تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

فیلم/ اعلام حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه ۵۳ سال پیش

۵۳ سال پیش در چنین روزی نیروی دریایی ایران طی یک عملیات آبی-خاکی موفق شد تا حاکمیت ایران را بر سه جزیره تنگه هرمز یعنی تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی پس از هشت دهه اشغال توسط انگلستان بازگرداند
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷
زهرا
0
0
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
حالا که انگلیس این سه جزیره رو تصرف کرده مثل همیشه سرزمین ایران غارت کرده بعد سال ۱۳۵۰ نیروی دریایی ارتش وقت ایران انگلیسی ها رو بیرون کردن واین سه جزیره تصرف شده توسط انگلیس به خاک ایران بازگرداندن وسه جوان هم شهید شدن چرا امارات ادعای حق مالکیت بر این سه جزیره میکنه چه ربطی به امارات داره اینجوری نمیشه پادشاهی امارات حرف حساب حالش نیست باید با اون موشک های خودمان میدونیم زد تا کاخ شیشه ای بیاد پایین وتا عمر داره خفه بشه
ایرانی
0
4
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
به اماراتی ها بگید اگه بازم زر بزنن ما به راحتی فضای تجاری دبی رو ناامن می کنیم و برن باقالی جمع کنم ببینم از کجا می تونن اقتصادشونو بگردونن
ناشناس
0
3
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
جزایرآریاناو زرکوه بایدروی نقشه ایران باشه
ناشناس
0
3
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
این جزایر که قدمت بیش از ۵۰۰۰ساله دارند که مال ایران بوده است.این چه تاریخیه که اعلام میکنید؟؟؟!!!!
محمودی
0
2
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
یک قدم عقب نمیزارم ما ایرانیم تمام
محمد
0
1
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
فقط جزیره ها را ساید موشکی کنید برای مقابله با دشمن
ناشناس
0
1
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
چه مردانی را ایران از دست داد
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار