تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

فیلم/ مهناز افشار: در ایران پسر بازی هم می کردم

مهناز افشار در مصاحبه‌ای که داشته از خاطراتی را از زندگی در ایران و دوران مدرسه بازگو کرد.
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۴
لیلی
8
10
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
با چه افتخاری میگه پسربازی میکردم
واقعآ متآسفم
چه الگوی بدی
ناشناس
دوس داره بگه.
علی
2
0
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
دمش گرم
Cbn
0
2
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اونجا دیگه راحتی راحت بده
مجید
0
0
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بله میدونم که خیلی جاها خاطره داری
علی
0
1
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
غیبت هست دروغ
ناشناس
0
1
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
ناقص العقل
ناشناس
0
1
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مهنازجان پیشنهاد میکنم اسرائیل پناهنده بشی باهات مهربونن لطفا دور ایران خط بکش نمی‌خواهیم الگویی مثل تو داشته باشیم
مسعود
0
1
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
الانم که رفتی خارج داری پیره پسر بازی میکنی .ایران بودی این حرفارو نمیزدی سلیطه
ناشناس
0
1
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
خودته ناراحت نکن !
ناشناس
0
1
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مطمئنی فقط پسر بازی بود؟
ناشناس
0
0
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
واغعن اون زمان خوب بود ارامش
حسین
0
0
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
داره راستشومیگه نکه الانیست بابادمت گرم
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار