تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از معاونت بیمه های زندگی از راهبرد توسعه بیمه های زندگی خبر داد

محمدرضا کشاورز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران در بازدید 4 ساعته از ساختمان پاسداران این شرکت از راهبرد خود برای فروش بیمه های زندگی خبر داد.

مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از معاونت بیمه های زندگی از راهبرد توسعه بیمه های زندگی خبر داد

اقتصاد۲۴- وی با خاطرنشان کردن اعتماد مردم به نشان تجاری بیمه ایران و نیز سابقه تمدن سازمانی ۸۸ ساله، اظهار داشت: بایستی در خصوص فروش بیمه‌های زندگی آگاهی بخشی و آموزش لازم به همکاران داده شود که بتوانند به توانایی اقناع مشتری و کسب رضایت او برسند.

وی تشریح کرد: لازم است نیاز مشتری کاملا شناسایی شود و همکاران به بازار رقابتی کاملا اشراف پیداکنند. باور دارم اگر با تحلیل و برنامه ریزی قبلی و استفاده از داده‌ها حرکت کنیم در بلندمدت به موفقیت خواهیم رسید.

رییس هیات مدیره بیمه ایران توجه به جزئیات در ارائه خدمات پس از فروش را مهم دانست و اضافه کرد:استفاده از روش‌های بازاریابی نوین و استفاده از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد و لازم است برای محصول جدید در بیمه‌های زندگی حتما ایونت تبلیغی باشکوه برگزار گردد که بتوانیم مخاطبان خود را جذب نماییم.

کشاورز در قسمتی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به شرایط صنعت بیمه یادآورد شد: در بیمه ایران راهبرد بهینه سازی سبد محصولات به نفع بیمه‌های زندگی در دستور کار قرار گرفته و من خودم در فروش بیمه‌های زندگی شخصا در کنار همکاران هستم و امیدوارم روزی فرا برسد که بیمه ایران با بیمه‌های زندگی در صنعت شناخته شود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار