ویرانی‌های سیل در محله سیدی مشهد

عصر روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بارندگی شدید در مشهد باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق شهر شد. خیابان سپاه در محله سیدی مشهد هم یکی از نقاط درگیر سیلاب بوده که به گفته ساکنین و مسئولان حاضر در محل حادثه، دیوار طویل زمین‌های انتهایی کوچه مانند سد عمل کرده و هنگام باران شدید و جاری شدن آب مانع عبور آن شده است و بعد از انباشت آب پشت دیوار، دیوار شکسته و سیل سنگینی به کوچه‌ها و خانه‌های این محل خسارت وارد کرده است. امدادرسانی توسط نیرو‌های مردمی، بسیج، خدمات شهری شهرداری و دیگر ارگان‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۲۴۰۲۵۳
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ابن دیواری که شکسته شده مربوط به استان قدس است که دور زمینهایش را دیوار کرده بود و بالای بلوار سپاه مشهد به امتداد قرار گرفته بیشتر سیل درمنطقه سیدی بود ما که پایین سیدی بودیم زیاد آسیب ندیدیم ولی واقعا برای نیم ساعت آسمان سیاه بود مانند شب یک ساعت دیگر می آمد همه غرق می شدیم تعداد کشته ها حتما بیشتر خواهد شد چون خیلی از ماشین ها زیر گل و لای هستند که خدا کند اینگونه نباشد واقعا غافلگیر کننده بود شیفت بعد از ظهر مدارس هم تعطیل نشده بود واقعا کمی باید مراعات کنند و مدیریت بهتری می داشتند
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.