تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۴۹ نظر

اینفوگرافی/شادترین و غمگین‌ترین کشور‌های جهان در سال ۲۰۲۳

شادترین و غمگین‌ترین کشور‌های جهان در سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۲) نیز مانند سال‌‎های گذشته تعیین شدند و معمولا هر ساله بر اساس شاخص‌‎های خاصی این ارزیابی صورت می‌گیرد.

اینفوگرافی/شادترین و غمگین‌ترین کشور‌های جهان در سال ۲۰۲۳

شادترین کشور‌های جهان کدام کشور‌ها هستند؟

اگر بخواهیم به بررسی شادترین و غمگین‌ترین کشور‌های جهان بپردازیم باید بگوییم که بر اساس شاخص‌‎های فوق ارزیابی صورت می‌گیرد. کشور فنلاند از سال ۲۰۱۸ تاکنون همیشه به عنوان شادترین کشور جهان شناخته شده است و در سال ۲۰۲۳ برای ششمین سال متوالی، صدر جدول از نظر شادترین کشور جهان را به خود اختصاص داد.

اما در کنار این کشور، ۱۹ کشور دیگر نیز ارزیابی شده و معرفی شدند. در ادامه لیستی از شادترین کشور‌های جهان در سال ۲۰۲۳ را به ترتیب آورده‌ایم:

فنلاند
دانمارک
ایسلند
هلند
سوئد
نروژ
سوئیس
لوکزامبورگ
نیوزولند
اتریش
استرالیا
کانادا
ایرلند
امریکا
آلمان
بلژیک
چک
انگلستان
لیتوانی

غمگین‌ترین کشور‌های جهان کدام کشور‌ها هستند؟

در ارزیابی صورت گرفته، در کنار شادترین کشور‌های دنیا، غمگین‌ترین کشور‌های دنیا نیز بررسی شد. در این لیست کشور‌هایی مشاهده می‌شوند که رضایت زیادی از زندگی خود ندارند که در رأس آن‌ها کشور افغانستان را می‌بینیم.

در حال حاضر کشور افغانستان را می‌توان افسرده‌ترین کشور جهان نیز دانست. در لیست زیر با غمگین‌ترین کشور‌های جهان آشنا شوید:

افغانستان
لبنان
سیرالئون
زیمبابوه
جمهوری دموکراتیک کنگو
بوتسوانا
مالاوی
کومور
تانزانیا
زامبیا

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۶
علیرضا
113
71
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
جنگ و غارتی که آمریکای خر و اروپایی ها انجام دادن تو افغانستان خب معلومه اینجوریه
امیر
یعنی قبل ازحمله آمریکاافغانستان کشورشادی بوده حتمافکرمیکنی ایران هم بخاطرایستادگی درمقابل آمریکاجزشادترین کشورهاست
آرمین
بدبختی افغانستان فقط افراط گرایی مذهبی است که نقطه ضعف آنها شده تا هر کسی سرش را بیندازد به امید آزادی، و ملت بیچاره بین بد و بدتر بد را انتخاب میکنند، در افغانستان صبح درب خانه هارا میزنند برای اذان صبح اجباری بیدار شوی، کجای اسلام گفته با زور اسلحه صبح بیدار شو نماز صبح بخوان ، ملت بیچاره تازه داشتن معنی زندگی را می‌فهمیدند باز این افراط گرایی نابودشان کرد
ناشناس
چرا ایران نیست تو غمگین ترین ها بایستی در صدر باشِ
ابراهیم
ایران کجاش بود؟
علی
مردم ایران هم بخاطر اوضاع اقتصادی دومین کشور افسرده جهان
ناصر
ازطرزنوشتن شمانیزکاملا عیان است که مشکل روانی دارید
ناشناس
تبریک به شما به خاطر تایید شدن کامنتتان
ناشناس
ایران جزوه پنج کشور غمگین دنیاست.
hk
یعنی ما هپی فیص هستیم اما خبر نداریم ؟ یعنی الان ما در این مقوله خوشحال تشریف داریم ولی حالی مون نیست؟؟یعنی ......یا شما اینطوری فکر می‌کنی ؟؟؟
یاسر
ایران یادتون رفته
.
21
67
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
یعنی ترکیه و ایران مردمشون یه اندازه شاد ان؟؟؟؟؟ ?
حمیدرضا
ماشالله همه جا هستن این ایرانی های خودتحقیر کن غربگدا
زهرا
18
31
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
همش چرتو پرنده و ب نفع خودشون
همون فنلاند و دانمارک ک صدر جدولن بالا ترین آمار شکایت از تجاوز رو دارن
تنها ترین
56
38
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
بنظرم ایران رتبه چهارم ویا سوم غمگین ترین را می‌گیرد یکییش خود من. ????????☹️☹️
علیرضا
این دو کشور چون شفاف ترین و دقیق ترین آمار رو ارائه میدن، شما نابغه ها فکر میکنید که آمار قتل و خودکشیو و... اونجا بالایت
مجید
ی کم رو خودت کار کن
ناشناس
ایران یادتون رفته
مجید
من در دانمارک زندگی میکنم. ملتی خوشگذران و ریلکس دارن. در ماشین را قفل نمیکنن من دو بار به اشتباه رفتم سوار ماشین دیگه شدم
بهمن
24
38
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
به نظر من این آمار اولی شادترین کشوری کمی منطقی به نظر میاد ولی کشورما هم غمگین ترین کشور محسوب میشه اونم تو رابطه سوم باید ثبت کنیم دلیل منطقی اینه پول ما بی ارزش تر میشه روز به روز واین خیلی تاثیر داره تو غمگین تر بودن مردم
بی عدالتی
15
41
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایران هم یکی از ده کشور غمگین و عصبانی و افسرده جهان هست
ناشناس
17
51
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اگز بر حسب اینکه کشور جنگ زده هست اوکی
و همچنان مردم افغانستان روحیه خودشون رو از دست ندادند اینقدر شاد هستند که نگو نرفتین ببینین چت و پرت نگین لطفا
رازی
20
17
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
باز خدارو شکر که کشور عزیزمون ایران به لطف آدمای باسواد وسیاسی نگذاشتن جز هیچ کدوم از این لیست ها قرار بگیره
ناشناس
25
20
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایرانو اون آخر نمی بینم
ناشناس
9
21
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایران چندمه
سعید
1
14
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اشتباهی هست ایران مدال برنز غمگین ترینها را دارد خودمون گول نزیم در حد کشورای فقیر آفریقائیست
سهیل
15
30
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
مردم ابله فر ض کن توام ایران بزار جزو شاد ترین مردم جهان.شما لبنان که نرفتی فیلم شم ندیدی لبنان جزو شادترین کشورهای جهانه
ناشناس
5
24
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
چرا ایران ننوشتی جزوه غمگین ?ترین
ناشناس
14
27
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایران از افغانستانم غمگین تره جا انداختین ایرانو
فردین
13
36
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
چرا ایران رو تو غمگین ها ننوشتین?
فرخ
12
30
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
از لحاظ غمگین ترین ایران اوله
ناشناس
گذاشتن قشنگ گریه کنین بع بزارن تولیست
علی
9
33
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
افغانستان غمگین‌ترین کشور جهان ??? ما شادترین کشور جهان هستیم کشورهایی که آمار خودکشی‌شان سر به فلک کشیده شده شادترین کشور جهان
علی
6
21
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
این یه آمار غلط هستش مردم مظلوم افغانستان همیشه مردمان یک رنگ و نصبتآ شادی هستن
چرا از مردم بدبخت بیچاره خودمون نمیگین مایم ک بدبخت و افسرده یم بخدا
بی نام
10
22
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
پ ایران کجاس?
ازمامگ غمگین ترم هس?
ایرانی
9
22
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایران دوم هست نه لبنان
روح
6
15
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
داداش اشتب زدی ایران صدره نه افغان
مصطفی
8
22
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خود گویم و خود خندم و خود مرد هنرمندم انگلیس و اروپا و آمریکا از خودشون تعریف میکنند?
شاهرخی
5
12
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خدا رو شکر اسم ایران تو لیست غمگین ترینها نیست
بی اعصاب
5
12
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایران را در لیست غمگین ترین ها جا انداختید، لطفا اضافه کنید
ناشناس
8
19
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
غمگین ترین کشور دنیا ایران هستش.دلیل ما برای غم حاضریم هزینه کنیم .الان من مداح میشناسم که ماشین زیر پاش پرادو .فقط برای هر مجلسی که میره که فقط به جرات میتونم بگم نیم ساعت بیشتر طول نمی‌کشه چند میلیون میگیره
آرمین
6
21
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
به نام خدا
ایران را جا گذاشتن اول ایران بعد فنلاند هست،
چرا دقت نمیکنبد، ایران شادترین کشور جهان است ، دلار ۱۰ ریال، امنیت شغلی، یعنی از بدو تولد بیمه و هزینه تحصیل رایگان و برای هر ایرانی امکانات بهترین را قسطی در نظر گرفته اند، چه مسئولانی به به ، کل درآمد منابع ملی مثل گاز و نفت و کوه های طلا و غیره را بین فرد فرد ایرانی در بانک که به نام هر ایرانی یک حساب ملی به نام حساب طلایی با کارتی روی آن نوشته حق با مردم است و دولت خادم ملت، دیگه از کجاش بگم شادی وای همش لب کارون یا کنار ساحل تو شمال کباب و ریحون یا بابا کرم که نگو ، اصلا ایرانی از ارزانی و تامین بودن همش با قر کمر راه میرن، ولی آخی دلم برا لبنان سوخت
حسین
5
32
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
یک لیست کاملا دروغین
خیلی جالبه ، من منکر مشکلات اقتصادی کشورمون نیستم اما طبق این لیست مردم اوکراین از ایرانی ها خوشحال تر هستن !
یعنی ما انقدر بدبخت هستیم که از مردمی که آقا هاشون تو میدون دارن تکه تکه میشن و زن هاشون توی خود اروپا به عنوان برده جنسی فروخته میشن (یه سرچ ساده ) هم بد بخت تر هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی کاملا مشخصه که خواستن تو این لیست بگن که ما غربی ها خوشبخت خوشبخت هستیم و بقیه دنیا بدبخت
جالبه تقریبا سطح بدبختی اوکراین با مردم روسیه که نه مشکل اقتصادی دارن نه مشکل امنیتی یکی هستش
پس دوحالت بیشتر نیست یا مشکلات اقتصادی و امنیتی تاثیری توی خوشبختی نداره که در این صورت چرا آمریکایی ها از ما خوشبخت تر هستن ؟ یا حالت دوم اینه که این موارد تاثیر داره که اون وقت چرا اوکراینی ها خوشحال تر از افغانستانی ها یا ایرانی ها هستن ؟؟؟
داش علی
16
11
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
یعنی توآسیا کشور شاد نداریم
ادهم
3
8
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
فکر کن تو اینهمه کشوری که وجود داره کشور ومردم از همه غمگین تر باشه دلیلش کیه واقعا
سامان
2
5
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
یعنی باور کنیم ایم ایران تو کشورهای غمگین نیست.
ناشناس
5
10
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایران نفراول غمگین هاست خجالت نکشیدبنویسید
اسمش رو
امید
5
14
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
جالبترین قسمت این داستان ، سوئد فنلاند و نروژ بزرگترین مصرف کننده داروهای ضد افسردگی اند
عادله
5
12
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
غمگین ترین کشور ایران یادت رفت
کوکو
فقط به خاطر هوای تاریک وسردو برفیشه وگرنه شاد ترین کشور دنیاست
ایرانی
5
13
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ایران رتبه ی اول غمگینا رو داره اشتباه کردن
علیرضا
5
9
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ما کجای دنیاییم والله ما بدترازافغانستانیم ب چیه این کشوردلمون خوش باشه
ناشناس
افغانستان بهتر از ماست؟! گمانم رفتن به اونجا سخت نباشه، ان شاالله که اونجا شرایط بهتری داشته باشی
ناشناس
3
12
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
آمار غمگینا دروغه چون ایران توش نیست.
ع خ
4
12
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کاملا مزخرف هست
ناشناس
0
12
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سلام خدمات پایانی بزرگوار به نظر بنده حقیر افسرده تر از ایرانی در هیچ جای عالم پیدا نمی شود دلیل دارم رهن خانه گرانی ناامیدی یاس شب می خوابیم صبح کالا ها تولید مثل کردند چند برابر قیمت شده ماشین سربه فلک کشیده سالی یک بار هم نمی توانیم تفریح کنیم خانه هر کسی هم میری با ترس لرز باید غذا بخوری که میزبان ناراحت نشود ریدم به این زندگی
سجاد
3
15
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اکثرا کشورهای اسلامی مردمش غمگین ترینن چون همه تفریح ها و شادی ها براشون حرامه
آریا
5
14
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
لعنت بر آمریکا و تمام غرب که افغانستان رو به غمگین ترین کشور دنیا درست کردن با دخالت و درست کردن جنگ داخلی و غارت سرمایه هاش ولی با غارت همین سرمایه های افغانستان خودشون رو به شادترین کشورهای جهان تبدیل کردن انشالله تقاص این همه ظلم به ملت افغانستان رو پس میدن و خودشون تبدیل به افسرده ترین و غمگین ترین کشورهای دنیا تبدیل میشن
کورش
9
12
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سلام
ایران پس کجاست افغانستان اولی رو از ما گرفته
ازش پس میگیریم
ناشناس
4
14
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اگر راست میگی شاخص‌های ارزیابی این مثلاً شادترین کشورها را منتشر کن تا همه بفهمند که اینها کشورهای شاد نیستند و به مسخره بودن این ارزیابی پی ببرند
Mk
3
9
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران اول
وادز
2
3
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اسم ایران خالی بود توی لیست چون جامعه ما خیلی غمگین تر از چیزیه که دارن نشون میدن
ناشناس
5
7
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
البته باید کنارش می گفتیم با مصرف مواد و قرصهای ارام بخش اینا شاکرند یا بدون مصرف چنین مواد و قرصهای
امیر
1
6
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
پس روتون نمیشد بگید ایران کجا قرار داره
ناشناس
4
6
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اول چرا افغانستان نوشتی عزیزم ایران عزیم هست فدای داری
محمد
5
7
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایرانو یادتون رفته
چندمه؟
باران
ایران عددش توی عکس ۴۹ هست
بابک
3
5
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران بااین همه گرانی و ... جزو هیچ کدوم نبست عجب
ایران غمگین
4
6
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
پس چرا اسم ایران را بعد از افغانستان حذف کردید
محمد
5
6
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
متاسفانه کارشناس محترم یه اشتباه و جا افتادگی کوچولو دارند اونم اینکه در صدر کشورهای غمگین و افسرده باید کشور اول رو ایران قرار میداد که قطعا به خاطر ملاحضات سیاسی اینکارو نکردند
ناشناس
5
5
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
به نظرم ایران هم جز غمگین ترین کشور های جهان بود جا انداختن اسمشو
رضا
5
5
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
پس ایران کجای جدوله.مردم ایران که به گفته خود کارشناسان بیش از ۹۰ درصد عصبانی هستند.بیش از شصت درصد دچار استرس و آسیب روحی هستند.بیش از سه میلیون نفر تهرانی دچار روان پریشی هستند.تورو خدا حقیقت را مطرح کنید دوستان.
رسول
5
6
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ما هم وسط هستیم ؟ گاهی له له کنان گاهی چه چه کنان
Ali
2
3
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران باید جز ده تا غمگین باشه چرا نیست؟
رحمت
5
4
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کاش مردم می‌دانستند کشورهای شاد ، برای شادی مردم خود ، غم بر بر مردم کشورهای دیگر تحمیل کردن .
امیرعباس
2
5
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
یه سر بیان اینجا غمگینی رو توی این شبای عید در بازارهای شهرها ببینند.همه با دستهای خالی با نگاههای غمگین و بهت زده...
حنانه
3
5
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
قطعن ایران آخر هست کافیه دور ور خودتون و نگاه کنید که چقدر ملت غمگین افسرده بی حوصله روانی .....شدن
رسا
3
4
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
عجب تحقیق بی طرفانه ای!!!
با یک نگاه به نقشه ارائه شده میشه دید که در نظرشان فقط و فقط آمریکا و چند کشور انگشت شمار و زیردست آمریکا جزو خوب‌ها محسوب میشوند و بقیه دنیا هیچ
امیر بلوچ
2
9
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
امپریا لیسم جهاخوارن طوری اقتصاد دنیا تنظیم کرد نود درصد سرمایه دنیا سرازیر بسمت غرب اکثر دنیا در فقر بدبختی غوطور
حق گو
2
4
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اگر در نظر بگیریم اطلاعات قابل اتکا باشه از اوکراین جنگ زده متلاشی شده ۰.۴ واحد هم عقب تریم و مثلا با جایی در جنگ نیستیم و کسی هم نیامده غارتمون کنه?
کمیل
6
1
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران کو؟
ناشناس
3
3
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
امار پزشکی‌چیز دیگری میگن.مقاله ای مدتی پیش خوندم که نوشته بود از لحاظ مصرف و فروش قرصهای ضد افسردگی ایران در جهان رتبه اول رو داره!!
مسعود
3
6
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران کجای ای جدوله؟
داریوش شیذر ارانی
4
4
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
باز هم حق ایران خورده شد و در ليست غم انگیز ترین کشورها دیده نمی شود، ایران در واقع دومین کشور غمگین جهان پس از افغانستان است.
ناشناس
6
5
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
در صدر این کشورها که نام بردید کشور ایران رو یادتون رفت
مسلم
4
5
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
باشه بابا شما اروپاییها و نژاد انگل و ساکسون خوبین...
غرب وحشی...
محمد
3
3
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
جایگاه ایرانو اجازه ندارین بنویسین حتی
ناشناس
3
3
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران و از قلم انداختین
محمد
5
3
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران غمگین تمرین مردم داره ولی نزاشتنش تو لیست
باران
درسته
ناشناس
2
1
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
میشه رتبه ایران هم بگین؟ البته توی غمگین ترینها
اسی
2
1
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
خیلی جالبه ایران اصلا تو آمارنیس یعنی تکلیف مردم روشن نیس شا دهستن یا غمگین اینقدر گرانی فشار آورده بهشون توهم زدن معلوم نیس میخندن یا گریه میکنن
فریدون
1
1
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران غمگین ترین کشور دنیاست با درصد بالا
ناشناس
1
1
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
جدیدا همین کشورها که شادترین اعلام شده افسرده ترین کشورها ثبت شده اند اصلا این آمارها خنده دارند
ناشناس
2
2
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
برعکس افغانستان اگرازادنیست اماهمیشه جشن وشادی دارند
ناشناس
1
3
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
چرا ایران تو شادترین ها نیست؟
پارتی بازیه
امیرزا
2
1
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
جالب اینه که کشورهای شادهمه آمریکایی وا کثراروپایی واسترالیاییندوازآسیاوآفریقااسمی برده نشده جزاینکه جزوکشورهای غمگین آورده شده اند.براستی چرا؟
ناشناس
0
4
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ملت ایران نیز در این تقسیم بندی همسایه دیوار به دیوار ملت افغانستان است.
ناشناس
1
1
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کدوم احمقی به ایران همچین امتیازیو داده?
باید خیلی پایین تر باشه
مصطفی
1
1
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران توی لیست شادترین مردمان دنیا نبود
چرا؟!
حسین
1
2
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
خب ما کجای جدولیم!!!
حتما ما در جدول مردگانیم ???
ک نه درشادترینیم و نه در غمگین ترین ها
ناشناس
2
0
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سلام.ایران چراجز شادترین نیست،!!!!؟؟؟
جزغمگینترینه نکنه!
جدی می‌فرمایید!!!!!¡!!!!!!!!!¡!!!!!!!!
بهنام
1
1
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران غمگین‌ترین بعدافغانستانه
محمد
1
1
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
چرت محض
محمد
0
2
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
بیشترین مصرف دارو های ضد افسردگی و بیشترین مراجعه ب روان پزشک و روان شناس اگه تو آمریکا نیست کجاست پ؟
چه نوشابه ای هم برای خودشون باز میکنم?
علیرضا
1
1
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
همش چرت میگن،کشور های غربی افسرده ترین مردم دنیا رو دارن،هر سال هزاران نفر خودکشی میکنن اون موقع به‌خودشان میگن شاد زرت
ناشناس
1
1
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
جالبه شادهاهمشون کشورهای اروپایی ؟؟،باچه معیاری بعد ازکجا فهمیدند بقیه دنیا ناراحتند وفقط اونها شادند خداوکیلی فکر مردم را با این آمار چرت وهدفمند درگیر نکنید؟
ناشناس
1
1
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
والا این که ما دیدیم کشورهای پولداره نه شاد
حسین
0
1
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
وضعیت ایران؟؟؟
حسین
1
0
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
وضعیت ایران چی میشه؟؟؟
ناشناس
1
0
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
خدایی کشورهای اسکاندیناوی کجاشون شاده ؟ افسردگی از قیافه شون‌میباره . با هیچکی حرف نمیزنن . مسخره و چرت بود
امیر
0
2
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
رتبه ایران باید اول باشه البته در غمگین ترین
ناشناس
1
2
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایرانم که کلا دیگه سر شده نه غمگین نه شاد
سیگما ⚽???
0
2
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران کو پس
ناشناس
1
0
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایرون کجاست
ناشناس
1
0
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران هم که خود خوده غمه
بدبخت
1
1
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
حتما ایران اولین کشور بوده که ننوشتین
سج
1
0
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
مردم ایران غمگین ترین مردم کشور جهان... حکومت ایران شاد ترین افراد جهان هستن...
Amir
1
2
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
فک کنم اصلا ایران رو جزو کشورهای جهان حساب نکردن ، چون ما مردیم
Farhad
1
0
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اینم یکی از دلایلی که مهاجرت میکنن
اسد
1
1
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
حال مردم اصلا خوب نبست اکثرا عصبی هستند
م
1
2
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ایران هم شادیم پ چرا ننوشته
حبیب
0
1
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
واقعا ما مردم ایران دچار کم و کوچک بینی خودمون..‌.قدر هیچ کدوم از نعمات و لحظاتی که داریم رو نمیدونیم....فقط میخوایم یک شبه راهه صد ساله بریم..نا امیدی و جهله خود خفن بینی داریم..نه درست درس میخونیم و نه درست کار میکنیم..ساعت مفید و کار مفید در روز که هیچ در ماه جز پایین ترینها در دنیاییم.ولی ادعای بهترینهارو داریم....بین فرهنگ غنیع خودمون و پوچ اروپایی ؛؛؛،،، اروپایی رو انتخاب میکنیم..فکر میکنیم ادای دکتر رو در بیاریم دکتر میشیم.کلاغه اومد ادای کپک رو در بیاره راه رفتن خودش رو فراموش کرد...مردم جهان مارو به عنوان با فرهنگ ترین و مقاوم ترین مردم جهان میشناسند که در برابر زورگویانه ابر قدرت تاریخ ایستادن میشناسند...و بعد به خاطره تهاجم فرهنگی و تمسخر دولت مردانشون که مردم ما خود باوریشون رو از دست بدند...که گویا موفق شدند....فرامووووووش نکنید کی هستید و تو دنیا جلوی کیا ایستادید....نزارید عزت نفس رو ازتون با جدا کردن گیت هواپیما و حذف زبان فارسی از چند تا سایت یا چرندیات دیگه بگیرند....بزرگ باشید و بزرگ و ایستاده بمیرید مثله اجدادتون که الگو جهانیان و باعث غرور ما بودند ..که الان ازشون دم میزنید یکم مثله همونا باشد
امیرحسین
0
3
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
من که جزو ساده آرین مردمان ایرانم ولی شادم.شادیم.حتی تو گرفتاری ها.این ها اینطور بررسی کردن آمار رو که این کشورهایی که پیرو اسلام نیستند و مشروبات الکلی می خورند و از دیوانگی می خندند.هیچ .قتل وضعیت اقتصادی نمی تواند یک مومن رو غمگین کنه ولی اونی که ایمانی نداره افسرده می سه.
واقع گرا
0
3
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
سوییس وهلند بیشترین امار خودکشی رو دارن چطور شادترین هستند
باران
0
2
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
توی عکس که دقت کردم دیدم که ایران که تقریبا غمگین است
خوش به حال کشور های شاد
جاوید دانش
1
1
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ما شادترین کشور جهان هستیم یواو
م.م
1
0
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
وقتی شادی با مصرف قرص های روانگردان و ضدافسردگی‌ها در رتبه‌های برتر قرار دارد کمی تفکر سبب می‌شود سوال کنیم چطوری شادند ؟ وقتی بیشترین داروهای ضد افسردگی را هم مصرف می‌کنند ؟
شکوهی
1
2
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
افغانستان و ایران غمگین ترین هستن چون ...
Vahid
0
0
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
دوست عزیز.
همگی وضعیت ایرانو می دوتیم
لطفا واقعیتو بنویسید تا قبول کنیم
بعد یه فکری براش بکنیم
تا زمانی که واقعیت پذیرفته نشه
چاره ای هم براش نیست
hk
0
0
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
میخوای قبول کن نمی خوای خود دانی ،ایران اصلا در تخیل مردم دنیا جای نداره حالا ما خودمون را مهم جا کنیم که کل دنیا دشمن ما هستن که چی البته هر جای این کره جهان رفتید از گفتن من ایرانی هستم خوداری کنید که یا از شما بیست متر فاصله میگیرن یا اینکه به جرم ادم کش میرید حبس.اکثر ایرانیان مهاجر با پاسپورت افغان سفر میکنند چون باارزشتره
ناشناس
0
0
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
البته این کشورها به خاطر این شاد بودن شون توی خودکشی جزء رتبه های برتر هستن ای کاش محسن تنابنده یه گوسفند تو این کشورها بود
بهزاد
0
0
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ایران کجای رنکینگ هست؟
پارامتر شادترین و غمگین ترین براساس وضعیت اقتصاد، رفاه، تفریحات و موقعیت شغلی و میزان استرس و بیماریها و در نهایت شاخص امید به زندگی است
امیر
0
0
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
روی این آمار حساب نکنید من کاری ندارم ایران چندم هست ولی این مقاله خیلی هدفمند نو ته شده میخواسته غیر مستقیم ایران را هدف بگیره
۰۰۰
0
0
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
یعنی چی ایران جز غمگین هاست غمگین مثل کشور های جنگ زده مثل فلسطین و افغانستان و... که در سختی و عذاب هستند
D
1
0
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
دادا چند گرفتی این تیتر رو چاپ کردی
D
0
0
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
زندگی با این همه غم نمی ارزه
ناشناس
0
0
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بیشترین جنایت بیشترین دزدی بیشترین خودکشی
بیشترین قتل بیشترین اعمال مجرمانه بیشترین آمار فساد مربوط به آمریکا و کشورهای اروپایی است و جزو شادترین کشور ها محسوب می شودعجب!!!!!جل الخالق!!???☺️??
خواهشا شاخص ها را منتشر کنید ما بفهميم
آمریکا مشمئزکننده ترین کشور در دنیاست
جمع کنید با این اخبار کذبتان
تمام مشکلات اقتصادی مربوط به این کشورهایی که جزو کشورهای افسرده محسوب شده اند به دلیل وجود نحس آمریکا وانگلیس و اسرائیل و بعضی کشورهای دیگر است فهمیدی فهمیدی
Vahed
0
0
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کشور ما هم چون در غیبت به سر میبره جزو لیست نیست
بنده خدا
0
0
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عزیزان اینقدر خود تحقیر نباشید
باور کنید این آمار و ارقام حساب شده و مهندسی شده برای اغراض خاص خودشان هست و واقعی نیست.
علی
1
0
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ایران ننوشتی که باید از غمگین هم بالاتر بزنی غمناک غمناک
حمیدرضا
0
0
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
این آمار بنظرم کاملا اشتباه و مغرضانه است.والا آلمان که من سالهاس زندگی میکنم شادی ندیدم نه در چهره ملتش نه در جامعه برعکس مثل برج زهرمار تلخ عبوثن و فقط مثل ماشین کار میکنن.فنلاند هم بدتر از آلمان ها چون کشور یخبندان سردسیر بدون آفتاب هستش اکثرا افسرده ان.فقط متاسفم برای هموطنان خودتحقیر کن که همه جا هستن و ابراز نظر میکنن.بخدا قسم ایران با همه ی مشکلاتش یکی از شادترین کشورها و جامعه انسانی هستش.انقدر عقده ی خراب کردن وطن نداشته باشیم
احسان
0
0
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
ایران رو فراموش کردین، ایران بدبخت ترین و غمگین ترین کشور جهانه
مرتضی مقدم
0
0
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
جستجو کنید بالاترین سرانه مصرف داروهای ضد افسردگی برای کدوم کشورهاست و بالاترین سرانه خودکشی بر اساس کشور.جالب اینجاست اکثر این کشورهای به اصطلاح شاد اونجا هم صدر نشینن.عربستان رو‌نگاه کنید در مقایسه با دبی و کویت و عمان وضعیت معیشتی ضعیف تر و دیکتاتوری بدتر داره اما بالاتر قرار گرفته چرا چون مشروب و دیسکو آزاد شده.مدیونید اگه فک کنید لیست بر اساس سیاست غربی تنظیم شده تا شرقی های بیچاره ساده زودباور افسوس خور آه از نهادشون در بیاد و سرمایه و خانواده و جوانی خودشون رو وردارن هلک هلک برن مهاجرت و کشورهای شاد دنیا رو ثروتمند تر کنن
مقصود
0
0
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
این آمار که بیرون آمده فکر کنم بر عکسها خنده دارش اینجا بود که آمریکا را شادترین کشور نام بردن بالا ترین خودکشی و بالاترین کشتار خیابانی بالاترین آمار روانی را در دنیا در دست آمریکا و اروپا هست یعنی شاد هستن مزخرفترین آمار ی را تو عمرم دیدم
یه بنده خدا
1
1
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تاشادی چی باشه
امید
0
0
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اون گیجا ک هنوزم طرفدار مملکتشونن ،یا خنگ مادر زادین یا خودشون زدن به خنگولی ،من هر شب ک میخام بخابم میگم چی میشه فردایی نباشه،البته اگه بتونم بخابم ،شادی ندیدین بدبختا ک بدونین شادیرچیه ،وفتی صبح پا میشی و میبینی چن تا پیام از قرضا و بدهیات اومده اونوخ بهت نیگم ک بدبخترین ایرانه خوابم نمیوند رفتم حدود ده جور قرص اعصاب خوردم تا ببینمدصبح بیدار میشم یا نه ،ولیرروی سگ دارم چهل تا همـخوردم هیچیم نشده ،خدا باعثبانیانیاشو لعنت کنه ،زنده بمونم میدونم با ایناذچیکار کنم ،زندگیمو گرفتین زندگیتونو میگیرم ،حالا بزن وبرقصه اوح اوح اوح
امیر
0
1
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خیلی دوست دارم بدونم کسایی که میگن ایران غمگینترینه پنجشنبه و جمعه ها کجا هستن؟؟؟؟
احمدی
0
0
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
هرجا میری خودتحقیری ایرانیها موج میزنه وهمین باعث عقب افتادن و نداشتن روحیه پیشرفت میشه
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار