چرا کسی نیست افسار این مردک رو بکشه هر چی به هر کی میخواد میگه
علی
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
افسار امثال تو و علی دایی رو باید بکشند! شما که میگید کسی تلویزیون نمیبینه، پس چتونه که ناراضی هستید؟
علی
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
افسار کسی رو باید بکشند که اینجوری نظر میده وگرنه این داره مودب و مستدل صحبت میکنه. البته کلمه آقا رو نمی بایست برای علی دایی به کار می برد، علی دایی یه سلبریتی بیسواده و در شان این کلمه نیست.