ علائم وجود میکروب معده

دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل

عکس/ فوتسال ایران پرافتخارترین تیم قاره کهن

زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد

ایران قهرمان فوتسال آسیا شد

اوسمار طلسم ۵ ساله پرسپولیس را می‌شکند؟

قدرت نمایی این رنج‌روور جذاب، در دمای منفی ۴۰درجه + عکس

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

خبر مهم مالیاتی برای صاحبان مشاغل

بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

خبر بد درباره افزایش حق مسکن کارگران

حال معیشت کارگران خوب نیست

فیلم/ اوضاع شورای شهر در روز شوراها بهم ریخت!

دستگیری خفت گیری که در اتوبوس با زنجیر به جان مردم افتاد! + فیلم

قیمت نفت کاهش یافت

زنگ خطر خشک شدن درختان پایتخت به صدا در آمد

فیلم/ توضیحات کارآگاه معروف از سرقت صندوق امانات بانک ملی

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد+ جزییات

حداقل دستمزد کارگران چقدر کاهش پیدا کرد؟

عکس/اجاره‌ مسکن در تهران چند؟

خبر مهم درباره دریاچه ارومیه

عکس دیده نشده از جشن ازدواج غلامرضا تختی و شهلا توکلی

احتمال برگزاری الکترونیک انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴

آبگیری تالاب آق گل پس از سه سال خشکسالی

فاجعه تمام عیار در زمین تمرین استقلال+ عکس

حساب بانکی چه کسانی مشمول مالیات می‌شود؟

تولید نفت ایران ۵۰۰ هزار بشکه افزایش یافت

نسرین جوادزاده، بازیگری که در ترکیه ستاره شد + عکس

فیلم/مقایسه عملکرد امارات و ایران در مواجهه با سیل!

نخستین واریزی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چقدر است؟

فیلم/علت ناراحتی محمدعلی بهمنی از محسن چاوشی چه بود؟

سکه امامی ۴۰ میلیونی شد