تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳۱۱ نظر

عکس/گلشیفته فراهانی روی فرش قرمز جشنواره کن

تصاویری از گلشیفته فراهانی روی فرش قرمز جشنواره کن را می‌بینید.

عکس/گلشیفته فراهانی روی فرش قرمز جشنواره کن

منبع: تجارت نیوز
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴۶۰
ناشناس
250
121
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
روز گلشیفته و رسول اف در کن!
مجید
بابا دمت گرم مدل آینه دم کنی کی بودی
الی
عجب ،پناه بر خدا این چیه پوشیدی پا دری
پانیذ
اصلاخوشگل نیس ن قیافه ش ن لباسش.پیرزنم شده بااون چهره غمگنیش .معلوم میشه خیلی بهش خوش نمیگزره افسردگی گرفته بیچاره .زورمیزنه بگ اینجا بهم داره خوش میگزره. اینها نمادایرانی بودن نیستن .آوارگی حقشونه
سارینا
واقعا دمش گرم
ناشناس
بادکنک یا زن نماد زن ایرانی هه
ماهی
شبیه طرح قالیچه هست.هر چی هست الگوی من نیست
مریم
برهنگی برای انسان نیست که افتخار داشته باشه.برهنگی مخصوص حیوانات است
صبا
بازیگر خیلی خوبی بود اما کاش نمیرفت فیلم هایی که بازی کرده تو ایران خیلی قشنگه
عاطی66
خداروشکر هیچکدوم از این مردم جای خدا نیستن ...آقا هرکسی توی گور خودش میذارن خواهشن تویی که دم از حجاب عفاف میزنی لطف کن اینجا نیا نبین کسی مجبورت نکرده بیای نظر بدی چون اصلا نظرت مهم نیست.اوووووووووکی
مریم
مردم ایران از همتون متنفرن
ناشناس
شماهایی که این زن موفق رو به باد فحش و بدو بیراه گرفتین یه مشت ادمهای عقده ای و ووو و بسیییییییار دهن بین و بسسسیییییییییار بدبخت و.....هستین که همه چیز رو به ظاهر میبینید و چشم دیدن اینجور ادمهارو ندارین
حسینی
385
300
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
خودفروخته بدبخت
محمد
تا کور شود هرآنکه نتواند دید....
دمش گرم. اولین زن ایرانی که تابوها را شکست و چهره و توانایی زنهای ایرانی رو به تمام دنیا نشان داد.
حسین
تو خوبی
ناشناس
نه عزیزم
اون الان تو دلش به حمایت تو میخده
چون تو نمیدونی اون چه سلیته‌ایه چه جونوریه
بدبخت تویی که دوستتو از دشمن تشخیص نمیدی
شاپور ساسان
511
441
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
نماد زن ایرانی
وحید
هرکسی اختیار داره چطور زندگی کنه ،ولی خواهشاً نگید نماد زن ایرانی اینها هستن ،نماد زن ایرانی مادران همه ماها هستند که واقعا تو سختی و مشکل و شهروند درجه دو حساب شدن زندگی میکنن .
ساجده
فکر می‌کنی اینایی که عکس‌های نود از خودشون می‌ذارن آدمای شریف و درستین که بخوان الگوی ما باشن
شیرازه
امثال تو و افکار مثل تو،بایدم یه زن موفق رو همچین قضاوت کنه
سارینا
شاید برای مادر و زنان خانواده تو و امثال تو نماد باشه، ولی برای مادران و زنان پاک و مومن کشورم ایران، این بدبخت برهنه هیچوقت نماد و الگو نبوده، نیست و نخواهد بود
ناشناس
لایک کردم مساوی بشین و دعواتون نشه.منم بهش افتخار میکنم
نورا
چهره واقعی زن ایرانی زن برهنه نیست ایشان نماینده ی لمپن ها و مادیگراها و بی بند و بارها و بهایی ها ست نه نماینده ی زنان ایران
علیرضا
منظورت از توانایی زن ایرانی لخت شدنه؟
حامد
گلشیفته جان به چه قیمتی یه زن ایرانی باید خودش رو معروف کنه. خاک بر سر خودت واونی که از تو طرفداری میکنه
نگار
ازش بدم نمیاد ولی از نظر من بازیگری هنر نیست اگر کسی بخواد افتخار ایران باشه مریم میرزاخانی و افرادی از این دست رو میشه مفاخرملی قلمداد کرد ایشون نه شاعره نه نقاشه نه مجسمه سازه نه نویسنده نه کارگردان
ایرانی
بلانسبت زنهای ایرانی، چه توانایی از خودش نشون داده؟ اوج هنرش نمایش بدنش و ...
ناشناس
اره خب تو درست میگی
سروه
این همه زن موفق داریم این چرا نماد باشه کسی که عکس برهنه از خودش بذاره افتخار داره
ناشناس
خود فروخته
براش متاسفم.
میتونست خیلی ارزشمند باشه ولی ...
ایران‌من
زرشک
ناشناس
شما یا ایرانی نیستی یا خودفروخته ای.....
نماد زن ایرانی وباغیرت مادران شهداومادران باعفتی هستند که امثال شهید سپهبدقاسم سلیمانی رو در دامنشون پرورش دادن که دشمنان سگ صفت غربی جرئت نداشتن رودررو در میدان باهاشون مبارزه کنندوبزدلانه آونو به شهادت رساندندوامثال شهیدسیدابراهیم رئیسی که غرب بعداز او نفس راحتی کشید...
نه امثال گلشیفته...
خواهشاً امثال شما اسم ایرانی رو خودتون ندارید چون بدتر خراب می‌شد..
زنده و پاینده بادایرانی مقتدر
والسلام
ستی
مثلا رفته اونجا چه غلطی بکنه
مریم
خدا نکنه یکی مثل این نماد زن ایرانی باشه
جواد
تاکور شود هر آنکه نتواند دید؟؟!! حیف به این چشمهای پاک که گاهٱ باعکسهای لخت روبرو میشه.
ناشناس
ایرانی همیشه موفق ولی راه اشتباه رفت جاش خالی تو سینمای ایران
ناشناس
شاید لیاقت شماها این باشه که این خود تحقیرنماد باشه یا الگو.اما کسانی هستند که بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها رو الگوقرار میدن.ودر نهایت خلایق هر چه لایق
شما
سلام . کدام تابو را میگی . قصد ندارم به هیچ کسی توهین کنم ولی ایشان به غیر از ابتذال و مایه سرافکندگی چه کرده . جوایز و کنده کردن برخی چهره ها در جشنواره کن که سالهاست سیاسی و برای سلبریتی سازی غربی برای فرهنگ غنی ماست. بانوان ایرانی قهرمان و شیرزنان روز سخت اند .
محمدمقدس
کدوم تواناییش رو نشون داد؟!توانایی لخت شدن وبرهنگی؟! کدوم تابو روشکست تابوی عفت وحجاب؟!
فاطیما
جواب اونیکه میگه تا کور شد هرکس نمیتونه ببینه....ایا برهنگی افتخاره!!؟خودشما همین الان انجام بده مفتخر و موفق شی..کار سختی نیست فقط کافیه لباسات رو دراری
اووووف
میشه بگی نماد زن ایرانی چیه،که گلشیفته شده نماد زن ایرانی؟
بعد میشه بگی کدوم‌تابو رو شکسته که شده افتخااااار
حسنی
494
726
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
...افتخار نداره ، فکر میکنی هنرمندی ؟
ساینا
با این افکار بایدم یه همچین فکری بکنی وگرنه گلشیفته یکی از اسطوره های ایرانیه
ناشناس
نماد زن ایرانی مادر شهدا هستن مادران خود ماها هستن که با عشق زندگی کردن و با عشق بچهاشون را بزرگ کردن و موفق تحویل جامعه دادن
ناشناس
نه، تو هنر مندی
ن
340
581
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
وطن فروش ارزش ندارد آن هم ........
رضا توانایم
مثل‌برنج‌دم‌کنی
ناشناس.
به نظرم بیشتر از وطن فروشی لکه دار کردن شخصیت یه زن و اون فاحشه گری ایشون مهمه
ناشناس
یه ذره خاک وطن به هزاران جشنواره وجوایز کن می ارزه
حمید
مرهبا ، دست مریزاد ، تو افتخار ایرانی
مریم
مگه چیکارکرده که بهش افتخارکنیم کارعلمی کرده رفته برهنه شده به این میگیدافتخاریعنی هرکی برهنه شد قویه متاسفم
ناشناس
330
572
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
عشقمون بانو گلیشفته. امیدوارم موفق وسربلند باشه همیشه. تاکور بشن اونایی که داخل کشور هزار تابرچسب منفی وغیراخلاقی و..... به ایشون زدن. مثل بانو مریم میرزاخانی ها وغیره که اولش میگفتن چون باخارجی ها کارمیکنن وطن فروشن
چون چشم دیدن موفقیت ایرانی های مهاجر روندارن. امیدوارم تمام جونایی ایرانی وتمام ایرانی های داخل کشور ومهاجر موفق وپیروز باشن
منتظر ظهور
تو رو که مجبور کردن تو البانی در سن ۸۹ سالگی اراجیف بگی تا سر پیری یه لقمه نون گیرت بیاد
خیلی از ایرانی ها با حفظ اصلتشون خارج رفتن و باعث افتخار ایران و ایرانی شدن و الگوی اونا ائمه و حضرت زهرا (س) است
معصومه تشکری حسین زاده
چون خودت خراب و همه کاره ای نظر این جوری میدی
بانو فقط حضرت زهراست نه اون خراب مثل تو
عزیز
ان شاالله با عشقتون بانو گلشیفته فراهانی و تمام جوانانی که الگوی زندگیشون این بانو است محشور شوی.
ناشناس
411
488
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
دیده شدن به چه قیمتی
ناشناس
شما آنقدر کم سواد هستید که تفاوت سوپرمغز و نابغه ریاضیات قرن بانوی بااصالت و خانواده دلر اندیشمند، مریم میرزاخانی را با این خانم ......!! نمی دانید و هردو را یکی می دانید؛ پس حق قیاس و اظهارنظر ندارید.... به فرمایش مولانای جان:
کار پاکان را قیاس از خود مگیر/ گرچه باشد در نوشتن شیر، شیر
مصطفی
خود فروختن به چه قیمتی
حمید
چه برچسبی ؟؟؟ خودش در بغل مردان مختلف رفت و جلوی دوربین بدون هیچ علتی عریان کامل شد
ایرانی
مریم میرزاخانی رو با اون خود فروخته،مقایسه نکن
ناشناس
امیدوارم همه جوان ها و مردم کشورم هر کجای دنیا هستند موفق باشند و همچنین عرق ملی داشته باشند و با عزت و آبرومندانه زندگی کنند ، به هر قیمت زندگی کردن ارزشی نداره
ناشناس
چطوری میتونی نابغه ریاضی جهان رو با گلشیفته مقایسه کنی؟؟
زهراامیری
عزیزم برچسب بی اخلاقی روخودش زدبه خودش بابرهنکی
زهراامیری
درضمن خواهش میکنم ازالان تاهمیشه دیگه هیچوقت بانومیرزاخانی روباامثال این مقایسه نکن
م.م
واقعا عقلتون نمی‌رسه یک بازیگر ... رو با یک ریاضی دان مقایسه میکنید همینقدر سطحی نگر هستید که هر دروغی رو به خودتون میدن
ر از خرم آباد
افتخار کنید به شهیدان مثل رئیسی یا جوانان موفق کشورمان در ایران متاسفم بعضی از جوانان یا بزرگسالان افتخار به برهنگی می‌کنند اگر برهنگی کلاس داره حیوان با کلاس تر است چون کاملا برهنه این افراد اگر خوب بودن در کشور خودشان می‌ماندند افتخار کسب میکردن نه در خانه منزل دشمن کشورشان
راحیل حمید نژاد
کلاغ میدید هر کار میکنه خوشگل نمیشه داد میزد طاووس خرابه حکایت کسایی که نتونستن ترقی،و رشد کنن
حوا
تبلیغ برهنگی واز خود دور شدگی برای دختران وزنان دنیا است وگرنه هیچ ارزش دیگری ندارد اگر برهنگی امتیاز دارد حیوانات بخصوص از نوع وحشی مقدمتر هستند
ناشناس
خیلی هم خانم خوبی هست بجای حرف زدن پشت سر مردم برید به عبادت برسید
ناشناس
واقعاخدادرست گفته ....انسان همیشه درخسرانه....ازهرکی یاهرچی خوشت بیاد باهمون محشورمیشی ....فکر عاقبتتو بکن ....عمرخیلی خیلی کوتاهه.....ناگهان بانگ برامد خواجه مرد
راشین
179
424
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
دقیقا دم کنی کرده تنش?
ناشناس
زنده باد گلشیفته عشق الگوی اراده و مقاومت بانوی ساختار شکن قرن دمت گرم که نشون دادی زن ایرانی توان و قدرتش خیلی بیشتر از اینهاست و میتونن خودشون استعدادها ولیاقتهاشون رو به کل دنیا نشون بدن و حرف اول رو بزنن.و زنده باد مریم میرزا خانی هر دوشون عشق ایرانیها هستن.
داریوش هستم
سلام بانو گلشیفته شما افتخار هنر کشور هستید و بانو مریم میرزاخانی افتخار نابغه ی ریاضی کشور در جهان حالا هر کسی در هر زمینه باعث افتخار. خودش وکشوری میشه دمش گرم و اون کسانی که حرف مفت میزنن خواهشن خاموش بشن
ناشناس
واقعا گل گفتی زنان واقعی همسران شهدا هستن شهدایی که رفتن برای وطن وناموسشون برای مردمشون خون دادن از همه زندگیشون گذشتن وهمسران ومادرانشون مثل کوه استوارن وباعث افتخار تورو خدا اسم اینارو بانو نذارید اینا یه مشت وطن فروش خوش گذران هستن که خجالت میکشیم بگیم ایرانی هستن
بهارک
با گلشفته دیگر برنج شفته نمی‌خورید
ایرانی اصیل
255
318
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
خانوم
گلشیفته فرهانی.با
کمال احترام وادب یه
تجدید نظر رو انتخاب
طراح
لباستون انجام بدید شبیه
دم کنی می مونه لباستون .با کمال احترام
ناشناس
دیگه لطفا خانم میرزا خانی رو با گلشیفته فراهانی مقایسه نکنین
ناشناس
125
327
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
گلشیفته واقعا زیباست
مهدی
این لباس برگرفته از لباس زنان بلوچ هست به نام (گون) و اصالت داره ندانسته نظر ندید لطفا
عاشق وطن
هر زمانی که از وطن خودشون یعنی ایران در مقابل غربیان تعریف و تمجید کردند و اون کشورها بهشون احترام گذاشتند و بهشون جایزه دادن شرطه
گیسو
زیباست که زیباست.زیبایی دلیل شخصیت و شعور و الگو بودن نمیشه که.
نرجس
اگه لخت وبرهنگی باعث عزت سربلندیه حیوانات سربلند ترین مخلوقای جهانند چرا بینظیر بوتو یا زن بایدن یا غیره وغیره اینکارارا نمیکنن
Fat
عزیزم‌من بلوچم
ما لباسی به نام گون نداریم
الکی از زبون ما و فرهنگ ما حرف در نیار
لباسش واقعا چرته
بهمنی
194
203
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
ایران جای ٱبروست اوناییکه فرار میکنند ٱزادانه لخت باشند بدون مزاحم حال کننداونم دوروزه بعد هزاران بدبختی پشیمانی
زهرا
کجاش زیبا لباسش که مثل دم کنی چشمهاتو باز کن زیبایی واقعی ببین
مینا
سلام یه سوال همه دنیا میرن جهنم فقط ما ایرانی ها کامل هستیم میریم بهشت خدایی مهربان خدایی همه دنیا است بهشت فقط برای ما نیست خیلی زشست درباره دیگران نظر بدیم خود خدا مهربانو نمی دونم چرا بنده‌اش کاسه داغ تر اش شدن
انسان
134
236
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
خاک بر سر گلشیفته وطن فروش نهیلیست
ناشناس
واقعا من موندم چی بگم بخدا
فاطمه
دلم براش سوخت..چهره اش افسرده است
ناشناس
144
278
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
به نظر من بی ریخته
الهه
احسنت مرحبا گل گفتی خاک عالم بر سرش
ایرانی
112
249
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
به ما چه که یک برعنداز وهابی وطن فروش و خودفروش چی پوشیده؟ یه آدم درست و حسابی معرفی کنین چی پوشیده که الگو بشه. این هم شد آدم؟
یاس
115
292
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
... وطن فروش
وضعیت
زارت
ناشناس
خوووب نگاه نکن خودت چشم چرونی میری دنبالش???
ناشناس
99
184
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
این هم اگر هنری داشت اینجا پیش خانواده در وطن می ماند اگر فرش قرمزی هم پهن کردن فقط به خاطر گوش بفرمان بودن و خیانت به کشور و مزدور بودن اینهاست
ناشناس
هنر تو نمیتونی بگی که داره یا نه چشماتو بستی حرف مفت میزنی
ناشناس
89
180
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
یه ... بی هویت
تتتتت
80
188
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
با سفره مادر بزرگ خدابیامرز من مو نمیزنه... خدایی خودم خندم گرفت
ناشناس
61
160
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
چه لباس بامزه ای
مثل دم کنی که رو قابلمه برنج میزارن
فرهاد
خی----------------لی ها حسودن....
ناشناس
دم کنی نیست .گلشیفته میخواسته معماری بناهای ایرانی را نشان بده. این طرح گنبد بعضی معماری های بناهای ایرانه
کبری قربانی
65
117
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
چشمم هم ضعیف هست هم آستیگمات بایدچکارکنم
ناشناس
این دمکنی که میگین از روی هنرهای غنی ایرانی که در هم جای ایران دیده میشه طراحی شده. تو برای نشان دادن هنر ایرانی به جهانیان چکار کردی غیر از دلقک بازی و مسخره کردن؟
ناشناس
خاک بر سرش
ناشناس
برو دکتر
ناشناس
ای زن به تو از فاطمه س اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است تو کشور مون زنان نخبه وفعال کم نداریم حتی اون طرف هم هستن که ارزش خودشون رو حفظ کردن با اینا از زمین تا ثریای کجشون فرق میکنن
ناشناس
31
40
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
مردشورتو ببرن با اون لباس زشتت
ح
باچشمات گلشیفته ببین تا روشن بشی
شاهین
49
72
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خائن به ایران و مردم ایران
ناشناس
54
109
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خدا گلشیفته و تمام کسایی که شهادت بزرگان اسلام شاد می شوند را لعنت بکند و خواری و ذلتشون را به همه نشان بدهد
صادقی
انشاالله??حالم ازاین چندش به هم میخوره ... بی بندوبار
ناشناس
دمت گرم، آمین
تبسم
خودشیفته وامثال او برا همون دشمنای بی هویت خوبن،نه برای مردم ایران وامت اسلام.
وقتی دین ومملکتت رو فروختی،یعنی بی هویتی
R
مگه کی از شما ها نظر خواسته که میگین لباسش چطوره و برهنه هست یا نیست،بانو گلشیفته خودشون هنرمند هستن و از همه شماهایی ک نشتین و قضاوت بیجا میکنید باسوادتر هستن و طبق سلیقه خودش رفتار میکنه و می پوشه
فاطیما
ای کاش توبه کنه برگرده به ایران ..راه توبه همیشه بازه..خدا ازش میگذره اگه توبه کنه ...جاش تو سینمای ایران خالیه...خیلی غصه می خورم وقتی نابودی یک بانوی ایرانی رو روی انتن های جهانی میبینم.
ناشناس
49
118
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
تبلیغ فرش می‌کرد گل شفته
ناشناس
27
63
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
وطن فروشای خائن... بمونید درجهالت تا قیامت
مصطفی
37
97
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
پادری پوشیده
ناشناس
عالی گفتی
زهره
27
70
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
آخه این آدمه که ازش خبر میذارین
حال بهم زنه زنکبت رو ...
چهار تا خبر درست و حسابی بذارین
ناشناس
اگه آدم نیست خودت چرا خبر میزاری احمق
رومینا
واقعا مردم از حسادت نمیدانن چکار کنن دارن میترکن چون موندن نمیتونن فرار کنن یا هنوز عاقل نشدن
ناشناس
36
57
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
وای خدااا عین دمکنی مامان بزرگم شده ???
ناشناس
عزیزم وقتی اینه نگاه میکنی نظر نزار
ناشناس
دوست داری از تو بزارن خوشگلم.....؟؟؟
ناشناس
انسان موفقیه چشم ندارین ببینین
مال مردمو خورده یا مثل اقا زاده ها رفته اون طرف آب وهرکاری میکنه
گلشیفته یک افتخار
حمید
حسادت ، حسادت ، حسادت
سیاوش
13
25
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
فرش قرمز پیدا نبود .فقط لباسش مثل سفره های قند قدیمی هست .‌
ناشناس
یک نوع لباس سنتی منطقه سیستان بلوچستانه توهین به فرهنگ ایرانی؟قدری تامل
ناشناس
16
31
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خاک تو سرت رفتی اونور آب که چی بشه انجاداری جف بازی در میاری که مثلا باکلاسی بیشور ...؟
ناشناس
20
34
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خوبه رفتی اونور خودتو شپلک کردی???????
مهنا
15
27
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
واقعا که چرا خودشو به قیمت حراجی فروخت
ادمی خودش بخودش ارزش میده
حیف شدین
ناشناس
19
28
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
چه زشت
منتظر ظهور
20
33
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
سیاست غرب اینه هر وطن فروشی رو روی فرش قرمزش به نمایش میزاره
پس هنر نکردی
تو فعلا دستمال دستشونی کثیف بشی میندازتت دور
بعد که عمرت تموم شد باید مقابل خدا حاضر بشی
فکر نکنم اون لحظه حرفی واسه گفتن داشته باشی
Sh
17
42
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
این مفلوک ها دست خودشون نیست چی بپوشن چه حرکتی در فیلم انجام بدن
هر چی بهشون می گن انجام می دن بعد افتخار می کنه که کار هنری انجام می ده و خانواده اش هم بهش افتخار می کنند
یکتا
15
35
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عشق من گلی ❤?????????????????????????????????????????❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
آبی فیروزه ای
دوست دارم بهش بگم حیف اون هنری که داشتی و این مملکت باعث رشد تو شد و بهت فرصت رشد داد.
الان اونجا دقیقا داری چیکار میکنی؟
به حرفه ات مشغولی؟ بیشتر رشد کردی؟؟
م
50
22
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
چقدر زشته درست بی آبرو شده
ناشناس
14
36
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
حیف اسم هنرمند که شماها یدک میکشید حیف این هوا که نفس میکشن یه عده گل پرپرمیشن وشما بی خاصیتا نفس میکشین
ناشناس
13
42
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
اولین چیزی که به ذهنم اومد ،این چرا دم کنی تنش کرده ؟
صادقی
14
30
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خارج نشینا دودسته هستن یه دسته باعث افتخارایران وایرانی ویه دسته باعث خجالتن گلشیفته بی بندوبارباعث خجالت وآبروریزی ومقام ایرانی روتنزل داده
روژان
16
41
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خجالت بکش خانم گلشیفته
برای این باید خجالت بکشی که وطنت رو فروختی
مثلا الان فک کردی شاهکار کردی
واقعا از ته دلم برات متاسفم که وطنت رو به قیمت آزادی فروختی
ناشناس
وطن فروش بی لیاقت تو مملکت خودت جایی نداشتی که خودت ارزه کردی متاسفم
ستمدیده
13
34
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
مزدور صهیونیسم
فکر می‌کنه کسی بهش اهمیت میده
ناشناس
14
31
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
این بشر هنرش کجاست
حسین
13
32
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
چقدر بدبخته این زن زیباتر از تو در سردخانه آمده و رفته زیر خروارها خاک فروش مملکت خودت که هنر نیست وغرب فقط خواری زنان ایران را میخواد مملکت ما ایران جمهوری اسلامی ایت
ناشناس
14
31
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خود شیفتگی افتخار نیست
ناشناس
12
26
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
وطن فوش گلشیفته بی غیرت .تو کشور خودت نتونستی کیف کنی رفتی پیش شیطان کیف وحال کنی با این شال خری که پوشیدی
ناشناس
اول یاد بگیر بنویسی بعد بیا بلا منبر
باران
10
22
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
لباست دقیقا شبیه دم کنی میمونه ، حالا میگیم اینم یه طرحه اما با ذات کمتر از دم کنیت چه کنیم وطن فروش؟
غزل
بالا منبر
خودتم غلط نوشتی
وحید
15
30
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
به ما چه نظر میدیم شاید جایگاه گلشیفته پیش خدا از ما بالاتر باشه
نرگس
این ادعا ازکجا پدیدارشده!!!- عریان وبرهنه محض بودن، باپوشش مناسب ونجابت ،درنزدخدایکی است!!!!
آرمان
29
25
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
اگه تم آبی میبود بهتر بود شبیه معماری های تاریخی ایران میشد
مریم
4
17
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
شما ها به طرح روی لباسش دقت کنید ،طرح معماری وهنر ایران
بعضیا به قول نظرات دوستان ، گونی هم تنشون کنند بازم زیبا هستن.
ناشناس
22
21
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
نه همین لباس دم کنی نشان آدمیت تن آدمی شریف است به جان آدمیت
ناشناس
خخخخخ باحال بود
اشنا
12
20
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
لباسه یاگوجه فرنگی؟
محبت
10
24
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عین سفره ماهی شده
بینام
7
20
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خدا بیامرز مادربزرگم هر وقت میخواست نون بپزه یه همچین چیزی تنش میکرد میرفت سر تنور
مهدی
9
27
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بیچاره هنر....
عفت
9
24
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
اینو چرا با مریم میرزاخانی مقایسه می کند
رضا
نه اینکه احترام پرفسور مریم میرزاخانی رو نگهداشتید!!
نه اینکه میرزا خانی رو در کشور حفظ کردین!!
نه اینکه بعد مرگش یه نماد یادبود ویا کوچه ای رو به اسمش کردین!!
خوب است کمی تامل و تفکر کنیم
ناشناس
10
27
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
به کسی چه ربطی داره کی ،چی، میپوشه ،همین دخالت ها در زندگی دیگران ،باعث ،بدبختی این جامعه شده ،هر کس با هر پوششی و هر فکری و فرهنگی ، باید قابل احترام و ارزش باشه ،تن آدمی شریف است به جان آدمیت،،،،،،،،،
ایران
کی گفته تو بغل بقیه رفتن، لخت و عریان شدن هنره .تو حاضری مادرت یا خواهرت اینطوری باشه بعدبهش خودت میگی با فرهنگ
ترنم شامی
15
26
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
زن زندگی آزادی دختری شجاع ❤️?
عبدی
عجب استدلال مزخرفی کردی!!!! اگر یکی تو جامعه روزانه به چند دختر تجاوز کنه و یا چند نفر رو بکشه و از چند خانه سرقت کنه!!
آیا ما می تونیم بگیم به ما چه ربطی داره؟؟؟
زندگی خودشه، به ماچه؟؟؟؟!!!
هر چیزی برای خودش چارچوبی داره. آزادی هم اگر در قالب و چارچوب قانون نباشد ، هرج و مرج میاره!!!
پس خواهشاً هیچ وقت نگویید زندگی خودشه به دیگران چه ربطی دارد!!!!
در یک اجتماع ، همه به هم ربط دارند!
ناشناس
زن زندگی هرزگی
RF
21
31
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عزیزم ما نمی‌گوییم وطن فروش
وقتی این خانم خودش رو کاملا لخت کرده دیگه جزو ایرانی ها نیست
آنقدر که ندید بدیده که نگو
یک خارجی هم خودشو کامل لخت نمیکنه
ناشناس
خواهشا ادای آدمای فهمیده رو در نیار آقای عیدی تو هنوز فرق بین زندگی شخصی با زندگی اجتماعی رو نمی فهمی لباس پوشیدن به آدم کشی چی ربطی داره
حسین
14
23
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
هنر که نداره آبرو هم که ن زن ایرانی هیچ وقت لخت نبوده برید عکس های تاریخ رو نگاه کنید
ناشناس
11
31
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بعضی بدبخت ها ی بی هنر هر جا که باشند آویزون هستند چه داخل باشند چه خارج
آگه به این تن نماها میگن بازیگر صد رحمت به احشام
ناشناس
11
23
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
غربگدایان خودتحقیربی حیا وبی اصل ونسب
ننگی برای ایران اسلامی ومقتدربامردمی باغیرت
س
7
21
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
من به عنوان یک روانشناس جامعه باید بگویم فمنسیم یک تئوری کاملا روانشناسانست اما توی جامعه همه راجع به این موضوع براساس آسیبهایشان نظر می دهند از مردم عادی تا هنرمند. فمنیسم اون چیزی نیست که توی جامعه ما و یکسری افراد خارج نشین جا افتاد. بیشتر این افراد خشم ها و سرکوبی ها و ناکامی هایی که در خانواده با والدین خودشان از کودکی به درجات متفاوت تجربه کرده اند و باورها و جهانبینی و دید روانشناختی که دارند مشکلات را با سوگیری حلاجی می کنند.
فمنیسم هشت اصل اساسی و تعدادی اصول فرعی در دنیا داره که متاسفانه توی فیلم های این افراد نشان داده نمی شه. یکی از این اصول بررسی نیازهای روانشناختی و هیجانی و عاطفی و ناکامی های کودکی زنان وحتی مردان هست که در خانواده ها با والدینشان تجربه کرده اند. نه اینکه نظام رو زیر سوال ببری یا دعوا بین زن و مرد راه بیندازی. اینها حتی به نیازهای خودشان واقف نیستند.
موفق باشید.
محلا
11
11
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
من طراح لباسم لباسشون بی نظیره
ناشناس
22
21
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بچه ها هیچ ربطی به ما نداره. اگه میخواین هیت بدین چرا عکسو نگاه میکنین؟؟
و راستی اون وطن فروش نیست...... شاید بعضی وقتا زیادروی کنه ولی اون دنبال هدفش رفته ...... و الانم موفق شده و داره با بهترینها ی هالیوود بازی میکنه
ناشناس
25
21
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
قدیما یه سفره قندی داشتیم که توش قند می شکوندیم یاد اون افتادم یادش بخیر دیگه قند هم نمیشکنیم
ناشناس
10
23
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بی وطنی افتخار ندارد
علی
14
24
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
متاسفانه اینا میرن اونطرف قانون مدارن
جرات مخالفت با حکومت اونطرف رو ندارن
ولی اینجا زبونشون درازه
ایران واقعا بهشت میشه، اگه رییس جمهورش مثل شهید جمهور کار کنه
سیده زهرا
آخه به تو چه
سرتون تو کار همه هست
دو دقیقه بتمرگید
سیده زهرا
همینی که هست به تو چه شما با کار کشور های دیگه هم کار دارید
ناشناس
11
21
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
حالم بهم خورد از قیافه این ...
سیده زهرا
خودتو تو آینه دیدی؟؟
مریم
8
21
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
به چه حقی یه دانشمند نخبه که فقط تو فکر علم و پیشرفت بوده وتمام زندگیشو صرف علم و پیشرفت دنیا کرده و در فروتنی و خاکی بودن کم نظیر بوده و از نظر اخلاقی عالی با این خانم یکی میکنی
حرف زدن بلد نیستی سکوت کن اینو که بلدی
بهروزی
12
22
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خدا همه رو عاقبت به خیر کنه .
ناشناس
3
27
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
کورشود هرآنکه نتواند دید،حالا باز بیاین کامنت بذارید و حسودی کنید
حسین
27
23
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
مرده‌شور.بی‌آبرو
سیده زهرا
تو خوبی
ناشناس
8
17
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
ماایرانیانیهاچرااینجورشدیم چراداریم به کشورمون خیانت میکنیم چرابه چه قیمتی
ناشناس
12
22
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
نماد دختر شرقی موفققققق باشی عشق ایران زمین
سیدابولفضل مرندی
33
22
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
در تعجب هستم این دختر ایرانی نه اختلاس کرده نه به بیت‌المال ضربه زده و تنها روی پای خود ایستاده و هنرمندی واستعداد خودش را به رخ جهانیان می‌کشد و مایه عزت و سرافراز ی یک بانوی ایرانی هست چرا عده‌ای که درمانده وبدبخت شده‌اند به گردن ایشان می‌اندازند مگر از پشت موتورسیکلت این بانو افتاده ای که داری توهین میکنید خاک بر سرتان
نرگس
چراهمه چی رابه اختلاس و....ربط میدهید؟!موضوع فرهنگ وملی گرایی است.هرکسی مخالف ایران حرف میزند،انگارهنرکرده وروشنفکرمحسوب میشود!
امیر علی
40
20
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
ای وایی اینکه دمکنیه ?
ملیکا
دوستان عزیز به نظر من درست است که مریم میرزاخانی یک نابغه و دانشمند بزرگ بود و از نظر مقایسه کسی که درسطح مقایسه با ایشان باشه نیست اما گلشیفته فراهانی نیز در حرفه خود فرد موفقی بود و به سه زبان تسلط دارد ضمن اینکه در نواختن پیانو و....و حرفه بازیگری نبوغ دارد.اما متاسفانه با توجه به نوع شخصیتی (آزاده خواهی یا استقلال بیش از حد)که داشت و ناراحتی که برایش از طرف دولت ایران پیش آمد طغیانگر شد و اعتراض خود را به شکل ناخوشایندی که نوع شدید اعتراض است(لخت شدن) نشان داد.و به دنبال آن بخاطر انگشتهایی که به سمتش اشاره شد و با حمایت رسانه های غربی بیشتر در این ورطه فرو رفت و پلهای پشت سرش رو خراب کرد.بهرحال اینکه در بازیگری هالیوود خوب درخشیده چیز مهمی هست اما اینکه وارد جبهه دشمن بر علیه دولت کشورش شده خوب نیست.
سعید
15
25
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
درودبربانوی هنرمندایرانی
ناشناس
نبوغ درنواختن پیانو!!!؟؟؟هنرمند ندیدی
محمد
17
11
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
واقعا چرا
ناشناس
7
4
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
انگار سفره ای که قند روش میشکنن
زن ایرانی
12
17
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
یه روز میرسه که نه برات فرش قرمز فایده داره نه دم کنی قرمز.
نه اینا که لایک مثبت برات می‌زنند.
اون روز فقط کسانی را تحویل می گیرند که نجابت و شرف و آبرو
دارندو خیلی از خوبی های دیگه.
ناشناس
8
27
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
یه مشت بی سواد که هیچی حالیشون نیست و هر جا که بوی پول رو بیشتر استشمام کردن ، به همون سمت میرن ، چرا باید راجع به مردمی با تمدن بزرگ ایران زمین و رویدادها و اتفاقات این سرزمین نظری بدن ، سواد شما در حد اظهار نظر برای رویدادهای این مملکت نیست ، پس تمرکزت رو بزار برای راه رفتن روی فرشی که براش خیلی تمرین کردی و قیمت زیادی بابتش پرداخت کردی ... یک خائن هر چقدر بزک کند و در هر لباسی که باشد ، خائن است ...
ناشناس
14
20
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عزیزان که به این بانوی زیبا و خوشگل میگن که لباسش شبیه دمکنی تو اول برو قیمت لباس ببین بعد .... بخور خوشگلم تو خودتو مامانتو باباتو وجد ابادتم بفروشی نمیتونی استایل گلشیفته بخری خوشگلم پس احترام بزار
دریا
ای درود ب اون شرفت کامل و ب جا
لنا
28
22
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
به‌نظر من کسی که در فیلم‌های مبتذل بازی میکنه و گوهر انسانیت خودشو زیر پا میزاره برای ما چه ارزشی داره که عکسشو روی فرش قرمز جشنواره کن به نمایش گذاشته اید
ناشناس
9
26
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خبر ‌درست حسابی چیه ‌تو بگو ......لابد ‌چند ‌تا را دستگیر ‌کردند ‌اون ‌را ‌اعدام. تصادف ‌شد ‌سیل آمد ‌ذلزله شد ‌‌خوبه ،
ناشناس
11
12
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عاشقتممممم
یک ایرانی
13
15
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
تو برو تمرین کن چطوری روی فرش سرخ راه بری، خائن

لازم نکرده برای ایران ما و رویدادهای اون اظهار نظر کنی، بیسواد ...
تو فقط سواد اینو داری که هر جا بوی پول بیشتری استشمام کرد ، به هر قیمتی که شده ، هر قیمتی ، همه چیزت رو بدی و در ازای اون پووووووول دریافت کنی ...خائن بیسواد..
ناشناس
13
20
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
حسودا دارن پاره پوره میشن ?????
ناشناس
قضیه خاله سوسک ست که قربون دست و پای بلورین بچه ش میشد حسودی .......خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Ava
23
20
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
هر شخصی اختیار دار زندگی خودشه
زندگی بقیه به ما مربوط نیست و نظر دادن و قضاوت در مورد بقیه اصلا کار درست و اخلاقی نیست ما نمیتونیم جای افراد دیگه تصمیم بگیریم پس بهتره به جای این کارا به زندگی خودمون بها بدیم و سرمون تو کار خودمون باشه و کسی رو قضاوت نکنیم ?
پدرت
20
14
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
اونایی که دیس میکنن توجه داشته باشن
ایشون با پولش تو و خاندانتو می‌خره و الان یه زندگی پرفکت داره
سیده زهرا
24
24
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خدا کند که بمیرم وطن فروش نباشم
C
ایشالله
ناشناس
11
15
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
چقدرزشته سیاه موفرفری بدبخت
ناشناس
کاش یاد بگیری به جای اینکه از بقیه ایراد بگیری اول تو آینه نگاه کنی
متین نازنین
18
23
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
جز نماد ننگ و بی عفتی نماد دیگری نمیبینم ،این بنده خدا جزو ایران حساب نمیشه وهیچ ارزش برا ما نداره
ناشناس
شماها از حسادتونه که چرا اون رفت تو نرفتی بدبخت
R
خیلی هم خوشگل و جذاب هست مثل همیشه،خوشگلیش هم طبیعی و بدون عمل زیبایی هست،گربه دستش ب گوشت نمی رسید می گفت من گیاه خوار هستم
عبدی
18
25
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
مرکز سیبل را هم برای همه مشخص کرده !!!
ناشناس
8
17
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
ولنگاری وبی ریشه بودن حق این‌است که فرش قرمز براش پهن کننند
علی قربانی
13
17
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خانم گلشیفته فراهانی کسی را آزار داده؟ !!! چه نسبت های بدی بعضی ها به ایشون دادن. نادانان از ظاهر قضاوت میکنن. شاید ایشون در دل متفاوت از ظاهر باشه. به هر حال موفق باشه و خوش بدرخشه
ناشناس
شما خون خودتو کثیف نکن
ناشناس
25
19
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
نماد زن ایرانی چقدر خنده دار از کی تا بحال تجزیه طلب و ... مبشه الگو و نماد زن ایرانی ابله لباسهاشم به ذات و اصالتش میخوره
داریوش
15
28
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خانوم کلشیفته من به شما تبریگ میگم و چه لباس قشنگی پوشیده بودید آفرین واقعا باعث افتخار کشور هستید و اصلا به این حرفهای مفت گوش ندهید شما در زمینه ی هنر شناخته شده در جهان سینما هستی و سربلندی یک کشور
ناشناس
26
21
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بنظرم کسی ک هرکاری بکنه تا ب چشم بیاد اصن الگو و سربلندیی ندارع از اون لحاظ میگم ب این ک از ایران رفته یانرغته هم کاری ندارم
ناشناس
11
21
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بنظرم کسی ک هرکاری بکنه تا ب چشم بیاد اصن الگو و سربلندیی ندارع از اون لحاظ میگم ب این ک از ایران رفته یانرغته هم کاری ندارم
ناشناس
9
24
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
اگر مردم می دانستند که در قبرها چه میگذرد ، یک گناه هم نمی کردند
رسول اکرم (ص)
به کجا چنین شتابان ، نهایت ده ، پانزده سال دیگر هم جذابیت داشته باشی و پس از آن الفاتحهد
سلما
13
51
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
سلام به نظرم وقت شریف تون را صرف چنین آدم هایی نکنید
مابانوان توانمندی داریم که روی فرش قرمز خانه هایشان با حرمت زندگی می کنند ونیازمند نخل طلایی هیچ جشنواره ای نیستند
درود بر مادران سرزمینم که فرزندانی مقید و مومن پرورش دادند
N
2
5
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خوبه هر روز بی ریخت تر میشه ??خدایا کمیت ولی کیفیت این چیه افریدی اخه
داب
4
2
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
طفلک پول نداشته لباس و جواهر بخره ?
پارسا آزادیخواه
5
2
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
البته از این قشنگتر هم داریم ولی این خانم نماد آزادی ایرانیان در خارج است
Reza
2
4
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
همینکه کسایی هستن ک از گلشیفته فراهانی بدشون میاد ولی میان نظر میدن و بی احترامی میکنن و تربیت خانوادشون رو نشون میدن عجیبه
من ب شخصه افتخار میکنم بهش ❤️
زهرا
2
5
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
نماد زن ایرانی ماهایمکه با تمام سختی ها وگرانیهای زندگی تحمل میکنیم ،نه آنها که برهنه شدن
ظریف
چارلی چاپلین هم در مورد برهنه بودن یا نبودن به دخترش توصیه کرده
برهنگی نشانه تمدن نیست
ملیحه
2
5
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
من قبل اینم ک گلشیفته از ایران بره عاشق این بازیگر بودم وبا رفتنش غبطه خوردم وناراحت شدم ک چرا رفت وبا بی حجابیش ب این صورت مخالفم ورفتاراشو ولی خودشا وچهرشا دوست دارم دروغ نگم
عباس
2
2
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
مثله این دختر زیاده
نفوح
1
1
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
لباسش منو یاد سفره قند مادرم میندازه
ناشناس
2
4
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عزیزان احترام همه افراد باهر عقیده ومسلکی لازمه انسان با معیارهای خودش زندگی می‌کنه نمونه اش رئیسی با معیارهای خودش کشور رو اداره میکرد ولی به نظر اکثریت به قریب نتوانست در پست ریاست جمهوری موفق بشه دارین راستا هم مردم با معیارهای خودشون این افراد رو قضاوت میکنن چقدر خوبه که همدیگررو قضاوت نکنیم
ناشناس
2
2
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خدایی کاربه لختی بازیهاش نداشته باشیم ازحق نگذریم توزمینه بازیگری واقعا هنرمندبودهیچ بازیگرایرانی درحدگلشیفته ندیدم هرنقشی بازی کردانگارواقعی بودنه فیلم بعدش این بنده خدارفته خارج کدام دفعه شنیدیدیادیدیددرباره ایران بدبگه یاحرفی زده باشه که می گیدوطن فروش خارج ازکشورداره ادامه شغل یاهنرش میده تیپ ولباس پوشیدنش دیگه به خودشوخانوادش ربط داره .....امان ازاین مردم مسلمان ایرانی کاش ذره ای باتمام وجودترس ازخداتووجودمان بود
ناشناس
2
1
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
من هیچ نظری درمورد این خانم ندارم ولی نماد زن ایرانی از قدیم عفت و حیا بود نجابت بود زن گوهری هست که برای یک گوهر شناس ساخته شده خانم ایرانی قدر و منزلت شما خیلی بیشتره
Fm
2
3
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
مریم میرزا خانی رو با این ... مقایسه میکنی .مریم نابغه بود اما این خانم .... است .زنان ایرانی رو خواهش میکنم شما در موردشون نظر ندین بهتره .
ناشناس
1
3
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
گلشیفته افتخار ایران نیست افتخار غربی هاست
ناشناس
3
3
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
افتخار ایران زمین زن فرهیخته شجاع و با شرف
هفت لنگ بختیاری
1
1
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
یه فیلم از این گلشیفته دیدم از ایرانی بودن خود خجالت کشیدم.که حیا ووقار زن آریایی کجا رفت.متاسفم براش
زنده بادایران زنده باد شهدای ملت
3
1
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
باز شیطون یکی از دستاورداشو نشون داد شما ب جون هم انداخت
علی
3
0
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
عیب رندان نکن ای زاهد دیرینه کنشت ...که گناه دگران برتو نخواهند نوشت......من اگرنیکم اگر بدتو برو خود را باش.‌‌‌....هر کسی آن درود آنچه به انجام بکشت
مینا
0
1
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
خیلی بد درباره انسانها نظر بدیم اسمشو گذشتن مسلمان همه دنیا میرن جهنم فقط ما ایرانی میریم بهشت قربون خدا برم با این بنده‌اش فقط درباره دیگران نظر می دهن خانم گلشیفته فراهانی خودش خدا داره که به اینجا رسید مردمو ایران چقدر حسودی خدا جون شرمند خدا
ناشناس
2
5
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
نماد زن ایرانی مادران شهدا هستن نه این ...
آرش
ما کاری به خودش و پیشرفتش نداریم،مشکل ما چرت و پرتی های که در مورد ما ایرانی ها و ایران میگه هست که مارو تو جهان بی آبرو کرده،بره هر غلطی خواست بکنه ولی نه به اسم ایران و ایرانی،که اگر ایرانی بود از ایران بدی نمیگفت
محمد
3
5
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
بعضی ایرانی ها عجیب هستن به کسانی که برهنه میشن و علیه کشور خودشون موضع گیری میکنن اونم در آغوش دشمنان تاریخی این مردم میگن زن قهرمان و افتخار آفرین! اگر افتخار و هنر به برهنگی است خوب عزیز من خودت برو برهنه شو و ... خودت میشی نماد قهرمان.چرا لخت نمیشی؟ حتما زشتی داره دیگه
بارسین
2
2
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
لخت گشتن افتخار داره شما هم برین اونور لخت شین
مهدی
2
1
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت.


خاک بر سرت
ناشناس
3
1
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
هرکس برای زندگی ازاده
اما ای کاش روزی بیادکه مسئولین فکری کنند تا هنرمندا، نابغه هامون داخل خاک وطنشون بتونن بدرخشن
ستار
3
3
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
چه بی نوا وبدبخت گلشیفته خدا هدایتش کنه
ناشناس
3
2
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
شده انگار سفره بعد خوردن خوروش قیمه خخخخ
ناشناس
2
2
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
حیف شما نیست نظر میدید
ناشناس
3
2
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
الگوی ما حضرت فاطمه زهرا هست وبس،هیچ افتخاری هم نداره
ناشناس
4
7
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
به نظرم این رفرش قرمز رو فقط برای اسکل کردن یه سری آدم احمق گذاشتن
ناشناس
3
7
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
واقعا نمیدونم منطق یه سریا چیه که ازش طرفداری میکنند و لقب بانو بهش میدن بانو به زن پاک دامن و عفیف میگن
....
3
5
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
واقعا قضاوت ها تا کجا وقتی نظر ها فرق می کنه حداقل به هم احترام بزارین که شان یه ایرانی حفظ بشه چه یه زن موفق و یا یه زن خود فروش هر دوی اینا آدمن و باید بدونیم اون زن یه ایرانی مثل ماست
زن ایرانی
0
1
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
زن ایرانی همیشه باوقار و با حیا بوده نه مثل بعضیا
محمد
0
0
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
اولا ایشون خود شیفته است تا گل شیفته . دوما کجا عالم ولنگاری نماد یک زن خوب است ... زن خوب تمام فکرش حفظ خانواده و مملکتشه
علی
0
0
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
نمیدونم چرا ما هنوزمتوجه نشدیم که غرب رویکرددوگانه داره واین سلبریتی دارن ازاین واقعیت سوءاستفاده میکنن وگرنه اینا هیچی نمیشدن فقط سیاسی کاری غرب رانشون میده
ناشناس
0
0
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
دمت گرم که خیلی سوزوندی یه مشت زشتو خوشگله
سید
0
0
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
گلشیفته خوشگلی دردسر داره چون زشتاازحسادت هرچی میخوان میگن موفق باشی عزیز
.
0
0
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
???? خجالتی بکش این چیه پوشیدی دیگه رد دادی
دتتتد
0
0
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
دقیقاااا
برعنداز فشار بخور
0
0
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
چرا مثل سفره ماهی خودشو باز کرده؟?
بلوچم
0
0
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
من خودم بلوچم و لباس ما بلوچا اینطوری ک این پوشیده این مدل هم نیس ما لباسمون استین داره تا سر انگشت جیب داره تا زیر زانوهامو زیح ک شما بهش میگین یقه تا زیر نافمون کاملأ پوشیده روسری هم شبیه خود لباس سرمون میکنیم موهامون کامل پوشیده این لباس بلوچی نیس شبیه جا قندان قدیمی مادربزرگ و مادر شوهرمه بخدا هنوز هم هست مادر شوهرم دادتش ب من یادگاری
مهدی
0
0
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
شما خودشو ناراحت نکن
بانو فرهانی
مردم ایران
همه شما را دوست دارند.
ناشناس
1
1
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
ای زن به تواز فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
بی هویت
ناشناس
0
0
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
ای خدا برداره تو با گلشیفته رو از زمین محو بشین انشالله
جوادحسین نژاد
1
0
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
دمشون گرم نماد زن وبازیگر ایرانی ایول......
سارا
0
0
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
واقعا که خودشو بدبخت کرد
عجب
0
0
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
چرا همیشه این ایرانیان ک رو فرش قرمز تیپ خاص میزنن؟!! :/
علی
0
0
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
طرف داره اونجا عشق و کیفشو میکنه بعد شماها ایجاافتادین به جون هم....??????
خیلی داغونین....
یاس
0
0
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
شمایی ک میگید لخت شده فیلم با مردهای فلان بازی کرده شما ک انقد پاک و منزه هستید الگوتون امام علی و حضرت فاطمس چرا نگاه همچین فیلم هایی کردین گناه نیست؟یا اینم واسه شما حلاله؟
اگه تو کشور خودمون ارزش زن انقد پایین نبود ک نمیرفت اون ور اینجوری تو بشینی قضاوتش کنی. خدا بهتر میدونه شاید دلش از تویی ک انقد یاوه میگی به خدا نزدیک تر باشه .لطفا انقد گناه نکنید پس فردا میمیرید کسی شفاعتتون نمیکنه ها از من گفتن
ناشناس
0
0
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
همین که پدرش محلش نزاشت و بعنوان فرزند قبولش نداره هر چقدر هم تو گند و کثافت جلو بره و بدرخشه ارزشی نداره،
و افسوس برای عده ای که چشم عقلشون رو بستن و چشم هوای نفسشون رو باز گذاشتن که این فرد رو بعنوان فرد موفق میبینن، امیدوارم همگی به راه راست هدایت شویم
مهرداد
0
0
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
ایران ما میتونه بدون افراط و تفریط باشه قرآنم همیشه از اعتدال گفته،،
وحیدیونس پور
0
0
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
خدمت نکردن به دشمن افتخاراست.وای به روزی که به دشمنت خدمت کنی یامتوجه شوی که به دشمنت خدمت کردی.آن روز همان روزی است که بایدبدانی مرده ای...
سامان
0
0
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
این بد بختا به خاطر یه لقمه نون دست به این دلقک بازیا میزنن چیکارشون دارید .حتما بو برنج هم میده ?
فاطمه
0
0
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
ازش خوشم نمیاد
ناشناس
0
0
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
الگوی ما زنان نجیب ایرانی فاطمه زهرا وزینب کبری سلام الله علیه میباشدوخدا را بی نهایت سپاسگزارم، از ته دل برای همه ی گمراهان دعا میکنم که به راه راست هدایت شوند واز خداوند منان خواستارم که مااز غافلان نباشیم وعاقبت همه ی ما ختم بخیر شودوکسانی هم که از روی غفلت به این اشخاص افتخار می‌کنند هدایت فرمایدوکسانی که از عمد این اشخاص را تبلیغ می‌کنند نابود بفرماید
ناشناس
1
1
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
واقعا متاسفم . این همه جوونای ما شهید شدند اون وقت افرادی امثال ایشون واقعا خون شهدا را پایمال می کنن
ایرانی
0
0
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
هیچ گاه زنان اصیل ایرانی برهنگی رانمیپسندند تا خود را درمعرض دید بگذارند که چهار تا چشم چران خوششون بیاد وطن خط قرمز ماست
وطن فروش
بانوی ایرانی
0
0
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
برای کسایی که تو را بانوی موفق می‌دونند متاسفم تو نمونه یک وطن فروش بی بند و بار هستی که هیچ خط قرمزی برای خودتم قاتل نیستی ..... زنان ایرانی پاکترین و باشرقترین زنان هستند .ما زنان بزرگ در این سر زمین داریم که به آنها افتخار می کنیم ......
ناشناس
1
1
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
واقعا فکر میکردم نسل آدمایی ک همدیگرو قضاوت میکنن تموم شده اما ن هنوزم از خدا بی خبرا وجود دارن واقعا میخام بدونم یکی حجاب داره یکی نداره ب بقیه چه ربطی داره که سرشونو نمیکنن تو زندگیه خودشون
محبوبه
0
0
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
من به عنوان یک زن ایرانی احترام وارادت خودم روبه بانوی برجسته جهان خانم مریم میرزاخانی ابرازمیکنم واماخانم گلشیفته فراهانی:شمایک بازیگربی نظیردرعرصه هنرهستیدبراتون آرزوی موفقیت روزافروزن دارم
ناشناس
0
0
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
الگوزن ایرانی مادرسیدرئیسی است نه اون بی ریشه
نفس
0
1
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
گلشیفته بهترینی...برات بهترینها رو آرزو میکنم مثل الماس میدرخشی...باعث افتخاری❤❤
مربم
1
0
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
سلام بر شهدا وخون شریفشان
واقعا متاسفم برای نادان هایی که برهنگی زن برایشان قدرت وهنر است.
بینام
0
1
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
بانوی اول ایران گلشیفته فراهانی
مریم
1
0
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
والابخداخوش بحالش ازایران رفت راحت شدواسه خودش حال میکنه من بهش افختارمیکنم
erfanyls
0
0
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
دوستان و عزیزان محترم و گرامی من ایشون رو به عنوان نماد قبول ندارم و این زندگی ای که انتخاب کرده زندگی خودش بوده پس به نظرم درست که بعضی از شماها قضاوتش می کنید یا بهش بی احترامی می کنید...
ناشناس
0
0
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
در‌‌دنیاآدم‌هاهمیشه‌دنبال آزادی و بی قید و بند
شدن‌بودن وهستند.ولی‌ غافل ازدرک اینکه، اگرتمام دنیا
طبق خواسته ی‌اونها بشه‌‌وبخوان باز هم‌رنگ آرامش کنونی هرچند ظاهر ی‌راببینند و نتونند؟
نیستند!
چرا؟
چون‌فکرنکردن اگر در مقابل آدم هایی‌ قرار بگیرند که هیچ تمایلی نسبت به آرامش تو نداشته باشه
یعنی چی...؟
پس موقییت‌ این جور آدم ها که تنها فکر می‌کنن‌آزادن‌،مدیون آرامشی که
انسان هایی‌که‌اتفاقا‌هم‌آزاداندیشه‌ان‌وهم‌واقعیت
بین‌هست!
واقعیت انسان درقدرت درکش از خودش
...
ناشناس
0
0
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
الان یکی میگه وای ابرو حیثیت مون رفت تو نمیدونی در باره کسی نظر بدی تن خودشه میتونه هر کاری دلش خواست بکنه


بد یکی دیگه میاد میگه اون دوران پهلوی بود الان دوره اسلامی نه تو کشور ما نیست که شما بهش دستور بدید پس هر موقع دلش خواست میتونه با حجاب شما باشه اما نه دلش میخواد راحت زندگی کنه






کسی پیشت سر گلشیفته فراهانی حرف بزنه

نماد ازادی کشور
فرید
0
0
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
زیبای دوست داشتنی
ناشناس
0
0
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
واقعاهنرمنده
زهرا
0
0
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
شما مردم ادعای فرهنگو‌ نمیدونم ادبو تاریخ غنی میکنید
ولی متوجه این نیستید که ادم نباید تو زندگی دیگران دخالت کنه و قضاوت بیجا داشته باشه ما قرار نیست درباره همه چیز نظر بدیم اگه هم قراره نظر بدیم باید اینو بدونیم که ادم تا زمانی که اگاهی راجب چیزی نداره نباید بیاد الکی نظر بده واقعا متاسفم که چرا هروقت یک‌موضوع جدید میاد مردم انقدر به زمیو زمان میکوبن تا مثلا بیان بگت طرف لیاقت نداره نمیدونم ازین‌حرفا اون
یاد بگیرید قضاوت بیجا نکنید اگه ادعای فرهنگتون میشه
ناشناس
0
0
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
من به شخصه بازیشو خیلی دوس دارم ولی اینو هم هیچوقت نباید فراموش کرد امبرهرد با اون شرایط سخت مالی که داشت پیشنهاد بازی در هر فیلمی رو قبول نکرد در صورتیکه با این پول تا اخر عمرش تامین بود این مسائل دیگه ربط به اسلام نداره یه مسائل ارزشی در نهاد و فطرت هرکسی است
ناشناس
0
0
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
خدا به راه راست هدایتش کنه ان شاء الله راه توبه همیشه باز هست
علی
0
0
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
مرده شور ببرش
ناشناس
0
0
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
مزگ بر بی حیا
محمود از قم
0
0
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
حیف حیف واقعا هزاران حیف به این خوشگلی که خدا به گلشیفته داده، به جز خوشگلی چیزی نداره که اونم خدا بهش داده.ایران که بود من عاشقش بودم حاضر بودم به هر قیمتی بدستش بیارم، اما الان شده کالا
نیکا شاکرمی
1
0
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
اول از همه گلشیفه انسان محترم و موفقیه پس هرگونه توهین نشونه شعور پایین شماست
نکته دوم اینه که در فرش قرمز همه با استایل خاص وارد میشن
سوم اینکهاینکه طرح لباس فرهنگی از ایرانه وقصد گلشیفته عزیز هم همین بوده
همین که یک ایرانی مخصوصا یک خانوم وارد فرش قرمز شده خودش کلی افتخاره
در ضمن پوشش هرکس به خودش مربوطه کاش احترام گذاشتن رو یاد بگیرین
الهه
0
0
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
واقعاً برای بیشتر مردم کشور متأسفم که انقدر راحت بخودشون اجازه میدن در مورد هم بد صحبت کنن. عوض این مدل پشت دیگران صحبت کردن هر کسی سرش تو زندگی خودش باشه و خودش و رفتارهاش رو درست کنه. قرار نیست ما جوری زندگی کنیم که دیگران رو راضی نگه داریم همین برای خودمون ارزش قائل باشیم به انتخاب خودمون زندگی میکنیم نه دیگران. دلیل موفق شدن یکسری انسانها برای اینکه به حرفهای پوچ و بی ارزش اهمیتی نمیدن و راه خودشون رو میرن.
یاعلی
ترابی
0
0
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
خاک برسرش وخاک برسر افرادی که دنباله رو این افراد ... هستن
ناشناس
0
0
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
انسان به حیا وابرو وعقاید ارزشمنده نه به رنگ وظاهر
فریده
0
0
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
زیبای دوست داشتنی❤
ايرانی
0
0
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
فقط باید گفت بانوی با افتخار بانویی بود که زمان جنگ تحمیلی اسلحه برنو بدست گرفت و جلو حزب بعث ایستاد واز شرفش دفاع کرد والا دوستان همه واسه یه شخص بی غیرت دروازبان شما سیب زمینی را مثال می‌زنند که خالق یکتا واسه اون هم یک پوشش آفرید
آرتین
0
0
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
وای خدا مملکت چقدر بیکار هستن ‌.همه چی خوبه همه چی سر جاشه،نه فقر داریم،نه رانت ونزول، فساد، زمین خواری،سیل
هیچی رو نمیبینید
همه رو ول کردین چسبیدین به این وان که ببینیم چی میپوشن،چیکار میکنن چی میخورن،وچطور زندگی میکنن.
با ول کنید این قضاوت کردن های بیجارو بزارین مردم زندگی شون رو بکنن
بابا تو زندگی دیگران زندگی نکنید .هرکسی آزاده هرجور که دوست داره زندگی کنه،
مدل لباس پوشیدن ایشون نشون میده ایشون هرچی بپوشه بهشون میاد،ایشون برای خیلی ها انگیزه هست،اینکه همه میتونن موفق باشن چه بسا در این مسیر سختی های زیادی هم باشه
آدم میتونه با تلاش وپشتکار خودش رو بالا بکشه.
البته به کسی بر نخوره وقصد توهین به کسی رو ندارم
این نظر شخصی من هست،هرکس نظر ودیدگاه خودش رو داره
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار