تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

یحیی گل محمدی نقطه ضعف پرسپولیس را هدف گرفت

ارسال‌های خوب بازیکنان فولاد در بازی مس رفسنجان نقطه قوت این تیم بود.

یحیی گل محمدی

اقتصاد۲۴- تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی با مس رفسنجان نقطه قوت قابل توجهی داشت که با درخشش حامد لک و مجید نصیری به گل ختم نشد و بازی با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

ارسال‌های خطرناک، ضربات سر خطرناک و عملکرد خوب روی ضربات آزاد و ارسال‌ها یکی از نقاط قوت فولاد خوزستان در این فصل بوده است، به ویژه در بازی با مس رفسنجان که خروج‌های مطمئن لک و عملکرد خوب مجید نصیری روی توپ‌های ارسالی، موقعیت‌های خوبی را از فولاد گرفت.

این اتفاق زمانی برای پرسپولیسی‌ها نگران‌کننده می‌شود که هر دو گل دریافتی آن‌ها روی توپ‌های بلند و ارسالی روی دروازه آن‌ها بوده و در بازی با فولاد یک چالش بزرگ خواهند داشت، الکسی روی ضربات از راه دور و تک به تک دروازه‌بان قابل اطمینانی نشان داده، اما هنوز روی خروج‌ها محک خاصی نخورده و البته ۲ گل هم دریافت کرده است!

این اتفاقی است که قطعا کادر فنی فولاد و پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت و باید دید تفکرات گاریدو در نهایت ثمربخش خواهد بود یا یحیی مقابل تیم سابق خود سوپرایز خواهد داشت!

منبع: ورزش 3
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار