تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
این خبر بروزرسانی می‌شود

آخرین جزئیات حمله اسرائیل به بیروت/ گزارش‌ها از وضعیت سلامتی سیدحسن نصرالله/ گزارش لحظه به لحظه از لبنان + فیلم و عکس

حمله هوایی جمعه اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت حکایت از هدفی مهم دارد. اسرائیل به طور رسمی اعلام کرده هدف این حمله مقر فرماندهی حزب الله لبان بوده و رسانه های این کشور با صراحت بیشتری مدعی هستند هدف سید حسن نصرالله بوده است. اکنون اخبار ضد و نقیضی در خصوص سلامت دبیر کل حزب الله لبنان در حال انتشار در رسانه های مختلف جهان است اما حزب الله این اخبار را تکذیب و اعلام کرده نصرالله در سلامت کامل است.

بمباران سنگین جنوب لبنان

اقتصاد۲۴- ارتش اسرائیل حمله‌ای مرگبار به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت انجام داده و مدعی شده است در جریان این حمله مقر فرماندهی مرکزی گروه حزب‌الله لبنان را هدف گرفته است. برخی گزارش‌های تائیدنشده حاکی از این است که حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان هدف این حمله رژیم اشغالگر بوده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شده که فرماندهی مرکزی حزب‌الله زیر ساختمان‌هایی مسکونی قرار داشته و با همین بهانه حدود ۱۰ ساختمان مسکونی را هدف قرار داده اند. باراک راوید، خبرنگار اسرائیلی در صفحه ایکس (توئیتر سابق) خود به نقل از منبعی آگاه نوشت که ارتش اسرائیل در حال جمع‌اوری اطلاعات است تا دریابد حسن نصرالله کشته شده است یا خیر.

تصاویر منتشرشده از محل انفجار‌ها در جنوب بیروت نشان می‌دهد که دود غلیظی به هوا برخاسته است. شاهدان عینی گفته‌اند که شدت انفجار‌های شامگاه جمعه ساختمان‌های شهر را به لرزه در آورد. رسانه‌های لبنان گزارش داده‌اند که حزب‌الله به زودی بیانیه‌ای در مورد این انفجار‌ها منتشر خواهد کرد. خبرگزاری رویترز به نقل از منبعی امنیتی گزارش داد که محل انفجار‌های شامگاه جمعه همان محل معمول برگزاری جلسات فرماندهی حزب‌الله بود.

این انفجار‌ها در بیروت در شرایطی رخ داده که بنیامین نتانیاهو ساعاتی پیش در سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. نخست‌وزیر اسرائیل پیش از این پیشنهاد آمریکا و گروهی از متحدان این کشور برای برقراری آتش‌بس ۲۱ روزه بین اسرائیل و حزب‌الله را رد کرده بود.

منابع اسرائیلی گزارش دادند که ارتش این رژیم در بمباران ضاحیه بیروت از بمب‌های ۲ هزار پوندی سنگرشکن (حدود یک تن) استفاده کرده است. همچنین این منابع می‌گویند، در این حمله از جنگنده‌های اف-۳۵ استفاده شده است.

شلیک موشک از لبنان به سمت حیفا و صفد

تصویری از ساختمان‌های بمباران شده در ضاحیه بیروت

گزارش رسانه‌های عبری حمله موشکی گسترده به صفد و اطراف آن از جانب حزب‌الله

ارتش رژیم اسرائیل در ساعات اولیه صبح امروز-شنبه- از شیک موشک‌های حزب‌الله به حومه صفد خبر داد.

ارتش اشغالگر اذعان کرد: ۱۰ موشک از لبنان بر فراز الجلیل علیا را رصد کردیم.

طبق گزارش المسیره، آژیر‌های خطر در روش پینا در شرق صفد به صدا درآمد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز تایید کرد: آژیر‌های خطر در مجاورت صفد پس از شلیک موجی از موشک‌ها از جنوب لبنان به صدا درآمد.

این حملات در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بامداد شنبه و ساعاتی پس از حملات تروریستی به ضاحیه جنوبی بیروت، بر «تعهد برای حفظ بقای اسرائیل» تاکید کرد.

تماس وزیرخارجه با کاردار سفارت ایران در بیروت

به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در بیروت، وزیر خارجه در تماس تلفنی با کاردار سفارت ایران، در جریان آخرین وضعیت در بیروت و تبعات حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی قرار گرفت.

در این تماس، عراقچی ضمن تقدیر از انگیزه و استقامت دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت کشورمان در این شرایط حساس، دستورات و توصیه‌های لازم را صادر کرد.

آخرین آمار از تلفات حمله اسرائیل

وزارت بهداشت لبنان آخرین آمار از تلفات حملات اخیر اسرائیل را بدین شرح اعلام کرد: در حملات رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت، ۶ نفر شهید و ۹۱ نفر زخمی شدند.

استقرار مردم در خیابان‌های ضاحیه

تصاویری از استقرار اهالی ضاحیه در خیابان‌ها و معابر بیروت پس از صدور دستور تخلیه برخی مناطق از سوی نیرو‌های دفاع مدنی لبنان مشاهده کنید.

آخرین جزئیات حمله رژیم صهیونیستی به بیروت/ گزارش‌ها از وضعیت سلامتی سیدحسن نصرالله/ اسرائیل طرح ترور سید حسن نصرالله را داشت؟ /گزارش لحظه به لحظه از ضاحیه لبنان+ فیلم و عکس

آخرین جزئیات حمله رژیم صهیونیستی به بیروت/ گزارش‌ها از وضعیت سلامتی سیدحسن نصرالله/ اسرائیل طرح ترور سید حسن نصرالله را داشت؟ /گزارش لحظه به لحظه از ضاحیه لبنان+ فیلم و عکس

هدف قرار گرفتن یک پمپ بنزین در ضاحیه

خبرنگار المیادین از هدف قرار گرفتن پمپ بنزین در منطقه الکوکودی در ضاحیه و متعاقب آن وقوع آتش سوزی در آن خبر داد. اسرائیل بیش از ۳۳ بار شامگاه جمعه ششم و بامداد شنبه هفتم مهر ماه به اهدافی در جنوب بیروت حمله کرده است.

لحظه انفجار در پخش زنده شبکه خبر

لحظه شنیده شدن صدای انفجار در لبنان هنگام ارتباط زنده شبکه خبر با خبرنگار صداوسیما را مشاهده کنید.

حملات هوایی جدید اسرائیل به البقاع لبنان

منابع خبری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های تمنین، طاریا و مشغرة در البقاع واقع در شرق لبنان خبر دادند.

حمله همزمان ارتش اسرائیل به جنوب و شرق لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه در بیانیه‌ای مدعی شد: همزمان به اهداف مرتبط با حزب‌الله در جنوب و استان بقاع در شرق لبنان حمله کرده است.

چندین مناطق در البقاع در شرق لبنان نیز هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین خبر می‌رسد که در حمله به حومه جنوبی بیروت، جنگنده‌ها و ناو‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.

منابع خبری از شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه خبر دادند.

رسانه‌های خبری ساعاتی پیش گزارش دادند که صهیونیست‌ها امشب بیش از ۳۰ نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کردند

در این حملات ساختمان مناطقی همچون «الکفاءات»، «الشویفات»، «الحدث» و «اللیلکی» در حومه جنوبی بیروت زیر آتش شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

محله «حاره حریک» در حومه جنوبی بیروت شامگاه جمعه هدف حمله شدید جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفت که در جریان آن تاکنون ۶ غیر نظامی لبنانی شهید و ۹۱ تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از مجروحان وخیم گزارش می‌شود.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان نیز در اقدامی انتقام جویانه شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی قرار داده که بنا بر گزارش منابع صهیونیستی خسارت زیادی به این مناطق وارد کرده است.

ادامه بمباران بامدادی ضاحیه بیروت و مناطق ساحلی صور در غرب لبنان

منابع لبنانی از شروع موج جدیدی از حملات شدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و مناطق مختلفی از صور در نزدیکی کرانه دریای مدیترانه خبر می‌دهند.

منابع خبری در لبنان از آغاز موج جدیدی از حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت خبر می‌دهند.

خبرگزاری یونیوز لبنان بامداد امروز شنبه گزارش داد که هم اکنون در حال بمباران متوالی و بی امان ساختمان‌های غیرنظامی در ضاحیه بیروت از شامگاه روزگذشته تا اکنون است.

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی در اطلاعیه‌هایی از ساکنان برخی محله‌ها در ضاحیه جنوبی بیروت خواسته بود هرچه سریع‌تر این مناطق را ترک کنند و حداقل ۵۰۰ متر از آن فاصله بگیرند.

هم اکنون، شمار زیادی از ساکنان مناطق مورد هدف قرار گرفته در ضاحیه در خارج از منازل خود و در معابر نشسته‌اند و در مقابل سکوت مرگبار جامعه جهانی و نهاد‌های بین المللی بار دیگر همبستگی خود را از مقاومت لبنان دوشادوش مقاومت فلسطینی در غزه فریاد می‌زنند.

همزمان با حملات ویرانگر بامدادی جنگنده‌های اشغالگران به ضاحیه بیروت، بمباران مناطق متعددی از جنوب و شرق لبنان در جریان است

به گزارش یونیز، جنگنده‌های ارتش مناطق مختلفی از منطقه صور را طی ساعات گذشته هدف قرار داده است.

طبق این گزارش، منطقه المساکن و برج الشمالی به ترتیب با دو و یک حمله مورد اصابت موشک‌های اشغالگران قرار گرفته است.

در عین حال، منطقه عین بعال و السماعیه در سه نوبت هدف بمباران امروز اشغالگران قرار گرفته است.

همچنین، شهرک معرکه یک نوبت بمباران شده و بلافاصله شهرک شبریحا نیز در دو نوبت طی ساعات گذشته مورد حمله اشغالگران گرفته است.

هنوز از میزان شمار شهدا و مجروحان گزارش رسمی در دسترس نیست.

به صدا درآمدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری از فعال شدن آژیر هشدار در شهر اشغالی صفد در پی حملات موشکی از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. حزب الله بار دیگر با ۶۵ موشک به سمت الجلیل از جمله الصفد حمله کرد و با انبوهی موشک فلق ۲ کریات شمونه را به آتش کشید.

ادعای تازه اسرائیل درباره ترور فرمانده یگان موشکی حزب‌الله

اسرائیل در ادامه فضاسازی رسانه‌ای ضدمقاومت مدعی شده که درحملات اخیر به ضاحیه فرمانده و معاون یگان موشکی حزب الله را ترور کرده؛ اقدامی که هنوز از سوی هیچ یک منابع رسمی حزب الله تایید نشده است.

تداوم بمباران وحشیانه به بیروت

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در موج جدید حملات خود که از دقایقی پیش آغاز شده، بار‌ها مناطق مختلف بیروت، به‌ویژه ضاحیه را مورد حمله هوایی قرار داد؛ ارتش اسرائیل مدعی است که در این حمله‌های هوایی به زیرساخت‌های حزب‌الله انجام می‌شود.

عراقچی: در کنار لبنان هستیم

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار لبنان و مقاومت خواهد بود، گفت که شکی نداریم که ایالات متحده در این جنایات شریک است. شورای امنیت باید برای متوقف کردن رژیم اسرائیل اقدامی فوری انجام دهد و دیوان کیفری بین‌المللی باید حکم بازداشت نتانیاهو و نزدیکان اصلی او را صادر کند.

گزارش زنده خبرنگار صداوسیما از آخرین تحولات لبنان

دقایقی پیش صدای انفجارات شدیدی را شنیدیم که خبر از موج جدید حملات میدهدضاحیه بیروت از سمت دریا هم مورد حمله قرار گرفته است

پیام عراقچی در پی حملات شدید اسرئیل به ضاحیه بیروت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت حملات جمعه شب رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است و نشان‌دهنده این است که این رژیم بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی است.

وزیر خارجه ایران گفت: شهادت بیش از ۴۳ هزار نفر و مجروحیت بیش از ۹۳ هزار نفر در کنار آواره کردن بیش از ۲میلیون نفر و تخریب صد‌ها هزار اماکن مسکونی، زیربنایی، درمانی و آموزشی در نوار غزه در کمتر از یکسال، حاکی از جنایت علیه بشریت، نسل زدایی، پاکسازی نژادی و جنایت جنگی است که در سکوت و بی‌اقدامی جامعه بین‌المللی و کشور‌های مدعی حقوق بشر ارتکاب یافته‌اند.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که «ناتوانی و یا عدم تمایل مجامع بین‌المللی و حامیان رژیم صهیونیستی در توقف جنایات این رژیم در نوار غزه موجب گردید تا گستاخ‌تر از قبل، این بار مردم بی گناه لبنان را از طریق تبدیل فناوری‌های ارتباطی به سلاح و از طریق حملات هوایی هدف قرار دهد و جان انسان‌های بی‌گناه بسیاری را بگیرد»، اظهار کرد: حملات جمعه شب رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است و نشان دهنده این است که این رژیم بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی است.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت: از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم تا به بی‌تفاوتی و عدم اقدام خود با اتخاذ اقدامات جدی در جهت توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی پایان دهد.

او همچنین نوشت: از دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز درخواست می‌کنیم تا هرچه سریعتر نشست فوق‌العاده سران سازمان را برای رسیدگی به این وضعیت برگزار کند.

عراقچی ضمن ابراز همدردی خود با ملت و دولت لبنان، مراتب تسلیت خود را به خانواده شهدای این جنایت عظیم ابراز کرد.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.

عراقچی: آمریکا در حمله اسرائیل به بیروت همدست است

سید عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران در جلسه شورای امنیت: آمریکا در حمله رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت همدست است.

همین امروز، رژیم اسرائیل از بمب‌های سنگرشکن ۵۰۰۰ پوندی که ایالات متحده به آن‌ها اعطا کرده بود برای حمله به مناطق مسکونی در بیروت استفاده کرد.

هیچ‌کس نمی‌تواند همدستی آمریکا در این جنایت را نادیده بگیرد.

بلومبرگ: ایران احتمالا به دنبال انتقام بمباران ضاحیه خواهد بود

بلومبرگ به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: احتمالاً ایران پس از حمله به بیروت به دنبال انتقام خواهد بود

عراقچی: حملات رژیم صهیونیستی در لبنان را قویا محکوم می‌کنیم

وزیر خارجه کشورمان در شورای امنیت: ما خیلی صحبت کردیم از درد و رنجی که مردم غزه می‌کشند، اما هیچ اقدامی از سوی شورای امنیت صورت نگرفته است.

سخنگوی رژیم صهیونیستی جسورانه صحبت از حمله به لبنان می‌کند.

حملات رژیم صهیونیستی در لبنان را قویا محکوم می‌کنیم.

ما می‌دانیم اسرائیل در حملاتش از بمب‌های آمریکایی استفاده می‌کند.

صدای انفجار‌های بدون وقفه در ضاحیه در اثر حملات رژیم صهیونیستی

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

تحلیل رائفی‌پور درباره ادعای شهادت سید حسن نصرالله

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت All-in-One اپل امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/اعلام شهادت حسن نصرالله از بلندگوی یک مسجد

عکس/خودکار‌های اهدایی گران قیمت پزشکیان در نیویورک صحت دارد؟

عکس/ سوغاتی‌های مسعود پزشکیان از نیویورک

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ شهادت یک فرمانده حزب الله در حمله هوایی اسرائیل

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/لحظه حمله مسلحانه و تیراندازی به ستاره فوتبال ترکیه!

شوک شدید به بازار طلا

فیلم/ اظهارات عجیب مجری شبکه ۳؛ صداوسیما اعلام جنگ کرد؟!

فیلم/ تصویری از ساختمان‌های بمباران شده در ضاحیه بیروت

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان روشن شد؟

کشف جالب کیهان بعد از ۴۰ سال

برنت ۷۱ دلار و ۹۸ سنت شد

آیا طبقه متوسط ایرانی از بین رفته است؟

طعنه سنگین زیدآبادی به حمید رسایی

محتوا‌های اینترنت در حال ناپدید شدن است؟

افزایش قیمت نان مردم را به سمت خرید نان‌های ارزان و کم‌کیفیت سوق داد/ نان دزد‌ها زیاد شدند

قیمت All-in-One اپل

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

عکس/اقدام جالب شهرداری تهران در نصب بنر سید حسن نصرالله

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

آخرین جزئیات حمله اسرائیل به بیروت/ گزارش‌ها از وضعیت سلامتی سیدحسن نصرالله/ گزارش لحظه به لحظه از لبنان + فیلم و عکس

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

جزییات جدید درباره نرخ سود بانکی+جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

آخرین خبر از وضعیت سیدحسن نصرالله+عکس

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۷ مهر ۱۴۰۳

ابلاغ قانون عفاف و حجاب چالش جدید دولت می‌شود؟

پشت پرده عجیب وام‌های بانکی فوری، بدون ضامن و فقط با سفته/ خرید و فروش وام بیخ گوش نظام بانکی و زوج‌های مستأصل دریافت وام ازدواج

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

فیلم/ اجرای کنسرت آرمان گرشاسبی زیر باران تهران

فیلم/ تصاویری هولناک از ویرانی‌های حمله اسرائیل به بیروت

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

عکس/پیام پزشکیان درپی حمله اخیر اسرائیل به لبنان

فیلم/ دعای زائران امام رضا در مشهد برای پیروزی حزب‌الله لبنان

بورل: متاسفیم که قادر به مهار نتانیاهو نیستیم

فیلم/ حرکت گسترده مردم از ضاحیه بیروت به مکان‌های امن

عکس/ فعال شدن آژیر‌های هشدار در شمال فلسطین

عکس/ مردم بیروت در حال خروج از شهر

فیلم/ آتش سوزی پمپ بنزین در ضاحیه بیروت

عکس/ بنیامین نتانیاهو در راه بازگشت به اسرائیل

عکس/ ادعای اسرائیل بر از بین بردن تمامی فرماندهان حزب الله

عکس/ تصاویری از حملات وحشیانه اسرائیل به ضاحیه بیروت

فیلم/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی در عراق به سمت اسرائیل

تحلیل رائفی‌پور درباره ادعای شهادت سید حسن نصرالله

عکس/تیپ سحر دولتشاهی در سفر تفریحی به روسیه

فیلم/ موج عظیم آوارگان لبنانی در حومه جنوبی بیروت