تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳۳۲ نظر

عکس/ الهام حمیدی پول تبلیغ کوروش کمپانی را برگرداند

استوری صفحه الهام حمیدی تصویری از عودت وجه تبلیغاتی که برای کوروش کمپانی انجام داده را نشان می‌دهد.

عکس/ الهام حمیدی پول تبلیغ کوروش کمپانی را برگرداند

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶۸
ناشناس
45
87
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اغین پول باید به حساب قوه قضاییه ریخته می شد نه اینکه بعد از یکسال به حساب آقا دزده عودت داده بشه !
ناشناس
اونایی هم که بورس و سرمایه گذاری در بورس رو تبلیغ میکردن لطفا بیان پول ملت رو پس بدهند
مطمنا باشید پشت کاسه این فروش موبایل آیفون یه نیم کاسه هست
چرا جای صاحب موبایل فروشی بازیگران گناهکارشناخته شدن(تخریب چهره بازیگران)
مطمن باشید عین روال چای دبش هست
یا جناب بابک زنجانی الان داره آزاد میشه
این پولها با اجازه دولت برده و به خود دولت هم میرسه
رهگذر
قرار بود پول به حساب قوه قضائیه واریز گردد،دلیلش چیه!این امکان هست فقط حساب کلاهبردار برداشتش مسدود باشد و واریزی اوکی
ناشناس
باسلام خدمت ملت شریف ایران
به نظر بنده بایستی تمام مبالغ پرداختی ازسلبیرتی های باجریمه مربوطه اخذوبه حساب بیت‌المال واریز ویک ریال هم به مال باختگان پرداخت نشود تادرس عبرتی شود برای بقیه که دنبال پول وسرمایه مفت نباشندووجه مربوطه توسط دولت هزینه ساخت دیوار مرزی استان‌های شرقی کشور شود که این همه جوان مظلوم وطبقه سه کشته نشوند
ناشناس
در جامعه ی ما متاسفانه هستند عده ای دائم گول تبلیغات رو می‌خورند ،اگر فقط کمی دقت کنید می‌بینید اجناسی که در رسانه ها حالا توسط هر کسی تبلیغ میشه کم ترین کیفیت رو داره و اکثر این شرکت ها کلاهبردار هستند ،و در کل نوش جونشون چون اینها درس عبرت واسه دیگران هستند.
Arash
حقش هرکی پولش خورده شد یکم عقل نداره بگه چطور گوشی که خودشرکت میده30تومن این میده 20تومن
چطور بهش گیر ندادن تابلو به اون بزرگی زده الان تو درمغازت بخوای یه بنر بزنی همه اورگان میاد برات
علی
آخه چه کسی میاد آیفون را نصف قیمت بده به کسی ؟ عقلم خوب چیزیه هرکسی خرید کرده تقصیر کار خودش است که بدون فکر رفته خریده والسلام
ناشناس
خدا رحمت کنه امام خمینی را اول انقلاب گفت تبلیغات حرام است همین تبلیغات مردم را بیچاره کردند مخصوصلا بازیگران بخاطر پول هر کاری میکنند مردم هم غول میخورند بد صاحب شرکت ها کلابرداری میکنند باید دزدها را اختلاص کنندگان را اعدام کرد تا مملکت مان درست بشود
شهروز
باز شعور داشت خانم حمیدی اومد برگشت داده . بقیه چیکار کردن بازیکنا بیرانوند کنعانی جوابشون چی بود گفتند ب ما ربطی نداره نمیگرفتند . اینا پشت کوهیایی هستن ک ناهار شام املت میخوردن ی دفعه 100 میلیارد دادن بشون ک ظرفیتشو نداشتن از خود بیخود شدن
یونس
عزیزان ریخته هم بشه به حساب طرف حساب مسدود می‌باشد دوما الهام حمیدی پنج میلیارد گرفته نگاه کنید به اعداد و حروف متوجه میشوید یه خورده زوم کنید پس پول خوبی داده به بازیگرها
سعید
این شماره حساب صحیح نیست بابا . هر کی حساب ملت داره یه مقایسه بکنه متوجه میشه معلومه کا دروغه وگرنه شماره حساب هم مثل مبلغش مخدوش میشد . .
A.h.eh
سلام.دراین روزگار که هرشخصی با هزار داستان تلاش دارد تا ازپس هزینه های زندگی وخانواده اش براید ،درست این است هر کسی که دراین اختلاس ناجوانمردانه نقشی داشته ودرصدد جبران اشتباهات خود هست هر پولی را که از دست این دزدان نامرد گرفته اند ومطمیناً پول مردم بوده را به جیب مال باختگان برگردانند وبعد اگر قوه قضاییه وقهریه توانست مبالغ را زنده کند آن زمان درلیست مطالبه گران قرارگیرند.
ناشناس
لعنت بهتون همش تخصیر شماهاست تبلیغ کردین مردم بیچاره گول خوردن
ناشناس
69
238
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
خاک بر سر تمام بازیگرانی که مردم رابدبخت کردنند. وپس جطوری پول آرایش و لباس و گوفت و زهر ماریشون بدست بیارند. خدا ازشون نگذرد
محمد
عزیزم حساب آقا دزده مسدوده
حامد
خنگول حسابا بسته است
بهنام
دزد کجا بود برادر من شما صحبت های اون بنده خدارو گوش کردین اصلا
همیشه یطرفه قضاوت کردن از خصوصیات بارز ما تیرانیا بوده و هست
بزن گوگل صحبتهاش و گوش کن
پول
قوه قضایی اعلام کرد به همون حساب کوروش کمپانی ریخته پول چون مساب مسدود هست و فقط اجازه واریز به حساب داره توسط خود قوه قضایی بعد قوه قضاییه بین طلبکارها تقسیم میکنه
ناشناس
تو حیفی با این تجزیه و تحلیل مواظب باش ندزدنت
مریم
کسانی که تبلیغ کردن هم مقصر هستن مردم اعتماد کردن
مجید
ظاهرا اهل اخبار گوش کردن نیستی دادا. بابک زنجانی نامرد حتی بیشتر از بدهید اموالش به کشور برگرداندن.
پیمان
هر فعالیت اقتصادی که الان از روشها و ادم ها در سطوح مختلف برای مارکتینگ استفاده میکنه ممکنه در آینده مشکل داربشه و بر این اساس میبایست تقصیر و گردن عناصر تبلیعات و بازاریابی انداخت ؟
ناشناس
داریوش کمپانی افتتاح شد
ناشناس
خاک بر سر اونایی که طمع کردن و پولشون دادن یه ادم دوزاری
سعید
مردم خودشون مقصر هستن . و از طرفی خیلی ها هم که دنبال جنس مفت میگردن دیدن چندتا از بازیگران تبلیغش رو کردن البته رو حساب آبرو و اطمینان این بازیگران گفتن نمیتونه اشتباه باشه رفتن سمتش . بازیگران هم بخاطر جلب اطمینان مشتری اون شرکت باید مسئول باشن و جوابگو . نمیشه من بیام به تو بگم این شرکت خوبه بیان بخرید بعد یارو فلنگ رو ببنده بعدش من بیام بگم به من ربطی نداره .
اسم نبردم از خودم مایه گذاشتم که سوءتفاهم و تهمت و غیبت نشه
فرهاد
پدیده شاندیز که کلاه برداشت بعد صدا و سیما پول تبلیغات رو پس داد ؟؟؟یا اون دیگه پس نمیده
ناشناس
چرافقط بازیگران خاک توسرصدا وسیمایی که به خاطرپول هرچرندیاتی ودروغی رادررسانه ملی پخش میکنه ومردم بیچاره به اونها اعتماد میکنندوهیچ وقت هم جوابگو ومقصر نیست.
Cyclof
56
153
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
باید خسارت هم بدن
م
چیه‌ایران‌روی‌حسابه‌که بازیگرانش حسابی باشند خخخخ
حامد
ساده گول میخورید اخه مگه داریم پول بدی نصف قیمت واسه جنس بعد بگیری ،همین واریزی های خودرو که دولت هم نظرات داره به مشکل میخوره و جوابگو‌کسی نیست ،اخه اعتماد میکنن به شرکت خصوصی ،خودم‌کردم‌که لعنت بر خودم باد
مسعود
والا من فاز شما ها رو نمیدونم الان خودتوبزار جای با،یگر اگه به شما پیشنهاد بدن بیای تبلیغ یه شرکتی رو بکنی جوابت چیه؟؟
خیلی صادقانه به خودت جواب بده
ناشناس
شماره کارتتو بده بدن به تو
واقعا با عقل تون دارید این حرفارو میزنید یا پاشنه پاتون
ناشناس
مردم علط کردن مگر خودشون عقل نداشتن ‌۔‌!!! داشتن خوبشم داشتن اما دنبال چیز مفت هستند !!! کی این مردم مفت خور دنبال رو سلبریتی و بازیگرها بودن ک حالا گوس ب فرمون انها شده باشند ۔۔۔۔تو خرید دلار و بورس و ۔۔۔۔۔ملت گول بازیگرهاا خوردن ؟؟؟ پس لطفا حرف مفت نزنید
حق
چه فایده پول و اعتماد مردم که بر نمی‌گرده چی
مجید
خب وقتی برداشت نتونه بکنه در نهایت میدن به طلبکارها دیگه. خودت حرف خودت رو نقض کردی
اصغر
ریالی نباید پس بدهند هر چی فروش میره میریزید صف ثبت نام یکنید مگه شماها مفت خور ها عقل نداری پول نداری.... میخوری آیفون اونم زیر قیمت میخری
ناشناس
هنوز دست از طمع بر نداشتین تمام این پول ها برگرد یک هزارم پولی که طمع کردین به حساب ریختین نمیشه بعد دنبال خسارتین
اکبر
اون هایی که تبلیغ بورس رو میکردن ...جواب دادن
ناشناس
برابر قانون این افراد با تبلیغ و تشویق مردم به واریز پول در شرکت کوروش کمپانی به عنوان معاونت در جرم کلاهبرداری باید پاسخگوی رفتارشون باشند.
ناشناس
57
169
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
این دروغ واریز بدون مبلغ ندیده بودیم دیدیم خانم حمیدی شما مردم چی فرض کردین خودتونید
محمد
اون قسمت قرمز برای واریز که مبلغ رو نوشتن و محو کردن که مبلغ مشخص نباشه.قسمت آبی برای برداشته که خالیه
ناشناس
اره مبلغش 50 میلیون هسته تابلوعه
ناشناس
... مگه قراره مبلغ واریز را نشون تو بدن.
عماد
مبلغ معلومه که000 000 500
امیر
36
138
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
نه تنها باید پول تبلیغات برگردانی بلکه بایدرضایت مال باختگان هم به هر طریقی بدست اوری
ایران
روی مبلغ ها رو خط کشیدن معلوم نیست چقدر بوده که نشون ندادن
امیر
اصلا شماره حسابش الکیه نمیخاین امتحان کنین مردم رو چی فرض کردین
اکی
50میلیون گرفته اون عدد بالارو دقت کن
علی.
یعنی به چه طریقی شیطون هه هه هه
ناشناس
مردم ساده نیستن ولی بدبین هم نیستن‌ قسمت مبلغ رو سانسور کرده تا افرادی مثل تو داستان جدید نسازن ، خانوم حمیدی و بقیه سلبریتی ها در این مورد گناهی ندارن
ناشناس
با همین عقلت طمع کردی
هههههه
اولا اسمش توی شناسنامه زهرا نه الهام دوما همه میدونن فامیلش حمیدی نیست با فامیل شوهر اولش معروف شد با همین فامیل ادانه داد..شوهرش مهرداد حمیدی بود....اصلا اسم و فامیلش چیز دیگه هست ‌...بانک با کارت ملی و اسم و فامیل واقعی کار میکنه..
ناصر
7
32
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ی مشت ... همتون .مردم به اعتبار ... مثل تو میان پولشونو میزارن ی همچین جاهایی.اونوقت فقط می‌خواین پول تبلیغو پس بدین.
محمده
سرآدمایی کلاه میره که حریص وتمعکارند آخه مگه شما درکجا زندگی می‌کنید که ازقیمت اصلی گوشی خبرندارید؟ دنبال نیم بها هستید وتمع میکنید وریسک. حالا نتیجه همان تمع وریسکتان هست از کسی گله گی نکنید کمی فکرکنید بعد عمل مطمعنا گرفتارنخواهیدشد.
ناشناس
الان اکثرهنرمندان کارتبلیغاتی می کننددلیل نمیشه که مردم گول بخورندهرچیزارزان مشگل داره وسودزیادهم
عباس
رقم تاحدودی مشخصه.۵میلیون تومن!
بازم خوبه احتمالایکی دوتاجنس هم خریدکرده سرجم۵۰تومن سودکرده برای گفتن یک خط دیالوگ.به این پیردخترادیگه نقش نمیدن تونمایش
علیرضا
امیرجان ... نخور عزیزم،چرا زر مفت میزنی؟شماره حساب درسته،اول امتحان کن بعد عزیزم.
ناشناس
نه پس. هم بیاد پولتو پس بده. هم بیاد عذر خواهی کنه. چه اشتباهی کرده که آمده پولو پس داده. مردم چشای کورشون را باز میکردن. تمع نمیکردن. به بازیگر چه ربطی داره.
محمدرضا
خب مشخصه پنجاه میلیون
حاج‌مهرداد قمی
13
20
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
همه دروغه چرا در فیش مبلغی که سلبریتی ها گرفتن پاک کردند ای مردم بدبخت همه فیلم بازیه پول بی زبانتان رفت
ناشناس
پانصد میلیون تومن گرفته به خاطر همین پاکش کرده
ناشناس
مردم هم بدتر از تو خرند.... اون گفت تو چرا رفتی!؟ همه اونایی که رفتند دنبال پول مفت بودند از دلالی گوشی سود ببرند... دقیقا مثل دلالی خودرو... حقشونه، من که جیگرم حال اومد، دم اون پسر دهه هفتادی گرم که راه سوار شدن بر ملت ... ما رو فهمید... نوووووششششش جووووننننتتتت
آرین برنا
53
96
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پول برگشت اماآبرو رو چی کارش می کنی؟!!!!!!
حاج آقا مسئلتن؟
اشتباه کرده.اگه قرار باشه اینها پولها را برگردانند باید کارمندان شرکت هم پولها را برگردانند چون حقوق اونا هم از همین پولا بودا.صدا وسیمای میلی هم باید پول دبش را برگردونه.بعدم پولا را برگردونن به مالباختگان بدهند که چی بشه؟ دوباره میرن یک جای دیگه می‌بازند.اینها باید بدون پول بمونند تا کلاهبرداری خلق نشود.
ناشناس
دمش گرم که فهمیدوبرگشت دادبعضی هاکه بانازه یک زن جگرندارندبیایندبه اشتباه خوداعتراف کننداگرمبلغ راهم نشان می‌دادند می فهمیدند پولهایی میگیرند
امیر
ربطی به آبرو نداره، نه ایشان هر کس دیگه هم که موقعیت ایشون را داشت ممکنه تبلیغ میکرد ، بالاخره تبلیغات یکی از ارکان فروش و بازاریابی است و در دنیا انجام می شود اگر من و شما وارد این حوزه نشدیم قطعا شرایطش را نداشته ایم.
ایشان حتی میتوانست پول را عودت ندهد، چون یک قرارداد بین ایشون و مالک شرکت بوده، کسانی که طمع ورزی کرده اند و پول کلان به شرکت داده اند فقط در چارچوب قانون در مورد مالباختگی خود مسئول اند.
در غیر اینصورت باید اون کسی که ملک به صاحب کمپانی اجاره داده یا حتی سوپری سر محل که برایشان آب و چایی هم می آورده طبق این استدلال شما پاسخگو باشند که اصلا وجه حقوقی و قانونی نداره
ناشناس
سلام باتمام احترام به مال باختگان محترم باید بگم کسی جز خودتون و مسئولین مقصر نیس خانم حمیدی وامسال خانم حمیدی پول حرفه و کار و زحمت خودشون گرفتن حال طرف کلاه بردار ازاّب در اومده ربطی به خانم حمیدی و شخص دیگه نداره این خودشماهاین که طمع کردین و مسئولینی که نظارت نداشتن مقصرن.
علی
حق شونه کسی ک فک میکنه با 20 تومن میتونه گوشی 70 تومنی بخره باید کلاهشو بردارن دیگ از این کارا نکنه
دوست
14
44
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
میتونی پول تمام اونایی که باتبلیغ توگول خوردن روهم برگردونی؟ اینجوری که فقط صورت مسئله پاک شداصل حل مسئله است
ناشناس
پدیده شاندیزو صدا وسیما تبلیغ میکرد .چرا جوابگو نیست ..فرزند کمتر زندگی بهتر رو صدا سیما تبلیغ میکرد .چرا جوابگو نیستن ..فقط زور ......مسخره بازیه .
mahur
بله کاملا درسته به بازیگرها چه مربوط وقتی رییس بانکی اختلاص کنه قرار نیس جورشو تبلیغات کننده یا کارمند بکشه اگه رو مبلغ ها رو محو کردن چون بعضیا عجیب کنجکاون بابت اون مبلغ از قراری پانصد میلیون ریاله
ناشناس
28
12
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پول هنگفت گرفتن باگوشی موبایل تا مردم روبدبخت کنن اینها همدست اون کلاهبردار فراری هستن بااین حرفها میخوان بگن ما بی تقصیر هستیم
ناشناس
اگه گوشی بیست میلیونی هم می گرفتی سودشو با خانم حمیدی تقسیم میکردی که الان ضررتو از ایشون میخوای میخواستی طمع نکنی
ناشناس
تودنیامی
ایرانی اصیل
23
16
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
این بازیگرا پول با سودش باید برگردونن
ناشناس
اصل مقصراونا هستن غصه نخور بی تقصیری
ناشناس
فامیلی الهام حمیدی اصلا حمیدی نیست این فامیلی شوهر اولشه
Yosef
25
7
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام وقتی چهار نفر که فقط پول براش مهمه نه آبروش خیلی راحت تبلیغ میکنه بدون درک فهم از اون تبلیغ اکثر تبلیغ کننده یا تازه به دوران رسیده هستن یا هنوز عکس شون که تو میدون آزادی انداختن خشک نشده
جلال
باید خسارت پرداخت کنه با دزد همدست بوده وبراش تبلیغ کرده نه فقط پولی را که گرفته برگردونه
ناشناس
13
9
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
این همه مردم را فریب دادی و پولشونو به فنا دادی الان فایدش چیه؟
ناشناس
خوشبو بازم کفتراومده پشت پنجره دنیام
ناشناس
12
9
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پس چرا مبلغ را مخدوش کردید ببین چند تا صفر داشته حداقل ده سانت روی رقم لاک زدن خانم حمیدی روزی که پول را گرفت چقدخرکیف شده ناعدالتی تومملکت بیداد میکند
ناشناس
12
13
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
هرموقع پول بورس برگشت اینم برمیگرده طفلی مردم بیگناه که گول این بازیا را میخورن
بورس، و.... و.... که زیان قاصر نیست وهیچ مدیریتی هم نیست که نزار دیگه چنین اتفاقی بیفته
همین کمپانی مگه کم پول اختلاس کرده چطور مسئولین نازنین متوجه نشدن بخدا بامنطق جور نیست...... دعامیکنم روزی برسه که مردم عزیز ایران روشن فکر باسواد باشن که گول چنین اشخاصهای و.... نخورن انشاءالله
Reza
2
19
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
واقعا ارزش نداره به خاطر پول آدم خودشو پیش یک ملت ایرانی خراب کنه
ناشناس
ایرانیا آدم بشونیستن خوشبو ولی من خوب بلد شدم چطوری جوابشون بدم
جهانبخش نیازی
7
12
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
شمافکرکن پولی بگیری ازدزدی که اطلاعات می خواهد ویاعوام فریبی کنید طرف دزدیش رابکند بعدبیایی بگی من نمی دانستم دیگه شریک جرم هستی .تازه بازم مبلغ راکه گرفته ای ندادی چندنفرازمال باخته گان دادی به خوددزد.هنرمندان ورزشکاران وسیاسیون وادمهای مشهورباید بدانند که وقتی ازچیزی ویاکسی تبلیغ می کنند طرفدارانشان به کس ویاشی موردنظراطمینان می کنند وهزاران نفربه حرفشان گوش می کنند پس باید بدانند کجاها حاضروچه می گویند
سعید
7
10
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
این درس عبرتی باشه برای شما که دیگه برای پول تبلیغ نکنید و مردم هم باید یاد بگیرن با دیدن چنتا سلبریتی که اون هم مدیون همین مردم هستن پولشونو هدر ندن .
ناشناس
خوشبو زندگیم مسافرت یادت نره
اصغر
8
14
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
این پوله ببین چقدربوده که حتی رومبلغ خط به این بزرگی کشیده شده
ناشناس
7
8
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خون آدمهایی رو که مرده وبه گردنت. هست رو چیکار میکنی
ناشناس
چی میگی ..از کجا حقوق میگیری ..بورس .شاندیز .و کیا تبلیغ کردن .....اونجا کسی نمرده احیانا .....برو خودتی
وفا
15
5
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اگر برگشت داده چرا مبلغو مخدوش کرده
۱۰۰ هزار تمن عودت داده فکر میکنه ما نمیفهمیم
راست میگی کل سند و رو کن نه یه عکس. از انتقال وجه ۱۰۰ هزار تمن
بهروز حسنی
10
4
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
صدا وسیما و شهرداری هم انشااله پولهای تبلیغاتی را که از چای دبش و بیل بوردها گرفته پس بده.
هادی
3
21
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دیگه دیره این کارا
وحید
4
4
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ملت بیچاره ما یه جوون 40 کلیویی با 27 سال سن ببین چقد راحت آخه چه جوری همه رو اسکول کرده چرا قانون و دولت ورود نکرده که از کجا ....چه جوری
مهدی ملکی
2
11
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بدبختی ما سر همین سلبریتی هاست
ناشناس
9
4
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبلغش کو؟؟؟؟
رضا یزد
0
2
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبلغ رو پس چرا پوشوندی ؟
از کی داری حمایت میکنی؟
از دزد یا شریک دزد
ابوالفضل*ن*س
5
3
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پس کو مبلغش
هههه
ایران باستان
3
5
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پول تبلیغ رو برگردونده به حساب همون کوروش کمپانی؟
خدایا نفخ فی الصور
جاودانی
1
4
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اگر راست میگین پول مالباخته ها رو پرداخت کنید ، مردم بخاطر شما اعتماد کردند.
دولت باید حساب تمام شما هایی که برای کوروش کمپانی تبلیغ کردین و مسدود کنه و پول تمام مالباخته ها رو پرداخت کنه بعد خودتون بروید پولتون از کوروش کمپانی پس بگیرید.
اینقدر به شعور مردم توهین نکنید لطفاً
ناشناس
8
6
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پول را برگردانید اعتمادی که عده ای به شما کردند را چطور برمیگردانید؟ پولی که مردم به صرف اعتماد به شما هزینه کردند را هم برمیگردانید،
ناشناس
اره درود برشرفت
ملیحه اسرافیل زاده
5
4
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پول گرفته مردم روگول زده دیگه فایده اش چیه ازترس دولت برگردونده نه جانم حق مردم گردنته واقعا مردم رو چی فکرکردید احمق خودتونید
ناشناس
وقتی مجتمعی چندوقت داره کارمی کنه یکی میادتبلیغ میکنه چرادولت درروزانامه هااعلام نکردپس وقتی دولتمندان نمیدونستن چه انتظاری ازکسی دیگه دارید
علی
8
4
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
حرص مال دنیا.
بینام
2
2
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
برام سواره به کجاواریز کرد؟لااقل می داد به مال باخته ها
ناشناس
6
3
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
شما شیر دهنتون رو سوزونده فوت ماست میکنین.
کم حرف بیخود بزنین خودتون اگر دستتون باز بود شناگر ماهری تر از خودتون نبود.
مردم اگر بدبختن حقشونه.
دوربینتون رو برگردونین رو خودتون.
ناشناس
2
15
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مد خر و شما خرگوش
یاسر
0
4
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اولا که طبق گفته سخنگوی قوه قضاییه پول باید به حساب خزانه واریز می شد نه آقا دزده. دوما بشنو و باور نکن. جماعت بازیگر و فوتبالیست و بلاگر پول به جونشون بسته است ، تو بگو یه قرون. سوما متاسفم برای جماعتی که برای چشم و هم چشمی عقلشون رو میدن دست غول برره و صادق بوقی و ... که اینجور کلاه گشاد سرشون بره.
ناشناس
4
9
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چرابه حساب آقا دزده؟؟؟!!!اگه ذره ای شهامت داشتی مبلغ رو پاک نمیکردی،تا مردم بدونند شما ها چقدر پول میگیرید تا فریبشون بدید؟!
حسین
4
7
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پس اعتمادی که از مردم گرفتید چی میشه؟
علی
4
4
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چراروی مبلغ رو پوشوندی؟؟؟ حداقل مردم بدونن برا گول زدنشون جقدر پول میگیرید این پولها از جیب مردم بوده
سمیه
هیچی هاپولی میشه..??
ناشناس
پول هنگفت یه پانصد میلیون تومان
Reza
1
8
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مردم رو چی فرض کردید اولا فیش به حساب شخص است نه قوه قضاییه دوم فیش نه در پرفراژ بانکی مبلغ ندارد نه خودفیش شماها سلبریتی پول هستید
ناشناس
پول ازهرکس گرفته پس داده وقتی حساب محدوداست پس قوه برمیداره
حاجیخان
1
4
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
هرکدوم از شماهایی که الان اینطور حمله میکنید خودتون که نه حتی اگه دخترخاله تون بجای الهام حمیدی تبلیغ کوروش کمپانی رو میکرد پشتش در میومدین.
ژست قاضی القضات رو نگیرید خواهشاً
ارشام
2
18
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
درود
ای کاش این پول را به چند تا مستحق واقعی میدادید که بتوانند مایحتاج زندگی را شب سال نو بگیرند
ناشناس
حالا اگرخانم حمیدی ازکشوربره هزارقربون صدقه میرن کاربدن بهش
مالباخته
1
7
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
این چرا مبلغ نداره.
می خوای من یک رسید برم بانک پر کنم مبلغش خط بزنم.
مثلا ۱۰ هزار تومان
سمیه
آفرین به تو انسان عاقل
بهمن
1
6
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به نظر ی جور بازی بود برای بی اعتبار کردن سلبریتی ها
سارا
1
11
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به بازیگراچه ربطی داره خسارت بدن اوناکارشون تبلیغات وبازیگریه شما چرا بدون علم وفکربخاطرطمع که حتماآیفون ۱۳ دستتون باشه فریب یه آدم فریبکاروخوردید بازم ۲ تومن ۴ تومن ارزنتربودیکم جای توجیه داشت کجای دنیا ۱۶ ۱۷ میلیون یه جنس میتونه ارزونترباشه
مهدی
3
15
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عذر بدتر از گناه.
پول به حساب مردم باید برگرده نه بحساب معلوم نیست کی.
و بدون درج مبلغ .
منم ۱۰۰۰ تومن میریزم بحساب و روی مبلغ خط میکشم.
قرارشد مبلغ بحساب خیریه واریز بشه.اونکه پول مردم رو دزدیده و رفته.
علی
5
4
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
حرف مفت میزنه به کی پرداخت کردی راست میگی میدادی به مردم
محمد باقری
7
2
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اصلا سبریتیا هیچ وضیفه ای ندارن برگردونن مبلغ تبلیغاتشونو ،،،مردم باید تجربه رو بخرن،اینم یه تجربه میشه برا طمع کارهایه رویه زمین،،،نباید طمع کرد،،یکیش خود بنده نوش جونتون ممنون بابت تجربه ای که بهم دادین
ناشناس
3
15
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اگر صداش درنمی آمد پولو چی کارمیکردی چوب رو که بر داری گربه دزده گوشتو میزاره در میره
امیر
9
0
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چرامبلغ راخط زدید
کریم عزیزی
5
0
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خانم الهام حمیدی مبلغی که بابت تبلیغات گرفته بود ریخته ب حساب قوه قضاییه پس برای چی بیخود جوگیر می‌شید رضایت مال باخته را به چه مناسبتی باید بگیره خیلی حالیتپون میشه برید یقه چای دبش بگیرید یقه خاوری و بگیرید
حسن
2
11
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
میلیارد ها تومان پول مردم خورده شد به خاطر اطمینان به شما برگرداندن پولی که شما گرفتید چه دردی از مردم دوا میکنه
ناشناس
5
1
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام والله من هرچی فکر میکنم انتقالی وجود ندارد اگه داشته باشه مبلغ قرار داد ومبلغ واریزی باید شفاف باشه
ناشناس
2
1
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
یعنی چی عکس فیش بدون قیمت.
پس چی فیش رو فرستادی
ناشناس
2
1
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
متاسفانه بعضی از بازیگرای ما فقط دنبال پول شهرت هستند ولی به چه قیمتی؟
مهدی
4
2
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
کدوم پول مردم واقعا چی فرض کردن.... شاید یه عده طماع و .... همیشه داریم دنبال این هنر پیشه و بازیگران هستن

ولی خیلی خیلی خیلی از مردم ایران هستن که با کمال احترام زندگی میکنن
خجالت کشیدن اگر بود که الآن باید میامدن جلو تلویزیون که شدن معروف عذرخواهی میکردن و میگفتن قول میدن که دیگه همچنین غلطی نمیکنن
ناشناس
5
2
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
کار خوبیه .ولی پول مردم بر نمیگرده.خیلی آدم باید مواظب باشه.هر کی هرچی گفت باور نکنه .تایید نکنه
ناشناس
4
2
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ملتی که میگند بازیگرهاباید خسارت .قانونا هیچ خلافی متوجه بازیگرهای تبلیغ کننده نیست .یکی دیگه پول را برداشته برده اینها هم یه ۵میلبون. پول گرفتندتبلیغ کردند همین.
دنیای دزدان بغداد
1
5
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ای خدا نمیدانم پول چقدربرای اینا ارزش داشته که ندانه و نشناخته میان مردم با تبلیغات به بدبختی میرسانند. ولی مردم باید خودشون عاقل باشند طمع باعث بدبختی میشه. مردم باید میفهمدین وقتی تو بورس سریک عده از مردم نادان کلاه گذاشتن. نباید دوباره اعتماد کنند الان خدا میدونه بانکها 30 درصد کردن فرداها آیا ورشکسته نمیشن آیا پول مردم برمیگردونن یا اینم میخورند.قانع نباشی همچین بلایی سرتون میاد
بهنام
2
6
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اون بنده خدا میگه پول تو حسابم بوده دولت حساب و بسته بعد میگن پول و برداشته فرار کرده
گفته اگه بزارن همون پولای تو حساب و میدم به طلبکارا ولی پول این وسط توسط دولت فینیش شده
مهدی کرمی
2
3
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
واقعا اینها مردم رو چه فرض کردن.خیال کردن همه مثل خودشون احمق هستند.بله.واقعیت.اگه این پولها نگیرند خرج‌های آنچنانی رو از کجا در بیارن
ناشناس
2
1
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام خدا می داند ولی این را هم راهی برای خودنمایی نشان دادن ودوباره گول زدن مردم بیچاره برای دست کردن در جیب مردم با تبلیغات الکی بسیاری از این بازیگران از بدست اوردن ثروت از هر راهی واهمه ندارند وسیری هم ندارند خدا فقط می تواند جلوی انها را بگیرد تا دست از سر مردم بردارند
حسین
3
0
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اگر واقعا از فعالیت این کمپانی اطلاعی نداشتین که هیچ ولی اگر اطلاع داشتین یا اینکه نخواستین مطلع بشین،شرعا شماهم دراین پول حرام وبیت المال شریک هستید و گناه اون پای شماهم هست،پس الکی این فیلمهای خوب جلوه دادن و برای مردم بازی نکنید،بخدا مرذم برای پولشون زحمت میکشن و نباید نجابت مردم رو پای ساده لوحی نوشت،حیف این مردم برای شماها
حمید
2
1
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خانم حمیدی اون گوشی آیفون ۱۵ هم که بهت رایگان داده لطف کن برگردون
محمد
ملت همیشه در صحنه برای سود و منغعت جیب خودشون بدون تحقیق رفتن پولشون رو دادن دست طرف هیچ و نهاد و قدرتی هم بواسطه پروانه کسب داشتن طرف نمی تونه پاسخگو باشه سلبریتی تبلیغ کارش تبلیغه چون بواسطش پول میگیره اگه منفعتی داست الان اونم فراری بود با یه حساب کتاب کوچیک و تحقیق میشد متوجه شد یه جای کار مشکل داره اگه مویل 50 تومنی رو 20 تومن تحویل میداد که لبخند زنان میگفت عجب اسکل هایی که جنس 50 تومنی 20 تومن میدن الان که کار برعکس شده همه شدن دزد اونی هم که طمع کرده به هوای سود شده مظلوم مال باخته بمیرم برا دل زینب
ناشناس
0
2
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چرابازیگرها اگهی که مطمئن نیستی را تبلیغ میکنن به خدا آن دنیا باید جواب پس بدی . این جور پولها خوردن نداره شان خودتان را پایین نیاری از پفک و سس گرفته تا •••• آیا پول اینقدر ارزش داره کمتر خرج کنید
سمیه
احتمالا گوشی نوکیا قدیمی داشته ذوق زده شده آیفون گرفته...???
سامان
1
1
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دم کورو‌‌ش کمپانی گرم تا شما باشین دنبال آب و برق مجانی نباشین
افسانه
1
6
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دمش گرم
سارا
0
3
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مرفهین بی درد حمیدی
ناشناس
1
0
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
حالا این پولها که برمی‌گردانند توجیب کی می‌ره 7
ناشناس
0
0
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
آخه اصلا همچین کد شعبه ای وجود نداره
ناشناس
0
2
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خدا ازتون نگذره، مگه توی بازیگری کم پول می گیرید که حالا برای درآمد تبلیغاتی هم که شده حاضر میشوید مردم رو اغوا بکنید. در هر حال مردم به این نتیجه رسیدند که امثال شما بازیگرا و تازه به دوران رسیده های ورزشی هیچ ارزشی برایشان ندارید. اف بر شماها.
حسین
هست آقا من چک کردم،، شماره حسابش درسته بنام امیر حسین گودرزی?
کهنه سرباز
2
2
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اعتراف به گناه برای عام گناهان را افزایش می دهد و اعتراف به جرم ،جرم را ثابت میکند
ناشناس
1
2
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ملت ساده ایران تو رو به مقدساتتون گول این سلبریتی ها رو نخورید
بابا اینها بیشترشون واسه اینکه یه نقش بگیرن هرکاری میکنن
اون با شرفهاشون هم تو هیچ کاری مداخله نمیکنن چون اصالت دارن نه مرض پول پرستی
محمد
1
4
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خسارات را هم باید پرداخت کنی هم تو هم الباقی
سینا
1
1
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام خسته نباشید
ماملت ایران مردم ستم دیده وبدبختیم نمونه اش خودم ۴۵ سالمه جز تحریم بدبختی چیزی ندیدم
فقد این میگم ایا قانون بهتر از خداوند متعال هست
ایا خداونددستور حکم حد برای سارقین نداده واونم قطع دست هست چرا مااگرکشور مسلمان هستیم این حکم را برداشتیم وسارغین واختلاس گران صدهزاربرابر وجری ترشدن ایا ما مسلمان هستیم اگر مسلمان هستیم چطور خود رابالاترازخداوند وبرداشتن حکم خداوند رای دادیم
اگر اختلاس سرقت نیست ولی خیانت درامانت وتظیع واصراف پول بیت المال هست واین یعنی خیانت به کشور وجرم خیانت اعدام هست چرا این حکم اعمال نمیشه که دیگه کسی جرات اختلاس نداشته باشه چرا قانون خدا را زیرسوال میبریم

من ازم یکی به اسم مامور دوبار باج گرفت حق الزحمه ام ندادخواستم شاکی بشم من باماشین درخونمون زیر گرفت باماشین از روم رد شد جالبه بعداز مرخصی ازبیمارستان اسمی ازم تو پرونده نیود یکی دیگه بهش رضایت داده ازادش کرده بعد پیگیر ماجرا شدم من گذاشتن متهم تو پرونده ای که من شاکیشم خنده داره
ابراهیم حیدری ازاهواز
به شرافتت به غیرتت این بزار بخونن

راستی این رسید چقدر صفراش درازه که اونقدر روش خط کشیده
احد
0
4
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
قشنگ معلومه ۵۰۰ میلیون گرفته
ناشناس
1
3
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
با سپاس از خانم حمیدی
امیرحسین گودرزی کیه؟
چرا به حساب ایشون واریز کردی؟
مگه نباید به حساب دولت یا قوه قضائیه واریر بشه؟
چرا مردم را ..... فرض می کنید؟
اگه صداقت داشتی چرا مبلغ را پاک کردی؟
اعتماد مردم را به چه قیمتی فروختی؟
سمیه
حسود نباش...???
ناش
3
1
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
در واریز وجه کلیه اطلاعات واریز کننده درقبض باید ثبت بشه بعدشم واریز به حساب قوه قضایه فقط بانک ملی است نه هربانکی به حساب شخص واریز شده خودتی خانم آدرس واریز کننده نشانی حتی تلفن وامضاء واریز کننده به حساب فامیلتون فکرکنم واریز کردی کسی که کارش صادقانه باشه مبلغ را خط نمیزنه چقدر گرفتی که خطش زدی
ناشناس
2
1
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اگر ایشون واقعا صداقت داره چرا رقمشو پنهان کرده!؟ میترسه مردم بفهمن چقدر پول بادآورده درمیارن!؟
ناله
3
2
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام ما چرا همیشه میخانم خو دمون گول بزنیم طمع همیشه کاربرد داره سالیان سال می‌شنویم ومیبینیم ولی باز گول میخوریم چون دنبال پول بدون زحمت هستیم خداوند عقل داده
ناشناس
3
3
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
برای چه واریز کرد بابک خان واریز کرد و از سهم خود نزد بابک خان که در خزانه است تسویه می کرد
یاس
0
1
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عاقبت طمع کار و کسی که عقلش رو به کار نمی بره کلاه می‌ره سرش
مجتبی
0
5
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اخه مگه مالک کروش کمپانی فرلرنکرده به کی برگردوند سوال اینجاست ؟اگه واقعن این کارکرده دمش گرم خداخیرش بده
ناشناس
0
0
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عجب آدمهایی هستن، برای تبلیغات پول گرفتن، بعد با یک عذرخواهی میگن که ما هم فریب خوردیم. از همه بدتر اینکه پول را به حساب کلاهبردار واریز کرده، خیلی مسخره هست، مگر حساب کلاهبردار الان مسدود نشده؟!
سمیه
خیلی ساده ای برو دکتر
ناشناس
3
0
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مردم ما حقشون هست مخصوصا اونای که طمع کارند یه دونه گرفتی نوش جونت دوباره چندتا دیگه مینویسی دهن سرویس
مهدی
0
7
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
هر بلایی سرتون اومده حقتون هست تا دفعه دیگه از اینکارها نکنید، و چکار اون بنده خدا بازیگره دارین ایشونم مثل شما فریب خورده ، اما فرقش با شما اینه که پولی نداده بلکه پولی دریافت کرده، امیدوارم که براتون درس عبرتی شه دیگه نخواید سود زیادی کنین
ناشناس
4
6
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
الان این رسید کجاش واریز به حساب دادگستریه..
سمیه
بچه ساده
نویسنده
0
2
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
نباید برمی‌گرداند. هر کسی مسئول عمل خودشه. هیچ کدام از مال باخته ها صغیر نبودند. سر من هم کلاه رفته ولی بخاطر سلبریتی ها نرفتم جلو بخاطر طمع خودم بود.
ناشناس
1
8
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به واسطه اعتماد مردم به ابن افراد و طمع افراد کوروش کمپانی کلاهبردار شد بعد یه سال الان اصل مبلغی دیگه پولی نیست
ندارالملک ‌
واقعاً هزاران دورود بر این انسان شریف با قضاوت عادلانه
هرکسی در این قضیه ضرر کرده خودش مقصر اصلی است و هیچ ربطی به این خانم ویا دیگر کسانی که در تبلیغات کوروش کمپانی شرکت کردن ندارد بنظر من حتی صاحبان کورش کمپانی هم مقصر نیستن
اگر کسانی که در این قضیه کلاه سرشان کلاه رفته اگر وجدان خودشان را قاضی کنند متوجه خواهند شد که مقصر خودشان هستند
همه انسانها در تمام دنیا به فکر کسب سود و منافع هستند البته هرکس به روش خودش به کسب سود فکر می‌کند مثلآ مال باختگان به این فکر می کردن که با خرید گوشی ۷۰ میلیون تومانی به قیمت ۲۰ میلیون تومان ۵۰میلیون تومان سود خواهندکردو این افراد اگر بجای تمحکاری زیاد کمی دگوله را بکار می انداختند متوجه می‌شدند وقتی یک کالا را به یک سوم قیمت جهانی آن فروخته می‌شود با هیچ منطقی سازگار نیست و کوروش کمپانی هم به فکر سود کردن از تمحکار ی مردم بود و همچنین کسانی که تبلیغات کوروش کمپانی را انجام می دادند هم به فکر سودی بودن که گیرشان می آمد واینکه تمحکار ی بعضی افراد باعث شده کسانی از این تمحکار ی استفاده کنند کسی مقصر نیست بجز خود افراد تمحکار
البته فقط هم این مورد نیست مثلآ بورس کسانی که در قضیه بورس ضرر کردن و زمین وزمان را مقصر می‌دانند به جز خودشان وقتی که در یک روز ارزش سهام ۲ برابر می‌شد و حضرات تمحکار هم هجوم آورده بودن که از این درآمد باد آورد سهم بیشتری داشته باشند حتی بعضی ها خانه وهمه چیزشان را فروختن که سهام بخرند وبه این فکر میکردن که نهایتا ۱۰ روز دیگر با فروش سهامی که با فروش خانه خریدن بجای یک خانه می توانند چند خانه و باغ ویلا و خوردو میلیاردی البته بالا رفتن ارزش سهام در آن زمان بگونه‌ای بود که هر انسانی را به تمحکار ی می انداخت که بدونه توجه به اخطار کارشناسان اقتصادی اقدام به خرید سهام بکنند ولی با اندکی تفکر حتی کسی که هیچ اطلاعات اقتصادی نداشت متوجه می‌شد که این رشد ارزش سهام نمی تواند واقعی باشد
۵۵
2
1
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبلغش ۵۰۰ میلیون تومن میخوره،دقت کنید ۹ تا صفر داره عدد اول هم به پنج میخوره،میشه۵۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال
جواد
0
4
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبلغم مینوشتین اصل کار اونه
رضا
0
1
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
غلط بیجا کرد،اون موقعی که داشتی مردم رو شیرشون میکردی و برای کوروش کمپانی کلاهبردار تبلیغ میکردی ،کلی آدم رو به حرف شما و امثالهم بدبخت کردی،باید به فکر امروزتونم بودید،به خاطر دوزار پول کلی مردم ضرر کردن،شما هم مقصر صددرصد این کلاهبرداری ها هستید باید جواب بدید
رضا
3
3
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
آخه کدوم آدم عاقلی گوشی آیفون بیست و بیست و پنج میلیون میفروشه اونایی که رفتند خریدن چی فکر کردن الان ی گوشی میان رده بیست میلیون هست ببخشید از قدیم گفتن از حول حلیم افتاد تو دیگ حیلم مثال بارز این آدما هست هر چی هم تبلیغ کنند خدا به آدم ی چیز داده بنام عقل خود کرده را تدبیر نیست من میگم دولت باید تمام هم و غمش رو بزارم برا دستگیری این کلاهبردار ولی خوب عقل خوب چیزیه
ناشناس
نمیدونم گناه این بازیگرا چیه انگار اقا دزده به بازیگرا و افراد مشهور گفته بیایید با هم کلاهبرداری کنیم!!!!این یه پولی گرفتن تبلیغ کرده حالا اون طرف دزد از اب دراومده گناه تبلیغ کننده چیه؟؟؟
Yashar
0
7
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خب الان این کار یعنی چی مثلاً بااین کارت پول مردم بدبخت برمیگرده؟تو حالا فوقش چند صد ملیون تومان پول تبلیغاتت بشه خبر داری بخاطر تبلیغ شماها چقدر آدم بدبخت شدن حالا میای با برگرداندن پول تبلیغ می‌خوای خودتو تبرعه بکنی دولت باید بااین آدم‌ها. برخورد جدی بکنه که نیان بخاطر منافع خودشان مردم بیچاره را بدبخت بکنن تو این زمونه مردم خودشون کم بدبختی و گرفتاری ندارن
ناشناس
چرا چرت میگی مگه این خبر داشته که طرف میخواد کلاهبرداری کنه؟ این یه تبلیغی کرده پولشو گرفته حالا اون کلاهبرداری کرده گناه این چیه مگه میدونسته این میخواد کلاهبرداری کنه یا اینکه مگه مشخص شده بوده طرف کلاهبرداره بعدش این تبلیغ کرده!!!؟
تلبیغ کننده‌ها هیچ تقصیری ندارن یه جا رو بمن و تو معرفی کردن این وظیفه ما بوده بی گدار به اب نزنیم و تحقیق کنیم و عقلمونو بکار بندازیم و بفهمیم که چرا یه محصول که تو کل کشور قیمتش اِن تومن رو داره منفی اِن تومن میده؟؟؟؟
سمیه
آفرین بر تو.
esmail
5
2
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
آخه رو چه حسابی باید ای پولا برگشت بخوره به خزانه دولت...باید قانونی این پول ها برگرده به حساب اون فرد بعد اون رو بازخواست کنن
ناشناس
2
0
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به نام شخص حقیقی واریز شده مگه نباید به حساب قوه قضائیه واریز بشه
ناشناس
حساب مسدوده و در اختیار قوه قضاییه است فعلا
سمیه
حرص نخور الان سکته میکنی..???
سامان
0
1
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
شماها ازاعتمادمردم سواستفاده کردین
مسئله اون پول نیست که شماگرفتی
پول واعتمادیه که مردم ازدست دادن تکلیف اوناچیه
یعنی فک میکنید اینجوری صورت مئله روپاک کردی
البته همه این مشکلات ازعدم نظارته
حسن
0
1
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بحساب دزد چرا واریز کردی باید بحساب قضایی واریز میکردی بعدشم مال مردم چی اونا رو هم بر می گردونی؟؟
ناشناس
0
1
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبلغ مشخصه پانصد میلیون ریال
ناشناس
0
3
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ربطی به اینها ندارد وقتی به راحتی تبلیغ می کنند و کسی هم جلویشان را نمی گیرد و کلاهبرداری از اینهمه افراد انجام می دهد اینها هم گول فضای کسب و کار را می خورند
کوروش
0
2
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
درود بر شرفت خانم حمیدی که همدرد مردم هستین
حالا شما از این ...زاده ، مال مردم خور شکایت کنید
بهنام
0
2
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلبریتی ها باید پوزشون یطوری کش می‌آمد که توسط این تبلیغ حسابی کش آمد.ولی امثال این پولها اگر ۱۰۰بار هم برگرده بازم جای ضررهای مردمو نمی‌گیره.
سمیه
نکنه تو هم با الهام جون شراکت داشتی...???
محمد
1
0
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دویست میلیارد تومان عودت داده به حساب گودرزی ...ایشون کی یاشن
روژان
0
1
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خاک بر سر تمام بازیگرانی که تبلیغات میکنند و پول میگیرن.
ادم
1
1
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اون احمق هایی که رفتن هر کدوم چند تا موبایل نوشتن نصف قیمت بگیرن ببرن تو بازار بفروشن 50درصد سود کنن و خوش خوشونشون بشه حقشونه که سرشون کلاه بره و ربطی به تبلیغ کننده و سلبریتی نداره، این شرکت رو گفتن که هرمی هست اگه اینهایی که الان کلاه سرشون رفته الان موبایلاشون رو میگرفتن و 50درصد سود میکردن و رده ها و شاخه های پایینتر رو پولشون رو میخوردن اینها حاظر بودن موبایلهایی رو که گرفتن رو ببرن پس بدن؟
فرشاد
1
4
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
صدا و سیما هم باید پول تبلیغات دروغینی که در این ۴۵ سال کرده را باید برگرداند مخصوصا تبلیغات فاجعه ی بورس رو
مجی
1
7
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
این سلبریتیهاراپول نشونشون بدی هرچی بخوای نه نمیکنن دوزاریها
یاسر فلاح
0
1
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پول به حساب امیر حسین گودرزی رفت.به حساب قوه قضایه نرفت
ناشناس
1
1
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به بازیگرا چه ربطی داره
سمیه
میخوای بفرستیم به حساب تو..??
بیخبر
0
2
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اصلا معلوم نیست نوشته پانصدمیلبون ریال هه هه
ناشناس
فکر کنم تو تازه از خواب پاشدی..گوگولی..????
سپاهان
0
3
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
شما مردم واقعا حقتونه چون نه تحقیق میکنید . این که به کمپانیه همیشه همینطور بوده سره همه مسایل هزاران بار سرتون کلاه رفته بازم می‌رید انجام میدید چون مفت بر هستید .همه چیز رو مفت میخواهید .فکر کردید الان چند میلیون زیر قیمت می‌خرید همه چیز دار میشید ربطی به هیچ کس نداره .خوده شما مردم مقصر اصلی هستید که اینجور موارد همیشه سرتون میاد .موبایل ، خودرو فقط مفت باشه نمیگید چرا اخه؟؟خوده کارخانه اپل قفل کرده یعنی یه درصد فکر نکردید آخه قیمت خوده کارخانه بالاتره چرا این ارزانتر میده؟؟عقل ندارید ؟تا شما مردم هستید اینجور کمپانی ها و کلاهبرداری ها هست چون همهگی طمعکارید
ناشناس
0
6
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چقدر هم دیدگاه های که توهین کردن چاپ نکردین.دستشون درد نکنه همین که عذرخواهی کردن وپول روبرگردانند.
ناشناس
0
1
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
با تبلیغ کردنت مردم رو گول زدی تاوان مردم رو چجور میخوای بدی
میثم
0
0
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چرا مبلغ نمیزنید ؟شفافیت در مملکت یعنی هیچ
گمنام
1
1
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
یک سوال درسته سلبریتی ها تبلیغ کردند اما چرا کسی یقه آنهای که مجوز دادند رو نمیگیره چرا کسی یقه شهرداری رو نمیگیره خب شهرداری هم تبلیغ کرد شاندیز دبش و،،،،کلاهبرداری کردند و صدا و سیما تبلیغ گسترده کردند چرا کسی یقه صدا و سیما رو نمیگیره ،التماس تفکر
سمیه
میخوایم مبلغ وبزنیم به حسابت تا خوشحال بشی...???برو بخواب
ناشناس
برو تو بانک برات میزنن...?????
شیرازی
0
6
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
یک میلیارد رو رفته چرا خط کشیدن

به حساب کی ریخته
لاقل یک کاری می کرد یک عده بد بخت گشایش میشد شب عید براشون
خدایا تا کی این دوازی ها مردم رو ابله می‌بینند
محسن
1
2
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
معلومه وجدان داره ، می تونست مثل بقیه بگه به من ربطی نداره .
محسن
2
4
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
موندم این ملت چقدر چرت میگن.دولت نظارتی نداشته که بگه غلط میکنی گوشی ممنوع رو میفروشی اونم زیر قیمت کارخونه بعد به کسایی که تبلیغ کردن گیرمیدن.تا کی اینقدر نادان
ناشناس
1
8
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خواهشا فرهنگ ندامت و پشیمانی و عذر خواهی را زیر پا له نکنید خوب ه بگه خوب کردم همه جای دنیابرندها برای سلبریتی ا هدایایی دارند آب از سرچشمه گل آلوده
Rabenhood
0
5
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
تواین مملکت چقدهمه چی شفافه.
ماچقدخوشبختیم که اینجازندگی میکنیم
چرامبلغ رامخفی کردید.
بس کنیدبابا.
نمیخاددرست کنیدبدتر گندش میزنیدَ
ماندیده همه حرفاتون راقبول داریم خودتان راچون قبول داریم
سمیه
آفرین صد آفرین هزار وسیصد آفرین.بچه خوب ونازنین..???
احمدرضا
0
1
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
هیچکس مسول حماقت و طمع شما نیست ...هیچ وقت هیچ انسانی بدون زحمت بدون سختی بدون عرق ریختن به جایی نخواهد رسید ...عبرت عبرت عبرت سال دیگه همین موقع یک کلاهبرداری دیگه درمیاد
یاشار اردبیلیان
0
5
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پس چرا مبلغ و پاک کرده پس چرا در عدد مبلغ خالیه
اینم دروغ دیگه ازین بازیگرنما ها
خداوکیلی اخه این بازیگرا مگه کین مگه چی دارن که مردم ب اعتبار تبلیغ اینا خرید میکنن ...
سال ۲۰۲۴ و هنوزم ادمای ساده لوح فراوان است
کریم خانی
1
2
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بعد از یکسال بازم مبلغ به اون زیادی و ب حساب اقا دزده ریخته
خنده داره
انگار همشون باهم همدستند
آگاه
1
0
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
آب ریخته برنگردد به سبو
ناشناس
0
2
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مقصر خود مردم طمع کار و مسئولین بی لیاقت هستن خانم حمیدی و امسال خانم حمید فقط پول زحمت خودشون گرفتن مسول نظارت بر کسی یا جای نیستن
ناشناس
به نظرم مقصراصلی خود صدا وسیما ورییس اون هست که برای تبلیغات غیرواقعیتها ودروغ ها رابه خاطرپول کلانی که میگیره به خورد مردم میده وهیچ دستگاهی هم نظارت نمیکنه واصلا توضیحی هم به مردم نمیدن ومردم به رسانه ملی اعتماد کردند وهیچ وقت هم به اشتباه وپوزش درمقابل مردم تن ندادن که این جا جای تاسف داره
میراب عطش
1
9
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
این شوآف دیگه چیه
امروز میان کلی مردم رو قانع میکنن که باور کنن کلاهبرداری در کار نیست و مردم هم با اینحال که اولش شک داشتن ، با ادعای اینها دیگه باور کردن هیچ کلاهبرداری در کار نیست و نهایتا وقتی طرف پول مردم رو برد و در رفت یه چندر غاز میان میزنن به حسابش که مثلا دینی گردنشون نباشه. خانم و آقای بازیگر شما باعث شدین مردم به یک امر غیر واقع باور کنن و صرفا هم ادعای شما باعث باورشون بوده.
یادمه تو بازار گاهی یکی که شناس نبود میومد جنس چکی بخره و معرفش یه همکار بازار بود و وقتی آخر کاز کلی چک طرف بر می‌گشت و میرفتیم سراغ معرف اونم یکی دو تا چک برگشتی طرف رو نشون میداد که بعلهههه منم اغفال شدم ولی پشت ماجرا این دو گاوبندی کرده بودن که تت‌ چک بیار من معرف میشم ولی اولش دوتا چک باید بهم بدی که آخر سر بگم منم گول خوردم. حالا قصه برگشت پول تبلیغ چه صیغه ای هست الله اعلم
کامران
2
1
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پول مردمو کی برگردونه الان که چی مثلا
نیلی
0
1
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
همه سر کاریم .حرص نخورید پول رفت جایی که باید میرفت و ادمای هم که باید خراب میشدن شدن .دیگه دنبال بقیه ش نباشین پولی به کسی عودت داده نمیشه .دنبال سود هستین بازم از این کمپانیا پیدا میشه ???
مهران
0
6
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اولا دستشون درد نکنه اونایی که شرف دارن ومیدون که شریک جرم هستن و پول را بر میگردونن ولی علت اینکه مبلغ برگشت را نشون نمی‌دن را نمی‌فهمم چون گفته بودن از یک میلیون تا بیست میلیون برا تبلیغ دادن کسی هم این مقدار را باور نمیکنه چون تو همین فیش برگشت دقت کنی میبینی مبلغ را به عدد پنج میلیارد ریاله معادل پانصد میلیون تومان چرا حالا از وجوه دریافتی طفره میرن قابل درک نیست کی باور می‌کنه برای تبلیغ یه سلبریتی بیست میلیون دریافت کنه وقتی تو بازی مافیا شرکت می‌کنه و صد میلیون برا هر بازی میگیره
ناشناس
1
2
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ایشون تو باهوشی به کی رفته بازار گرم . بعد از اتمام کار شیرین کاری کرده پول دزد رو برگردونده
چه حرکت جوانمرانه ای ?
راست میگفت به حساب مال باخته ها میزد ?
سمیه
تو هم برو تو مافیا شرکت کن...تا 100 میلیون ببری..ما هم برات دست میزنیم..????
حمید
3
1
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به نظرمیاد۵۰۰هزار تومنه مبلغه.میخواسته بده خیریه بجاش زده به کوروش
ناشناس
عزیز پنج میلیارد
سارا
3
4
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چرا وقتی یکی کار درستی میکنه
عذرخواهی میکنه
میگه اشتباه کردم
را به باد حرفها و نقدهای بد میگیری
فضا مجازیه ولی حق الناس واقعیه
حداقل انصاف داشته باشیم
حالا چقدر و به کی و کجا ریخته کاری ندارم
ولی داره میگه اشتباه کردم
بابا جان از خدا سخت تر نگیرین
ایشون از بازیگران خوب و بی حاشیه بوده
والا قوم و خویش من نیست
ولی تو قضاوت انصاف داشته باشین
ناشناس
0
1
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
راضی به ضرر شما نیستیم الهام خانوم
بیخیال شو یه چیزی بود تموم شد
دادگاه یه طرفه گرفتن براش
حقیقت بین
0
0
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام.
مخاطبین گرامی،
1-با یک جستجو ساده می‌توان فهمید مدیر کمپانی کوروش کیست که به نظر می‌رسد مدیر این شرکت امیرحسین شریفیان است نه امیرحسین گودرزی . بین این دواسم از آسمان تا زمین فاصله است.
2- فرض که امیرحسین گودرزی صحیح باشد آیا باید پول به حساب ایشان واریز شود. یا قوه قضاییه.

احساسی نباشیم هر چیزی را فلفور باور نکنیم. کمی فکر کنیم
ایرانی
0
0
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ازسلبریتی های دولتی چه توقعی دارید،قسمت جالبش اینجاست که هم پولهاروخوردن وهم این پیام رادادن که فقط مسئولین اختلاص نمیکنندومردم رابه جان هم انداختن و...
ناشناس
0
0
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اینها سلبریتی نیستن بدبخت اونایی که صفحات مجازی اینها دنبال میکنند
مقصودی
0
0
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اگربحث اعتمادنبود خانوم الهام حمیدی وجوادهاشمی ودیگربازیگرانی که دراین کار همکاری داشتند هیچکدومشون پول پس نمیدادند ترسیدند اعتمادخودشون بین ملت ازدست بدهند ازدست دادن اعتماد واعتباربین مردم به منزله دست دادن نان خودشون پس بازهم به خاطرنان خودشون این پول پس دادند اگربه فکرخودشون نبودنداین پول عودت نمیکردند
ناشناس
0
0
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
شماره کارت این سلبربتی ها بدین مردم هرروز بحسابشان صدقه واریزکنیم شایدسیرشوند
مریم
0
0
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خدا را شکر من پیرو هیچ سلبریتی وهیچ فوتبالیست نیستم فقط خدا وخودم وخانواده درجه یک خودم را میشناسم واسه همین آرامش هم دارم
امیر
0
0
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
تو اگه آدم درست کاری بودی . میزان مبلغی رو که دریافت کرده بودی خط نمی‌کشیدم روش تا مردم بدونن شماها چگونه و از چه راه هایی پول های مفت در میارید
موسوی
0
0
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام هیچ وقت فریب ارزونی نخورید واینکه بازیگر که کارش،معلومه بازی کردن هست ماهم دوسال پیش فریب شرکت اینترنی فروش گوشی به نام نیکسل را خوردیم شکایت کردیم رد شد والان دیگه هر کس،پولش،رفت واقعا دیگه برنمیگرده معجزه نمیشه همونطور که امثال ما شکایتمون بی نتیجه موند خلاصه اینکه خودتون مراقب داری هاتون باشید
خودم
0
1
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
الهام جون
مردم را چه فرض کردی
خودتی.....
مردم از وضع شما ها خبر دارن ادم نمک خور نمک نشناس باشه
خیلی بده
این را یادت ندادن
با حمایت این مردم وکشور اسم دراوردین امثال شماها حالا هم
طاقچه بالا میزاری خدا ازتان نگذره
ناشناس
0
0
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ایشون نباید پول را برمی‌گردند مگه وقتی چای دبش دزدی کردویا پدیده شاندیز دزدی کرد صدا و سیمای میلی پول تبلیغات که گرفته بود را برگردانده توی این قضیه سلبریتی ها مقصرند بخاطر تبلیغات توی قضیه چای دبش هم صداوسیما مقصر هستش
سینا
0
0
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبلغ‌ عودت‌ پول ‌۵۰ میلیون‌ تومن‌ بوده‌ ایشون‌ تو‌ قبض‌ که‌ الان‌ بنده‌ کشف کردم ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال‌ پانصد میلیون‌ ریال
امید
0
0
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
احمقا کسایی که نمی فهمن حاکمیت و عوامل شون موظفند که به هر شکلی سلبریتی و هر انسان تآثیر گذار رو تخریب کنند حالا به هر قیمتی ولی مردم به بلوغ فکری رسیده اند. اختلاس چای دبش خیلی بیشتر این مبلغ بود و یادمون هست کی دستور داد سرو ته قضیه رو هم بیارن دیگه باسیاه کردن دیگری نمیشه برای کسی شرافت و پاکی درست کرد . من برای رسانه ها و خبر گزاری های این مملکت متاسفم که شرافت خبر نگاری و تعهدات شغلی خود به این جایگاه مقدس رو به جیره چندرغاز حاکمیت از درآمد های اخذ شده از سفره مردم که علیه مردم استفاده میشه می‌فروشند. جواب فرزندان خود را چه می‌دهید چجوری از شرافت و انسانید برای اونها دم میزنید
حمید
0
0
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبلغ 50 میلیون است
ناشناس
0
0
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دیگه مملکت ما شده افغانی
Ali
0
0
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مسخره بازی چرا مبلغ رو ک پرداخت کردین رو روش خط کشیدین حالا یا مبلغ دریافتی ۳الا۴میلیارد بوده یا هزارتومان ک بگین ماهم برگردوندیم این میشه دستهای پشت پرده و طرف عزیزان مشکلی نداره کلا چون داره همینجا هم حمایت میشه بااین کارکه خط گرفتن رو مبلغ
گورش کمپانی
0
0
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
الان دقیقا پول رو ب کی پس داد؟ به کمپانی؟
میداد ب یکی ازین بدبختا
حسن
0
0
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
متاسفانه تمام مالباختگان کوروش کمپانی اکثرأ از قشر ضعیف و کم درآمد بودند بنابراین نتیجه میگیرم که پولداران خیلی سنجیده و هوشمندانه رفتار می‌کنند و اصلا اعتماد نمیکنند و جای تاسف داره که مردم کم درآمد همیشه در ضرر هستند
ناشناس
0
0
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عزیزم طمع نمی کردید حقتونه
آیوسف
0
0
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
من خیلی دوسش دارم
شهرام
0
0
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اولا نمیشه گفت هنرپیشه ها مقصرهستند ملت ما حقشونه وقتی برا هرچیزی نفهمیده وتحقیق نکرده میرن پول میدن همین میشه هنرپیشه ها هم مثل شما از کجا میدونستم این آقا کلاهبردارهستش
احمدی
0
1
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عقل هم مهم داشته باشند پس چطور برای کودکان بیگناه فلسطین اینا یک کلمه نگفتند چرا پول نداشت فردا درسفرخارج بهشون ویزا ندهند جنس را مگرایشان تولید می‌کرده که نصف قیمت بده ملت تولیدکننده هم اینقدرسودنداره همشون آگاهانه اینکاررا کردند ومردم راکول زدند ملت هوشیاراین تبلیغات پولی باشید
مسلم
0
1
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اولن چرا مبلغ روپاک کردید بعدش شما که میگید تحقیق کردم چطورتحقیق کردید که نفهمیدید توسایت فروش شرکت اصلی قیمتش حدود 35میلیونه چطورباقیمت 21میلیون میخوادبده دست مردم شک نکردید یا ????بعدش تا وقتی مردم حریس دهن بین اهل پز دادن سلبریتی زده هست این کلا برداریها شکل نوعش فرق میکنه اما هست تابفهمن مردم سلبریتی چیزی ازمردم عادی بیشترنداره
شهروند
0
0
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اون موقعی که پول ملت گرفتی بودی چرا فیش دریافتی رو انتشار ندادی نمیدونم چرا به شما سلبریتی میگن فقط چشم طمع به جیب مردم رو دارین خانم حمیدی
تبسم
0
0
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دمش گرم واقعا حداقل شعورش را نشون داد
امیر یکتا
0
0
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دوستان یادتون باشه پنیر مفت فقط توی تله موش پیدا میشه
ارش
0
1
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
کلا مردم ما اگه ثروتمند هم باشن دنبال چیزی مفتی میگیردن پس حقشون هرکی کلا سرشون بزار پس زیاد بهش فکرنکنید
ناشناس
0
0
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
۵ میلیارد ریال میشه ۵۰۰ میلیون تومن ناقابل گرفته بوده برای تبلیغ موبایل کنه
سعید
0
0
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به نازم. هرکسی این فکر رو کرده خیلی قشنگ مردم رو انداخته به جوونه بازیگرها و ورزش کارها نفری پنج میلیون بهشون دادن برا تبلیغ ولی ترور شخصیتی شدن اینا همش با برنامه ازقبل طراحی شده بود که مردم رو به جوون هم بندازن ما هم که مال باخته بدون فکر میریم جلو اقا و خانم محترم ببین چه کسی راس کار بوده و طراح این برنامهبه ورزش کار و هنرمندهایی که از جنس خودمون هستن ضربه نزنیم
ناشناس
0
1
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عزیزان چرا اینقدر شماها ساده هستین همه حرفای این خانم دروغ چون اسم خانم الهام نیست و زهرا است فامیلیش هم حمیدی نیست حمیدی فامیلیه همسرش بوده.... ترخدا اینقدر ساده نباشیم
علی
0
0
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
شماها پول برگردوندی مثلااااااا اعتماد مردم چی برمیگرده هرگزززززززززززززبرنمیگرده . راست میگی فیش دریافتی بامبلغش بذارید بعد فیش برگردوندنشو بامبلغش چرا. وجه واریزیهاتونو لاک گرفتید این شفاف سازیه جون خودتون همش فیلمی فیلمممممممم. همین شماسلبریدیها مملکت واحساسات وافکار مردم واعتمادهارو نابود کردید
ناشناس
0
0
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چرا مردم این همه فریب می‌خوردند
ناشناس
0
1
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
نشریه مبلغ چک رو و مخدوش کرده که کسی از دستمزدهای بازیگران سر درنیاره.
مهدی
0
0
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
من به خاطر تبلیغ تو کسافت رفتم سه تا پیش خرید کردم .
ایران آباد
0
0
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بازم درود به شرف خانم حمیدی .والا کسانی که بابت تبلیغ رفتن هیچ تقصیری ندارن مقصر اصلی اون آدمه‍ای طمع کار که بابت گوشی ارزان اقدام کردن وهمچنین مسولین همیشه در صحنه که خواب تشریف داشتن
معلم
0
0
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
صدا سیما هم پول تبلیقات چای دبش رو بده
محمد
0
0
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
با سلام
فیش الهام خانم رو دارین توی گوشی دست به دست میچرخونین
مبلغش هم که معلوم نیس... مردم رو چی فرض کردین
بی نام
0
0
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اینکه مبلغش معلوم نیست
جواد
0
0
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
کار به کوروش کمپانی ندارم،و کار اشتباه که بازیگران هنرمندان و... انجام دادن در تبلیغ کوروش کمپانی هم ندارم،ولی انصافا خودتون جواب خودتون بدین،اگه گوشی ۲۰میلیون بهتون میدادن سودشو با این سلبریتی تقسیم میکردین؟؟میگفتین بیاین این پول برا شما،ما اینقدر سود کردیم.الان که ضرر کردین همه داد هورا میکشید.
امیر
0
0
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلبریتی جماعت، فقط پول را میشناسد.
معذرت‌خواهی و پس دادن پولی که از کورش کمپانی گرفته جبران ضرر مردم نیست.
هر موقع جریمه سنگین دادند اونوقت یاد میگیرند که تا به اصالت شرکتها پی نبرده اند براشون تبلیغ نکنند.
امید
0
0
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سلام خدایی کاری ندارم هرچند که اشتباه هست و بود
ولی تو بازیگرا انسانهای پاک خیلی هست مخصوصا الهام حمیدی حقیقتا دختر پاک و نیت صاف و خوش قلبی هست چون کن کلی از خیلی سال تا الان تحقیق کردم بسیار خوب هستند مثلاً ماهچهره هم خدا رحمتش کنه خیلی خوب بود
رامین
0
0
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
باتوجه به متانت و وقار ایشان دور از ذهن نبود، باشد درس آموزنده ای باشه برای دیگران
ناشناس
0
0
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
در برهه زمانی هستیم که منش جنم پهلوانی ( امثال تختی ها )جایش را داده به قهرمان پروری سلبریتی که به قول طرف برای پول زگیل را هم تبلیغ میکنند ........
علی پارسایی
0
0
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
واقعا برای الهام حمیدی متاسفم برای پول هر کاری می کنه ..اون موقع که نباید برای کلاهبرداران تبلیغات می‌کرد و اعتماد مردم بدبخت جلب نمی کرد و مردم بدبخت نمی کرد ..الان پول تبلیغ برگردونه..پول مردم بر می گرده
علیرضا
0
0
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
فکر کنم مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال باشه
دوستان چقدر غلط املایی دارین خخخخ
میثم
0
0
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خیلی احمقید اون امبر حسین شریفیان این نوشته گودزی
سمیه
0
0
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
الهام حمیدی از بازیگری باید اخراج شود...خودش شریکه جرمه.
محمد
0
0
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
شماره حساب که نا معتبره ???
چجوری به حسابی که اصلاً وجود نداره پول ریخته ؟؟؟
حداقل شماره صاحب کوروش کمپانیو درست مینوشتید بلکه یکم باور کردنی میشد ???
ناشناس
0
0
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
اون اقا که پنج هزار تایی می خریده و پیش خرید کرده پس فروش داشته و مغازه داشته و یکباره شروع نکرده اما اگر بررسی کنید مالیات چقدر داده...مالیات چقدر می دهند این خریداران عمده ...به امید سود دهها برابر اما مالیات هم همینطور پرداخت کردند
سعیده
0
0
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بابا چقد ساده این.اینا دو طرفه میخورن همینو بس!
کامران
0
0
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
اولندش حمید گودرزی کیه؟ دومندش چرا مبلغ رو مخدوش کردید میزاشتی ببینیم بابت چقدر رفتید تبلیغ کردید ومردم رو دعوت کردید که پولشون رو. به باد بدن
ناشناس
0
0
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
مردم چقدرساده وبدبخت پشت این قضیه حتمایک اداره یاسا مان یا یک انسان گردن کلفت یا خوددولت دخیل هستش آخه بابا پول‌های مردم را برداشته وراحت رفته بعدش میگن بیایید شکایت کنید حالا بابت شکایت هم باید 400 الی 500 هزارتومان از افرادمیگیرند تا بتوانند شکایت کنند یعنی قوز بالا قوز اینها همش برای خالی کردن جیب مردم بدبخت هستش. ای ایرانی ساده از چند طرف باید گول بخوری ای داد بیداد
سجاد
0
1
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
چرا مبلغش نشون داده نشده پس شفافیت سازی از کجا باید شروع بشه باید اینجور خبرا با مبلغ درست نشون داده بشه ک درامد از این تبلیغات معلوم باشه وقتی تو مبالغ شفافیت سازی نباشه یعنی یه جای کار درست نیست وجور در نمیاد.
یوسف
0
0
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
خانم حمیدی این چه کاریه کردید اصلا قابل شما را نداشت ناراحتم کردید بیم من وشما که این حرفها نیست بی زحمت شماره کارتتو بذار برگردون به حسابت راستی چند زدی؟
سعید
0
1
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بازیگرها کار خلافی نکردند
تبلیغ برای شرکت قانونی منع قانونی نداره
یکی از راه های درآمد بازیگرها تبلیغات هست البته تبلیغات مجاز و در چهارچوب قوانین کشور
تبلیغ برای شرکتی که تمام مجوزهای لازم رو داره جرم نیست
اگه نیاز بود دادستانی خودش کارشو بهتر از مردم بلده وارد عمل میشد و علیه اونها اعلام جرم میکرد
حالا یکی میگه خسارت بگیرید ازشون.یکی میگه اعدامشون کنید.یکی میگه مقصر بازیگرا هستند.
انگار همه مقصرند غیراز مسئولانی که مجوز فعالیت شرکتو صادر کردن و مسئولانی اجازه خروج از کشور با این حجم از بدهیو بهش دادن
ضمنا همونایی که پول دادن آیفون بگیرن اگه تحویل میگرفتن بازارآزاد دوبله میفروختن
مقصر اصلی حرص و طمع مالباختگان هست
فاطمه
0
1
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
واقعا انقد بدبخت بیچاره بوده که با این مبلغ پایین تبلیغ میکرده یا خیر بوده و کار خیر میکرده ?اگه خیر مردم ومیخواسته چرا پول گرفته?# دروغگو نباشیم سلبریدی های مملکت ما یسری ادمای غرب زده وفیکن مرگ به همشون بیخودا
ناشناس
1
0
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
رقم رو چرا خط کشیدی ؟؟؟؟؟؟ میلیاری بوده .....
ناشناس
0
0
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
وافعآ که پول تبلیغ برگردونندن،تبلیقات کارخودش را کرد همه باهم شریک بودن،کسی هست ندونه نصف قیمت جنس وجود ندارد،
هرکی خربشه همه سوارش میشت دریک کلمه،طمع جوابش،دمش گرم،حق طمع کار همینه آنهم درسطح گسترده ویک جنس آشنا،چقدربدبختیم ما ایرانی های احساسی،هزاران بارچنین موضوعی درهرشهری ازایران پیش آمده،عبرت یوخت
ساسان
0
0
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
اخه ب بازیگرا چ ربطی داره اونا پول هنرشون رو میگیرن .... ب کسی بر نخوره.. بارها شده ک تلویزیون اعلام کرده ک فلانی توی تهرون کلاهبردار از اب در اومده... اخه چرا شما تهرونیا بی گدار ب اب میزنین ک همش سرتون کلاه میزارن
پدرام
0
0
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
باید خسارت تمام کسانی رو که گول تبلیغات این سلبریتی ها رو خوردن رو بدن. برگردوندن دستمزد تبلیغاتی سیاه بازی هستش. الان باید جواب ملت رو بدن ، بفهمن که چه مسئولیتی در قبال پول های مفتی که میگیرند دارند!!!!
حمید
0
0
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
باید گفت برای یک تبلیغات اینا چقدر گرفته .. مبلغش 500000000 تومن بوده .. میتونید تو عکسش قسمت رقم با بزگ کردن این مبلغ رو واضح ببینید .. خوبه برای گوش بریدن مردم ..
ناشناس
0
0
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
مگه جای آیفون شون درد میکرد که حمله کردن برای خرید .خودشون مقصرن نه هیچ کس دیگه
Saeed farzin
0
0
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
تبلیغ برای فروشگاهی که جواز کسب داره جرم محسوب نمیشه
هالو
0
0
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
از قوه قضائیه ممنونیم که راه ارسال کمک های مردمی به صاحب کمپانی رو باز گذاشته اند، من نگران اون بنده خدا بودم، که تو غربت بدون کمک مالی چطور میخواد دوام بیاره! از آحاد مردم غیور تقاضا دارم کمک های مالی خود را هرچند در حد میلیون، به حساب مدیر کمپانی کوروش واریز نمایند.باشد که همه در این امر خیر سهیم شویم.
حسین
0
0
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
اخه بخاطر ۵۰ میلیون مردم و بخاک سیاه نشوندن
چرا اومده پایین شهر بحساب برگردونده؟ قضیه بوداره
ناشناس
0
0
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
آقای کروش صغیر کمپانی چرا به بنده خدا کمتر دادی که الان وجه رو برگردونه ؟؟؟؟!!!
ناشناس
0
0
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
سلام چرا مبلغی که گرفته نزده
مصطفی
0
1
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
پول رو برگردونده به حساب دزد باید پول رو میداد به مردم
ناشناس
0
0
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
مردم گناهی ندارند وقتی توی صدا وسیمای ما بدون بررسی وبدون دستگاههای نظارتی تبلیغی میشه ورییس صدا وسیما ی ماهم دراین قضیه مقصره ومسولین مقصرند واعتماد مردم راباتبلیغ درصدا وسیما جلب میکنندومردم رافریب میدن که اون بازیگر ومردم فریب میخورندچراهیچ وقت صدا وسیما ازمردم بابت این کوتاهی ها وفریب مردم عذرخواهی نمیکنه چون که پشتش گرمه
شهروند مظلوم
0
1
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بیخیال همگی سر کار هستن تا حالا این همه با پشتوانه و حمایت خود دولت مثل همین پول مردم رو گرفتن ، یادمون میره به یه سری اجاره دادن با صندوق های قرض الحسنه مثل میزان و ....با سود ماهیانه بیشتر پول رو از مردم گرفتن و خوردن یا کیمیا خودرو که اونم دقیقا همین کار رو کرد و خیلی های دیگه حالا هم موبایل
اگه مالباخته های قبلی به پول و ضرر و زیانشون رسیدن اینها هم میرسن
بینام
0
1
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
سلام عزیزان اگر مال باختگان پولشان نمی‌رفت ویکی یک گوشی مفت می‌گرفتند میامدن از این افراد که تبلیغ کردن تشکر کنن
سامان
1
0
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
کسی که برای شرکت تبلیغ کرده و مردم رو مجاب کرده باید جوابگو باشه
حسین
0
0
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
دادااااااش
این چه مبلغیه که دو تا صفر داره، اصلا بگو سه تا صفر
یعنی در بهمن ماه ۱۴۰۲ رقمی نوشه که سه تا صفر داره
اعتبار سایت تون رو با این دروغا بی اعتبار نکنید
متاسفم براتون
امیر امیر
0
0
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بروند پول را به حساب مسجد شاه در بازار بریزند و یک آفتابه آب مجانی دریافت کنند تا موقع سوزش استفاده کنند
شاهین
0
2
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
خانمها و آقایان همیشه آماده برای مفتخوری. این شرکت انواع و اقسام محوزها را داشت از دولت و وزیر تا نیروی نظامی و انتظامی در حالیکه پایان خدمت نداشت.با پول مردم سوار هواپیما شد و رفت. کسی نمیگه من به مجوزش اعتماد کردم. به مجوز تبلیغ در شبکه های اجتماعی اعتماد کردم به محل کسب و حساب بانکی. حسابی ک روزانه گردش مالی میلیاردی داشت چطور هیچ ارگانی به او حساس نشد.در حالیکه یک دستفروش کل سرمایه ش ۱۰۰هزارتومان نمیشه به محض بساط کردن ماموران شهرداری میریزن سرش و بعد از کتک زدن اموالش را هم میبرند. چطور اتحادیه موبایل فروشان معترض ایشون نشد و حالا ک فرار کرده میگن مجوز اتحادیه نداشت.. شما همه ی این اشخاص و ارگان ها را بی تقصیر میدانید بعد میخواین از دیوار کوتاه خانم حمیدی بالا برید؟ از وزیر معدن و تجارت بخواهید چرا مجوز داده؟ وزرارت ااطلاعات چطور این مسئله را متوجه نشده در حالیکه اگر دختری در یک کافه بین راهی حجاب نداشت آژیرکشان حمله میکنند و کافه را پلمب میکنند..کمی با خودتان روراست باشید و در کاری ک انجام میدهید و طمع زیادی ک دارید اول خودتان را مقصر بدانید بعد سازمانهایی ک مجوز رسمی دادند را مقصر بدانید نه در هر کاری ک طعمع تان اینچتین شکست خورد به بیگناه ترین انسانها حمله کنید.. چه پول در حساب ان فراری ریخته شود چه قوه قضائیه دیگر شما صاحب پول نخاهید شد. مثل سیدها در اهواز حدود ۲۵ سال پیش. مثل صندوق های قرض الحسنه. مثل سلطان سکه. باز هم پولتان را جمع کنید تا شخصی دیگر با مجوز رسمی و با نام دیگر ازتون بگیرند...
ناشناس
0
2
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
حقتونه مفت خری میخواین اخرش اینه نتیجش
ناشناس
0
1
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
این قبض الکیه چون اسم اصلی خانم الهام حمیدی ، الهام زینلی هست و طبعا موقع واریز و برداشت وجه از حسابشان باید اسم اصلی خود شون رو بنویسند نه شهرتش رو .
علی
0
0
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
جماعتی که از اون کمپانی گوشی خرید کردند همونهایی هستند که واسه سکه صف میبندن واسه دلار همینطور واسه خودرو که نگو اصلا بگن کفن ارزون میدیم همون دلال‌ها که دارن مظلوم نمایی میکنند قبل از طلوع خورشید تو قبرستون صف میبندن
ناشناس
0
0
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
هر کدوم از آدمها میتونن توکار خودشون بهترین باشند ما چرا باید به حرف آدمهایی که تو هنر موفقیت داشتن چشم گوش بسته گوش بدیم نمونه به عقل خودمون شک داریم
پیمان
0
0
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
سلام. حالا به نظر خودت خانم حمیدی الان کوروش کمپانی کم برده که دوباره این پول رو براش انتقال دادین
Amir
0
0
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
دم کوروش کمپانی گرم.ملت جلو تلویزیون دراز کشیده فیلم میبینه،بعد گوشی ۸۰ تومنی رو میخواد نصف قیمت بخره! آخه بشر مغزت را برا چی آکبند نگه داشتی، گربه خیرات باش موش میگیره؟ آدم احمق اگه تو دنیا نبود امثال کوروش و داریوش و بابک یه شبه میلیاردر نمی‌شدند.باید به کوروش مدال لیاقت داد.
رضا
0
0
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
اصل کاریا مقصر هستن و نظارت درست نمیکنن یاشاید سهمی دارن مثل چای،برنج،روغن،لاستیک و..... وگرنه این چهره ها راههای فرعی هستن و ملت هم به ایناگیردادن،اصل کاریارو مجازات کنید اگرواقعا بیخبربودین وسهمی نداشتین،یا مثل جریان بورس هست که ملت به خاک سیاه نشوندین،کلا دنبال بدبختی بیشتر مردم هستن که بیشتر محتاج و گرفتارباشن،سیاست جالبی نیستااااا
مانی
0
2
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
باتوجه به عبارت میلیون در حروف مبلغ و صفر بالای کلمه ی اول یعنی خانم حمیدی یا پانصد میلیون ریال گرفته یا هفتصد میلیون یا نهصد میلیون ریال
یعنی بین پنجاه تا نود میلیون گرفته که این همه آدم و گول بزنه.
وحید
0
0
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
تو این مملکت از بالا تا پایین همه درستکار و با انصافا به جز الهام حمیدی .. زاینده رود و دریاچه ارومیه رو هم الهام حمیدی خشک کرده ... هر چی سه هزار میلیاردیه و آقا و آقا زاده هست هم زیر سر همینه .. یه مرغه بود انجیر می‌خورد توکش کج بود اونم تقصیر همینه
ما ملت ایران به طرز وحشتناکی داریم افول میکنیم متاسفم
دم شما گرم خانوم حمیدی که حداقل کاری که از دستت بر میومده رو کردی
پیمان
0
2
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
سلام این پول اصلابعیده که وصول میشد تاریخ چک واسه دوسه روزپیشه یعنی بعدازلورفتن ماجراحالامگه توی اون حساب اصلاپولی بوده که بخواچک وبگیره ??
ناشناس
0
0
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
سرکارخانم آیا می دانی مدیون مال باختگان هستید
بابک
0
1
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
والا بنظر من کاسه ای زیر نیم کاسه هس ن کوروش کمپانی و ن سلبریتیا کاره ای نیستم آخرش معلوم میشه و اونوخ میبینین که کی ب چیذهس
ناشناس
صدا وسیما تبلیغ پدیده رو کرد ومال مردم بالا کشید اونم۹۲ هزار میلیارد تومان چی شد پول و برگردوند صدا وسیما
ناشناس
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
حمیدی جان راجع به مروم چی فکر میکنی عسیسم.چرا مبلغ مشخص نیست..بعدم به حساب کی واریز کردی مگه مسدود نیست.???????خودتی
محمدرضا روایی
1
0
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
۵۰۰ میلیون ناقابل !!
ناشناس
0
0
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
واقعا که تبلغ سیلیبرتیها در گول خوردن مردم بی تاثیر نبود وقتی این همه ادم مشهور یک کاالا را تبلیغ ودیگران را تشویق به خرید کنن معلومه که همه وسوسه میشن برای خرید
Shahi
1
0
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
الهام خانم اینبار هم برای بانک ملت تبلیغ می‌کنه. خدا می‌دونه از بانک ملت چقدر گرفته
بینا
0
0
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
سلام... آنانی که پول واریز کزدن واسع کمپانی کوروش بابت موبایل حقشون هست ضرر کنند . چون جانشون
ممممممم
0
0
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
مگه بزور گرفتن.خدا عقل داده .هر کس بی عقلی کرده به خودش مربوطه..اگه سود میکردن اینو میگفتن؟خودشون مقصرند خلاس........
رضا جعفری
0
1
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
دمشگرم خوب دونی پاشید به این میگن صیاد حرفه ای خوب راهی انتخاب کرد سلبریتی ها رو انتخاب کرد باهاشون دام گذاشت ،دیگه خوب شد، هر چی سلبریتی ها تبلیغات کردن همه ندوند
ناشناس
0
0
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بیست میلیون نبود بیست شش میلیون بوذ دادن برای گوشی بعدش خودش گفته بود چهل روز کاری یعنی سه ماه پس مردم به اعتبار بازیگرا فوتبالیستا ودولت اعتماد کرده بودن باید پاسخگو باشن ولی نیستن از این به بعد هم هر کی واریز کنه خودشون می خورن چیزی هم به مال باخته ها نمیدن
ناشناس
0
0
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خانم حمیدی کار اخلاقی انجام دادن ولی ایا صدا وسیما که چند سال پدیده رو تبلیغ کردن و سر مردم کلاه گذاشت ایا صدا وسیما پول تبلیغ و برگردوند الان صدا وسیما اولین متهم هست
مجید
0
0
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بازیگران که آیفون رایگان بردن و مبلغی پول بابت تبلیغ چرا این پولو به اون کلاهبردار برگردوندی می‌دادی چندتا آدم بدبخت بیچاره که از هیچی خبر ندارن
Mk
0
0
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
اینا فقط پول میشناسن
شهره
0
0
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خب‌چقد‌ بود‌ ندیدیم
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار