زندان آلکاتراز نایب بوکله؛ زندانی ابدی که فرار از آن غیرممکن است

تبهکاران در این زندان دیگر هرگز عشق و رابطه‌ای با جنس مخالف را تجربه نخواهند کرد. آن‌ها اجازه تماس تلفنی یا ملاقات ندارند. آن‌ها به سیاهچاله‌ای لغزیده اند، جایی ابدی، سرد و دلخراش. فرار غیرممکن است. این جنایتکاران تمام زندگی خود را در اینجا پشت میله‌های زندان می‌گذرانند.
کد خبر: ۲۲۷۸۰۳
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲

اقتصاد ۲۴- طی دو سال گذشته، مقامات در السالوادور دست به کار شدند تا ده‌ها هزار نفر از اعضای مظنون به مخوف‌ترین باند‌های تبهکار این کشور را جمع آوری کنند.

به گزارش فرارو، این سرکوب گسترده پس از آن صورت گرفت که وضعیت اضطراری صادر شده در آوریل ۲۰۲۲ به نایب بوکله رئیس جمهور اختیارات ویژه اعطا کرد و حقوق اساسی مانند دسترسی به وکیل یا ارائه دلیل برای بازداشت را به حالت تعلیق درآورد.

این امر نایب بوکله را قادر ساخت تا جنگی تمام عیار علیه باند‌های خیابانی السالوادور به راه بیندازد که منجر به دستگیری بیش از ۷۶۰۰۰ نفر شد - که ۱۲۰۰۰ نفر از آن‌ها به مرکز محبوس کردن تروریسم (CECOT) یک مگازندان در تکلوکا منتقل شدند.

منبع: فرارو
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.