اقتصاد۲۴-پورشه یک پیشرانه جدید هیبریدی برای نسخه استاندارد ۹۱۱ عرضه کرد، اما نسخه GT ۳ را همچنان با پیشرانه احتراق داخلی عرضه میکند. این استراتژی برای پورشه آسان نبود، چرا که مقررات انتشار آلایندگی نسبت به قبل سختتر شده است. این موتور برای مواجهه با این مقررات، هماکنون به دو فیلتر ذرات گاز و چهار مبدل کاتالیزوری مجهز شده است. موتور GT ۳ با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه جفت میشود.
براساس گزارش motor ۱، برای سیستم تعلیق جلو، پورشه برخی از قابلیتهای GT ۳ RS را به این خودرو آورده است. برخی از اتصالات تعلیق، هم نیروی رو به پایین در جلو و هم خنککاری ترمز را بهبود میبخشد. چراغهای جدید ۹۱۱ نیز به ورودیهای آیرودینامیکی عریضتر در جلو کمک میکنند. پورشه برای متعادل کردن نیروی رو به پایین افزایش یافته جلو، دیفیوزر، درپوش موتور و ورودیها را تنظیم کرد.
پکیج Weissach که چند سال است در مدلهای RS پورشه موجود است، اکنون به GT ۳ نیز راه یافته است. پورشه همچنین پکیج GT ۳ Touring را همزمان با نسخه استاندارد عرضه میکند که بال را برای یک ظاهر ظریفتر حذف میکند.
در داخل، شما بسیاری از همان تغییراتی را که در ۹۱۱ کررا وجود داشت، میبینید؛ صندلیهای جدیدی از جنس فیبر کربن با سیستم گرمایش سفارشی وجود دارد.
به گفته پورشه، وزن جدید GT ۳، ۱۴۲۰ کیلوگرم است. قیمت پایه حدود ۲۲۴۴۹۵ دلار (معادل ۱۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان) اعلام شده که افزایش چشمگیری نسبت به قیمت ۱۷۱۵۰۰ دلاری GT ۳ سال ۲۰۲۳ داشته است.