تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۳
در پنجمین روز از هفته سرمد صورت گرفت:

بازدید دکتر بهشتی‌نژاد از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد

در پنجمین روز از هفته سرمد که به عنوان "سرمد و کارکنانی با رفتار حرفه‌ای" نام‌گذاری شده است، دکتر بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد به همراه معاونان و تعدادی از مدیران شرکت ضمن حضور در مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات شرکت با کارکنان این واحد دیدار و گفتگو کرد.

بازدید دکتر بهشتی‌نژاد از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد
اقتصاد ۲۴-  دکتر بهشتی‌نژاد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد به لحاظ همدلی و همکاری موجود گفت: مرکز ارتباط با مشتریان خط مقدم شرکت برای رسیدگی و رفع مشکلات بیمه‌گذاران و مشتریان است.

⬅️ مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر بررسی دقیق و کارشناسی تماس‌های اخذ شده به لحاظ رفع ریشه‌ای مشکلات برای تمام بیمه‌شدگان، فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را برای تحلیل داده‌های مشتریان از الزامات شرکت دانست.

بازدید دکتر بهشتی‌نژاد از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد

⬅️ از دیگر برنامه‌های این بازدید، برگزاری قرعه‌کشی مشتریانی بود که تاریخ تولد ایشان مصادف با سالروز تاسیس بیمه سرمد بود، این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار گردید و طی آن بر اساس قرعه، به ۱۱ نفر از مشتریان که تاریخ تولد ایشان یکم آبان ماه بود هدایایی تعلق گرفت.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار