تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۷۱۹ نظر

عکس/ کابینه احتمالی مسعود پزشکیان

آذری جهرمی: معاون اجرایی رئیس‌جمهور - محمد جواد ظریف : سفیر ایران در سازمان ملل - علی طیب نیا : رئیس سازمان برنامه و بودجه- مصطفی پورمحمدی: وزیر اطلاعات

عکس/ کابینه احتمالی مسعود پزشکیان

پزشکیان: برای انتخاب اعضای کابینه پیشنهاد دهید

در همین حال دفتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در نامه‌ای از نهاد‌های مدنی، انجمن‌های علمی، احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی با گرایش‌های متفاوت درخواست کرد که پیشنهادات خود را برای انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم ارایه کنند.

در این نامه آمده است: مسعود پزشکیان برای انتخاب با صلاحیت‌ترین همکاران در دولت چهاردهم (اعم از وزراء، معاونان و روسای سازمان‌های بزرگ دولت) به مشورت و مشارکت انجمن‌ها و نهاد‌های علمی و تخصصی، سازمان‌های مردم نهاد و احزاب باور و نیاز دارد.

دفتر رئیس جمهور منتخب این نامه را برای رؤسای انجمن‌های علمی، نهاد‌های مدنی، اتاق بازرگانی، احزاب اصلاح‌طلب، احزاب مطرح جریان اصولگرایی، شخصیت‌های ملی و رقبای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب ارسال کرده است.

متن کامل نامه به این شرح است: چنانچه استحضار دارید مسعود پزشکیان برای انتخاب با صلاحیت‌ترین همکاران در دولت چهاردهم اعم از وزراء معاونان و رؤسای سازمان‌های بزرگ دولت به مشورت و مشارکت انجمن‌ها و نهاد‌های علمی و تخصصی سازمان‌های مردم نهاد و احزاب باور و نیاز دارد به همین منظور سازوکار شفافی به شرح زیر تعیین شده است که با مشارکت نمایندگان این نهاد‌ها و بر اساس شاخص‌های تعیین شده شایسته‌ترین افراد برای عضویت در دولت پیشنهاد و انتخاب شود.

التزام به قانون اساسی و اسناد بالادستی اشتهار به پاکدستی صداقت و شجاعت داشتن نگرش ملی دوری از گرایش‌های افراطی، جناحی، قومی مذهبی و منطقه‌ای همراهی و وفاداری نسبت به گفتمان رویکرد رئیس جمهور باور به ضرورت توسعه عدالت باورمند به ایده صدای بی صدایان بودن و تحقق مطالبات زنان جوانان و اقوام باور به تعامل اجتماعی و فرهنگی باور به ضرورت همگرایی وفاق و انسجام ملی، معتقد و عامل به کار کارشناسانه و شایسته گزینی باورمند به ضرورت همراهی و توامانی مقاومت و انعطاف در سیاست خارجی شناخت مأموریت دستگاه و برخوردار از توانایی شناخت و حل مسئله دارای مدرک معتبر کارشناسی ارشد یا بالاتر تجربه مدیریت عالی اجرایی در بخش دولتی خصوصی یا دانشگاهی دارای روحیه و شجاعت نوآوری و پذیرش و پیشبرد آن دارای نگرش و توان راهبری اعتقاد به کار کارشناسی باورمند به حکمرانی مشارکت جویانه و ضرورت مشارکت مردم در اداره کشور.

شایان ذکر است در ترکیب کابینه ایجاد وفاق ملی فراگیر شدن شمول دولت، ارتقای کارآمدی ورود چهره‌های نو کاهش میانگین سنی اعضای دولت و حضور زنان و نمایندگانی از جامعه متنوع ایران مورد توجه جدی است.

سپاسگزار می‌شویم گزینه‌های پیشنهادی برای عضویت در دولت را به همراه رزومه سرفصل اهداف و رویکرد‌های مورد نظر در حد یک صفحه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۴٫۲۴ ارسال فرمایید تا سازوکار تعیین شده مورد ارزیابی قرار گیرند.

شرط حضور در کابینه احتمالی مسعود پزشکیان

در همین راستا شهاب طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان اعلام کرد: کابینه پزشکیان باید خالی از سالمندان و وزرای تکراری باشد ودیگر قرار نیست ترکیب کابینه جنسیتی و فقط شامل مردان باشد.

روز گذشته دفتر رئیس‌جمهور منتخب با انتشار اطلاعیه‌ای شاخص‌ها و معیار‌های تعیین افراد برای حضور در کابینه را منتشر کرد. در این اطلاعیه ۱۸ شاخص و معیار برای انتخاب برترین‌ها اعلام شده بود. شهاب طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان با تاکید بر معیار‌های اعلام شده توسط رئیس جمهور گفت: کابینه چهاردهم باید کابینه‌ای خالی از سالمندان و بخش زیادی از وزرای تکراری باشد.

وی در ادامه گفت: افرادی باید به عنوان اعضای کابینه انتخاب شوند که مانند خود رییس‌جمهور و گفتمان خود پزشکیان تخصص، صداقت و شایسته سالاری را مدنظر قرار بدهند و توهم همه‌چیزدانی نداشته باشند.

امیدوارم وزرایی که انتخاب می‌شوند و کابینه‌ای که قرار است به مجلس معرفی شوند، مثل خود پزشکیان توهم تخصص و دانایی نداشته باشند؛ بنابراین اظهارنظر‌های عجیب و غربیی نکنند که مردم را ناامید سازند یا وعده‌هایی مطرح نکنند که نشدنی باشد.

گفتمانی که توسط پزشکیان میان مردم جا افتاد، ضد تبعیض است. ایشان به دنبال تحقق حق و عدالت و در کنار آن آزادی به صورت توأمان است. این گفتمان بسیار جذاب و در عین حال مورد پذیرش اکثریت مردم است. در واقع اعتقاد به عدالت همراه با آزادی مدنظر دکتر پزشکیان است.

بسیاری از ایرانیان پس از انتخابات چشم به روند انتخاب کابینه دوخته‌اند تا به درکی از احتمالات آینده برسند. اسامی افرادی که به عنوان یاران رییس‌جمهور منتشر می‌شود برای مردم مهم است.

من لفظ یاران رییس‌جمهور را به کار می‌برم؛ چون دیگر قرار نیست مانند گذشته، ترکیب کابینه جنسیتی و تنها مجموعه‌ای از مردان باشد. قرار است مردان و زنان کابینه را در دولت آینده ببینیم.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱۹
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۶۰۰
علی زبیدی
117
78
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان منو هم بزارین جزو کابینه ی محترم شما خیلی بلدم پشیمان نمیشوید
محسن خدادادی
برادر خودت دست کم نگیر .میتونه شما هم یکی از وزرای تایین شده باشی
زهرا
با عرض سلام وادب خدمت رئیس جمهور محترم وتبریک انتصاب به‌ جاو شایسته جنابعالی، من فرهنگی هستم با همه تغییرات اقتصادی جامعه کنار آمدم اما دو فرزندم پیوند کلیه شده‌اند یکی ۷ماهی پیوند شده با هزینه ۶۰۰میلیون ،همه اینها را قبول کردم وشاکر خداوند هستم اما چیزی که خیلی آرامش زندگی منو گرفته نبودن داروهای فرزندانم هست که خارجی میخوردن با ایرانی امتحان شدند وکلا وضعیت آزمایشات آنها به‌ هم ریخت وسلامتی روحی وجسمی آنها تحت تاثیر قرار گرفت گاهی حاضر بودم زندگی خودم را بفروشم ودارو را با قیمت گزاف بخرم اما دارو نبود هزینه درمان به جای خود ونبود دارو از ان بدتر آرامش وزندگی را از من گرفته وامثال من در جامعه زیادن ،شما رو خدا وزیری انتخاب کنین که به فکر این قشر از جامعه هم باشد انشاالله در راهی که در پیش رو دارید موفق وموید باشین
ناشناس
حیف چوپانی اینا بدرد چوپانی هم نمیخورن
Arash
لطفا جوسازی نکنن دوستان اصولی و عرزشی ...
خودشون از همه بدتر بودن
سیدصادق محمدی
سلام برای آموزش وپرورش دکتر عباس قنبری پیشنهاد میگردد زیرا کلید به راه پیشرفت کشور آموزش وپرورش است
محمودشمس
باعرض سلام خدمت ریس جمهور
اولاچرا فقط ازیک خانم استفاده کردید برای کابینه بنظرمن اگر تمام کابینه شمارا خانهماتشکیل مدادند خییییللللیییی بهتربود
اسد
اگر واقعا این اسامی حتی یک سوم آنها هم توی این کابینه حضور داشته باشند باید فاتحه این دولت را هم خواند
جناب آقای پزشکیان دلیل این که ما به شما رای دادیم حمایت از ظریف و لاریجانی ها نبود . ما رای دادیم چون شعار شما نخبه سالاری بود .
این آقایون همه قبلا دست شان برای مردم رو شده است و اگر توانایی داشتند در دوران قدرت خودشان کاری برای مردم می‌کردند
چشم هایتان را باز کنید .ما مردم زخم خورده همین آقایون هستیم .نگذارید ننگ دولت سوم روحانی با این افراد برایتان محقق شود .
خدا رو در نظر بگیرید نه روابط را
ناشناس
این کابینه کاملا اشتباه است هیچکدوم اینا نیستن
فدای میهن
شب دراز است و قلندر بیدار!
خواهیم دید این آقا چه گلی به سر کشور و مردم میزنه! اوناییکه باین آقا رای دادن خدا کنه پشیمان نشن، چون تر و خشک باهم میسوره، تکرار تاریخ! آنهم چه تاریخی؟ از ماست که بر ماست، چی شد پس؟ ما باید اختلافات رو بزاریم کنار، سفره ی ما با سفره ی مردم یکی باشه.... همسفره ی مردم بشی که سوء تغذیه میگیری!
ناشناس
اشتباه محض هستش از آقای همتی و لاریجانی و جهانگیری و آذری جهرمی استفاده کنه

خواهش میکنم آقای طیب وزارت اقتصاد دست بگیرن. و برنامه بودجه را کسی دیگه بزارن.......
السلام علیک یا اباعبدالله
به آقای پزشکیان بگید این کابینه بغیر از چند نفر بقیه افتضاحه و وزیر زن کم داره اضافه کنند ممنون
قاسم جمشیدی راد
دولت محترم پاداش بازنشستگی مارا بدهد پول پاداش ما در حساب دولت با سود 25 درصدی از حقوقی که بعد از بازنشستگی بهمونن میدهند بیشتره پس دولت ها سر کارکنان کلاه می گذارند.اگر پاداش و ذخیره مرخصی را سالیانه تسویه کنند بهتر است تا بعد از بازنشستگی چیزی به حسابت نریزند و شرمنده خانواده باشی .
Jamshid
بعضی از اینا اصلا سابقه خوبی ندارن انتخاب جهانگیری به عنوان معاون اول ی فاجعه زیست محیطی /زیست اجتماعی/ زیست همه / دکتر پزشکیان مثل اینکه میخواد انتحاری عمل کنه / انتخاب جهانگیری= با خودکشی عمدی ما گفتیم این ___ اینم ⬅️
مجتبی بهرامی
سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب
لطفاً آقای دکتر سعید جلیلی را به عنوان مشاور و یا وزیر امور خارجه انتخاب کنید تا ایشان اثبات کنند که واقعاً به گفته هایش عمل می کنند و یا...
آقای دکتر میعاد صالحی فارغ التحصیل رشته مهندسی هوافضا از دانشگاه علم و صنعت ، ایشان وقتی رییس صندوق بازنشستگی کشوری بودند همه کار های صندوق مثل پرداخت ها، بیمه تکمیلی و... روی روال و خیلی خوب بود و همچنین ایشان علاوه بر این که نصف حقوق خود را نمی گرفت ، تمامی عوامل و هیئت امنای صندوق و هلدینگ های تابعه را که حقوق های نجومی و غیر متعارف می گرفتند اخراج کرد.
که این باعث شد خودش را از ریاست صندوق بازنشستگی کشوری عزل کنند.
با سپاس و به امید موفقیت و ایرانی آباد و آزاد
ناشناس
اینها که همگی دارودسته اصلاح طلب ها هستند و تو که میگفتی به هیچ حزبی وابسته نیستی ودروغ نمیگی
مسیح
باسلام وارادت خدمت جناب دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران، بنده از13سالگی افتخارهمرزمی باشمارا داشتم، اکنون درسن53سالگی، باتحصیلات حقوق قضایی، افتخار میکنم در جنوب کشور که به جهت چندسالی خدمتگزاری اشراف کامل دارم، خادم مردم یک استان باشم درحوزه تعزیرات وسامان دهی کسب وکارها وکنترل قیمتهاکه قشرمحروم بسیاردررنج وعذابند، ضمن اینکه پس ازگذشت35سال ازجنگ تحمیلی اجاره نشین هستم، هیچ حقوق و مزایایی نمیخواهم، تنهاباواگذاری یک منزل سازمانی کفایت میکند.
احمد
منو بزار مسئولییت پیگیری وبستر سازی مناطق محروم سیستان و بلوچستان بچه همین استان هم هستم غیر از خدا ازهیچ مافیایی هراس ندارم سلسله مراتب من هرچه ابلاغ نمایند بی شک اجرا خواهد شد .
عزیر دهانی
سلام آقای دکتر پزشکیان از شما درخواهش میکنم استان دار سیستان بلوچستان بهترین گزینه آقای مهندس معین دین سعیدی هست این نظر تمام مردم استان هست
حبیب
ماشاالله مایه روحانی رای دادیم
۰
جای روحانی و نوبخت خیلی خیلی خالیه .چی فکرکردم چی شد؟؟؟
موسوی
آقای بهروز نعمتی از صنعت نفت چه میداند جناب پزشکیان؟
رضا
مگر وزرای کشور و امور خارجه و اطلاعات و علوم رو رهبری تعیین نمیکنن ؟
چجوری تو لیست گذاشته ؟
ایرج شوکتی ملکشاهی
باسلام جای آقای احمدی نژاد خالیه تو کابینه بعنوان معاون اول
دیدبان
برای وزارت خانهای نام گزاری شده ..وزارت خارجه وزارت آموزش پرورش وزارت راه و معاون اول و تعدادی دیگر که خوش نام نیستن برای کابینه پیشنهادی پزشکیان متاسف هستم وامیدوارم که سایه دولت روحانی از سر دولت ۱۴ بر داشته شود واللخصوص معاون اجرای جهرمی که ریسمان سیاه وسفید هست واز او بیشتر باید ترسید.. اقای پزشکیان با این کابینه نمی‌توانید مملکت را نجات دهی...من به شما رای ندادم ولی آرزوی دولت منتخب پیروز در مملکت حاکمیت را هدایت کند...ولی بدون دولت روحانی ...دنبال اینان نرو که به .......
حسن نظری
90
280
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بطحایی یعنی صفر....
پزشکیان
داش حسن چشم ناموسا زودتر میگفتی ولی بازم چشم بیا حالا ی هر کاری خودت خواستی برو انتخاب کن
زارعیان
سلام
با آرزوی موفقیت
فقط قول های که به مردم داده شد اجرایی بشن خیلیم عالی میشه ،(ظلم به بازنشستگان مخصوصا ۱۴۰۰یافراموش نشه)
ناشناس
سلام دکتر پزشکیان افغانی کشور ما رو اشغال کرده اگر راه چاره ای پیدا نشه فکر درست نکنید اینده نزدیک محمود افغان دیگری بر ایران حکومت میکند دیگر نادر شاهی نیست که ایران را نجات بدهد
ناشناس
60
113
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
باسلام واحترام
عدم رعایت تناسب جنسیت در کابینه دولت منتخب
نبود جوان گرایی در کابینه دولت چهاردهم
عدم استفاده ازچهره های جدید و کارشناسان مجرب وخوشفکر درکابینه
معاونین پارلمانی وحقوقی رئیس جمهور منتخب چه کسانی هستند؟
موفق باشین
بهبود امیری
باعرض سلام خدمت ریس جمهور عزیز دکتر پزشکیان فردی هستم پیوند کلیه از شهرستان گچساران پنج سال دنبال کارافتادگی هستم هرروز ب نهوی پاس ام میدن ازان طرف دیگر داروهای پیوندمان گیر نمیادواقعا درعذابیم توراخدا ی کاری بکن هرجا میرم دکتر اذاد آزمایش واویلا توان هیچ‌ کدامش نداریم
فلامرزی
با عرض سلام وادب.باید اشخاصی که به کابینه معرفی می شوند از وزرای سابق نباشندچون وزرای سابق امتحانشان راپس داده اند و مردم ازعملکرد شان ناراضی هستند. آزموده را آزمودن خطاست
رجعبعلی
56
140
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
دکترای رشیدکوچی استفاده کن
مرادی
آقای پزشکیان اینایی که درورت جمعند مگسانند گرد شیرینی
ناشناس
فعلا برق پیگیری کنید هروز قطه
عباس
واقعا حیف رشیدی کوچی نیست که نشه وزیر صنعت
خیلی به روزه ومغزیش پر
ناشناس
خدا کنه نگه خودت بمالش
ناشناس
46
127
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا بخیرکنه
ناشناس
فاتحه کارگر و کارمند خوانده شد با طیب نیا
اکرم فعال
باسلام خواهشمندم وزیری را انتخاب کنید که به درد بازنشستگان اگاهی داشته باشد همه بازنشستگان که پیر نیستند که جز جامعه زنده حسابشون نکنید خیلی از جامعه بازنشسته زنده وفرزندان محصل ودانشجو ازدواج کرده دارند که با حداقل ها زندگی می کنند انها را دریابید
احمد
56
214
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
هر‌ چه‌ ... و دروغگو‌ و رانتخوار‌ است‌ دور‌ خودش‌ جمع‌ کرده
ناشناس
ازخانم هاهم بیشتراستفاده کن
مسعود مهدوی
این کابینه احتمالی هست نه قطعی.مجلس اکثریت اصول گرا هستند و رد صلاحیت میکنن.تا زمانی که کشور دست این دو حزب هست جز پسرفت انتظاری نیست.ما رای ندادیم چون از یه حزب زخم خوردیم از حزب دیگه نمک روی زخم دیدم.زنده باد ایران فرا حزبی.زنده باد ایران شاد و سرحال و با اقتدار
محسن
شما خوبید، پسر خوب برو اول سوادش رو بخون، دوم اینکه سمت هایی که داشته، سوم اینکه مردمی بودن ایشون است. هر کسی خلاف شما حرف بزنه دروغگو است. برو یکم مطالعه کن. دکمه رو بزن
مصطفی
صداقت ؟پس نصف جمعیت ایران زنان کجاست نماینده شون
ایزد
لطفا اخبار از صفحه خود دکتر پزشکیان پیگیری کنید اعلام کابینه صحت نداره نمی‌دونم بعضی چرا بیمار هستن چرا هنوز ایشون سر کار نیمدند قضاوت میکنند
ایرانی
مردم ایران اینو می دونستن ولی بازم بهش رای دادن
امیر علی از بلوچستان
سلام و تبریک به دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب و مردمی
اقای دکتر پزشکیان لطفا درکابینه دولت خودتان از اقوام ومذاهب خصوصا از نخبگان اهل سنت اسنفاده نمایید . بیشتیرین رای اهل سنت بلوچستان و سایر اهل سنت به جنابعالی بوده است لطفا سر قول خودتان باشید
صداقت
101
260
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
به به بهترین و با سوادترین رییس جمهور دنیا و بهترین کابینه
امیر
با این کابینه یعنی اینکه بارِ کج به منزل نمیرسه .
بزودی شاهد یه انتخابات زودرس دیگه خواهیم بود .
علی جهانی
آقای پزشکیان لطفا خواهشا دیگه از این وزرای تکراری وبی سواد وفقط به حرف درمانی اکتفا میکنن استفاده نکنین
سونیک فن ?
سلاممممممممم
ناشناس
251
133
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
کابینه حسن روحانی نیستا داداششه
ناشناس
55
245
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اللهم لا تسلط علینا من لا یرحمنا
ناشناس
29
160
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
پس چی شد ،.... دوباره دارن میان روی کار
مملکت نمیخواد درستی وصداقت وانسانهای فرهیخته وکاربلدو ببینه
معلم
32
244
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
منادی
همون که به تنقلات علاقه زیادی داشت دیگه ؟
سجاد
عالی گفتی این میاد تو جلسه لای دندوناش رو پاک کنه
محمد باقر آهنگری
یک نفر جدید نیست !!! همه از این سفره به سفره بعدی ، این کشور اصلاح شدنی نیست تخریب ادامه دارد !!
قربانی
25
125
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بهترین ساختار معاونت اجرایی بصورت ایالتی حداقل شش ایالت. تعیین گردیده تا اینکه نیازی به بازدید میدانی رییس جمهور نباشد تعیین هفت معاونت اجرایی قدرت مند در رشد و شکوفایی کشور نظیر نخواهد داشت یعنی یک نفر معاون اول اجرایی و شش نفر معاون زیر نظر معاون اول اجرایی باشد چارت پیشنهادی رییس جمهور زیاد کار ساز نیست همان وضعیت قبلی با نفرات دیگر از تهران و بایستی معاونت های اجرایی از نفرات متخصص اجرایی استان ها انتخاب شود
هرمز اسعدی کابینه عالی
کابینه عالی
ناشناس
سلام نظامیان همه جا جبهه جنگ انتخابات حضور داشتند حقشان هست یک وزیر داشته باشند فرزندان با سواد و انقلابی کم ندارند موفق و موید باشید مگر در این مملکت فقط همین آقایان هستندچرا از کسانی استفاده می کنید که امتحان پس دادن

محمد نبی مهرآفرین هستم بازنشسته هوانیروز قهرمان .اگر از فرزندان تحصیل کرده وبا سواد نظامیان هشت سال دفاع مقدس در کابینه استفاده بشه ضرر نمی کنید چرا تا به حال از استان سیستان و بلوچستان وزیر نداشتیم مگر آقایان دکتر دهمرده وودکتر شهریاری از آقایانی که م
جهانبخش نیازی
28
58
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
سلام ازآقای پزشکیان توقع بجزاین می رفت چراکه خودش رامردمی واری ازحزب وحزب بازی می دانست آقای پزشکیان بنده بعنوان یک جانبازوقتی اسم آقای لاریجانی وجهانگیری واقای دهقان رادیدم ازخودم بدم آمدکه چرافرزندم رامجبوربه رای دادن کردم .این آقایان درمسولیتهای کلیدی کشوربودن وماازآنها خاطره خوبی نداریم وحالمان بدمی شود .لطفا ازاندیشمندان ودانشمندان که تاحالا وقت خدمت وابزاروجودنداشتن وتوانایهایشان به مرحله اجرادرنیامده استفاده کن شاید کشوربه سمت وسوی آبادانی ورفارفت .
ایرانی
اون موقعی که صف می کشید تا به پزشکیان رای بدید و بعد اعلام نتایج توی خیابون ها می رقصیدید باید به عواقب تصمیم بسیار غلط خود فکر می کردید
سونیک فن ?
ما هنوز از تصمیم نهایی پشیمون نیستیم
ناشناس
64
292
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
لاریجانی??
افشین
در مورد نعمتی که نماینده است آباد بود بهتر هست از مردم اسدآباد سوال کنید؟؟؟ باید دست به دامن مجلس شد. این بود شعار من حزبی نیستم؟؟
ناشناس
عزیزان هر لیستی که در فضای مجازی منتشر می‌شود برگرفته از ترشحات ذهنی افرادی خارج از گروه آقای پزشکیان هست و همه حدس و گمان است پس فعلاً قضاوت نکنید
زر
بله اینقدرزحمت کشیدیم لاریجانی ،بدبخت شدیم خاک برسرمون
ناشناس
67
67
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
به غیر از محمد جواد ظریف و طیب نیا هیچکدام اینا بدرد کابینه نمیخورن
ناشناس
به کار گیری علی لاری جانی اشتباه محز است
ویک حماقت بزرگ است
صیاد
106
119
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خیلی از چهره های معرفی شده ویران کننده هستند
افشین
ظریف هم با کارنامه ای که داره از همه بدتر هست. این دقیقا تکرار دولت سوم روحانی هست. منتظر دلار صد هزار تومانی و اختلاسهای چند هزار میلیاردی و ایضا برجامهای تکراری باشید.
Ss
,این دوتاهم به دردجرزدیوارمی خورند
جانباز
بادرود و خسته نباشید امیدواریم کابینه آقای پزشکیان خیلی متفاوت ترازبقیه دولتهاباشد مردم دیگرازمتمایزبودن تودنیاخسته شدندونمیخواهندانگشت نماتوکره زمین باشیم ایران هراسی وتبلیغات دشمن درمورد شیعه ومردم ایران بخاطرتندروی های عده ای خاص بود وگرنه ملت ایران بسیارخونگرم ومهربان هستندمثل وهابیون مارامعرفی کردن واین نگرش بخاطررفتاربعضی ازتندروهای داخلی بودوهست ونکته دوم هیچ کشوری منافع ملی رابخاطردیگرکشورها به خطرنمی اندازدبجزمسئولین ماکه آنچه برایشان اهمیت نداشته وندارد منافع ملی بوده وهمیشه خودراتافته جدابافته دانسته وشعارهای توخالی دادند واین رفتاربه ضررمنافع ملی بوده هرکجابایدایران مقدم تراز بقیه تفکرات ورفتارهاباید باشد ماچرابایدهزینه ندانم کاری بقیه مسئولین کشورهارابپردازیم عراق مهم هست امانه به اندازه نام ایران ومردم ایران کجای دنیاهمسایه مهمترازخانواده بوده
زر
کاملادرسته
زهراخدا به داد برسه
23
210
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا به داد برسه
امتحان کردن کسایی که مردود شدن???
ناشناس
بعضی از افراد منحرف رانباید به کار گرفت چون در
دوره های قبل خیانت کردند مهره سوخته هستند
علی حسین
خدا وکیلی حرف دل ۹۹درصد مردم ایران را زدی دمت گرم
کمیل
کسانی باید بیان که تخصص داشته و اهل رانت نباشن ، دلسوز ملت باشن ، وزرای تکراری هیچ خاصیتی ندارن
بهلول
20
188
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اگرریس جمهور جدیدبخواددوباره کسانی مثل اسحاق جهانگیری که این مملکت به قهقرابردبکاربگیره بایددرعقل ودرایت شون شک کرد مگه قحط الرجاله؟
ایران دوست
عزیزان من اینقدر جوش و خروش نکنید
خانه از پای بست ویران است !!!
ناشناس
27
217
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
ماشاءالله همه زیر پنجاه سال هستند ۰قبل از رسیدن به پست وزارت اموال شان را به ملت اعلان کنید راستگو باشید یک فوکاهی داشت مرحوم گل اقا ی خدا بیامرزنمایندگان با اسب وخر وقاطر دوچرخه و۰۰۰۰۰وارد مجلس شدند خروجی اش هم خودرو بنز وکلی بگیر وببند۰ بود انشاءالله این دوستان وزرایت جناب ادامه دهندگان همان مجلس وردی اسب وخر وقاطر نباشند
ناشناس
بله شرکت شیشه کاوه که در. شهر مراغه فعالیت میکند یک شرکت غول و فوق عظیم شده که از ویرانی دریاچه ارومیه در حال غول تر شدن هست نمک دریاچه ماده اولیه مجانی این شرکت است که ریاست و مالکیت ان را اقای اسحق جهانگیری عهده دار است و از ویرانی و بدبختی مردم منطقه پول کلان چپاول میکند لطفا به اطلاع دکتر پزشکیان برسد که در حاشیه دریاچه ارومیه و به دلیل خشک کردن آن برای برداشت نمک با روزانه ۵۰۰۰ تریلی و دپو در کارخانه کاوه در مراغه طوفان نمک راه انداخته اند و تمام باغهایمان در این حاشیه دریاچه ارومیه خشک میشود و اگر جلو گیری نشود اقای پزشکیان با بحرانی عظیم در زمینه کشاورزی در این منطقه روبرو خواهند بود
از اویم
28
112
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
درود بر دکتر پزشکیان و انتخابهای بجا ایشان
و دروود درکتر غریب پور
افشین
عمرا اینها اموالشون رو اعلام کنند
حنیف
183
26
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جهرمی بهترین ولایق ترین وزیر ایرانه ❤️❤️❤️❤️❤️??????✌️✌️✌️✌️✌️??????
کسری خاکسار
منتظر باش برات کار کنه
ناشناس
199
37
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خیلی هم عالی
سلمان
آزاد مردان نه چاپلوسندو نه چاپلوسی دیگران میکنند! مشخص است که افرادی یا چنین خصلت ذاتی دارند و یا از بستگان نزدیک طرف است که مینویسد «بهترین وزیر....» مگه این مملکت غنی از فرهنگ و اراده فقط از آسمونش همین یکی افتاده پایین. از خدا بترسید و جوانان ودیگر مردمان غیور این آب و خاک دست کم نگیرید وباعت نشوید که سنگری از ذغال دور تا دور رئیس جمهور احاطه کند.
ناشناس
متاسفم
امیرتاجیک
جهانگیری و جهرمی به درد چوپانی هم نمیخورند.البته بلانسبت چوپانان محترم
ناصر
131
49
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اصلا این نفرات به درد نمیخورن هیچکدام کارایی ندارند
محمود
تو را به خدا به چوپانان محترم توهین نکید من چوپان ولی این خصلت های که این اقایان داردندما چوپونا نداریم
ناشناس
41
190
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
یه مشت چهره‌ای تکراری که حاصل کارشون همین هست که میبینیم دوباره اومدن
ناشناس
26
201
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
...های دورهای قبلند که!
عقل دانش انسان
این آقایان باید برن خانه سالمندان ایشالله اونجارو بتوانند آباد کنن مگر ما استاد خوب دانشگاهی مردم دوست ایران دوست و خداپرست نداریم
علیرضا
مدیریت در ایران تغییر نمی‌کند بلکه از پستی به پست دیگر تعویض می‌شود
ناشناس
14
114
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
همش مهره های سوخته دولتا قبلی. پس جوونترا. پس بقیه مردم. همش ۶ درصدی شد که
ناشناس
15
158
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
همش مهره های سوخته دولتا قبلی. پس جوونترا. پس بقیه مردم. همش ۶ درصدی شد که. اول بسم الله ...
کریم
16
102
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
دکتر زفرقندی کو پس ؟ فکنم دولت اینم از اون گیری ها باشه
ناشناس
11
24
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
غنی نژاد تو شون نیست هیچ امیدی هم نیست
انسانم آرزوست
14
34
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
کابینه روحانی !
اکبرزاده
دولت روحانی حداقل از دولت قبلی بهتر بود کابینه قبلی که همه حوزوی و دکترای معارف داشتن فرق درصد نمی دونستن واعدام اعشاری بلد نبودن خوبه شاید برای عده‌ای خوب بوده
اشنا
19
104
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
این عتیقه هاجزروزمرگی وحرف درمانی هیچ کاری برای رفع مشکلات نخواهندکردپزشکیان فاقدبرنامه درحدریاست جمهوری نیست
معصومه
التماس بصیرت و مطالعه بیشتر
حمید
12
137
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
کابینه هر چی باشد وقتی ملت قبول ندارند هیچ اهمیتی نداره ولا غیر
ناشناس
10
96
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
باسلام به محضر دکترپزشکیان محترم خواهشاً برای وزیر آموزش و پرورش یک وزیر پرتلاش و فعال انتخاب نمایید تا کلیه مطالبات و حق و حقوق معلمان را بتونه مطالبه نماید دکتر بطحایی در دولت روحانی وزیر سوابق اجرایی وفعالی برای حل مشکلات ومعیشت معلمان بننمود تا بلاخره بعد از مدتی استعفا نمود
ناشناس
7
61
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا بخیر کنه همه .... جمعن
ناشناس
12
93
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جناب آقای پزشکیان بعضی از این افراد پرونده قضایی دارن بعضی ها شون برادر دزد دارن ترا به‌خدا گوش به فرمان رهبر عزیزمان باش و کسانیکه جوان هستن ونخبه وانقلابی وجهادی وارد کابینه خود کنید این ترکیب ما می‌بینیم یاد دولت روحانی وکابینه اش میشیم که چقدر اذیت کردن
ناشناس
22
127
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اگه بحث تحمیل چشمی است. چیزی گفته شده است. به غیر از آن بیشتر افراد مناسب نیستند. جهانگیری و اردکانیان و جهرمی و ....
ناشناس
9
40
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
پزشکیان عزیز ملت است در سالهای 1331و 1332 شادروان نخست وزیر ایران بود و در قلب ملت جای داشت یادم می آید در راه پیمایی های آن زمان مردم شعار میدادند:
از جان خود گذشتیم // با خون خود نوشتیم // یا مرگ یا مصدق .
اکنون دقیقا همان زمان فرا رسیده و برای این فرد محترم و صدیق باید همان شعار را سر داد .
احمد
66
17
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
معاون اول علی لاریجانی یا جهانگیری یا ظریف عالی هستن
Sd
اوهyes
یوسف نوری
جهانگیری نه
وطن پرست
سلام
به نظر بنده تمام این افراد رفوزه هستند ،سکان کشور رو نباید به دست کسانیکه چندین بار آزمایش پس دادن و متاسفانه رفوزه شدن نباید داد،دکتر پزشکیان باید افراد با اخلاق و باسواد و خوشنام رو به کار بگیره،
ناشناس
88
24
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
هرکی میاد بیاد، فقط این اسحاق نیاد
احمد شیرزاد
بنظرم کابینه بسیار عالییه. ضمناً آقای طباطبای که انتظار نداره که از جلیلی، زاکانی یا علم الهدی که ملت رو به خاک سیاه نشوندن استفاده بشه..
ناشناس
26
73
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا کنه فقط اختلاس کننده نباشند و فردهای کاری باشند
ناشناس
بدون اختلاس ک نمیشه دوست عزیز این یه مورد رو نخوایین لطفا
ناشناس
5
65
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
انشاءالله که افراد ذکر شده خدمتگزار عالی باشند وازفساد وظلم دورباشندوبه داخل کشوروآبادی کشورومردم فکر بکنند نه خدمت به کشورهای دیگر،،
علی
8
37
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جناب پزشکیان اکثرمهره های سوخته که هیچ جایگاهی نداشتندراجمع کرده دورخودش افرادی مثل ظریف وجهانگیری ولاریجانی و---اگربدردبخوربودندودردی دوامی کردندکه دردولتهای قبل مشکلی حل می کردنداینها تنهاراهکارشان دردولت تزویروناامیدی روحانی باج وامتیازدادن والتماس بود
ناشناس
ایشون جمع نکرده اونا پشتش بودند تا پیروز بشه مجبوره فرمایشی عمل کنه
ناشناس
14
98
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
برای ... همینا خوبن
علی
چند تا خطر ناک هم تو این لیست هستند
ناشناس
4
25
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
درود برشما نمی‌خواهید از این پیروفرسوده هادیت بکشید همه جاشده اینا اینا چرا باز نشست نمیشن کلی برن پی کارشون خسته شدیم بخدا
ناشناس
سلام کمال علیپورخنکداری وزیرراه وشهرسازی بشن واقعاعالی وکاربلدخصوصادزدنیست خدایش پاک ودلسوزمردم
سعید
4
54
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
والله بعنوان یک هم وطن . یک شهروند ساده و بهتره بگم یک بی سواد از نگاه عوام الماس بایدبگم با این کابینه پیشنهادی بیچاره و بدبخت و بدبختر خواهیم شد .
ناشناس
6
82
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
به به اینکه میشه کابینه مسعود کلیدساز
ناشناس
10
86
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
هشت سال خفت دوره روحانی کم نبود با این انتخاب مردم از چاله روحانی در اومدیم افتادیم تو چاه دولت جدید پزشکیان که دوباره همون سیاست مدار های خائن مثل ظریف بیاین روی کار
حداقل روحانی خواب بود و صبح جمعه فهمید بنزین گرون شده این آقا هنوز نیومده وعده بنزین لیتری ۲۵ تومان داده
ناشناس
8
89
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
انشالله ریاست جمهوری محترم دکتر پزشکیان بتواند به وعدهای داده شده در پیشرفت سربلندی کشور ملت شریف وشهید پرور مفق باشد
ناشناس
اولین وعده ای ک عملی میشه تا کسری بودجه هاش رو جبران کنه ۲۵۰۰۰ هزار تومان کردن بنزینه که از بالا بهش گفته میشه
ناشناس
14
37
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
حسن روحانی را هم می آوردی همچی تکمیل بود دولت روحانی هست که
ناشناس
8
77
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
فهم ودرک بالای دارد خودش میدونه چه کار کند موفق باشید
عماد
60
13
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
نعمتی همتی ظریف جهانگیری آذری جهرمی منهای {حسن جون} =.‌دولت عدل
ناشناس
11
40
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بطحایی؟؟؟؟؟
این آدم متعهد نیست!!!
چه کابینه ی سیاسی و ضعیفی!!!!
امیدوارم واقعی نباشد
ناشناس
3
61
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
گمانه زنی شما صد در صد غلط است.
اخه ظریف و برنامه و بودجه؟ مگر پزشکیان دنبال تخصص و بوروکراسی نیست؟ اخه اذری جهرمی در این موضوع چه تخصصی دارد؟
زهیر
6
43
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
وزیر کشور؟
مطمئن هستم ۹۰ درصد این اشخاص وزیر نخواهند شد،
سعید
1
40
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جهرمی اعلام کرده بود من پستی نمیخوام میرم دانشگاه
ناشناس
ازحاج بابایی جهت وزیر آموزش وپرورش، نوبخت معاون اجرایی ،غلام رضا تاج گردون قسمت مدیربرنامه وبودجه استفاده کن

موفق خواهی شد
ناشناس
همه زره همه ادا
ارش
9
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
رئیس بنیاد شهید وایثار کران کیه می شه
ناشناس
6
9
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا به داد ملت برسه
آرین برنا
5
55
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان تورابه ناموست ازخانواده هاشمی نیار خودت شاهدبودی مهدی بااین مملکت چه کرد
اکبر
7
53
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
نمردیم و معنی اجماع سازی رو فهمیدیم اگه همه قولهاش مثل همین اجماع سازی باشه چه شود وضعیت مردم
حسین عباسی
1
44
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
سلام خدا قوت خیلی خوشحال شدیم. انشالله با یاری خداوند شما ها. و ملت بزرگ ایران موفق و سربلند باشند. به امید فردا ی بهتر سلام من را به علی آقای لاریجانی رئیس سال‌های دهه هفتاد من برسانید ....زمانی رئیس سازمان صداوسیما بود یادش بخیر روزگار و عمر آدمی می‌گذرد تا میتوانید برای ایران کار کنید. افسوس زمان رانخوریم که بگوییم ای کاش این کار را می توانستیم انجام ندادیم.
کیارش نورسته
29
4
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
در خصوص این لیست گفته های بسیاری است ولی در خصوص آموزش و پرورش آقای بطحایی آزمون داده است چه کار مثبتی در دوران وزارت ایشان صورت گرفت ؟ یکی از ضعیف ترین وزراء بود و در دوران وزارت ایشان گرووههای در سایه در وزارت آموزش وپرورش در جهت فقط منافع شخصی شکل گرفت و رفتن ایشان از وزارت آموزش و پرورش یکی از الطاف الهی بود
ناشناس
0
23
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بگذاریم وبگذریم ..،مشکل آن نیست که آسان نشود مردبایدکه پریشان نشود درچهل پنج سال عمرجمهوری اسلامی به اندازه دودوره هم دولت ها دردست انقلابیون نبوده که گذشت بازهم خواهدگذشت نبایدپریشان باشمیم فقط بایدهوشیاربودوچشم گوش مابه نورانقلاب اسلامی باشدهرنوع حرکتی بایدقبل آن به رهبری نظام توجه کردشاحص وملاک رهبری است
حمید کربلایی اصفهان
7
26
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
سلام علی اعلا بر صادقین جناب رئیس‌جمهور به فکر من وامسال من که دارای چند فرزند وهیچ منع درآمد هم نداریم بچه‌ها مریض می‌شوند نمی‌توانیم دکتر ببرم یا اگر بردم یکبار تا قیامت با نقسه اولی درمان میکنیم شما بگید نه کاری نه حالی فقط یک دقیقه خودتان را جای امثال من بگذارید چهل سال است می‌گویم خوب میشد تو را به امام زمان کاری کنید که این قدر ما خجالت زن وبچهها را نکشیم
ناشناس
1
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
وای به حال فقرا وخوشبحال اشراف زادگان وآقا زاده ها
س ب
3
40
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
تاریخ تکرار شد
داود
3
39
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اقای پزشکیان رأی مارخراب نکن شما قول داد ی جنایی نکنید همه اصلاطلب بعد همه امتحان پس دادن ایران نابود اینها شدبازازاول بابا نکن
کویر
نباید رای میدادی، مناظره ها رو که دیدین
علی
4
39
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
سلام و خسته نباشید از کانال ، ازتون خواهش میکنم که این پیام را سعی کنید به آقای پزشکیان از طریق وبسایت ها برسانید ، آقای پزشکیان لطفا از کابینه ای که زمان روحانی باعث ننگ بوده استفاده نکنید اگر میخواهید ثابت کنید از دولت روحانی نیستید و چون شما از رییس جمهور محترم آقای خاتمی اومدید خواهشا از کابینه های ایشون استفاده کنید
س ش
باید حاصل رای دادنت را ببینید کاش اوضاع بد و بدتر نشود کابینه همان کابینه هشت سال سیاهی دولت روحانی است چون خود اقای پزشکیان گفت من تخصصی ندارم اگر واقعا همین کابینه باشد متاسفم برای ان رای دهندگان به اقای پزشکیان و بقیه مردم
ناشناس
بعضی‌ها رای به دکتر پزشکیان نداده‌اند اینجا چنان قیافه می‌گیرند که دکتر رای ما را خراب نکن دروغشان مثل روز روشن است
ناشناس
آخه دیگه خراب شد رایت برو هوش باش
ناشناس
13
19
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
چینش بسیار عالی کابینه شایسته تقدیر است
کسری خاکسار
اصلاح طلب یعنی فقط لب و دهن و دیگر هیچ
محمد شریفی
31
14
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جهانگیری و پورمحمدی نباید در کابینه باشند
ناشناس
1
35
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
حتی سه تا ش هم احتمال ندارن درست باشه
ناشناس
4
11
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خیلی خوبه قبل ازاینکه کابینه پیشنهادیتون انتخاب کنیدکمی درموردگذشته ی این آقایون تحقیق کنین وبادرایت انتخاب کنین اگرآسایش ونظرات مردم برای شمامهم هست خواهشا ازکابین آقای روحانی استفاده نکنیدخواهشااین کارنکنیدبه حرف رهبری گوش کنیدبه خداضررنمیکنید خداوندپشت وپناهتان باشه
ایرانی
2
25
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
چه کابینه ای☹️☹️☹️
جوادد
1
35
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
آفرین آقای پزشکیان ماکه از الان ناامیدشدیم امیدواریم این آخرین آشتی ما با انتخابات نباشد
ناشناس
7
29
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جینش عالی رییس جمهور محترم
ناصرا
29
5
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اولا تعداد زیادی از این کابینه رای اعتماد از مجلس نمی گیرندحداقل ۸ نفر و مابقی هم به غیر از دو سه نفر ، رای شان زیر ۱۵۰ رای خواهد بود و عملا یک کابینه ضعیف از نظر اعتماد مجلس، ثانیا یک دولت ضعیف خواهد بود هم از نظر سن وسال و هم از نظر توان کاری، دولتی پر چالش ،تنبل ، و دارای مشکلات زیاد که منجر به رکود کاری می شود و آبرو و حیثیت دکتر پزشکیان را خواهد برد و هر سال استیضاح خواهیم داشت،آوردن جهانگیری، ظریف، آذری جهرمی و شهیندوخت سبب مشکلات برای دولت و نهایتا آبرو ریزی برای پزشکیان و چه بسا بدلیل عدم تحمل شرایط توسط پزشکیان منجر به استعفای وی و سقوط دولت خواهد شد. حیف پزشکیان است که اسیر این غرب زده های ناهنجار شود
رحیم
3
33
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
یه روحانی کم داره
فرجام
1
44
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
دوباره برگشتیم به عقب که.. محسن هاشمی لاریجانی جهرمی دهقان چه ورق هایی کنار هم چیده شدن.
اب
1
36
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
دولت آقای روحانی ع میشه گفت
مرادی
سلام آقای پزشکیان از شما بعیده . آقای روحانی را هم بیارید برای مشاورتون تا دولت روحانی کامل بشه .ما همه زدو بند کردیم که دولت روحانی نباشه .همانو هست .ما حوصله این تکراری ها را نداریم .اینا اگر کار بلد بودن تو همان دولت خوب کافی بود .تعداد جدید تری از این گروه و اون گرون و جبهه پایداری و انقلابیون بیارید تا به نفع مملکت باشد نه فقط یه گروه .ما تو مدرسه که بودیم از همه گروه دانش آموز برای شورای دانش آموزی استفادهدمی کردیم .شایدم شما استفاده کنید
مانی
انشالله همیشه موفق باشید
ناشناس
3
29
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا ریسی رو بیامرزه تازه داشت فساد اداری وهمه بی بند باری ها رو جمع می‌کرد روحش شاد حیف شد رفت
کاربر
6
55
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
حیف رای که دادیم
دوباره همون ...ها منصب می گیرند.
شاهونی
خدا به فریاد ما برسد این جهانگیری وظریف حال مارا خراب می کن اینها همه امتحان پس دادن تکرارشان معنا ندار
کویر
با دیدن مناظره ها نباید رای میدادین
ناشناس
2
30
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اسحاق جهانگیری!!!؟؟؟بند پی!!؟؟صالحی امیری!!؟؟محسن هاشمی و الیاس حضرتی!!!!؟؟؟آقای پزشکیان شما را بخدا تجدید نظر بفرمایید ،نگذارید بگویند سالی که نکوست از بهارش پیداست
seyednabighasemi
2
37
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اسحاق
میگفت باید به هر قیمتی جلوی راه رییسی گرفته شود
بابا مگه تو این مملکت قخط و رحاله
هم وطن
2
34
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدایا خودت به داد این ملت برس این کابینه که فراتر از روحانی این معاون اول رئیس جمهور هنوز اقوامش سیر نخوردن که دوباره میخوان معاون اولش کنن !!!!خجالت بکشین با این کابینه
ناشناس
1
25
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جهانگیری معاون اول شدنش واقعا تابلو هست ثابت می کند که دولت روحانی تکرار شده از اقای پزشکیان واقعا انتظار احتیاط بیش از این بود وبرادر جهانگیری قبلا مساله مالی داشت
ناشناس
کسانی رامسعول کنید که از پشتیبانی دیگر مسعولین قبل و دیگران حمایت نشوند که جواب سربالا بشنوید برای منافع خودشان کارنکنن از استادان بی نام و نشان استفاده کنید
Mahmodi
این کابینه هیچکار نمیتونه بکنند اینها اغلب تودورهای ریاست جمهوری قیل هم بودن هیچکار نکردن هرچی اوضارابدبدتر کردن فساد هم بیشتر شد امید به این ... نیست نداشته باش اگر میخوای بشی هم نوع اینها باهمینا کارکن
احمدی
1
17
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
این کابینه پیشنهادی حدود بیست درصد درست است
حیدر
پزشکیان دولت روحانی شروع شد خدا به داد مردم برسد
خیرمحمد سبحانی
سلام دورد من برشما باد آقای دکتر پزشکیان من یک جوان افغان هستم دولت ازما هرنفری ۱۵۰ملیون میگره بابت چی از کجا این پول بدیم نون شب داشته باشیم نون صبح نداریم مسلمان به مسلمان فناببره جرمش اینه خدا همچنین گفته ازخدا بترسید
سعدی
0
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
پس اهل سنت کجا هستند
نازگل
اینکه کابینه روحانی هستش آقای پزشکیان شما گفتید طرف هیچ جناحی نیستید پس جهانگیری لاریجانی و ظریف در کا بینه شما چکار دارند این ها دولت روحانی هست کشور رو دوباره به فنا ندهید خواهشا
شهروند ایرانی
3
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
وزرای دولت آقای خاتمی
با ۳ الی ۵ نفر جابجایی
فقط خدا
2
13
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
این بود دولت فراملی.... پزشکیان که خیلی تاکید داشت که عضو هیچ حزبی نیستم...
محمد
2
24
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
دولت سوم روحانی به روایت تصویر این چه فرقی با دولت دوازدهم داره ، خدا خودش رحم کنه این دولت اهرم فشار غرب به مردم ایرانه گرانی بنزین ، صف مرغ و روغن ووووووو
مهدی
2
20
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
سلام و عرض تبریک به جناب آقای دکتر پزشکیان عزیز
هر کس را که شما انتخاب می کنید حتما انسان های با لیاقت واردان هستن وما از شما و کابینه تان حمایت وحفاظت می کنیم و آرزوی موفقیت وحل مشکلات مردم را داریم و هیچ چشم داشتی هم نداریم جز سلامتی وموفقیت شما وکابینه شما
سعیدی
29
2
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
آذری جهرمی خیلی عالیه لاریجانی خیلی بد است چون در عراق خیلی سرمایه گذاری کردند
بله
12
4
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اشخاص ... و بی خود. ظریف. لاریجانی. جهانگیری. هاشمی. ظریف
ناشناس
1
26
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
وزیر اقتصاد معرفی نکردید می‌خواین خودم وزیر اقتصاد بشم؟
فرهنگی بازنشسته
1
15
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بطحایی ضعیف ترین وزیر ادوار گذشته آموزش و پرورش نالایق و ناتوان
ای وای بر آموزش و پرورش
پزشکیان ، حیف رای که به تو دادیم حیف
ناشناس
3
21
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
یا خدا اژدها ها دوباره می خواهند جمع بشن
ناشناس
3
23
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان ما کارهای آقای همتی را شنیدیم و در مناظره‌ای دیدیم.و کار آقای ظریف را.واقعا آدم قحط بود.
M
1
18
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بازهم همون همیشگی چه دستاوردی قبلا با اینا داشتیم همینا دوباره میان و ۴ سال بعد همون نتیجه ای که قبلا گرفتیم رو خواهیم گرفت آقای دکتر قرار شد تغیر و اصلاح شود
ناشناس
1
15
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا به دادمون برسه اینا که خیلی ها شون تو کابینه روحانی بودن خیلی هم شاهد اختلاص ها بودیم
محمد فرزند ایران
0
20
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
ملت بیچاره چه عتیقه هایی
امیر علی
0
21
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
هاشمی خوب جایی گذاشتن، مملکلت به تباهی نزدیک شده، فقط چند قدم مانده
سجاد براری از ایلام
0
22
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
دور باطل که تمامی ندارد خدا رحم کند به ملک و ملت
الحمدلله والمنه امام امت پاسدار انقلاب است وهیچ نیروی
مادی درجهان یارای رویارویی با فرزند صالح حیدر کرار را
ندارد خداوندجل جلاله از عمر بی حاصل ما فدائیان کم
کند وبر عمر با برکت معظم له بیافزاید.
یا علی
ناشناس
3
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
کابینه ای لاریجانی . پور محمدی و جهانگیری توش باشن به درد جرز لای دیوار میخوره. این همه جوون تحصیلکرده هست این پیرمردهای مخ فسیل چی بلدن اخه
شرافت
1
25
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدابه دادملت برسه با کابینه اش،خون مردم توشیشه رفته است
ناشناس
0
17
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
دولت سوم روحانی، اکبر شاه، و میر حسین و خاتمی.
محمد
هرکس داره انتقاد می‌کنه طرفدار جلیلی بوده از جای دیگه میسوزین بعدش مگه دوره هاشمی یا خاتمی یا میر حسن بد بود خیلی مردم تو رفاه و آسایش بیشتری بودن دوم مگه تا حالا دولت انقلابیون رو کار نبوده همین سه سال گذشته روزگارمان سیاه تر از قبل شود که شاید با چیدمان پزشکیان مملکت یک تکونی بخوره
یک ایرانی
5
15
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا به دادمون برسه
سعید رحمانی
0
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
ازنظربنده،بیسواد،دست هاشمی و لاریجانی وهمتی بایددرامورکشورقطع شوداینهاسیرنمیشوندودولت رازمین میزنند،بیخودنبودهاشمی سینه چاک میداد،تازه خود ظریف هم برای کابینه خطرناک است،انشالله که مجلس اینانان را نپذیرند.
ناشناس
0
18
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جناب آقای دکتر پزشکیان ، تو عکس بالا ، بعضی از افرادی که مال و منال زیادی به هم زدن هم دیده میشن ، لطفا مواظب باشید
دل آرام
0
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
تقریبا همان پسماندهای دولت های قبل هستند چهره های شاخصی در کابینه وجود ندارد.
علی
0
16
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
واقعان اگر قرار باشد که کابینه پزشکیان این جمع باشن اول که خیلی خوشحالم که رای ندادم و به خودم و خانوادم خیانت نکردم،دوم اینکه باید دیگه از همین الان فاتحه این دولت رو خوند و همه منتظره ۱۰ برابر شدن قیمتها باشم.
نو نیم
2
15
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
معنی حزبی نبودن آقای پزشکیان رو هو فهمیدیم
حامد
خوب اشتباهت همینجا بوده که رای ندادی خوب از قبل همه میگفتن پزشکیان یعنی دولت سوم روحانی همه از قبا میدونستیم که قرار کابینه دولت قبلی روحانی بیاد روی کار چرا به جلیلی رأی ندادین بخدا با دروغاشون خیلی هارو ترسوندن که به جلیلی رأی بدن چون اینا از قبل برنامه داشتن کلا همون دولت روحانی دوباره بیاد روی کار که اومد بخدا قسم اگه به جلیلی رأی می‌دادیم اوضاع کشور بهتر میشد یه عده مزدور که چشم پیشرفت ایرانو ندارن با دروغای رسانه ای ملتو ترسوندن که جلیلی تند رو هست ولی اینطور نبود هرچند الان که کار از کار گذشته برار فعلا ملت ایران چهار سال توی منجلاب دستو پل بزنه بار آخرشون باشه که به اصلاح طلب رأی بده اینا به اسم اصلاح طلبی میخوان ایرانو ایران رو داغونتر بکنن
ناشناس
مثلاً جلیلی میخاست معجزه کنه تمام منتقدها طرفدارهای جلیلی هستنیادتون رفته بد بختی ما از دولت احمدی نژاد وحلیلی شروع شود تحریمها امروز خودشو نشون داد مگه تا حالا ریاست جمهوری دست اصولگراها نبوده نمونش همین سه سال گذشته من رای ندادم بخاطر اینکه تو چهل و پنج سال فهمیدم سروته همه یک مرباسن اصولگرا میخاد سنگ کشورهای دیگه رو ببینه بزنه اصلاح طلب میخاد پول مملکت رو بفرسته برای آقا زادهاشون یعنی نمیفهمین
عاطفه میرجلیلی
4
12
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
با سلام و عرض ادب
رئیس جمهور محترم با توجه به این که اصل فطرت همه ی انسانها پاک است و انسان جایز الخطا است اگر برخی از کسانی هم که شما در کابینه خود جای دادید که قبلا مرتکب اشتباهاتی بودند امید است که از این به بعد با کمال در مسیر سعادت آینده ساز میهن عزیز باشند
ناشناس
10
3
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
این پیشنهاد رو بفرستید برای کمیته ای که پزشکیان برای پیشنهاد وزرا تعیین کرده
ناشناس
1
7
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
باز بگو من دولت روحانی نیستم
فتح اله خان
0
17
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
جالب بود.
مهراد بذرپاش چی شد؟
امینی
0
4
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
تورابخداشماهم مثل باقی رئیس جمهورهاازروی ظاهروآشنابازی وزیرومدیرانتخاب نکن نگاه به عقل وسوادوکارایی طرف بنداز۴۵ساله پدرمردم راازلحاظ اقتصادی درآوردند حداقل با انتخاب درست و هرکسی جای درست گذاشتن شایدکمی بشه اوضاع را درست کردبگذاریدمردم هم یه نفس راحت بکشندکمرهمه زیربارمشکلات اقتصادی شکسته
ابوالفضل بختیاروند
1
11
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بنده خدا میگه من دزد نیستم اما میخواد محسن هاشمی(....) رو بیاره که واسش.....
# اماااان از دست این مردم ...
‌وحید رضایی
1
20
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
مگه لاریجانی و پورمحمدی اوصولگرا نیستن تو مناظرات مگه پورمحمدی پزشکیانو خراب نمیکرد بابا به خدا همشون یه قماشن دارن به مردم فیلم بازی میکنن
Miss.Monav
3
11
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا ازت نگذره اگر این ... رو دوباره بیاری رو کار.
ناشناس
0
17
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
بخورید نوش جان
فرهنگی
0
12
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اگر این کابینه باشد خدا رحم کند به مردم ایران مملکت را دودستی تقدیم اجنبی می کنند .ولی پزشکیان وقتی موفق هست که افراد متخصص ومتعهد از آحاد مردمی که هیچ گروه وجناحی نباشند به کابینه خود دعوت کند تا آنان بتوانند عدالت اجتماعی رامحقق کنند
سینا
1
13
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
اگر اینها باشند دولت سال را به پایان نخواهد رساند.
عسگر
0
18
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳
خدا به خیر گردونه اینکه دولت روحانی هستش فقط به عمو حسن ظلم شده
باز نشسته
1
18
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با سلام . با توجه به اینکه رییس جمهور ، با دقت و نظریه کا رشناسی اقدام خواهد کرد ، پس اینقدر در فضای مجازی شایع پراکنی نکنید ، و اجازه دهید همه نظرات را بگیرد و در آخر خود انتخاب کند ، البته با توجه به روحیه آقای رئیس جمهور ، او بسیار آگاه است که این لیست‌ها ، شاید از طرف کسانی منتشر می شود که سعی در تحمیل نظر خود دارند . لذا با صبر و حوصله ، انشالله هیئت وزیران قوی، متعهد ، متخصص و کارآمد خواهیم داشت .‌
محمد
6
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آنهایی که با صدای ناهنجار زوزه میکشند وچوب آتی چرخ دولت میگذارند منافع نامشروع خود را در خطر می بینند وگرنه لوزمی ندارد که ساز ناکوک بزنند. ما همه گوش به فرمان رهبر هستیم وقتی رهبر شورای نگهبان فردی را تایید میکنند این عده خرابکار چگونه به خود اجازه میدهند. که به قانون بتازند
محمد
10
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
واقعا تعدادمردم ایران جز ...... تاریخ آخه با انتخاب این ریس جمهور برگشت به عقبه ۸ سال زمان روحانی مردم لح َشدن با دوست داره لحه تر شود
محمدی
0
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر این کابینه که نوشتید دولت را تشکیل بدن فاتحه آقای پزشکیان از همان معرفی این افراد خوانده شده و از همان روز اول با اعتراضات گسترده و کاهش بسیار شدید محبوبیت مواجه میشه.
.
0
14
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بدبختیمون باز شروع شد اگه اینا از طرف مجلس رای اعتماد بیارن
مردم که تجربه نشد براشون دوران روحانی
انشاءالله نماینده ها براشون تجربه شده باشه رای اعتماد به این افراد ندن
رمضان پارسا بازنشسته فرهنگی
0
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خوب بود آقای مخبر را در دولت انتخاب می کرد
ناشناس
3
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگه ساداتی نژادو بیاری نامردی
سیروس منصفی
لطفا آقای مخبر را بیاورید مرد لایق مثل شهید رییسی
احمدکریمی
3
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ظریف به دردپست وزارت امورخارجه میخوردوقبلا هم دراین پست شایستگی خودرابه اثبات رسانده
سیامک
23
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگه این باشه . فاتحه مع الصلوات
محمد
لامصب اونقدر با سواد و زبان بلد بودند ایشون که جان کری سرشون رو کلاه گذاشتن و قراردادی امضا کردند که فقط منافع ملی پایمال شد
چرا درست عبرت نمیشود برایتان
حسین
1
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این افراد اصلا هیچ کدامشان کاری نيستند اگر این اتفاق بیفتد خاک به سر شدیم
ناشناس
وای... خدایا قیافه ظریف را میبینم بیخودی غش غش میخنده فشارم میره بالای۲۰ دکتر پزشکیان شمااینهمه موقر وسنگین هستید شما کجا ظریف وامثال اینجور آدمهای غیر متعادل کجا نه اخمو وعضبی ونه مثل ظریف دهنش بازه دندوناشو به ملت نشون بده خوب نیست
Mp
0
17
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ظاهرا دولت پیرمردها میزنه. اکثرشون از دولت روحانیه. ایشون که می گفتن اهل هیچ حزبی نیستند ....باید در آینده دید واقعیت داره یا نه.
خانواده جانباز
0
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کابینه قدرتمندی هست ولی کابینه قدرتمندتر ازاین کابینه ای هست که هرکس درتخصص خودکارکند البته بعضی هایشان کاملا درست هست بهتراست معاونین آنهاهم باتجربه ها در کنارشان ایفای نقش کنندتابهترجواب بگیرید انشاالله دکتر مسعودپزشکیان ایران وایرانی رابه جایگاه اصلی خودمیرساند تاملت ایران حسرت زندگی عربهای حوزه خلیج فارس رانخورند انشالله
کامران
10
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
عجب کابینه خفنی دمتگرم آقای پزشکیان
جواد
6
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باسلام
درموردکابینه آقای پزشکیان نظر ندهید و شایعه نکنیدکابینه ایشان خيلي قدرتمند خواهد بود،اگر اینها باشه واقعآ نصفشون
ضربه شدید به مملکت و به آقای پزشکیان زده خواهد شد.
آقای پزشکیان؛ انشالله کابینه خيلي قوی انتخاب کن که اهل خیانت و وطن فروشی نکنن
علی
6
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
حسین دهقان به این جمع نمیخوره
کاوه
2
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
مردمی که از روی لج و لجبازی و چشم بسته و از روی احساس رای بدن حقشونه هر بلایی سرشون بیاری
ضحی
3
17
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا به خیر بگذرونه
ناشناس
0
11
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ظریف و برنامه و بودجه !!!!!!! خدا هم نمیتونه جلو فساد و بخور بخور رو بگیره. اینده مملکت رو به تباهی هست.
ناشناس
1
11
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام اگر اینا باشن خدا بداد برسه آخه همتی و جهانگیری در دوره ی قبل چکار کردند اگر اینجور باشه متاسفانه باید شاهد فساد بیشتر باشیم
شیبانی
2
15
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا وکیلی کابینه خیلی خیلی خوب و میدان دیده هستند
هوطن
9
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با این کابینه خدا به داد ملت برسه
کمیل
1
16
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
چه کابینه هههه،هشتاد درصد این کابینه ناکارامدن
افشینم
0
15
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
رسما به فاک رفتیم ، همتی دوباره رئیس بانک مرکزی؟ دوباره دلار ، دوباره نقدینگی ، دوباره بدهی دولت ، دوباره چاپ پول ?
سمیه
1
15
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر واقعیت داشته باشه من فاتحه ی ایران رو خوندم.هیچودومشون درست حسابی نیستن.همونایی که ۸ سال زمان روحانی مملکتمونو به گند کشیدن
مصطفی
1
16
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کاش حداقل در مورد وزرای اطلاعات و امور خارجه و راه و ترابری تجدید نظر جدی بشه
ناشناس
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
طبق لیست بالا دولت اقای پزشکیان وزیر کسور نیاز نداره؟؟!!
ناشناس
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بسلامتی بانمای ظاهری کابینه جدیدکه می خوادراس کاربیادفاتحه یسری زیرساختاوبرنامه های احیاشده کشوربه فنارفته است خدابه دادمردم برسه
غلامحسین نمازی
0
10
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام اگه وزارت صنعت کاری جدا بافته از وزارت اقتصاد ودارایی باشه موفقيت بزرگی خواهد داشت و دروغگویی از حذف و پیروی از رهبر این میشه پیروزی بزرگ در دولت و میشه آرزوی موفقیت و پیروزی کرد
شاهین
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
البته اینها در کابینه نیستند اهل آشوب و کینه هستند و جناب پزشکیان چنین کاری را انجام نمی دهد .
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خیلی عالی از سروش تا گوگوش یعنی این
Z
1
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام لطفأ در امور انتخاب کابینه ریئس جمهور هم فکر باشید نیرو. جوان تر پیشرفت بیشتر
سیدعلی اکبر
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام خدا بخیر کنه با این کابینه بعضی هاشون سابقه خوبی در وزارت ندارن
ناشناس
0
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا بخیر کند
ناشناس
1
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
مبارک است ان شاء الله
ناشناس
5
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ای کاش زلزله ۱۰ ریشتری بیاد مردم ازدست اینها راحت بشن .
محمد
0
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کاش از منادی استفاده نمیکرد بهتر بود او لیا قت این پست را نداره
یا حق
1
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
به نظرم وزیر آموزش وپرورش چندان مناسب نیستند آزموده را آزمودن خطاست از شجاعت ودرایت کافی برخوردار نیست
صابر
2
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اول خدابعدماپشتت مثل کوه وایستادیم.بزن دهن اونهایی که میگفت مملکت مال حزب اللهیاست.ریشه این سهمیه ایهاراخشک کن به امیدخدا
ناشناس
برو زیادی نخور سردی میشه آوا خواهر
مجید بهروزعامری
7
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام آقای پزشکیان فقط جلیلی را داخل کابینه نذارید جلیلی پدر مردم را درآورد جدیدی کشور را به عقب کاری کرد جلیلی پول ما را بی‌ارزش کرد و اعتنایی به مردم ایران نکرد از کابینه برود بیرون این نظر من است
ناشناس
جلیلی بنده خدا که رییس جمهور نبوده این کارارو کنه چی زدی داداش
ناشناس
9
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خداوند به فریادمون برسه
ناشناس
تو نظرت رو نگه دار برای .... پزشکیان انگشت کوچیکه آقای رییسی نمیشه
ناشناس
1
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جناب پز شکیان عزیز منتخب مردم شمارا به خدا قسم می‌دهیم اگر واقعا میخواهید به قول‌هایی که قبل انتخابات به ما مردم دادید وکشور رامیخواهید ازاین وضعیت دربیارید ازجوانان و نخبگانی که در کشورمون کم نیستند استفاده کنید نه کسانی که چندین سال هرکدامشان در هر رده ای پستی داشتند ولی هیچ بیلانی نداشتن.لطفا از یک تیم جوان وجسور باایده های جدید استفاده کنید.نه یک تیم تکراری که همان اب در هاون کوبیدن است.
سهمیه جرجندی
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام ممنون خسته نباشید آقای پزشکیان
ناشناس
4
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کابینه دوم حسن با همان تفکرات نحس.
ناشناس
0
14
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر واقعیت داره
پزشکیان رای ما رو پس بده
سپیده بخت آذر
1
11
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
گاها خیلی مطالب عجیب میذارید طبیعی هست طرف از همفکران هم حزبان خودش انتخاب کنه نکنه انتظار دارید از کسانی انتخاب کنه که حاضر نیستن سر به تن ایشون باشه
بهرامی
5
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
لطفا از جوانان هم استفاده بشه
ناشناس
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
گل و بلبل میشود با این کابینه تکراری
ایرانی
0
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام
با این تفاسیر دقیقا برگشتیم به هشت سال پیش،جهانگیری معاون اول،رفسنجانی اینو کی میخواد جمع کنه این سرجنازه پدرش هم فیلم بازی کرد،لاریجانی رو چه به امنیت ملی،همتی وای وای،محمد جواد ضعیف نه ظریف خودشو کشت اینقدر پاچه خوری کرد،آذری جهرمی هم که می‌خواست راه آقای پزشکیان رو ادامه بده بره دانشگاه.........خدایا به خیر بگذره
فرهاد
2
10
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وقتی لاریجانی تو کابینش هست یعنی مردم اشتباه رای دادند
امیر
0
14
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اسحاق جهانگیری نباید باشه
ناشناس
0
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اَه چه حال بهم زن همشون...متاسفانه تاریخ تکرار میشود امیدوارم اونایی که به ایشون رای دادن پشیمون نشن
ناشناس
0
10
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدابخیرکند
جمشید
0
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
هر دم از این خرابه بری میرسد ... خدا از این مملکت رو برگردونده ... چند صد ساله که بیخیال این مملکت شده... دیگه این ملت نمیدونن دست به دامن کی بشن !!!?
محمد مهدی
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وزیر کشور را فراموش کردین.
مهمترین وزیر کابینه.
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا کنه وزیر امور خارجه زبان بلد باشه
ناشناس
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام
آقای پزشکیان تو رو خدا جهانگیری رو نیار
جهنگیری معاون اول روحانی بود توی تموم کاراش سهیمه اونا باید برن دادگاه
تو روخدا نیارش???????
ناشناس
0
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با این کالینه
پزشکیان رای ماروپس بده
سید
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام فکرکنم‌وزیر کشور یادتان رفته درسته
جم
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باهمین کابینه میرویم برای نابودی کشور
با رمز یاحسین میرحسین
رحیم حسن شالی
1
10
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آذر جهرمی نیاد هرکی میاد بیاد بابامسعودم که عمرا بیاد
محمد
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خداخودش‌.کمک.کنه.من.نگرلنم
رضا
عجب کاش رای نداده بودم علی برکت اله
فرهاد
0
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
احیانا وزیر کشور نداره؟ ???
پویا
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا کنه اول رئیس جمهور و بعد کابینه اش که رای اعتماد آوردن فقط برای مردم باشن و راه شهید والامقام آقای رئیسی رو ادامه بدن
علی
0
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
تو رو به هر کسی که قبول دارید آقای دهقان را وزیر دفاع نکنید . ایشون کمترین ثمری برای نیروهای مسلح ندارد . ح
ایرج
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این کابینه واقعاخیانت به ملته توروخدابه گوش رائیس جمهوربرسونین
سعید م
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
زمان انتخابات به دوستان گفتم که پیش بینی من این است که اگر آقای پزشکیان رأی بیاورد بین آقایان آذری جهرمی یا ظریف یکی به عنوان معاون اول انتخاب می شود در غیر اینصورت آقای ظریف بعنوان سفیر ایران در سازمان ملل انتخاب می شود چون ایشان فیلش یاد هندوستان کرده و تمایل دارد که برود آمریکا زندگی کند آنهم با مسئولیت و حقوق و مزایای خارج از کشور و در آمریکا هم با دوستانشان گپ و گفتی هم داشته باشند
دانیال
1
10
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
تموم کابینش شده .... از هاشمی و لاریجانی ها اخ اخ هر چی سر ملت بیاد حقتونه
شاهد
1
11
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان خوب یک عمامه سرت میذاشتی با ریش قشنگ میشدی روحانی این که تمام .... کابینه دولت روحانی از خودت چی داری رو کنی بار مردم گول خوردن که هر چی سرشون بیاد حقشونه که بازم اشتباه بزرگ کردن خدا بیامرزه شهید رئیسی که تمام زحماتش رفت به باد معاون اول ظریف همتی لاریجانی رفسنجانی جه گلهایی که همه کمر همت به نابودی ایران بستن
نادرصادقی
3
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وزیر کشور نیست!!
علی
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگه بقیه وزرا از جنس بطحایی برا آموزش وپرورش باشه فاتحه دولت رو از همین حالا بخونید... من چندسال با ایشون کار کردم... بیسوادترین... بی برنامه ترین... واصلا درحد معاونت یه سازمان هم نیست... . کاش رای نداده بودم... پشیمانم از بیخ وبن.
ناشناس
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
حالم بدشد اینها ک‌همه کابینه روحانی ... هست????
علی
1
12
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با این کابینه میخاییم بریم ماشین وارد کنیم معیشت درست کنیم و با کارشناسان بشینیم آلترناتیو پزشکیان یا بایدن دوم اجرایی کنیم ?
ناشناس
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کابینی که لاریجانی توش باشه دو هزار ارزش نداره این همه تلاش کن واسه این آقا باز آمده غیر ایرانی نو کابینت گذاشته
محمد
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر این باشه معنی فراجناحی ایشون رو فهمیدیم!
محمد
1
11
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای روحانی راهم می‌آوردی
فریبا
1
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
یکبار دیگه مفتخورها را دور هم جمع شدند.
ناشناس
احتمالا خودش نیامده?
س ش
0
12
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
چرا حقوق ایثار گران درست عادلانه بهشون نمی رسد
ناشناس
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ایشون اعلام کردن مستقل هستن ولی ...هاارودورخودش جمع کرده. ظهوراقاامام زمان علیه السلام دلهامادوست دارنش روشادکنه الهی آمین
ناشناس
0
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بطحایی برای وزارت مناسب نیست ضدزبانهای غیرفارسی و اقوام غیر فارس هست
..
0
9
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
چقدر آدمای خوبی!!!
ناشناس
2
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
هرچی به جامعه بیشتر آسیب زده بیشتز امتیاز می آورد
ناشناس
0
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این که گفته بود حزبی نیست ، پس اینا که همشون حزب اصلاح طلب هستند که می خواد در کابینه اش بگذاره
رسول
0
14
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دولت روحانی سوم تشکیل می‌شود. در حالی که پزشکیان در مناظرات انتخابات همواره می گفت هیچ حزبی ندارد. در حالیکه تمام وزرای کابینه پیشنهادی وی، وزرای ناکارآمد دولت روحانی هست، از اسحاق جهانگیری که معاون اول ریاست جمهوری روحانی بود تا ظریف که وزیر امور خارجه دولت روحانی بود. بزرگترین دروغ پزشکیان برملا شد!!!
کریمی
0
15
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بازگشت ضدانقلاب و .... بر سر سفره ملت بدبخت و نادان بعد از سه سال !!!
ناشناس
1
13
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
هر کسی را انتخاب کند باشد ولی یک نفررا نباید انتخاب کند کسی نیست جز جهانگیری
حمی د
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
پس من چی؟
ناشناس
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
واقعااااا....؟؟؟!!!!
یاخدا.....خودت بفریادمون برس..‌‌!!!!
ناشناس
0
12
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بطایی اگه وزیر آموزش و پرورش بشه من رایم رو پس می گیرم
اون امتحان اش رو پس داده
ناشناس
0
11
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا کند جهانگیری نیاید
ناشناس
0
11
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با این کابینه قطعا فاتحه مملکت برای همیشه خوندست شک نکنین
حمزه علی
3
14
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خیلی عالی
ناشناس
10
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
فاتحه این کشور را با این رییس جمهور و وزیران و مدیران دولت روحانی باید خواند الفاتحه.
ایران
0
18
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کسانی که می‌گفتند دولت سوم روحانی چندان بی راه هم نگفته بودند با این افراد یعنی برگشت به عقب
سعید
1
16
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
هه هه...خدای من،جهانگیری دوره روحانی بانک گردشگری را به بنام دادش و بکام خودش زد،توی دولت آقای پزشکیان،هم بانک دیگه یا پتروشیمی دیگه یا...بنام میزنه!!بخور بخور ...شریکی!!!سالی که نکوست از بهارش پیداست!!چه زود خودشو بی اختیار کرد آقای پزشکیان.تو دیگه برو تو مطبت بقیه کارهارا بده دس دولت روحانی.ولکن.
ناشناس
همین که هست
ناشناس
دمتگرم قربون کلامت دورود دولت روحان جونه به به
رضا
0
18
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
از اولش دروغ گفت این که دارو دسته روحانی .... هستند هی تو مناظره میگفت منو به حزبی متهم میکنید تهمت می‌زنید وای به حالتون مردم
محمد
0
18
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آنا لله و انا اابه راجعون
قاسم حافظی
خلایق،هر چه لایق!!! وقتی مردم یک رئیس جمهور حداقلی از نظر لیاقت رو انتخاب میکنن،بایدم شاهد یک کابینه بی لیاقت و اپوزیسیون باشند!
مردم داغدیده
1
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا رحم کنه با تحریم های ظریف و گرفتن کابل اخلاق جهانی و ارز جهانگیری و تند روی جهرمی و بی اثر شدنی همت همتی و برجام ناخوانده عراقچی‌ و اطلاعات پور محمدی از بی اعتباری پزشکیان و...
خدا به مردم ایران رحم کنه با تکرار خزانه ی خالی دولت و صف های مجدد مرغ و نبود دائمی برق و گرانی صبح جمعه های بنزین و ... واقعا خدا رحم کنه ، امیدوارم رییس جمهور محترم و منتخب به وعده هاش عمل کنه« وعده ای که نداد، همش گفت کارشناسی میشه، خدا کنه همه چی تو دولتش توسط دیگر کارشناسان ، کارشناسی بشه»
اخلاقی
1
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ماشالله . از همه جناح ها به جز یکی دو سه چهار پنج ده دوازده گروه جزئ بقیه مشارکت دارند. فقط دبیر شورای امنیت ملی و سفیر ایران در سازمان ملل موره کوشته!
رویا
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
واقعا خسته نباشن سالی که نکوست از بهارش پیداست
مجید
2
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دولت شوی سیاسی و فقط حرف زدن و عکس گرفتن با هواپیماهای قرضی و بنزین صبح جمعه و غر زدن به جای کار کردن و بهانه آوردن دوباره آمد... لطفا کمربندهای خود را محکم ببندبد
محمد
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
پیش به سوی دولت سوم روحانی
علی
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
افتضاع
ناشناس
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
از افرادی که بقول رهبر بی لیاقت وبی کفایت وناکار آمد وبی خیال وبی تفاوت وباعث اینهمه گرانی وبدبختی برای کشور ومردم بودند استفاده وگزینش نشوند.
حسنی به مکتب نمی رفت
1
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وزیر کشور کو پس؟
خود
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جهانگیری
یک نفره
با برادرش
همه دلارهای بانک مرکزی را قورت می دهد
به دیگران چیزی نمی رسد .
دلار با این ها
یک ملیون تومان .
فقر ۹۸ ٪
ناشناس
1
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خیلی بد
ناشناس
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
پس این که الکی می‌گفت حزب اصلاح طلب نیست و از همه احزاب استفاده می‌کنه!!! این که همش شد دولت روحانی !!! بیخود نبود همه میگفتن عامل روحانیه و خودش هیچکاره است . بکشید ملت ...
علی
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
تو توهم بسر میبرید هیچ کدام از اینها در مجلس رأی اعتماد نمی آرند.
حامد
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
حیف ای کاش قالیباف و زاکانی و جلیلی هم می آورد که جمعشون جمع بشه . ?????
ناشناس
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اینا که همونان...
افتادیم رو تکرار
باز هشت سال عقب گردمون مبارک
مراد
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
چه کابوس کابینه مزخرفی
ارشام
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دریغ از یک وزیر زن !
کابیه رییسی مرحوم بهتر بود برای زنان !
مهدی
2
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر اعضای کابینه اینها باشند که دیگه چیزی از مملکت نمیمونه کاش یک پست هم به حسن روحانی میداد.
ناشناس
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
یه ترکیب عالی برا نابودی مملکت
ناشناس
عجله نکنید برای روحانی یه معاونتی چیزی میتراشه اونم بی نصیب نشه
هموطن
0
8
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
به امید سر بلندی ایران عزیز و ملت مهربان ایران
سعید
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
فقط انشاالله که هدف خدمت باشد ولی غیر ، در غیر این صورت چیزی نخواهد گذشت که به استیضاح رییس‌جمهور می انجامد ، انشاالله که عروسک نباشد و خود عروسک گردان باشد به نفع ملت،آمین
حمید
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان توسط،اطرافیان شکست خواهد خورد طوری که تمام شود. یکی از خطرناکترین این جماعت آذری جهرمی که سواد لازم ندارد .تجربه ندارد .جاه طلب و از نگاه امنیتی همه چیز می بیند .
خواهید دید.
ظریف دلسوز است اما نگاهش به غرب اعتقادی است .مواظب باشد آقای پزشکیان با خوش قلب و حسن ذهن بیش از حد شکست خواهید خورد.
ناآشنا
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اصلأ حزبی نیست ???
ناشناس
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
پزشکییان
ناشناس
1
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
مشخص بود برا گرفتن سمت خودشون رو جر میدادن
خدا بهمون رحم کنه
مسلمان
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
به وقت مناظره.
پزشکیان میگفت اونا ۲۰ دقیقه حرف میزنن مد ۵ دقیقه .
حالا که پور محمدی نفوذی خودش بود.
شما بگید دروغ نگفت
علی
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اصلا چرا باید همیشه اینها باشند ،مگر 85میلیون جمعیت 10تا آدم بهتر از اینها نیست همش اینها باید نابود کنند مملکتو،4تا آدم باسواد و دلسوز و جوان بیارید
مرتضی
0
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خداییش از حق نگذریم،
دقیقا دولت سوم روحانی داره میاد روی کار.
هر چند آقایون می‌گفتند همچین چیزی نیست.
ملیله تراب زاده آل بویه
0
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
عالی خودت مرد سالار ما گیلانی ها خدایی دوست داریم انشالله آنچه ما در انتخابات در بالا اومدن شما ورای شما دادیم انتظار می‌رود شما هم ب دهک یک تا سه نگاه خوبی داشته باشید من دهک ۲جامعه هستم سرپرست پسرم هستم کابینهدپزشکیان عالی احسنت ماشالله پوردمحمدی ظریف جهرمی رو بیار وزیر اقتصاد رو محوش کن خاندوزی رو سهام عدالت ما رو چرا نمیدن ملت منتظر این چندر غازپولن
فاطیما
6
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اینبار حتما کشور تجزیه و ویران خواهد شد با این چینش کابینه
سعید
1
7
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
چه وزیرای عجق وجقی هم میخواد بزاره هیچ کدوم لایق سمتش نیست???
ناشناس
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام شما به رئیس جمهور محترم ومنتخب ما کار نداشته باشید واز احتمالات ویا فلا ن فلان دست بردارید برای کابینه اش خودشون صاحب نطر ودر عین حال دوست ملت ودلسوز ملت وایران هستند.پس بادمجان دور قاب چین نباشید که حکومت‌ها ودولتها از این طیف بسیار ضربه خورده اند ایشون وقتی می‌گویند قدر دان ملت هستند خود اشتیاق به خدمت به ایران عزیز واهداف رهبر وملت می‌دانند زنده باشید متشکریم یک بانوی خانه دار.
علی
4
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
متاسفانه بعضی از این مهره های احتمالی مخرب هستن ،هم برای ملت ،هم برای دولت هم برای امنیت و یکپارچگی ایران ،ایکاش نمایندگان مجلس نگذارند این عده وارد کارزار شوند
ایرانی
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بسم‌الله الرحمن الرحیم
مملکت به فنا رفت
حساب کن بهروز نعمتی بشه وزیر نفت وای به حال بقیه پستها
دهنمون آسفالته
محمود
1
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
یک کابینه بد و از پیش شکست خورده آقای پزشکیان معاون اول شما جهانگیری پرونده اش مشخص هست و بقیه هم به مصلحت انتخاب شده اند نه به شایستگی شنا چرا متوجه نیستید که مردم از لاریجانی ها و هاشمی ها و پور محمدی ها و افرادی که دور بر اصلاحات می پلکند ولی کاری برای مردم و مملکت نکردن جز اندوختن...
حسین
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خخخ.توهم در منتهی علیهش
مهمان
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
عالی
تت
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
یک مشت افراد ...
خدا به این مردم رحم کند
Shahram.Ap
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وزیرکشور کوووو???
س
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام کسی انتخاب کنه کار درست بفکر مردم خدا ترس وضیعت اقتصاد بسازه نه فقط حرف عمل صفر بفکر وضیعت مسکن برا همه قشر کارگر میعشیت مردم گرونی همه جی سر سامان اوره راه حل برا مملکت نجات بهران اقتصادی کار آمد کار بلد نه فقط به فکر تفریح خودش ودوروریاش باشه
ناشناس
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
شماها که به همتی و آذری جهرمی و ظریف اینقدر اعتماد داشتید پس چرا در دولت قبلی اونها رو حذف کردید؟
ناشناس
1
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا آخر و اعاقبتمون بخیر کنه با اینا
ناشناس
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ظاهرا بد نیست.....وزیر اموزش و پرورشش خلاق باشه. همه رو نمیشناسم البته.
حسین پور
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بنظرم عالی هستند آرزوی موفقیت روزافزون همراه با شادکامی برای ملت شریف ایران و رئیس‌جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان دارم،
محمد
7
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
فقط نتانیاهو و ترامپ رو کم داره . سلام لیبرال
داریوش فیروز
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام اینا قبلا هم بودن پس کجای کار عوض شده همه اینا چندین ساله بوده و هستن
ناشناس
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا به داد مردم ایران برسه با این کابینه!
ناشناس
0
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
درود بر پزشکیان
سید صادق
3
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام . بنده طرفدار ایشان نبوده ام اما دعا می کنم که موفق باشند و در کار خودم نهایت تلاش رو می کنم که در پیشبرد اهداف همکاری شود .
محمود
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باسلام وخدا قوت به رئیس جمهور منتخب مان،
انشااله با این کابینه فعال وزحمت کش،
با در نظر گرفتن به راه روش ائمه اطهار ،موفق وموید باشید،ماهم دست ??بدعاییم تا ایران اباد وسربلند داشته باشیم،در پناه خدا
بهرام
2
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اقای پزشکیان این کابینه دیگه باید به فکر قبر و کفن دفن خودشون باشند
لطفا یکم جوان گرایی به خرج بدین
احمد
1
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر واقعا این کابینه باشد که الفاتحه
مهدی
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بطحایی طرفدار معلم نیست
ناشناس
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
منم بذارید
Ali
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بازم یعنی قراره هر چی بی لیاقته بیاد سر کار ؟ بابا خسته شدیم از اینا
بالام جان
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
?پدرخوانده ها و مافیاها دوباره اومدن.دوباره تولید تعطیل.خام فروشی.دوباره دلار ول .دوباره خر تو خر.دوباره بی برقی.دوباره....،دوباره خسارت مذاکره بازی،بیچاره مریض رو تخت.دکتر قبلی سر پاش کرد فرستادش بره تا یواش یواش خوب شه.دکتر علفی ها اومدن یقه طرفو از تو خونش گرفتن اوردن که تو بهتر نشدی که هیچ،بدترم شدی.باید بری اتاق عمل.این مریض دووم نمیاره
مجتبی
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
تکرار کابینه روحانی
جناب آقای پزشکیان شما هنوز هیچی نشده تو زرد از آب در اومدین که??
مهتاب
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سورنا پس کو ؟
رضا
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
همه پیرن باید جوان انتخاب داشته باشد وزیر نخبه دانشگاه قدرت و عمل انتخاب کنید نه پارتی آشنا معرفی کردند بازهم سوابق روحانی کلیدساز بدتر خواهد شد
طاهره حامدی
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اقای پزشکیان اقای ظریف درزمان صدارتشون قراردادهایی روامضا کردن که نصف بیشتر دریای خزر.....ووقتی بانراحتی مرونگران روبرو شدن گفتن بعدا تازه میفهمین من چیزی نمیگم خودتون البته باخنده های اشون کاملا اشناییین مصطفی پور محسن. اخه جهانگیری. شما کمی دقت کنین متوجه میشن احمدی نژاد وخاتمی روحانی وتمامی شکست خوردگان دولتهای قبل در دستگاه شماهستن چراااا چرااااا. اینها اگر میتونستن کاری انجام بدن وتحصیل ودلسوز ی داشتن مملکت باینجا نمیرسید ازنیروهای تحصیلکرده ی جوان واقتصادان کمک بگیرین بخدا که پشیمون میشین
رضا
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این افراد با کدام بند آن بیانیه ۱۸ ماده مشخصات اعلامی پزشکیان برای کابینه اش تناسب دارند
سلمان
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام جناب پزشکیان عزیز چرا از اهل سنت استفاده نمیشه
حسین
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اقتصاد دنیا در حال فروپاشی حاصل از چاپ پول بدون پشتوانه هست و شما توقع دارید آقای پزشکیان کاری بکنه . نخیر هیچ اتفاقی نمی افته فقط از ایشان تقاضا کنید که تورم را در همین سطح کنونی نگه داره . از این بنده خدا توقع کاری که نمی تونه انجام بده را نداشته باشید.
سینا
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اینا کیه ان میخواد بیاره؟؟
م ب ا
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام
احتراما،اگر واقعا قصد انجام اصلاحات اساسی در حوزه های اقتصادی و فرهنگی جامعه مورد نظر است، افراد اقتصاد دان فرهیخته پاکدست دارای علم روز(دکتر راغفر، مسعود نیلی و..)، افراد جامعه شناس پاکدست (دکتر رنانی،محد فاضلی و....) ، مدیرانی پاکدست دارای دانش روز برای مدیریتهای اجرایی حیاتی ( طیب نیا،همتی،..)، باسوادترین و پادست ترین انسانها را برای حوزه آموزش عالی و آموزش و پرورش، با سواد ترین انسان در حوزه امور بین الملل که بپاکدستی اش شهره باشد بعنوان وزیر امور خارجه و هر وزیری یک یا چند مشاور خارجی تحصیل کرده ( همانند کاری که عربستان و امارات انجام دادند).....من الله التوفیق
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سهم خواه همیشه وجود دارد .تمام کاندید ها میگن با حقوق کارمندی زندگی میکنیم و یک خودرو ساده ایرانی داریم .ولی هواپیما چارتر از این استان به آن استان و تشکیل ستاد داخل تمام شهر ها ولی همه اینها رایگان هستند و بدون چشم داشت صداقت وجود ندارد فقط حرف هست
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
فقط خدا به این مردم رحم کنه
بی نام
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اینا که همه تکراری هستن.تا یادداریم لاریجانی درصدر امورهست کدوم کارمفید انجام داده
بازنشسته تامین اجتماعی
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بجز ظریف ... همه اعضا بجز یکنفر قابل قبول . این بین مصطفی پور محمدی .... چی میگه
عباس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
پس دولت سوم روحانی که میگفتند به حق بود لطفاً از جوان های نغبه وبدون نگاه جناحی برای ساختن کشور عزیزمان وزیر انتخاب کنید جناب آقای دکتر پزشکیان درسته تجربه دارند ولی کارایی ندارند نمونه بارز آقای آذرجهرمی زمان وزیر ورزش بود
آرش
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا رو شکر وزیر نفت نداره ...
نورالدین
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
از همان زمان که تبلیغات شروع شد باید به فکر بود نه الان از همان زمان مشخص بود که دولت سوم روحانی در پیش داریم اما بعضی افراد به هر دلیلی لجبازی کردند خداوند سرنوشت هیچ دولتی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند پیش بسوی دولت سوم روحانی پیش بسوی صف مرغ ،شکر و..پیش بسوی گرانی بنزین
ناشناس
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
از آقای غلام رضا تاج گردون ،،محمدباقر نوبخت ،،حاج بابایی استفاده کن
علی
3
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وقتی گفتن دولت سوم روحانی گفتی تهمت میزنن ولی همون خرابکارها و بی کفایتها رو انتخاب کردی
ناشناس
1
6
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
به به.خدا به خیر بگذره.واقعا اینها می خواهند مشکلات کشور را حل کنند.شاید روزی خواهد کسانی که به ایشان رای داده اند پشیمان شودند.و آن وقت هیچ سودی ندارد.وقتط وزر و بال به گردن همه آنها.
ناشناس
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام دکتر خداقوت
رای مردم راخوب حفاظت کن
حاج علی
1
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام دوستان عزیز لطفا جو ندید و فضا رو الکی متشنج نکنید اینا همش احتمال و حدس وگمان نویسنده اس برای بازدید خبرش وگرنه از این جمع شاید یکی یا دوتا تو کابینه باشن صبر کنید ببینید زود قضاوت نکنید پزشکیان خودش گرگ بارون دیده اس یاعلی
آقای عاقل هستم .
2
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اشتباهات دیروز را تکرار نکنید ...
امیر
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جناب پزشکیان از دکتر رشیدکوچی در کابینه استفاده کنید ...
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جناب آقای پزشکیان العوده وفا وعدهاتون یادتان رفت اقشار کم درآمد جامعه این کابینه به درد ایران نخورن دنبال افراد بالیاقت باشین که به فکر جیب مردم باشن نه جیب خودشان
شهاب
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
هر رئیس جمهوری سر کار اومده روند نزولی مملکت تغییر نکرده تورم بالا رفته گروهی پیش آمده و دلار چند برابر شده. من به این نتیجه رسیدم رئیس جمهور در این مملکت کاره‌ای نیست.
بیرانوند
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
عدالت یعنی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ، در تمام این مدت در زمان ریاست جمهودی روحانی ورئیسی بی عدالتی وعده های دروغ به قشر زحمت کش کارگر بود امید وارم در دوره پزشکیان عدالت برقرار بشه
سماک خواه
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام و تبریک به جناب پزشکیان و با آرزوی موفقیتشان
اینجانب تقاضا دارم از اشخاص کارآمدتر و افراد جوان و پر نشاط و اهل کار با روحیه بالا و افکار بازتر به کابینه خود دعوت کنند ... دست همه افراد انتخابی شما درد نکنه و به انتخاب شما احترام میزاریم آما اگر برای دولت و ملت فصد دارید کار انجام بدید و چون انتخاب ما شما بودید بهتر است در انتخاب کابینه خود از مردم کمک بخواهید و انتخاب مردم را از اینجا شروع نمایید .
به سهم خودم این کابینه را قبول ندارم چون در دوره قبل تر موفقیت چندانی نداشته اند ...

با تشکر عروس مرحوم آیت الله محمد عبایی خراسانی نماینده مجلس مردم مشهد در سال ۸۳
گمنام
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
انشاالله مثمر ثمر باشندوبانی شکوفایی کشورمان شوند
ناشناس
4
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدای باز این مفت خورها میخواهندامورکشور را بدست بگیرند خدا خودش رحم کنه
ناشناس
1
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
به به خلایق هر چه لایق نوش جونتون
ناشناس
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بله کابینه دولت حسن کلید تکماده زدن قبول شدن اومدن کلاس بعدی اینبار با قلب مردم کاردارن آخه دکترمون حراج قلبِ ببخشید جراح....
سید عباس
0
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای دکتر من سه نفر را پیشنهاد میدم هر سه پاک . سالم . متعهد و متخصص میتوانید تحقیق کنید ... ۱ امیر جعفری برواتی ۲ علی احمری و در آخر مصطفی هاشمی طبا هم وزیر بوده هم معاون وزیر . موفق باشید
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اومدن کلید داخل قفل شکسته بیارن بیرون برن دنبال کارشون ی چند سالی بیشتر طول نمی کشه مگه چقدر عمر می‌گذرانیم....
فری
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
مگرایران فقط این ۲۸ نفر ....رو داره
ناشناس
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آزمودن را ،آزمودن خطاست،اکثرآقایون قبلا امتحانشون رو پس دادن
ناشناس
0
5
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
یکی از اون یکی بدتر فقط روحانی مونده اونم بکن رییس خودت و بشینین ایران وایرانی رو نابود کنبن
امین
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جناب رییس جمهور من به عنوان جوان آذری که بشما رای دادم
شما گفتید وابسته به هیچ حزبی نیستید پس العان اینا کین آوردید سرکار این آقای جهانگیری و همتی و رفسنجانی مردم حالشون از اینا بهم میخوره اگر اینطوری برید جلو به جایی نخواهید رسید
ناشناس
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اکبر منادی؟
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دوباره که اینا رو آوردید آقای پزشکیان افراد جدید را بیاورید حالمون از اینا بهم می خوره
هموطن ایرانی
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وای وای وای
چه کابینه ای روحانی و خاتمی کم هستند
خدا به داد مردم برسه
میخوان بقیه ذخایر مملکت را هم ببرن
خدا از سرتون نگذره...سفره ها را به جای اینکه بزرگ کنند اصلا جمع می‌کنند
ایرانی
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اونا امتحانشون رو پس دادن ومردود شدن چیزی جز گرانی وتورم وقلدری و ... ندیدیم از افراد جوان وباوجدان وخبره وآگاه استفاده بشه
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اینا وزرا اگر کاری بودن تو دولت حسن کلید بودن دوباره برای چی باید پیر پاتال بیاری هنوز سیر نشدن کشور غارت کردن فرزندانشون کانادا اینا اینجا پست مقام تا کی آخر خجالت بکشین دست از سر ملت بردارین
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
یک مشت مرده سیاسی
مینا
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
نتیجه رای قومیتی = پزشکیان = دولت روحانی =بازگشت به عقب =فساد =صف مرغ و گوشت =اعتراضات سراسری
تقوای سلیمی
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اقتصاد،اقتصاد،اقتصاد
به دادمردم برسید.
حسین
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام اقای رییس جمهور اگر این متن به دستتان رسید در استان کرمان شهرستان بافت شهر ارزوییه در اطراف وکیل ابادقسمت شکر اب یا همان تم تیو فاصله خانه پدر من تا تیرهای برق ۵۰۰ متر است به علت بی مسئولیتی مسئولین محترم از بی برقی به سر میبرند اینجا انقدر گرم هست که تخم مرغ در اینجا پخته میشه لطفا پیگیری کنید مشکل ای برق حل کنید تشکر
محمد
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آزموده را آزمودن خطاست.
همونایی که سنگ پزشکیان به سینه میزدید تحویل بگیرید.
آخ شهید جمهور کجایی که افراد نالایق اومدن سرکار
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با این کابینه منتظر دلار ۶۰۰. ۷۰۰ هزار تومانی باشید
موحد
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام
کابینه ای که آقای پزشکیان معرفی کارد قبلی ها که در دولت رو خانی بودند بودن جر ضرر و اختلاس برای ملت ثمره ای نداشتند لذا جناب پزشکیان اگر نمی توانی دولتی مقتدر که آلام این مردم را کم کنند هنوز دیر نشده خدا راه توبه را باز گذاشته توبه امروز بهتر از روز قیامت می باشد
علیرضا
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باسلام .
اینهابیشتر چشمشان به دست شیطان بزرگ و بی حیا آمریکا هست تا به دست خداوند قادر و توانا خدا انشاالله خودش مملکت را نجات بده
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
لاریجانی مهره سوخته هست چرا میخاد بیاد تو کابینه شما اگر می‌دانستم کابینت اینه هرگز رای نمی دادم
نیما
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا به داد ملت برسه باز هم جنگ خیابانی باز هم اعتراض عمومی باز هم خون و خونریزی و انتقام ، کشورمان مثه سوریه میشه ، اگه اینها بیان یا دارو دسته خاتمی و میر موسوی
ابی
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جنگ ازبخور بخور گذشته ،الان جنگ نابود کردن ملت هست
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دیگه فاتحه این مملکتو بخونید.
مسعود
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خسته نباشیدآقای ریس جمهورشماآمدین کسانی دورتون قراردادین که دولت آقای روحانی خونه ماملت سوزندن آقای ظریف آقای جهانگیری آقای لاریجانی واقعن دیگه چیزی نیسته الان داخل زندگی ملت تهش الان داخل دولت چهاردهم میسوزونن باباجمع کن این بازی آقای ظریف دوباره گشنه شدن تشریف آوردن
م
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باز آمدن درهای این مملکت راقلف کنن یاخدا
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
همتی رو کجای دلمون جا بدیم؟؟؟؟!!!!!
مجیدی
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
واقعا چرافکرمیکنیداینا کاربلدن،چراتودولتهای قبلی نتونستن حال مردم روخوب کنن،چهره های جوان وجدید رو به کاربگیرین شایداونها تونستن اوضاع مملکت روکمی سروسامان بدن،توروخدا یه سری دیگه رو برای کابینتون انتخاب کنید،آدم های نخبه تو کشورمون کم نداریم
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
من هم می‌خوام وزیر بشم صلاحیتم بیشتر از اعضای پیشنهادی کابینه
بی نام
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باسلام.
اگر حتی ۱درصد این کابینه هم واقعی باشه دولت آقای پزشکیان رای مردم رو که بهش امید بستن وبه حرفاش اعتماد کردن از دست میده.
من که خودم به کابینه نگاه میکنم وگرنه حرف قشنگ زدن که کاری نداره....اگه کابینش تکراری و بی کفایت و یک مشت..... سیری ناپذیر باشن دوره ی بعد رای نمی‌دم.
این دوره هم فقط به خاطر رهبر عزیزمان رای دادم.
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بعضی ها از گروه واپس گرای طالبان در افغانستان گلایه دارند که چرا دولت فراگیر از همه اقوام و مداهب تشکیل نمی دهند. در حالی که در کشور ایران حداقل بیست و پنج ملیون پیرو مذهب سنی است و از ابتدای انقلاب تا الان سیصد و پنجاه وزیر آمده و هیچ کدام سنی نبوده است . این اگر تمامیت خواهی نیست پس چیست؟و این سنی ها چه مردمان صبوری هستند.
Bahramrezazade
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این بود کابینه مردمی،بجای جهانگیری از رشیدی کوچی استفاده کن،بحای این وزیر آموزش و پرورش امتحان پس داده،از سعیدی نماینده سیستان و بلوچستان بود استفاده کن،کووزیر کرد،کو وزیر بلوچ،کو خانومای کابینه
حامد
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این همه راجب زنان و دخترها صحبت کرد. فقط یک کابینه خانم گذاشته. اونم مجبور بود وگرنه اونم آقا میزاشت. .خدا بخیر کنه دولت روحانی دوباره اومد
چهار سال اول واردات و صادرات قطع
چهار سال دوم فساد و ....
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
از ماست که بر ماست
علی ونکی
فقط جناب دکتر حاتم قادری و غنی نژاد وطنپرستند
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدایا به حق اهل بیت ع ، آقا امام زمان را برسان ، خدایا ما ناسپاس بودیم ، به حق خدایت ما را بیش از این تنبیه نکن .
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
شما که میگفتین ازنخبگان همه ی اقوام و مذاهب بخصوص اهل‌سنت استفاده می‌کنید
فکر میکنم شماهم دروغگویی بیش نیستید
حامد
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای دکتر پزشکیان عزیز و محترم که رای اکثریت رو اوردین و مردم به شما اعتماد کردن و خودتونو مخلص و چاکر مردم میدانید این کابینه واسه مردم شناخته شده هستش و امتحان خودشونو پس دادن چرا باز دوباره افرادی رو بکار گرفتین که واسه ما ملت ایران به عنوان لجنخاری بیش نیس جای تاسف دارد و خواهش دارم اصلاح کنید کابینه خودتونو
تورو به خاک مرحوم همسرت و بچت نکن اینکارو با ملت عزیزم ایران ما به شما اعتماد کردیم مبادا این اعتماد باعث نفرین برشما شود که اه و افسوس کشیدن جواب دارد
ابوالقاسم نیک پور
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اینجانب مدت ۱۴سال درخدمت نظام بودم وبه فرمان مرحوم مغفورشادروان آیت اله سیدمحمودطالقانی شهربانی استان خراسان روسروسامان دادم بعدازفوت ایشان کنارکشیدم چون به غیرازحضرت خمینی صالحی نیافتم یاحق موفق ومویدوسربلندباشیدیاحق
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر این کابینه باشن حقشونه کسانی که رای دادن به پزشکیان فقط یک عده مردم بدبخت باید پای افراد بی بصیرت بسوزن این بی بصیرتی بود که حسین را به مسلخ گاه برد امام حسن را به صلح وادار کردند امام علی را به حکمیت مجبور کردند امامان را خانه نشین کردند کم نکشیدیم از این بی بصیرت ها خلایق هر چه لایق
امین
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
لطفآاقای دکتر پزشکیان . ناصر همتی .جهانگیری. راحذف کنید
مسعود
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جناب رئیس جمهور لطفا از آقای شهباز حسن پور در کابینه بعنوان بازرگانی استفاده کنید .ایشون پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند نند در دوره های بعد حتی رئیس‌جمهور قوی شوند
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
یا خدا این دفعه دگه مملکت زیررو میکنن اینا یا ابوالفضل خودت به داد،مان برس پزشکیان نهج لاغه این را تفسیر نکردی میخوای چه بلای سر ملت ایران بیاری
ابرام
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
انالله واناالیه راجعون واقعا اینها بدرد نمیخورن بازهم جهانگیری ولاریجانی وهمتی رو ببینیم واقعا رای ما حروم شد
Hra.۳۴
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدایا خودت بهمون رحم کن...??
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
من که میگم کلا بیخیال ما مردم ایران بشید
دراکولا
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این کابینه دروغه این کابینه تکذیب شده س خود پزشکیان گفته
گشتاسب
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا بخیر گرداند با این کابینه واقعا گول خوردم رای به پزشکیان دادم اگر این دفعه این آدم های تکراری بیان فاتحه مملکت خونده است
ناخدا
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
طرفداران زاکانی و جلیلی و....خودتون رو خسته نکنید هر کاری کردید اخرش رای نیاوردید، بیشتر از این خودتون رو خار نکنید..به امید خدا دولت پزشکیان ایران رو سر بلند میکنه..
ناشناس
2
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دکتر احمد سیف دکترا شیمی استاد دانشگاه آزاد غرب تهران و عضو هیئت امنا دانشگاه آزاد پیشنهاد میشود برای وزارت علوم تحقیقات فناوری و پروفسور سیم فروش جراح کلیه برای وزارت آموزش و پرورش
لطفا به این اساتید پیشنهاد بدید و ازشون برنامه بگیرید از این پیشنهاد بسیار خوشحال خواهید شد
آرش
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
موفق باشی بامردم باش.پیروزباشی بامردم باش میخواهی کاری کنی بامردم مشورت کن میخواهی پیشرفت کنی بامردم باش میخواهی محاکمه کنی بسپاربه مردم میخواهی جنگ کنی بامردم بروجنگ خلاصه اگر بااین مردم بودی دنیا به توتعظیم میکند
کوروش
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اقای دکتر ما بهتون رای دادیم برنگردیم به عقب این کابینه که خود دولت روحانی هست مردم رو بدبخت نکنید حق الناسه رای ما
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آق تورو به خدا قطع رجال شده بطحایی رو خط بزن خیلی ضعیف هاشمی خیر ویا رای ما رو پس بده
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
به به آقایون دولت خواب باز آمدید سر کار
پس چرا رئیس خوابالوتون را دور زدین
چرا ایشون را از خواب بیدار نکردین
احسان
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
در این عکس منتشر شده از وزاری احتمالی که هیچ نشانی از عدم تبعیض جنسیتی، عدم استفاده از وزیران تکراری، حضور جوانان و خیلی چیزهای دیگه به چشم نمیخوره انشالله که این کابینه نباشه وگرنه مثل همیشه همون آشه و همون کاسه
هوشمند
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بیشترین جمع اوری آرا توسط جناب اقای جلال رشیدی کوچی انجام شد به خاطر همین ایشون که واقعا شخص اصلح و مردمی و رئوف و مهربان هستن رو بهترین جایگاه براشون در نظر بگیرید جناب اقای دکتر پزشکیان
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام بر رییس جمهور منتخب مردم.باعرض تبریک.پیشنهاد میکنم.وزریر زن بیشتر باشه.واگر بشود شورای وزرا باشد بهتر است.یعنی یک وزیر منحصر به یک کار نباشد.
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام پزشکیان : تو مناظرات گفتی با صداقتی دروغ نمیگی با اعلام کابینه احتمالی که امیدوارم ۹۰ درصدشون نباشن دروغهات برملا شد مردم باید اعتراض کنند وجلو فرمانداری‌ها اعتصاب ورای خود راپس بگیرند
ابراهیم
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ظریف یکبار گند زده تو برجام حتمأمرخصش کن
مهر
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
تو‌رو خدا وزیر آموزش وپرورش رو کاردان و قوی و باسواد بزارین .وزرای سابق بچاره کردن معلم و نظام تعلیم و تعلم رو
پرسپولیس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام
خدا به خیر کنه ان شاءالله
انتخاب نفرات امتحان داده مانند جهانگیری و ظریف و آذری جهرمی و محسن هاشمی و بندپی و عدم جوانگرایی می تواند عواقب بدی را در پی داشته باشد.البته جناب پزشکیان در مناظرات هیچ قولی ندادن و اگر کاری هم انجام نده از نظر خودشون اشکالی نداره.
خراسانی
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام تبریک ما را پذیرا باشید جناب پزشکیان
اما این کابینه رد صلاحیت می شود و تا آخر عمر هیچکدام از این اعضا دیگر جایگاهی نخواهند داشت ....
امیدوارم قصد و هدف همین باشد ....
و انتخاب های بهتری گزینه بعدی شما باید
این خود یک سیاست است
زهرا
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
عبدالله زاده، فرهنگی
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
از نخبگان و افراد با سواد کمک بگیرید .... اگر ادعای حکومت امام علی دارید ...‌
رز
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
تاج گردون ووزیراقتصادکنید وازرشیدی کوچی استفاده کنید
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اونایی که میگن اقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور خوبی تو جامعه نیست همین شماهایی که پشت سر اقای پزشکیان و همراهانشون حرف درمیارید باعث نابودی کشور میشید پس مواظب حرفاتون باشید مثلا شماها چیکار میتونید بکنید وااا
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
توروخدا یه کابینه درست و حسابی با نیروی جوان و کارآمد تعیین کنید نه افراد قدیمی ک عملکردشون ب ملت اتبات شده
عبدی
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دکتر گفتی حزبی نیستی پس اینها کی هستند با کارنامه?و? ..... فقط حسن با کلیدش کم داری او هم بگذار.که اگر کاری انجام نشد مکرر بگوید اختلاف هست نمی گذارن نمیشود نمیکنند.باید بگم اشتباه کردم به شما رای دادم.خدا به داد سفره مردم برسه .
حماس اخلاقی
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این طرح وکار گماردن معاون مناطق پنج ششگانه کشورزیر نظر ریس جمعور یا معاون اجرایی خیلی خوب است که هم طرح فدرالی وفرهنگی وزبان ومحرومیت وهم بومئ بودن ومشارکت اقوام را در پی داردکه اقوام ومناطق کشور در تعیین مدیران محلی وبودجه وامکانات مناطق دست فراخ داشته ومشارکت کنندوتبعیض استانهای مرکزی برداشته بشود وعدالت اقتصادی سیاسی واجتماعی عملی شودبه اصطلاح این پنج شش نفرکار وزارت کشوررا بکنند
سلام
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
من به شما امیدوارم بعداز ۸سال به شما رای دادم واز شما وکابینه شما حمایت میکنم امیدوارم ایران اباد ومردم ازاد در دنیا باشیم واز دست ستمگران رها سازید انشاالله تا پای جان پشتبان شما هستم
علی
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
الان نصف ملت پیام میدن که آقای یاسر جبرائیلی رو یا وزیر اقتصاد بزار یا رییس بانک ک مرکزی چون قول داده دلار رو بیست هزار تومان کنه. یا پیشنهاد میدم جبراییلی رو بزار وزیر صنعت چون میگه پول معادن رو میخواد بده به مردم. ??????
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
تحویل بگیرید عزیزانی که به آقای پزشکیان رای دادید
سی
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
واقعا مسخره است همان افراد ناکارامد در صندلی بغلی دولت روحانی اینهم از گروه کارشناسان?
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام اگر واقعا واسہ مردم آمدید پس مردم.با این آقایون خوبی ندیدند مخصوصا آقای لاریجانی و جھانگیری ووو شما کہ بازم ھم ھمینھا را دور خودتون جمع کردید نا امیدمون کردید خیلی پشیمون شدیم
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام آقای پزشکیان لطفا کابینه خوب انتخاب کنید خواهشمندم اینا قبلا هم بودن یکمی هم به فکر کارگران ساختمانی هم باشید
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
پاچہ خوارھا و ... ها دوبارہ جمع شدند تا این آقایون ھستند مردم از این نطام دلخوشی ندارند چون مردم روز کوش ندارند پزشکیان وعدھای شما ھمپوچ بنطرمیاد
س،ح،آ
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام،خدایابه دادملت واون۷۴میلیونی که رای به این مردندادندورای دهنده نبودندبرس،اللهم عجل لولیکالفرج،روح شریف رئیسی عزیزشادو راضی
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان
واقعا کابینه جالبی پیشنهاد دادی با سابقه های درخشان
ظریف ،،همتی ،،هاشمی،،جهاگیری،،لاریجانی، ،جهرمی،،حضرتی،،
خداوند رحم کند به این مملکت چه شود عجب صداقتی
چه معلوم شد در هیچ حزبی نیستی
حسین
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
رای دادید که دولت روحانی که برادرش و برادر معاون اولش و وزیر و دختر وزیر و داماد وزیرش و ... بودن برگردن سرکار؟
س،ح،آ
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام،خدایا به محمدوآل محمدامام زمان مان روبه فریادمابرسان آیه قرآن ونهج البلاغه هم به بازیچه گرفته شده.اللهم عجل لولیک الفرج.
ناشناس
3
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
همه اینا اگر میتونستن کاری برای مملکت بکنن قبلن انجام میدادن بازم چرا اینها برین بگردین ۲تا باسواد بیارین که کاری باشن نه فقط حرف مفت بزنن
Nm
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خواهشا اقادکتر پزشکیان در انتخاب وزیر دقت کنی بد نیست چون خیلی ازاینها امتحان پس دادن .از دادن رای بزار پشیمون نشیم. قول دادی آدمها کاربلد وفرهیخته وکارشناسی استفاد کنی. نکه ........
علی
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دکتر قاسمی.مدیرعامل بانک پاسارگاد که قبلا رییس بانک مرکزی بوده برای بانک مرکزی مناسب است
شهروند
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ما به پزشکیان رای ندادیم که همانهایی که ملت را بیچاره کردند از قبیل همتی، جهانگیری، هاشمی و... دوباره در مصدر امور باشند.
اگر این طوری باشد خداوند به داد محرومین برسد.
ناشناس
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای دکتر پزشکیان تو که این همه خوب انتخاب میکنید لطفاً گوگوش یا مسیح علی‌نژاد هم وزیر ارشاد کنید خوب برا تون
وطنخواه
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
حبیب الله دهمرده وزارت راه وشهرسازی

زینی وند وزارت کشور
پور محمدی. وزارت اطلاعات
رشیدی گوچی. وزارت صمت
خانم زرابادی. مشاور امور بانوان
حسین
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اکثر اینها خودشون یا خانواده شون مشکل دارند و عملکرد خوبی هم نداشتند و کشور را هشت سال به رکود و نابودی کشیدند. دوباره پس از سه سال آرامش و جلوگیری از اختلاس ها دوباره حیف و میل بودجه و اختلاس و تورم و احتکار اجناس شروع خواهد شد خد به دادمون برسه.
شریف
2
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باسلام
آقای لاریجانی سالها رئیس صداو سیما بود و تغیری اساسی در این رسانه پر بودجه شاهد نبودیم پس لطفا ایشون را تجدید نظر بفرمایید . همچنین وزیر آموزش و پرورش که خیلی نظرات را جع به او خوب نیست . با تشکر .
یک رای دهنده که دوباره امیدی به اصلاحات مفید پیدا کرده .
ناشناس
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ماانتظار دیگری دانستیم صحبت از نو آوری وابتکار بود همین ها بودند؟؟؟؟
فوتیبال
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دولت سوم و چهارم روحانی با هم ? علی برکه ت الله . . .
سپیده
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام لطفا از متخصصین وجوانان واز انسانهای خداشناس وخداترس دردولت استفاده کنید که ایرانی سرافراز وروبه پیشرفت درهمه ارگان ها داشته باشیم وشرایط زندگی ومعیشت همه مردم خوب بشه.باتشکر از جناب ریس جمهور محترم وبا تقوا جناب اقای پزشکیان عزیز
امیرعلی
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
این فقط احتماله
قطعی و ۱۰۰ درصد نیست
یکم ترمز بکشید خیلی دارید تند می رید
علی نوری
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با سلام واحترام .
توی کابینه که مردم عادی جایی ندارند .وقتی میگین مشارکت مردم .همش شعار هستش . اینهایی که گفتن بازم از بدنه دولته . هستند کسانی با مدرک دیپلم که از کارشناسهای اینها بیشتر میفهمن..ولی چون کسی را ندارند .پستی هم نمیدن بهشون..
جاودان ایران
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اقای پزشکیان اگه واقعا این باشه وزرای منتخبیتون دیگه شعار ندین لطفا
همه چی عیان است
رحیم
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
عجب.پس کو اون قولی که قبل انتخابات به مردم دادی که با افراد جوان و تازه نفس شروع میکنم.ایناکه همشون روی کار بودن و خودشونو ثابت کردن!!! پس همه وعده ها پوچ و الکی بوده؟؟؟ میدونستم بخدا همه حرفها الکیه.حتی یک نفرشونم بدرد نمیخوره.همشون قبلا خودشونو نشون دادن.خدا بخیر کنه
علی و محمد
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
مردمی که به پزشکیان رای دادند تو همه چیز مسئولند و شهدا جلوی اونا را می‌گیرند که خون شهدا را پایمال کردند
این کابینه یه مشت .... و از خدا بی‌خبر هستند که فقط و فقط به فک. اضافه کردن ثروت خودشونن
آنا لله و انا الیه راجعون مردم بدبخت
....
1
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اینا اگه چیزی حالیشون بود دوره های قبلم بودن اکثرا در پست های مهمی هم بودن اگه کار درست و مدیر بودن حالا وضع مملکت این نبود به جای اینها از استعداد های واقعی و نابغه های جدید پیدا کنید و در کابیپه بگذارید
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
همه اینا به کنار محسن هاشمی چرا آخه
علی نوری
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با سلام واحترام .
اگه واقعا مشارکت مردم را میخواین برای هروزیری برای هر دستگاه احرایی یه آزمون بزارین .بعضی از این افراد یه جمع وتفریق ساده دورقمی هم بلد نیستن..ومهم هم نیست .چون پاسخگویی در کار نیست.باید کسیکه وزیر ومسول میشه باید روند پیشرفت کارش را به مردم ومجلس اعلام کنه وپاسخگو باشه.
ایمان
0
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
من فوق لیسانس حقوق دارم آماده خدمت به مردم
فرید
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
لااقل درجوامع بین المللی یک آدم باسواد جراح قلب ابرو می آورد نه دکترا کوپنی
محمد
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کابینه آقای دکتر پزشکیان، باید از افراد با تخصص مرطبت با پست مربوطه تعیین شوند و از افراد کابینه های گذشته نباشند
حداقل یک وزیر و یک معاون زن وجود داشته باشد
بی نام
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
رسما بدبخت شدیم
همه چهره ها تکراری
مگه آقای جهرمی نفرمودند که مردم از قیافه های تکراری خسته شدند قرار بود تشریف ببرند دانشگاه
امان از قدرت وثروت
پیش به سوی ....
آماده برای ویرانی ایران
ناشناس
2
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
من اصلا نمیخواستم دور دوم رای بدم اما در مناظره دیدم آقای پزشکیان حمایت از بانوان کردن. درخواست کردن که اگه رای بدن بهشون پشیمون نمیشیم... وزرای جوان وجدید انتخاب بشه. مخصوصا معاون اول
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
برای وزرا از شهرستان ها انتخاب بشه تا پایتخت بهتره... چون تا بیان مثل پایتختی ها با رابطه و پولشویی و رانت شروع کنن 4سال تموم شده...
ناشناس
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا بخیر بگذرونه
وگرنه بااین کابینه مردود باید فاتحه خودمون رو بخونیم
علی رضااکبری
2
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
وای بدا به این حال ملت باند.... باز روی کار دارند می آیند.واین مملکت ملی واسلامی درست نمیش.خدایمان بخیر کن.
فریدون حیدری
2
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با سلام باز هم فریب خوردیم بنده خود جانبازم واز دوره دوم ریاست احمدی نژاد ببعد با صندوق هرانتخابات بیگانه شدم مناظره دوم پزشکیان و جلیلی فقط بخاطر دوجمله پزشکیان دوباره فریب خوردم و به پزشکیان رای دادم و سه خانواده فرزندانم هم مجبور به رای دادن کردم خدایا مرا ببخش واجب شد استغفار کنم ونذر توبه بجا بیاورم
عبدالله
2
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
البته ایشان پزشک فوق تخصص و جراح هستند در سوادشان شکی نیست ولی در مورد کشور داری َسواد سیاسی و اقتصادی واجتماعی واین ور علمها بدرد می خوره خدا کنه کابینه ی خوبی داشته باشند واز جوانان کارشناس واندیشمند در کابینه استفاده کنند نه از افرادی که ناکارآمدی آنها اثبات شده وباید بازنشسته شوند البته از افراد دانشمند وباتجربه می توان نظر خواست از خانم ها هم در کابینه باید کمک گرفت البته نه خانم ابتکار و وملاوردی اینا نا کارآمد می باشند
آشنا
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
همه هستن فقط حسن روحانی نبود که اونم کاری نداره جای خودت بیار بذارش ،هی هم میگه ملت باید در رفاه باشن خوب اینا بودن که نداشتن ملت در رفاه باشن،اینجور که به قول خودت توووو حرف زدی تخصص تخصص کردی اینا بودن تخصص ،یکم ابداع یکم خلاقیت یکم تفکر هر از گاهی خوبه
رضامجری
3
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
باعرض سلام من به آقای پزشکیان خیلی ایمان دارم کار ی نداری کابین اش کیها هستن مهم انسانیت پزشکیان هست جانم فدای پزشکیان می کنم خدای از عمرم بردار به عمر آقای پزشکیان بگذار نامه تمام
مردم
3
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کلیدااا کوووو
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
انسا ن های خیلی بهتری هستند که حاضرند رایگان کار کنند وخیلی بهتر ین مدیر هم هستند که کار کنند
اگر راست می گوید بیایند رایگان برای مردم کار کنند مگر برای خدمت به مردم نیامده اند بس بسم الله
ط.ی
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دیگه انتخاب مردم هوشیاروبصیروهمیشه درصحنه است......
ناشناس
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
جناب پزشکیان پای مردمی که به تو اعتماد کردند وایسا،از جوانان روشنفکرومتخصص وتحصیلکرده وپاکدست وشریف وشجاع استفاده کن،ایران نیاز به یک تحول عدالت‌خواهانه دارد،وزارای سابق همه در پستهای خود قبلا امتحان خودشان را پس داده اند هیچکدام موفق نبوده اند،با مردم صادق باش،با مردم صحبت صادقانه داشته باش برای عدالت در جامعه قدم بردار ،نترس اول خدارا داری وبعد مردم،
شجاع باش
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
دکتر پزشکیان ناامید شدیم از شما خدا به خیر کنه
یحیی
2
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
البته این که یک گمانه زنی خیلی جناحی ست . بد نیست بدانید در مجلس قانونی وضع شده که کسانی که دارای تابعیت دیگر کشورها باشند یا فرزندانشان در خارج از کشور باشند حق گرفتن پست و مقام بلا و اجرایی را ندارند. و نا دید میتوان گفت بیشتر اینها رد صلاحیت میشوند
ناشناس
1
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
فکر،نکنن،این اقایون کاملا وزیر باشن،برای ریاست جمهوری هم یه عده اسم می گفتن،بعدش خیلی ها که تایید نشدن( هفتاد تایی تایید نشدن ،نه اینکه مشکلی هم داشتن،)،خیلی ها هم،اصلا نیومده بودن.مثل لاریجانی جهانگیری مطهری،فتاح ،سعید محمد...،
محمود
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اگر ما می دانستیم این افراد قدیم که ایران به راکت تبدیل کردن ما به پزشکیان رای نمی دادیم
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ظریف بیخودی میخنده دندوناشو نشون مردم میده همین کارشه.از کسیکه اخم کنه بیخودی هم بدم میاد شما دکتر پزشکیان حیف هستید سر خودتونو سر هرکسی نزارید شما با شخصیت هستید وزیر شهید رییسی عبدالهیان چقدر مثل شما موقر بودوزیر خارجه موقر مقل عبدالهیان خدا بیامرز بیاورید تورو خدا
ابراهیم
3
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
سلام فاتحه مردم خوانده شد با این وزیرهای که انتخاب کردی اقای پزشکیان ما به شما رای دادیم راه شهید رئیسی ادامه بدی نه این که مارا از این بدبخت ترکنی
ناشناس
3
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
ظریف نیاد قاضی زاده هاسمی هم بدرد خانواده رزمنده معسر نخورد هیچی به حقوق ۵۴۰۰ اضافه نکردبفکر ما نیست ۷۰۰ هزار تومن آخه پوله ؟ دکتر پزشکیان لطفا یک نفر دلسوز فقرا واز کار افتاده رییس بنیاد بیاورید شمارا قسمت میدم به بزرگیت بدادسالمندان بیکسان باشید من۷۰ سالمه همسررزمنده معسر متوفی بیکس وتنها با همین ۵۴۰۰ چکار کنم دولتمردان فقط حقوق کارمندان وبازنشستگان را زیاد میکنندوبفکر سالمندان بیحقوق بیکس از کار افتاده نیستند اه ماهم انارو میگیره حالیشون نمیشه شما که طرفدار راه حضرت علی هستید اول بداد مابرسید بعد جوانها
??
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
من فاتحه ای ملت و مملکتی را خواندم که کابینه دولت جدیدش کابینه روحانی باشد. آقای پزشکیان هر چقدر هم که راه شما و مسیر شما مسیر حضرت علی ع باشد باز با این کابینه فاتحه‌ ی ایران خوانده است
هیچکس
3
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
کاربرانِ عزیز
اول از همه،،،،،برای خودتون وَ همه ی ملت ایران ،،،،،،،،،،،،
? فاتحه مع الصلوات ?
مسعود پزشکیان ،،،،،درمناظراتِ شان (مخصوصاً
این آخر سَری یااااااا) ،،،،،هروقت هر کسی
بِهِش میگفت دولت دوم روحانی یا دولت اصلاح طلب به قدری """ قاط""" میزد وعصبی می شد که انگار به هِش فُحش دادند،،،
درحالی که،،،، تمامِ کسانی که در دولت روحانی وَ اصلاح طلب منصوب بودند درلیستِ پیشنهادی یه خود گُنجونده خدا به این مردم رحم کنه (مخصوصاً اون یارو هِمتی که دربینِ مردم خیلی تابلو اء)??????????.............
عبدالمالک گندابی
3
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
با سلام و درود فراوان خدمت جناب پزشکیان عزیز ببینید دوستان پیر و جوان زن یا مرد فرقی نمیکنه مهم اینه که افراد با لیاقت رو انتخاب بکنند همین
رضا
1
4
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
به غیر از دکتر ظریف ،بقیه ول معطلن،از دکتر پزشکیان انتظار بیشتری میرفت
روح‌الله‌امیری
1
2
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
آقای‌ پزشکیان‌ سعی‌ کنید‌ همه‌ وزیران‌را‌از‌قشر‌ جوان‌وهمه‌ حذب‌ها‌استفاده‌ کنید‌وافراد‌مسن‌ که‌الان‌برای‌وزارت‌‌ میخای‌استفاده‌ بکنی‌ازآنها‌برای‌ معاون‌وزرا‌استفاده‌کنید‌ اینجوری‌جوانها‌هم‌از‌ فکروایده‌ی‌‌ معاون‌ها‌وهم‌از افکار‌تازه‌خودشان‌ استفاده‌میکنند
ناشناس
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
از موفقان حوزه نظامي هم خصوصا ارتش استفاده كنيد همه مملكت كه نبايد سپاهي باشد
ناشناس
0
3
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
بازم رئيسي يك ارتشي توي كابينه اش بود اينكه همه سپاهي هستند
ناشناس
1
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
درست میشه ای ۸سال او ۸سال ای اصلاح طلب اواوصول گرا
رنجبر. فسا
0
0
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
اقتصاد 24 دمت گرم اکثر نظرات علیه پزشکیان مظلوم هست.

پنبه شیدا از دو برگش پیداست ، ی عده تندرو مخالف پزشکیان ، که وی را یزید و معاویه می‌خواندند اینجا به صف شده اند و خطاب به پزشکیان میگن پشیمانیم حیف رای که به تو دادیم ، بابا بالای شصت هفتاد درصد کسانی که به پزشکیان رای داده اند ، هدفشون فقط این بود که رقیب رای میاره ، حالا مخالفین پزشکیان اینجا شده اند دایه ی دلسوزتر از مادر که ای وای پزشکیان با این کابینه اله میشه بله میشه.
اولا این حدس و گمان هست
ثانیا اگه بجای ظریف و جهرمی و جهانگیری ، افرادی مثل رسایی ، رائفی پور و قدوسی کریمی بیاره شما راضی میشی ؟ شمایی که مثلاً به پزشکیان رای داده آید ؟ بابا دست خوش شما به پزشکیان رای دادید که محسن هاشمی و ظریف و جهرمی و اسحاق جهانگیری انتخاب نشوند ؟ نه برعکس شما به همه چیز متوسل شدید که پزشکیان رای نیاورد ، چرا که نان خیلی ها آجر میشود... مردم دست شما را خوانده اند و دیگر هرگز فریب شما را نخواهند خورد. اقتصاد ۲۴ جان مادرت سانسور نکن و منتشر کن اگه ی ذره میخوای نشون بدهی بیطرفی....
Ooo
0
1
جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳
خدا به داد خدا برسه!!استغفرالله!!
اکثر این ها که معرفی شده مردود های گذشته هستند!!به قول احمدی نژاد (که مرد مرد های ایران زمینه و تا ابد ماندگاره) ،،،،با همچین افرادی یه دکه روزنامه فروشی هم نمیشه اداره کرد!!!! خلاصه خلاصه حرفی نیست!! فقط دعا کنید مردم!

راستی پس وزیر کشورش کووووووو
باقر حسنی
1
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام ایا اقای رئیس جمهور محترم
اون جانبازانی که زیرفقر هستند
آیا. برنامه دارن
من یکی از طرفداران پروپاقرص
اسم ننوشتم توستادشون ولی خیلی
تبلیغات ایشون نقش خوبی داشتم
ناشناس
1
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
چرت بکی بگم
محمدر
2
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام آقای پزشکیان اگه واقعا دلسوزی ملت ستم دیده ایران را داری نترس مردانه ازافراد که تاریخ انقضا یشان گذشته استفاده نکن
ناشناس
1
3
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
چقدر قدر ناشناسی نسبت به سپاه چه تو جنگ و چه تو بعد جنگ سپاه همواره مدافع مردم بوده به قول امام اگر سپاه نبود کشور نبود چوب این ناشکریتونو مواظب باشید نخورید این کابینه کجا سپاهی است حداقل فکرتو بکار بنداز
آرش
3
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
بیچاره ایران که دوباره دست ... افتاد و بیچاره مردم که دوباره از یک سوراخ سه بار گزیده شدند .
محمدرضاا
3
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
ای بنازم همه خوشتیپ و خفن ،اکیپ فقط این اکیپ ،همه کت و شلوار تمیز و شیک ،خداییش شما اگرم بخورین برین من راضیم نوش جونتون
بابک
0
3
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام دوستان گشور ما از زمان قدیم دوقسمت تقسیم شده یک قسمت شرق یک قسمت غرب شرقی‌ها شکمشان سیر شده نوبت غربهاست
عارف
0
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
چرا هیچ چهره جدیدی بین اساتید نیست
محمد
1
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام اقای دکتر پزشکیان اگر واقعاً می خواهی بینی ماچه می خواهیم بروبیمارستانها برودردجوانها برودردمستاجرها
بهمن
0
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان افراد بالای پنجاه سال بگذارید کنار بدرد این مملکت نمیخورن علی الخصوص آذری جهرمی که پایه گذاران سیستم فیلترینگ در ایران بودن
شهروند
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
خواهران و برادران عزیز حال که دولت جدید تصمیم به تشکیل کابینه نو و تازه نفس دارد و میخواهد ضعف های احتمالی گذشته را رفع کند می بایست از وزرا، سفرا ، استانداران و مدیران و معاونانی استفاده کند که هم تجربه و پخته گی کافی در اداره امور دارند و هم شاخص در مشکلات امروز مملکت ما که با تحریم روبروست داشته باشند باید بتوانند با دنیا بر اساس دیپلماسی آگاهانه و بر اساس بصیرت به نفع نظام گام بردارند.
غلامحسین اسحاقی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
با سلام و خدا قوت خدمت دکتر پزشکیان
من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و در خصوص وزیر آموزش و پرورش میگوییم که آقای بطحایی قبلاً هم معاون و هم وزیر آموزش و پرورش بودند و هر کار بلد بودند که نبودند انجام دادند لطفاً از کسی استفاده کنید که در کلاس درس تدریس کرده باشد تا درد معلم را بفهمد .
اگر هم خواستید بفرمایید تا به شما معرفی کنم مطمئن باشید ضرر نمیکنید
حسین
0
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
با سلام
جناب دکتر پزشکیان نظر به پرونده اختلاس نه هزار میلیاردی فولاد استدعا میشود ضمن رحم به حق این ملت مظلوم ، واقعا افرادی که هرچند با واسطه به این پرونده مرتبط بودند را وارد کابینه نفرمایید که اش با جاش خورده میشه.
سربازجان به کف اسماعیل بهشتی نژاد
0
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام،ماه عطشان ماه مظلومیت آقا اباعبدالله به شما وملت عزیزوشریف، تسلیت می گویم.وزرابایدبااهل بیت علیهااسلام پرچم ایران راچون علمدارکربلا آقا قمر بنی هاشم علیه السلام به دست گرفته وازرهبرعزیز و ولایت حیدرپاسداری ومجاهدت وایثاروازخودگذشتگی برای مردمان پاک سرزمینم کند .انشااله
علی
2
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان یک نگاه بهدکامنت ها بنداز اکثرا ایرادگرفتن ازکابینه احتمالی!!!! اعضای ستادهای استانی خودتان رو جمع کنبد ضررنداره یک پیشنهاد بگیرین کابینه بهتری گزینش میشه جمع بندی کن وخروجی کابینه رو دربیار. این کابینه شما ازجنس مردم وخودتان نیست اگه وامدارشده ایید که قصه فرق داره
شهروند سنندج
1
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان ملت کرد از شما انتظار دارد همانگونه که در انتخابات پشت شما بود و شما با کردی حرف زدنتان ملت کرد را امیدوار کردید تا شاید یک عمر بی مهری به کردستان دیگر تمام می‌شود الان از شما انتطار دارد در کابینه تان یک نفر کرد را بکار گیرید
ناشناس
1
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان به زور همسرم به شما رای دادم .بعد صحبت‌ها و رفتار شما رو پیگیرم و از اینکه آنقدر حرفهاییکه در دهان و ذهن و دل مردم هست رو میزنید هم خوشحال و هم نگرانم .امیدوارم بهترین دوران خاتمی را برامون رقم بزنید که همه ملت شاد بودند .اما این چیدمان کابین احتمالی نمی‌دونم به چه معناست چون دیدن لاریجانی و افراد سن بالا ی و...اصلا با صحبتهاتون جور نیست.شما که حرف دل مردم و خوب میزنید خوب هم میدانید ملت از چه افراد بیشتر متنفر هستند .تروخدا لاقل بزارید به اندازه ۴سال اینارو دیگه نبینیم .
علی ونکی
2
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
این کابینه تحمیلی نه انتخابی استاد دانشگاه و دانشمند زیاد داریم ولی .......حاتم قادریها...!!
ناشناس
2
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
خیلی خیلی عالی
سلام
0
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
آقای دکتر پزشکیان این آدما کین جمع کردین اگراینا میتونستن مملکت درست کنن الان درست کرده بودن دوباره شما اومدین همینا آوردین آقای لاریجانی هرچی به نفع مردم بود نمیزاشت انجام بگیره از جمله واردات خودرو
جهانگیری کجاش کارنامه موفق داشته ،اقای پزشکیان من الان از این دولت جدیدت ناامید شدم واین مملکت اگر تونستی درستش کنی بااین آدما من میرم علف میخورم ،،
علی مع الحق
2
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام پس اینا ک همه چندین دوره هست ک جاهای مختلفی همشه سمت داشتن .پس چی شد قرار شد افراد جدید بزارید راس امور قرار شد تغیراتی اساسی ایجاد کنید آقای وحیدی ک قبلا هم وزیر دفاع بود جهانگیری همینطور جهرمی همینطور هاشمی همینطور و و و و ۵۰تای دیگه
ناشناس
1
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
خدا به دامون برسه
ناشناس
1
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
باسلام
این حرفها فقط برای گمراه کردن افکار مردم اس، در ابتدای دولت شهید رییسی هم کارزاری به عنوان همین مضمون درست شد و بنابراین بود که مردم در انتخاب کاببنه و پست های دولتی مشارکت داشته باشند ولی در اخر کابینه ایی که دولت می خواست تشکیل گردید، امیدوارم که اقای پزشکیان ایندفعه کابینه خودرا بر این منوال انتخاب کند
ناشناس
0
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
اینها در دولت‌های قبل هم اثر بخش نبودند از جوانان تحصیل کرده با فکر و ایده جدید استفاده کنید تا مملکت یک تکونی بخوره.اینها محافظه کار و فقط به فکر حفظ جایگاه خودشان هستند
علی کاویانپور
1
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
مابه آقای پزشکیان می گویم که در انتخاب کابینه نباید اجازه بده که فشارهای داخلی و بیرونی در انتخاب وزرا وکابینه اش اتر بگذارد ودر انتخاب کابینه نهایت دقت را بکند که کم کاری هریک از از آنها به ضرر مملکت ومردم خواهد بود اما این موضورع را در تیم بررسی خواهیم کرد که درصورت کار نکردن وتعلل تبعات سختی برای رئیس جمهور وکابینه خواهد داشت انتخاب افراد توانمند در کابینه از همه موضوعات مهم بوده ودر انتخاب اشخاص نهایت دقت بعمل آید .
به امید ایران آباد وقدتمند وبه دور از هرگونه تبعیض ورانت
مملو
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
با عرض تبریک لطفأ با مهرهای سوخته بازی نکن
ناشناس
0
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
با سلام کمی حوصله کنید ببینیم وزرا چگونه انتخاب میشوند نظر رییس جمهور محترم بر شایسته سالاری و برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی بود این آقایان که در لیست هستند همه آزمونشونا پس دادند این جناح و اون جناح هم نکنید به قول قدما آزموده را دوبار آزمودن خطاست
ناشناس
1
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
خوب مشخص شد که ظریف چرا اینقدر خودشو پاره میگرد.می خواست سفیر جمهوری اسلامی تو نیویورک بشه تا راحت تر به املاکش تو آمریکا سر بزنه.بدبخت اونایی که گول این خیمه شب بازیا رو خوردن.
مملو
2
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
باعرض تبریک لطفأ از مهرهای سوخته انتخاب نفرمأیید نفرت مردم را مضاعف نکن سعی شود از کارشناسان ناشناخته و استادان دانشگاهی استفاده شود اصلأ کارشناسانی جهت اصلاح،و پیشرفت ،و کشوری مدرن وارد نمایید باتشکر
محمود از تبریز
2
4
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
اقای پزشکیان اینهارا که دور خودت جمع کردی زیر پاها تو صابون میکشن تا سرنگون بشی اگر نمی خواهی سرنگون بشی همشو دک کن
اکبر سلطانی قمشلو
1
3
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
با سلام و احترام .
دورود خدا بر شما باد .صحبت ام رو کم میکنم ، از شما ريس جمهور منتخب ایران خواهشمندم قرارداد نیروهای حجمی و برونسپار را تعیین تکلیف کنید .ممنون از محبت بی دریغ شما
ناشناس
1
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
بنده به این کابینه امیدوارم ان شاءالله مردم کشورم وضع اقتصادی شون خوب شه آقایی ریس جمهور بعد خدا این ملت امید شون به شما و این کابینه است تمام تلاشت تون رو بکنید
ستایش
2
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
دورود بر آقای پزشکیان
دورود بر آقای پزشکیان
دورود بر آقای پزشکیان
ناشناس
حیف رای مردم با این کابینه الفاتحه
مملو
2
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
ضمن تبریک با این انتخاب پیشنهادی دوباره نفرتها ، و زخم های چرکین عود خواهد نمود . میشه همان آش و همان کاسه. ارزش و شیرینی.........کم میشود
زر
0
4
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
اگه لاریجانی اومدازهمین حالا میگم پشیمونم
مریم
1
4
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام، آقای پزشکیان ،ما بهتون رای دادیم که وضع مملکت رو بهتر کنید با این کابینه میترسم ،راه شهید رئیسی رو ادامه بدهید و فقط خدا را در اعمالتان در نظر بگیرید ، چون در قبال مردم که به شما رای دادن مسئولید و در برابر خدا ،دیدید که مردم چطور برای شهید رئیسی داغدار شدن وناراحتن ،تامل کنید چراچنین بود؟ والله که اگر آدم با خدا باشد ودر راه رضایت او قدم بردارد هیچ شیطانی نمی‌تواند جلوی اور را بگیرد ،
ایرانی
2
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
واای جهانگیری ، ظریف ، ،؟ واای واای
روح الله داداشی
1
5
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
خدا کنه فیلترینگ رو برداره
محمد
1
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
اقای پزشکیان سلام. من به عنوان یه هم زبان دارم نظر خودمو میگم از افرادی استفاده کن که معنی عدالت و تبعیض رو خوب میدونن از افرادی استفاده کن که زبان ملت باشن این ملت به شما اعتماد کردن که رای رو به جانب شما دادن جوری نباشه که ملت پشیمان بشن از رای دادن به جنابعالی . بعضی از این نفرات کابینه جنابعالی زجر ملت هستن نه مرهم ملت با چشمان باز برین جلو .
مجتبی
1
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
من یه نظر اقتصادی. دارم می تونه در عرض 3 تا 6 ماه حدود 50 همت به دولت کمک کنه. بدونه اینکه هزینه کنه. انشالله. اگه نیاز بود می تونم کمک کنم
ایرانی
1
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
الفاتحه با صلوات
ناشناس
2
2
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام خدمت دوستان فعلا نمیشه نظر داد تا اعلام رسمی از شبکه سراسری خبر، و خدا نخواهد برا ی برخی از مردم نمک نشناس دولت سوم بی کفایت حسن روحانی که اگر این شد بدانید کفران نعمت کردیم و قدر بهترین بندگان خداوند متعال شهید جمهور عزیز سید ابراهیم ریسی را ندانستیم حال باید تاوان و جزا گناه پس بدیم
سعید جلیلی
3
3
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
من دیگه نمیدونم چرا به این رای دادید ظریف و جهانگیری آخه
مجید
جناب پزشکیان تو رو خدا این آدمها رو نزاری سر کار ما به شما رای دادیم که وضع و بهتر کنی نه بدتر ظریف و که اصلا نیاری سر کار لاریجانی و جهانشیری جهرمی و الباقی دوستان هیچ کدام خوب نیستن یک کابینه خوب درست کن
سید
دوست عزیز،روحانی لااقل حرف زدن بلدبود ومردسیاست.ازوزیرآموزش وپرورش کنونی معلومه که چه دولت کارآمدی داشتیم.
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
بنده که کاره ای نیستم ولی به عقل بنده آقای محسن هاشمی و خانم ملا وردی بدرد این کارها
نمی خورند به فکر چاره باشید آقای پزشکیان و
آقای جهانگیری نیز از بابت برادرش حر اقل یک
عذر خواهی خوشک وخالی هم از مردم نکرده بخاطر دزدی و یا اختلاس کرده کرده از جیب مردم آقای پزشکیان واقعاً دارید نا امیدمان می کنید کاری نکنید که از بابت رایی که دادیم تاسف بخوریم وبگیم که عجب اشتباهی کردیم
لطفاً از کسانی استفاده بکنید که درد مردم را بفهمند و چاره اندیشی بکنند
ناشناس
1
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام، دوستان فعلا زود قضاوت نکنید و اگر این دولت چهاردهم هم تکرار دولت حسن روحانی باشه، تاوان گناه قدر ندانستن شهید جمهور سید ابراهیم ریسی و رای دادن های روی لج و لجبازی با اینکه آقای پزشکیان گفتند وعده نمی‌دهند و کارشناس هیچ یک از مسائل کشوری هم نیستند و برنامه ها ی خاصی هم ندارند رای آوردند حال ایشون ریس جمهور هستند باید به خودش و افرادش احترام قائل شویم، دوستانی که به آقای جلیلی می‌گفتند تکرار ادامه راه شهید جمهور و رای آقای پزشکیان دادندو آقای جلیلی را با این همه برنامه برای آینده بهتر ایران زمین و کار های کارشناسی شده مسخره کردند و نظرات برخی ها را با پول و حرف های تعصبی قومیتی عوض کردند دیگر نباید از دولت سوم حسن روحانی شاکی باشند. یا حق
آرمان
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
به نظر من آقای قالیباف بهترین گزینه برای معاون اولی رییس جمهور میتونن باشن آقای قالیباف خیلی آدم خلاق و کار آمدی هستن و در کار های مدیریتی و عملیاتی و اجرایی میتونن کمک کار خوبی برای دولت باشن .
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
همین !! پزشکیان میخواست رای بیاره و دوباره اعضای دولت روحانیو بیاره وسط !
ما اگه لاریجانیا و ظریف رو می‌خواستیم از دولت روحانی ناراضی نبودیم .
ما مخالف این کابینیم .
زری
0
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
اقایون که تشریف داشتن ومملکت ریدن...باز چرا بایددوبار برگردن ظریف منادی لاریجانی همتی....بیچاره کسانی که گول خوردن ورای اعتماد دادن به پزشکیان حق مردم ادا کن جناب ریس جمهور
ناشناس
0
1
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
همه بریزید تو سیل آتی ببره
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
این افراد پیشنهادی همگی نمره تجدیدی و مردودی در کارنامه خدمت خود دارند .
منتخب ملت باید افراد با پیشینه عالی را انتخاب کند تا مردم از رای خود پشیمان نشوند.
ما کابینه دولت خستگی ناپذیر مثل شهید رئیسی می خواهیم.ولایی و خدمتگزار مردم نه مثل دولت روحانی
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
این افراد پیشنهادی همگی نمره تجدیدی و مردودی در کارنامه خدمت خود دارند .
منتخب ملت باید افراد با پیشینه عالی را انتخاب کند تا مردم از رای خود پشیمان نشوند.
ما کابینه دولت خستگی ناپذیر مثل شهید رئیسی می خواهیم.ولایی و خدمتگزار مردم نه مثل دولت روحانی
ناصر
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان ترو خدا به آینده این کشور رحم کنید، بیشتر اینها امتحانشون رو پس دادند، بدبخت میشیم
مصطفی برجی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
یاحضرت داود ما رو از شر جهانگیری و همتی نجات بده
دردمند
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
این ملت یه فرصت دیگه به این اصلاح طلبها دادن امیدوارم بتونن مشکلات را حل کنن بخدا حل شدن مشکلات فقط با بکارگیری افراد جوان باهوش تحصیل کرده و اقتصاددان و وطن پرست و میهن دوست امکان‌پذیر است
علی قاسمی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
دکتر دیگر سن بالا دارد و همینطور که حوصله خواندن متنی که نوشتن و به او دادن را ندارد همینطور هم حوصله پیگیر تکمیل کابینه هم ندارد و دولت را سپرده به آقای ظریف و کابینه حسن روحانی و خاتمی.اینها هم یک شخصی خواهند زد.خلایق هر چه لایق. آقای دکتر گفت حزبی نیست!!!!!!!!!!
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام وزرای تکراری نباشن آقای دکتر
یه درخواست که داریم وزیران تکراری رو از کابینه دولت تون حذف کنید
Vaezei
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
خوب بود اقا پزشکیان حذب وگروهی نداشتند و مدام می گفتند من کل مردم وتمام گروه ها را می بینم
علی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
وقتی می دیدم که آقای ظریف با این سنش برای دکتر پزشکیان شاخ می گذاشت من حرس می خوردم و مسخره در می آورد میگفتم چه کسانی دورو بر دکتر پزشکیان هست خدا به خیر بیاره
شیبانی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام ریاست محترم جمهور لطفاً جهت انتخاب کابینه ی خود از نخبگان جوان استفاده کنید ما کم جوان نخبه در کشور نداریم مغزهای پیر و فرسوده نمی تواند جواب کشور را بدهد اگر قرار بود این مغزها کاری بکنند تو این 45 سال کشور پیشرفت می کرد دنیا در حال پیشرفت و تغییر است من الله توفیق
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
از پزشکیان بیشتر از این انتظار نیست
اصلاح طلب دیگه بیشتر از این دلسوز مردم نخواهد بود
فقط إن شاء الله خدا کمک کنه بهمون
درود بیکران
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
جناب آقای پزشکیان، رئیس جمهور محترم

قولی که به مردم دادید این بود؟
احمد
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
علی لاریجانی خط بخوره بهتره هیچ کجا مثمر ثمرنبوده
ایرانی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
همه رییس جمهور های کشور ایران تا الان ثابت کرده اند که یک سیاست را دنبال میکنند . آن سیاست هم بیچاره و بدبخت کردن مردم ایران است ، در دوره روحانی مردم را در بورس به خاک سیاه نشاندن ، در دوره رییسی با باز کردن مرزهای ایران چند میلیون نفر مهاجر افغانستانی بی هویت وارد کشور شده اند و از داخل ایران را غارت میکنند و باعث دامن زدن به گرانی و تورم هستند و از منابع و یارانه ها که متعلق به ایرانیان است استفاده میکنند و از همه مهمتر از نظر امنیتی مشکل ساز هستند ، در هر دوره‌ای هر رییس جمهوری به کشور و مردم ایران با سیاست های غلط ضربه زده و باعث عقب ماندگی ایران شده‌ است
کاظم
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
میگه اول بازی جوری کن.. که اخرش قهرمان بیای بیرون
نه سرافکنده!
مهدی غلامپور
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
باسلام
دکتر پزشکیان عزیز شیرمرد غیور آذربایجان غربی ارومیه ??❤️امیدوارم این مسیر که پیش رو دارین باعزت و سربلندی موفقیت در تمام زندگانی پابردارین باقدرت و اقتدار .به فکر جوان های مملکت باشین اینها سرمایه های آیندگان کشور هستند نگزارین جوان مملکت دل رنج سوق به سوی پیری بردارد جوان مملکت بیکار هست کار به سختی محیا میشود برنامه ریزی خیلی آشفته هست انشالله رحمان کاری کنین که نه تنها مردم آذربایجان بلکه کل کشور ایران عزیزمان خوشحال باشند ❤️?
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
چه پزشکیان چه جلیلی یا هر کس دیگه نمیتونه و نمیزارن کاری برای مردم انجام بده ...اون حداقل مردم هم که رفتند و رای دادند فقط خودشون رو مسخره کردند
ایران
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
کابینه سالمندان
رضا کمالی راد
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام بر دکتر پزشکیان ریس جمهور مردمی و دکتر ظریف مشکل همه دولتها در زمینه اشتغال است جنابعالی می توانی در مناطقی که ظرفیت خوبی دارد مثل در عسلویه پایتخت اقتصادی ایران یکنفر که توانایی و تخصص دارد به عنوان مشاور مدیر عامل عسلویه در زمسنه اشتغال انتخاب کنید جواب می دهد.این حرف حقیر با سابقه 28 سال خدمت اداری در جنوبی ترین نقطه ایران است.
مهدی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
تبریک به همه عزیزانی که وعده می دادن آقای پزشکیان قراره اوضاع کشور رو درست کنه و از کارشناسان عالی استفاده می کنه .... همین دنیا و هم اون دنیا جوابگوی رای اشتباهی که دادید باید باشید،مبارکتون باشه آقای لاریجانی و پور محمدی و هرچه پیر ... ناکارآمد هست گذاشته کابینه ، سالی که نکوست از بهارش پیداست
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
عجب کابینه ای بهروز نعمتی وبطحایی یعنی زیر صفر
سید
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
بادرود.راستش فکرمیکنم بهتره برای یک بارهم شده به بانوان سرزمینم بیشترازقبل بها داده بشه،چراکه چهل واندی سال سکان هدایت کشوردست مردان تکراری بودونتیجه اش چیزی است که مردم باتمام وجودحس میکنند،چهارسال هم بانوان سکان هدایت رادردست بگیرندببینیم چی میشه.بدرود
فراهانی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام خدمت اقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم و منتخب مردم اقای دکتر وقت تنگ است و اقتصاد مشگل دار و مردم در تنگناه همه مردم منتطر هستند پیشنهاد می کنم که ابتدا از مدیران جهادی و بسیجی در کابینه استفاده نماید و بعدار ارام شدن دریا از مدیران و کارشناسنان و متخصصین کار امد استفاد نماید فراهانی از خطه فراهان اراک با ۳۹ سال تجربه در کار دولتی
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام جای عطاالله مهاجرانی تو این کابینه خالیه
علی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
اولین خلف وعده از رئیس جمهور منتخب، کابینه ی احتمالی اگه این باشه پس نخبه سالاری کجای انتخاب شماس؟
90درصدافراد نام برده، افرادی هستن سودءجو وغیرقابل اعتماد
درطول مدیریت وزارت خانه هایی که در دست داشتن اغلب شکست خورده وناکار آمد بودن
یک تجدیدنظر جدی باید درانتخاب کابینه دولت داشته باشید جناب دکتر پزشکیان، برای ایران برای مردم وبرای خوده شخص شما
الیاس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
از جناب دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب خواهشمندم که درکابینه شون این چند گزینه رولحاظ بفرمایند.1.ازاقای علی لاریجانی درهیچ گزینه ای استفاده نکنید 2.ازجناب دریادار سیاری درپست وزیر دفاع استفاده شود که بهترین گزینه ممکن هستن و بهتر ازایشان کسی نیست 3.ازاقای آذری جهرمی هم استفاده نشود
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
آقای رئیس جمهور
شما می گفتیند باید هر چیزی دست کارشناس باشه .باید کارشناس اون حوضه کارو بسپاریم .کارشناس کارشناس. حالا این کابینه شما کارشناس همون دوره قبلن که.دوره اقای روحانی بودند‌.به به چه مملکتی بشه .به به
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
بااین حقوق اجاره خونه ها ..قیمت گوشت ومرغ .بیماریهای خاص .چطور زندگی کنیم تروخدابکاری کنید .ما که سوختیم بداد فرزندانمان برسید ..مکراین حقوق ها برای بازنشستگان پول میشود .برای اجاره خانه هم کافی نیست .یارانه رانگو که خجالت می‌کشیم بگوییم چقدره .وای بحال خوردوخوراک وبیماری .افسوس ..خدایا تو کمکمان کن فقط خودت..امین
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
ای‌وای خدای مهربان چرا اینقدر عقب گرد منفی در منفی واقعا چرا ما کاسب عقب گرد هستیم بهمون دروغ گفتن با دروغ گلمون زدن؟ حالا هم راست راست راه میرن و جلوی چشممان قد میگیرن و اصلا نمیفهمن که ما هم فهمیدیم دورغ میگن خدایا یکی به اینا بگه بفهمید؟!
در خاتمه اصلا از خودم بدم اومده که به آقای پزشکیان رای دادم. فقط از خدا طلب امداد و عاقبت بخیری دارم....
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
ماندید نظرپزشکیان وقبول داریم ، وکابینه خوبی هست ، خواهشاچوب ها را لای چرخ دولت نذارین
ممد
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
وزیر نیرو همنی نیست که میگفت کولر گازی ها رو خاموشکنین مصرف گاز سرفه جویی میشه
امید
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
به نظر تیمی مبارک در حد یاجوج و ماجوج خواهد بود.
مردم ایران
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
لطفا به آقای پزشکی بگید باتوجه به شیوع بیماری های مختلف و درمان های نصف و نیمه تحقیقات علمی دانشمندان در این زمینه قوت بخشند تا درمان کامل صورت گیرد و بیماری های خاص بین مردم عادی شیوع پیدا نکند و کسانی که گرفتار شدند بدون هیچ پیش زمینه ژنتیکی درمان کامل یابند و مجبور نباشند تا آخر عمر بخاطر سودجویی مافیای پزشکی سرمایه داران در این زمینه کیفیت عمر خود بکاهند و دارو های غیر عرف و درمان های تهاجمی بشدت صدمه پذیر دچار شوند و همیشه درگیر عمل و دکتر و دارو باشند و جلوی متخلیفینی که با جون مردم بازی میکنند بگیرند و این را هم به کشورهای تحریم کننده بگوید گوششان را بدیچونند با تشکر
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
در باره بهروز نعمتی از مردم اسد آباد سوال کنید نعمتی وبطحایی زیر صفر
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
تورو به خدا همتی. نعمتی. بطحایی خط قرمز بکشید روشون
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام آقای پزشکیاخواهش میکنم معاون اول راسیدمحمدخاتمی بگذار
متشکر
Amp
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
اقای پزشکـــــــــــــیان گرامی
به هیچ وجه از اقای جهانگیری استفاده نکنین
وزیر صمت و وزیر اقتصاد و معاون اول بسیار مهم هسن
نگذارید دو مافیای خودرو که "در شهر بم کرمان" هسن دوباره جون بگیرن و خط مشی واردات رو تغییر بدن
اگر این اتفاق بیفته فقط و فقط شما مقصری و هیچ بهونه ای نیس
گلریز
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
لطفا تیم رسانه آیی رو هر چه سریعتر مشخص نمایید چون دسیسه چینی زیاد است.
شما نیاز به حمایت دارید از طریق رسانه
پس لطفا شخص مورد اعتماد و با تدبیری را برای این مهم انتخاب نمایید.
نظر بنده آقای عبدالرسول وصال هست که فردی با تدبیر و دلسوز هستند
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
بازم کارمون ساخته است
علی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
خدا آخر عاقبتمونو بخیر کنه با این منتخبان چه از نطر ریس جمهور وچه بقیه منکه حس خوبی ندارم
فاطمی
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
سلام دوستان عزیز. مگر خودآقای پزشکیان نفرمودند از سایت خودمن پیگیری کنید به حرفهای اطرافیان گوش ندید . چه زود قضاوت شروع شد .لطفا انصاف رارعایت کنید چرا اخلاق درکشورما به یغمارفته؟؟
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳
واقعا تو این کشور با ۸۵ میلیون نفر قحط الرجال اومده که این آقایان که بعضا پا شون لب گوره دست از سر این مردم برنمی‌دارند برید کنار بگزارید یه عده دیگه بیان
رامین ع
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام اگه ازهر وزارتی چندنفرازبهترینااعلام کنند باز رای گیری بشه ومردم انتخاب کنند وافرادی که بیشترین رای روبیارن بشن وزیر ،یعنی وقتی مردم رییس جمهورانتخاب میکنندوزرا روهم بایدمردم انتخاب کنند دیگه حرف وحدیثی هم نمیمونه.
محسن طیبی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
اگر این کابنه شه همون بهتر که نباشه .هر چی بدرد نخور :امتحان پس داده نالایق جمع شدن .غیر از یکی دوتاش همه شون بی مصرفن
رزمنده
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
این آقایان و خانم های محترم که افاضه فضل می‌نمایند اگر خودشان بودند بهتر از اینها عمل می‌کردند وفاق ملی یعنی دوری از تمامی ناملایمات بهتر نیست به اتفاق هم و هم فکری این کشتی ترک خورده را بازسازی کنیم آیا بهتر نیست بدور از هر جناح و حزبی به شکوفایی این مملکت بپردازیم دولت کمک می خواهد باید کمکش کنیم تا با یاری خداوند منان مردم به رفاه مالی و فکری برسند آیا بهتر نیست با توکل بر خداوند و کم و مساعدت با هم فکری و مشارکت این بادبان را بر افراشته نگاه داریم تا سر منزل مقصود ازتمام عزیزان گرامی کمال تشکر را دارم که به این نکته های نه چندان سودمند نگاه زیبایشان را بر این کلمات مشایعت می‌نماید با هول و قوه الهی حرکت می کنیم برای اعتلای کشور عزیزمان ایران و من آله التوفیق
حبیب
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام از کابینه سید مضلو م هیچ کدام شخایسته وزارت نبودند
مهدی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
بهترین گزینه برای وزارت علوم دکترمنادی است.باهوش,کاردان,باتجربه و سوابق مفید
عباس
0
1
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام اگر کابینه این باشد برای همه ملت ایران متاسفم
روزبه
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام آقای پزشکیان از جوانان باسواد استفاده کن ،این پیرمردها از خودت دور کن ،اگه اینا خوب بودن تا الان وضعیت مردم بهتر بود،
ق ف
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
با سلام و احترام... در انتخاب کابینه تجدید نظر نمایید چون بعضی از افراد قبلا امتحان حساب پس دادن ، دلیلی ندارد دوباره امتحان بشن از پور محمدی گرفته تا .........ولی. طیب نیا برنامه و بودجه کاربلد و اقتصاددان خوب..
شاهین
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان نخبگان و دلسوزان در زندان و بندهای سیاسی هستند. بهترین و وفادارتزین مسئولین را در آنجا پیدا کنید. به اضافه فاعضه هاشمی.. اگر راست میگویید. اما از زمانیکه دست در دست ممجواد ظریف در هر جایی دستان قفل شده در هم را بالا بردید یعنی دنبال یک هفت رنگ افتادید. جهانگیری با برادرش است. کرباسچی رو هم کم دارید..لاریجانی که از اول ۵۷ در قدرت بود یک عمل مثبت ازش بگو.ناامیدتر از همیشه ایم..
امید
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
دکتر جان فقط روحانی رو یادت رفت اضافه کنی این بند خدارو هم یه گوشه کنارها جا بده خدارو خوش نمیاد زیاد زحمت کشید
با این کابینه اولین دروغ پزشکیان که گفت من حزبی و جناحی نیستم زده بیرون دومیش هم که گفت من هیچ ربطی به روحانی ندارم از انور زده بیرون سومیش هم گفت مردم من هیچ وقت دروغ نمیگم دیگه معلومه
دکتر دم خروسها یکی یکی میزنه بیرون بیشتر مراقب باش
حداقل به اندازه یه جو گندم برای اون ۱۶ میلیون شعور قائل باش
حمیدرضا
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
حسن پزشکیان ?
حسین شریفی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
درود خداوند بر شما جناب پزشکیان بنده در خدمت گزاری به مردم و کشور عزیزم ایران اعلام آمادگی میکنم مدرک دکتری بهترین و کارآمدترین و کاملترین انسان در زمینه رهبری و مدیریت کشور و راه اندازی کسب و کار و تجارت برای مردم عزیز و رونق اقتصادی کشور و نظم دادن به تمامی ادارات و سازمان‌ها ما میتوانیم به عنوان معاون اول شما در کنار هم ایران را بسازیم و اصالت مردم و کشور را برگردانیم امیدوارم بنده را انتخاب کنید و این تصمیم با خواست و اراده خداوند باشد سپاسگزارم آقای رئیس جمهور
مهدی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام
جناب دکتر پزشکیان
از آن جا که آموزش و پرورش زیربنای توسعه در هر کشوری است به نظر این جانب خوبه که برای انتخاب وزیر آموزش و پرورش ساز و کاری ارائه بشه که نظر همه ی معلمان پرسیده بشه.
از نظر من آقای بطحایی امتحانش رو پس داده و به درد این سمت نمیخوره.
پیشنهاد بنده جناب آقای حاج بابایی است.
علی اکبر
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
خداکنم آقای پزشکیان کاری برای قشرضعیف کنه برای همه ملت ایران مثلن چراظریف روکردن امورخارجه دولت روبسازپزشکیان گندبه دولت نزنی
؟؟؟
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
الفاتحه....بااین کابینه...
سعید
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
با عرض سلام خدمت رئیس جمهور محترم و همینطور مردم عزیز و زحمت کش کشور عزیزم انتخاب وزیر و شناخت ذاتی بسیار مهم و تاثیرگذار گذار در تغییرات اقتصاد بهینه کشور وارد بود امیدوارم ایشان با علم پزشکی که دارند انسان های لایق و به دور از باند بازی ودلسوز مردمی را انتخاب کنند فعلا از سفر ایشان با ایرلاین که با پولشویی بوجود آمده باید خودشان جلوگیری کنند زیرا که مگسان گرد شیرینی باعث نابودی ایشان و کابینه انتخابی خواهد بود .فقط کابینه مردمی به دور از خود بیتی و نفع شخصی و با مردم بودن باعث نجات اقتصادی و آرامش مردم می‌شود. سپاس فراوان از همه مردمان کشور و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم
حسن
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سعید جلیلی به عنوان وزیر امورخارجه انتخاب بشه دیگه مشقت برجام رو نمیکشیم
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
وای ویلا ،
بی نام
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
از انتخاب افرادی مثل پسر رفسنجانی و کابینه دولت روحانی مشخصه که چه خوابی برای ملت دیدن
منتظر ظهور
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه هموطنان عزیز . ما طبق آمیزه های دینی و قرآنی تابع دستورات حضرت آقا ولی امر مسلمین هستیم . آقای پزشکیان در مصاحبه ای با یه شهروند گفتند من تا زمانی که باشم با همه دختران وطنم تعامل میکنم . این قسمت زیبا و مردم پسند حرفای این آقاست . همه ما باتمام شرایط سخت اقتصادی کنار اومدیم ولی با لخت شدن زنان و دختران در معابر عمومی کاملا مخالفیم هر چند نظر پزشکیان باشد . حضرت آقا قبل از به مسئولین هشدار داده بودن که دشمن اولین خاکریز را بر اثر غفلت مسئولینی که می‌توانستند انجام وظیفه کنند و کوتاهی کردن فتح کرد . جناب آقای پزشکیان سوالم از جنابعالی به عنوان رئیس جمهور اینه چه برنامه ای دارین که بعضی از زنان و دختران در معابر عمومی از خط قرمزها رد نشوند چیست یا کماکان بر این باور هستین اگر دختر و زنی بدون لباس بیرون اومد باهاش برخورد نشه البته حجاب در کشور قانون است قانون حجاب که بعضی از دشمنان کشور و خائنین داخلی مثل موریانه به پای درخت انقلاب افتاده اند و به تعبیر حضرت آقا در حال اندلسی کردن کشور هستند . به تعبیری اگر خانم و دختری حال کرد با لباس لب ساحل توی معابر عمومی حاضر شد کسی متعرض نشود چون اول کار رئیس جمهور فرمودند تا آخر دولتم با همه دختران تعامل میکنم . یاد خطابه مختار افتادم که گفت تزویر سکه ای دو روست که عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت شیطانش را . سپاس از همه هموطنان عزیزم
سيده موسوي
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
اقاي پزشکیان ...وقتی شما هیچ برنامه ای نداشتید..... وفقط بصرف کلام و صحبت.. های
شیرین امدید...خوب مردم انتخاب کردن ما هم اقای جلیلی را انتخاب کردیم... اما قرار نیست افرادی را روی کار بیاورید که ملت از انها ضربه های جبران ناپذیری خوردن...شما می بایست به خون شهدا احترام بگذارید و به ملت شهید پرور....ما بعنوان قشر فرهنگی به قانون احترام می گذاریم و شما رئیس جمهور ما هستید علا رغم عدم انتخابمان....

اما بشما بعنوان یک ایرانی جان برکف...و سرباز گمنام امام زمان هشدار می دهم

معلوم الحالها وادمهای شناخته شده..به...و..و.... وزیر کابینه ی خودتان نکنید...

که ریاستت به ماه ها... نمی انجامد...

شما با اهل ...مشورت کنید..وناهلان را با خودتان یدک نکشید

به میل وتمایلات وباند بازی....
مردم را بیچاره نکنید...‌

چون این مردمی که شما را روی کار اوردن

۱ شب فقط در عرض ۱ شبانه روز

شما وکابینه ی وزرای معلوم ااحال را.....
ساقط می کنن....
پس با اهل فن وخبرا..و وزرای اقای رئیسی شهید همکاری کنید..وننگ لاهیجانی ها..و ظریف......را با خودتان یدک نکشید وسلام علی من اتبع الهدا.... دبیر اموزش وپرورش اهل ابادان
علیرضا طباطبائی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
با عرض سلام خدمت رئیس‌جمهور محترم،با این پیشنهاد فاتحه دولت خود را بخوانید،اشتباه کردیم که به شما رای دادیم.به خطر اینکه جلیلی رای نیاورد کشور را به دست ... دادیم
ناشناس
1
2
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
رییس جمهور عزیز من آذری هستم کابینه بخور بخور خیلی بخور اینها بدتر اقتصاد را نابود می کنند
کامران پرتو
0
1
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام اگر جناب منتخب در حکومت به روش امام علی علیه السلام صندلی های وزارت ومساند قدرت را پیش فروش نکرده بودند اقای جلیلی برای معاون رییس چمهور ی مناسبند طبق رای مردم اقایان اخوندی وظریف با کارنامه ضعیف هیچ جایگاهی در حاکمیت همراه با عدالت ندارند ،،
احدی
0
2
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
عرض ادب و خسته نباشید.با ارزوی سلامتیو پیروزی برای پزشکیان بزگوار....همسرم ۳۵,۶ ساله که کارت جانیازی داره ولی جالب اینجاس بر هر اداره ای رفتیم گفتن این یه کارت فورمالیته اس اصن ارزش نداره .دوتا محصل دارم مستاجرم بخدا واحد همسرم بیکارم هست زندگی خییلی سخت میگذره..دوران جنگ همه سربازا باارزش بودن حالا که مشکل جسمی روحی دارن این کاراتا بحایی اینکه دستشوبگیره بی ارزش شدن .ب مولا علی خداروخوش نمیااد یکی تونازو نعمت غرق باشه یکی ب نون شب محتاج...
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
نوشته زیر عکس ها خیلی ریزه ! خخخ
جرات نمی کنیم دو لا بشیم بخونیم ! خخخ
سلطان
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام خدمت دکتر پزشکیان لطفا جمشیدارین مخترع بزرگ ایران رادعوت کنیدتابه ایران برگرددوازایشون حمایت کنیدتااختراعاتش رابه تولیدبرساندودرکابینه از افرادمحقق وبزرگ مثل ایشان استفاده کنیدممنون
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
چقد شما زود باورین؟این عکس چرت و پرت خاص نیس.آقای پزشکیان هنوز کسی رو انتخاب نکرده‌.مرداد ماه مشخص میشه؟
رجب
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
کابینه..افرادی باشه.که سوابقخوب.پاکدست.باوجدان باشه.
فقط‌پورمحمدی راحذفش‌کنه..
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
اخه رئیس جمهور توایران کاره ای نیست
رسول یوسفی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان همانطور ک مردم ب شما اعتماد کرد و منتخب شدید
همانطور هم می‌توانند ب زیر بکشند نه استیضاح بلکه عابروی چندین سالت از بین می‌ره و در این کشور جایی برای مردم نخواهی داشت
خیلی خیلی مواظب باش در انتخابات وزرا
مخصوصا استانداران ک نماینده دولت قبلی هستن
اگر ریس جمهور ایران هستی مثل ایرانی یک خانه تکانی عالی در کشور انجام بده حتی نذاشتن هم شما انجام و نامتان جاودان باشد
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
دولت سوم روحانی که میگفتن یعنی این حالا مونده تا ثمرات دسته گل انتخابات رو بسه دلم برای مردم که نه . خودم میسوزه
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
جوجه رو آخر پاییز می شمارند ????

سالی که نکوست ?? از بهارش پیداست

چهار سال دوم روحانی طرفداران ش پلاکارد دست شون با ماسک روی صورت شون ?? میگفتن پشیمونیم .


اظهار عدم پشیمونی خیلی خیلی زوده

خود آقای پزشکیان هم فکر نمی کرده رئیس جمهور بشه
رئیس جمهوری خاله بازی نیست که یه عده دور هم جمع بشن و از پشت سر اتاق فرمان بهش دستور بده حسن فریدون و...
ایرانی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
درود بر عزیزانی که نظر دادند. البته انشالله که مجلس بهانه گیری نکنه. همه کابینه را تایید کنند تا وقفه در کار دولت نیافتد. مردم برای چندمین بار به نظام اعتماد کردند. دور اول با حضور کم مردم واقعا برای کشور مشکل پیش آمد ولی دور دوم مردم آمدند. پس مجلس هم به این حضور احترام بگذارد و موجب سرعت در کارهای دولت شود. یکی دو سال دیگه انتخابات مجلس است. کاری کنید ملت بهتون احترام بگذارند و وارد عرصه انتخابات مجلس شوند. نظام باید با نمایندگانی که با غرض شخصی و جناحی بخواهند در روند انتخاب وزیران وقفه ایجاد کنند، به شدت برخورد کند.
الآن زمان ، زمان همدلی و همکاری است نه زمان انتقام گرفتن است. یاعلی
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان مدام نهج‌البلاغه میخوندید و راه علی راه شما بود خودتون گفتید حزبی نیستید پس چرا کابینه تون پر از نخاله است
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
اره در دوره ریسی دیدیم وضعیعت تورم وگرانی رو که بیداد میکرد حتی نتونستند قیمت مرغ وتخم مرغ را کنترل کنند حالا ادعای ی خوبی میکنند تو این دوره ۸۰سال تورم سابقه نداشت
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
اره در دوره ریسی دیدیم وضعیعت تورم وگرانی رو که بیداد میکرد حتی نتونستند قیمت مرغ وتخم مرغ را کنترل کنند حالا ادعای ی خوبی میکنند تو این دوره ۸۰سال تورم سابقه نداشت
مهتتب
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
این ترکیب بسته شده واسه فتح تپه های فتح نشده حسن .
ملت بزرگوار ایران چرب کنید که مسعود با کابینه مخوف اومده یک یک مان رو مورد عنایت قرار بده . خدا به داد ما برسه ?
اسد
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام من لوازم پزشکی فروش هستم آقای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت آقای روحانی گفتند لوازم پزشکی باید در انحصار وزارت بهداشت باشد ودست اتحادیه و مردم باید کوتاه شود اول خسارتی که خورد عمل جراحی ۵۰۰۰۰۰تومان شد۵۰۰۰۰۰۰۰تومان چون پزشکانی که نزدیک به آقای وزیر نبودند دستشان خالی از رابطه بود ودست در جیب مردم کردند و مشکلات بسیار بوجود آمد که جای درج نیست دوم وزیر اقتصاد آقای خاندوزی گفت اگر پول قرض بدهی و دوباره بخواهد به شما برگرداند باید مالیات بدهید همین باعث قطع سله رحم شد و رفاقت ها کم رنگ شدو مالیات های بی رویه دیگر که همه مردم اگاهند و سوم وزیر ارتباطات که فقط دستش در جیب مردم بود و اشنایی به کار نداشت که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد لطفا درمورد انتخاب وزرا دقت بیشتری کنید ودست از رفیق بازی وفامیل بازی برداشته شود که بقول ابوسعید ابوالخیر اگر به هوا پری مگسی باشی واگر بروی اب روی خسی باشی دلی بدست آر تاکسی باشی
سروش
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
هرچی میخایم مملکت ببهتر بشه این آقا داره خرابتر ممیکنه مردم منتظر انفجار قیمتها باشن بیچاره میشین
رضا و زهرا
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
با سلام جناب اقای دکتر پزشکیان :
جناب اقای پزشکیان اولا این افراد همه از کابینه دکتر حسن می باشد پس فرا حزبی معنی ندارد که در مناظره ها می گفتید من به حزبی وابسته نیستم ثانیا مگه قرار نیست بلای این مردمی که به شما رای دادند کار شود پس فردی را انتخاب کنید که واقعا لیاقت و شایستگی حضور در منصب وزارت رو داشته باشه و اشکالی هم ندارد که اصول گرا ها هم باشد و ضمن اون چند ساعتی که به حضور آقا مشرف شدید را حتما سرلوحه کار خویش قرار بدهید و بنده وکیل هستم و مطالبه گر تمام وعده های شما خواهم بود
با تشکر و آروزی سربلندی و موفقیت در این راه خطیر
محمودگمنام
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
بنام خدابیشتر نظرها را دیدم،عجب بازار مکاره ای شده است،بهتر است اول بگویم چه کسانی را انتخاب نکنید۱-هوچیگرهای سیاسی،که به نام اصلاحات هرچه افساد بود کردند۲-سنین زیر ۳۰ وبالای۶۰ سال۳-صاحبان رانتهای سیاسی،اقتصادی،نظامی که مثل خوره بجان انقلاب افتاده اند۴-ستون پنجم های،فرهنگی،سیاسی،نظامی امریکا واسراییل۵-کسانی که در دولتهای قبل عملکرد نامطلوبی داشته اندوموفقیتی کسب نکرده اند۶-کسانی که اکثر خانواده اشان در اروپا وامریکا زندگی میکنند۷-کسانی که خیانت اشکار به ملت ایران کرده اند۸-کسانی که با رهبری،قانون اساسی،زاویه جدی دارند۹-کسانی که بجای انتقاد دلسوزانه با نفاق دودسته گی درست میکنند۱۰-کسانی که بجای عمل وتعهد حرف وشعار تحویل مردم میده
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
آقای طیب نیا رییس کل بانک مرکزی یا رییس برنامه وبودجه یا وزیر اقتصاد معاون اقتصادی کاره. ای نیست پست معاونت بدید به کسی که بیکار نمونه
علی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
جهانگیری ولاریجانی به دردنمیخورندبدهستند
محمد
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
رئیس جمهور قبلی تورم به ۶۰رسید شمابه ۱۲۰ برسانید عقب نمانید
مهدی منزوی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
باعرض سلام خدمت رئیس جمهورکشورایران جناب آقای دکترمسعودپزشکیان بنده مهدی منزوی هستم معلول جسمی حرکتی ازناحیه پای چپ من ساکن استان گلستان شهرستان کلاله هستم ودارای.سه فرزندهستم شغلم کارگرشهرداری در تهران هستم ودرامددیگری ندارم دوفرزندقصدازدواج دارندولی من.دستم خالی هست که این دوتاراسرخونه زندگی بفرستم حال ازشماخواهشمندم به بنده حقیرکمک ناچیزی بکنید. ازشماسپاسگزارم مهدی منزوی
N.R
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
با کمی تغییربهترین کابینه ودولت خواهد شد ترکیب وزرای باتجربه درکنار وزرای جوان وتحصیل کرده باید منتظر روزهای خوش وآینده ای روشن برای ملت و کشور عزیزمان باشیم،،
حسین
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
من پنجاه سال سن دارم،میخوام اینو بگم تاحالا هرکس ریس جمهور شده هر چه یادمه ،همیشه میگم یاد ریس جمهور قبلی،امیدوارم این سری اینجوری نیاشه
مظاهرعلی ابادی درونکلایی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام .من سوالم اینه چرا حتما باید اینایی که قبلا بودن باشن چرا چهره هایه جدید تحصیل کرده جوون ومثلا خانم .وچرا جهرمی چرا پور محمدی چرا لاریجانی چراوزیردفاع سپاه چرا چرا جوونهایه تحصیل کرده نمیارین اقایه دکتر خواهش میکنم
نیما
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
خدا آخر و عاقبت همه مردم ایران رو بخیر کنه با این کابینه
وای برما
امیرو
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
تا الان که این احتمالی که دادید درست نبوده
آذری جهرمی که اصلا تو دولت نیست
ظریف هم شده رئیس مجلس راهبردی
رضا
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
اگه اینا واقعا بیان سرکار من رایمو پس میگیرم
کریم
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
جناب آقای پزشکیان عزیز به همون نهج البلاغه ای که در مناظرات میخوندی و به توصیه هایی که امیر اللمومنین به فرمانداران و مدیران کرده مراجعه کنید و کابینه ای که پیشنهاد داده اید مقایسه کنید اگه نمره قبولی آوردن که هیچ ولی اگه نمره نیاوردند و شمااصرار کردین بدونید که نه تنها به ملت ایران بلکه باید جواب امام علی را بدهید چون استفاده ابزاری کردین از فرمایشات ایشون
Afi
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
میگن سالمندی نباشه کابینه
خود پزشکیان که جز سالمندانه که حوصله خوندن یه بیانه ی یه صفحه ای را نداشته کابینه هم همون کابینه روحانی
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
طی این سالها تحریم نظامی ایران لغو شده لذا در وزرا خصوصا در وزارت دفاع باید فردی که دیپلماسی قوی در خصوص صادرات و واردات و تامل با دنیا دارد در حوزه مدیر و وزیر قرار گیرد تا از این امکان بتوانیم حداکثر استفاده را بهره ببریم
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
خداییش فقط امیر حاتمی وزیر دفاع حتی خود شهید رییسی هم بهش اعتقاد داشت متاسفانه احظات آخر خط خورد امیدوارم اینبار این اتفاق نیافتد
.سرخط
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
اگه این کابینه احتمالی تایید شه که فاتحه ی همه چیز خوندست. مردم فهیم هرچقدر گفتیم این اقا دولت سوم روحانیه گوشاشونو گرفتن و چشماشونو بستن. جالبه جلیلی بدبخت هی میگفت می خواد جوون گرایی و نخبه گرایی کنه . کشور هرچقدر به باد بره و سختی بکشیم حقه وقتی یه ذره فکر نمیکنید و از رو لجبازی و سادگی رای میدید.
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
ای کاش در این دولت دیگر مثل دولت گذشته افراد و گروه ها فشار برای انتخاب افراد در کابینه به رییس جمهور نیاورند تا بتواند بر اساس شایستگی و توانمندی این کار را انجام دهد در دولت رییس جمهور شهید رییسی او حتی میخواست فراجناحی از 2 وزیر قبلی دولت روحانی (دفاع و مسکن) به دلیل عملکرد خوب استفاده کند اما با فشار های اطراف نگذاشتند
ناشناس س
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام جناب آقای پزشکیان،رئیس جمهور محترم،من با جون و دل ب شما رای دادم،ولی الان اسم لاریجانی و جهانگیری و همتی و ظریف رو دیدم خیلی ناراحت شدم. خواهشا این کارو با مردم و اعتمادشون ب خودتون نکنید. بعد هم اینکه دستور بدین وامهایی ک مردم ثبت کردند رو بهشون بدن،مردم خیلی دستشون خالی شده. مخصوصا مردم کهگلویه
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
وااااااای چه نخبه هایی یکی از یکی دانشمندتر کارامدتر پرجنب وجوش تر اگه اینا کابینه احتمالی بشن نه تنها ایرانو بلکه دنیا رو گلستان می کنن خداکنه اقای پزشکیان اینارو انتخاب کنه ای خدا یعنی میشه فکر می کردم ما تو کشورمون قحط الرجال داریم حالا فهمیدم اشتباه می کردم اگه روسای جمهور پیشین از این نخبه ها استفاده کرده بودن الان قله رو هم رد کرده بودیم افسوس
حجت از نیشابور
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
باسلام و آرزوی موفقیت برای سایت محترم جمهور جناب دکتر پزشکیان
از حسن انتخاب آقای دکتر بطحایی بعنوان وزیر آموزش و پرورش نهایت تقدیر و تشکر را داریم
آن شاله ایشان در سایه حضرت ولیعصر و جنابعالی در. ارتقای نظام آموزش و پرورش کشور گامهای مثبت و اساسی برداشته و موفق باشند
عبدالهی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام بر دکتر پزشکیان عزیز لطفا منو راننده خود قرار دهید گواهینامه پایه یک با ۲۵ سال سابقه
محسن
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
به نظرم بهترین انتخاب ایشان انتخاب نابغه ای به نام امیرآبادی به عنوان مشاور ارشد اقتصادی است . به جرات میتونم بگم اون انسان نیست .اون فرازمینیه و برای کمک به ایران اومده
کیسان
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام جناب دکتر پزشکیان حاج امرالله نوذری فرماندار وقت اندیکا را به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب کن ایشان راست گو ترین ترین با انصاف ترین با ایمان ترین و کار آمد ترین و شریف ترین مرد تو استان خوزستان هست لطفا ایشان رو به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخواب کنید
حسن پور
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
یک فکر اساسی برای رفاه فرهنگیان کنید. کلید پیشرفت کشور دست آموزش و پرورش هست، فرهنگیان در این اجتماع هم تحقیر اجتماعی شده اند و هم غرورشان شکسته. جامعه وقتی پیشرفت واقعی و همه جانبه می‌کند که فرزندانمان درست تربیت شوند که آن هم سهم بزرگش دست معلمان هست.
مهسا
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
به نظرم آقای صدر مناسب این منصب نیست امیدوارم بیشتر بررسی وگزینش بشن
محمد درویش
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
با سلام خدمت ریاست جمهور محترم در لطفاً در مورد خودرو ،مثل کشور هند عمل کنید با شرکت نیسان قرار داد بست ماشین سه سیلندر با قدرت 137اسب بخارومصرف 3/5لیتر بنزین در صد کیلومتر و قیمت بسیار مناسب در دسترس همگان قرار داد با این کار دست تمام دلالان ماشین را بگیر چهل سال به اسم توانمند شدن خود کفا شدن دزدان فقط جیب مردم را خالی می‌کنند لطفاً شهامت داشته باش وانجامش بده هم مردم در رفاه باشند هم منابع انرژی هدر نمیره
علی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
خدابه دادمان برسد بازم اونا
زهره بابایی
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام جناب آقای دکتر پزشکیان من همسر ۸سال ۱۴ماه و ۱۴روز درجنگ ایران عراق بود فقط یک حقوق میگردد ۳۳سال اجازه نشینی هستیم ویک کارت ایثارگران دارد واز غایب جنگی به ماکمک کنید دخترم مشکل دادگاه انقلاب اسلامی دارد ۵سال هیچ چیز درمورد پرونده های رسیدگی نشده است لطفا برای ما خانواده محترم کمک کند مشکلات زیادی ما خانواده ایثارگران و جانبازان درجنگ ایران عراق بود هیچ ارزشی ندارد توجه به خانواده محترم شود
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳
از همه قومها یدونه وزیر انتخاب بکنید بلوچ کورد لر ترک فارس .غیره ....از مهندس سعیدی.نماینده قبلی چابهار .و آقای رشید کوچکی نماینده مرودشت هم استفاده کنید بعنوان وزیر کشور
ناشناس
0
0
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳
ممنون بابت این همه وقت و دقتی که بابت پیدا کردن این نخبه ها و نوابغ گذاشتین دکتر جان...
بدا به حال ملتی که همیشه نخبه هاش همینا هستن
خدا قوت واقعا
محمودشایان
0
0
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳
بهتره که دکترپزشکیان چندمدیرشایسته ازخارج بیاره همانطورکه مربی‌ورزشی‌ازخارج‌وارد‌میشع شاید مرهم دردی باشع برای اقتصادکشور
ابوالفضل
0
0
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳
سلام آقای دکتر اینهایی که شما انتخاب کردی برای کابینه ات هیچ کدام بدرد نمیخورن چون خیانتی که اینها به کشور کردن هیچ کس نکرده بود همه .... هستن لطفا دولت روحانی رااجرانکن که مثل ظریف
ناشناس
0
0
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳
سلام جناب دکتر پزشکیان من به شما رای ندادم چون تحمل دیدن چهره های تکراری سالهای قبل رو نداشتم امید وارم که اگه کاری هم نمی کنید لااقل چند نفر آدم جدید ببینیم خفه شدیم انقدر جهانگیری دیدیم
حسن
0
0
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳
جناب آقای دکتر پزشکیان شما را به خدا از این جواد ظریف دوری کنید چه بلاهایی که این آقا به سر این مردم نیاورده
ناشناس
0
0
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳
اگر این کشور قانون داشت که تا حالا باید ظریف و روحانی اعدام میشدند
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

عکس/ واکنش احمد خمینی به استقلالی شدن رضاییان

عکس/چهره متفاوت ناریه سریال مختارنامه در سن ۵۶ سالگی

عکس/ به دار کشیدن ۹ آزادیخواه تبریز در روز عاشورا

عکس/ جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی در حسینیه اعظم زنجان

عکس/ عزاداری پزشکیان و لاریجانی در کنار مداح معروف

عکس/ بوسه جنجالی قالیباف بر شانه مسعود پزشکیان

عکس/ مسعود پزشکیان ظهر تاسوعا کجا رفت؟

آئین مشعل گردانی شهرری

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

مردم کدام استان بیشترین وام را از بانک‌ها گرفتند؟

با مشکل کمبود منابع ارزی روبه‌رو هستیم

گزارش ظریف از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت + عکس

فیلم/ حضور دوباره دونالد ترامپ در میان مردم با گوش پانسمان شده

شهری که در آن با یک میلیارد تومان می‌توان صاحب خانه شد + جدول

عکس/ تصویری نایاب از زیارت زنان از حرم شاهچراغ؛ ۹۷ سال قبل

وقوع سه زمین لرزه در خوزستان

کدام مناطق کشور آلوده به پشه آئدس شده‌اند؟

افشای ترفند عجیب برخی دانشجویان پزشکی برای دور زدن کنکور!

ع️کس/ کنایه حسین سلاح‌ورزی از اسب زین شده‌ای که پزشکیان تحویل می‌گیرد!

عکس/ اهدای پرچم گنبد حرم امام حسین (ع) به پزشکیان با حضور سردار قاآنی

عکس/ دختر امام و دختر پزشکیان در مراسم عزاداری در حرم امام

صادرات نفت ایران در انتظار انتخابات واشنگتن است

یک خبر بد برای دارندگان خودروی چینی!

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

عکس/ تصاویری از سینه زنی علی لاریجانی و حسن روحانی

فیلم/ حال و هوای صبح روز عاشورا در کربلا

عکس/ تصاویری از گریه‌های پزشکیان در شب عاشورا

فیلم/ ماهیگیری انبوه روی کشتی

تکذیب خبر عجیب درباره واریز حقوق بازنشستگان

یارانه نقدی این دهک‌ها واریز شد

فیلم/ لحظه انفجار بمب در نماز جمعه تهران و ادامه خطبه‌ توسط رهبر انقلاب

بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند؟ / نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی

قیمت روز زعفران + جدول

دو نظریه در مورد سوء قصد نافرجام به جان ترامپ/ آیا حادثه تیراندازی کمک بزرگی به ترامپ خواهد بود؟

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

عملیات در جهنم؛ نیروگاه رامین چگونه بدون خاموشی تعمیر شد؟/ امیدواری برای اجرای قرارداد بازسازی نیروگاه با روسیه در دولت چهاردهم

کد مورس جدید همستر کامبت امروز

فرهنگ نذری دادن همچنان زنده است؛ هزینه صد پرس غذای نذری چقدر است؟

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

نبض اقتصاد پوشاک در دستان دستفروشان/ وخامت اوضاع بازار پوشاک با تورم بالا/ دردسرهای ارزان فروش ها در بازار پوشاک

چگونه تیپ شخصیتی خود را تشخیص دهیم؟

روش نگهداری بادمجان سرخ شده در فریزر

گیاهی که بیش‌تر از یک همبرگر آهن دارد

این خوراکی‌ها را با موز نخورید

احتمال گرانی خودرو پس از تحلیف ریاست جمهوری چقدر است؟/ بازار خودرو شوک جدیدی را تجربه می‌کند؟

فیلم/ ماجرای تیراندازی در حرم شاهچراغ چیست؟

فیلم/ حادثه در شاه‌چراغ؛ ماجرا چیست؟

معاون امنیتی استانداری فارس: انفجاری در شاهچراغ رخ نداده است

انفجار در اطراف حرم شاهچراغ

یک نفر دیگر در استقلال ماندنی شد

عکس/ مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (ع) با حضور رهبر انقلاب